Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mirelyn en kestä miten meillä voi muka olla niin sama tilanne!

ÄLLÖVAROITUS Tänään alkoi vaaleanruskea tuhru. Ei tule paljoa, mutta kummiskin.... Yleensä mulla ei oo tullut tuhrua, vaan kun alkaa niin alkaa.. poikkeus oli viimeisin normikierto, mutta ei sekään ollut tällaista. Kai sitä niin kovasti toivoo, ettei anna menkkojen alkaa kunnolla? Seurailen pari päivää, mut viimeisin toivonkipinä kyllä sammui jo tämän kierron suhteen.

Mä lähipäivinä teen muutakin kun törkeesti omanapailen, mutta pojun kanssa menee paljon aikaa...

Siis täti oli poissa, kunnes eilen selkäkipua ja tänään myös plus maha ällötys oloa ja sitten vessassa ÄKLÖVAROTUS ruskea limatuhru. Ja sitten ei mtn... Eihän uus täti vaan oo alkamassa?? :BangHead

Anteeksi kaikille, nyt vain Omaa napaa, kun en jaksa työpäivän päätteeksi keskittyä enempää.

Alavatsatuntemuksia edelleen, nyt pelottaa jo hirveesti olisivatko menkkatuntemuksia..kuitenkin jotenkin tuntuu erilaisilta, mutta en sitte tiedä..tuhrua ei ole vielä näkynyt..yleensä ennen menkkoja alkaa päivää tai kahta aikaisemmin. Uusi juttu on huono olo!! Lempijuomani kaakao maistui äsken ihan paskalta!! oli pakko kaataa viemäriin, koko päivän oon kyökkiny ku joka asia on oksettanut ja ollu sellane ällö olo! huomenna aamulla teen testin!! oli sitte nega tai ei en lannistu:D niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy!! kp 28 menossa.

Omenapossu olipas kyllä omituinen tuo testi. Kunpa kuitenkin täti pysyis poissa ja plussa tulisi! Peukkuja pidetään!

Haave ja Mirelyn toivottavasti nyt oireilut ja tuhruilut viittaisivat raskauteen, eikä enteilis tädin tuloa.. Peukut pystyssä teillekin ja voimia!! :)

Epexina pahoittelut tädin saapumisesta. Tsemppiä alkaneeseen kiertoon!

Helmiäippä pahoittelut negasta. Kurjaa kun kierto on päässyt venähtämään. Epäsäännölliset kierrot on kyllä ihan raivostuttavia, kun on koko ajan pieni epätietoisuus pinnalla ja joutuu vaan odottelemaan että mitä tapahtuu...

Ella tervetuloa mukaan ketjuun! Vaikka vielä ei olekaan tärppi käynyt niin toivotaan että se onnistuu nopeasti kun rupeatte ovista hyödyntämään. Ja jos sinulla jo yksi lapsi on, niin tuskinpa sinussa vikaa on. :)

Chipmunk milläköhän kaupanpäällistestillä testasit? Sellasella david-liuskalla? Itselläni nimittäin myös oli niitä, kaupanpäälliseks tulleena, ja vaikka kaksi puikkoa näytti plussaa niin siihen liuskaan ei ilmestynyt edes haamua. Vaikka se on olevinaan herkkä testi.. Joten älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon... :)

Liinu ihanaa, meillä on ihan samoja oireita! :D Mullakin se ihan äärimmäisyyksiin venynyt turvotus on vähän helpottanut, vaikka vielä kyllä alamaha on aika pallo, enää ei onneks satu se turvotus. Ja alavatsa nippailut ja tuntemukset on just samanlaisia kuin kuvailit! :D

Elmiina pahoittelut tädistä, mutta onnea nyt tähän kiertoon! Otahan varovaisesti sen pyörän kanssa... ;D Mutta hyvä että reissu oli mukava... ..ja kotiin paluukin. :D

Nonnaaa!!! Mua jännittää hirveesti sun puolesta! :) Kunpa nyt tulis plussa!! Heti aamulla tulet sitten kertomaan. :) Tsemppiä!!

ON: Alamahan turvotus ja tuntemukset, väsymys, pissihätä... Ja oon myös ollu oudon hyvän tuulinen... :o Tänään varailin ekaa neuvola aikaa, joka olis 10.7. jännää... Neuvolan täti oli sitä mieltä, että kun testikin anto positiivisen jo sillon viime viikon keskiviikkona, niin nyt oltais jo rv 4+6 ja la olis 16.2. mutta omien tuntemuksien ja laskujen mukaan nyt oltais vasta rv 4+1 ja la olis 23.2... No, ehkä se vielä varmistuu tässä jossain vaiheessa... Ei auta ku ootella...

