Sannuinen toivottavasti tuo hemoglobiinin lasku tarkoittaa, että olisit raskaana! :) Koska pääset testaileen? Nyt kun tuosta sanoit, niin mulla otettiin kans viime torstaina pieni verenkuva, jossa siis HB myös ja se oli 114. Mulla tosin on aina ollut matala..
BeNe tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :)
Anell voi harmi, kun ei nyt sitten ollut tärpännyt

Mutta kyllä se vielä tärppää!! :) En mä sitte bongannu ollenkaa ovista, vaikka taisin 9 aamuna testailla!

Ja nyt testit loppu... hehe, oikeestaan aika hauskoja nuo sun mietinnät että ei sillon voi olla raskaana, ku on kuuma ym.

Mä itte oon miettiny kans joskus et en haluais et LA on joskus elo-syyskuus, ku sit olis kamala olla viimesillään ihan kesäkuumalla! Ja sit taas jos LA on joskus vaikka maaliskuus, niin sit on hankalaa talvivaatteiden kans, ku kokoajan paisuu

Mut tulee ku tulee, sit eletään sen mukaan

Mut joku loka-marraskuu vois olla kiva

Mut ihan sama koska se nyt syntyy, ku tulis äkkiä!
Haave tervetuloa ja toivottavasti saatte pian uutta plussaa :) haha, kyllä se vaan niin menee, et ku toivoo raskautta, niin mieli oikeen vahvistaa jotenkin nuota tuntemuksia, et on ihan varma, et mulla on paree hajuaisti, kokoajan nälkä, huono olo ym.

Vaikka oikeesti ei oo mikää

Vaikka aina sitä miettii, et jos kuitenkin tällä kertaa nää olis aitoja
Jippiina tuo tikuttelu on tosiaan aikas tylsää puuhaa

Ootko koskaan nähnyt ovista tikuilla, kun olet niillä kokeillut?? Koskas meinaat rtestin tehdä? :)
Tyttötiikeri toivottavasti pääsette oviksen hyödyntään, vaikka sulla yötöitä onkin! :) Mulle kans tuo että mies haluaa 24/7 ja nainen pihtaa on ihan vieras käsite. Kyllä meillä se on aina niin, että mä oon heti valmis ja mieheltä sit saa taas useimmiten ruinata

Joskus mies kyllä oikein innostuu itse useemman kerran viikossa, mutta välillä on sitten aikoja, kun se ei innostu sitten yhtään..
elmiina toivottavasti saisit sen plussan tai edes selkyyttä nuohon kiertoihin..
Gatusa kylläpä sun miehes nyt sano ilkeesti

Hän ei oikein taida aina ajatella mitä suustaan päästää.. Hyvä että sitten näytät kans hänelle, että ei kannattais puhua tuolleen tai ei tosiaan pääse heilutteleen peittoja

Ihanaa kun sulla on niin hieno poika, että tuli äitiä lohduttaan <3
Toivottavasti muuten sulla nyt lääkkeet auttais ja alkais menkat taas kunnolla ja säännöllisesti!
Nonna- voi ei! Tosi ikävää, jos miehes joutuu työreissuille! Kylläpä nyt tuli huonoon ajankohtaan
Nyytti toivottavasti siellä olisi nyt pikku matkalainen kyydissä! <3
OmenaPossu vaikka puuhailittekin miehes kanssa ja seuraavana päivänä ovistesti näytti viivaa, niin kyllähän ne simpat siellä seikkailee jopa 5 päivää :) Et ihan hyvin on voinu siitä tärpätä :P Ja älä lannistu! Kyllä se sieltä vielä tärppää! :)
Allison harmi negasta

Nautihan koiranpennusta ja kyllä se teidän oma pikkuinenkin sieltä vielä tarttuu matkaan mukaan jossain vaiheessa! :)
ON: Täällä nyt menossa KP 16/24-28. Tein tuossa jotain 8-9 päivän ajan ovistestejä, että olen ajoissa liikkeellä, mutta eipä sitä ovista löytynyt

Tänään tein viimeisen testin. Jos mulla ei ole ovista ollenkaan

Eipä tässä taida sitten raskaaksikaan tulla...