Tänne on tullut nyt niin paljon asiaa, että en pysty nyt ihan kaikille kommentoimaan, mutta kaikki olen kyllä lukenut :) Itse olen käynyt täällä viimeksi varmaan viime viikon keskiviikkona. Olin torstain ja perjantain kauheassa mahataudissa

Ja nyt sitten taas elävien kirjoissa
Ensinnäkin uusille TERVETULOA JOUKKOON! :D
Shapa, kolmassittenkin, Tuulia, Minkas..
Ja pahoittelut tädin kohdanneille
Rosebud tosi tylyä, että jotkut oli niin tylsästi kirjoitellut tuonne sun blogille

Mun mielestä tuo sun blogi oli tosi mielenkiintoinen ja en kyllä yhtään ajatellut sitä nuon, että se loukkaisi tms. Yllätyinkin sitten tosi kovasti nuosta joistain kommenteista! Miten se yksikin joka oli yrittänyt jonkun 7 vuotta ja se oli niin ärsyyntynyt siitä, että sä olit huolissas raskautumisesta ym. niin kyllähän senkin kohdalla voi olla, että joku joka on yrittänyt 15 vuotta, niin sitä taas ärsyttää tuo että tuo valittaa vaikka on 7 vuotta yrittänyt. Kyllähän vaikka olisi yrittänyt 3 kuukautta, niin kyllähän se siitä henkilöstä itsestään voi tuntua tosi pahalle, kun ei raskaudu. Ja ei toisen pelkoja ja tunteita saa vähätellä! Mun mielestä on hyvä, jos pystyy puhumaan ajatuksistaan ja peloistaan! Eli siis älä välitä nuosta katkerista ja ilkeistä ihmisistä!

Jatka kirjoittamista ja ole oma itsesi jatkossakin! Olet ihana! :)
Kävin taas muuten lukemas sun blogilta tuon synnytyksen! Mahtavasti kirjoitettu ja itse täällä tippa linssissä!
ainut ONNEA ihan hirveen paljon! Tosi ihanaa, mahtavaa!!
_mirelyn_ olen niin todella pahoillani keskenmenosi vuoksi

Tosi ikävää! Ymmärrän oikein hyvin tuon sinun tunteen, että jotain puuttuu. Ja vaikka raskaus oli ihan alussa sinulla, niin silti on jo ehtinyt iloita raskaudesta ym. niin tottakai se tuntuu TODELLA pahalle, kun sen menettää.. Koitahan jaksaa siellä! Halauksia! <3
Elmiina ja
Nonna- mulla on kanssa vaatekaapissa jotain pieniä vauvanvaatteita. Sellaisia, joita siskoilta on jäänyt ja jotka sitten olen ottanut, kun on ollut jotain aivan supersuloisia. Niitä itse kans joskus olen katsonut ja miettinyt että saankohan koskaan laittaa niitä oman vauvan päälle....
Allison tuleeko teille minkä rotuinen koira? :) Vai ihan sekoitus? :) Itse kans olen enemmän kissaihmisiä :) Meillä 3 kissaa myös ja 1 odottaa pentuja <3
_chilly ONNEA! Ihanaa! Toivottavasti kaikki menee nyt loppuun asti hyvin! Tarrasukkia joukkoon! :)
anhe olen todella pahoillani keskenmenostasi!

Olet joutunut kestämän todella kovia.. Toivottavasti teillä pian tärppäisi ja jatkuisi hyvin loppuun saakka!
Piia84 harmi kun se täti nyt sinne sitten saapui..höh.. no uutta yritystä kehiin!
ON: Itsellä nyt KP 14/25-28. Olen muutaman päivän testaillut jo ovulaatiotesteillä ja ei sitä ovista ole ollenkaan tullut

Nyt jo kauhistuttaa, että mitä jos en ovuloi ollenkaan?!?!

Noh..pitää nyt testailla vielä edes parin aamuna..