Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervehdys!

vanilj; oi, onnea hirmusesti haamulaisesta :) toivotaan että vahvistuu :)

PePa; voihan kamaluus.. oon niin pahoillani! Voimia! *hali*

sarggu; joo, mulla oli yks tosi pitkä kierto tos keväällä, 81 päivää.. ja siin välis oli ns. normikierto 29päivää.. mut taas mennään megakierrossa.. :(

omaa; ei mitään uutta.. kp72 menossa.. *huokaus* alkaa hirvittää kun kohta täyttyy kaks vuotta yrittämistä.. emoticon

omppuf: Hienoa että siellä on kaikki hyvin :)
PePa: Olen todella pahoillani keskenmenosta! :( Paljon voimia ja jaksamista sinulle! <3 Niin ja tottahan me alusta asti täällä hilluneet sut muistetaan. :)
vanilj: Miltäs testailut näyttää? :)
pikkutonttu: Hyvä kun perustit ton palstan. Jospa sitä ite joskus sinne päätyisi :)
Catriona: Pahoittelut taas uuteen kiertoon joutumisesta :/
butterfly85: Toivottavasti nyt kuitenkin pääsitte sitä ovistakin hyödyntämään.
sarggu: En kyllä osaa sanoa tuosta lämmönnoususta. :/
Liza: Voi hitto tota sun anoppia! Kannattaa tosiaan olla fiksumpi ja tilanteen yläpuolella. :) Millanenhan mummu siitä sitten tulee sun lapsilles. Toivottavasti ei sellanen joka haukkuu sua sitten äitinäkin. :/ Pahoitteluni muuten negatiivisesta testistä :(
kukka^^: Pahoitteluni kierron venymisestä. :/

Omaa: Yk 10 ja Kp 23 meneillään. Ovista en ole edelleenkään bongannut. Sitä ei joko tule tai sitten se meni siinä välissä kun uudet ovistikut eivät tulleet ajallaan postissa ja jäi muutamana päivänä tikuttelut tekemättä. :/ Simppatestin tuloksiakaan ei ole vieläkään tullut. Pmmp:tä lainatakseni: voi kai sanoo että odotan,odotan,odotan,odotan et tapahtuis jotain....

mame: Niin sitä mä oon miettiny. Ainakin se on kova neuvomaan ja puuttumaan asioihin. Joten sellasta se kai olis. Varmaan koko raskauden ajan olisi kimpussa ja vahtimassa, etten varmasti tee mitään väärin. Huono äitihän mä olisin joka tapauksessa ja se varmaan pelkäisi, että pudottaisin vauvan maahan, kun mun kädet ei kestä nostamista.. Huoh! No, ihan sama. Jos tuo meno jatkuu, niin ei ole kuin yksi mummo mun lapsella ja se on mun oma äiti. ;D Mutta kiitos. Toivotaan, että ovis tulis ja saisitte pian simpptestin tulokset. Odottavan aika on pitkä..

omaa:
Nyt on sitte ihan veto poissa. Mies aloitti työt ja mä sairastan kotona. Mulla on kuumetta sellanen 37.8 astetta. Ja nuha ei kun pahenee. :( not nice, mutta pakko vaan jaksaa. Onneksi anoppi on kolme päivää reissussa, niin saan rauhassa olla.

Kiitos kaikille myötätunnosta. Tää meidän tapaus vaan todistaa että miten tuuripeliä tää uuden elämän aikaan saaminen onkaan.. Se että on jo kaksi tervettä lasta ja ilman ongelmia sujunutta raskautta ei takaa sitä että kaikki menis onnellisesti loppuun asti :/
Nyt alkaa vähän kuitenkin jo helpottaa, jälkivuoto loppui ja rinnat alkaa oleen taas normaalit. Sain sairaalassa kyllä lääkettä estämään maidon nousua mutta mun meijerit olis kuitenkin lääkkeestä huolimatta olleet ihan imetyskunnossa.. 
Surettaa tietenkin vielä etten saanut koskaan nähdä millainen pieni tyttö meidän enkelistä olisi voinut kasvaa, mutta luulisin että pahimmat itkut on nyt itketty ja elämä jatkuu. Hautajaiset meillä on vielä edessä ja pientä stressiä oon niistä saanut revittyä mutta eiköhän niistä selvitä.

