Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eea NIIIN moni on raskautunut lopetettuaan yrittämisen,luovutettuaan tai sitten keskittynyt muuten vain muuhun.. :) ehkä se onkin se paras konsti siihen raskautumiseen,mutta harmi kun aina se ressaamisen lopettaminen on niin vaikeaa, mutta ONNEA SINULLE oikein paljon ja tarrasukkia matkaan mukaan melkoisesti! voi sitä onnen päivää minkä saitte :) kateellinen olen. Ehkä vielä minäkin joskus :)

Eea, voi miten ihana oli lukea viestisi kun "kotiuduin" heräämöstä!' <3 onnea ja nauttikaa siitä pienestä Ihmeestä!! <3

vargynja (tms), anteeksi jos nimesi meni väärin, mutta tsemppiä alkukiertoon!!!!

gatusalle onnea ja hyviä hetkiä uuteen kotiin <3

On: leikkaus kesti useamman tunnin.. Nyt kuitenkin herätty ja olo ok. En tiedä mistän mitääm vielä, mutta ainakin kuuluma sini-violettia ainetta ruiskutettu kohtuun jne joten lääkäri oli ihana ka teki samalla ne tutkimukset jotka mahdollisia <3

Kiva kuulla että Liinun leikkaus on ohi ja hyvä että lääkäri teki tutkimukset samalla.

On: mulla olikin tänään jo kp 20. Nyt iltaa kohden alkoi menkkajomo. Ei varsinaisesti mitään norm. kiertoon poikkeavaa kun vähän väliä on jomotellut ennenkin varsinkin oviksen jälkeen...

Onnea Eealle! <3

Ihanaa kuulla, että Liinulla meni leikkaus hyvin <3

Täällä on jännät päivät edessä... Nyt on kp 31/30(?)!! Voi tietysti olla, että kierto vielä kierukan jälkeen heittelee... Olo on sellainen, että menkat alkaa, mutta on raskauteen viittaaviakin oireita(kahvi ei maistu, vaikka rakastan kahvia, hajuaisti herkempi)..Saas nähä! Jos menkat ei ala, nii teen testin ke tai to :)

Kiitos Naiset <3 olo on ku jyrän alle jääny ja kaasun jälkeen pierut hukassa jossain saharalla!! Mutta mää saan syödä tänään!!! Ja hellu kävi tuomassa illalla vielä herkkupussin ja lehtiä <3 oon niiiiiin rakastunu <3

Kolmassittekin!! Woih, toivotaan parasta!! Kierukan poistamisen jälkeenhän on usein hyvinkin hedelmällinen <3 lääkärien mukaan ite olin hedelmöittynyt kp3!!! Mitä kyllä itte epäilen..

Mutta toivotaan parasta <3

Voi ei Liinu! Kyllä jotain koetellaan enemmän kuin tarpeeksi. :/ Toivottavasti tuon toisen munatorven saa auki. Voimia kamalasti!

Liinu, eikö ivf kuitenkin ole mahdollinen? Munasolut kun kerätään kasvattelun jälkeen ja hedelmöitetään maljassa. Jakautumaan lähtenyt solukasa sitten siirretään kierron oikeana päivänä kohtuun. Onnistumisprosentti on 30:n luokkaa, eli aika suuri per kerta. Keräyksessä saadaan yl. useita munasoluja, ja niitä siirretään kuukausittain, kunnes tärppää. Tietty prosessi on raskaskin ja kallis, mutta sen arvoinen. Meillä tärppäsi kolmannesta siirrosta. Voimia! <3

Liinu/ Saanko kysyä, että oliko sulla kohdunulkoisesta erilaisia oireita sitten? Tunnistaako sen tai tietääkö? Voimia sulle!

On: Ihan jäääätävä mahakipu koko aamun.. kun vuosisadan menkat olis tulossa.. eihän niitten vielä pitäny :(

Voi ei Liinu! Miten voikaan tulla huonoa uutista toisen perään :/ Mut onneksi tuokin selvisi, niin saatte apua! Ja onneksi leikkaus ilmeisesti meni hyvin. Nauti nyt ruuasta ja herkuista - olet kyllä ne ansainnut!

Eealle onnea hirmusti! Ihanasti kirjoitit :)

Kaikille taas tsemppiä!!

