Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oliko se niin, että nuo clearbluet oli niitä pirulaisia, jotka anto viivanpaikkoja ja haamujen haamuja ihan itestään? Äsken loppu kärsivällisyys ja oli muutenki tylsää, joten testasin sellasella. Ei ehkä ollu oikee paras hetki testata, ku olikohan tunti menny edellisestä vessakäynnistä, mutta kun oon nii pessimisti et halusin vaan sen negan sieltä et voin lopettaa jahkailun. Testiin tuliki miinuksen sijaan tollanen viivanpaikka. En tiiä näkyykö se oikeen tosta kuvasta, niin haalee on. Yritin nopeesti googlailla ton testin toimivuudesta, mutta ristiriitasia kertomuksia oli netissäki. Mites muilla tän testin kanssa on menny? Huomenna pitäs menkkojen tulla, mutta tosiaan ei näy muita merkkejä ilmassa kun kipuja vatsassa.

http://aijaa.com/0095910572571
Linkin takana haamu, varoitus perheen pienimmille.

Ainut: wau, onnea haamusta. Ite en oo koskaan saanut tolla CB:lla mitään haamua tai viivanpaikkaakaan, et siinä mielessä uskaltaisin jo iloita. Se oli minusta hyvä testi alussa se Cittarista ostettu pregcheckistä sain jo 3 päivää ennen menkkojen alkua selvän haamun, digi on tietty kans tosi selkee ei jätä arvailujen varaan. :) Onnea testailluun. :D

ainut vautsi, kyllä tuo haamulta oikein näyttää! :) :) Ei muuta kuin huomenna aamupissasta uutta testiä kehiin, niin on saanut pissa oikein kunnolla muhia :)

AINUT wau kuin siistiä, selvä haamulainenhan tuo on!! nimimerkillä niitä tässä kolme päivää haalean haaleita haamulaisia tehneenä, kun silmällä näkee viivan niin kyl se silloin yrittää testi kertoa jotain ;) jännittää jännittää sun puolesta.....kehoittaisin silti hankkiin digitestin, ei tarvii arpoo mitään! 

Itse nimittäin hankin tänään hätähousuna (piti vasta ens viikolla ja meinas jo miehen kans riitaki tulla asiasta kun sen mielestä täytys odottaa muutaman päivän eikä hermoilla eikä koko ajan pissiä tikkuihin ja ihmetellä haamulaisia) ja se näytti
Raskaana-gravid 1-2 emoticon

Ja jos kaikki menee hyvin, pikkuinen on saanut alkunsa 7.7 ja laskettu on 31.3.2013. How cool is that :D

Tulin taas pikaisesti käymään/vastailemaan :) 

Kiitoksia kaikille onnitteluista!

Mame; No voihan ****.. Toivottavasti kumminkin pian odotus palkitaan ja teillekkin se plussa saadaan!(Ja kyllä se sieltä tulee vielä, mä ainaki uskon niin) Halit♥

Vuononvaltiatar; VAU! Todella paljon onnea plussasta!!! Säkin oot sen kyllä ansainnu♥ :)

Elenna; Huomasin kun äkkiseltään luin että, teillä meni kesken! :( Ihan kyyneleet tuli kun luin.. Niin väärin.. Paljon voimia ja haleja sinne!!♥ 

Ainut; Tuo sun haamulainen vaikuttaisi kyllä kovasti plussalta, koska se toinen viiva ei ole semmoinen ohut viiru(yleensä ne on vääriä haamuja noilla testeillä).. Ja mullakin tuli silloin tommonen kun tein noita testejä! Tsempit ja teeppä aamulla uusi testi :) 

Jessica;
Onneksi olkoon sinullekkin plussasta!! :) Toivotaan että pikkuinen pysyy koko matkan mukana!

