Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille onnitteluista! Uskomattomalta tuntuu vieläkin, ja pelottaa hirveästi. Lähdin sitten lukemaan netistä mm kemiallisista raskauksista, ja nyt oon aivan varma että siitä on tässäkin kyseessä. Pelottaa että testasin liian aikasin ja täti pyyhältääkin sunnuntaina paikalle... Eli taidan nyt alkuviikkoon odotella vielä "rauhassa" (miten tässä osaa olla rauhassa?) Toisaalta tuntuu, että itsellä kaikki aina menee pieleen, et miten tässäkään voisi olla hyvä tuuri. Toisaalta miettii, et miksi just mulla olis niin huono tuuri, kun monet lähipiirin ihmisetkin ovat onnistuneet ekasta tärpistä loppuun asti.. en tiedä... Jännittää, pelottaa, ahdistaa.. Eikä ees voi tehdä muuta kun odottaa! :D

Piia toivotaan että sielläkin olisi tärpännyt, voimia piinapäiviin!

Voi ei Lana, todella kurja kuulla että täti saapui! Toi on oikeesti niin hirvee tunne, kun menkat on antanu odotuttaa ja ties millasta oiretta on ilmaantunu, ja sit täti pärähtääkin paikalle. Myt vaan reippaasi uuteen kiertoon!

ohhoh, lähti viesti kesken kaiken...

Chipmunk toivottavasti on tärpännyt! Voimia piinapäiviin.

Vargynja toivotaan tosiaan että ovis olis siellä vasta tulossa, harjoitushan nyt on aina hyvästä, Pidetään peukkuja että tärppää!

Mirelynille myös tsemppiä piinapäiviin! Toivottavasti nuo alavatsatuntemukset viittaisi raskauteen. Toivotaan että tärppi on käynyt!

Nonna toivottavasti sielläkin tuntemukset viittaisivat raskauteen! Toivotaan parasta! Ja voimia piinailuun!

Paljon näyttää porukkaa olevan piinailuclubissa, joten voimia kaikille ja toivotaan parasta!! :)

Tyttötiikeri: jos arveluttaa ni mee ottaa verinäyte terveyskeskukseen. Eipä tarvii kärvistellä ;) Uskotaan et kaikki menee hyvin :)

Tyttötiikeri: taidetaan mennä ihan samoilla päivillä? Menkoista laskettuna mulla olis LA 22.2. Sulla? Mää oon itkeskelly koko päivän. Milloin mistäkin ihme syystä.. Rinnat on todella pinkeät ja arat, mutta silti käyn vähän väliä vessassa pyyhkäsemässä jos sattuu että Schumi onki kurvannu ferrarinsa paikalle pyytämättä.. Kemiallinen raskaus, tuulimuna, varhainen km... Kaikki tuntuu niin läheisiltä.. Ainoastaan rypäleraskautta en tässä hetkessä pelkää - se kun nostaa hcg:n pilviin.. Sen vuoksi kuitenkin varhaisultra olis heti 2vkon päästä..

Tuulia ajattelin ensi viikon loppu puolelle odotella testailua (pakkohan se ennen juhannusta on tietää ;) ), kun jotenkin on vaan semmote olo ettei siellä mitään ole että kuvittelen taas kaiken (mukamas) niin en halua turhia pettymyksiä :/

Nonna- etpä oo tainnu mainita, enkä kyllä itekkäään oo huomannu :D mutta taitaa meiän heittää päivällä ;) mun laskujen mukaan (oviksesta laskettuna) mulla pitäis alkaa tiistaina ja sä puhelit et sulla alkais keskiviikkona :D

ON: tänään taas ollut jotakin pientä oiretta, mm. turvotusta jota mulla ei oo ikinä ennen esiintyny, ennen raskautta :O mahaa välillä vähän nippailee ja tuntuu että siellä kuplis, pöh sanon minä.. lisäks tissejä välillä vihlasee, väsyttää ja on vähän huono-olo, nooh eipähän tartte miettiä mitään testailuja kun ei kauppaankan pääse ennen ens viikkoo :D
lisäks mulla särkee pää vähän väliä ja huimaustakin on..

ja kuten varmaan huomaa mun sekavasta tekstistä et joku taas vaikuttaa mun ajatuksen juoksuun ja oon koko ajan kaikesta pihalla ku lumiukko, menisköhän se ton väsymyksen piikkiin?

