HEIPPA KAIKKI!!!!!
ollu jo kova ikävä teitä.....
Ekaks hirmuiset onnittelut plussanneille! (käytte kuitenkin kuikkiin viä täälläkin ;)
ja tervetuloo uusille!!! oon hetken pitäny linjahiljasuutta....(lukemassa käyny kuitenki, eihän täältä vaan pysty oleen pois...)
Vuononvaltiatar toihan on ihan selvä plussa!!! <3 <3 <3 ihanaa ja onnea täydestä sydämestä...oot yks ahkerimmista kirjottajista ja kaikkien tsemppaaja, ansaittu on tuo...
Mame, nyt kyllä sinullekkin se plussa ja äkkiä! <3
Muita onki aika hyvin siirtynyt odottajiin....Ei meitä pitkään notkuneita täällä onneks ihan nii paljoo oo, kaikki vuorollaan....Catriona, mitäs sinne kuuluu??? samoin Ainut???? teitä myös kaipailen....
Ja elennalle ja pepalle haleja <3
Täällä nyt otettu etäisyyttä koko hullunmyllyyn, meni niiiiiin paljo hermot ku täti tuli MUN 30v synttäripäivänä kylään siä reissussa! Saatanan akka, ei voinu juuri sinä päivänä pysyä pois (tuli viä päivän, pari liian aikaseen) ja tulla vaikka ihan vasta seuraavana päivänä...mut ei....arvatkaa vituttiko suoraan sanottuna ja kuin paljon:D meillä siä luxushotellissa (joka oltiin otettu nimenomaan mun synttäripäivää varten yheks yöks, muuten oltiin sellasessa perus hostellissa) oli poreallas ja kaikki niin mee ny sinne sit perse veressä pyöriin romanttisesti......anteeks kielenkäyttöni mut tää on viä pientä verrattuna siihen kuinka paljo kirosin ja miltä musta tuntu...voitte varmaa kuvitella.... :D
No siitä sitten uuteen kiertoon vaan ja viime ovis tikutettu todistetusti ja hyödynnettykin kyllä.....
Tänään kp 28/27-30 ja laimeesta päiväpissasta pregchek-liuskatestiin haalee haamulainen (oli tosi haalee mut samanlevynen ku kontrolli) ja samaiseen puikkotestiin vähän viä haaleempi haamu/viivanpaikka (silleen et ku eri valos käänteli ja väänteli nii näki)....mieskin ne kyllä näki ja todeksi katsoi......et tiedä sit oisko toi kiroilu auttanu.....huomisaamua ootellessa...jotenki vaa ei jaksa uskoo enää mihkää!!! ja noi testit tein lähinnä ihan huvin vuoks en ees tiä miks.....Tänään meinaa tuhrutteli aamulla vaaleenruskeeta (ei veristä) mut sen jälkeen ei oo mitää näkyny...olin satavarma et täti kolkuttelee jo ovella..vaikka eihän se ees kolkuttele vaan tulee potkimalla väkisin oven läpi!
Sopivasti muuten yk9 menossa, jos raskaanan olevat sanoo et toi odotusaika on pitkä niin voin vaan kuvitella et todellakin on ku tää yritysaikaki on tuntunu joltai nälkävuodelta....