Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa!

elenna; suuren suuret pahoittelut! <3

vanilj; joo testailin viimeks kp 60 kohilla ja digillä ja se ilmoitteli "ei raskaana".. että menkkoja odotellessa..

omaa; täti hei, missä luuraat???!!! kp 69 menossa, oon ihan sanaton! testejä tehty viimeks kp 60 digillä ja tulos "ei raskaana"., jotenka täytyy vaan uskoa että ne menkat joskus ilmaantuu että pääsis joskus taas yrittää... *syvääkin syvempi huokaus*

kukka^^: saisi se täti tulla sinne jos meinaa, eikä antaa itteänsä odotella. Tokihan se plussa ois tietenkin tervetulleempi..

on.. kp 25/30 tää aattelin ajan kuluksi testaila r-testillä, ja haalea haamulainen siihen piirtyi. Mieskin sen viivan näki, joten en sitä siihen kuvitellut... :) kun nyt vaan sit pysyis matkassa...

Heips!

elenna:Pahoittelut ja suuri voimahali!
kukka^ ^ : voi miten harmillista :(
vanilj:On ne juilimiset ja vihlasut olla hyviä merkkejä :)
hehel: 10vuoden syönnin jälkeen meni 3kk 'sikinsokin', sitten tasaantui.
nobody: mulla on nyt ihan sama juttu, ikinä ei oo näin paljon sattunut.. Sovitaan että se enteilee hyvää!
vuononvaltiatar: Hyvää reissua!
Kellitys: Onnea uuteen kotiin :)
J3nni: Plussa-tsempit :)
pikkutonttu: Onnea odotukseen! Kyllä se syke siellä on :)
sarggu: Hyvä oire se on!

Täten sanattomana kerron että menkathan sieltä tuli viikonloppuna ja vielä kolme päivää etuajassa  + tuskallisissa merkeissä.
Ensimmäinen toivovan ihmisen miete  "..voihan ne tulla vaikka olisikin raskaana."
Se siitä erilaisesta olosta..  Ihana kun liityin tänne teidän tsemppijoukkoon, olis varmaan nyt  tullut 'kesätauko', mutta nyt eikun uutta tärppiä parin viikon päästä :)

Voi kun jännää nyt vaniljilla! Toivotaan, että haamu siitä vahvistuu. :)

Tyttih: Ihmeellinen on vertaistuen voima. ;) Toivotaan, että seuraavalla onnistuu sitten!

Lyhyesti omaa: Kävin sitten laskemassa, mikä kp menossa, kun maha vähän kipuilee. Kp 16 ja olenkin miettinyt, josko nyt sitten olisi ovis tuloillaan? En itsekään muista, että olisin ennen tytön syntymää oviskipuja bongaillut, tai sitten en vain ole tullut ajatelleeksi asiaa, mutta viime kierrossakin sellaiset oli, kun luulin menkkojen alkavan. Jos tosiaan on oviskivuista kyse, niin tämähän enteilisi meikäläiselle normaalia kiertoa! :D Katsellaan, katsellaan... Onneksi on vielä paljon puuhaa tiedossa, niin malttaa odotella sinne asti, kun uskaltaa yrittämisen aloittaa. Neljä kissanpentuakin muuttaa meille torstaina pariksi viikoksi. Ei ole tarpeeksi vahdittavaa vissiin tässä omassa laumassa vielä. ;)

Kiitoksia kaikille rohkaisuista ja kommenteista <3

Mulla ei se vuoto tunnu olevan alkamassa, joten lähden nyt kesälomareissulle, ihan kotimaassa kuitenkin. Täytyy yrittää nauttia kesälomastakin, en halua pilata ihan koko lomaa tämän takia. Mä oon jotenkin ihmeellisesti ollut aika hyvällä mielellä ison osan ajasta, esim. eilen koko päivän. Onhan vaikeitakin hetkiä kyllä ollut, mutta ne menivät ohi aina itkeskelysession jälkeen. Ei yksi keskenmeno nyt NIIN kamalaa ole. Ensin ahdisti odottaa kontrolliaikaa ja niitä tyhjennystabuja niin pitkä aika, mut nyt siihen on enää viikko. Kyllä se tästä. Keskenmenossa on varmaan pahinta se kun paha mieli ja fyysiset kivut ja kova vuoto yhdistyvät, nuo kaksi jälkimmäistähän on mulla vielä kokematta. Mutta ei kai se nyt NIIN kamalaa voi olla.