mame Tsemppiä odotteluun! Ja toisaalta tosi kurjaa että täältä vielä löytyy niitä jotka minutkin muistaa, parempi tietenkin olisi jos olisitte jo pois täältä päässeet :/ Mutta ihan kiva että osittain tuttuun porukkaan voi palata :)

vanilj Onnea haamusta :) Onkos tummentunut?!?

elenna Voimia sinullekkin! Mukavaa että olet pystynyt olemaan hyvälläkin mielellä :)

kukka^^ Voimia pitkän kierron kanssa :/ Mulla on myös kierrot yleensä tosi pitkiä, vähän pelottaa että mitenhän ne lähtee nyt ollenkaan käyntiin tän keskeytyneen raskauden takia..

Liza: Tulee ihan tosta sun anopista mieleen 16 and pregnantin jenellen äite. :D En tiedä ootko yhtään sitä seurannut, mutta kuitenkin. :D Se on vähän sellanen sekopäinen akka... Mulla nyt onneks yks odotuksen aihe päätty sitten tänään :)
PePa: Hyvä että on alkanut helpottaa. Meitä "alkuperäsiä" on kyllä vielä yllättävän paljokin täällä. Toivottavasti jossain vaiheessa alkaa pidempäänkin yrittänyttä väkeä päästä täältä pois. :)

Omaa: Tänään ne sperma analyysin vastaukset tulivat postista ja tässä olisi ne tulokset: 

Näytteen ulkonäkö          Tulos     Viitearvo

Agglutinaatio                      -     

Viskositeetti                       epänorm.

Valkosolut x10E6/ml           -

Esiasteet                            -

Siittiöiden määrä             Tulos      Viitearvo

Tilavuus                            3.5           >1.5 ml

Siittiöitä x10E6/ml               78           >15x10E6/ml

Kokonaismäärä x10E6/ml    273          >39x10E6

pH                                    7.9           >7.2

Siittiiden liikkuvuus        Tulos       Viitearvo

Eteenpäin liikkuvat              56            >32%

Paikallaan liikkuvat              8             

Liikkuvat yhteensä              64            >40%

Liikkumattomat                  36

Siittiöiden muoto             Tulos       Viitearvo

Normaaleja                         46           >4%

Epänorm.                           54           

epän.pää                       35

epän.keskiosa               13

epän.häntä                     6

irtonaisia siittiönpäitä 3/100

En nyt oikein sitten tiedä olisinko iloinen vai surullinen kun en yhtään tajua noista tuloksista mitään. Osaisko kukaan mulle sanoo onko noi hyvät vai huonot?

Tänään aloitin ne hiton terolutit taas kun en nyt saanut sitä ovulaatiota bongattua. Vähän kuitenkin olis sellanen kutina, että se olisi ollut silloin kun en tikuttanut. Toivottavasti tällä kertaa menkat edes tulisivat noilla tableteilla normaalisti.

PS: Missä on heinäkuun plussat!?

pikkutonttu: oishan se mahtavaa sais yhteissynttäreitä vietellä <3 no mutta täytyy nyt ensin ootella ja kattoa että saisko sen kunnon plussan :) Ihanan ryhmän perustit, toivottavasti sinne pääsisi siirtymään :)
Catriona: pahoittelut monesta kierrosta, ei ole reilua että joudutte vieläkin odottelemaan pikkuista.
butterfly: pahoittelut riidasta :/
Sarggu: ootko testaillut jo? :)
Liza: voi ei, pahoittelut negasta! :( pahoittelut myös anoppisi käytöksestä, miten voi olla noin ilkeä ja ajattelematon :o Pikaista paranemista sinne!
kukka^^ ei oo reilua että teillä on jo niin pitkälti yritystä takana, olisitte kyllä oman nyyttine ansainnut <3
mame: osuiko pupuilut silloin kun et tikutellu, jos ovis olis ollut jo silloin? :)mitähän noista osaisi sanoa.. ei lääkäri ole soitellut tuloksesta mitään?
ei hyvältä testailut vaikuta... tänään nega...
PePa: voima halit sinne <3  ei oo tummentunut, vaan tänään nega testattu

on..kp 27/~30 aikaisessa siis olen testailujen kanssa mut kp 25 tuli haamulainen ja eilen myös, mut tänään selkeä nega.. pyh pah pikkaasen kirpaasi..  vihlontaa vattas aika ajoittain ja ihan kaamee väsy! Eilen heräsin vasta klo 10.00 ja nukuin 1,5 tunnin päikkärit ja olisin illalla ollut 19.00 ihan valmis nukkumaan..ei oo aikoihin tarvinnut päikkäreitä nukkua.. teetteleekö menkkoja vai voisko ihan oikeasti olla pikkuinen kyseessä.. no ei auta ku ootella ja testailla...

