Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon kyllä ahkerasti lueskellut teidän juttuja, mut vastailun oon yrittänyt jättää tässä kierros, mut eihän täältä poies voi olla! :D
Mut tänne on tullu niin mahottomasti tekstiä että vastailen vain osalle mitä tää homes pää muistaa :)
Pahoittelut negan/tädin kohdanneille!

Virkkuli: Sullahan on siellä jännät paikat. toivottavasti sinne se plussa ilmaantuis! <3
vuononvaltiatar: hui sun oireita, voi kumpa ne toisi sinne plussan <3 
Sazu: oli lähdössä kiinaan! vau! :D mä oon kares! eli hyvää matkaa sulle!
mame: teidän neuvolareissu meni hyvin, täytyis itekkin pian soitella aikaa johonkin suuntaan..

on: siis oon ihan sata varma että ovis oli kp 16... mut siis nyt on kp18 ja alavatsas ollu ihme tuntemuksia, semmosta kihelmöintiä..? ei ennemmin kyllä näin myöhään ovistaa oo ollu.. ja ei ne semmosia tuntemuksia kyllä oo että olis ovis... mitä lie sitten kroppa sekoilee..

Huomenta kaikille ihanaisille! :)

En osaa pysyä pois täältä olenkaan ja luen teidän juttuja joka päivä. <3 ootte niin osa mun netissä olemista. :) Ihana lukea teidän kuulumisia. :)

Vanilj: mulla oli kuule tuollainen ihan samanlainen tuntemus oviksen jälkeen parin -kolmen päivän päästä siinä kierrossa kun raskauduin. <3 Ihmettelin, et himskatti eikö se ovis nyt ollutkaan. En tiedä vieläkään, et mitä se oli kun ei kai niin nopeasti mitään kiinnittymisjuttujakaan ole, mut loppu tulos on toistaiseksi ollut hyvä niin ei sen niin väliä mitä oli. :) Toivotaan, et käy siellä samoin. <3

Virkkuli: Ooh, siellä onkin jännät paikat. <3

Vuononvaltiatar: Sulla onkin lupaavia oireita alkanut ilmaantumaan. :)

mame: Sun neuvolakäyntis kuulostaa kyllä lupaavalta ja onneksi oli tylyn ensivaikutelman jälkeen noin ammattitaitoinen lääkäri. Hyvä asenne sun miehelläs tutkimuksia kohtaa. Toivotaan, et tutkimuksien käynnistäminen tuo teille plussan. <3 Toivotaan, et sulla on ovis hieman myöhemmin niin munasolu kerkee siellä ensin kypsymään rauhassa. :)

Täällä päivät mateleee hiljaa kun ensi viikolla on sitten se varhaisultra. En jaksais millään odottaa, et näen onko kaikki hyvin. Toisina hetkinä oon varma, et kaikki on hyvin ja toisina hetkinä itken jo valmiiksi, et ei siellä kuitenkaan mitään ole. Rankkaan ensi haluta jotain näin paljon ja sit ei oikein osaa nauttia siitä. Ei auta kuin odottaa ja toivoa. Onneks menkkatuntemukset on vähän vähentyneet ja nyt en enään juokse vessaan sataa kertaa päivässä, et onko kuukautiset alkaneet. Väsymys ja heikotus on mun uudet kaverit, mut valittaa en aijo kunhan pikkunen pysyy matkassa. Paljon plussatuulta nyt tänne! Ja kyllä se haikara löytää teidät pidempään vauvasta haaveilijat kun se löysi tänne meillekkin. Niin sen on oltava ja niin se on! <3

Helouta pöytään ! Täti selätetty ja oviksia odotellaan.

Viikonloppu vierähti perinteisesti TUSKAssa ja ohhohhoijaa olipahan taas. Siellä oli esiintymässä mm tää mun ihastus ja sekavilla tunteilla mentiin kun mies oli joka toisessa mutkassa , että " Kato nyt menishän meilläkin vauva tässä kepeesti ohessa"

Harrastan street team toimintaa ja nyt on harkinnassa street team Mikko Herraselle niin pakko kysyä mitä diggailette ko herran musasta ja muutenkin?