Anteeksi kun en kaikkien juttuja nyt kommentoi, tulin vain pikaisesti käymään täällä ja luin nopeasti teidän tekstit :) 

Muoks; Oon siis jemsQQ vaihdoin nimimerkkiä :)

Vaude Jessica3! Ihanaa, että teillä tärppäs! :)

Mä oon iha sekasin täällä ku en haluis innostua vaikka toisaalta haluisin. Pitänee testata aamulla ja sitte hankkia se digi vaikka tiistaiks jos täti ei yllätä. 

jessica3 eikä!!! Suuret onnittelut! :) Tervetuloa maaliskuisiin!

jennyh kiitti <3

ainut teepä juuri noin! :) Huomenna testaat vaikka uuden haamulaisen ja sitten voikin jo digin hyvillä mielin tehdä <3 Jännää!!

Ensinnäkin Vuononvaltiatar, hirmuisen paljon onnea plussasta! <3 Ja jessica3 sekä ainut, onnittelut haamuleista!

Vuononvaltiatar, Viime kerralla jouduin kertomaan raskaudestani puoli tuntia sen jälkeen kun olin ite saanut tietää (rv4+2) kun mun ois pitänyt olla angioissa se päivä töissä. Sain vaikka minkälaisia töksäytyksiä kuulla kuten "Kuka me sinne angioihin sitten täksi päiväksi laitetaan?" ja "Voi jumalauta!". Tosin tämän toisen laukonut hoitaja onnitteli melkein samaan hengenvetoon. Hieman oli sillä hetkellä hoitajapulaa sillä puolen ja huonoa omatuntoa podin jonkun aikaa. Mutta pakko se on ajatella niin, että ensin tulee oma elämä, onnellisuus ja haaveet ja sitten vasta työpaikan edut ja ongelmat. Kaikki vaan ei osaa ajatella mitä suustaan päästelee. Älä mieti sitä raskaudesta kertomista vielä, odottele, nauti ja totuttele ajatukseen ihan rauhassa ja kerro vasta lomasi jälkeen ;) Pikkuinen kun noiden säteiden puolesta on ihan turvassa.

Pikkutonttu, hienoa että ultrassa oli kaikki hyvin :)

Perhoska, mä jo ilmotin miehelle, että ne on muuten mun ovispäivät sillon viikonloppuna että saa varautua siihen. Se vaan naurahti mun innolle vaikka onkin sitä vastaan että kiertopäiviä ruvettaisiin laskemaan :D

...viikonloppua odotellessa :)

Erityisen hyvää huomenta kaikille!
Tänään on sitten testailtu kolmella eri testillä.

David-liuska (raskauskeijusta)= ei mitään, ei haamua ei viivanpaikkaa
Clearblue tavis = haamuplussa, ajatuksen selkeempi ku eilen
Sitten juostiin apteekkiin ja pissa seisoi kupissa sen aikaa ja saatiin digitesti
Clearblue digital = Raskaana 1-2!!!!!!! emoticon

Aika ihanaa ja just ku avauduin ja valitin että ku ei tärppää!

Mitä tässä kierrossa ollaan tehty toisin:
- Käytetty pre-seed liukkaria
- Varmistettu, että orgasmi tulee tärppipäivinä, vaikka sitten käsipelillä
Eipä sitten juuri muuta.

Oireita ei oo ollu paljoa. Niinku aikasemmin kirjotin ni kaikki on itkettäny koko ajan, niin ilot ku surut. :D Ja nyt pari päivää on ollu menkkatuntemuksia, jotka nyt plussan jälkeen kyllä voin sanoa olevan vähän erilaisia kuitenkin kun ennen menkkoja. Enemmän sellasia, pidempikestosia..