Tatjuska: aattelin ton digin säästää ylihuomiseen :)
miuku: pahoittelut uuteen kiertoon siirtymisestä :( <3

on. tänään testattu taas, nyt tuli haalea viivanpaikka.. testailen noilla testeillä vielä huomenna ja luultavasti ylihuomennakin. ja jos ei tätiä näy niin testailen sit digillä :)

Hei kaikille !

Olen kauan aikaa sitten kirjoitellut tänne jotain, mutta viime aikoina olen taustalla tätä palstaa seuraillut ja kirjoitellut enemmän tuohon äidiksi ensi kertaa - ketjuun.

Mamelle ajattelin kommentoida, vähän noista simppatestituloksista, vaikka painotan siis etten ole lääkäri.

Eli kehotan sinua ottamaan yhteyttä lääkäriin - hän osaa parhaiten selventää tuloksia. Mieheni tosin kävi alkuvuodesta simppatesteissä ja siksi vähän tietoa minulla niistä on.

Viitearvothan ovat kuulemma sellaisia arvoja, mitkä ovat keskivertohyvät tulokset. Näin minulle kerrottiin - ja kuulemma paljon alemmillakin arvoilla saadaan lapsi useimmiten aikaiseksi. Mutta teillähän on suurin osa arvoista parempia kuin viitearvo ! Vaikkakin simppamäärä hieman näyttäisi olevan viitearvoa pienempi. Se mistä itse sinun tilanteessasi selvittäisin erityisesti on tuo viskositeetti. Tiedän että sillekin asialle useasti voi tehdä jotain. Joten itse en olisi huolissani, vaan ottaisin lääkäriin yhteyttä rohkeasti. Tsemppiä teille !

Sitten vielä omaa: meillä taas on niin, että simppatestitulokset olivat kaikinpuolin erinomaiset, mutta minulla on pieniä ongelmia liittyen ovulaatioon ja kiinnittymiseen. Näihin ongelmiin olen saanut lääkettä, joten kuulemma hyvät todennäköisyydet on onnistua. Ainut mikä kyllä vähän rupeaa ahdistamaan on, että kun aikaa kuluu ja kuluu - ja tuntuu ettei mitään tapahdu. (tapahtuu kyllä koska minulla on lääkkeet, mutta jotenkin on turhan malttamaton) Se mikä vähän harmittaa on, että minun piti mennä nk. aukiolotutkimukseen ja samalla piti katsoa uusien lääkkeiden tuoma tulos (lääkkeitä piti syödä kp 3 - 7, ja kp10 piti mennä lääkärille), mutta sitten kiertoni pidentyi 9 päivällä, joka teki sen että lääkärini ehti kesälomille. Nyt siis pääsen uusia lääkkeitä kokeilemaan vasta elokuussa, mikä tuntuu turhauttavalta.

Noh. elämässä on paljon, paljon pahempiakin asioita - joten pitää osata asennoitua oikein. (yksi läheinen henkilö nukkui pois äskettäin, joten siinä mielessä pitää osata arvostaa niitä useita positiivisia asioita mitä kuitenkin elämässä on, eikä turhaan masentua siitä, ettei aina kaikki mene ihan niin kuin suunnittelee)

