Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyytti Onneksi huomasitte, että koiranmyyjä oli huijari ennen hankintaa. Hitto et ärsyttää, kun niitäkin on niin paljo liikkeellä :( Toivottavasti löydätte uuden koiranpennun pian.

Tsemppiä kaikille piinailijoille, toivottavasti niitä plussia tulee! :)

Mä lueskelen teidän juttuja vähän täällä taustalla. Täällä aika menee kuolettavan hitaasti ja aina välillä on ihan loistofiilis ja välillä hirvee pelko perseessä, että jos tuleekin keskenmeno. Pari viikkoa pitäs vielä malttaa ultraan, joka on meillä 7+2 päivillä. Sillon pitäisi ainakin jo helposti näkyä, että mikä on meno.

Mitenkähän tätä olotilaa nyt kuvailisi..Turhautunut, vittuuntunut, vihainen, pettynyt, surullinen jne. Mies lähti siis aamulla reissuhommiin.. noh..perjantaina on viimeksi pupuiltu ja mies lupasi, että sunnuntaina pupuillaan taas. Oli päivä ja kyselin, että jokos mennää makkariin..mies vastasi, että ei nyt vielä, illalla sitten..no kun tuli ilta niin MIES OLI TAAS NIIIIIIIIIN VÄSYNYT...oli oikeasti väsynyt sen näki, mutta miksi sitten sanoo ja lupaa..no sanoi sitten tähän, että aamulla..kun aamukoitti niin voitte varmaan arvata...ei se jaksanut! :sad010 Se ei vissiin tajua, että ois ollu hyvä jos mun ovis vaik onki huomenna..tänään tikutin niin ei ainakaan näyttänyt mitään. Tiedän Tyttötiikeri niin sun tunteen kun mies aina sanoo, että eiku sillon ja sillon. Ekas kierros mies oli niin mahtavasti mukana.. Huusin sille sitten aamulla, että ei ihme, että en tule raskaaksi tällä P**emis määrällä!! väittää,että on 110% mukana projektissa, mutta eipä siltä näytä...mä oon niin kiukkunen :angryfire :sad001 Nyt vain toivonkin, että ovis oliski vasta loppuviikosta, koska mitää tuntemuksia ei oo..jos vaikka sais sen miehen sitte kellistettyä..ja jos ei niin sitte alotan puhelakon!

Sori omanapaisuus..nyt ei jaksa aatella muuta.. :/

Nonna- minä tikutin ovista nyt ensimmäistä kertaa elämässäni eillen ja tikutin myöhään iltapäivästä. Ajattelin, että saa arkenakin sitten aina töitten jälkeen testata suunnilleen samoihin aikoihin. :) Harmistus kun miekkonen ei suostunut petipuuhiin. :sad001

Nyytti miekkonen on minua 3 vuotta vanhempi, joten juuri passeli kuulemma jos miehet ovat 3 vuotta naisten kehitystä jäljessä. :laughing002 No ei tuo väittämä pidä kyllä paikaansa aina. :) Nyytti toivottavasti oireilut ja oireettomuus tuottaa tulosta. :)

_mirelyn_ onnea uudelle avioparille. :flower

Lana minäkin haluan kylpylään. :) Toivottavasti oli mukavaa. :) Toivottavasti oireilu tarkoittaa jotakin hyvää. :)

BeNe Kyllä harjoitus tekee mestarin, joten ei muuta kuin vällyjen väliin vaan. :laughing002

Piia84 jännäillään sitten taas yhdessä. :) Itse aloitin tikuttelemaan kp 10 eli eillen. Jännää puuhaa tuokin on, kun siinä testissä ihan oikeasti näkyy silmilläkin jotakin. :) Onnea vakkaripaikan hakuun. :)

Anell mökkeily on kyllä rentouttavaa puuhaa. Toivottavasti siellä oli kelit mitä parhaimmat. :)

OmenaPossu hurjasti olet panoa tiputtanut. *hatunnosto* :)

Helmiäippä minun tikut olivat postilaatikossa jo perjantaina, joten eillen sain kokeilla tikuttamista. :) Tuo mahdollisimman monta kertaa peittojen heiluttelu taktiikka kuullostaa hyvältä. :)

Tyttötiikeri pahoittelut kun mies ei suostu yhteistyöhön. :sad001

Elmiina toivottavasti lääkärin pakeilla asiat rupeaa järjestymään. Oudoilta nuo kierrot vaikuttavat, kun noin heittelevät. :sad001

