Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
elenna: Voi ei :'( *hali* Mutta oikealla asenteella eteenpäin ;)

vanilj: Hirmu paljon onnea plussasta!

Pepa: Pahoittelut ettei teidän pikkuinen jaksanut loppuun saakka <3 Kenenkään ei ptäisi joutua luopumaan pienokaisestaan varsinkaan enää tuossa vaiheessa!

pikkutonttu: Taas tässä näkyy, miten lääkärit ja hoitajat voi sekoittaa pään omalla toiminnallaan. Mut enää muutama päivä torstaihin ;). Koittakaa pysyä positiivisin mielin!

m-kukka: Hirmu paljon onnea myös sinne plussasta! :)

Omaa napaa: Täällä alkoi perjantaina vihdoin ne kauan odotetut menkat. Ensin olin hirveän pettynyt kun olin just ajanu 650km Turkuun että ehditään laivalle viettämään laatuaikaa perheen kesken eikä mieskään meinannu pysyä pöksyissään kun ei oltu nähty melkein kahteen viikkoon. Aioin käväistä vain äkkiä veskissä pitkän matkan jälkeen, mutta siinä se täti oli ja tuijotti mua silmiin. Mä rupesin kiroamaan perjantai 13.päivää, mutta onneksi mies sanoi että hei, täähän on hyvä, tätä me ollaan ootettukin. Että tosi hyvin se siihen suhtautu vaikka oisin luullu että siinä tilanteessa ois potuttanu sitäkin. Niin ja kyllä me siitä huolimatta sitä pupuilua harrastettiin :D Ja muutenkin hyvin onnistunut viikonloppu oli, syötiin ja nukuttiin hyvin ja nautittiin meidän esikoisen ihanasta seurasta. Mulla olikin noita molempia jo kamala ikävä. Seuraavan kerran päästään pupuilemaan parin viikon päästä eli kp ois sillon 16 tai 17, eli ehkä ehditään ovulaatiolle jopa. Mut ihanaa että päästään vihdoin oikeesti yrittämään <3

Heissan kaikille! :)

En olekkaan vähään aikaan kirjoitellut mitään, kun on ollut niin paljon kaikkea hommaa.. Olen kyllä yrittänyt käydä monesti kurkkailemassa mitä täällä tapahtuu! Paljon on onneksi vanhojakin saanut plussia, mutta mame, missä sun plussa!? Olisin niin odottanut, että olisit jo plussanneiden puolella. Lähetän sulle ison halauksen ja tsempit sinne!♥  Ja muillekkin vanhoille/uusille, pikaista raskautumista! =)

Täällä voidaan hyvin sekä nyt on menossa rv27. 4D ultrassakin käytiin ja tyttö-lupaus saatiin♥ Masu on kasvanut hurjasti, mutta silti tuntuu että on vielä niin pieni näihin viikkoihin verrattuna, ja ei ole yhtään "tyttö-maha" :D

Yritän taas tulla vähän useammin kertoilemaan kuulumisia! :) 

J3nni ja Sarggu Pahoittelut uudesta kierrosta =(

Jouduin sitten lopettamaan terokuurin alkuunsa, kun kämppä nielassu vasta ostetun paketin sisuksiinsa. Ei siis löydy mistään. Saa nähdä mikä vaikutus asialla on. Verenpaineet taitaa olla vähän alhaiset kun nopea käännöskin pökerryttää. Lisäksi rinnat uskomattoman kipeet. Ihan kosketusarat ja jos erehtyy koskemaan niin kipuilee jälkeenkin. En nyt vielä kuitenkaan suostu innostumaan ja nimeä niitä varsinaisiksi oireiksi, kun rinnat olleet arat aiemminkin ja tätiähän ne vain uumoilivat ennenkin. Katsellaan kun tässä on vielä vähän aikaa ennen kuin kannattaa testata...jos laskupää toimii niin kp 22 menossa.

