Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pikkutonttu hienoa, että ultrassa oli kaikki hyvin! :) :) Tulen varmasti höpötteleen :) Laskettu aika olisi 30pv kierron mukaan 22.3.2013 <3

PePa tuohan muistolaattaratkaisu on hieno <3 Kumpa jälkitarkastuksessa kaikki olisi mallillaan.

Heippa kaikille!

Voi ihanaa Vuononvaltiatar, Onnea kamalasti emoticon

Ja Jessica3, toivottavasti haamulaiset vahvistuisivat!

Mua vaan viitoittaa.. Tuntuu jo nyt siltä, että ei me koskaa tulla saamaan lasta. Ärsyttää ku miettii, et miks tää on nii vaikeeta. Heti yrityksen alusta asti on leikitty ovistesteillä, joten ajankohdasta ei pitäs olla kiinni. Tiiän, että verrattuna teihin moniin muihin, meidän yritys on pientä vielä. Silti harmittaa niin vietävästi. Kun vielä yrittää suunnitella elämää niin, että jos tärppää. Jätin muun muassa yhen työpaikan hakematta, ku en haluis määräaikasta paikkaa jättää äitiysloman takia, ku tiiän että se vois tulevaisuudessa olla kiva työpaikka, enkä halunnu tehdä "ohareita", kun niin moni työnantaja raskautta vielä sellanena pitää... Muutama kuukaus eteenpäi ni ois varmaa ehtiny senki homman tehdä loppuun jokatapauksessa..

En haluu et ikinä tulee yk kutosta, EN HALUU! Mut taitaa tulla. Tänään kp29 ja vähän menkkamaisia tunteita. Menkkoja tosin odottelen vasta maanantaille, mutta viime kierrossakin tuli ajoissa tuntemuksia. Mitään raskaustuntemuksia ei ole, jos itkuisuutta ei lasketa, tuntuu et pelkkä surullinen biisi radiosta saa kanavat auki, mutta voi tietty johtua mistä tahansa muustakin. Kohdun suulla ei vielä mitään menkkoihin viittaavaa mähmää ollut, kun ronkin tossa illalla. Silti, jotenki nii varma menkkojen saapumisesta silti. Sit ku koko ajan ajattelee, et JOS ois vaik ekalla tärpänny ni nyt ois niin ja niin pitkällä... 

Mietin et menisin gynelle, jos ei nyt tärppää, ku en oo tänä vuonna ollukaa. Onko vinkkejä missä vaiheessa kiertoa olis paras?

ainut kiitokset <3 Kyllä tuon viitutuksen ymmärtää oikein hyvin. Lyhyempikin yrittäminen tuntuu tosi pitkältä, kun sitä vauvaa niin kovasti toivoo <3 Kumpa siellä menkkameiningit pysyisivät kuitenkin poissa! :)

Huomenta ihanaiset! <3

(.) Kyllä se digitesti vahvisti raskaanaolon :) Tulos oli "Raskaana 1-2 viikoa", jotenka hcg nousee tässä raskaudessa hitaammin taikka sitten hedelmoittyminen on saattanut tapahtua oletettua myöhemmässä vaiheessa. Mutta täällä nyt uskalletaan olla enemmän iloinen <3 Voi olla varmuudeksi ostan vielä yhden digin, jonka teen vaikka ensi viikon puolella... varmistaen, että se hcg sieltä nousee :)

Kiitos kaikille tuesta näinä kuukausina, kun täällä olen kirjoitellut. Kaikille suuret tsempit, että seuraisitte pian tuonne odottajien puolelle! <3 Jään tänne varmasti lukemaan tein kuulumisia ja kommentoimaankin, jollei haittaa :)

Huomenta! Ja mukavaa aurinkoista viikonloppua kaikille...