Catsie pahoitteluni tädistä. :sad001 Ehkä kesä ja hermoilemattomuus tuottaa paremmin tulosta. :)

Vargynja pahoittelut myös sinne tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Jippiina harmi kun viivat ovat kaikonneet. :sad001

Kyfi0152530 tervetuloa joukkoon kuumeilemaan. :)

Sannuinen onnea uudesta perheenjäsenestä. :)

Ainut täällä on peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin ja saatte nähdä ultrassa pikkuisen. :)

Plussatuulia muillekin kuumeilijoille, jotka unohdin mainita. :) ++++ Niin paljon tullut tekstiä, että vissiin pitää päivittäin käydä lukemassa ja kirjoittamassa. :)

Omaa: kp 11/27 menossa ja eillen aloitin oviksen tikuttamisen. Hienoa kun siihen tikkuun tuli oikeasti jokin konkreettinen viiva. :) Ei se nyt samanvahvuinen ollut kuin kontrolliviiva, mutta viiva kuitenkin. Tuollainen tyhjä nega on paljon tylsempi. :) Oikein innolla ootan, että saan tehdä tänään iltapäivästä toisen. :) Aurinkoista kesäpäivää kaikille. :glasses1

Ainut, kyllä siitä pennusta kerettiin varausmeksu maksamaan ja ja rahat tiessään. Rikosilmoitus toki tehty, mutta epätodennäköistä kai että ikinä rahojani takaisin saisin, joten uutta pentuakaan ei varmaan ole tulossa. Ei tässä rahaa liiaksi ole.. :/

Sannuinen, tää on vaan niiin raastavaa että huh huh ja vielä kerran huh. Ei vaan tiedä enää mitä ajatella :)

Nonna, voi samperi sentään sitä miestä. Ymmärrän että sua harmittaa ihan urakalla ja oikeutetusti :/

Chipmunk, oikein hyvä ikäero on ;)
Tsemppiä sinne oviksen bongailuun :)

Hermoheikko kuittaa ja koittaa tehä jotain muuta kun tuskailla koko ajan ;)
Onneks lähetään muutaman tunnin päästä maalle loppupäiväks, niin jospa työntouhussa vähän ajatuksetkin harhautuis muualle ;)

Elmiina: kannattaa käydä tarkistuttamassa lekurilla tuo tilanne, jotta ei tarvitse elää täydessä epävarmuudessa. Onneksi lääketiede on kehittänyt mainioita keinoja avittaa hormoonitasapainon aikaansaantia ja raskaaksi tulemista, jos se siitä jää teillä kiinni - kokemusta on ;) Kovasti voimia ja tsemppiä sinne!

Catsie: pahoittelut tädistä. Oootte yrittäneet jo pitkään, ja teille olisin kyllä suonut onnistumisen... Nautihan kesästä! Voihan se tärppi käydä siinä lomailun ohella ihan huomaamattakin ;)

Kolmassittenkin: poden myötätuntoärsytystä täällä! Vaikeahan tuossa on varmaan pitää päätään selvänä kaikkien oireitten ristitulessa, itse kun olisin todennäköisesti hakeutunut jo suljetulle vainoharhoissani :)

Vargynja: niinhän se menee, ettei voi voittaa jos ei pelaa. Mahtava tuo sun asenne, että uutta yritystä kehiin vaan! Taidan ottaa mallia ja korjata omaakin ajatusmaailmaani vähän kärsivällisempään suuntaan.

Nyytti: jännään sun puolesta niin paljon, etten meinaa pysyä housuissani ;) Tulehan sitten pikimiten kertomaan testin tulokset, kun olet tehnyt. Toivottavasti palaat kera positiivisten uutisten!

Jippiina: oih ja voih! On se niin väärin, että ensin herää toivo ja sitä ehtii jo jokseenkin sallia itselleenkin huojennuksen, kunnes tullaan rytinällä alas... Eikä tainnut olla ensimmäinen kerta, mikäli oikein muistan? Hattua nostan sulle luonteen lujuudesta, että jaksat joka kerta kuitenkin nousta ylös kohti seuraavaa kiertoa ja yritystä!

Kyfi0152530: Tervetuloa! Voimia, ja testailehan uudemman kerran, jos ei vuoto ala lähipäivinä.

shapa: sinne myös plussaonnea! Piinaviikon kärvistelyt on jotain ihan kamalaa, mutta kun sen rämpii läpi, saa vastauksia, jotka toivottavasti ovat niitä kauan kaivattuja ;)

Sannuinen: onnea perheenlisäyksen johdosta! Mitäs jos siellä vatsassa on toinenkin moinen tuloillaan? Tulehan sitten kertomaan, kun testailet!

