Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Liinu2013 ei ole todellista! Voi kamala, miksi lyötyä vieläkin vaan lyödään. :( Mä olen niin kovin pahoillani. Sais kyllä nyt kiitos riittää nämä vastoinkäymiset kohdallasi.

Kiitos Haave. Kovin tässä ollaan surtu ja märehditty mutta nyt ollaan jo taisteluasemissa menossa kohti uusia koitoksia. :)

Oma napa: vatsa tuntuu kauhean pinkeeltä ja kireeltä. Saan ihan ristiriitaisia signaaleja keholta. Väsyttää sikana, vatsa tosiaan tosi pinkee ja turvonnut mutta iho ei kuki eikä buubsit ole kipeät. Voi voi, yrittääkö mun risa kroppani aloittaa menkkoja tai jotain? (se olis niin kovin jees juttu niin pääsisi eteenpäin tässä "projektissa").

Lomaterveiset kaikille :)

Täällä on toinen lomaviikko menossa (miehellä siis) joten koneen ääressä en ole joutanut juuri olemaan, kun ollaan oltu reissupäällä tai puuhailtu muuta mukavaa koko perheen voimin :)
Nyt ollaan palattu kotiin, niin kerkeän pikaisesti päivittämään kuulumisia ja vastailen lyhkäisesti muutamalle...

Ihan ensin Liinu2013: Voimia sinulle, olet joutunut kestämään aivan liikaa kaikenlaista p****a, onneksi luotit omiin tuntemuksiisi ja tunnut olevan melko "topakka" pakkaus, joten uskon, että kohdallasi kaikki kääntyy vielä hyväksi... Pakkohan sen on, kaiken tuon jälkeen mitä olet joutunut kokemaan! Tsemppiä!

Sitten onnittelen ihan näin yhteisesti teitä kaikkia, jotka olette plussanneet tällä välin, kun olen ollut poissa palstalta... ONNEA PLUSSISTA!! <3 Aivan ihanaa oli lukea plussauutisia, tulisipa niitä tässä kesän aikana paaaaaljon lisää!!! :)

TERVETULOA uusille mukaan jutustelemaan, reippaasti vaan kuulumisia kertomaan niin siitä se lähtee :)

Pahoittelut kaikille niille, joille täti on tullut vierailulle :sad001

Gatusa: Onnea uudesta kodista... Ihana oli lukea hyviä uutisia taloasioiden suhteen :) Ja roppakaupalla tsemiä tähän uuteen kiertoon, jospa se olisi se tärppikierto teillä, kun muut asiat alkaa olla kondiksessa! :)

ON: Täällä menossa yk4 kp 19/28
Oviksesta ei mitään tietoo, että millon oli vai oliko ollenkaan. Laskureiden mukaan oviksen olisi pitänyt olla 1.7 tienoilla. Mitään "erikoisia" ovistuntemuksia ei juuri ollut, joten nähtäväksi jää kävikö tärppi vai ei... Ressiä en tässä kierrossa ole (juuri) ollenkaan ottanut, vaan ollaan menty lomafiiliksen mukaan... Liekkö tämä häiden jälkeinen "honeymoon" vai mikä, niin peitot on heilunu PALJON!! :p :love017 Ihan meinaa ihteenikin ihmetyttää tämä halujen määrä :smiley-ashamed008 :) Eikä mieskään ole huonoa tykännyt :wink
Eli liityn piinailijoiden joukkoon ja toivon parasta...

Oikein aurinkoisia kesäpäiviä kaikille <3 Me jatketaan lomailua (piinailua) ja palaan taas asiaan loman loputtua tai vieroitusoireiden kasvettua liian suuriksi (miten niin koukussa tähän palstaan??) :)

Tsemppiä jokaiselle, missä vaiheessa kiertoa kukin onkaan nyt menossa!!!!!

Osastolla makaan ja aamulla leikkaus - ellei tilanne pahene yön aikana!! Eli 6x3cm möykky/raskaus munanjohtimessa ja menetän toisen munatorven siis kokonaan, kun eivät noin isoa pysty poistamaan. Ei vaan enää jaksais.

Liinu2013 Paljon voimia sulle !! Ei oo todellista, että yks ihminen joutuu noin paljon kokemaan... :3somehaleja sulle!!

