Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heips!

hehel: Laskin kans viikk oja (..ja päiviä) :)
virkkuli:Harmittelu negasta..:(
noboby:huhti-vauva siis tilaukseen :) 
marusia: Oliko se testi Sofi one step? Itselläni on ollut niitä ja tosiaan olen kuullukin etteivät ole kovin luotettavia.. Digi-testi kehiin!
Josma: Vaikuttaa hyvältä! Teitkö testin?
mame & vuononvaltiatar: Kummipoika tuli kans suoraan sairaalasta moikkamaan, oli kans tippa linssissä ja kädet tärisi. Mitenköhän sit oman kans..:D Vollotten ja tärisen ensimmäisen vuoden :)
vanilj: Oi ihanaa ulkomaille! Tsemppiä miehelle myyntiin!

Omia:Epäilyttää kun on ollu erittäin kuivaa oviksen (kp15) jälkeen..
n. kp19 pientä rusehtavaa (tai kuvitelmaa) 
kp19-22 Kuumeilua, alavatsan jomotusta ja huimausta. 
kp23 Mittautin verenpaineen joka oli korkea, vaikka huimaa koko ajan? Ristiriitaako? 
kp24 Mahaa turvottaa ja huimaa muttei muita oireita.
kp25 (tänään) ei mitään muuta kun Epätoivo tosiaan isolla E:llä.. 
Aargh, sekoo pää. Pitäis vaan tehdä jo testi huomenna vaikka sillon kp 26/30 ..
Voihan se olla että näkyis jo.. Aina sama laulu mulla. Pahoittelut tästä avautumisesta.

Muoks. toi laskuri näköjään eri tahdissa kun minä..

Plussatuuuuuulia kaikille :)

Heippa naiset!

Luin taas pitkät pätkät ja nyt lopussa en ees muista kelle piti kommentoida ja mitä!

Toivottavasti kaikilla joilla oireita on, olisi oireet todellisia ja niitä maalisvauvoja vielä tulisi! 

Ja kiva, että Mamen omat tulokset oli puhtaat. Toivottavasti miehenkin tulokset tulisi pian!

Tervetuloa myös uusille kuumeilijoille!! Toivotan kaikille todella lyhyttä visiittiä!

Itellä kp14 ja ovista odotellaan lauantaille. Tänään on alotettu "ovispupuilu" :D Toivotaan tärppiä tällä kertaa. 

Meinasin just kysyä vuononvaltiattarelta, että kuinka nopeesti tuli se liukkari kotiin, kun ovistestit raskauskeijusta on tullu aina nopeaan (pari päivää), mutta tuota ei ole kuulunut vaikka on tilattu 29.5. No, katoinki tilausvahvistusta ni oon laittanu paikkakunnaksi Helsinki, vaikka siellä en pariin vuoteen ole edes enää asunut :D postinumero oli oikein, mutta varmaan sen takia on jäänyt jonnekin postiin pyörimään..

).( Tämä tytsi lähtee nyt kahdeksi viikoksi Kainuuseen matkaamaan : Voipi olla, etten tänne pääse ollenkaan lukemaan saati kirjoittelemaan :(

vanilj aikamoisia bonuksia miehesi työpaikalla voi saada! :) :)

marusia21 sinne tsemppejä testailuun! :)

Josma onpas sielläkin jänniä oireita! :) Kumpa nega  vielä kääntyisi plussaksi! :) Ootpa pikkuista pidellyt sylissä! <3 Itse olen aina huolissani siitä, että mitä, jollei vauva tykkää musta :( Tai en osaisi mitenkään rauhoitella sitä... Noh, oma äiti tai isähän siinä paras taitanee aina ollakin :)

hehel siellä alkaa pillerit hupenemaan pikku hiljaa! :) :) Ehkä zen miehen kanssa on hyvä ;-)

Tyttih itse varmaan vuorotellen tuijottaisin miestäni ja vauvaa miettien, mitäs tässä sitten seuraavaksi kuuluisi tehdä :) :) Siellä on kanssa lupaavia oireita! ;-) Tsemppejä!

ainut mulle taisi luikkari saapua kolmen päivän sisällä :) Ehkä tuo sinun luikkarisi lymyää postissa vaan jossain sitten :O

Huomenta vaan kaikille!

Täällä elellään tylsääkin tylsempää kp21/28. Eikä ole mitään oireita, ei siis minkäänlaisia. Toisaalta, en kahdesta edellisestäkään huomannut mitään ennenkuin täti jäi tulematta. Mutta tarttee keksiä kokoajan jotain muuta mietittävää.