Nonna- mulla myös on ollut välillä vähän menkka kuumotusta ja jomotusta alamahassa, mikä on tosi outoa verrattuna siihen että normaalisti paria päivää ennen menkkojen alkua alkaa tuo sama, mutta vaan jatkuvana :O ja tuo sun yökkäily ja ällötys kuullostaa tutulta ;) tuo yökkäily nimittäin oli ainoa oire mikä mulla oli ennen poitsun plussaamista :D
ja mä aattelin kyllä odotella ainakin sinne torstaihin asti (jos vaan pystyn) :)

Tyttötiikeri ihanaa, että nyt pääset jännäilemään ekaa neuvolareissua :) (eihän siinä varsinaisesti mitä jännäiltävää oo, mutta ittee ainaki jänskätti et mitä ekalla kerralla tehään yms.) ja totta tuo on että kyllä se jossakin vaiheessa selviää miten ne viikot menee, kun mullakin siirty ekassa np-ultrassa viikot 4+2 taaksepäin, eli olinkin rv8 rv12 sijaan :D

ON: tosiaan pientä alamahan jomotusta ja kuumotusta on ollut,, sitten nää "menkka"oireet; tissiä vihlonu, veri haissut taas nenässä, edelleen se väsymys piinaa jonka johdosta ukkokin jo mietti että voisinko olla raskaana ja vielä positiivisilla mielin sitä siinä höpötteli :O lisäks mulla on huimausta ollut, mutta pahoinvointi on onneks tajunnu pysyy kaukana..

Nopea aamumoikkaus! Kp1 ja positiivisin mielin uuteen kiertoon. Tietysti harmittaa, mutta ei oo sinänsä paha mieli. Nyt sitten pysyn kuitenkin pari viikkoa täältä pois. Tsemppiä kaikille! Käyn varmaan kurkkaamassa aina välillä miten teillä menee :)

Täältäkin päivitystä, vaikkei mitään olekaan tapahtunut. :D Eli kp4 menossa, huomenna lääkärille, kun on kp5. Huomenillalla sitten alkaa piikityspäivät. Sitä kestää sen about 11 pvää, jos munasoluja lähtee kasvamaan. Toivotaan. Tämä hoitomuoto ei tosiaan ole piikkikammoisen hommaa. Itselläkin nyt alkanut jännitys, että se sattuu, kun pistää, mutta ei se oikeesti tunnu miltään, jos ei jännitä. Mustelmia tuli pari kertaa viime kierrossa, kun pistin jotenkin huonosti, mutta ei sekään kipeää tehnyt. :)
Täti alkaa pikkuhiljaa pakkailemaan tavaroitaan ja on lähdössä tämän vkon aikana pois. Mikä helpotus. Ei sitä jaksakaan kauempaa katella ;) On se sen verran huonoa seuraa kuitenkin :D

Haave: Positiivisin mielin vain uutta yritystä!

OmenaPossu: Ei saa pitää hullua jännityksessä niin pitkään. :D Kyllä se jo testissä näkyy. Aikaisintaan 4 pvää ennen voi testata. Ainakin sillä Predictor Earlylla, ja myös CB:n digitaalisella se näkyy jo neljä päivää ennen. Mulla näkyi CB:n digitaalisella about 10 pvää ennen kemiallinen, joten on ne aika herkkiä. Tokikin varmempi on tehdä sinä päivänä kun pitäisi alkaa (tai sen jälkeen). Mulla ainakin kahdesta ekasta näkyi plussa juuri sinä päivänä kun piti alkaa. Ja enempiä ei tarvinnutkaan testata. Eka on nyt 4v. ja tonen täyttää tässä kuussa 2v.

Omaa napaa: Poissa pariviikkoa tämän väliajan. Oviksen pitäis olla nyt 16.6.-22.6 välisenä aikana, onko muita samassa kohtaa menossa? Kp 16/32-33
Nyt pari päivää on peitto heilunut ihan urakalla, toivottavasti mies jaksaa tämän maratonin loppuun asti :b

Paljon kerenny kertyä viestejä parissa viikossa, yritän kiriä teidät illalla kiinni paremman ajan kanssa (; Kuitenkin paljon tsemppiä kaikille lämpimiä plussatuulia ennenkaikkea :love2

Moikka!