_mirelyn_ Täällä kans otettu tää kierros tosi rennosti ja olo on ihan sellanen, että aivan ku en ois koskaa vauvasta haaveillutkaan tai yrittänytkään.. :D en oo siis millää tavoin juuri sen kummemmin miettiny koko vauva puuhaa, mutta nyt vähä enemmän pyörii mieles, kun tänään tai huomenna on ovis. Eilen pupuiltiin.. yritän toki kellistää ukon tänään ja huomennakin, mut ei ressiä ei se vaavi väkiste tuu... :)

Kiitos <3 tää on maailman ensteks tyhmin asia tällä hetkellä! Huomenna viisaampi..

Piinailijoille liimailijoita <3

Voi ei Liinu ): tää on niin väärin, kamalasti voimia <3

Tervetuloa joukkoon Xena (: toivottavasti saat pian kiinni uudesta kierrosta

Pikaisesti luin kaikki mitä oli taas ehtinyt tulla. Tässä välissä on ollu yhet jos toisetki markkinat ja yllätysvieraat ja sukulaiset ja heinätyöt niin ei onneks oo ehtiny hirveesti jännittää kp siis 34/32-34 :D mutta nyt kun pitäis yö nukkua yksin ja tuli katottua kauhuelokuva niin en saa unta ja oon ravannu ympäri kämppää kun en tiedä joko ois pullat uunissa J-Ä-N-N-I-T-T-Ä-Ä!

Ilmenneet oireet: nälkä ja iltapahoinvointi ( iltapahis voi johtuu ihan kyllä tästä stressaamisestaki)

Antakaa tädeillenne kyytiä, tahdonvoimaa muille piinailijoille ja hirvittävästo tsemppiä uuden kierron aloittajat (:

Voi ei Liinu, voimia sinne <3

ON: KYSYMYS.
Mulla oli ovis tasan viikko sitten. Tänään ollut paljon menkkamaisia tuntemuksia ja kolme päivää oon valunut limaa kun etana. Lima ei kuitenkaan ole ovisliman tapaan kirkasta vaan valkoista enemmän eli valkovuotoa selkeästi. Hiivasta ei ole kyse, sen tunnistan kyllä. Onko muilla samanlaisia juttuja ollut? Mulla nyt eka kerta..

Tulen törkeästi vain omanapailemaan. Anteeksi.

Ollaan viipotettu miehen kanssa muailmalla lomaa juhlistaen, eikä koneen äärellä juurikaan ehdi istahtaa. Kaiken tästä ketjusta olen kuitenkin lukaissut läpi, ja Liinulle haluan vielä toivottaa erityisesti voimia!

Parin viikon takainen oletettu oviskin (n. kp 15-17) tuli hyödynnettyä mökillä - siitä taisinkin jo käydä raportoimassa. Nyt kp27, menkkaoireita ollut viikon verran ja turvottaa ihan pirusti (etenkin vatsaa). Kohta pitäisi tädin paukahtaa kylään, mikäli laskutoimitukset pitävät paikkansa. Eli odotellaan.

Aloitin mammavitamiinit oviksen jälkeen, jospa se auttaisi raskautumisessa... Menen ja tiedä. Eilen kipaisin myös hakemaan r- testejä kaksin kappalein, joista toisen teen viikonlopun jälkeen, jos vuoto ei siihen mennessä ala, koska tällä hetkellä joudun syömään allergialääkkeitä, joita ei raskauden aikana saa käyttää - parempi siis varmistaa tilanne mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.

Tsemppiä muillekin piinailijoille ja pahoittelut negan saaneille/ tädin kohdanneille! Gatusalle onnittelut uuden asunnon johdosta!

Rosebud: noista limoista tuli mieleeni, että jossain vaiheessa kiertoa (oliko se nyt sitten oviksen jälkeen/ pari päivää ennen menkkoja) liman eritys lisääntyy - jostain limatulpasta olen joskus kuullut puhuttavan, mutta en nyt muista, mihin se liittyi ja missä vaiheessa esiintyy. *ällövaroitus* Itsellä tuota valkkaria tulee vaihtelevasti, mutta useimmiten hetkittäin sen verran, että pidän ohutta suojaa pikkuhousuissa - ja koostumus on juuri tuota valkoista, ei kirkasta, sekä tietyllä tapaa sitkeämpää. Kerralla saattaa tulla vajaa teelusikallinen yhtenä klimppinä vessakäynnin yhteydessä.

Tuulia kiitos! toivotaan että sinä pääset hyödyntämään testin ja nauttimaan hyödyntämisen tuloksista <3

Puolenpäivän aikaan leikkaavat - odottelua, nälkää ja pääkipua..