-Mietintämyssy 2011- kp 14 / 28 - 39 ?? Yritys aloitettu syyskuun lopulla 2011

Hei, täällä käyty sekoittamassa ajatuksia lisään uä:ssä, eli ensin ei sikiöllä sykettä löytynyt ja gyne epäili, et hedelmöitys olisi tapahtunut myöhemmin, no sitten hän näkikin sikiöllä sykkeen, mut käynti oli jotenkin sekava ja gyne epäselvä. Sanoi, että olisi mahdollista, että hedelmöitys olisi muutamia tapahtunut muutamia päiviä myöhemmin tai mumisi sitten jotain. Kysyin tarkoittaako hän, että sikiö olisi lopettanut kehittymisen ja hän sanoi pitävänsä sitä ei todennäköisenä vaihtoehtona, mutta ajatteli kuitenkin, että voisi ultrata vielä uudelleen. No ei yhtään hyvä mieli nyt. Vähän sellainen olo, et kaikki ei välttämättä olekkaan kunnossa. No varasin ensi viikon tiistaihin ajan ja sitten kurkataan uudelleen, mut esim. mitään mittoja hän ei ottanut tai yms. Sanoi, että se mikä siinä kohdussa oli keskellä (musta-aukko) on kauniin pyöreä, ruskuaispussi hento-ohut ja sikiökin näkyi eli kuulemma kaikki oleellinen. Joku minua gynen käytöksessä kuitenkin jäi ihmetyttämään. Jäädään odottomaan uutta käyntiä. Voi minun pientä! <3

Kopiottin teille saman tekstin minkä tonne maaliskuihin kirjoitin. Mulla on aika paska fiilis nyt tai jotenkin sekava kun se gyne oli niin epävarma ja mietti hirveesti vastauksiaan. Tiedän, et on hirmu vähän viikko kasassa, mut silti mietityttää. Voi kun mun maailmaaa ei taas romautettas. Sit en ymmär miten se gynen voi vähähn niin kuin antaa ymmärtää, et sikiön kehitys olis loppunut jos se kuitenkin näkee sillä sykkeen muka!? Oi, voi sit lopetan kyl yrittämisen jos nyt menee kesken. Ens yö töitä joten aikaa miettiä. :(

Missä Pikkutonttu kävit gynellä? Raaskisitko käydä jollain toisella uudelleen? Ymmärtääkseni kyllä noilla viikoilla hyvillä laitteilla pitäis aika hyvin kaikki näkyä ja mitat nyt pitäs ottaa ainakin jotka kertoo siitä sikiön iästä. Olipa törppö.

Heikappas! Tässä ketjussa on vielä elämää! :) Kirjotin jo yhteen toiseenkin ketjuun, mutta sieltä en taida vastauksia saada :O

Eli siis 1 kuumeilija ilmoittautuu täältä!! :)

Tai no, kuumeilija/jännittäjä. :)
Varsinaista yrittämistä ei nyt ole ollut, vaikka vauvahaaveita on molemmilla ja ehkä salaa molemmat nyt toivoo, että tärppi olis käynyt (:

Syön siis Mercilon merkkisiä pillereitä tällä hetkellä (tai söin vielä tässä kuussa), mutta täs kierros unohdin ottaa 4 pilleriä :O
Ja minulla on siis endoa, ja normaalisti n.1,5-2 viikkoo ennen menkkoja oon jo kolminkerroin lattialla itkemäs ja oksentamas kivuista, MUTTA sitten tämä kierto.!
Alkukierrosta (en nyt muista ajankohtaa), mutta silloin kuiteski tuli pari _pientä_ kipukohtausta, sen jälkeen ei mitään, paitsi nyt maanantai-iltana saunassa tuli tosi nopee, kova vihlasu vasemmalle alamasuun. Ja nyt sit on ollu vaan jotain olemattomia menkkavihlasuja...:O

Karsee tappoväsy on kyl ollu ja eilen oli massu turvoksis (ehkä kuvittelin vaan..). Lauantaina (elikkäs ylihuomenna) tai huomenna pitäis alkaa menkat, mutku ei oo mitään sellasia merkkejä nyt ilmassa :O Puuttuu kipujen lisäksi siis myös järkyttävät itkupotkuraivarit, on vaa sellanen seesteinen ja lupsakka olo :D

Aion nyt myös lopettaa pillereiden syönnin ja alotetaan tjottailu, jossei nyt jo sitten ole tuolla masuasukkia tulossa! :)

Eli kaipailisin teidän "kokeneempien" ihmisten ajatuksia tästä :))

varmuusnega  testattu tällepäivälle! Kp31.. joten enköhän jää vaan odottamaan sitä tätiä! Pistää niin harmittaa, oisin luullu et jo 3kk clomeja syöneenä ois jotai tuloksia tullu mut ei niiin ei! Eikä asiaa helpota ollenkaa se että aamulla kaverilleni syntyi NELJÄS lapsi.. taidan mennä purkaan tätä katkeruutta ulos...