Tuulia, ei taida neuvolassa tosiana liian kiireistö olla kun sanoi että samalle viikolel löytyy kyllä aika kun soittaa :)
Sammakkotestistä en kyllä ole koskana kuullutkaan :)

Helmiäippä, paranemisia sinne ja kovasti jännittää puolestasi tuleva testaaminen :)

Liinu,Onnea haamusta, toivotaan että vahvistuupi :))Tervetuloa helmikuisiin siis :)
Tuo testailun ajankohta on kinkkinen homma, puolensa ja puolensa. Siinä säästää itseään, kun ei liian aikaisin testaa, aika moni raskaus keskeytyy kuitenkin hyvin aikaisessa vaiheessa tai plussa tulee pelkästä kiinnittymisyrityksestä ja silloin ehtii turhaan toivo nousemaan ja pettymys on valtava, kun menkat alkaakin normaalisti. Toisaalta jos raskauksista ei ole varmuutta, ei tosiaan voi apuakaan saada jos noin usein käy.

Vargynja, mä en tykänny testata donnalla aamuisin. Sylki oli niin paksua etten saanut positiivista tulosta vissiin kuin kerran koko testailujen aikana, vaikka iltapäivästä ja illasta tuli ihan selkeitä plussia. Itse siis suosittelisin olemana tekemättä heti aamuisin :) Mä olen saanut donnalla tosi aikasessakin vaiheessa plussakuvioita, olikohan pisimmillään kuutena päivänä(kp8-13, ovis oli kp12) niin että koko ajan pikkuhiljaa voimistui kunnes päivänä tai parina ruutu oli melkein täynnä kiteitä ja sitten viimeisenä päivänä selkeästi vähemmän, jolloin tiesin että ovishuippu oli jo ja lakkasin testaamasta. Itse tykkäsin testistä kun antoi viitteitä jo hyvissä ajoin ja sai hyödynnettyä oikein kunnolla jo edeltä käsin :)

OmenaPossu, siellä on jännänkuuloisia oireita, toivottavasti tarkoittaisi hyvää :)

Tyttötiikeri, jei! Onnea aivan valtavasti :)Toivottavasti plussa vahvistuu ja pysyy ja saadaan sinut tuonne helmikuisiin mukaan :)

Lana, voi olen niin kovin pahoillani! Olin jo niin varma että plussaat..Kovin paha mieli on puolestasi *voimahali*
Varhaiselta keskenmenoltahan tuo kuulostaa, kerran hyytymiäkin tulee ja sinulle oli täti myöhässä ja oireitakin.
Toivottavasti ensi kierrossa tärppäisi ja kyytiläinen pysyisi matkassa♥

Chipmunk, tesmppiä piinaviikkoon! Jäsenet on pystyssä että plussa pärähtäisi :)

Mirelyn, toivottavasti tuntemuksesti tarkoittaisivat tulevaa plussaa :)

Nonna, pitipiä minunkin tehdä tuo testi ja ympyrää se taas pyöri :D Muistan että nuorena tuo tehtiin käden päältä tms ja silloinhan tuli tosiaan tulos kaksi lasta, joista eka poika ja toka tyttö. Saas nähdä kuinka käy :)
Kopvasti tsemppiä sulle viimoseen viikkoon!!

