Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipä hei ystäväiset..... minäpä lähden hakemaan viikkonäytöä.. kun plussasin äsken.... ei hyvä... parisuhde on ihan päin persettä.....

nyt tuli kyllä niin omituinenen juttu vastaan et pakko kysyy, mitä hittoo tää on :O
mun maha muljahtelee eestaas ja silleen et sen oikeen näkee, mut en mä kuitenkaan tunne mitään :O voiks se olla lihaksista johtuvaa, vaikka mulla onkin toi nahkasäkki toss mahan kohalla viel suht kookkaana, ja silti näkyä läpi??
ja mun ylämaha (se nahkasäkin päällä oleva osa) on taas turvoksissa o_O

samaan syssyyn vielä onittelut Eetula plussasta, mutta pahoittelut parinsuhteen huonosta tilasta :/

OmenaPossu: meidänkin reilu yks vuotias on keksinyt puremisen...alhaalla ja ylhäällä sellaset naskalit että tuntuu kuin iso pupu purisi ;)

Eetula: toivottavasti parisuhde kääntyy uuteen kukoistukseen ja pääsette nauttimaan odotuksesta.

On: aiemmin sanoinkin että nega tuli mutta pari min sen jälkeen siihen ilmestyi harmaa viivanpaikka eli jätti pienen toivonkipinän kun joillakin on viivanpaikat ennustaneet plussaakin...maha ollut ihan outo tänään..jotenkin arka...järki sanoo että turha kuvitella mutta silti sitä aina mielessään jossittelee...

Pakko tulla tänne päiviittelemään taas kerran..
Mun mielialat on ollu ihan paskat, oon miehelle vain tiuskunu ja ollu muutenki ihme känkkäränkkä. Ehkä menkat siis tulos kun kerta näin kovaa kiukuttaa...
Mut ei mulla menkkatuntemuksia kyllä vielä ole tullut. Pissalla saanu ravata koko päivän..
nyt siis kp 24/28.
Meillä ollut nyt viikonloppu vapaa ja se on suoraan sanottuna menny ihan päin persettä kun vain kiukkuillaan.... :/ Tällästä kahdenkeskistä laatuaikaa meillä...

Eetula: Kiva kuulla sustakin :) Toivottavasti saatte asiat kuntoon! Niin tosta digitestistä, sehän ei ole kovin herkkä?? Millä se aiempi plussa tuli, joku muukin sitä taisi ehtiä kysymään.

Cittarin testillä mikä se nyt on... PREGCHECK en tiedä kuinka luotettava tuo liuskatesti on.. mutta se oli ainoa joka näytti plussaa... Mulla on nyt kokoajan superkiertoja... nyt on vain knipannu munasarjoja kokoajan mitä ei oo ennen ollu.. mutta luulen että taisi olla virheellinen testaus.... kun viikkonäyttö näytti negaa.. jatkan elämääni niinkuin en olisi koskaan edes testannut....

Eetula: En nyt halua mitenkään kritisoida, mutta ehkä vähentäisit stressiäsi parisuhteesta, jos käyttäisitte ehkäisyä. Ei olisi pelkoa, että alkaa ei-toivottu raskaus. Ja saisitte aikaa hoitaa suhteen kuntoon (jos sitä vielä voi saada kuntoon). Lasta ei ainakaan kannata tehdä, jos huonosti menee. Se ei ainakaan asiaa paranna. Harmi, että menee huonosti. Tiedän tunteen, me oltiin miehen kanssa eron partaalla aiemmin tänä vuonna, mutta saatiin asiat puitua ja nyt on kuin oltaisi vastarakastuneita, vaikka ollaan oltu yhdessä jo pian 7 vuotta.

Voi harmi! :( Ja olen pahoillani. :/

ON: Täti on kylässä ja tuntuu, että toi kaikki naapurinsakin mukana, kun on niin runsain mitoin tavaraa tullut ulos. :D Huh! Aina muistaa täs vaiheessa, että miksi tätiä ei yhtään kaipaa kyläilemään. Harmi, kun se on olennainen osa tätä lisääntymisprojektia. :D

pahoittelut eetula erosta mutta olen varma että sinulle tulee vastaan se oikea joka arvostaa ja rakastaa sinua, parempi että nyt tuli nega tulos ettet joudu yksin oleen lapsen kans.

on: viiltävä kipu tuli eile illal vatsaan ja tuhru alko mikähä nyt on. totesin miehelle ku kysy et mikä on ni sanoi et paras mennä lääkärii sit pian. onko mun kroppa oikeest näin sekasin vai mistä johtuu...

