Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lyhyt omanapa. Tuhlasin sit digitestiin ja nega sekin. Eli taidan maanantaina soitella sinne lääkäriin tulee täti tai ei.

En oo nyt varma pitäiskö vaan odottaa, että omat hormonit tasaantuu, vai yrittää ruinata apuja. Oon alkanu epäillä etten ovuloi ollenkaan vaikka "merkit" on ollu pari kiertoa selvät, ehkä ne on raakileita, ja nyt pari viimeisintä kiertoa ku sekasin ei mitään mahkuja. Ja nyt ei sit täti tule ollenkaan. Plus miun kierrot oli tällaisia jo ennen kuin aloitin hormonaalisen ehkäisyn eli epäilen että ne ei "omillaan tasoitu" vaan tämä on se miun tilanne ja jotain jeesiä tai pirusti tuuria tarvii. Eli kp 36/16-??.

elmiina kannattaa yrittää päästä lääkärin puheille. voi olla et kirjottaa sulle terolutit et kierto tasottuu. keltarauhashormonikuuri yleensä auttaa mut ei aina. ite ootan et millä taval mulla tehos kyseinen kuuri. ainaki mulla autto aikanaa ku menkoi ei kuulunu ni terolut. kyllä menkat alko ja ja heti seuraavast tärppäsi mut lopputulos ei ollu toivottu kuitenkaa eli meni kesken.

Täti tuli kylään.. :smiley-angry017 Minä painun muuta hommia tekemään pariksi kuukaudeksi ja unohdan lapsenteko hommat. 8kk yritystä ilman tulosta, ehkä pieni paussi auttaa. :)

Tsemppia ja plussatuulia kaikille :)

voi harmi catzie, joskus tauko voi tehä hyvä. nautihan kesästä :) jos pyörit silti täälllä ni moikkaile meitä :)

Kiitos kaikille tsemppailuista. Tässä on ollut vähän muutakin harmia ja murheita, joten pienemmätkin asiat on tuntunu raskailta.... Ootte niin ihania kun autatte jaksamaan eteenpäin. <3

Haave nyt vaan puuhastelemaan sinne makkarin puolelle! Toivotaan että tärppäis!

TMJ hienoa että asiat on sujunut hyvin ja oot jo noin pitkälle päässyt!

Jännitän täällä Nyytti sun puolesta! Toivotaan parasta ja kyllähän tuo jo hyvältä kuulostaa, raskautta ajatellen siis.

Sannuinen ja Tuulia toivotaan että täti pysyy poissa hyvästä syystä ja pääsette molemmat plussailemaan!

Elmiina varmaan kyllä kannattais käydä lääkärissä, jos ei muuta niin ainakin keskustelemassa asiasta ihmisen, joka näistä asioista kunnolla tietää, kanssa. Varmasti sieltä jonkinlaista apua saisit.

Catsie, pahoittelut tädistä. Ja toivottavasti tauko tuottaa tulosta ja mukavaa kesää!

Mikä tilanne Jippiinalla? Joko testailit?

Mirelynille suuret onnittelut naimisiinmenosta!

Gatusalle myös onnittelut kun vihdoin pääsette omaan kotiin!

ON: Eilinen ovistesti olikin vahvistunut kovasti, jos nyt oikein tulkitsin, niin selkästi olisi plussa, sillä toissapäivänen ja tämän päivänen oli kyllä paljon haaleemmat. Nyt on vaan pieni ärsytys, kun tuntuu, ettei nyt ollakaan pupuiltu tapreeks, kun ensin tähdättiin siihen tiistaihin, ja viime pupuilu on ollu ke-to välisenä yönä... Onkohan siitä liiaksi aikaa jos tänään on ollut ovis. Eilen ei ehditty eikä tänäänkään, kuin ehkä vasta myöhään yöllä kun mies tulee töistä.. Mutta päätin nyt, että en enää tän kierron tiimoilta stressaa, katsotaan mitä käy ja yritetään sitten taas ens kierrossa tarvittaessa.. Eli nyt sitten alkaa piina viikot.. ja saa taas nähdä minkä pituinen kierto nyt sattuu sitten olemaan, viimeksi oli 30 päivää, mutta jos se ovis nyt siirtyi 4 päivää, niin kierto on varmaan 34 päivää? Tai jotain 30-40 päviän välillä? Todennäkösesti oon sitten parin viikon päästä ihan hermoraunio ja oon taas kokevinani jotain varmoja raskausoireita yms yms yms, eli pahottelut jo valmiiks tulevasta käytöksestäni :biggrin