ON: Pari päivää sitten olin jo mieli maassa kun pientä punertavaa vuotoa tuli ja masu oli aika kipeä koko illan, pelko uudesta keskenmenosta nosti päätään urakalla. Sitä ei kuitenkana tullut kuin muutamalla vessareissulla, joten toivottavasti olisi tällä kertaa vain alkuraskauteen liittyvää.
Mahassa mulla on pientä kipuilua ja tuntemuksia päivittäin, väsymys on jotai aivan tolkutonta ja alkaa jo aamupäivästä. Eilen kipeyty nännit ja tissit on alkanu kasvaa (huomasin että kutistumisrypyt viime raskauden kasvusta ja kutistumisesta on hävinny :D ) Eli jotain hormonitoimintaa varmasti on :) Yritän siis taas elellä positiivisimmin mielin eteenpäin ja varhaisultra on varattu yksityiselle 26.6 kun viikkoja tasan 7 menkoista laskettuna. Digiin sain 4+6 vastauksen 3+ joten raskaus saattaisi olla himppasen pidemmällä, oviksesta laskettuna olisikin pari päivää pidemmällä kuin menkoista laskettuna.
Nyt odotan jännityksellä ja hieman paloissani myös tulevaa ultraa ja toivon sydämeni pohjasta että tällä kertaa sieltä löytyisi elävä pikkuinen, jonka saisin kantaa masussani ensi vuoden puolelle asti♥

Kovasti plussatuulia kaikille toivottelen♥

edit: pakko oli itku silmässä tulla vielä kirjoittamaan. Piipatti tuossa aamupalalla kysyi taas kerran, että tuleeko mun tissistä maitoa, kun puhuttiin että tölkkimaito on tullu lehmän tissistä. Vastasin että sillon kun sinä olit vauva, niin minun tissistä tuli maitoa ja jos meille tulee uusi vauva, niin sit sieltä tulee taas. Piipatti vastaso, että sieltä tulee minun sisko, sit minä halin sitä♥
Kyllä veti herkäksi, voitte varmaan kuvitella :)
Poikahan sano(ehkä tarkoitti kysymykseksi) jo viikko ennen testiä että äitin masussa on uusi vauva. Mikä lie ennustaja :) Ei siis olla pojalle raskaudesta saati sen yrityksestä aiemmin kerrottu.
Voi mikä olo tuli, ihanaa :)

Minkas hyvä, että ei tarvinnut kauan kummallisia menkkoja mietiskellä. :) Pieni vinkki tuohon tekstin katoamisen estämiseksi on, että avaat uuden välilehden jossa seuraat sivuja ja toiseen kirjoitat vastausta. Oon monta kertaa kadottanut tekstini juuri tuon sivun vaihtamisen takia ja uskon, että moni muukin on saanut huomata täällä saman. :)

Mia82 toivottavasti seuraava alkava kierto on teidän. :)

epexina tervetuloa kirjoittelemaan meidän kanssamme. :)

_mirelyn_ hirveästi tsemppiä sinnekin. :) Täällä ei tunnu aika kuluvan, vaikka olisi kuinka paljon järkevää puuhaa. :laughing002

Haave minullakin vasta 4 yrityskerta menossa ja kyllä jokaista kiertoa on jännittänyt varsinkin loppuajasta. :) Menkkoja edeltävät oireet voivat kovastikin vaikuttaa myös raskausoireilta, joten kyllä siinä saa niiden oireiden kanssa arpoa olenkohan raskaana vai en. :) Päälle 10 vuoden pillerien jälkeen kroppa tuntuu joka kuukausi ihan erilaiselta. :laughing002 Oireita on ainakin minulla ollut negakierroissa mm. rintojen kipuilut, huono olo, päänsärky, naama kukkii ja mahakipuilut.