Pikkutontulle onnittelut plussasta ja tsemppiä ultraan!

Tyttih: Tervetuloa!

Pahoittelu negoista ja ovistelijoille lycka till :)

Niin ja arvon kanssaihmiset, koska se kiinnittyminen tapahtu(-isi)u? Ja te, kellä ennestään on jo lapsia, niin oletteko sen jotenkin huomanneet?

Huomenta ja tervetuloa sarggu ja muut uudet kuumeilijat!

Tuosta kiinnittymisestä, se tapahtuu joitakin päiviä ovulaation ja hedelmöittymisen jälkeen. 5-8 vuorokautta oviksen jälkeen taitaa olla tavallisin ajankohta mutta periaatteessa se voi mennä vähän myöhemmäksikin. Omassa plussakierrossani se tapahtui viidentenä oviksen jälkeisenä päivänä ja sen tunsi aivan selkeästi. Voimakas, pistävä kipu keskellä alavatsaa, ihan kuin siitä olisi lyöty naula läpi. Sen jälkeen tuli pientä kramppailua usean päivän ajan, tissit kipeytyivät ja kahvin haju alkoi oksettaa. En tarvinnut testiä tietääkseni että olin raskaana.

No, siinä kävi sitten miten kävi ja nyt on niin etten edelleenkään ole uudestaan raskaana sikäli kun kropan oireettomuutta ja tämän aamun negatiivista testitulosta on uskominen. Le huokaus, le turhaumus. Tästä näemme, ettei relaaminen ja ovulaatiotestien laatikkoon jättäminen yhdistettynä positiiviseen asenteeseen ole todellakaan se ihmelääke, jota hyvää tarkoittavat ihmiset usein tyrkyttävät perheenlisäystä yrittäville. Odottelen tätiä ja alan henkisesti valmistautua lääkkeisiin ja inssiin elokuussa.

Valitettavasti joudun nyt tulemaan tänne teidän seuraan takaisin :( Tällä viikolla on ollut ihan pienen pientä tuhruttelua, ja tänään ultrassa ei näkynyt kuin ruskuaispussi, 5,4mm kooltaan. Jäi vähän epäselväksi, milloinka sen kehitys on pysähtynyt, mutta ehkäpä jo 2 viikkoa sitten, silloin kun ne ekat pisarat tuli. Tai sitten joskus viikko sitten. Mulla on reilun viikon päästä vielä kontrolliultra, missä tarkistetaan tilanne (jos vuoto ei ole alkanut).

Itkeskelin tossa tietty jo vähän, mutta varmaan illemmalla ja myöhemmin sitten lisää... Piti tulla käymään tässä töissä hoitamaan asiat kuntoon, kun tänään alkaa kesäloma. Hyvää lomaa vaan mulle ;(

No, onneks on tällainen ihana kuumeiluporukka, mihin palata.

vuononvaltiatar: Mä en siis tiedä itsekään koska ne tulokset saa ja miestä jo moitinkin kun se ei hoksannu kysyä sitä siellä terveystalolla :D Koitin sitten netistä katella että miten kauan muilla on menny niin joillakin on menny kolmekin viikkoa. Huoh. Toivottavasti nyt ei ihan niin kauan kuitenkaan menis. Vaikka eipä tässä sit enää tarttis ku 2 viikkoa odotella. Niin ja hyvää Kainuun matkaa! :)
vanilj: Voi vähän oiskin ihanaa kun pääsisitte jonnekin ulkomaille. Nyt vaan patistat sen miehes hommiin että saa myytyä sen tietyn määrän. :D
marusia21
: Jokos oot testaillut uudestaan?
Tyttih: Joo se voi olla että kun sais ensimmäisen lapsen niin sitä vaan vollottelis ja tärisis. Ainakin olis niin maailman onnellisin! :)
Josma: Pahoittelut negasta.
ainut: Toivottavasti saatte sitä liukkaria nyt jo tän kuun pupusteluille :)
sarggu: Jostain oon lueskellut että kiinnittyminen tapahtuis noin 7 päivän kuluttua ovulaatiosta.
elenna: Voi eikä! Mä oon niin pahoillani sun puolesta. :/ Onneks tosiaan täällä vielä sama porukka pyörii niin pääset helposti takasin :)

Omaa: Ei sitten niin yhtään mitään uutta! :D Ovista ja siemennestenäytteen tuloksia odotellessa...