Vuononvaltiatar; mä kyl olin ihan 110 varma tuosta sun aamuisesta tekstistä, Onnea miljoonasti <3 <3 Maaliskuisiin ois viä siis tilaa ja tuttuja ;)

Ainut; kuulostaa niin tutulta tuo turhautuminen ja vitutus....Sitä suunnittelee niin aina kaikkea sen mukaan et onko raskaana vai ei ja asuuko meillä vajaa vuoden päästä vauva vai ei....meilläkin on talo/asuntoprojekteja tässä meneillään ja ois kyl mahd.pian kans kiva tietää et ollaanko vuoden päästä tilapäisesti mun yksiössä vai koitetaanko saada kunnon koti jo hetipian....monta mahdollisuutta mut kuka tietää vastauksen...mur ja är....mäkään en halua yk 10 päälle, en vaan haluu....

No täällä ei yhtään tätä jännitystä helpota tänä aamuna liuskaan tehty haamujen haamulainen....ei siis aamupissastakaan yhtään eilistä tummempi tai varmempi....arvatkaa herääkö odotukset ja sit kuitenkaa mitään et saa tietää....aika kissa pistoksissa fiilis...nyt on juurikin se tilanne ku hokee itelleen et "älä elättele hullu turhia toiveita" mut toisaalta tulee väkisinki toiveikas fiilis et jos hcg ei oo viä noussu tarpeeks tai oon viä vähä ajoissa testeissä tai jotain....HULLUKS TÄSSÄKI TULEE....Ovis kuitenki tikkujen mukaan oli tollon 7 tai 8.7 joten nyt ois jo dpo13 tai 14.  Huoh.....Kohta anopin kans markkinoille, varmaan pysty keskittyyn siä johkin :D odota nyt tässä sit rauhassa....

Oireita ollu vaik minkälaisia mut niitä en viitti ees viä tänne ääneen sanoo tai laittaa.....ei kai auta nyt kun odottaa..
Tai sanotaan nyt loppukierron tuntemuksia:
-lämpö koholla ollut melki viikon, etenki iltaisin. 36,8-37 näyttää mittari koko ajan.
-aivastelu tosi usein
-löysä vatsa
-nälkä iskee sekunnissa ja jotain pientä on saatava suuhun
-vatsaturvotus (toki joka kierrossa mut ny jotenki enemmän)
-tissit ja nännin tosi kipeet, erilailla ku yleensä....
-hajut ottaa nenään
toki nuo kaikki voi olla myös tädin kutsuhuutoja.....

Jessica kp 29/27-30

Ja siis noi on samoja testejä mitä oon käyttäny jo pitkän aikaa (prisman pregcheck) ja en oo ikinä saanu niihin ees minkäänlaista viivanpaikkaa vaikka kuinka oon tihrustanu vaan ne on kyllä aina ollu niin valkosen blancoja kun olla ja voi.....googlettelin keskusteluja niin moni samaa mieltä et ei oo niihin ikinä mitään turhaa saanu ja ois luotettavia sen puolesta.. ja samanlainen toi haamu oli (punertava, yhtä leveä kun kontrolliviiva) kun niissä kuvissa mitä ihmiset haamuistaan/tulevista plussistaan oli laittanu...harmi ku meillä nii paska kamera et kuvaa ei saa millään....ja näkyy kyllä kauempaakin toi ja ei tarvii mitenkää käännellä eikä väännellä vaan siinä se on..

Mieskin ekaa kertaa jännittää tosi paljon ja sano että kyllähän tuo selkeä viiva on vaikka onkin haalea <3

Huomenaamulla aattelin ton vikan liuskan tuolta testata ja maanantaina sit digiä kehiin jos niikseen on...Luin myös jostain et hcg nousis 48 tunnin välein...eli eilen ja tänään tehty yhteensä kolme haamua, oisko huomenna tummempi?