Unelma-Anelma: Pahoitteluni menkoista :/ Mutta hyvä toisaalta kun pääsette nyt kunnolla yrittämään :)
jemsQQ: Kiva kuulla sinustakin! :) Ja hienoa että siellä on tytöllä kaikki hyvin <3 Mä täällä edelleen norkoilen ja odottamisen odotukselle ei loppua näy. :/ Ens maanantaina soittelen taas tuonne perhesuunnitteluneuvolaan ja sitten mietitään jatkoja. Varmaan jotaki pilleriä sieltä sitten avuksi.
j3nni: Ääh pahoitteluni menkoista! :/
Perhoska: Toivottavasti nuo oireet nyt kuitenkin kertoisivat jostain mukavemmasta :)

Omaa: Kp 28 ja vähän jotenkin masistelu fiilikset. Menkat ei oo ainakaan toistaseks alkaneet ja sitten maanantaina saa soitella taas sinne perhesuunnitteluneuvolaan. Blääh.

j3nni pahoittelut uudesta kierrosta, myös Sarggulle :(

Kp 25 ja oirelista tähän:

*lämpö korkeella, normi 35,6astetta-> nyt 36,9, iltaisin korkeampi
*himo tuorekurkkuun
*himo makkaraan (en yleensä syö)
*karkkia menee normaalia enemmän
*kahvi vähentynyt
*ja uus oire oli vatsa sekaisin ja oksettava olo heti aamulla, joka parani puoleen päivään mennessä....

Ja tätin pitäs tulla kylään su-ti välillä, jos se kierto on niin miten se ennen keskenmenoa oli...

Viipsukka, kiva oirelista :) Mulla meni kanssa maha kuralle, kun tulin raskaaksi. Se taisi olla jo ennen plussaa, en vaan tajunnut. Plussatuulta :)

mamelle jaksamista! Jospa ne menkat jäisikin pois sellaisesta plussasyystä.

Perhoskalle myös plussatuulta :)

j3nnille pahoittelut :(

jemsQQ, onnittelut tyttö-masuasukista <3

Unelma-Anelma, hyvä että ne menkat tuli ja ettei mennyt reissu kumminkaan pieleen.

Naistenpolilta onneksi soitettiin jo tänä aamuna ja mulla on torstaille sinne aika. Silloin onkin jo melkein 2 viikkoa siitä kun huomattiin tämä keskenmeno. Pitkä prosessihan tää tuntuu olevan. Nyt oon ollu kyllä aika hyvillä mielin sen jälkeen kun tulin reissusta kotiin. On kiva olla kotona, en jaksa murehtia enää ja mieskin on täällä paijaamassa. Oon jo aika hyvin tottunut tähän ajatukseen, että vauvaa ei vielä tulekaan. Nyt pitää vielä selvitä tuosta fyysisestä puolesta... Ja yhdelle ystävälle, joka tiesi raskaudesta, on vielä kertomatta...

Unelma-Anelma Hienoa että oli onnistunut viikonloppu tädistä huolimatta :) Tärppionnea ensi kerralle ;)

jemsQQ Onnea tyttölupauksesta!

j3nni Voi ei :/ Halaukset ja voimia uuteen kiertoon <3

Perhoska Peukkuja että olisivat oireita jostain mukavammasta :)

mame Jospa ne menkat ei alkaisi ollenkaan :)

Viipsukka Sinulla onkin pitkä oirelista, jospa olis hyvä merkki :D Peukkuja!

elenna Hyvä että sait nyt ajan naistenpolille, pääsette sitten uuteen yritykseen kun olet toipunut tästä, kiva kuulla että olet kuitenkin hyvillä mielin :) 