Älkää ihmeessä ruvetko pelkäämään keskenmenoa sitten kun ootte raskaana. On käynyt mielessä, että sen pelkääminen etukäteen ja epävarmuus voi olla pahempaakin kuin sen kokeminen.

Onnea haamulaisesta vanilj :) Toivottavasti se siitä vahvistuu :) Onhan hyvä merkki, että noin aikaisin jo näkyy. Olet kyllä plussasi jo ansainnut.

Plussia vaan teille kaikille :)

Isosti onnea Vanilj!! Toivottavasti nyt vielä vahvistuu ja kaikki menis hyvin!

Täällä ovis on päättäny viettää kans vähä kesälomaa ja tikut eilen vasta (kp 17) näytti, että ovis ois tuloillaan. Tänään vielä testasin ja viivat yhtä vahvoja punasia. Tänään on kp 18 ja yleensä ovis ollu kp16, mutta ei haittaa. Tänää on myös vähä tuntunut oudolta vasemmalla alavatsalla, josko se enteilisi, että sieltä irtoaa. 

Pikkutonttu: Totta!!!, ois kiva kun täältä plussaneilla ois ihka oma ketju, aina kaipaa muiden kuulumisia kuitenkin!! osaatko tehdä tonne raskauspuolelle sellaisen? Itse oon ihan pihalla näistä sivuston tekniikoista että sähläisin vaan jotakin :) luulisin että muutkin ois mielellään kirjottelemassa kuulumisia...

vanilj: Oi, onnea haamulaisesta!! Nyt on sen aika! :) Toivottavasti vahvistuu ja pysyy matkassa!! <3 Ja tosiaan, aika kuluu nopeaan, jopa odottavankin aika :)

noniin liityin itsekkin tänne kun täällä kuitenkin päivittäin roikun lukemassa kuumeilijoiden tekstejä, meillä miehen kanssa yritystä takana n. 2kk kierukan poistamisesta ( mirena) eli malttia pitäis löytyä kun on niin vähän aikaa yritystä ollut mutta silti välillä tuppaa mietityttämään et tulispa sitä nyt nopeasti raskaaksi.
Merkkejä kyllä on ilmassa alavatsaa juilii , rinnat kipeytyneet ja nänninpäät punaisemmat kuin ennen, nännit nöpöllään 24/7, ja miehen mukaan rinnat suurentuneetkin ja nännipihat laajentuneet, ja mahdoton himo raejuustoon :-D eräänä iltana söin raejuustoa 500g paketin kerralla :-D,
en uskalla kuitenkaan herätellä toiveita... ainiin mainitsematta jäi että tänään pitäis menkkojen alkaa, toistaiseksi ei ole ollut merkkiäkään alkamisesta, ja lisään vielä että kissan käytös on muuttunut, jos tulee syliin niin varoo alavatsan keskiosaa, ennen maannut myös alavatsalla mutta nyt tuntuu jotenkin varovan sitä osaa ja kun mieheni tulee lähelle esim. antaakseen suukon niin kissa hyökkää mieheni kimppuun, ei mitenkään pahasti mutta pari naarmua on miehelle tullut, ja minun kanssani kissa varoo vahigoittamasta minua millään tavalla, ennen kyllä sai minullekkin naarmuja aikaan mutta nyt alle viikon ajan ollut minua kohtaan extra kiltti :-D ja leikattu uroskissa kyseessä

Päiviä taasen, arvon naiset! Nyt kyllä jännittää vahvistuuko vaniljin haamulainen ihka oikeaksi plussaksi!

Ihailen elennan asennetta - tuskin olisin itse pystynyt suhtautumaan yhtä rauhallisesti vastaavassa tilanteessa. Muistan edelleen miten painajaismaista oli kun rv 8+jotain alkoi tuhruttaa ja terveysneuvontapuhelimessa sanottiin että ihan normaalia, voit jatkaa elämää. Itselläni oli voimakas tunne, ettei se normaalia ollut, ja keskenmenoonhan se sitten johti. Ja kyllä se keskenmeno tuntui aivan h3lv3tin pahalta, nimenomaan henkisesti! Toivon hartaasti että elennan matkalainen myös pysyy matkassa ja kehittyy terveeksi vaaviksi!