vanilj: Joo kyllä me aina pyritään pupusteleen suunnilleen joka toinen päivä niin ei oo koskaan voinu ainakaan otolliset ajat mennä ohitte ilman pupusteluja. Lääkäri kommentoi niitä tuloksia vasta kuun lopussa. Hyvä kun siellä edelleen hailakkaa plussaa näyttää :)
miuku9
: Pahoittelut jälleen uudesta kierrosta :/
mietintämyssy
: Kiitos tuosta vastauksestasi! Toi vähän mielenrauhaa, kun lääkäri kommentoi niitä tuloksia vasta kuun lopussa. Tylsää kun kiertosi venähti ja siirsi asioiden etenemistä :/ Ite oon kans aina niin malttamaton ja vihaan tällästä odottelua.
Pikkutonttu
: Voi kun sulla oli köppänen gyne! Mietin kans samaa kun Tatjuska et pitäisköhän sun käydä jollakin toisella. Toivotaan nyt kuitenkin että kaikki olisi ihan hyvin :)
tituleena
: Tervetuloa joukkoon! En oikeen osaa sanoa tuosta tilanteestasi mitään. Itekin oon monesti luullut olevani raskaana mutta empä ole ollutkaan. Kannattaa tehdä raskaustesti sitten kun oletettujen menkkojen olisi kuulunut alkaa.
j3nni
: Olen tosi pahoillani negasta testituloksesta :/

Omaa
: Tosiaan saimme ne sperma analyysin tulokset ja mitä nyt eri lähteistä olen asiaa kysellyt ja juttuja tutkaillut niin tulokset näyttäisivät olevan hyvät. Tuo viskositeetti mikä niissä tuloksissa oli epänormaali tarkoittaa sitä sperman koostumusta, eli se on joko laihaa tai paksua. Ilmeisesti sen ei kuitenkaan pitäisi vaikuttaa ainakaan kovinkaan paljon lapsettomuuteen, mutta jostain sitten luin että jos se sperma on kovinki paksua niin ne siittiöt ei välttämättä pääse kunnolla liikkumaan.

No anyways. Mieheni koitti soittaa sitten terveystalolle ja vähän kysellä noista tuloksista, mutta sieltä neuvottiin vain soittamaan tuonne perhesuunnitteluneuvolaan. No minäpä soitin sitten sinne ja sieltä käskettiin viemään ne tulokset sinne neuvolaan. Lääkäri sitten kommentoi niitä vastauksia 23.7 ja sitten suunnitellaan jatkoja. Eli todennäkösesti mulle lisää teroluteja ja siihen lisäksi clomifenit.

Pepalle osanottoni menetyksestä ja voimia sekä siitä selviytymiseen että uuteen yritykseen kun sen aika on. Ja voi että mikä ultrakokemus pikkutontulla, toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin. Tänne ei vielä uutta. Laskeskelin tärppipäiviä eri pituuksien mukaan, joten pitääpi järjestää "parisuhdeaikaa" sunnuntaista lähtien ;) Vähän olen painoakin nostanut, ettei nyt ainakaan olisi alipainosta kiinni kierron heittely. Ärsyttävää kirjoittaa taas kännykällä, mutta käy se näinkin paremman puutteessa.

nobody: sinne tsemppiä pupuilujen kanssa, toivottavasti tärppäisi :)
mame: aika jännä kyllä että ite pitää noi testitulokset selvittää.. kun eihän noita niin ymmärrä ellei joku niitä selitä tarkemmin.. mut hyvä että siellä on jo uus aika varattu lääkärille.
j3nni: pahoittelut negasta :(
tituleena: ttervetuloa mukaan kuumeilemaan :) oireet kyllä kuulostaa lupaavalta, kannattaa testata jos siltä tuntuu. 
pikkutonttu: kyllä oli surkia gyne, ei ne saa noin epäselvästi sanoa.. toivottavasti siellä on kaikki hyvin. Onneksi saitte noinkin pian uuden ajan, ja toivottavasti ois eri gyne silloin. voimia sinne <3
mietintämyssy: voi ei mikä tuuri kierron pitkittymisen kanssa.. uskon että turhauttavaa kun joutuu vielä lisää odottamaan. jaksamisia sinne <3

