Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hm... jos se on ollu vaaleempi, kun se kontrolliviiva, niin sit ei välttämättä oo ollu ihan vielä oviksen aika.... :/ Mut varmaan ollu kuitenki aika lähellä... Vaikeehan näistä on sanoa, jotkut tosin sanovat, mitä itse olen siis netistä lueskellut, että etenkin David-merkkiset testit ei oo missään vaiheessa antanut selkeää plussaa vaikka ovis todistetusti on ollut. Että en ite ainakaan pitäis näitä testejä 100% luotettavina.

no mulla oli vaa jotai marketin liuskatestejä :D kai mä saan taas asennoitua siihen ettei sitä raskautta tuu tässä elämässä..

älä luovu toivosta. Et varmaan lämpöjä oo itseltäs seuraillu? Ite yritän käyttää myös sitä oviksen bongailun tukena. Ja toisaalta, enpä mä ole mitenkään hyvä neuvomaan näissä kun ihan täysin eksyksissä itsekin olen omien kiertojen, oireiden, ovisten ja kaiken mahdollisen kanssa :D
Mutta siis onhan se ovis hyvinkin voinut olla jo tarpeeksi lähellä että pupuilut on osunut oikealle kohdalle. Kyllähän siittiöt malttaa parikin päivää siellä odotella :)

joo lämpöjä en oo ees tajunnu seurailla (saatika sitten muistanu koko asiaa).. ja eniten mua tässä harmittaa se kun sen yhden kerran kuussa kun tosta ukosta on mihinkään, mukamas on ovis sopivaan aikaan, ja sitte vedetään matto jalkojen alta :( jotenki masentavaa..

Ymmärrän kyllä ton tunteen. Mutta älä nyt oikeesti luovu vielä toivosta. <3 sinuna luottaisin enemmän omiin tuntemuksiin, ku niihin testeihin. :)

siis eihän se sun vika oo :D vaan sen idiootin ketä tommoset s**tanalliset tikut on keksiny.. ja mä kun luulin niistä olevan jotain apua, huoh.. ja ei se tuntemuksista auta, ku ei se peitto siltikään heilu ennen ku "ukko" haluaa.. nyt vaan ois ollu loistoaika sille ovikselle.. mut nooh seuraavaa kiertoa varrotessa..

Mä olen kyllä ihan samoilla tunnelmilla kun sä Omenapossu tällä hetkellä. Tuntuu että ikinä ei tästä kyllä mtn tule blaah

Elkäähän nyt masentuko :( Hankalaahan tää näyttää olevan, itsellä tosin ei ole vasta kun muutama kuukaus yritystä takana ja siitäkin meni pari kuukautta "ohi" kun ei kierrot alkanutkaan pillereiden lopettamisen jälkeen tasottua. Ja tottakai aina harmittaa ja vatuttaa kun ei homma toimi. Se että se otollisin hetki raskautua on vain niin lyhyt ja että sen jälkeen joutuu aina odottamaan ja jännäämään ja jos sitten menkat tulee joutuu vielä odottamaan seuraavaa otollista hetkeä, on kyllä todella turhauttavaa välillä.

Ja itsellä myös vähän sama ongelma tuon miehekkeen kanssa, että sitä ei ihan helpolla aina saa noihin peti puuhiin.
Itselleni se, että mies haluaa seksiä 24/7 ja nainen aina pihtaa, on kyllä aika vieras käsite. Ollaanhan me oltu jo melkein 7 vuotta yhdessä, että kai se liekki väkisinkin joskus hiipuu, mutta kyllä sitä välillä tulee miettineeksi mikä mussa on vikana, kun en miehelleni kelpaa. Vaikka kyllähän mä kelpaan ja musta on liikuttavaa kuinka mies yrittää olla mukana tässä projektissa, ja otollisina päivinä yrittää parhaansa mukaan virittyä makkarijumppa tunnelmaan.
Ymmärrän kyllä, että ei se "pakon edessä" välttämättä ole helppoa ruveta toimimaan, suorituspaineita tai jotain.. Mutta jos lasta ihan yritetään saada alulle, niin ei siinä oikein voi luottaa siihen että miestä sattuisi haluttamaan just oviksen aikaan, kun muutenkin sitä seksiä on niin harvoin...

Anell Minä jo tuossa aikaisemmin mainitsinkin, että ottaa päähän, kun lapsen syntymä siirtyy ja siirtyy vain jos ei tässä kohta raskaudu. Oisin halunnu vauvan syntyvän alkuvuodesta, mutta minkäs teet jos ei tärppää ja onhan se kuitenkin niin, että ihan sama se ny sitte on koska syntyy kunhan on terve, mut ainahan sitä saa haaveilla ja vähän toivoa ajankohtaa..

Minä yritän olla tämän kierron rennoin mielin..jos ovis on silloin, kun mies on reissussa niin ei voi mitään en mä sinne kyllä lähde autollakaan perässä :happy118
Ja onhan mulla aikaa! Koko elämä toivottavasti edessä :) ja eikös ne simpat elä muutamia päiviä joten jos maanantaina vielä ehditään vähä siementää niin saattaa jopa tärpätä? :laughing002 toivossa on hyvä elää.