tyttötiikeri jos yöllä jaksatte pupuilla ni pupuilkaa :) kiitos onnitteluista, itellä pari piinapäivää iel jälel ja sit tietää mikä on tilanne. ei menkkaoireit.

Emmää kestä! Olin tänään ABC:llä myymälän kassalla töissä ja oksetti naisten ja miesten hajuvedet/dödöt!! :O Nyt jos nää on vaa kierukan poiston jälkeisiä hormonihäiriöjuttuja nii sanon kyllä, että kiusaamiseks menee! PRKL! :laughing025 Tässähä pää sekoo! :wtf

Pikainen omanapailu (kopioituna toisesta ketjusta). En oo nyt ehtinyt tänne ollenkaan pariin päivään. Hirveesti on tullut viestejäkin välissä. Lueskelen huomenna (tai siis tänään päivällä) kaikki hereillä olevilla aivoilla. Nyt vaan päästän mahdolliset mun tietojen kaipaajat odotuksestaan.

Täällä menossa kp 2 tai siis 3 kun näköjään siirryttiin seuraavan vuorokauden puolelle. Menkat alkoi perjantaina. yk 7 taitaa olla menossa, jos nyt osasin mitään tähän aikaan yöstä laskea. Plah, on taas tunne, että ei varmaan ikinä tärppää. Mut ehkä kuitenkin tärppää vielä joskus. Tiiän et tää on osittain menkkahormonikiukkua ja kohta oon taas alottamassa uutta yritystä toivon kohotessa. :D

Sannuinen, piinaavia viime hetkiä siellä elellään, kovasti tsemppiä ja toivottavasti maantain testistä tulee mieluinen tulos eli ihana plussa :)
Mä en ole vielä ihan varma koska testaan :)

Omenapossu, hyvähyvä ;)

Tuulia, hih :) Toivotaan niin!
Pahoittelut sulle negasta, mutta ehkä oli vaan liian aikaista testata, toivotaan näin ja manataan täti pysymään poissa :)

Elmiina, pahoittelut negasta ja toivottavasti saisit jotain apuja, niin raskautuminenkin olisi varmasti helpompaa.

Catsie, voi ei! Samperin täti.. Rentoudu ja vietä mukavaa kesää, ehkä se plussa tulla tupsahtaa sit ihan yllättäen :)

Tyttötiikeri, toivottavasti saisit kellistettyä miehen vielä tänään, ei se ainakaan pahaa tekis jos vähän varmuuden vuoks ;) Simppaset voi elää pitkäänkin, mut vaihteleehan tuo. Jossain lukee max 3vrk, jossain max 5vrk ja luimpa joskus että joku oli tullu raskaaks viikkoakin aiemmasta pupuilusta. Kovasti tsemppiä sinne ja kiva että jännäilet kanssani :)

Kolmassittenkin, vai on siellä hajut herkässä ;) Toivotaan että johtuis pienestä asukista! :)

Vargynja, voi harmistus sentään! Kovasti tsmppiä uuteen kiertoon♥

Mikäs Jippiinan tilanne on?