Omassa tilassa ei juurikaan muutoksia, vieläkin tiputtelee, 2 viikkoa on jo synnytyksestä. Onhan se varmaan yksilöllistä että kauanko jälkivuoto kestää mutta alkaa vähän jo ärsyttää. Ymmärtäisin jos vuotais ihan kunnolla mutta tollanen minimaalinen tiputtelu ottaa päähän.. Kaipa se siitä kohta ehtyy. 
Tänään sain soiton hautaustoimistolta että 9.8. olis sitten uurnanlasku. Vähän harmittaa että vielä niinkin kauan kestää ennenkuin tää kaikki on ohi mutta tuo oli ensimmäinen mahdollinen aika joten minkäs sille mahtaa. Toisaalta vähän kyllä helpottaa että on nyt tuo päivämäärä ja tietää että sitten ei enää tarvitse miettiä noita hautajaisjuttuja. Pitäisi vielä päättää mikä nimi laitetaan muistolaattaan. Ensin ajateltiin että laitettaisiin vain sukunimi tai Tyttö enkeli ja sukunimi, kun ei oltu vielä mitään nimeä päätetty, muutamia vain mietitty. Mutta nyt olen alkanut kuitenkin ehkä haluamaan myös ihan nimeäkin. Olihan hän kuitenkin meidän lapsemme ja kovasti rakastettu ja odotettu, vaikka vain pienen matkaa mukana kulki.

pepa: Ei löydy oikeita sanoja kuinka pahalta tuntuu, kun mietin mitä olet joutunut kokemaan. Tuntuu niin väärältä joutua luopumaan jostain johon ei saanut edes vielä tutustua. Ihan hirveän rankkaa. Miten tuonlaisesta vui edes toipua? Onneksi teillä on ennestään lapsia joista saa nauttia, ettei ihan vajoa epätoivoon. Tarkoitan siis, että joutuu pakostakin keskittymään tulevaan. Tuntuu pahalta, väärältä ja ihan hirveän surulliseltä. Jonkun kauniin ainutlaatuisen nimen hän varmasti tarvitsisi. Voimia sinne! <3

Elenna: Hyvä, että sait ajan. Menee asiat eteenpäin. Voimia ystävälle kertomiseen ja kaikkee tulevaan! <3

Viipsukalle plussatuulta!! +++

mame: Ties vaikka eivät alkaisikaan ja ei tarvitsisi enään suunnitella mitään! ;)

Täällä odotetaan ja odotetaan torstaita. Yritän psyykata itseäni, että kaikki olisi hyvin ja toisaalta myös kestämään pahimman. Ruoka ei maistu, vesimelonia himoitsen. Niiin ihanan raikasta. Heikottaa ja välillä tekee pahaa, niin ja väsyttää. Toivottavasti ei turhaan!

Täällä ois kanssa yks kovasti vauvaa kuumeileva. Kymmenen kuukautta oon seuraillu vierestä muiden yrittämisiä ja onnistumisia tällä palstalla ja LOPULTAKIN mies sanoi eilen pikkukakkoselle kyllä! 
Perheeseemme siis kuuluu minä 25v., mies 24v. ja poika 2v 6kk. 
Täällä mennään ainaki näin aluksi mahollisimman rennolla meiningillä tulee jos on tullakseen. Esikoinen ilmotti tulostaan 6kk yrittämisen jälkeen (2 keskenmenoa mahtui tuohon puoleen vuoteen). Mutta todella lyhyen aikaa jouduttiin kuitenki yrittää. Toisaalta tämäki yrittäminen on ainaki jonkun aikaa ihan jännää puuhaa, niin ei haittaisi vaikka joku kuukausi vierähtäsiki. Varsinkin kun tiedän, että mahdollinen tuleva raskaus tulee erittäin todennäkösesti olemaan viimeisemme. Aina oon ajatellu,että kaks lasta on mulle just passeli.
Oon kyllä niiiiiin täpinöissäni,että hyvä etten hypi seinille!
Anteeksi kun tää nyt meni omanapailuksi. Käyn tutustuu noihin teidän taustoihin ja alan sitte kommentoimaan henkilökohtasemmin kaikille. Mutta nyt kaikille paaaaaljon plussatuulia! 

-pittunen yk1 kp16/30

pikkutonttu Onhan se epäreilua mutta elämä jatkuu. Onneksi tosiaan on nuo kaksi jo tuossa pyörimässä, olisi varmasti paljon vaikeampaa jatkaa eteenpäin jos kyseessä olisi esikoinen. Pieni pelko kuitenkin että mitäs jos näin käy vielä uudestaan.. se vois olla jo liikaa.
Tsemppiä torstaille, pidetään peukkuja hyvien uutisten puolesta :)

pittunen Tervetuloa mukaan :) Toivotaan että tärppäisi nopeasti!