Ensiksi hurjan paljon onnea kaikille plussanneille!! :) Mahtavaa!

Olen taustailut nyt jonkin aikaan.. :) tehnyt itseasiassa hyvää :) Kauheesti en ole nyt vauvaprojektiin ajatuksia suonut ja hyvin siinä onnistunut..
kunnes nyt.. kun kp on 34 :D kierrot mulla on tasoittunut nyt entiseen 60 päivän kiekuroille.. samaan kuin ennen esikoistakin.. :) kai sekin jonkin hyvä juttu on :) En nyt tiedä testailenko pitkään aikaan.. jossain vaiheessa varmaan täytyy.. mitn tuntemuksia plussan suuntaan ei kyllä ole.. :/

Mut palailen taas :)

toivottavasti moni alkaneeseen plussa-aaltoon pääsee mukaan! :)

Yk4 kp2/28 menossa.
Tätihän se sieltä eilen kurvasi paikalle :sad001 :sad001 :sad001 Fiilis on... :crybaby2 Tarviiko muuta sanoo...
No ei auta, voihan se olla, että juhannuksena juhannusjuoma tai kaksi maistuu, mutta sitten palataan ruotuun ja yritys jatkukoon... Toivottavasti muut pääsee kertomaan parempia uutisia kuin minä :)
Tsemppiä niille jotka vielä piinailee!! Pahoittelut niille joille täti on tullut :sad001

Mukavaa ja rentouttavaa juhannusta kaikille minun puolestani!!

Palataan asiaan juhannuksen jälkeen, ennen sitä en uhraa ajatustakaan vauva-asioihin...
Miehellä alkaa juhannuksesta loma, joten täälläkin lomaillaan sitten, reissataan lasten kanssa ja vietetään yhteistä aikaa koko perheen voimin <3 Muistakaa rakastaa toisianne <3

Haave, Musicbox ja Mirelyn pahoittelut tädin saapumisesta. Nyt vaan juhannuksesta nauttimaan ja kovasti onnea nyt alkaneeseen kiertoon! :)

Omenapossu on kyllä sielläkin jännät paikat! Täällä myötäjännitetään! :) Toivottavasti pääset torstaina kertomaan hyviä uutisia, tai ehkä jopa aiemmin... :D

Mewwi tsemppiä ja voimia oviksen hyödyntämiseen! Toivottavasti tärppää!

Tänne ei ihmeempiä. Rinnat alkaa vähitellen osallistua tähän raskauteen :D Vähän aristavat ja jotenkin pinkeinä ovat kyllä. Itseäni on "siunattu" melko suurilla rinnoilla, (joita toivottavasti joskus pääsen pienennyttämään, että saisin selän kunnolla suoraksi ja loppuis niska-, hartia- ja pääsäryt), joten toivon kovasti etteivät ne nyt raskauden aikana ihan hirveesti tuosta turpoais....

pakko tähän väliin omanapailla kun oon niin ihmeissäni..

kp31/31,, ne mun menkkakivut on tähän astisista alkanu kunnolla viimestään edeltävänä päivänä ja mulla ei oo mitään, siis ei yhtään mitään siihen viittaavaa tuntemusta ollu vielä tänään :O joku pieni "jännä" olo on mahassa, mut jos se täti on vaa myöhässä ja toi jännä ennakoi sitä ;)

OmaNapa

Aamulla tein CB:n digillä testin joka näytti negaa...ihan tyhmänä ihmisenä sitten avasin sen jotta näen sisällön ja ne liuskat siellä..ylhäällä toinen tosi vahva viiva jonka vieressä myös viiva mutta ei niinkään vahva ja alhaalla viiva jonka selvästi erotti..En sitte tiiä oli joku niistä haamu vai hä? kokemuksia? ootteko availlu niinku minä :'D ja no äsken tein 5 tunnin pissaamatta olon jälkeen testin erimerkkisellä ja negaa näytti. Menkkojen siis pitäis alkaa vasta torstaina...