Täällä odotellaan tätiä visiitille vaikkei mokoma käppänä millään muotoa toivottu vieras olekaan. Olin ajatellut eilen (14 dpo) tehdä varmuuden vuoksi uuden testin mutta se unohtui kun innostuttiin siipan kanssa stailaamaan ja sisustamaan kotia. Eilisiltana oli semmoista tätiä enteilevää jomotusta, joten eiköhän tuo kohdakkoin soittele ovikelloa.

ainut: Kieltämättä tää on kyllä yhtä odottamista. Tulis nyt vaan jo ne simppatestin tulokset niin pääsis taas vähän eteenpäin. Hyvä kun sinne tuli se liukkaripaketti :)
MarinaMelina: Kiitos tsempeistä :) <3
sarggu: Mullakin tuli viime kierrossa paksua valkovuotoa ja luulin jo olevani raskaana, mutta en sitten ollutkaan. Toivottavasti siellä kävisi toisin. :)
j3nni: Toivotaan nyt että siellä oireet olisivat aiheellisia :)
vanilj: Onnea haaleasta plussasta! Jospa se siitä vahvistuisi! <3
Perhoska: Toivotaan tosiaan että kesä niitä plussia nyt antaisi! :)
nobody: Toivotaan tosiaan että se olisi enne ;)
hehel: Itse söin pillereitä 7 vuotta. Nyt tosiaan yritystä takana jo vuosi ja ei ole kierrot vieläkään tasaantuneet. Vyöhyketerapeutti ja neuvolan lääkäri molemmat ovat sitä mieltä että mun elimistö ikäänkuin nukkuu vieläkin pillereitten syönnin takia.
kukka^^: Pahoittelut venyvästä kierrosta ja negasta :/
Tyttih: Pahoittelut menkoista.
Kellitys: Toivotaan sinne normaalia kiertoa! :) Ite en oo koskaan voinut oviksesta päätellä kierron pituutta. Vaikka ovis ois tullut ajallaan niin se luteaalivaihe on venynyt ja paukkunut.
Mamma90: Tervetuloa!
elenna: Hyvä kun oot pystynyt pitämään mielen positiivisena! :)
Catriona: Pahoittelut menkkajomotuksista :/

Omaa: Kp 20 ja edelleen odottelen ovista ja simppanäytteen tuloksia. Huoh kuinka puuduttavaa. Ei hitto ja tänään tuli vuosi yritystä täyteen. Onneks kuitenkin tää on myös meidän hääpäivä niin on jotain ilonkin aihetta.

elenna: Voimia kauheesti jatkoon! :/<3
vanilj: Onnittelut haamulaisesta :)<3
j3nni: toivotaan parasta teille tähän kiertoon! :):)

Muille vanhoille tutuille pikaista plussaa ja ihanaa kesää! Käyn täällä aina sillontällön lueskelemassa kuulumisia ;)

Omia kuulumisia: Tänään käytiin varhaisultrassa ja yksi hytkyvä pötkylä siellä näkyi, vastasi viikkoja (ehkä päivän pari vanhempaa mutta ei lähdetty muuttamaan). Seuraavaksi aletaan pelätä niitä seulontoja. Mutta olen siis todella onnellinen <3

Tulisin takaisin tänne teidän ketjuunne, jos vielä mukaan mahtuu :)
Kirjoittelin tuossa alkuvuodesta täällä ja sitten myös tuolla Raskaaksi 2011 ketjussa, en tiedä muistaako kukaan..
Meidän pieni ei jaksanut 22 viikkoa pidemmälle, tarkkaa kuolinaikaa ei ultrassa pystytty määrittämään mutta joskus siellä rv 22 kohdilla on pieni luovuttanut. Viikko sitten syntyi. Meillä ei nyt vielä varsinaisesti ole uutta yrityksessä, jälkivuotoakin vielä eikä seuraavista menkoista hajuakaan, mutta tarkoitus olisi kuitenkin uutta yritystä aloittaa kunhan saan tämän kroppani kuntoon.. tai siltä ainakin nyt tuntuu, välillä kyllä pelottaa ja mietityttää että uskaltaako sitä enää edes.
Kuitenkin täällä käynyt teidän kuulumisia aina välillä lukemassa ja iloitsemassa plussista ja koukussa tähän vau:hun niin ettei täältä osaa olla poiskaan, ja tuonne marraskuisiin 2012 en enää viitsi mennä roikkumaan, tulee vaan suru.