ON: kp26/28-29(oletettu) meneillään ja en tiedä mitä ajatella. Alamaha on melkein koko ajan epämukavan tuntuinen/kipeä. Kai tätä toisinaan voisi paineen tunnuksikin sanoa. Mahallaan maatessakin tuntuu vähän hassulta tuolla alamasussa. Eilen tuli taas parilla kertaa vähän tuhrua, mutta pupuilu ei aiheuttanu minkäänlaista vuotoa.
Päivät kun alkaa käydä vähiin, niin oma rauhallisuus ja usko alkaa himppa jo horjumaan. Toisaalta tekis mieli testata jo alkuviikosta, mut sit toisaalta haluaisin edelleen odottaa rauhassa, että tuleeko se täti vai ei. Lähdetään just pahimmiks piinapäiviks reissuun kaverin luokse ja en enää tiiä onko hyvä vai huono asia ja ajoitus :D Osaanko nauttia kaverin ja lasten seurasta, vai pyöriikö ajatukset omassa kropassa. Tavallaan tekisi mieli testata jo ti aamuna kp28 ennen lähtöä, mut oli tulos kumpi vaan, niin onko kiva lähteä ajamaan pitkää matkaa kaksin lapsen kanssa. Kotiin palataan ke tai to, eli testailu luultavasti venyisi perjantaille kp31 ellei täti ole tullut. Ehkä mä vaan odottelen sitä ja piinaan itteeni loppuun asti ;)

Aloitetaanpa ihan omalla navalla. Ei tarvii tuhlata rahaa digiin. Viivat on hävinneet jo kokonaan, eilen ja tänään ei tullut enää yhtikäs mitään testiviivan kohdalle. Kaikki "oireetkin" on jo lähteneet, iho palautunut normaalitilaansa (tosin jätti kivat arvet mennessään) ja niin edelleen. Ajattelin lähteä kohta raivolenkille, jospa se mielikin vähän piristyisi. :)
Ensi viikolla saan onneksi soittaa sinne lääkärille ja saan toivottavasti lähetteen sinne tutkimuksiin.

Nyytti: Kylläpä siellä ainakin kuulostaa ihan raskaudelta! :) Tsemppiä sinne!

elmiina: Pahoittelu negasta. :( Jospa säkin saisin jonkun selvyyden tuohon tilanteeseesi pian.

Vargynja: Pahoittelut tädistä ja plussatuulia tähän kiertoon. :)

Catsie: Voi harmi. :( Vähän samoilla fiiliksillä täälläkin..

Tuulia: Pahoittelut negasta sinnekin. Jospa vain oli vielä liian aikaista testata.. :)

tyttötiikeri: Onnittelut oviksen bongaamisesta. Toivottavasti pupuiluajankohta oli sopiva, kyllähän ne simpat voi elää useitakin päiviä siellä odottelemassa. :)

Nyt on kaikki viestit luettu, mut ei taas pysty kommentoimaan kunnolla, kun on niin paljon kertynyt, vaikka lukiessa olikin mielessä ties mitä sanottavaa. Tässä nyt kuitenkin jotain, mitä muistan..

Vietähän mukava ja rentouttava kesä Catsie.

Voi kurja Jippiina, kun plussa katosi. :( Julmaa tommonen, et ensin on toivoa ja sitten se nykäistään pois. Toivottavasti edes täti tulisi sinne pian. Tsemppiä uuteen kiertoon.

Nyytti ja Kolmassittenkin, teillä kuulostaa oireet aika hyvältä. Hajuherkkyyttä ja muuta jännää. Toivottavasti oireesi ei johdu kierukan pois ottamisesta Kolmassittenkin. Jännitän täällä teidän puolesta. :>

Onnea Mirelyn häistä!

Tyttötiikeri, voi pöh sitä miestäsi. Toivottavasti teidän pupuilut kuitenkin riitti tärppiin. Jos ei niin toivottavasti saat sen ensi kierrossa ruotuun.

Oli mulla muutakin sanottavaa mielessä, mut ehti unohtua eikä jaksa selata kaikki viestejä uudelleen läpi. Pahoittelut kaikille negan tai tädin kohdanneille ja tsemppiä ihan kaikille. Taidan lähteä ulos nauttimaan kauniista ilmasta. :)

Tää liittys kans haaveilijoiden joukkoon (: Hirmunen oma-vauva-kuume ollu koko kevään ja sain nyt miehenkin leikkiin mukaan.

