Heimoi!
Uni ei tuu, joten kirjoittelenpa taas. Ensinnäkin
anteeksipyyntö kaikille, minä en muista vielä nimimerkkejä enkä muista myöskään sitä mitä kenellekin on tapahtunut, mikä on kenenkin tausta ym. Joten anteeksi jo tässä vaiheessa :)
Ensinnäkin, ikävä kuulla negoista ja tädin saapumisista. Joukossa taisi olla ainakin yksi keskenmenokin, joten samaan kastiin mennee pahoittelujen kera. Ihanaa kuitenkin, että jaksatte olla toivorikkaita (tai ainakin suurin osa, eikös?) ja uskoa, että ehkä vielä joskus. Km:n kokeminen on varmasti raskasta, etenkin jos on yrittänyt pitkään. Vähättelemättä lainkaan sitä, että jos ei vaan raskaudu, sekin on rankkaa - tiedän kokemuksesta.

Pikana mainittakoon, että esikkoa meillä tehtiin yli vuosi, tosin "tulee jos on tullakseen"- ajattelulla, mutta helppoa se ei ollut vaikka tikuttelin ovikset. Kiitos kai kuului epämääräiselle kierrolleni, ainakin.
Ja sitten;
HURJASTI ONNEA plussanneille
Joku muaki uudempi tais olla joukossa jo mukana, joten toivottelen omasta puolestani tervetulleeksi.
Omaa napaa; kp 7-8 muistaakseni, oviksen paikka vielä hieman hakusessa pillereiden jälkeen, mutta uskoisin kuitenkin että kun kierto on aika tasainen ja kun alkavalla viikolla heilutellaan peittoa kun kotiudun reissusta, on mahdollisuudet raskautua. Jos kaikki menee kuten olen päättänyt

Mulla on itsellä nyt vahva tunne, että on mahdollista olla raskaana ennen joulua. Mutta, sepäs ei auta, kun oma päätös siihen ei riitä, siihen tarvitaan paljon muutakin.. Täti katosi taas jonnekin maailmalle - eikä tule ikävä - mutta olo on sietämätön. On flunssaolo, päätä särkee, kolottaa ja jomottaa, väsyttää ja lämpö koholla. Saati että on koko ajan nälkä ja huono olokin on välillä! Arvatkaa tekiskö mieli laittaa raskauden piikkiin, tädistä huolimatta? No joo, kyllä. Mutta en taida. Menee enemmänkin joko stressin piikkiin tai sitten oikeasti olen tulossa kipeäksi. Tyhmää.
Kuinka aktiivisesti
tikuttelette oviksia? Mä en tosiaan vielä ole hommannut ainakaan tikkuja, mutta kuten taisin mainita, enhän mä kestä kauan olla tikuttelematta ja pakko saada parhaat hetket kiinni jollain tapaa ;) Eli veikkaan että vielä alkavalla viikolla ovistikut on käytössä. Tilaatteko ovistikkuja vai ostatteko suoraan apteekista? Suositelkaapa jos on hyviä ja edullisia paikkoja mistä saa (muualta kuin apteekista).Tuntuu nääs, että työelämästä kaipais hetken hengähdystauon ja miehen kanssa ollaan kyllä ihan niin valmiita vaikka heti tähän raskautumiseeni, että tervetuloa ovistikuttelu ja tietysti sen myötä plussapuhuri
Mutta hei, niitä syystuulen tuomia plussatuulia tähän hetkeen kaikille, tsempityksiä ja voimahaleja, unohtamatta tarrasukkia, pikaliimaa ja kaikkea mitä tässä projektissa voi ikinä tarvikaaan!