koittakaa kestää näitä mun testailun päivityksiä.. :s piti taas testata, nyt illasta ja viivan paikka tuli, mutta ei kai sitä voi edes haamuksi sanoa, mutta mieskin sen näki, etten sitä siihen kuvitellu.. huomenna vielä testaan noilla testeillä ja sit otan kyllä digin kaapista, ellei täti ilmaannu.. kaamea väsy ja menkkamaiset jomotukset täällä..

Tatjuska: Kävin yksityisellä sen paikan nimi on Porin lääkäritalo. Juu meen Mehiläiseen ens viikolla jokin varmistus tähän pitää kyl saada. Juu ei tämä gyne edes yrittänyt mitata sikiötä, eikä mitään muutakaan, mut sykkeen hän nyt sitten kuitenkin sillä koneellaan sai, mut en varmaks sitten tie mikä oli jos oli niin pielessä, kaiketi sit se, et sikiö ei ihan vastannut viikkojaan, mut toisaalt jos hän ei edes yrittänyt mitätä sitä!? Ens viikolla paremmalla onnella?

Mame: Juu ensin aattelin, et menisin samalle gynelle uusiks tai erikoislääkäri tämä törppö oli, mut jos joku hullusti olisi niin en halua kuulla sitä hänen suustaan niin peruutin sen tiistain ajan ja sain torstaiksi toisen paikkaan ja toiselle lääkärille ajan.

Vanilj: Päätinkin perua sen tiistain ajan, kun olis ollut nimenomaan tälle samalle ja sain torstaiksi uuden ajan eri paikkaan ja eri gynelle. En tiedä, ei olisi kannattanut mennä ihan näin alussa kun sitten voi just olla kaikkea tällästä, kun toinen on viel niiin pieni. No ensi viikolla , hän varmasti on jo terhakkaampi sykkeensä kanssa tai sitten ei enään ole mitään epäselvyyttä jos ei ole. Jaksan vielä silti toivoa ja uskoa , et koska sikiön siellä itsekkin näin ja jos sillä nyt sykekkin jotenkuten oli havaittavissa niin pakko sen on vahvistua. :) Niin ja kyylä sulle siihen digiin tulee teksti "raskaana", älä huoli. <3

Juu olen nyt miettinyt ja miettinyt ja tullut siihen loppu tulokseen, et en tiedä miksi se gyne oli niin tökerö, mutta se oli alusta asti. Ja lähti vähän jo väärällä mielellä liikenteeseen, saattoi johtua siitä kun puhuin peloista ja keskenmenostani, mutta toisaalta hänen olisi kuulunut olla empaattisempi. No jotain kertoo sekin, että kirjoitti neuvolakortin johon laittoi sykkeen kohdalle +. Mietityttää miksi hän ei ottanut mitään mittoja tai yms. No ensi viikolla toivon ja uskon, että olsii parempi gyne ja saisi selviä vastauksia ja mieskin tulee mukaan. Niin kauan jaksan uskoa, että raskaus jatkuu kunnes sykettä ei näy tai vuoto alkaa. Siellä masussa on oma ihana pikkuiseni. <3 Lisäksi oireita riittää niin onhan hänen siellä oltava, onhan? :)
Väsyttää, nämä yövuorot ei sitten enään yhtään sovi mulle! Toivottavasti ensi helmikuussa saan jäädä kotiin, odottamaan omaa ihanaa pikkuistani kotiin. Alan itkemään. ootte ihana tuki!

pikkutonttu: hyvä että sait uuden ajan eri ihmiselle :) ja kyllä tuo kun sykkeen löysi niin pikkuinen on matkassa <3
Oikeassa olit digitestin tuloksesta <3

aina vain vaivaan teitä mun testailuilla, ajattelin että nyt testaan kyllä digillä, siihen voi sit luottaa minkä tuloksen se nyt antakaan... Ja kyllä vain siihen tuli "raskaana 1-2" emoticon ja LA on juuri esikoisen syntymäpäivänä <3 aivan kyyneleet valahti silmille kun luin testi tuloksen..

Takaisin