Catriona, hienoa :) Toivotaan, että nyt nappaa sitten kiinni :) Mennäänkin aika samoissa nyt sitten...mulla on mahan puristeluista päätellen ovulaatio tapahtumassa jokseenkin juuri nyt ja aamulla tuli testiinkin plussa. Ja illalla oltiin sänkypuuhissa. Eipäs sitä koskaan tiedä...
Gatusa, jaksamista. Hyvä että miehesi huolehtii sinusta....
Lumimarja, paljon onnea :) Ihan oikein on, että sait plussan :) Turvallista raskautta sinulle.
evo, oon kuullut muidenkin kertovan tuollaisia juttuja, että et ainakaan ainut oo. Muistaakseni yks niistä kertojista myös plussasikin, mut en muista oliko samalla kierrolla.
MJ, ovistestit saattavat näyttää loppukierrolla omiaan. Joskus reagoivat raskauteen, joskus johonkin muuhun. Siitä syystä testailu pitäisi lopettaa plussan saatuaan. Yksi vaihtoehto on sekin, että sillon aiemmin ovulaatio ei onnistunutkaan tapahtumaan ja sen takia nyt tapahtui uusintayritys.
Enah, varmasti jännittää tuo neuvolassakäynti. Hyvää jatkoa raskaudelle :)
vuononvaltiatar, viime viestissä unohdin kommentoida sinulle, mutta ihana kun et ole meitä vielä unohtanut :) Minäkin melko säännöllisesti stalkkaan siellä teidän plussausketjussa ;) Ihanaa, että sinulla on raskaus edennyt hyvin. Tsemppiä jatkoonkin!
PePa, kiva kun tulit kurkkaamaan kumminkin. Tsemppiä taas tälle kierrokselle! Toivottavasti Disperiinistä olisi apua.
Meillä piti olla tää tjot-kierto, ja vähän rennommin oon kyllä mennytkin, mutta silti tuli taas tänään tehtyä ovistesti ja plussahan siihen pärähti :) Nyt tuntuisi olevan ovispuristelut oikealla puolella, että kaipa sieltä irtoo. Miehelle en kylläkään oo siitä maininnut. Mut eilen illalla on makkarissakin puuhailtu. Sitä edellinen kerta oli viikko sitten, että ei nyt kamalan vireetä oo ollut, mutta ei sitä tiiä vaikka tuo eilinen riittäiskin. En näköjään pysty olemaan yrittämättä, vaikka se edessä oleva ulkomaanreissu hirvittääkin. Eilen iski taas vauvakuume, kun oli lapsivieraita kylässä. Katsotaan.