Jo edellisen kierron aikaan olin ihan varma että olisin tullut raskaaksi, mutta menkat paljastivat olleeni väärässä ): Nyt normaali kierto (32päivää) On ylittynyt kohta kahella päivällä. Tein eilen elämäni ensimmäistä kertaa testin, mikä näytti negatiivistä. Vaikka kuinka olin siihen valmistautunut että negatiivistä se luultavasti näyttää niin kyllähän siinä muutama harmistuksen kyynel poskelle valui. Siinä vaiheessa taisi mieskin ymmärtää kuinka tärkeä asia miulle oisi.

Vuotoa tosin ei vieläkään kuulu. Olisinko ehkä ollu liian hätänen sen testin kanssa kuitenkin? Toisaalta en hirviäisi uudestaan pahaa mieltä aiheuttaa toisella negatiivisella tuloksella :b

T: Neiti 21, haaveilee esikoisesta

Pikainen omanapailu kopioituna toisesta ketjusta :)
Mä en nyt hirveesti ehdi lukea tänne tulleita juttuja. Oli kyllä niin kiireinen viikonloppu kun eilen oli kahdet lakkiaiset ja toisten jälkeen jäätiin miehen vanhemmille yöksi. Sieltä lähdettiin tänään suoraan oman mummini synttäreitä viettämään :D Ei ole tullut oltua paljoa kotona.
Joka tapauksessa, piinaviikko alkaa kyllä. Ensi lauantaina pitäisi menkkojen alkaa mutta mulla on muutenkin semmonen tuntuma että heittää ainakin parillä päivällä eteenpäin (ja toivottavasti jäisivät kokonaan tulematta!) Vähän muutama päivä sitten hetken jomotti alavatsaan mutta muuten ei ole mitään kummosempia ollut :)
Plussaonnea kaikille jännäileville ja harmittelut tädin kohdanneille!

Täällä kans oltu ristiäisiss hakemassa hakemassa vauvakuumetta viikonlopun ajan!:) ja voi... jospa se vielä joskus osus meidänkin kohdalle...

En nyt näin myöhään jaksa alkaa kommentoimaan teidän keskusteluitanne(on niin jumalaton väsy päällä) :) perehdyn niihin viimeistään ti-to välisenä yönä kun valvon muiden unta :)

tervetuloa kuumeilemaan Kyfi0152530, ja vaikka nyt olikin nega, niin kannattaa silti vielä testata uusiksi muutaman päivän päästä ;) ellei vuodot ala siis :D

ON: perjantaina oli pientä menkkamaista alamahan vihlontaa, lauantaina pientä huonovointisuutta ja eilen tissien omituiset tuntemukset kera pienen pahoinvoinnin :O
tänäänn _pitäis_ olla ovis, jos päivät menee niinku kuulu, mut en usko et on, kun ei mitään limoja tai muutakaan "oiretta" oo ollu :O

Itteä, sori... aamulämpö noussut muutaman kymmenyksen (voi toki johtua vaikka tulevasta flunssasta tms.) ja tänään selkeän kuvottava olo nyt aamusta. Voi tietysti johtua näistä helteistäkin. En tiedä uskaltaisiko tänään testata... Kp 26 menossa.

Onnea Sannuinen uudesta perheenjäsenestä :) Meillekkin piti tulla koiranpentu muutamia päiviä sitten, mutta myyjä paljastuikin huijariksi :/

on:kp27 ja mitä vähemmäksi päivät käy, sen vähemmäksi hiipuu näköjään oma uskokin. En tiedä sitten johtuuko jännittämisestä, vai muuten vaan. Oli aiemmin niin ihanan rauhallinen ja positiivinen olo..
Oireita ei oo jälellä muuta kuin jokapäiväinen alamahakipuilu. Ei väsytä kauhiasti, ei oo paha olo, ei oo hajuherkkyttää eikä muutakaan. Olen alkanu miettimään, että josko tuhruilut ollu kiinnittymisyritystä vaan sit kuitenkin.
En tiedä, taitaa tää jännitys tosiaan alkaa käymään hermoille :)

Nyytti: Oireista nyt ei voi hirveästi sanoa, eikä niiden varaan kannata rakentaa pettymyksiäkään... :) Että elä nyt toivoa vielä menetä!

Takaisin