Elenna :| Ei oo kivoja uutisia nuo! Jaksamisia!

Ja hyvää lomaa kaikille lomalaisille!

Mamelle tsemppiä tulosten odotteluun. On tää raskaaksi haluaminen yhtä odotusta...

Tänään tipahti liukkari postilaatikkoon! Saa nähdä miten noiden asettimien yms. kanssa selviää :D Toivottavasti pääsis testailee jo tänään!

Ovistestit on näyttäny tosi haaleeta viivaa toistaseks ja vielä äskenkin kun tein.. Outoa, sillä viime kierroissa ovis on ollu tosi tarkkaan kp 16 ja se ois huomenna.. Pitää ehkä testata vielä illalla uudestaan.. 

Pahoittelut negan testanneille ja kp1:n kohdanneille. Erityisesti olen toki pahoillani Elennan puolesta. :( Tännehän nyt on aina tervetullut takaisin, vaikka mieluummin sitä toivoisi, että täältä lähdettäisiin kukin vuorollaan "pysyvästi" pois. Ainakin siihen saakka, kunnes iskee uusi kuume. Toivottavasti pääsette pian uudestaan yrittämään!

Lyhyt tilannekatsaus tänne. En edes muista, mikä kp. Aika iisisti malttaa siis vielä odotella yrityksen aloittamista. Lapsukaisen kanssa mummolasta kotiuduttu, tänään käytiin jo uutta asuntoa katsomassa. Oikein mukavalta paikalta kyllä vaikutti. On suorastaan luksusta päästä tästä kaksiosta saunalliseen kolmioon tämän lauman kanssa. :D Vielä rivitalon päätyhuoneistoon, jossa on pihaakin sen verran, että voi kissat vähän valjastella. Onpahan jotain kivaa odotettavaa ensi kuulle. Muistaakohan sitä sitten edes aloittaa sen yrittämisen, kun on muutto ja työn aloitus. ;) (Ihan kuin sitä pelkoa oikeasti olisi...)

Heippa kaikille! :) Tulin taas kurkkimaan mitä tänne kuuluu, pakko aina välillä käydä kurkkimassa, oli tää kuumeilu porukka vaan niin ihanan tiivis tuki! <3 Ja plussia samalla puhaltelen koko keuhkojen pohjista!

Elenna: Iso hali ja pahoittelut sinne <3 En voi kun kuvitella kuinka kipeää juuri nyt tekee! Mutta jos vain pystyt niin ajattele että km:n jälkeen tulee yleensä suht nopeaan uudelleen raskaaksi, siis jos näin tahtoo!

Sarggu: Kysymykseesi kiinnittymisestä, itsellänikin niinkuin Catrionallakin tuntui kiinnittyminen 7 päivää oviksesta, kolme kertaa todella kova kipu keskellä alavatsaa, heti häpykummun yläpuolella, piti mennä kaksin kerroin vaikka julkisella paikalla olin :O. Tuntui juuri kuin naula olisi isketty läpi. Sitten kohtu kramppaili sen jälkeen aina välillä. Milloinkaan sitä ennen en vastaava ole tuntenut, enkä kyllä sen jälkeenkään...

mame: Hienoa että kokeen tulokset oli normaalit !:) Ja nyt toivotaan samaa vastausta miehen testeistä! Kovasti voimia ja tsemppiä sinne! <3 Samoin Vuonikselle!<3

Melina ja pikkuinen 12+0

Iltaa!

Ensiksi suuren suuret pahoittelut elennalle :( Ihan hirvittävän kamalaa. Voimia teille.

Catrionalle myös pahoittelut negasta :(

Kiitos vastauksista. Mulla ei nuo mahan sattumiset kerro juuri mitään, koska maha on joka päivä kipeä. Jotain toiminnallista häiriötä ja omituista ripulia ollut aina mutta ei vakavaa.
Mutta,mutta!!! Mitä tämä sitten on olevinaan?! Tänään töissä vessassa huomasin housuissa valkoista paksua limaa. Ei ollut vaaleanpunaista vaan niinkuin sanoin, valkoista. Melkein kuin valkovuotoa mutta paksumpaa. Mitä ihmettä?

Voi elenna, oon pahoillani, ompas surkeeta ku teille kävi niin, mutta tervetuloa uudestaan tälle palstalle, olkoon vierailusi täällä lyhyt ja pääsisit pian nauttimaan uudestaan raskaudesta! Pikaista plussaa puuhkutan!!

