Moikka kaikille!
Vautsi vau vau - kuinka moni on plussannut ihan viime aikoina !!!! Onnea, onnea, onnea - ja tarrasukkia kaikille !!!!
Olen muistaakseni jossain lukenut, että kesä - aikaan plussataan enemmän, kun on valoisaa - mutta nythän ei edes ole ollut mitenkään valoisaa. Ainakin meilläpäin on tullut sadetta harva se päivä. Noh, uskoo ken haluaa - kyllähän vauvoja syntyy joka kk.
Elennalle erityisesti tsemppiä ja jaksamista - varmasti on todella fiilikset maassa... Kyllä täytyy uskoa että kaikki kohta kääntyy hyväksi.
Ja Mamelle onnea hyvistä tuloksista. Ihanaa että asiat teillä nyt etenevät vauhdilla !
Sitten vielä omaa: nyt kp 25 / 30. Ovishymynaaman sain bongattua kp 16, joten kova toive on siitä, että ovulaatio olisi ollut. (minulla ei ole joka kk) Ovis hyödynnettiin ja nyt sitten vain odotellaan. Ihmeellistä kyllä - olen täysin rauhallinen, ehkä se johtuu siitä, että on pettynyt niin monet kerrat, ettei halua uskotella itselleen mitään oireita. Joka tapauksessa, ensi kiertoa odotan siinä mielessä paljon, sillä silloin pääsen uusia lääkkeitä kokeilemaan ensimmäisen kerran. Eli niitä pitää syödä kp 3 - 7, eli 5 päivää. Sitten kp 10 tienoolla pääsen toivon mukaan lomilta palanneen lääkärini vastaanotolle. Siellä sitten katsotaan että miten lääkkeet tepsineet ja miten edetään. Ainakin se aukiolotutkimus vissiin tehdään samalla kerralla... Onko teillä kenelläkään tehty sitä tutkimusta? Kuinka ikävä se on? Minulle nimittäin sanottiin, että tuntia aikaisemmin pitäisi napata 800 - 1000 mg buranaa niin että olisi suht rentona... kaipa kaiken kestää.
Olen tällä viikolla lomalla, joten olen täällä meidän uutta kotiamme tehokkaasti siivonnut. Meillä on ollut remontti pitkään meneillään ja nyt olemme reilut pari viikkoa asuneet täällä. Ihana fiilis uudesta kodista, vaikka se ei vielä täysin kodilta tunnukkaan !
Tsemppiä teille kaikille ja positiivisia plussatuulia !
-Mietintämyssy 2011- kp 25 / 30, syyskuu 2011 lopulla yrityksen aloittanut