Nonna: ymmärrän kyllä (tavallaan), että jos väsyttää niin sitten väsyttää, mutta on se inhottavaa vedota aina samaan (typerään) syyhyn. Pidät sille miehelle jonkun syventävän biologian luennon, josko se siitä tokenisi tajuamaan, miten pienestä raskaaksi tuleminen lopulta onkaan kiinni ;) Oikea ajoitus on kaikki kaikessa. Kumpa lähtisi kuitenkin rullaamaan taas omalla painollaan ja pääsisitte pian tositoimiin!

Minä itse: aamun r-testi oli taas puhdas nega kp:llä 31, mutta eipä kuulu tätiäkään. Nyyh! Ovis kumminkin ollut 15. kp, jonka mukaan kohta pitäisi hanojen aueta. Turvotus vain pahenee, ja jos ei kohta ala tapahtua liikahduksia suuntaan eikä toiseen, painelen lääkärin pakeille ihmettelemään tätä outoa ilmiötä. Mutta odotetaan vielä muutama päivä. Ehkäpä se siitä...

mua on jo pitkään mietityttäny, ett missä vaiheesa tai siis millä viikolla alkaa ne kaikenmaailman oireet? heti kun alkio on kiinnittyny kohtuun vai vasta joskus kun enemmän viikkoja on kulunu :O

omenapossu, kai sekin vaihtelee. Toisilla oireet alkaa jo hyvissä ajoin ennen oletettujen menkkojen alkua, eli juurikin kiinnittymisen jälkeen ja toisilla vasta myöhemmin, 5-6 vikon tietämillä. Mulla ei kummassakaan edeltävässä raskaudessa ollu suurempia oireita ennen plussaa, pientä huimausta yms, mut ei mitään ns. varmuutta antavaa. Ehkä ne kiinnittymisen jälkeen on sellasia viitteitä antavia, joita ei välttämättä edes huomaa ja ynnää yks + yks vasta plussan saatuaan :) Toisilla oireet on niin vanhvoja et tietää jo hyvissä ajoin :)

Hui kun täällä on taas kirjoiteltu viikonlopun aikana :biggrin
Onnea kaikille nyt tasapuolisesti ovisten bongailuun ja pahoittelut negoista, jos niitä on tullut :sad001

OmenaPossu nuo miehet päästää välillä todellisia sammakoita suustaan :p Siis ootko puolessa vuodessa
laihduttanut 30 kg?! Siis aivan tosi mahtavaa!! Onnea ihan hirveesti! Huikee suoritus kyllä :) :gen014

Tyttötiikeri kyllähän tuo oikeesti on tosi ärsyttävää, ku mies ei suostu pupuileen sillon ku oikeesti
pitäis :sad001 Masentaa sellanen ku odottaa ja odottaa sitä ovista ja sit ku se on, niin sit toinen ei viitti!
Mutta yritä piristyä, toivotaan että ens kierros menee paremmin, JOS nyt ei tärpännyt.. :)

TMJ ihanan pitkällä jo sun raskaus! <3

Sannuinen voi testaile ihmeessä nyt!! :p Vai mikäs sun kierto normisti oli? Onnea karvatista! <3

Jippiina voi ei :sad001 Miten se haamuviiva niin voi hävitä.. :angry1 Toivottavasti saat nyt sitten lääkäriltä lähetteen tutkimuksiin..

Kyfi0152530 (Neiti 21) tervetuloa kuumeilemaan! :) Harmi kun sait negan.. mutta jos menkat ei ala, niin kannattaahan sitä kokeilla uudelleen tässä viikolla vaikka :) Toivotaan, että muuttuu plussaksi! :)

Nonna- voi harmi :sad001 Tosi ikävää oikeesti! Koitahan piristyä *haleja täältä*! Nuo miehet on kyllä välillä niin ikävän ärsyttäviä!! :biggrin

-mirelyn- miten meni häät? :) Onnea vielä avioparille! :)

chipmunk86 Oli kyllä ihanaa kylpylässä :) Toivotaan, että oireilut tarkoittaa pikkuista :biggrin Oireet ainakin pahenee välillä. kerron lisää omanapailus :p

Nyytti voi ei, tosi tylyä tuollainen huijaus! :sad010 Valitettavasti nuota aina on :angry1 Toivottavasti nyt saisitte kuitenkin vielä jonkun pennun.