Täällä peukut pystyssä sulle Liinu! Toivotaan että leikkauksessa kaikki menee hyvin ja pääset aloittamaan toipumisen!
Olet ajatuksissa <3 *tsemppi HALAUS*

Voimia Liinu!

Rosebud: mulla lisääntyi jossakin raskaudessa vv...kun normisti sitä ei pahemmi tule...vois olla merkki salamatkustajasta ;)

On: kp 19 eikä kummempia tuntemuksia. Ovis oli tod.näk kp 13-14.

Oxynormia tipalla ja matka jatkuu! Hätäleikkaus tuli anestesialääkärillä joten yhä oottelen ja haaveilen ruoasta (kyllä, suurin huolenaihe tällä hetkellä on ruoka).

Nyt tuntuu että mut otetaan tosissaan! Lääkäri on lupautunut tutkimaan tosiaan toisen munatorven ja muutenkin tarkistamaan tilannetta kun sisälle menevät että miltä näyttää raskautumisen mahdollisuus tulevaisuudessa ja näkyykö syitä keskenmenoille! Verikokeisiin laittavat HETI mukaan tarrat että saan käydä maanantaina otattaan tk:ssa kun vkonloppusin ei täällä tutkita niitä harvinaisempia!! Mää luulen että nyt päästään asioissa eteenpäin <3

Mutta siis - leikkausta odottelen tukisukissa ja avopaidassa :D

kyllä sua nyt koetellaan ja paljon se vaati että alkavat tutkia mistä kiikastaa, kova hinta tutkimuksille tuli kyl. voimia ja jaksamista, älä luovu toivosta yhelläki munatorvella voi saada lapsia. voimahali sulle.

tsemppiä piinailijoille :)

on: mies valoi eile meille uuden lattian vanhan päälle ni saatii tahrat piiloon huoneist, tänää keittiön ja vessan maalaus ja lattian uusinta sinnekin ja sit on koti valmis miehen hommaa on pihan putsaus ja muu onki mun heiniä. eile oli myrskytuuli, syötii ennen uudelle kodille menoa eväitä merenrannassa. koti oli melkei hiekkalaatikko ku menin sisää ja aloin lakasta ku jätkät veti sikeitä. menkat loppui ja kp 7/26? menossa eli josko hiljalleen alkais miestäki vikitellä et voitas ku näköjää mulla ovis on menkkojen loputtua aikalailla samantien ku limat on kirkkaat ja eile nippas oikeeta munasarjaa ku lähettii kotoa langon kämpille.

Liinu kylläpä pistää vastaan ja pahasti :/ Kovasti voimia sinne!

Mewwi jännät paikat siellä! Kerrohan sitten testikuulumiset!

Tuulia sielläkin on jo piinaviikko melkein ohi! Päivitä sitten tilanne :)

Epexina meillä on samassa vaiheessa kierto. Täälläkin siis kp 19/dpo 5. Eikä juurikaan tuntemuksia.. Välillä muka jotain pientä, mutta eipä niitä tässä vaiheessa kannata sen kummemmin miettiä :)

Tänään se tapahtui. Kierto numero kymmenen on menossa ja vau.fi omasivu näyttää, että tänään on kiertoni ensimmäinen päivä. HAH. Tänään on paljon ihanampi päivä! Tänään on se päivä jolloin saimme istua miehen kanssa vierekkäin sohvalle ihmettelemään. Tänään on se päivä jolloin kaapista vihdoinkin kaivettiin raskausajan päiväkirja. Ensimmäistä kertaa olen tuoksutellut pienen tulevia vaatteita ilman epätoivon tunnetta.

Tänään sain ne kaksi viivaa. Tarkistin kolmella eri testillä ja varmistin mieheltä joka testin kohdalla sen, että hänkin näkee sen. Haimme vessasta vielä testin tekemisen ohjeet ja luimme ne ääneen. "Testiviivan kohdalla selkeä värillinen viiva = raskaana, Testiviivan kohdalla tyhjää = ei raskaana". Totesimme, että meidän testeissä on tosiaan kaksi viivaa, toinen tosin vahvempi, mutta kuitenkin näimme ne molemmat ilman suurennuslasia tai siristelyä.