Täällä kp 20 / dpo 6. Eilen olin ihan sitä mieltä, että mönkään meni tämäkin kierto, mutta nyt onkin taas ihan toinen olo. Hohhoijaa. Kurkku kipeä, nenä vuotaa ja palelee. Nämä nyt ei tarkoita yhtään mitään, mutta yhdistettynä siihen, että vessareissulla paperiin jäi vähän haaleaa verta ja sen jälkeen on vähän aaltomaisesti jomottanut, niin hymyilyttää tuo niistäminen. On sitä pöljä kyllä. Kesä tarkoittaa mulla huonoa ihoa ja joka kierrolla tulee koko ajan finnejä ja näppyjä, mutta nyt näyttäis olevan paremmassa kunnossa. Siitäkin iloinen, vaikka raskauteen kait liittyy juurikin ne finnit.. Odottelu jatkuuuuuu...

Hei kaikki pitkästä aikaa :)

ensiksi. LIINU, :3some minulta ei löydy sanoja sinulle kertomaan kuinka pahoillani olen kaikesta mitä joudut kokemaan, olet erittäin vahva nainen, ja kiitos kun jaksat päivitellä tilannettasi meille muillekin, minä ainakin käyn täällä useasti lukemassa teidän kuulumisianne. Minusta tuntuu niin pahalta sinun puolestasi ja itku on ollut silmässä joka kerta viestisi luettuani :'( Toivon sinulle kaikkein parasta jatkoa ja kuten NINE sanoi, eikai peli ole menetetty, toivoa vielä on ja sinä vaikutat sen verran topakalta ja vahvalta naiselta että eteenpäin vain,tsemppiä <3 <3

EEA, onneksi olkoon raskautumisestasi <3 <3 <3 mahtava juttu noin monen yk:n jälkeen <3 Ihana asenne sinulla, monen pitäisi ottaa mallia.. MItä sitä murehtimaan etukäteen :) Kuten äitini sanoi minulle kun mietin ennen neuvolaa että onkohan siellä mitään enää "Älä murehdi etukäteen tulevaa,vaan nauti, ja jos vastoinkäymisiä tulee, ne pitää osata ottaa vastaan ja jatkaa elämää myös sen jälkeen. Kaikki omat mielialat vaikuttaa myös vauvaan ja siitä ajasta pitää nauttia täysillä,joka päivä,ihan alusta asti <3"

ON: Maaginen 12viikkoa lähestyy ja mieli on ihan rauhallinen. ensi keskiviikkona on ensimmäinen ultra ja se vähän jännittää että miltä pikkuinen näyttää sen varhaisultran pavun jälkeen :D Youtubesta näkee muuten siistejä ultravideoita eri viikoilta ja päiviltä, minä oon siellä ihan innossani katsonut niitä :D

Monella taisi olla piinapäivät hollilla, joten toivotaan parasta, tuonne plussanneisiin tästä ryhmästä mahtuu ihan hyvin vielä porukkaa ;)

plussatuulia joka ainoalle<3 nauttikaa toisistanne ja kesästä<3 :happy093

Hei se unohtu kysyä, että ROSEBUD mistä hankit noi makeet rattaat?(luen sun blogia aina välillä :)) Kaveri saa kohta vauvan ja on ihan hukassa noiden rattaiden ja vaunujen ja yhdistelmien jne. TIlasitko ne jostain vai jostain liikkestä vai mitenkä se toimii? :D

Moikka!

Tulen tännekin puolelle kuikuilemaan, kirjottelin jo tonne toiseen ketjuun. Meillä toiveissa toinen lapsukainen. Meillä on ennestään ihana kohta 1v.poika jolle kaveria toivotaan. Yritystä ei ole vielä varsinaisesti aloitettu, mutta ehkäisy ollaan jättämässä nyt pois. Noin kahden vuoden ikäero tuntuisi sopivalta mutta meillä meni ekassa yrityksessä puoli vuotta joten paras alkaa jo kokeilemaan. Mies toivoo myös pienehköä ikäeroa lapsille. Toivottavasti raskautuisi vielä tämän vuoden puolella, se jää nähtäväksi. Uskoisin että näin toisella kertaa ei stressaa raskautumisesta niin paljon kuin ensimmäisellä kerralla nyt kun sen ensimmäisen on saanut.