Nonna- en ole varma osasinko tehdä tuota sormustestiä oikein, mutta sen mukaan (ainakin minulle, miehestä en tiedä :laughing002 ...hyi mitä ajatuksia. :laughing002 ) tulisi ensin tyttö ja sen jälkeen poika. :) Katsellaan pitääkö ennustus paikkaansa. :) Ja tein sen muuten langan avulla kun minulla on niin lyhyet hiukset, että ei siitä nykertämisestä olisi mitään tullut. :laughing002 Juu tuo odottaminen on niin peestä. :laughing002

Tuulia nyt sitten vain siellä mökkireissulla metsästät sammakon lemmikiksi. :laughing002

Tyttötiikeri tuo googlailu on yksi pirulainen. :) Aina kun etsit jotain oiretta, niin aina ne ensimmäiset linkit on niitä kamalia kertomuksia, jotka saa hermoilemaan ja sydämen hyppäämään kurkkuun. Nyt vain yrität (helppo sanoa kun itse olisin varmaan myös hermoraunio :laughing002) olla hermoilematta ja annat ajan näyttää. :) Nyt vain neuvolaan varailemaan aikoja. :)

Liinu2013 kyllä sinullakin varmasti kaikki on hyvin siellä masussa. :) Ihanaa kun pääset jo muutaman viikon päästä varhaisultraan katsomaan masuasukkia. :)

OmenaPossu täällä peukut pystyssä, että plussaat sitten ennen jussia. :) Samat testailuajat täälläkin mielessä. :rolleyes:

Gatusa mitä kuuluu kun ei ole sinusta kuulunut hetkeen mitään? :)

Omaa: Kp 22/27-28 menossa ja juuri kun eillen pääsin sanomasta, että yritän pitää jalat maassa näiden pikkuoireitteni kanssa, niin aamuyöllä heräsin yhtäkkiä muutamaan semmoiseen 2 sekunnin ikävään vihlaisuun kohdun seudulla. Ei voi olla väkisinkään olla miettimättä olikohan se kiinnittymiskipua. :rolleyes: Aika voisi olla passeli kun nyt on n. dpo 7-9. :) No odotellaan. :smiley-angelic006 :)

Nyytti ihana tuota poikaa. :) Eli ennusti sitten siinä samalla myös, että tyttö tulee niin kuin sormustestikin sanoo. :) Hurjasti tsemppiä ultraan. :)

Voi ei Lana, mä oon tosi pahoillani :( Toivottavasti et kuitenkaan kokonaan lannistu, vaan jaksat jatkaa yrittämistä edelleen.

Tyttötiikeri, onnea!!! Ja pysy poissa sieltä googlesta, niin et stressaa turhaan :)

Chipmunk, mä niin tiedän ton tunteen, kun koittaa pitää jalat maassa eikä tulkita oireita, mutta silti saa kaikki tuntemukset jotenkin näppärästi yhdistettyä raskausoireisiin :) Mullakin oli alkuviikosta vaikka mitä oireita, nyt ei enää ihan niin paljon, tai ei ainakaan niitä samoja, niin olen jo tullut siihen tulokseen, että ei se tärpännyt ja odottelen tätiä jo ihan kaikessa rauhassa ja haaveilen punaviinistä juhannuksena :)

ON: kp 25 / ?-32

chipmunk mitäpä tänne, oli monta päivää ettei saanu nettitikkua lainaan ku langon lapset halus pelata tietokoneella ja olla fb:ssa joten eipä ollu mahollisuutta moikata teitä eikä yrittää saada asiakkaita. täällä täti lähtenyt eilen vihdoinkin mies sai mut eile raivonpartaalle ja olin äkänen aamullakin. eli perusarkea. tämä yks mun kälyistäkin soitti ja yritti tavoitella veljeään, ilmeisest joko kinutakseen rahaa tai sanoakseen et hänen pitää tulla tapaamaan mahollinen tuleva aviomies tms. aina jotai kinuamassa eihä se muuta teekää yleensä ellei puhu omista liikeasioista.

onnea kaikille plussanneille aivan mahtavaa, tonnikaupalla tarrasukkia kaikille :)

pahoittelut negan/menkat saaneille. tsemppiä uuteen kiertoon.