Pepa: Mtä ihmettä, voi kuinka kamalaa! Miten tuollaista edes käy? Osanottoni menetykseen ja voimia selviytyä eteenpäin! <3 Vaikea sanoa yhtään mitään! emoticon

Omppuf: Hienoa, että siellä kaikki ultrassa hyvin. <3

Mame: mukavaa hääpäivää ja toivotaan, ettei kovasti pidempään teidän täydy odottaa raskautumista. :)

Catriona: Toivotaan jos sieltä kuitenkin tuli plussa? :) Tai sitten edes täti paikalle niin pääsee uuteen yritykseen. :)

Melina: Mä voin yrittää tehdä sen ryhmän ja sitten laitan tänne viestiä mistä ryhmä löytyy. :)

ainut: onnea oviksen bongaamisesta. :)

Elenna: Hienoa, että jaksat olla noin positiivisin mielin. <3 Toivotaan, että vuotoa alkaisi itsestään ja ei olisi kipuja. :)

Vanilj: Onnea haamusesta, kyllä se vahvistuu! Millon teillä on sitten la? maaliskuihin eikös vaan? :)

Tyttih: Pahoittelut menkoista :(
Kellitys: sinne tsemppiä tärppi päiviin :) ihania pieniä kissanpentuja <3
elenna: Sinne paljon voimia. Ja hyvää kesälomaa, toivottavasti tulis hyvät säät :)
ainut: tsemppiä sinne tärppipäiviin :)
Marinamelina: ois hienoa jos lähtis vahvistumaan :) 
Mamma90: mukaan vain! :) lupaavilta sun oireet kyllä kuulostaa, ootko aatellut testata? :)
Catriona: pahoittelut menkkamaisista tuntemuksista :( 
mame: toivottavasti se ovis sinne löytää pian. Ja toivottavasti tuloksia ei tarttisi enää kauheen kauaa ootella.. Hyvää hääpäivää! <3
Omppuf: Ihana kuulla kuulumisia! :) hyvä että siellä kaikki hyvin! <3
PePa: totta kai mukaan mahtuu aina :)  Isot pahoittelut pienen poismenosta :( voimia!
pikkutonttu: maaliskuisiin :) LA 21.3. Esikoisen syntymäpäivänä :)

Kiitos kaikille onnitteluista/tsempeistä. Yritän pitää jalat vielä maassa, koska niin aikaisin tuo haamu tuli..nyt vaan jännäillä miten käy.. taidan jo huomen aamulla testailla onko viiva tummentunut.. kun noita testejäkin löytyy useampi..

Vanilj: Onpa upea sattuma, että sama laskettuaika kuin esikoisella. :)  Vaikka menisikin yli tai ali niin saa pitää silti synttärit aina kerralla. :)

Perustin nyt tuonne odottajien puolelle ryhmän: raskaaksi 2012- ryhmästä plussanneet joten siellä voi vaihtaa kuulumia tällä vanhalla porukalla vaikka lasketut ajat onkin erit. :) Niin, että tervetuloa sinne kaikki täällä ryhmässä jo plussanneet ja tietysti plussaajat! :) Sadaan jatkaa siellä sitten täällä samalla porukalla! <3

http://www.vau.fi/Forum/Vauva--ja-lapsiaiheiset-keskustelut/Raskaana/Raskausklubit/Raskaaksi-2012-ryhmassa-plussanneet/1552335T/

Voi ei, PePa, olen todella pahoillani ;( Tuo on jotain käsittämättömän kamalaa. Paljon voimia ja jaksamista eteenpäin <3 Muistan sinut kyllä täältä ja tervetuloa takaisin. Otan osaa :(

pikkutonttu, juu tuo perustamasi ketju on hyvä. Kun menin tuonne helmikuisiin, niin siellähän olivat (melkein) kaikki noin aluksi ihan vieraita, teihin verrattuna. Toivottavasti minäkin pääsisin tuohon ketjuun mukaan vielä lähikuukausina... Tarrasukkia sinne teille!

omppuf, ihania uutisia :)

mame, pahoittelut yritysvuosipäivästä :( mutta onnittelut hääpäivästä. Täällä on peukut pystyssä, että se simppatestin tulos olisi hyvä!

Catriona, kiitokset. Toivottavasti et enää ikinä joudu kokemaan keskenmenoa :( Oli kyllä hyvä, kun tuli se varmuus keskenmenosta jo heti perjantaina. En ois kestänyt mitään epävarmuutta. Huomasin kyllä tänään, että vaikka tää juttu osin pilaakin loman, niin ehkä on silti parempi, etten oo töissä. Oon aika räjähdysherkällä tuulella nyt, jos asiat ei mee just niin kun mä haluun. En todellakaan jaksais olla töissä. Toisaalta olisihan siinä tekemistä ja aika kuluisi ehkä nopeammin. Kumpa teille ei sittenkään täti tulisi.

