Tuulia mökkireissu oviksen aikaan kuullostaa kyllä mukavalle. :) Olipas jännä tuo sammakkotesti. :) Kaikkea sitä on keksitty ennen kunnon testejä. :) En usko, että ihan ensimmäiseksi olisin keksinyt kusasta sen raukan sammakon päälle.

Jos kuitenkin jätän ne kurnuttajat rauhaan.
_mirelyn_ samaa mieltä, että aika menee hitaasti kun sitä oikein odottamalla odottaa kuluvaksi.

Ehkä juuri ennen juhannusta pääsen testiä dippaamaan jos täti ei kurvaa sitä ennen paikalle. :) Minä olen niin "kaikkiruokainen" musiikissa, että oikeastaan kaikki käy. Mies kuuntelee enemmän iskelmää ja siihen ei uppoa niin hyvin nykyajan renkutus niin kuin minuun.
Minkas toivottavasti kropassa kaikki kuitenkin on kunnossa, vaikka hieman menkat sekoileekin. Kyllähän sitä varmaan voi kysellä joltain terveydenhuollon ammattilaisilta, jos ihmeellinen vuoto jatkuu.
BeNe Toivottavasti oireet lupailee hyvää.
Liinu2013 paljon olet joutunut kokemaan, pahoitteluni.

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan. :) Hihii, ihana tuo sinun ON-nimimerkin etsiminen.

Täytyy myöntää, että ei ihan välähtänyt täälläkään kun luin kommentisi ja ensiksi mietin ankarasti että mikä hitsin ON??? Lamppu välähti vasta hetken päästä ja sitten oli hauskaa.

Onnea!!! Toivottavasti viiva siitä vahvistuu. Nyt tarrasukkia matkaan mukaan. :)
Nonna- kokeilin kanssa tuota sormustestiä ja kyllä se pyörimään alkoi minullakin, että tyttö se sitten taitaa tulla. Sanoin miehellekin, että pahoitteluni että vanhan sormustestin mukaan tyttö olisi tulossa.

Ei ihan luottanut minun testiini. :) Ihan sama kumpi sieltä tulee kun vain tulisi joskus.
Haave kyllä täälläkin ollaan hivelty tuota pömppistä ja unelmoitu.

Toivottavasti saat plussaa kun päätät testata. :)
Emmuliini ihanaa, että kaikki ultrassa oli hyvin. :)
Helmiäippä varmaan justiin ennen juhannusrientoja testaan jos täti ei ole tullut paikalle. :) Toivottavasti saat plussan viikonloppuna. :)
OmenaPossu onnea poitsulle uudesta hampaasta. :)
JMH kiitos vinkistä. Pitääpä tuotakin harkita jos seuraava kierto alkaa. :) Onnittelut. :)
Vargynja onnea oviksen bongaamiseen. :)
Tyttötiikeri hurjasti onnea!!! Nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan. :)
Piia84 samanlaisina dpo mietintöjä täälläkin.

Taas aika samassa mennään. :)
Lana pahoittelut menkoista.

On se niin väärin kun kroppa noin pitää piinassa ja sitten tiputtaa taivaalta.

Täällä saat purkaa tuntojasi niin paljon kuin haluat. :) Kyllä teille vielä oma nyytti suodaan. :)
Mia82 pahoitteluni kuin plussa vaihtuikin negaksi.

Tervetuloa kuitenkin mukaan kuumeilemaan. :)
Omaa: kp 21/27-28 menossa ja nyt FF pääsi mukaan minun lämpöihini. Sen arvauksen mukaan ovis olisi ollut 7.6 mutta itse kyllä veikkaan tuota 5.6. No eihän niillä kovin monta päivää eroa ole, vaikka tässä vaiheessa piinailua se yksikin päivä tuntuu ikuisuudelta. :) Nivusia on kolottanut muutaman päivän menkkamaisesti ja samaten hieman rintoja aristanut. En kuitenkaan anna itseni uskoa plussaan, ennen kuin se näkyy siinä naaman edessä vessassa. :)