jessica3 hyvältähän tuo siis kuulostaa! :) Kyllä tuo huomenna voisi sitten jo olla tummempi tuo kakkosviiva <3 ja jos huomenna näkyy jälleen se haamu, voisi melkein tehdä samasta pissanäytteestä sen diginkin vaan :) Ei niin haamulaisia kolmen päivän ajan turhaan tule ;-)

elenna: Hyvä kun soittelit sinne gynelle, että sait lisää niitä pillereitä :) Toivottavasti niillä alkais se vuoto kunnolla tulemaan.
Kellitys: Pikaista paranemista koko perheelle.
Perhoska: Joo ei elämä tosiaan ole aina reilua. :/ Toivottavasti siellä saisit ihanan synttärilahjan ;)
jessica3: Toivottavasti siellä nyt haamulainen vahvistuisi :)
vuononvaltiatar: Ei siellä mikään vuoto ala. Nyt vaan rennosti eteenpäin :) Ei kannata pelätä etukäteen mitään <3<3
pikkutonttu: Juu mun pitää soittaa maanantaina sinne neuvolaan et miten lääkäri on kommentoinut niitä mun verikokeita ja miehen simppanäytettä ja et mitä nyt seuraavaksi tehdään. Vahva tunne itellä että ne Clomit saan. Ihanaa kun siellä teillä on kaikki hyvin :) <3
PePa: Tuo muistolaatan kirjoitus oli just hyvä :) Toivotaan että siellä jälkitarkastuksessa kaikki olisi ihan kunnossa!
ainut: Juu et oo kyllä ainut jota vituuuttaaaa niin vietävästi. :/ Mäkään en haluais että alkais yk 11, mutta ihan varmasti se alkaa.

Omaa: Kp 32. Viimenen Terolut tabletti otettu mutta ei vielä ainakaan tunnu yhtään siltä että menkat alkais. Siispä odotellaan... Tulis nyt vaan jo se maanantai niin tietäis jotain tulevasta. Viime yönä näin kauheeta painajaistakin missä mun mies petti mua toisen naisen kanssa ja se nainen tuli heti raskaaksi. :/

vuononvaltiatar, onnea plussasta! <3

jessica3, mä oon ihan varma, että haamu muuttuu vahvemmaksi. <3

Mitäs tänne, kp 29/28-32 ja negaa tuli testeihin. Mä päätin, että kun saan tän koulun loppumaan ja muuton tehtyä ja jos se täti on vielä poissa, niin teen sitten vasta testin. Eli tulee pitkät 9 päivää eteen.

Vuononvaltiatar Hirmusesti onnea!!

No eipä tullut synttärilahjaa. Paksu negatiivinenhan se oli ja tänään alkanut tuntua menkkaimaisemmalta mahassakin...Enköhän minä vain kuvittele kaikki oireet päässäni. Täti kylässä varmasti maanantaina.

Mä oon niin ilonen vuoniksen puolesta! Aika ihanaa et teillä tärppäs!
Ja oon aika vakuuttunu, että Jessica3 tulee vielä heti perään. 

Kyllä mame se maanantai on jo oven takana :) Ja kamalia noi unet! hyi! Mä oon kerran kans nähny jonkun unen, et mun miehen exä jotenki oliki yhtäkkiä taas mun miehen kanssa ja hyi hemmetti ku oli aamulla kamala olo! 

Toivottavasti seuraavalla kerralla Mimsun masukki pysyy matkassa loppuun asti, on toiki kamalaa, että kaks kertaa joutuu pienestä luopumaan :/

Perhoskalle pahoittelut negasta, menkat on kyllä paskin synttärilahja ikinä :( 

Viipsukalle toivotaan sitä plussaa sinne päivien päähän ja miksei ennenki sitä! Aikamoinen maltti sullaki, jos pystyt olee testaamatta noin pitkään vaikka menkkoja ei kuuluisi!