Paljon onnea vanilj ja m-kukka! :) Toivottavasti muutama jännäilijä seuraa pian perästä. Ja pikkuhiljaa sitten kaikki muutkin. ;)

Uusille tervetuloa mukaan!

mame: Toivotaan, että täti pysyy poissa ja saisitte vielä sen plussan ennen mitään suunnitelmia. :)

Toivottavasti viipsukka saa sen plussan, oloja ainakin nähtävästi on!

PePalle jaksamisia! Onneksi on noita lapsia, joiden takia on jaksettava päivästä toiseen. Kyllä niistä sitä iloakin saa kuitenkin, vaikka varmasti surua riittää vielä. Joskus asiat vaan menevät niin väärin. :(

Kovasti jaksamisia toivottelen myös elennalle. Toivottavasti tyhjentäminen onnistuu sitten hyvin ja pääsette pian uudestaan yrittämään. Saat sitten sinäkin tuon asian päätökseen. Tuo on niin hankalaa, kun on jo ehtinyt surra, mutta monet asiat nostavat sitten surun uudestaan pintaan. Voi olla yllättävänkin hankalaa kertoa tuolle ystävällekin, kuinka on käynyt. Mutta voimia sinulle ja pikaista plussautumista sitten, kun taas saa yrittää!

Pahoittelut kaikille, joilla on taas uusi yk edessä. Me oltiin perheen kanssa reissussa sukulaisten luona Etelä-Pohjanmaalla (avokki sieltä kotoisin). Oli kyllä mukava rentoutua muutama päivä koko perheen kesken, kissatkin tulivat varsin hyvin juttuun keskenään. Ei ainakaan karvakavereista ollut kyllä puutetta, kun parhaimmillaan talossa oli 12 kissaa ja koira. :D Tässä pitäisi varmaan ruveta sitä muuttoa suunnittelemaan, siinäkin oma hommansa kuitenkin. Sitten alkaakin työt ja varmaan ennen kuin ehtii huomatakaan, pääsemme mekin yrittämään sitä pikkusisarusta. :)

Heippa!
en oo aiemmin kirjoitellut tänne, mutta ois kiva kuulla joitain kokemuksia/mielipiteitä muilta samantapaisessa tilanteessa olevilta..
me yritetään ensimmäistä lasta. lopetin e-pillerit maaliskuun lopussa ja olin niitä napsinut varmaankin jotain 10 vuotta (täytän syksyllä 28 v.). kierto on nyt aika säännöllinen, 27 päivää ja ovulaation ajankohtaa oon laskeskellu laskureiden avulla, muuten ei oo sen kummemmin yrittämiseen panostettu, seksiä aina ovulaation aikoihin ja perusterveellinen ruokavalio. tietty pettymys on aina suuri kun menkat alkaakin ja itse oon sen luonteinen et pelkään aina pahinta (= emme saakaan lapsia), mut nyt on koitettu ottaa vähä rennommin tässä kesällä. sovittiin, ettei sen enempää jutella enää asiasta, ettei tuu paineita/ressiä, mut mun on vaikee olla, koska asia on ajatuksissa jatkuvasti. haluaisin tehdä kaikkeni, jotta tulisin raskaaksi mahd. pian, koska nyt on juuri sopiva aika (jo iänkin puolesta).
monet kaverit ja sukulaiset on tulleet raskaaksi heti ehkäisyn lopettamisen jälkeen, tuntuu oudolta, miten kaikilla muilla tärppää heti, mut ei meillä..
pitäiskö siis olla huolissaan, kun nyt n. 4 ovulaatiota mennyt pillereiden lopettamisen jälkeen, eikä plussaa vielä näy? miten voisin edesauttaa raskautumista? ja milloin pitäisi mennä lääkäriin ns. tarkistamaan, onko kaikki kunnossa?