on: kp 10/X mikäli oikein muistan ja menkat loppu eilen vihdoinki. josko tämä kierto sit ois se suotuisa onnistumiselle, no jos tärppää ni sit ei paastota ens kuussa. eile kävin vaa'alla ja paino lähteny laskuun jipii :) iha minimaalinen pudotus mut silti oon ylpee siitä. mitä niihi verikokeisii tulee ni odotusta odotusta ku sairaalassa tyrivät mun testit, osa oli onnistuttu kattoon mut hyytymistekijätestit oli pilalla. kardiopiini eli fosfolipidi vasta-aineet oli ihanteellisis lukemis eli tuskinpa hyytymistekijöissäkää tulee oleen mitää, piti 3 eri kerrokses käydä kyselees tuloksia ni se kerros missä oli kilpirauhaskokeiden vastaukset ei suostun antaan tuloksia eli pitä mennä tk:een kysymään jossain vaiheessa.

Liinu tosiaan samoissa mennään, mulla laskurin mukaan la olisi 23. helmikuuta :D Mulla myös tota itkuherkkyyttä, ärsyttävää, kun melkein asia ku asia saa itkeskelemään. Ja aamupahoinvointia on myös, pitää aika lailla taistella ettei laatta lennä.. Tiedä sitten onko tää psykosomaattista vai ei...

Chilly aattelin alkuviikosta soitellakin tk:een jos pääsis verikokeeseen, mutta eikös se hcg nouse alkuun vaikka kyse kemiallisesta oliskin?

Omenapossu, kyllä ainakin kuulostaa hyviltä oireet. Peukut pysyssä.. :)

Kiitos Nyytti! Taidan odotella ainakin ensiviikkoon, ennen kuin uskaltaudun helmikuisten puolelle.. Toivottavasti se vuoto tosiaan oli alkuraskauden juttuja eikä enää näyttäydy. Hurjasti onnea odotusaikaan!

Kiitos Chipmunk! Pitää yrittää nyt jotenkin tässä pysytellä rauhallisena alkuviikkoon. Toivottavasti sinun oireet olis kiinnittymsikipuilua... :) Voimia piinailuun!

Kiitos Bene! Kait se pitää yrittää malttaa mielensä ja rauhassa odotella, miten käy. ei passaa googleilla, ei.. :smiley-ashamed005

ON: Aamupahoinvointia, ja itkuherkkyyttä ja voi elämä mitä vasymystä. Vähän jännittää miten selvii ens viikolla kahdesta yövuorosta.. Ajattelin tosiaan vielä maanantaina (ja ehkä sunnuntainakin) testailla, ja jos täti ei saavu silloin sunnuntaina ja pysyttelee poissa vielä maanantainakin, niin maanantaian voisin soitella neuvolaan tai tk:een, jos vaikka pääsis edes verikokeessa käymään...Heh, sitä niin olevinaan miettii valmiiksi, miten sitten toimii kun se plussa joskus pärähtää testiin, mutta voi että ihminen voi olla hämillään ja pallo aivan hukassa... :laughing002

ja plussa-aalto sijoittuukin kesäkuulle eli helmi-maaliskuussa onki sit varmaa aika paljon tulossa pienokaisia inshaallah.

niin ja jos täällä uusia niin tervetuloa minunkin puolesta. .)

tyttötiikeri eiköhä kaikki ol iha normaalist sulla ja onnea vaa yövuoroihi ja hereillä pysymiseen. hienoa että sait plussan :)

Onnea kaikille plussan saaneille <3
Ja voimia keskenmenon kohdaille : //
Ja kaikille tasapuolisesti plussatuulia ! <3