Täällä ei menkat oo vielä tulleet, vaikka vatsa kipuileekin. Musta on tullu nii kova ronkkija ku oon tajunnu, että tosiaan pari päivää ennen ku menkat alkaa ni alkaa kohdun suulle tulla jo sellasta keltasta/rusehtavaa eritettä (miten niin malttamaton?). Ei sielläkään vielä mitään muuta paitsi hirveästi valkosta mönjää. Liekö jotenkin kuuluu aikaan ennen menkkoja, tietääkö kukaan? 

vuononvaltiatar; Oi, onnea, ihanaa! <3 Ihanaa että vuoden odottaminen siellä palkittiin, paljon tarrrasukkua matkaan! :)

ainut se on pakko pitää pinnansa, että ei mee kuluttaa viimeistä testiä. Tekis kyllä mieli testata, mutta mä en jaksa taas pettyä, kun vaan yksi viiva piirtyy. :(

Täällä on ollut vähän vipinää. 3 lasta pitää tämän äitin työn touhussa, kun kummityttö 1v2kk tuli yökylään. :D

mame kiitos <3 Tuntuu, että nyt alan hermoilemaan ainoastaan ja vain työpaikalla asiasta kertomista... Työnkuvani puolesta minun pitäisi kertoa oikeastaan heti. Ajattelen kyllä odottavan seuraavat kolme viikkoa. Sen jälkeen viikon lomani jälkeen ja toivottavasti ekan neuvolakäynnin jälkeen voisi asiasta kertoa. Tuolla otetaan aina niin negatiivisesti kaikki lomapyynnöt ja vuorotteluvapaapyynnöt vastaan. Todetaan vaan, että : "Hmph, mistäs me sun tilalle sitten toinen saadaan?"... hoh-hoijaa... :) Onneksi huomenna on jo maanantai <3 Itse olen myös nähnyt noita pettämisunia miehestäni, mutta toisena osapuolena on aina ollut joku sukulainen. Vieläkin saataa tuntua kaameelta jos törmää johonkin noista sukulaisista! :D :D

Viipsukka Täällä on peukut pystyssä tein seuraavalle testaamiselle! Kumpa täti vaan pysyisi poissa! :)

Perhoska voi ei :( Niin väärin meni nallekarkit jälleen... olisitte saanut sen plussan jo saada! <3

mimsu Kumpa tuo foolihappo toisi kaivattua apua teille! <3

ainut <3 Itsellä normikierroissa lisääntyi tuo valkkari kierron lopulla, myös tässä plussakierrossa :) Mutta olinkin ihan varma menkkojen alkamisesta, kun viikon verran oli menkkatuntemuksia :) Joten ehkä siellä oliskin pikkuinen kyydissä? ;-)

kukka^^ suuret kiitokset! <3 <3 Kyllä sitä on edelleenkin melko epätodellinen olo, koska niitä negoja vaan tottui katselemaan...

Juu siis ei minulla ihan vielä täti ole ovesta ryysinyt sisään, mutta taitaa vain putsata kukkapenkkiä pihalla ensin. Mahatunne voimistunut ja tuhrua tullut jo paperiinkin. Tosin tuhruja ei yleensä tule vaan meillä tämä visiitti aloitetaan normaalisti räminällä. Nyt vielä pidättelen pettymyksen itkua, mutta katsotaan kun tuo ukko töihin menee niin taitaa pidättelyt loppua jo.

MInä näin kanssa pettämisunen tässä n. viikko pari sitten. Ei ollut ketään erityistä, mutta keskusteltiin unessa yhdestä illasta kun mies oli oikeasti baarissa. Hän myönsi pettäneensä ja vielä muikeana veetuili päälle ettei se ollut ensimmäinen kerta. Sydän hakaten heräsin ja meni kyllä pieni tovi ennen kuin uni uudelleen silmään tuli.