ON: Täällä menossa nyt KP 21/24-28. Oltiin viikonloppuna siellä kylpylässä miehen kanssa :) perjantaista sunnuntaihin. Reissu oli aivan ihana! Ja kyllä sen vain huomaa, että mies on aktiivisempi, kun on rentoa ja lomalla :biggrin JOKA päivä piti pupuilla ja vielä kotiin päästyäkin! :laughing014 Ja vaikka ovis onkin jo ollut, niin en valita, yhtä kivaahan se on aina :p
Mutta oireista.. viime viikolla jo alkoi kuvottaa joka välissä ja pyörrytellä. Hajut tuntuu ottavan nenään. tuolla kylpylässä huomasin että toinen rinta on kipeä ja mikä omituisinta: TOINEN RINTA ON ISOMPI KUIN TOINEN! :confused2 Siis mitä ihmettä! Se joka on kipee, niin se on isompi.. onko se normaalia, JOS olisi raskaana??? Tekisi mieli jo testailla, kun jotenkin niin oireita nyt paljon, mutta ei taida vielä viitsiä laughing6 Pakko malttaa ainakin viikonloppuun :)

kolmassittenkin todella upeeta! Mä oon kyllä niin kateellinen teille! :angel1 :biggrin
Mutta oikeesti hei aivan mahtavaa! Nostan kyllä hattua teille jotka ootte nuon paljo pudottanu painoa!
Itsekin pitäis saada tiputettua, mutta kun se on helpommin sanottu kuin tehty :blob6

Lana en mä oo laihduttanu, ne kilot vaan on lähteny mystisesti :D (en ees liiku joka päivä, herkkuja kuluu jne..)ja alunperin mullahan olikin tavotteena saada jotenkin ne raskauden takia tulleet kilot (14,5) pois, mut näköjään on lähteny "vähän" ekstraakin :)

Kolmassittenkin<3 olisin mäkin ylpeä jos noin isoon lukemaan yltäsin, tosin taitasin painaa omasta mielestäni sitt jo liiankin vähän :D joten olen ylpeä edes nyt kun melkein 30kg on lähtenyt :)

Ja eikös se jotenkin niin mee, että ylipaino vähentää mahdollisuutta tulla raskaaks tai jotakin vastaavaa :)

Omenapossu siis mitää??!! :eek: Miksei mullaki vaan mystisesti katoo 30 kiloa jonnekki :laughing001
Ei mut eikö tuolle oo mitää selitystä? vähä mahtavaa :grin
Kyllähän se ylipaino taitaa vaikuttaa negatiivisesti raskaaksi tuloonkin..sen takia pitäisi itsekin saada painoa pois, mutta kun ei se nyt tunnu vaan millään onnistuvan :sad001

Lana en mä ainaka mielestäni tee mitään erillailla kun ennenkään, mut nyt vaan paino putoo :O oon sitä pariin otteeseen itekkin ihmetelly, mut eipä se mua haittaa vaikka lähteekin :D

Kyfi0152530 muuttu Mewwi^^, pitkän taistelun jälkee löysin oikean paikan asetussivujen seasta missä tuon nicin voi vaihtaa, phuuh luulin jo että tilin luonnissa meni jotai ohi :D

Hienoa Omenapossu ja Kolmassittenkin <3! Suuria lukuja nuo yli 30 kg.

Surunaama teille kellä negat / tädit ja väsyneet miehet ):

Miullakin sit viimesellä vuoto alko yöllä, fiksuna varauduin ja viikonloppuna ostin kaupungista paketin ovistikkuja niin vois osua ehkä paremmin kohilleen (:

Tuulia onpa tympeä tilanne, kun on niin epävarmaa! :/

Mewwi^^ harmi, kun ei vielä tärpännyt - tsemppiä seuraavan kierron ovisbongailuun!

Tsemppihalit kaikille muillekin, joilla näyttää negaa, täti on saapunut tai muuten vain vastustaa.

Lana tuo kuulostaa jo kyllä ihan selkeältä! Tee jo testi!!? Mulla viimeksi turposi toinen rinta enemmän ja toinen yritti sit tulla perässä :D Ihan normaalia kait tuo on, jos on raskaana. Mulla näytti selkeää plussaa kp 21/26-28.

Täällä alkaa olla ovis varmaan jo ohi pikkuhiljaa. Jotain pieniä oireita ollut koko viikonlopun, niin kaippa se ovis sitten oli. Kohta alkaakin sitten piiiitkä viikko..hohhoijaa. Pitänee keksiä jotain tekemistä joka illalle, niin ei olisi koko ajan ajatuksissa.