Moi,

LiljaMaria, ei sinun tarvitse olla huolissaan :) On ihan normaalia, että raskaaksi tuleminen ei onnistukaan ihan heti, kun on käyttänyt noin kauan pillereitä (tai muutenkaan). Mä lopetin pillerit melkein vuosi sitten ja kierrot oli ensin aika säännölliset. Sitten joskus puolen vuoden jälkeen ne alkoivat vähän pidentyä eli minun tapauksessa normalisoitua ja kun tein ovistestejä niin jälkeenpäin tajusin, että mulla ehkä alkoi vasta sitten tapahtumaan ovulaatiotkin. Tulinkin sitten raskaaksi 10kk yrittämisen jälkeen :) vaikkakin se meni nyt kesken :( Eli kannattaa vaan odotella rauhassa, koska tärppää :) Useimmilla kai onnistaa nopeasti, mutta monilla menee puoli vuotta tai vuosikin, oli sitten käyttänyt pillereitä tai ei. Joillain valitettavasti menee pidempäänkin, mutta sinun ei kannata siitä vielä murehtia :) Ja voi hyvin olla, että teillä onnistuu jo piankin, vaikka meillä menikin se 10kk. Jos haluat jotain "tekemistä", niin halutessasi voit kokeilla ovistestejä, niitä saa netistä aika halvalla. Ja iänkään puolesta ei ole vielä mitään paniikkia :) Seksiä kannattaa ehkä harrastella jo hieman ennen ovulaatiota vaikkapa parin päivän välein. Siis ei tarvitse pantata. Lapsettomuustutkimuksiin pääsee kunnallisella puolella vasta vuoden yritysten jälkeen. Yksityisellä gynellä voit toki käydä aiemminkin, mutta en mä sinuna sinnekään lähtisi ainakaan ennen sitä puolen vuoden rajapyykkiä. Tsemppiä!

Kellitys, kiitti, kyllä tästäkin selvitään ja päästään eteenpäin. Tsemppiä muuttoon!

pittunen, tervetuloa :) Hyvä, että teillä on ainakin raskaaksi tulo onnistunut helposti aiemmin. Ja toivottavasti ei enää yhtään keskenmenoa sulle!

pikkutonttu, tsemppiä huomiseen! Toivotaan kovasti, että kaikki on hyvin. <3 Mullakin on huomenna jännä päivä kun pääsen sinne polille ja saan lopultakin ne lääkkeet.

PePa, jaksamista edelleenkin <3 Ehkäpä jatkoa ajatellen on kuitenkin hyvä, että on nuo hautajaiset ja niiden valmistelut niin joudutte samalla prosessoimaan asiaa läpi... jos vaikka se ei sitten enää painaisi tulevaisuudessa. Mietin vaan tuollaista, vaikka ei tässä tiedä mitä pitäisi sanoa... Toivottavasti sinulla loppuisi tuo tiputtelu :( Voimia!

Huomenna sitten menen sinne naisten polille ja saan lääkkeet. Jännittääkin... Pitää yrittää kysyä kaikki mahdollinen siellä. Toivottavasti vatsakivut ja vuoto eivät ole kovin kamalia. Ehkäpä on kumminkin hyvä, että nyt on jo parempi mieli asiasta kun oon ehtinyt läpikäymään tätä, niin ehkä tuon fyysisen puolenkin sitten kestää paremmin. Toisaalta olisi kyllä voinut ottaa kaikki kärsimykset samalla kertaakin :) Mutta näin tällä kertaa.