Ih*anaa, että vuononvaltiatar on saanut varmistuksen vielä digitestilläkin! Vaikka kyllä täälläkin siihen uskottiin. :) Aivan ihanaa, että pääsette nyt odottamaan maalisvauvaa!

ainut: Kyllähän tämä välillä on niin rassaavaa ja pistää ketuttamaan ihan kunnolla. Minuakin harmitti imetysaikana, kun toiset vaan jo silloin raskautuivat uudestaan ja itsellä toimi imetys kyllä loppuun asti ehkäisynä. :P Toisaalta nyt olen ajatellut, että ihan hyvä, että kroppa on ainakin saanut kunnolla palautua. Ja kun nyt on työasiatkin järjestyneet, niin meille sopivampi aika onkin toisen tulla vasta myöhemmin. Toivotaan, että teillä se pieni on tarttunut matkaan jo tai ainakin tarttuu pian!

jessica3: Toivottavasti se haamulainen on vahvistunut! :) Tämän kuun tilastothan rupeavat tässä nähtävästi sitten kuitenkin paranemaan rutkasti! Toivotaan, että saat seurata vuononvaltiattaren perässä odottajien puolelle!

mamelle tsemppiä maanantain odotteluun. Onneksi se on jo huomenna! Ihmismieli on kyllä omituinen, kun välillä näkee vaikka minkälaisia unia. Jotkut unet ovat kyllä todella inhottavia, ja niitä on vaikea karistaa mielestään. Onneksi ne ovat kuitenkin vain unta!

Viipsukalle tsemppiä ja jaksamista! Itsekin maltan kyllä odottaa testaamisen kanssa, kun ei halua pettyä. Ja yleensä niinä kertoina, kun kuukautiskierto onkin venynyt ja lopulta on tullut testattua, niin eikös kuukautiset ole alkaneet sitten seuraavana päivänä. :P Toivotaan teille kuitenkin pian sitä plussaa!

Perhoskalle pahoittelut ikävämpääkin ikävämmästä synttärilahjasta. :( Mutta jospa seuraavasta kierrosta sitten tärppäisi?

Kyllä on tuokin mimsun tilanne ikävä. Olla nyt raskaana kaksi kertaa ja menettää molemmat. :( Mutta on se silti mahdollista, että kolmannella kerralla onnistuu. Toivotaan, että foolihaposta on apua! Ei siitä ainakaan haittaa ole. Ja kyllähän noita sattuu, että ensin on enemmänkin huonoa onnea ja sitten onnistuu. Oma äitini sai ensin keskenmenon, en tiedä rv:sta, mutta poika se oli, ja toinen lapsi eli vain kuukauden. :( Sitten noin vuotta myöhemmin synnyin minä ja sitten vanhempani saivat vielä kaksi tervettä lasta lisää. Oli heilläkin siis alkuun vaikeaa, mutta lopulta olivat kuitenkin kolmen lapsen onnellisia vanhempia. Toivottavasti teilläkin kolmannella kerralla pysyisi kyytiläinen loppuun asti matkassa!

Täällä on palattu takaisin elävien kirjoihin! Mutta voi jösses, millainen päivä oli eilen. Tuntui, ettei saa millään vedetyksi henkeä, hengittäminen oli todella työlästä iltapäivän puolelle asti. Lämpöä ei silloin ainakaan tuntunut olevan, joten kävin käyttämässä koirulia pikkuisen pihalla. Siellä olikin helpompi hengittää. Sisälle tullessa tajusin, miten huono ilma sisällä onkaan, joten ikkunoita raolleen ja kummasti alkoi hengityskin kulkea paremmin. Sitten vaan alkoi kuume nousta, minulla normaali ruumiinlämpö alle 36, joten olin kyllä aivan raato, kun kuumemittari näytti 38. Siinä sitten jäi tytönkin vahtiminen vähän vähemmälle, kun avokki oli parhaillaan tiskien kimpussa, joten meidän pikkuneidin sisäinen taiteilija pääsi esiin: nyt koristaa makkarin seinää neidin ruskealla meikkikynällä sutaisema piirros. :D No, onneksi tänään voidaan jo kaikki paremmin ja viime yönä sain levättyäkin jopa ihan hyvin! Joten eiköhän tämä tästä. :) Pihalle ei varmaan vielä hirveästi uskaltaudu, vaikka tyttö kyllä tykkäisi kovasti, mutta kun pikkuisellakin vielä nenä niin vuotaa. :/

Moi,

Kellitys, hyvä että jaksatte taas paremmin.