Päivää! :)

).(  täällä on jälleen menkkatuntemuksia läsnä ja pahaa oloa... Jos tää onkin joku pidempään kestävä elektrolyyttitasapainon ongelma... Ehkä pitänee alkaa juomaan vichya :P Olne tullut siihen tulokseen, että kehoni on seonnut! Tietty jos tää olis vaikka ovuloimaton kierto sitten... Mitään ihmeempiä munistuntemuksia nyt ei ainakaan ollut. Viikko sitten suurinpiirtein ehkä oli jotain tuntemusta. En nyt enää tietty muista! :)

vanilj itsellä on melkein joka kierrossa tuollaista kihelmöintiä :) Jännän tuntuista. Joskus jopa tuota kutittelua alavatsalla... Oon aatellut joka kerta, että joko nyt tapahtuisi jotain :) Ehkä teillä merkkaisi nyt tuo hyvää plussaamisen suhteen! :) :)

Virkkuli terve taas :) Hienoa, että siellä on hiljaiselo palstailusta auttanut rentoutumaan eri tavalla :) Hienoa jos sinulla ovis noin vahvasti näkyisi testissä! Mutta tietysti toivotaan r-testin näyttävän kanssa plussaa! <3 Sitä tulosta siis odotellessa :)

pikkutonttu en osaa itsekään pysyä pois täältä forumilta ylipäätään. Luen rutiinisti useita ketjuja :) Ja nyt kun jään kahdeksi viikoksi lomalle ja lähdetään Kainuun tunnelmiin, en ehkä pääse kuin kerran kaksi lukemaan näitä viestejä.. Vieroitusoireet on katalia :) :) Sinne paljon tsemppiä ultraan! <3

butterfly85 sinne onnea ovisksen odotteluun ja ennen kaikkea harjoitteluun ;-)

Heippa! :)

Oon ollu niin lomalla että en oo pahemmin tänne kerenny kuulumisia kirjoitteleen.. :)
Yritän tässä taas päästä jyvälle missä kaikki menee :) 

vuononvaltiatar; toivotaan nyt sinne kunnon plussa! jooko ;)

pikkutonttu; tulehan sitten kertomaan mitäs ultrassa näky :) onnea odotukseen!

Virkkuli; siellä päästään kunnolla jännäilemään :)

sarggu; tervetuloa kuumeilemaan! :)

marusia21; harmittelut negasta :(

nobody; pahoittelut negasta :(

Omaa: pitkä kierto piinaa.. kp 64 menossa.. *syvä huokaus*... tänään tuntu alavatsa ilmapallolta ja alaselkäänkin jomotteli.. olisko merkki menkoista :D oi kyllä, mä niin odotan menkkoja kuin kuuta nousevaan että pääsis taas yrittää.. harjoittelun puutoksesta ei ainakaan ole ollu pulaa ;) mutta missä se täti oikein luuraa!!!???

Täälläkin olisi yksi kuumeilija!

Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä neljä vuotta ja esikoista yritetty 7kk. Miehellä on jo aiemmasta liitosta 1 lapsi (8v) ja välillä tuntuu ettei ole niin tohinoissaan tästä vauvakuumeilusta kuin minä.

Noh, mutta nyt kerrakin on 'erilainen' olo ovulaation jälkeen! Heti dpo1 lähtien kuumeilua, huimausta, alavatsan jomotusta.. Nyt kp 23/30 ja dpo 8 ja testit polttelee .. Täytyy vain malttaa odottaa.. ensin testaamista ja toivottavasti sitten voisi jo alkaa odottaa..

Morjens!

Aamulla tehty testi näytti puhdasta negaa. Samoin ovistestiin tuli vain hailakka viiva. Eli vissiin oli vaan ovis. Tosi kipeä sellainen siis... Perjantaina menen lääkäriin selvittelemään lapsettomuustutkimuksiin pääsyä. Tsemppiä kaikille ja voimia koitoksiin. Mua alkaa jo vauvahaaveetkin kyllästyttämään...

kukka^^ hui, mikä hirmukierto sinne on eksynyt :( Kumpa jotain tapahtuisi suuntaan tai toiseen :)

Tyttih tervetuloa mukaan! Kumpa visiittisi jäisi lyhyeksi! :)

Virkkuli pahoittelut negasta! :( :(

Vuononvaltiatar  Toivon samaa! Meillä onkin testailut samoihin aikoihin!