Viipsukka: Pahoitteluni negasta :/
Perhoska: Pahoitteluni negasta :/ Ja noi pettämisunet on kyllä kauheita! Liittyisköhän ne jotenkin tähän lapsen yrittämiseen kun aika moni täällä nähnyt samankaltaisia unia...
mimsu: Tää elämä on kyllä niin epäreilua :/
ainut: Onnea plussasta! :)
vuononvaltiatar: Noh se on sitten sen työpaikan murhe kun jäät pois. Ei kannata välittää tollasista tökeröistä kommenteista. :) Hyi onneks mun unessa ei ollu sukulaista. Vois tosiaan pikkasen jäädä kummittelemaan mieleen :D
Kellitys: Nyt se teikäläisten flunssa on löytänyt tiensä tänne meillekin. Aamulla heräsin niin kurkku oli aivan kipee ja karhea. :/ Mutta onneks teillä voidaan jo paremmin. Tää tauti on varmaan aika nopeasti ohi.
elenna: Voi nyt pylly ettei siellä se vuoto alkanutkaan kunnolla. Tollanen odottelu on kyllä niin sitten vihon viimestä hommaa. Toivottavasti kolmannella soitolla saisit asiat etenemään. Tsemiä <3
jessica3: Oikein paljon onnea plussasta :)
jennyh: Kiitos kannustuksesta <3 Kyllä mäkin uskon että se plussa vielä joskus saadaan! Ja tätäkin vuotta on vielä 5 kuukautta jäljellä ;)

Omaa: Tänään soitin sitten sinne perhesuunnitteluneuvolaan. Minulla olivat kaikki verikokeet aivan kunnossa ja mieheni siemennestenäytekin oli täysin normaali. :) Pääsimme myös rytinällä taas tutkimuksissa eteenpäinkin! Sain nimittäin heti tälle päivälle ajan gynelle koskien Clomifenien aloittamista. Kyseinen lääkäri on kuulemma kerran viikossa vain täällä tk:ssa ja muuten tuolla keskussairaalassa töissä ja hänelle on ilmeisesti useiden kuukausien jonot. :O Hän on myös ilmeisesti todella pätevä ja tietää tosi paljon lapsettomuudesta. Että kerrankin mulla on onni puolella. :) Meistä oli lääkäri laittanut myös lähetteen sitten tuonne keskussairaalankin puolelle jo valmiiksi, koska sinne on parin kuukauden jonot. Jos ei Clomeista siis ole apua niin ollaan sitten tuonnekin jonotuksen kanssa paremmalla puolella. Ihanaa kun asiat etenee!
-Yk 10, Kp 34-

Moikka kaikille!
Vautsi vau vau - kuinka moni on plussannut ihan viime aikoina !!!! Onnea, onnea, onnea - ja tarrasukkia kaikille !!!!

Olen muistaakseni jossain lukenut, että kesä - aikaan plussataan enemmän, kun on valoisaa - mutta nythän ei edes ole ollut mitenkään valoisaa. Ainakin meilläpäin on tullut sadetta harva se päivä. Noh, uskoo ken haluaa - kyllähän vauvoja syntyy joka kk.

Elennalle erityisesti tsemppiä ja jaksamista - varmasti on todella fiilikset maassa... Kyllä täytyy uskoa että kaikki kohta kääntyy hyväksi.

Ja Mamelle onnea hyvistä tuloksista. Ihanaa että asiat teillä nyt etenevät vauhdilla !

Sitten vielä omaa: nyt kp 25 / 30. Ovishymynaaman sain bongattua kp 16, joten kova toive on siitä, että ovulaatio olisi ollut. (minulla ei ole joka kk) Ovis hyödynnettiin ja nyt sitten vain odotellaan. Ihmeellistä kyllä - olen täysin rauhallinen, ehkä se johtuu siitä, että on pettynyt niin monet kerrat, ettei halua uskotella itselleen mitään oireita. Joka tapauksessa, ensi kiertoa odotan siinä mielessä paljon, sillä silloin pääsen uusia lääkkeitä kokeilemaan ensimmäisen kerran. Eli niitä pitää syödä kp 3 - 7, eli 5 päivää. Sitten kp 10 tienoolla pääsen toivon mukaan lomilta palanneen lääkärini vastaanotolle. Siellä sitten katsotaan että miten lääkkeet tepsineet ja miten edetään. Ainakin se aukiolotutkimus vissiin tehdään samalla kerralla... Onko teillä kenelläkään tehty sitä tutkimusta? Kuinka ikävä se on? Minulle nimittäin sanottiin, että tuntia aikaisemmin pitäisi napata 800 - 1000 mg buranaa niin että olisi suht rentona... kaipa kaiken kestää.