Omenapossu mulla meni sillai et ku ekassa kierrossa tikuttelin niin ovis oli ollu sillai et edellisenä päivänä tuli selvästi tummempi viiva ku aiemmin mut ei läheskään yhtä tumma ku kontrolli. Kun loppukierrosta tikutin muutaman kerran niin toista viivaa ei tullut ollenkaan. Nyt tosiaan oon testannu vaan yhtä merkkiä eli kokemusta ei hirveesti oo..mm

Tännekin päivittelen nopeasti.

Kp 50 ja testi näytti negaa. Odotetusti. Mutta silti harmitus on melkoinen, että en jaksa kirjoitella oikein mistään muusta. Ei tällä kropalla lasta taideta vielä pitkään aikaan saada :sad001

Lana kyseli koirarodusta. Meille tulee toinen suursnautseri. Onneksi se on tyttö niin ei ehkä kasva niin isoksi.. Pennut on ihania, meilläkin yhdellä kissalla syntyi vuosi sitten näihin aikoihin pentue. Toivottavasti kaikki menee kissallasi hyvin! Me haetaan huomenna koirunpentu kotiin eli toivon mukaan tulee muuta ajateltavaa kuin nää pitkittyneet kierrot ja epäonnistuneet yritykset.

huomenta ihanat :)

omenapossu älä luovuta toivottavasti nyt ois hyvä tuuri ja tärppäis teillä :)
mitä peittojen heilutteluu tulee ni ite suosittelen kokeilla et annatte pikkusen seesamiöljyä miehelle terveyssyistä...onha se terveellist mut herättää kyllä halutkin :) sanotte et parantaa vastustuskykyä jaksamista ja mitä nyt ite keksitte kyllä se juo ku on hyvän makuistakin :)

on: mies pyyteli eilen vuolaast illal anteeks puheitansa :) kyllä se ovis nyt on jo ollu näköjää ku ei mitää merkkiä oviksesta havaittavissa. viiminen päivä lääkkeitä jipii!!! tänää pääsenki tulkitsemaa mahollisest verikokeiden tuloksia jos mies hakee ne labrast sairaalast ku tääl on sellai käytäntö et potilas/omainen hakee tulokset ja vie lääkärille. pääsen kattoo kilpirauhasarvot ja muut, pääsenpä sanoo lääkärillekin et jos on jotai vikaa.
illal mies oli jo vaihteeks puhelemas mulle et pitääki ostaa mulle raskaustesti kohta...montakoha kertaa sekin on kuultu... :)

Sannuinen toivottavasti tuo hemoglobiinin lasku tarkoittaa, että olisit raskaana! :) Koska pääset testaileen? Nyt kun tuosta sanoit, niin mulla otettiin kans viime torstaina pieni verenkuva, jossa siis HB myös ja se oli 114. Mulla tosin on aina ollut matala..

BeNe tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :)

Anell voi harmi, kun ei nyt sitten ollut tärpännyt :sad001 Mutta kyllä se vielä tärppää!! :) En mä sitte bongannu ollenkaa ovista, vaikka taisin 9 aamuna testailla! :sad001 Ja nyt testit loppu... hehe, oikeestaan aika hauskoja nuo sun mietinnät että ei sillon voi olla raskaana, ku on kuuma ym. laughing6 Mä itte oon miettiny kans joskus et en haluais et LA on joskus elo-syyskuus, ku sit olis kamala olla viimesillään ihan kesäkuumalla! Ja sit taas jos LA on joskus vaikka maaliskuus, niin sit on hankalaa talvivaatteiden kans, ku kokoajan paisuu :laughing002 Mut tulee ku tulee, sit eletään sen mukaan :biggrin Mut joku loka-marraskuu vois olla kiva :grin Mut ihan sama koska se nyt syntyy, ku tulis äkkiä! :excited001

Haave tervetuloa ja toivottavasti saatte pian uutta plussaa :) haha, kyllä se vaan niin menee, et ku toivoo raskautta, niin mieli oikeen vahvistaa jotenkin nuota tuntemuksia, et on ihan varma, et mulla on paree hajuaisti, kokoajan nälkä, huono olo ym. :laughing014 Vaikka oikeesti ei oo mikää :biggrin Vaikka aina sitä miettii, et jos kuitenkin tällä kertaa nää olis aitoja :grin

Jippiina tuo tikuttelu on tosiaan aikas tylsää puuhaa :rolleyes: Ootko koskaan nähnyt ovista tikuilla, kun olet niillä kokeillut?? Koskas meinaat rtestin tehdä? :)

Tyttötiikeri toivottavasti pääsette oviksen hyödyntään, vaikka sulla yötöitä onkin! :) Mulle kans tuo että mies haluaa 24/7 ja nainen pihtaa on ihan vieras käsite. Kyllä meillä se on aina niin, että mä oon heti valmis ja mieheltä sit saa taas useimmiten ruinata :laughing002 Joskus mies kyllä oikein innostuu itse useemman kerran viikossa, mutta välillä on sitten aikoja, kun se ei innostu sitten yhtään..

elmiina toivottavasti saisit sen plussan tai edes selkyyttä nuohon kiertoihin..