Jännäillään ja plussia plussia kaikille  :)

Virkkuli:  pahoittelut negasta! :( toivottavasti lääkäri reissu menee hyvin ja saatte apua hoitoihin pääsyssä.
Tyttih: Tervetuloa kuumeilemaan :) toivottavasti siellä ois tärpännyt, tsemppiä jännäily päiviin :)
kukka^^: oho kun pitkä kierto jo sulla :/ toivotaan siis sinne pikaista tädin kyläilyä? :) ootko testaillut?
vuononvaltiatar: kunpa oireet ois siitä odotetusta :)  tuo pahoinvointi kuulostais ainakin hyvin lupaavalta :)
butterfly: tsemppiä oviksen bongailuun ja tietenki hyödyntämiseen :) voi mä en osaa sanoa mitään tuosta mikko herrasesta.. :/
pikkutonttu: toihan oli kiva kuulla että sulla on ollut samantapaisia tuntemuksia raskautumis kierrossa! :) toivossahan on siis hyvä elää ;)  Voin vain kuvitella malttamattomuuttas varhaisultraan! <3

on.. kp 19, alavatsa on ollu vähä niin ku arka.. aivan ku ois edellis yönä ollut rajuaki pupuilua :D mut ei sentäs siitä nyt on pari päivää viime pupuilusta kuiteski... jotta koittaa nyt sit ottaa selkoa tästä kropasta... piti koko kierto koittaa olla kirjoittelematta täällä, mut eihän sitä vaan malta olla pois, ja mieskään jaksa enää kuunnella ku mä niin täpäjän :D

Täältä takapihan auringonpaisteesta tulin vain päivittämään että täti kurvasi aamulla kylään joten kp 1 ja huhtivauvaa päästään yrittämään :) onhan sitä jo odotettu, viime kierto kestikin ihan tarpeeksi kauan..

Päivää! :)

Täällä on tj 2 ja tänään pitkä päivä töissä.. Huoh tämän kuumuuden kanssa...

vanilj ei täältä poies pysyminen helppoa ole :) Silloin, kun kommentoin kerran viikossa, kävin kuitenkin lukemassa juttuja pari kertaa päivässä :) Että siinä oli oma pidättyväisyys :) Mitäs tuntemuksia siellä onkaan jo ilmassa  ;-)

butterfly85 piti tuosta Mikko Herrasesta kommentoida, että ihan hyvinhän tuo laulelee :)

nobody harmittelut menkoista! :( :( Mutta huhtivauvahan vasta kiva olisikin :)

Helteistä päivää vain kaikille! 

Menin muka reippaana ulos ottamaan aurinkoa, ku ei tälle kesää ole vielä sitä tullut harrastettua. Eihän siellä voinu edes olla, ku oli niin kuuma!  jospa oon tämän kesän sitten kalpea kalkkilaivan kapu ! :D no, ei saa valittaa, kerranki tännekkin tulee lämmin ilma! 

nobody: Harmittelut tädin tulosta, mutta niinkun vuononvaltiatar sano, huhti vauva ois kyllä kiva! :) sellainen siis tilaukseen --> ;) 

vuononvaltiatar: Jännät kyllä nuo sun oireet, enteilispä SITÄ. ;) onko sulla siis nyt mikä kp menossa? :) 

vanilj: joo, ei täältä tosiaan osaa olla pois, vaikka ite kirjoittelen tänne harvemmin, mutta päivittäin on pakko käydä lukemassa kirjotuksianne! Toki välillä pakko myös tänne kirjoitellakkin, oon kans miettiny että mun mieskään ei varmasti kohta jaksa mua kuunnella, ku koko ajan höpötän jotain vauva jutuista ja hankinnoista.. :D Kiva muuten tuo sun kirjotustyyli, tulee niin mun kaveri mieleen seinäjoelta, joka niin puhuu tollaasta murretta! hih :)