Hei IHANAT naiset <3 ajattelin tulla kertomaan tänään ensimmäisestä ultrasta teillekin :) Kopsasin tuolta toisesta sivusta... Minä ja monet muutkin toivotaan että te kaikki tulette tuolle plussanneisiin ja toivon sydämeni pohjasta että se plussa tulee!! <3 ÄLKÄÄ LUOVUTTAKO!!!! puolivuotta, 7kk, 8 kk tai 9kk ei ole paljon! Tänään just lääkäri kysyi että "noh, kauankos tätä vauvaa yritettiin?" Vastasin että 7 kuukautta about.. Ja siihen lääkäri "voiii niin vähän aikaa, onneksi olkoon!! " O_____O? <---- minun ilmeeni.... Että ei vissiinkään mitenkään erikoista. Joten varsinkin te joilla on yrityskiertoja vasta vähän, dont panic!!! :) plussatuulia +++++++++++++++++++++++++++++++

Tänään aamuna käytiin miehen kanssa yhdessä varhaisultrassa.. Minua jännitti ja oksetti ja pyörrytti ja sanoin sille gynellekin että laita mut vaan heti maate kun en jaksa oottaa enää :D Ihan hermoraunio meinasin olla! Saman tien kun kapula oli uumenissa niin löyty se ruskuaispussi ja sikiö. 3milliä:D!!!! NIIIN PIENI !! ja pikkuinen sydän siellä väpätti :') Lääkäri sanoi että tässä on kuin kaksi pientä haavanlehteä vastakkain hakkaa..Minulla pääsi itku onnesta ja mies oli ihana kun katsoi minuun niin onnellisen näköisenä :) norsun kokoinen kivi lähti sydämen päältä ja muutenkin kaikki kuulemma näytti hyvältä ja ei ollut verta tms mitään muutakaan häikkää missään :) Olo on onnellinen <3 ah....

ainiin.. ainoo vaan että lääkärin mielestä koko vastas nyt 6+1 eikä 6+5 niinku olin laskenut ja minusta on TOSI outoa jos ovis on ollutkin myöhemmin kuin vappuna 1.5 jolloin tuli ovistikkuun TOSI tummat viivat ja kivut ja limat yms kaikki oli silloin.. hmm... Miten tässä nyt mennään... LA siirtyi nyt 23.1, eli yhden päivän.. outoa.. No aivan sama toisaalta, kun tietää että kaikki on hyvin niin voi lopettaa stressaamisen.....(taas hetkeksi ;)) :happy093 :love7

Ihania uutisia late- :) Toivottavasti mun uutiset olis yhtä hyviä huomisen nt- ultran jälkeen. Jännittää pirusti vaikkei toisaalta mitään varsinaista syytäkään ole huoleen :S

Ihania ultrakuulumisia latella! :)

Monella on jännät paikat, kovasti plussia toivotaan :)

Me tultiin just mökiltä ja teki kyllä hyvää päästä pihalle touhuilemaan ja saunomaan :)
Jotain omituista kyllä tapahtu, sillä vähän ennen kotiinlähtöä alko sattumaan värkkiin! Siis jonnee tonne sisälle juili nii kipeesti, et oli vaikee kävellä. Sit se pikkuhiljaa helpotti n. viiden minsan päästä. So weird..
Maha on turvoksissa ja vähän aristaa, mut turvottaako sit tädin tulon kunniaks vai paremmasta syystä, niin se jää nähtäväks. Olen alkanu kallistua sille kannalle, että testailen vasta sit jos täti ei tule. Näin oon tehny ennenki ja tää ois jo kolmas raskaus jos nyt tärppäis. Kerta ikinä en oo testannu ennenku täti myöhässä, joten ehkä siitä pitäis pitää nytki kiinni :D

Late ihana kuulla että siellä kaikki on hyvin! :)​
Monella tosiaan näyttää olevan jännät paikat, toivottavasti tulis paljon plussia!​
ON: Kp 23/30-? Uskoisin että ovis on nyt ollu ja menny, mut en nyt täysin varma oo. Mut enää en jaksa testailla tai stressata. Nyt alotetaan piinaviikot ja ootellaan.​

Negan tein tänään marketin testillä :( Hitto ku en oo nyt oikein tästä kierrosta kärryllä sen kierukan poiston takia :O Noh uutta yritystä vaa! :)

Takaisin