Perhoska, pahoittelut tädin enteistä ja negasta :( On se niin väärin.

ainut, toivottavasti niitä menkkoja ei tulisi. Itseasiassa voisin ottaa ne tänne ihan mielellään...minulla ei vuoto ala ei sitten millään :(

mimsu, pahoittelut kahdesta keskenmenosta :( :( Ihan hyvin voi silti kolmas raskaus onnistua hyvin. Kumpa et joutuisi enää kokemaan keskenmenoa. Hyvä että syöt nyt foolihappoa, on ainakin sen puutteesta johtuvat ongelmat suljettu sitten pois. Mukavaa loppukesää sinne!

Viipsukka, jaksamista seuraaviin päiviin.

mame, toivottavasti huomenna pääsette taas eteenpäin. Aika raju uni ollut sulla.

jessica3
, onnea haamusta :) Peukalot pystyssä, että se nyt vahvistuu siitä.

vuononvaltiatar, vielä onnittelut :) Kiitos itsellesi tuesta! Mä ehkä neuvoisin, että älä kerro ihan heti töissä, jos vaan mahdollista. Vai oliko sulla jotain terveyteen liittyviä juttuja niissä työtehtävissä... Mua neuvottiin, että en pitäisi kiirettä pomolle kertomisessa vaikka oon periaatteessa luvannut kertoa aika pian. Ja ihan hyvä, etten kertonut. Vaikka raskaus olisi jatkunutkin, niin en olisi halunnut liian aikaisin sitä, että ruvetaan suunnittelemaan ja säätämään tulevaisuutta. Mutta, itse varmasti tiedät, mikä on parasta sun tilanteessa. :)

Jooh, toinenkaan tyhjennysyritys lääkkeillä ei onnistunut juuri paremmin. Ottaa kyllä päähän :/ Yli 2 viikkoa on jo siitä, kun sain kuulla keskenmenosta...nopeimmat on ehtineet tässä vaiheessa jo saada uuden raskauden alulle, mutta mä en saa edes keskenmenoa onnistumaan :( Ahistaa tää prosessin pitkittyminen ja se, että kesäloma menee käsille. No maanantaina soittelen sitten sinne polille taas. Pelkään, että ne ei haluu tehdä sitä kaavintaa kuitenkaan :( Kun kohdussa ei kuulemma näkynyt juurikaan raskausmateriaalia, ainoastaan verta. Mutta pitäishän se saada pois sieltä, että tässä asiassa pääsisi eteenpäin. No, ehkäpä he tietävät mitä pitää tehdä.

Viipsukka Tiiän tunteen. Se on jännä ku alussa oli into piukeena testaamassa aina jo sillon kun olis mahdollista näkyä ellei jo aikaisemmin ja sitten tokassa kierrossa testit harveni ehkä yhteen päivää ennen menkkojen alkua ja nyt viime kiertoina ei oo tullu ees mieleen lähtee testailee, ennenkun menkat ois edes päivän myöhässä.. Toivotaan ettei siellä kuitenkaan pettymystä tule, vaan niitä viivoja piirtyy testiin tarvittava määrä! :)

Vuononvaltiatar On kyllä ihana nähdä noi sun uudet tickeritki! Aivan maailman ihaninta kyl. Mäki jättäisin kertomatta kyl niin pitkään kun pystyy, ellei vaan terveydelliset seikat sitä just edellyttä. Mun siskolla kävi niin, että kun tuli raskaaksi melkeen heti vauvan saatuaan (epistä!) ja siinä vaiheessa kun äitiysloma loppu niin oliki jo aika masu, oli joku työkaveri arvannu ja juorunnu pomolle, vaikka hän ois halunnu kertoa vasta sitten "kun on pakko". Naiset on katalia joskus toisilleen. Vaikka sinänsä pieni juttu, ni kyllä pisti ärsyttää toisen puolesta..