Ja tervetuloa mukaan tyttih! :) tämä paikka on koukuttava, mutta jospa visiittisi jäisi lyhyeksi :)

omaa: Tosiaan testasin tuossa muutama päivä sitten r.testin jollakin ihme testillä, mikähän step one testi se oli, jolla tuli nega. No eipä oo tätiä kuulunu, kp 25 menossa, eli pari päivää olisi täti myöhässä. Mutta voi toki johtua siitä, kun aloitin proverat päivän myöhässä, mutta periaatteessa silti mensujen olisi pitänyt alkaa eilen.. No, odotellaan! menkkajomotuksia löytyy jonkin verran ja valkovuotoakin vähän, mutta ei ihan mitään muuta. taino, lämmöt koholla edelleen, aamulla 37,1. jos ei parin päivän sisällä täti kurvaa kylään, nappasen kouraan kaapista cb digitestin! :D

marusia21: Pahoitteluni negasta. :/ Toivoa kuitenkin plussasta vielä on. Jos vaikka ovis olisikin ollut myöhemmin?
vuononvaltiatar: Aivan ihme juttu tuo sinun huonovointisuus :/ Onneks nyt kuitenkin meni jo ohitse.
sarggu: Toivottavasti siellä olisi nyt onnistanut!
nobody: Pahoitteluni negasta ja menkoista!
Virkkuli: Jospas siellä olisi nyt onnistanut! :)
vanilj: Hmm jospa se ovis sitten kuitenkin olis ollut myöhemmin...
pikkutonttu: Toivottavasti siellä olisi tosiaan kaikki hyvin masuasukilla. :) Mulla tosiaan onkin aina ollut ovis aika myöhään ja varmaan on nytkin. Veikkaan että osuu johonkin kp 20 tienoille.
kukka^^: Huoh noi pitkät kierrot on kyllä aina yhtä mukavia. Toivottavasti ei nyt kovin paljon enää venyisi. :/
Tyttih: Tervetuloa!

Omaa: Kp 15 menossa ja tässä odottelen ovista ja miehen siemennestenäytteen tuloksia. Omat verikokeitten tulokset olivat aivan justiin niin kuin pitääkin olla. :)

Toissa yönä näin taas sitten ihme unta. Tällä kertaa sellaista missä oli joku ei niin tuttu pariskunta meillä käymässä lapsen kanssa ja sain vaihtaa tuolle lapselle vaipan ja vaatteita. Minun mielestäni se oli maailman suloisin lapsi ja olisin niin halunnut itselleni samanlaisen pienokaisen.

Tuo taisi olla sitten enneuni koska samana päivänä sitten
menin käymään yhdellä kaverilla niin siellä olikin sattumoisin yksi tuttavani myös kylässä vauvansa kanssa. Ensin olin vähän että voi ei miten minä kestän tämän tilanteen, mutta sitten kun näin sen pikkuisen niin oli se kyllä joku maailman suloisin! Sain pitää poikaa sylissäkin ja se oli ihanaa. En siis koskaan aiemmin elämässäni ole pitänyt alle 2 vuoden ikäistä lasta sylissä. Minäkin haluan oman pienen nyytin tuhisemaan syliin! Ja mieluiten nyt heti!

marusia21 itse päätin kanssa olla aurinkoa ottelematta, kun ei tuolla kuumassa kestä olla :) Tosin aina yritän olla vaalea, mutta aina kasvot vähintään kärtsää! :) :) Pahoittelut negasta :( Kannattaa kyllä testailla uudelleen, jollei täti ilmesty! :)

mame saitteko mitään tietoa, kuinka kauan noissa simppatuloksissa kestääkään? En muista, oletko jo siitä puhunut :) Aina unohtamassa meikäläinen :) Kuulostipa unesi kivalta! Itse useimmiten nään unia, joissa minulle yhtäkkiä ilmestyy vauva, jota unohdan ruokkia ja vaihtaa vaippaa :( Tuollaisia ottaisin mieluummin :) Itsekin en ole pahemmin ihan pieniä sylissä pidellyt ja kyllä se vaan niin sydämeen otti, kun pikkuista piteli... edes pienen hetken :)

nobody, pahoittelut menkoista :( toivottavasti sinne se huhtivauva lähtis matkaan <3
marusia: Pahoittelut negasta! voihan se plussa vielä ilmaantua? milloin sulla oli ovis? :) joo nyt on kyllä kiitettävän lämmin ollu :) mut kyllä heti palaa jos hetkeksi menee aurinkoon. pitäis varmaan vähän vähentää tota miehelle höpöttelyä ettei aivan tympäänny koko touhuhun :D Vahingos tuloo kirjootettua murteella vaikka kuinka yritän että edes kirjoottaasin niinku normaalisti kuuluu, mut se vaan tuloo niin ittellänsä ettei sitä havaatte.. :D
mame: voihan se toki niinkin olla että ovis ollu myöhemmin, mut ei kyllä semmoset kivut ollu ku aiemmissa kierroissa oviksessa ollut..  Hienoa että siellä tulokset ollu niin kuin pitää :) voi miten ihanaa unta näit!