Gatusa kylläpä sun miehes nyt sano ilkeesti :angry1 Hän ei oikein taida aina ajatella mitä suustaan päästää.. Hyvä että sitten näytät kans hänelle, että ei kannattais puhua tuolleen tai ei tosiaan pääse heilutteleen peittoja :laughing002 Ihanaa kun sulla on niin hieno poika, että tuli äitiä lohduttaan <3
Toivottavasti muuten sulla nyt lääkkeet auttais ja alkais menkat taas kunnolla ja säännöllisesti!

Nonna- voi ei! Tosi ikävää, jos miehes joutuu työreissuille! Kylläpä nyt tuli huonoon ajankohtaan :sad001

Nyytti toivottavasti siellä olisi nyt pikku matkalainen kyydissä! <3

OmenaPossu vaikka puuhailittekin miehes kanssa ja seuraavana päivänä ovistesti näytti viivaa, niin kyllähän ne simpat siellä seikkailee jopa 5 päivää :) Et ihan hyvin on voinu siitä tärpätä :P Ja älä lannistu! Kyllä se sieltä vielä tärppää! :)

Allison harmi negasta :sad001 Nautihan koiranpennusta ja kyllä se teidän oma pikkuinenkin sieltä vielä tarttuu matkaan mukaan jossain vaiheessa! :)

ON: Täällä nyt menossa KP 16/24-28. Tein tuossa jotain 8-9 päivän ajan ovistestejä, että olen ajoissa liikkeellä, mutta eipä sitä ovista löytynyt :sad001 Tänään tein viimeisen testin. Jos mulla ei ole ovista ollenkaan :sad010 Eipä tässä taida sitten raskaaksikaan tulla... :sad001

juu kyllä se oppii harvinaisen nopeest. oikee rangaistus ni oppii.

oppispa esikoinenki kaiken yhtä nopeest.

on: aurinkoinen päivä ja vika päivä lääkekuuria ihanaa, saa nähä miten kauan menee ennen ku alkaa tyhjennys. no päivityst sen verra et tällä viikolla käydää EHKÄ hakemas sairaalast ne kokeiden tulokset. kuulosta tutulta varmaa monelle mun tekstei lukeneelle... preppauslukukausi (alotti vast tammikuus ni ei lueta kouluvuodeks mein kohal rehtorin mukaan) esikoisel on koht ohi, kesäl pitääki sit pistää teho kurssi esikoiselle että pääsee syksyl koulus kokeet läpi, nyt oli et oppi aakkoset ja perus kirjoituksen, suomee kyl osaa kirjottaa jonkin verran ku olen opettanut koska en halua että unohtaa suomenkielen.

Kaikille yhteisesti: nyt se lippu korkealle, eikä lähdetä yhtään matelemaan siellä alamaissa! Voisin lyödä vaikka vetoa, että kyllä se odotus sitten jossain vaiheessa palkitaan, kunhan jaksaa vain nämä puuduttavat yrityskerrat, pettymykset, turhautumiset sun muut vaan kahlata läpi. Aina kannattaa pitää toivoa yllä, eihän sitä muuten mitään mistään tule ;)

ON: Mä olen nyt sitä mieltä, että ne menkat voisi jo alkaa. Vatsassa on sen verta epämukava olo, että ihan kävelykin tekee pahaa. En muista milloin viimeksi olisi ollut näin voimakkaat kivut ja tuntemukset, mutta kauan siitä on. Mistäköhän lie taas yltynyt... No, ehkäpä viikonlopuksi sitten helpottaa ;)

Rosebud voi ihan hyvin olla niin että oot oviksen onnistunu bongaamaan. Kun olen netisä lueskellut, niin vaikka ohjeissa kuinka sanotaan, niin ei se testiviiva taida kaikissa testeissä kovin tummaksi muuttua, vaikka ovis olisikin...

Mutta sanokaas ihanat naiset mielipiteenne (myös oman oviksen bongaaminen nyt hakusessa). Siis edellisen kierron mukaan laskettuna ovis olis ollu eilen, toissapäivänä ja eilen oli alavatsanippailuja, lämmöt menkkojen loppumisen jälkeen ollu 35,7-36,0 (oon mittaillu herättyä ja iltaisin). Toissapäivänä ovis testissä hyvin hyvin haalea mutta selvästi näkyvä testiviiva, ennen sitä ja sen jälkeen ei mitään näkyvää viivaa ja tänään kun heräsin, tossa puoli tuntia sitten (yövuoron jäljiltä) lämpö oli 36,5 ja vatsa on ku ilmapallo, niin paljon turvottaa. Eli voisko nyt olla käyny niin hyvä tuuri, että se ovis tosiaan olis eilen ollu?

Anteeksi että olen ollut itsekäs täällä ja puhunut omista murheistani. Meillä muutto perjantaina ja hirmee stressi päällä, blääääh!

Takaisin