Olen tällä viikolla lomalla, joten olen täällä meidän uutta kotiamme tehokkaasti siivonnut. Meillä on ollut remontti pitkään meneillään ja nyt olemme reilut pari viikkoa asuneet täällä. Ihana fiilis uudesta kodista, vaikka se ei vielä täysin kodilta tunnukkaan !

Tsemppiä teille kaikille ja positiivisia plussatuulia !

-Mietintämyssy 2011- kp 25 / 30, syyskuu 2011 lopulla yrityksen aloittanut

Kiitos mame ja mietintämyssy

Tuli muuten mieleen, että oliko sulla vuononvaltiatar nyt tää plussakierto kans eka kierto ku käytitte tuota pre-seed-liukkaria? Jos oli niin taitaa se tosiaan olla maineensa arvonen ihmeaine, kun meilläkin ekaa kertaa käytössä ja heti plussa :D Vaikka voihan se tietty muustakin johtua, mutta aikamoinen sattuma!

mietintämyssy: Itellä olis kai kans sitten parin kk:n päästä se aukiolo tutkimusedessä. Kuulemma on aika paljon ihmisestä kiinni kuinka paljon tekee kipeetä. Itellä ainakin tosi korkee kipukynnys joten tuskin tulee kovasti sattumaan. Ja suositus tosiaan on että tuntia ennen sinne menoo pitäs ottaa särkylääkettä. Joka kuukausi muuten on tullu melkein yhtä paljon plussia. Ei ainakaan oo nyt kesällä tullut yhtään sen enempä kun tammi tai helmikuussa. :) Mitä uutta lääkettä sulla muuten on nyt menossa?
ainut: Pitää varmaan ite kans laittaa tota pre seediä tilaukseen! :)

Päivää tännekin :) :)

Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen on ollut todella kiireinen... lounas jäi väliin ja sen alkaa huomaamaan. Täytyy syödä välipala vielä ennen kotiinlähtöä :) Onneksi aamupäivän etova olo helpotti. Vähän jännitin, kuinka käy :) Ja tänään on testattu uudelleen r-testillä ja oli tuo kakkosviiva jo tuplaantunut, joten toistaiseksi kaikki on mallillaan <3

Ja meillähän oli sillain tuossa plussakierrossa, että se oli toinen kierto, jossa käytössä Thinit ja Aquat. Itseni lisäksi mieheni söi noita raskausvitamiineja, koska en missään kohtaa muistanut ostaa sille tavallisia multi-tabseja :D Mutta nyt sille on oma puteli, mistä syödä :D Lisäksi meillä oli käytössä tuo Pre-Seed liukkari ovisaikoina :) Kaksi kertaa ehdittiin sitä vaan käyttää... täytynee katsoa, kuinka kauan se säilyy... :) Että näillä meille tuli plussa <3

Unelma-Anelma kiitti <3 Noinhan tuo meidän tilanne voisi pahimmillaan olla, että työtehtävän mukaan saattaa heti kertoa esimiehelle... Mutta aion hyvin mielin oottaa tuohon lomaaviikkooni asti ja kertoa sitten :)

ainut aivan loistavaa!! :) :) Niin upeeta! :) Kai mahdut maaliskuisiin? :) Noi Davidit on kyllä jänniä... antavatko ne ikinä kunnon plussia? :) Itselläni on jo valmiiksi herkkäitkuisuus/liikuttuminen vaan lisääntynyt... ei niin kiva juttu :)

mame onhan se työpaikan ongelma :) En silti varmaan kuollakseni uskalla esimiehelleni kertoa :D :D  Ihana kuulla, että teillä otettiin hyppäys eteenpäin tutkimuksissa!! :) <3

mietintämyssy :) tuo aukiolotutkimus. Osa on kokenut sen vissiin tosi kivuliaana ja toiset eivät lainkaan. Osalle se tehdään nukutuksessa/humautuksessa ja toisille puudutuksessa. Itsellä siitä ei ole kokemusta... onnea hurjasti uuteen kotiin! <3

Pöh, enhän mä malttanut olla testaamatta, kun ukkokin tuli kotia, niin pitääpä sitten tarkistustesti tehä parin päivän päästä. Oikein haamujen haamu tuli.