Jännittää kyllä se miten sitä sitten kahden pienen kanssa pärjäilee kun tämä eka vauvavuosi on ollut aika rankka ja poju on aika temperamenttinen tapaus muutenkin. Synnytys ei mennyt ihan putkeen ja sen jälkeen olin aika huonossa kunnossa pitkän aikaa joten siihenkin jännitysmomenttia liittyy.

Plussaonnea kaikille yrittäville ja onnittelut niille jotka jo plussan ovat saaneet! :happy119

Hei ja kiitos naiset viesteistänne <3

Joo, ivf tällä hetkellä näyttää ainoalta vaihtoehdolta. Yrittivät avata jäljelle jäänyttä tuubia leikkauksen aikana, mutteivät onnistuneet. Kontrolliajan sain senkin puitteissa onneksi!!

Fyysiset kivut kovat, psyykkiset vielä kovemmat. Suotta kai tänne jään kuumeilemaan kun en luomuna siis pysty raskautumaan? Niiiin paha olla. Onneksi on ihana mies rinnalla ja valmis myös hoitoihin <3

Mietin että kunhan vähän toivun, niin tekisinkö yhteenvedon kaikista käynneistäni (7kpl + lukuisat puhelut) ennen kuin ottivat tosissaan ja tutkivat kunnolla minut. Toisaalta, oon liian kiltti ja herkkä. En tiedä pystynkö siihen. Ihmisiähän lääkäritkin ovat <3 vaikka tuubi olisikin pelastunut jos oisivat olleet tarkempia kolmella edellisellä ultrauskerralla.. Mietin jos yhteenveto ja sen myötä pyyntö miettiä hoidon tärkeyttä, auttaisi että jatkossa saisi Hoitoa. Ainakin nyt lääkärit ja hoitajat olivat aivan mahtavia. Paras sairaala reissuni, vaikka surullisimmat uutiset ikinä sieltä sainkin.

Oireista: rosebud tais kysyä. Niukka vuoto 27.6 saakka. Oikealla alamahalla kova kipu välillä, säteili jalkaan ja välillä selänkin puolelle. Hcg hidas nousu, vaikea pissata ja pissatti koko ajan. Muutoin normi raskausoireita. kova alamaha kipu se suurin oire ulkoisessa. Tuubi painoi rakkoa joten ei tyhjentynyt siis aina kunnolla. Tk:sta pistettiin aina kotiin.

Voi ei Liinu. :( Tuollainen vetää ihan sanattomaksi. Olen todella pahoillani ja lähetän paljon haleja, tsemppiä ja voimia. Maailma on julma. Toivon sydämestäni, että jos sitä tuubia ei saa auki, saat onnen pian edes hoitojen avulla. Minusta voit hyvin jäädä tänne, jos vain itse haluat, kun kuitenkin kuumeilet ja voit raskautua hoitojen avulla. Kiitos tsempeistä (ihan oikein kirjoitit nimen).

Kolmassittenkin, pidän peukut pystyssä että täti on hyvästä syystä myöhässä. :> Hajuaistin herkistyminen ja kahvin äklötys kuulostaa ainakin hyvältä.

Tsemppiä Haave piinaviikolle. Toivottavasti se vähäinen vuoto oli kiinnittymisestä.

Tervetuloa kuumeilemaan Aamu.

Hahah löydän itteni epätoivosena kysymässä tätä...

Mutta voiko kurkkukipu olla raskausoire??

Mulla on kaks päivää ollu kurkku kipeenä. Ja olin ihan vasta äsken kipeenä. Otin allergialääkettäkin eikä lähtenyt pois. Eikä mul oo mitenkää flunssanen olo :D

Siis tnä 28/28 !! Ovis tosin oli vasta kp19... eli huomenna olis 10 päivää oviksesta. KANNATTAAKO TESTATA JO?

Muita oireita on edelleen jatkuva IHAN järjetön limailu, ihan tosi kovat kivut ja pistelyt alamahalla jotka aina katoaa. Luulen koko ajan, että menkat alkaa muttei sit alakaan :D JA sitten vielä eilen rintsikat tuntu ahistavilta...

Takaisin