Ja kiva kuulla, että sullaki on ollu menkkatuntemuksia, vaikka plussa tulikin. Toivotaan toivotaan!

Tsemppiä Perhoskalle! tyhmä täti. Itellä tulee aina niin hirvee fiilis, ku on ite tietty hirveen pettyny, mut et näkee kuinka pettyny se mieski siinä on.. Tulee tuplasti kamalampi olo. :( Toivotaan teillekin ens kiertoon sitä plussaa!

Juu kyllä mäkin Kellitys oon yrittäny ettiä hyviä puolia tästä, esim. sen, että lapsi syntyis keväällä/kesällä sen sijaan, että uutena vuotena, kun mä muutenkin vihaan talvea.. Jotain positiivista edes! Kiva, että teillä ollaan vähän paranemaan päin. Itelläki ollu sellasta räkästä ja vähän kurkkukipua, kun ollaan varmaan vähän liian viileänä pidetty makkaria tähän suomen kesään verrattuna :D Untuvapeitot vaan kaapista takas sänkyyn ni ehkä taas pärjää!

elenna, toivottavasti teidän tilanteeseen tulis selvyys ja pääsisitte pian taas yrittämään uudestaan. Ja toivotaan, että seuraavalla kerralla on rutkasti enemmän hyvää tuuria kun nyt! 

Täällä ei mitään merkkejä vieläkään huomisista menkoista. Vähän oon ehkä tyhmänä antanu toivonkipinän syttyä, kun yleensä sitä turhua on näkynyt kohdun suulla jo pari päivää ennen menkkojen alkamista ja edelleen mulla on vaan ihan pelkkää valkovuotoa. Toisaalta voihan menkat tietty tulla vasta ti tai ke... 

Perhoska tuhrulle höh :(

Kellitys kiitos <3 Jotenkin en antanut itseni uskoa tärpin mahdollisuuteen edes :) Kun oli noita menkkaoireita, mutta näin siinä vaan kävi :) Hienoa, että siellä voidaan paremmin! Pienikin lämmönnousu saa minusta olon ihan kaameeksi.. Mullakin on yleensä tuollainen normisti alle 36/juurikin 36 astetta. Puoli astettakin tuntuu jo joka puolella kehoa... Ihanan kamala tuo neitinne piirtämistuokio! :) :)

elenna meillä säteilyn kanssa työskentelevien on tavallaan vannottu kertomaan mahdollisimman pian raskauksista, itsensä ja vauvan turvallisuuden vuoksi. Minun työpisteeni on matalanriskin työpaikka ja kun olen yksin, ei minun ole mahdollista joutua säteilykenttään. Mutta tiedostaminen puolesta esimieheni tulisi tietää. Ajattelin, että kertoisin ekan neuvolan jälkeen, elikkä toiv. rv 8+ :) Vielä en tiedä, iskenkö itseni ar-ultraan.. Tietty olisi parempi työnantajalle kertoa, kun voisi ainakin tuulimunan sulkea luvuista poies ja tietty jos kehitys on vaan sikiöllä loppunut tms.

ainut Noi tickerit on niin ihania tehdäkin. Mä aina silloin tällöin kokeilin erilaisia yhdistelmiä, että tietäisin, minkä haluan sitten laittaa jos raskaaksi tullaan. Jotenkin vaan tuntui aina niin etäiseltä se ajankohta, koska tärppäisi... Outoa ehkä :) Ja kuten jo elennalle laitoin, säteilytyössä meidän oikeastaan täytyisi oman ja lapsen turvallisuuden puolesta kertoa mahdollisimman pian raskaudesta. Mutta ehkä sen muutaman viikon odotan, etten turhaan kerro raskaudesta jos vaikka sattuukin keskeytymään jo alussa... sinne tsemppejä! <3

Takaisin