Moi,

vuononvaltiatar, ihanaa, että hcg nousee vauhdilla :) Jaksamista töihin, kannattaa syödä tarpeeksi usein, vähän kerrallaan :) Liikunta/ulkoilu myös tuntui auttavan huonoon oloon. Ootko jo varannut neuvola-aikaa? Ehkä voisit kysyä, voitaisiko sua ultrata jo alkuvaiheessa neuvolan kautta, kun sun tilanne on tuollainen? Kun ekan kerran soitin, niin neuvolan täti sanoi, että hän ultraa sitten ekassa neuvolassa. Ja sitten kun oli sitä tuhrua niin pääsin siihen jo aiemmin. Se oli kylläkin epätarkempi vatsan päältä-systeemi, mutta sitten ku siinä ei nähty mitään niin pääsin samana päivänä terveyskeskuslääkärille joka ultrasi alakautta.

mietintämyssy, kiitos <3 Kyllä se tästä... Tsemppiä odotteluun ja tutkimukseen!

mame, ihanaa, että pääsitte noin hyvin eteenpäin :) Ja oikeesti mahtava juttu, että se simppatesti ja ne näytteetkin antoivat hyvät tulokset. Ehkäpä teillä on vain joku helposti korjattava asia estämässä raskautta...

ainut, paljon onnea! Varmasti ahistus helpotti kerralla :) Nyt vaan rennoin mielin eteenpäin :) Kannattaa ottaa koko juttu suurena seikkailuna...(kuulemma)...

jennyh, kiitos ihanista sanoista. Siellä taidat mennä jo aika pitkällä? Kerrohan ensi kerralla vähän omiakin kuulumisia :)

jessica3, valtavasti onnea :) Ihana juttu :) Nyt tarrasukkia matkalle mukaan :)

Vastasinkohan mä nyt kaikille...tuli ihan iloinen mieli lukiessa teidän hyviä uutisia :) Mahtava plussa-aalto täällä :)

Meillä kävi nyt niin, että päädyn kaavintaan huomenna. Aamulla pitää mennä osastolle odottelemaan, koska ne ehtivät hoitaa mut. Ja aamulla pitää ottaa taas 4 cytotecia. Se vähän pelottaa...epäilen, et ne aiheuttaa joka kerta hieman kovemmat mahakivut. Mut aattelin, et otan ne vasta sairaalan pihassa vaikka. Nukutuksessakaan en oo ennen ollut, mutta ei kai siinä mitään pelättävää ole. Enkä ole ainoa tällä viikolla kaavittava, eivätköhän ne asiansa osaa.

Kiitos teille kaikille tuestanne <3 Vaikka täällä ollaan "vaan virtuaaliystäviä", niin se oikeesti auttaa. Oon kyllä niin väsynyt tähän juttuun, vaikka keskenmenon oonkin jo hyväksynyt...on hyvä, että se on sitten huomenna päätöksessä. Jälkivuoto ei kuulemma kestä kauaa. Huono puoli on se, että seuraaviin kuukautisiin asti pitää kuulemma käyttää ehkäisyä :( Että limakalvot ehtii parantua. :( Mutta tuleepahan sitten samalla päällekin lomaa tästä kaikesta...ehkä se on hyvä. Me ei vaan tykätä kondomeista niin kamalasti...että pelkäämpä että siitä tulee enemmän tai vähemmän selibaattia...mutta katsotaan nyt.