Viipsukka: Siellähän on ihan lupaavia oireita :)
elenna: Mä en kyllä enää ite usko yhtään siihen että voisin saada plussan muuten ku lääkkeiden ym hoitojen avulla. :/ Toivottavasti sinulla huominen poli reissu menisi ihan hyvin. :)
PePa: Juu voihan se olla että menkat ei taas tule ollenkaan, mutta ei kyllä taatusti johdu sitten raskaudesta. :/ Kovasti jaksamista sinulle noiden hautajaisjuttujen kanssa! Ja eiköhän se vuotokin pian ala siellä loppumaan.
pikkutonttu: Kyllä se niin on että tarttee niitä jatkoja suunnitella. Ei mulla kyllä oo mitään mahdollisuuksia tulla raskaaksi ilman mitään apuja. :/ toivottavasti siellä olisi masuasukilla kaikki hyvin <3
pittunen: Tervetuloa joukkoon!
Kellitys: Tuskimpa vaan sitä plussaa näin luomusti saadaan. :/ Kiva kun teillä on nuon paljon kaikkea ohjelmaa niin ajatukset pysyy välillä poissa vauvaprojektista :)
LiljaMaria: Te olette yrittäneet kyllä todella vähän aikaa vasta. Ja on tutkittu että keskimäärin 60% naisista raskautuu jo ensimmäisen puolen vuoden aikana. Itse söin aikoinaan 7 vuotta  e pillereitä. Niiden lopettamisen jälkeen kierrot olivat aluksi kohtalaisen tasaisia, mutta sitten noin 5 kuukauden jälkeen alkoivat heitellä todella pahasti + tuli kauhea hormooniakne ym mukavaa. Lapsettomuustutkimuksiin kunnalliselle pääsee sitten kun on vuosi yrittämistä täynnä, ei yhtään ennemmin, ellei ole jotain muuta syytä tutkia. Minua tosin ei huolittu mieheni kanssa "muistakaan syistä" tutkimuksiin vaikka minulla oli epäsäännölliset kierrot, todella kivuliaat ja runsaat menkat ja miehelle on tehty parikin leikkausta tuonne alakertaan. Puolen vuoden yrittämisen jälkeen sain viimein Terolutit auttamaan noiden venyneiden kiertojen kanssa, mutta ne nyt eivät varsinaisesti auta raskaaksi tulemisessa. Eli ei kyllä kannata tosiaan vielä huolestua ja kannattaa odottaa se vuosi ellette sitten hakeudu yksityiselle, mutta sillon pitää olla kyllä rahatilanne kohdillaan. Sillä aikaa suosittelisin kokeilemaan noita ovulaatiotikkuja koska ovulaatiohan voi olla ihan johonkin muuhun aikaan kuin ne laskurit näyttää. Seksiä on suositeltu harrastettavan n. joka toinen päivä silloin kun yrittää lasta. Sinun kannattaisi syödä foolihappoa ja miehen sinkkiä. Jos jompikumpi tupakoi niin se kannattaa lopettaa. Ja onhan noita kaiken maailman poppaskonsteja ym. mutta minulla  ei ole ainakaan mikään auttanut tulemaan raskaaksi tässä yli vuoden yrittämisen aikana.

Omaa: Huoh. Oon oikee Negative Nancy tänään. Jotenki taas noi Terolutit ihanasti vaikuttaneet pääkoppaan niin että oon ihan raivotautinen. Noh enää kolme tablettia ja sitten vaan menkkojen odottelua. Maanantaina sitten se soitto neuvolaan. Toivottavasti taas pääsis tässä projektissa sysäyksellä eteenpäin. -Yk 10, Kp 29-

Ps. Heinäkuu on ihan paska. Vasta kaks plussaa tullut. Täytyy taas tässä joku pvä laittaa tänne tilastoa.

Heipsan!

elenna; voimia ja tsemppiä! <3

PePa; oon kyllä niin sanaton tilanteestanne.. ei tuollaista haluaisi kenenkään kokevan.. voimia! <3

j3nni; harmittelut negasta!

sarggu; pahoittelut negasta

Viipsukka; siellä onki jännät paikat! :) Toivottavasti plussaa tulee :)

m-kukka; onnea plussasta! :)

pittunen; tervetuloa kuumeilemaan! :)

LiljaMaria; ei kannata vielä huolestua.. teillä yritystä aika vähän vasta ollu.. kaikki ei tosiaankaan raskaudu heti ehkäisyn lopettamisen jälkeen että siihen asiaa ei kannatta jumittua..

omaa; tänään kp 80.. pari päivää nyt ollu semmonen olo että menkat alkaa.. voi kumpa alkaiski! Tutkimuksiin pääsystä ei mitn tietoa.. odottelua vaan :( kyllä on niin väärin oikeesti että me emme pääsee edes joka kuukausi yrittämään vaan ehkä tätä menoa vain 4 krt vuodessa, siis oikeesti, ihan hullua :D tekis mieli sanoa muutama ärräpää ja enemmänkin.. :(

Hei vain kaikille!!
Onnea plussan napanneille ja
kiva huomata että täällä on porukkaa vaihtunut odottajien puolelle!! Jokaisen vuoro tulee aikanaan tosin muutama nimimerkki saisi jo saada haikaran vierailulle ja siirtyä myös, sille peukut pystyyn!!
Harmittelut niille jotka ovat uuden kierron alussa..seuraavaa kohti!