Tyttötiikeri :) ihana että selläki kaikki hyvin!! Mää tekkiin perjantaina digitestin joka näytti 2-3 raskaana <333 sen jälkeen en testannut ole! 1.7 ultra ja eka neuvola rypäleraskauden uusiutumisriskin vuoksi.. Yhä käyn vähän väliä vessassa ja tarkistamassa jos vuotoa tuleekin, yhdyntä pelottaa muutta toisaalta pikkuhiljaa uskon raskautuneeni heti eka kierrosta!! Uskomatonta kun edelliseen onnistumiseen meni melkein 2vuotta :)

Onko sulla miten tuntemukset ja oireet? <3

onnea liinu plusasta :)

päivitystä aiempaan on: tuhru näyttää loppuneen mut alavatsaa juilii jostai syyst. mikähä mua vaivaa.

Liinu, ite aattelin maanantaina soittaa neuvolaan. Pelkäsin että täti saapuu tänään, mut ei oo onneks näkyny. Alavatsa on niin turvoksissa et on vaikee olla välillä ja outoja nippailuja tuntuu. Aamusin on huono olo ja kovasti vässyttää. Muuten ihan hyvin toistaseks sujuu. Aattelin viel huomenna aamulla tehä digin. Hyvä jos sielläkin sujuu kaikki hyvin. :)

helou rakkaat kanssasisaret!

Vihdoin kotiuduttu vkl:n vietosa ja voihan jestamandeera... eipä tartte vähään aikaan kyllä pullon korkkiin tarttua :color :cool14

Perjantaina näin ihania kavereita ja eilen kotona sama meno jatkui, vaikka kyllä puolivälissä automatkaa mietin, että siitä matkasta kun selviän niin painun peiton alle ja nousen vasta maanantaina iltapäivällä ylös!

Voimia kovasti eetulalle <3

Jotain ihanaakin tänne kuuluu, meidän koiran pentu on viimein eilen saapunut maailmaan! Tänään ollaan jo menossa kurkkimaan pienokaisia :smiley-ashamed005 :love017 :love017

Nyt pitää ihan laskea kp:t... hetko.........

Eli kp 22/30 menossa, kierto taas tällä kertaa lyhyempi kun oviskin oli ajallaan... juhannuksen jälkeen jos pääsisi testailemaan.....

Nyt ei anna olo periksi vielä enempää kirjotella, painun sohvalle elbaamaan hetkeksi!

Tyttötiikeri, täällä kans maha ihan turvoksissa ja ite miettii että onko se niiiin täynnä ilmaa.. Nipistelee välillä ja tuntemuksia on! Oon päättänyt että ne olkoon normaaleita :)

Eetula *Halaus* ja paljon voimia sinulle! Ero on raskas prosessi...<3

OmaNapa Perjantaina mulla oli siis vatsatuntemukset melkoisia ja muutenki nippailuja ja nappailuja joka paikassa..eilen lauantaina olo oli melko normaali,vähän jotain vatsatuntemuksia,mutta tosi vähän kylläki! no tänä aamuna koko alavatsan seudun valtasi tosi voimakas polttava tunne!! joka meni ohi n.10 minuutissa. Nyt taas tuntuu navan alapuolella niinku ois jotain tuolla sisällä, mutta mua alkaa jo naurattaan,kun en enää tiedä oonko vaan niin seko vai onko nää ny oikeesti jotai oireita...! :'D Perjantain tuntemukset oli ainaki nii todellisia..ehkä toi eilinen päivä vähä pelotteli ku ei mitää tuntunutkaan..Tein muuten aamulla ClearBlue Plus testin joka näytti Negaa..en lannistunut! koska tädin pitäis tulla kylään vasta (JO) torstaina..mä yritän nyt, että en tee testiä ennen sitä torstaita enään..JOS PYSTYN olemaan. Mä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin toivon olevani raskaana, mutta tällä hetkellä en oo enää yhtään varma mistään..annan ajan näyttää...:)......menis nyt toi kello..tik tak tik tak tik tak....

Takaisin