ihanaa kesä! <3

mun mies on myyntiesittelijä ja sen pomo oli sitä kehuskellu ja sanonut että jos tällä kuulla saa hyvin myytyä (tietyn verran) niin se työpaikka kustantais miehen ja mut ulkomaille viikoksi kaikille herkuilla! :P (toki se myynti määrä on tosi iso että tarttee paljo tuuria matkaan että sais kaikki myydyksi.. mut eihän sitä koskaan tiedä ;))

Vuononvaltiatar ja mame: tosiaan sillä testillä millä tein, luin siitä netistä ja monet oli antanu siitä huonoa palautetta, antanut monta negaa vaikka apteekin testillä oli ollu selvä plussa.. Ja ovulaatiosta tiedä sitten, ku tikuttamalla en saanu minkäänlaista plussaa, eikä silloin ollu minkäänlaista tuntemustakaan.. Ja proveraa ku oon syöny nii montaa kiertoa ollu säännöllinen tarkalleen 23pvää, ja nyt ollaan jo 25kp menossa, tietty pienten menkkatuntemusten kera. Saapi nähä, uskallanko huomenna vielä testailla, vaan meneekö ylihuomiseen. :| Pelkään niin pettyväni jälleen. Mutta voi olla että täyi tulee huomenna kyläileen. Jospa ei tulis 0:) Mame: kuullostaapa kivalta tuo miehen työ, jos tuollaisia matkoja on mahdollisuus saada, ois kyllä niin luksusta! :) itelki oon haaveillu niiiiin kauan ulkomaanmatkasta, saap nähä millon se toteutuu :)

Tervetuloa sarggu ja Tyttih
kukka^^ Pahoittelut pitkittyneestä kierrosta
Virkkuli Pahoittelut negasta, ja jaksamisia sinne :)
mame & vuononvaltiatar Minulla pienin  sylissä ollut oli 4 pvä:n ikäinen :) Vähän siinä ramppis iski että menee rikki tai pudotan :S 
vanilj Tuo ulkomaan matka kuulostaa herkulliselta! Pidetään peukut pystyssä :)

Omaa: Vähän tämmöstä "oire" listää tulen kertomaan.. Tänään aamupäivällä istuin pahanteossa ja keskellä alavatsaa muljahti kolme kertaa peräkkäi, vähänku ois kuplia tullu(sanoin asiasta serkulle joka kysyi että olenko raskaana.. Hänellä oli tuntunut samalta).
No pääsin kotiin niin alko armoton alaselkä kipu, ikinä ennen ollut moista!
No selkä kivusta päästiin eroon, niin johan alko menkkakivut!! Ja tädin pitäs tulla viim. ensiviikon perjantaina :S 
Kaverille tuossa kerroin niin käski jo testata, että kattoo nyt testaanko aamulla :) 
+Pientä närästystä
+Aavistuksen nippailua
+ Kamala väsymys koko ajan.
Mutta eipä tässä muuta kuin hyvät yöt kaikille <3 :)

Kp 25

Marusia21: täältä hurjan paljon toivotuksia ettet joutuisi pettymään, peukut ja varpaat pystyssä! Itse en oikein muuta ole osannut tehdä kun vaan käydä lueskelemassa teidän kirjoituksia ja elää mukana toiveissa, kun itsellä on vielä 6 viikkoa ennen kun viimeinen pillerilista saadaa loppuun. Olen (omaksi yllätyksekseni jopa) pystynyt pysymään suhteellisen hiljaa asiasta miehelleni. Yritän olla analysoimatta asiaa kuoliaaksi. Paljon plussatuulia kaikille!

Takaisin