Jessica3 Onnea plussasta :D

Ainut Onnea paljon myös sinulle =D

Tarrasukkia molemmille korikaupalla :D

mame mun uneni pettämisen suhteen kyllä tais johtua siitä eräisestä baari-illasta ihan oikeasti. Sitä puitiin jonkun aikaa kun mies hieman katosi jonnekin. Epäilen kyllä näin valveilla ollesi enemmän että mies ei itsekään muista missä on ollut kuin, että olisi pettänyt :D Hienoa, että teillä asiat etenevät rytinällä eikä junnata paikallisjunassa puolta vuotta ensin =)

elenna Voi ei voimia sinulle, muttta hyvä puoli tosiaan on, että saatte päätökseen tuon vaiheen. Annat elimistösi nyt levätä ja seuraava täti onkin jo kohta härnäämässä minkä ehtii ja sitten pistät sen etanamaililla Timbuktuun ilman karttaa.

ON: Minun kukakapenkki on nyt tavallista huonommassa kunnossa, kun ei täti sisään tule ollenkaan. Tuhrua tuli tosiaan paperiin eilen, mutta sen jälkeen ei mitään. Joka kerta kyllä vessassa sydän pamppaillen odottaa täyttä tulvaa. Yritän odotella keskiviikkoon asti ennen kuin testaan uudelleen, mikäli täti ei malta kukkia jättää rauhaan.Tosin en ole varma maltanko odottaa...Rinnat edelleen arat, huonoa olo ollut tänäänkin, mutta se voi johtua päivän polttavimmasta oireesta eli migreenistä, johon on kasa lääkkeitä otettu (gynen vahvistamia, että saa ottaa vaikka olisi raskaanakin) ja nukuttu puolet päivästä. Töistä joutui siis lähtemään kesken kaiken, kun ei pystynyt ajattelemaankaan selvästi. Vieläkään ei olla ihan vapailla vesillä eli ukkosta odotellessa. TUo ilmanpaine siis aiheuttaa tämän kivan tilan minulle.

Lisäys: Kaapit pullollaan ovistestejä ja vain pari raskaustestiä. En halunnu raskaustestiä tuhlata, mutta ovistesteillä voi leikkiä. n. tunti edellisestä vessakäynnistä ja välittömästi ovisteti positiivinen. Joko ovis pahasti myöhässä, testi susi tai...

Mä oon nyt niin super debiksessä etten jaksa muuta kuin omanapailla:

Ei sitten yhtään paskemmin olisi voinut tämän päiväinen gynegologi reissu mennä. En kyllä luota enää tippaakaan sitten kunnan puolen gyneen missään asiassa! Tuo lääkäri jolla siis tänään kävin on oikeasti erikoistunut lapsettomuuteen ja on töissä lääkäritalolla ja oli sitten vähän niin kuin joka asiasta eri mieltä kuin se kunnan gyne. Ilmeisesti minulla nyt sitten onkin PCO vasemmalla puolella. Hyvin lievänä kylläkän. Niin lievänä, että se on siinä rajalla. Sitten minulla on myöskin ilmeisesti estrogeenivajausta, kun kerran kaikki kierrot ovat niin venyneitä. Ja kaiken hyvän lisäksi  ne minun kilpirauhasarvotkaan eivät nyt tämän lääkärin mukaan olleet normaalit, vaan hieman alhaiset! Joudun siis kuukauden päästä käymään taas verikokeissa.Terolutit saa nyt sitten heittää hevonv*tunkuuseen kun niistä ei mitään merkittävää apua ole ollut. Nyt minulla aloitettiin sitten Femar joka on periaatteessa samaa paskaa kuin Clomifenit. Niitä pitäisi sitten napsia aina kierron 3.-7. päivä.Jotain hyvääkin sentään, ovulaatio on ilmeisesti tapahtunut ja menkat alkaa parin päivän päästä.

Vau!! Ihan mahtavan monta on plussannut!!<3 suuret onnittelut kaikille!! täällä kotiuduttu kiinan reissusta. oli ihana matka ja se tilaamani liukkari saapui juuri ennen matkaa joten saimme testailtua sitä ihan kiinassa asti! ja on muuten pakko kehua, että se oli todella hyvää liukkaria. kännykällä taas kirjoittelen, joten ihan nopea käynti kyseessä! täällä meneillään kp25, dpo 11.>

Takaisin