Tervetuloa mamma90!

Edelleen kiitoksia rohkaisuista kaikille...! Sadekeli sopiikin sopivasti minun fiiliksiin.

Tsemppiä kovasti kaikille!

Huomenta ja voi hemmetti, PePa! Varhaisemmat keskenmenot vielä jotenkin ymmärtäisi (kunhan niitä ei kasautuisi yhdelle ihmiselle yhtä enempää) mutta noita myöhäisempiä ei vaan voi käsittää. Maailma on ihan liian epäreilu paikka!

Täällä kp 1, yk 18 (y 2), ykk 23. En just nyt jaksa olla yhtään positiivisella mielellä. En enää oikein usko lääkärin teoriaan, että tämä meidän tärppäämättömyys johtuisi mun kiertoni pituudesta. Tärppäsihän meillä jo kertaalleen huomattavasti nopeammin vaikka ovis olikin tuolloin kp 12 ja odotettu kierron pituus olisi ollut 26 vrk. Jokin muu ongelma tässä meidän sekundäärisessä hedelmättömyydessä nyt on, en vain tiedä mikä eikä asiaa pääse selvittämään nyt kun klinikka on kesälomalla.

voi Elenna ja PePa pahoitteluni , hyvää lomaa kaikille sitä viettäville ja plussatuulia muille , Täällä ois ovikset mutta sopivasti kunno riita menossa =( Me riidellään harvoin mutta pidemp aika kerrallaan .. olen rättiväsynyt

Iltaa!
Paljon, paljon onnea vanilj!!! Ihanaa :)

Herranjestas mikä kierto kukalla on! Mulla on ollut melko tasaisesti 28-29 päivää mutta huhtikuussa tuli "superpitkä" 35 päivää.

Tyttihille pahoittelut tädistä :(

Mamma90: Tervetuloa! :)

Voi Pepa, ihan kamalaa! Olen samoilla fiiliksillä kuin Catrionakin; ihan kamalaa tietty koko keskenmeno mutta vielä hirveämpää kun on jo noin pitkällä :'( Paljon voimia teille!

ON: Tänään kp 25/28 ja lievää lämpöä on. Siis sellainen 37.2 mutta tuntuu kuumeiselta kun yleensä lämpö ennen kuukautisia alle 36. Ja alamaha juilii ja tänään huimasi oikein kunnolla. Meinasin tänään jo testata mutta unohdin ostaa testin! Voitteko kuvitella moista!
Omituisia oloja joka tapauksessa. Olen ensin sitä mieltä että menkat ne vaan ilmoittelee tulostaan, mutta sitten muistan ettei mun menkat ilmoittele mitään ennenkuin on jo pari tippaa housuissa. Sitten mietin että jospa olen sittenkin raskaana mutta sitten muistan ettei mun raskaudetkaan ole mitään ilmoitelleet ennen kun kuukautiset on jääneet pois. Ehkäpä siis pääsisi helpommalla kun testaisi vaan.

Onko jollain kokemuskia tuosta lämmönnoususta ennen kuukautisia tai mahdollisen raskauden kohdalla?

Tulin kertomaan nopsasti väliaikatietoja. Nyt odotellan menkkoja kylään, koska se testi näytti tälle aamulle negatiivista. Jälleen. Olisin niin toivonut olevani raskaana. :( Saisin anopin hiljaseksi. Sen kanssa menee edelleen hermot ja nyt olen mykkäkoulussa. En puhu sille enää. Saa luvan pyytää anteeksi käytöstään ja sanojaan ensin!! Sen vika tää mun vihaisuus on. MURR! Mitäs on tollanen, joka mollaa! Ei se ennen oo tollanen ollu. Oon nolla hänen silmissä! Mä oon ihan henkisesti väsyny tähän kaikkeen ja sen takia sain kunnon flunssan.. :(
No, nyt en halua enää siitä kirjoittaa ja ittensä hän vaan nolaa. Ei mua. :D Koetan olla hieman fiksumpi. Sais vaan kaikki niin kuin pitäis olla, niin pääsis eroon siittä..Ei ehkä kokonaan, mutta aika paljon.
Eniten mua surettaa mies, joka menettää tuolla anopin käytöksellä oman äitinsä. Anoppi, kun pilaa suhteen omaan poikaansa tolla tavalla. Mies ei kuitenkaan ole mua heittämässä pois sen takia, etten tule raskaaksi. :D Vaikka anoppi sitä tahtois.. Mutta jees! Iloista kesää kaikille!

Takaisin