Pikkutonttu: kävittekö mies- vai naisgynellä? Oon Lääkäritalolla kerran käyny gynellä, joka sit sattu oleen mies. Oli toistaseks mun ainoo käynti ihan oikealla gynellä, mut oli niin järkky käynti että itkin vielä autossakin sieltä tultuani, enkä todellakaan mene enää uudestaan. Asia vaivasi vielä näin 7 vuoden jälkeenkin, joten laitoin palautetta lääkäritalolle, palaute meni lääkärille.
Asiaani en saanut silloin hoidettua vaan jouduin samana päivänä varaamaan ajan omalääkärille, jossa gynekologinen vaiva hoidettiin samantein. Plussat kyllä tolle gynelle palautteeseen reagoinnista.
Kaveri kävi varhaisultrassa Mehiläisessä. En tiedä lääkärin nimeä mut kaveri oli tyytyväinen kyllä.
Me ollaan yritetty vuodenvaihteesta lähtien. Pariin kertaan on ollut semmonen olo että ois raskaana, yhtään plussaa en kylläkään ole saanut aikaiseksi. Nyt viimeisimmässä kierrossa menkatkin oli viikon myöhässä ja oli kaikin tavoin olo että siellä masussa on jotain... kunnes menkat tuli, katosi se olokin vatsasta.
Isäntää ei ole tutkittu, mua sen verran että mulla on niin alhainen progesteronitaso, ettei munasolu välttämättä edes irtoa. Koska julkisella puolella ei asialle luvattu tehdä enempää näin vähäisen yrityksen jälkeen, olen hoitanut luontaistuotteilla ja saanutkin mielestäni hormonitasapainoa jonkin verran korjattua, jos menkoista voi jotain päätellä.