Mutta ku ei oo ees niitä menkka oireita! Alavatsassa aina joskus joo tuntuu jotain mut hyvin vähän ja en tiedä kuvittelenko,mut aivan ku nännipihat ois suurentunu ihan vähä!!!! (oon varmaan luulosairas :excited001) ja yks varma menkka oire mikä puuttuu on turvotus...huhuuu?! missä se on mua ei turvota ollenkaa!! tää on oikeesti mielelle jo niin raskasta, että toivon todella jos en oo raskaanan niin tädin sitten ainakin tulevan ajoissa..vaikka jo ke-to yönä! kunhan vain sitte tulee....

niin ja lisäys,että nyt en tee testiä kyllä ennen ku ne menkat oikeesti on myöhässä!!!! joten jos torstaina ei mun menkat ala niin pe oon varmaan ihan sekasin aamulla :D:D:D mut miten mä jaksa oottaa vielä 2 päivää!!!!!

Mia82 mull on vaan noit halppisliuskoi ja niitäki yks jäljellä, niin en viitteis testaa ennen ku on varmasti myöhässä ;)

pahoittelut teille tädin kohdanneille :/

Nonna- mun kans se varma menkkojen alku merkki puuttuu ;)

ON: ottaapa hiukan pattiin kun "talonmies" ilmotti tuossa että sähköt lähtee jossakin vaiheessa iltaa tai yötä ja katkon kestosta ei ole tietoa.. ei siinä muuten mitään, mut kävin just kaupassa ja pyykkiä pitäis pestä.. onneks saatiin kylmää vaativat kamat anopille ylimääräseen jääkaappiin :) nyt vaan pohdiskelen että mitäs sitä sitte ite söis, kun koko päivän ollu syömättä eikä mulla oo ees nälkä :O mut kai se kohta on pakko jotain natustaa ku vaan keksis et mitä..

p.s. ei edelleenkään menkka tuntemuksia ;) (kuitenkin ne alkaa illalla semmosina etten liikkuun pääse ja porua vaan väännän :D)

Hermosin tuossa ystävälleni ihan kaikesta mitä vaan mieleen tuli ja haukuin itseäni rumaksi jne...xD no ystävä siihen '' menkat tulossa?'' ois tehny mieli motata...! vastasin että joo torstaina alkaa..ja mun tuurilla varmaan alkaakin!!!! Ja jos alkaa niin voi sitä kirosanojen määrää ja ja ja....

OmenaPossu mistäs päin olitkaan? meilläkin äsken sähköt pois???? toivotaan, että saat ees sää plussan jos mää en!! :)

Nonna- tuskailin kans vähän aikaa sitten digitestin liuskojen kanssa - ei kannata avata, niin kuin joka paikassa sanotaankin :D Mullakin näkyi kolme viivaa, joista pari oli vähän vaaleampia. Nyt siis täti kylässä. Toiseen testiin ei tullut mitään - eli en oo ollut raskaana. En tee enää digiä ennen kuin johonkin toiseen testiin on tullut tulos - digillä sit vaan vahvistus myöhemmin.. Tsempit odotteluun! Se on niin pitkästyttävää :D

Nonna- Forssan lähettyvillä asustellaan ja tää meiän tuleva sähkökatkos on ihan itse aiheutettua, tosin ei meidän taholta :D ja toivossa on hyvä elää, sano kirppuki, ku toivo nimisen koiran turkkiin eksy ;)

ON: äskön vessa reissulla paineen tunnetta alapäässä :O ( tää on sit kyllä vihoviimisin menkkoihin liittyvä juttu minkä keksi, tai ei mun kohalle ainaka _ikinä_ oo osunu)
ja tässä kirjoitellessa tissiä vihloo O.o vihjaileeks tää mun kroppa jotaki :D tai no joo tietty, menkat on tulossa ;D

nyt on kyllä vielä pakko tulla sen verran jatkaan tuota omaa napaa että..

eilen ihmettelin kun koko päivän oli ihmeellistä puristavuutta rinnassa ja se ei menny millään pois ja nyt tajusin (sen pahetessa) että taitaakin olla lievää närästystä o.O ja siis muahan ei närästä!! ikinä!! paitsi tietty raskaus aikana :D ja se oli sillon iha samallaista, kun en eka tienny mitä se oli, et vaa puristi vähä rinnasta ja sit jossaki vaiheessa rupes kurkussa poltteleen niin osasin yhdistää sen närästykseen ja tosiaankin, mua ei oo ikuna aiemmin närästäny..
mä en kestä :laughing001 sekoo vähemmästäki pää, mutta itsepäisesti aion testata aikasintaan torstaina :laughing002

Takaisin