Kiitos teille jokaiselle ihanalle ainutlaatuiselle naiselle. Oon saanut kulkea kanssanne ihmeellisen ja raskaankin matkan. Voimia jokaiselle, jotka olette joutuneet kokemaan keskenmenon. :( Toivon kovasti, että lasketun ajan aikoihin ensi vuoden maaliskuussa mun sylissä on elävä lapsi. Olkoon sellainen kuin on, mutta olisi sellainen, joka hengittää. Toivon teille kaikille plussatuulia ja voimia yritykseen.

Viime kierrossa päätimme miehen kanssa jättää Jumalan käsiin tämän yrityksen ja siksi tämän päiväinen plussaus oli järisyttävä yllätys. Olin jo ajattelut, että ei kai tässä vauvaa oo vähään aikaan tulossa. Tein niitä muita suunnitelmia (kuten viimeksi kirjoitin) ja sain kuulla viikko sitten, että sain unelmieni opiskelupaikan ensi syksyksi. Olin luovuttanut tän asian pois omista käsistäni. Olin myöskin epähuomiossa unohtanut syödä vitamiinit ja en halunnut käyttää enää mitään "vippaskeinoja". Rukouksiimme vastattiin ja oon siitä niin kiitollinen. Unelmani on totta juuri nyt, tässä ja tänään. Koitan olla stressaamatta sitä, että entä jos tulee keskenmeno tai jos alkio on kiinnittynyt väärään paikkaan. Vaikka tuntuu, että kohta ne menkat alkaa, niin haluan uskoa noita viivoja tuossa pöydällä. Tiedän, että ei kannata surra etukäteen, jos tämä pieni ei olisikaan tarkoitettu jäämään meille iloksi. Yritän nyt elää tätä hetkeä ja nauttia siitä, mitä kannan sisälläni.

Ps. Olin niin varma, että menkat alkaa, että oon pitänyt jo kolme päivää suojaa varalta...

Ihanaa Eea! Kovasti onnea koko perheelle (sille tulevallekin jäsenelle) ja nautihan odotuksen positiivisista puolista. Kiva olisi, jos välillä pyörähtäisit päivittämässä tilannetta, kertomassa ultrakuulumisia ym. höpinää - se pitää meillä vielä yrittävilläkin toivoa yllä ;)

Liinulle kovasti voimia, paljon on sinulla nyt kestämistä.

Mirelyn kiva kuulla sinun kuulumisia! Tsemppiä piinailuun!

Toivottavasti Mewwillä täti pysyis poissa ja plussa tulis!

Eealle hirmuisen paljon onnea!!!

Kaikille piinailijoille jaksamisia!

Toivottavasti miehesi lopettaa pian erohöpinät, butterfly. Paljon voimia sinne.

Tsemppiä piinailuun Rosebud. En noista limoista tiedä juuri mitään, mutta pidän peukut pystyssä että teillä ois tärpännyt.

Onnea uuteen kotiin Gatusa, hienoa että se alkaa olla valmis. :> Tsemppiä uuteen kiertoon.

Tervetuloa Xena ja pahoittelut keskenmenosta. Onnea uuteen yritykseen, toivottavasti se alkaa pian.

Minkas, jospa se välivuoto olisikin ollut kiinnittymisvuotoa. Toivoa on kunnes täti tulee. Pidän peukut pystyssä että se jättää tulematta.

Voi ei Liinu. :( Ihan liikaa nyt on vastoinkäymisiä teillä. Paljon voimia ja tsemppiä. *halaus* Onneksi vaadit ja sait ultran. Hyvä että ottavat viimein sinut tosissaan ja saat tutkimuksia. Liian kovan hinnan vaan jouduit siitä maksamaan. :(

Mirelyn, pidän peukut pystyssä että teillä on tärpännyt oli ovis koska hyvänsä. Tsemppiä piinailuun.

Mewwillähän on siellä jännät paikat. Pidän sormet ristissä että täti pysyy loitolla.

Tuuliallakin jännät päivät menossa. Tsemppiä sinne myös, toivottavasti saat ensi viikolla plussan.

Onnea Eea! Ihanaa että sentään jollain lykästää. :) Paljon tarrasukkia pienelle.

ON, kp 4/30-33 menossa. Vuoto on vähentynyt, mutta ei loppunut. Hyvällä tuurilla loppuu ennen maanantaita jolloin lähdetään reissuun. Tehdään miehen kanssa kierros molempien vanhempien luona ja kotiudutaan vasta n. viikon päästä. Ihan ei ole edes aikataulu vielä selvillä. Voi olla että en reissun päällä ehdi kirjoittelemaan, mut yritän päästä edes lukemaan teidän juttuja aina välillä.

Takaisin