Kirjoittelin aikaisemmin yrityksen aloittamisesta ja se alkaa olla lähellä...jeij! Tämä kierto saadaan loppuun niin silloin alkaa yk1! Nyt juuri parhaillaan ovuloin ja mieli kyllä teki jättää kumit laatikon pohjalle mutta maltoin mieleni...

Toive3, onnea teille yrityksiin :) Kyllä ne viikot nopeasti menee. Hyvä, että tunnet oviksen...

kukka^^, hirveän kurja tilanne teillä :( Ootatte ilmeisesti jotain kutsua tutkimuksiin? Saisi kyllä tulla jo! Pitäähän teidät tutkia ja hoitaa tuollaiset kierrot... :(

mame, en tiedä mitä sanoa... :( Lähetän täältä siis vaan halit sulle <3 Toivottavasti pääsette ens viikolla asiassa eteenpäin.

Sain kuin sainkin ne lääkkeet :) Kohdussa ei näkynyt kuulemma juuri muuta kuin verta (vaikka juuri mitään ei oo tullut ulos), ja ilmeisesti kaikki lääkärit ei ois antaneet lääkkeitäkään. Raskaus on sitten varmaan mennyt aika alussa kesken. Hyvä niin, sillä nyt ei kuulemma oo odotettavissa mitään yltiörunsasta vuotoa. Ja jälkitarkastusta en kuulemma tarvi :O No ei sitten. Luotan niihin sitten...ja sain mä sentään puhelinnumerot mihin voi soitella, jos epäilyttää ettei kaikki olis kunnossa.

Nappasin tossa lääkkeet ja särkylääkkeet 2 tuntia sitten, ja nopeesti kyllä rupesivat vaikuttamaan. Onneksi särkylääkekin aika pian :) Tavallaan oli ihan kiva tuntea ensiks ne mahakivutkin hetken aikaa, tietääpähän että toimii. Ja vartin päästä jo tuli ekat veritipat, puolen tunnin päästä tuli maha kipeäksi. Joskus 3 vartin päästä väheni se mahakipu. Nyt sitten oli tullut jo vuotoa siteeseenkin asti. Jes! Ja nyt oon kyllä hyvillä mielin, vaikka eilen hirvittikin :)

Terve kaikille!

Täällä on palattu sivistyksen pariin ja tietysti nesimmäiseksi heti tietokoneelle! :) :) Ei ole loman aikana tarvinnut testailla eikä rättejäkään käytellä... menkkoja ei ole kuulunut enkä kyllä ole testannutkaan. Tänään meneillään kp 36... Jos menkat tänään vielä alkaisi, niin kierto ei olisi vielä pisin itsellä ollut. Tasan vuosi sitten oli 35pv kierto tasan :D Kiitos kaikille tsempeistä :) Muutaman päivän ajan ollut epämukavaakin tuntemusta alavatsalla, mutta ei mitään. Vain vähän valkovuotoa ilmennyt... Ehkä huomenna voisin tuon negan jo testailla... huoh... oireita on joitain kyllä ilmennyt, mm. väsymys, tissien arkuus, mutta ei kipu, nännien suurempi arkuus ajoittain, pientä kuumotusta ja välillä huimauksen sorttista... Mutta eipä nuo ole vielä mitään tarkoittanut... Ehkä huomenna aamusta voisin testailla...

Ja nyt rupean lukemaan tein tekstejä! <3

Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut kaikille muillle!

Mä aloitan huomenna työt ja mietin, että missä menkat?!? Piti jo uudelleen testata, mutta negatiivinen se on. Megakierto tulossa sitten näköjään. No, stressaan taas asioita. :(

Takaisin