Täällä menossa 23/28. Jännittääääää... :D Mä niin toivon ettei menkkoja näkyisi.. Alamahaa välillä juilii ja varsinki jos makaan sängyssä selälläni ja yskäsen niin voi ristus sitä kivun määrää. :S Tulee mieleen raskausaikan olleet liitoskivut, hyh..
Mä oon niin satavarma että ovis tuli hyödynnettyä, joten siksi tuntuu että odotan että nyt ois tärpänny. Mutta mene ja tiedä.. Ehkä parempi nyt olla taas ajattelematta koko asiaa, ettei tule pettymään .: )

Likan vein tänään isänsä vanhemmille yökyläilemään, näkee ensimmäisen kerran kolmea serkkuansa (ainoat serkut mitä neidillä on ) ja tätinsä. Minä vietän illan töissä sekä huomisen aamun.. -.-

Nyt on vielä hetki aikaa nauttia omasta ajasta hyvän musiikin parissa ennen työvuoroa.
Hyvää viikonloppua kaikille ! :)

musicbox toivottavast nyt sit tärppäs ja kaikki menis hyvin :)

iha pakko hehkuttaa tätä vaikka pientä tämä onkin mut mä oon laihtun 1kg 3 päiväs :) mulla pääs meinaa paino nousemaa tuos reilun 2 vuoden aikana vähä turhan paljon, ei mitenkää hälyttäväst mut kuitenki et painoindeksi meni sinne 27.62, nyt on sit 27.09 mikä on hyvä suunta jo. pitää jatkaa treenaamista josko sais lihakset takas ja painoa alas lisää, tavoite ois vähintää sinne 64kg mikä ois ihanne paino eli 8kg matkaa jäljellä, 54kg on hiukka liian suuri haaste varmaan mulle vaikka aikoinaa olinki sen 54 ennen esikoista ja 6kk esikoisen jälkee 49kg ku pikkusel oli hyvä ruokahalu. tosin just enne synnytyst olin sen 73-74kg.

hyvää viikonloppua sinulle ja kaikille muille, en tiedä kuinka kauan saan pitää nettitikkua tälläkertaa joten varoiksi toivottelen taas viikonloput etukäteen. toivottavast saan pitää nyt vähä pidemmän aikaa, langon muksut on vaa sellasia ja vaimo et ne ei tykkää jakaa mitää vaikka tietäsvät et toinen tekis töitä, he haluavat pelata.

Mä hätähousuna testasin jonkunmoisen viivanpaikan raskauskeijun herkällä liuskatestillä...kp 24/27.

Testailkaa nyt muutkin ; )

Kiitos peukuista Minkas. Kiva että sunkaan ei tarvi enää miettiä onko menkat vai ei. Onnea uuteen kiertoon. :> Joo, ON tarkoittaa juurikin Omaanapaa.

Tervetuloa epexina. Teille taitaa olla siellä aika vilinää. :> Ilmeisesti ei kuitenkaan vielä tunnu että lapsiluku olisi täynnä. Onnea viidennen yritykseen. :> Pidän peukut pystyssä, että viivanpaikkasi vahvistuu kunnon viivaksi.

Kiitos mirelyn. Tsemppiä loppukiertoon. Pidän sormet ristissä, että täti pysyy poissa sieltä :>

Haave, mulla on ollut aiemmissa kierroissa vatsatuntemuksia väsymystä ja viluisuutta. Tiedä sitten mikä on ollut kuviteltua ja mikä todellista. :D Kuinka pitkiä kiertosi yleensä on? (Varmaan olet jo monesti maininnutkin, mutta kun ei pysy kaikkien kierrot päässä. :\ ) Tsemppiä joka tapauksessa loppukiertoon.

Nonna, kiitos sormustesti ohjeesta. Uskaltaisiko tuota kokeilla joskus... Toivottavasti vatsatuntemuksesti johtuu siellä kasvavasta uudesta elämästä. :> Tsemppiä piinaviikolle, tuo aika kuluu aina niin hitaasti.

Kiitos Nyytti, ehkä mullakin on ollut kyse vaan siitä ettei aamulla ilmeisesti näy. Pitää siis pitäytyä illalla/päivällä testailussa niin ei tarvi turhaan hämmentyä. :> Pidän sormet ristissä, että tuhrusi oli jotain normaalia alkuraskauden tuhruja eikä niitä enää tulisi. Ihana poikasi. <3 Toivottavasti hänen ennustukset osuu oikeaan. Ainakin sen suhteen, että vatsassa on vauva.

Chipmunk, toivottavasti kipu oli tosiaan kiinnittymiskipua. Pidän peukut pystyssä, että saat plussan. :>

Tsemppiä sinulle myös piinaviikolla Musicbox. Kuvittelenko vain vai onko teitä piinailijoita nyt paljon. :D Toivottavasti teette nyt oikein plussa-aallon.

Onnea Gatusa painonpudotuksesta. :> Yritä pitää pintasi niiden kanssa, että saat tehdä töitä (ja tulla tänne).

kiitos vargynja :) juu yritän pitää pintani, mies sano et hän yrittää hommata meille oman ettei tartte lainata veljelt ku aina tulee ongelmia.
mikähä hitto nyt on ku kärpäset vainoo mua vaikka kävin suihkus tänää. varmaa johtuu siitä ku putsasin kattilan jossa oli pahanhajusta ruokaa ku oli palanu pohjaan, joo ja ei ollu mun kokkailuja siis vaan miehen joka päätti käydä nukkumaan ku alko laittaa ruokaa eikä pistän liettä pienemmälle. no tänää sit mä laitan meille kastikkeen josko ois syötävää ku mä en pysty syömää mitää mikä maistuu palaneelle.

Nyytti joo siis kädenpäällä se tehdään silloin kun katsotaan montako lasta tulee ja mitä sukupuolta, mutta vatsanpäällä pyörii tai heiluu ainoastaan jos on raskaana... :) jos ny ees on totta koko hömpötys :D

Chipmunk86 katsoppas mitä siis tuohon Nyytille kirjoitin... :) toivotaan kuitenkin, että plussa tulee!!!:)

Vargynja kokeile vaan jos ymmärsit jotain tuosta mun sekavasta ohjeesta :)

OmaNapa...vatsatuntemuket lisääntyneet..nyt ovat koko aikaisia ja illalla kävin kolme kertaa pissalla ennen kun menin nukkumaan ja siitä 4 tunnin päästä heräsin kauheeseen pahoinvointiin ja samalla oli taas kamalla pissihätä! Oksennusta ei tullut,mutta huono olo jatku ainakin tunnin ja kahden tunnin päästä sain vasta uudestaan nukuttua. Tuolla sisällä selvästi tapahtuu jotain koska aina joskus tulee vähä sellanen pahan olon tunne ja nää on kyllä niin selviä oireita, että jos nyt en oo paksuna niin en sitte tiiä mitä ne oikeet raskausoireet on..näitä ei voi kuvitella!! :D

Täällä edelleen odotellaan kärsimättömänä tätiä kylään. Vkl:na pitäisi tulla. Tuntuu nämä päivät todella pitkiltä. Enpä ois uskonu, että joskus ODOTAN kärsimättömänä, että menkat alkais. :D On ne sen verran ällöttävät kuitenkin. Pakko vain nopeasti päästä uudelle kierrokselle.
On tässä se hyvä puoli, ettei jussina tartte välttämättä olla "kuivin suin". :cool05

nonna kerrotko mitä se tarkottas jos ensin sormus heiluu ja sit alkaa pyörii tosi paljon suuris ympyröis. päätin iha huviksee testata mitä mul tulis et liikkuuko ja kyllähä se liikku sen ku kerkes. oudointa kyl on että vatsan päälläkin heilu kunnol vaikken ole tietääkseni raskaana koska menkat loppu eilen. en kyl usko näihi juttuihi mut utelias ku olen ni tulipa testattua. :)

Takaisin