Halit negan saanneille tai tädin kohdanneille. Ei muutakun uuteen nousuun vain, ja toivotaan tästä kierrosta sitten plussaa :)

ON: kp 26.. seitsemäs tero otettu.
Ja jälleen kerran nostaa mukamas "raskausoireet" päätään...
- Eilen illalla oli huono olo kun menin nukkumaan
- toissa ja viimeyönä joutunu heräämään yöllä pissille
- JÄRKYTTÄVÄ väsymys!
- alaselkää särkee
- nälkä muutaman tunnin välein
Tuo väsymys on jotai aivan järkkyä! Nytkin hyvä että silmät auki pysyy! Alaselkää särkee tosiaan, ja ku yrittää eteenpäin kumartaa nii auuuuuu, tosin se voi johtua mattojenkin pesusta.. Mä en ainakaan usko plussaa, ku sillon seurantaultrassa lekuri oli sitä mieltä ettei tässä kierrossa tapahdu ovista, tosin ihmeitähän sattuu, mutta pessimistihän ei tiettävästi pety.. Kp 35 aattelin testailla jossei se tätipirulainen oo sitä ennen kolkuttanu ovelle..

Mä täälllä vähän odottelen Omppuf:n ultrakuulumisia... (uteliasko??=D)

Plussia toivottelen arvon leidit! =)

Elanna: En edes tiedä millä sanoin aloittaisin tai kuinka pahoillani olen puolestasi. Kyyneleet tulee silmistä väkisin. Nuo on ne sanat joita ei kenenkään toivoisi ultrassa kuuluvan. Ei kenenkään kuuluisi ensin saada plussa ja sitten iloita ja sitten vedetään matto jalkojen alta. Todella perseestä sanon minä. Itsellä km.n jälkeen kroppa toipui nopeasti, mutta henkinen puoli hitaasti. Vaikka omapuoliso on korvaamaton tuki  tässä vaiheessa ja menetys on yhteinen, ajattelen silti ettei mies ihan täysin tiedä kuinka rankka prosessi km on. Itsellä aikakin hormooni ryöppy oli todella armoton. Voimia ihan hirmusti molemmille ja pitäkää toisistanne huolta. Ihan hirveetä tää mun avautuminen, mut oon vaan niin hirmu pahoillaan teidän vaavin puolesta. Hali. <3

Pahoittelut Catrionalle negasta, teitä on kohtuuttoman pitkään odotettu. Toivotaan, että elokuu olisi sitten teidän kierto.

ainut: paljon plussatuulta. +++

Melina: teilläpä onkin nyt jännimmät viikot takana ja voi hyvin mielin keskittyä ihanaan odotukseen. Mukavaa raskaus aikaa. Toisaalta olisi mukava, kun olisi ryhmä missä tästä ryhmästä plussanneet voisivat vaihtaa kuulumisia, mutta käyhän se hyvin täälläkin.

Sarggu: Mäkänn enn tunnistanut tarkkaa kiinnittymistä, vaan mulla oli heti muutama päivä oviksesta jatkuvaa mahakipua aina ajoittain. :) Plussatuulta.+++

J3nni: Lupaavia oireita, toivotaan että kertovat plussasta. <3

Niin ja tänne ei mitään uutta, yritän jaksaa odottaa ensi viikon ultraan jolloin toivon, että syke näkyy. Ehkä ihan hieman olen alkanut uskoa tätä rakautta todeksi, kun eilen olin pihatöissä ja auringo porotti niin sisään oli tultava kun niin huono-olo yllätti ja sitten oksensinkin ensimmäisen kerran. Viimeksi kun ei oikein oireita ollut nyt nyt kyllä niitä on alkanut ilmaantua. Toivon, että se olisi hyvä merkki. <3

elenna: isot pahoittelut :( voima halaus <3
j3nni: eihän sitä koskaan varmaksi tierä, ainakin oireet kuulostaa lupaavilta :)
sarggu: voisko olla ovislimasta kyse..? inne tsemppiä ootteluun :)
MarinaMelina: hui miten tää aika on mennyt näin nopsasti, kun sulla on noita viikkojakin jo noin kertynyt! :)
Kellitys: on varmasti hienoa päästä muuttamaan uuteen asuntoon :)
ainut: toivottavasti se ovis sinne on ilmaantunut :) ja liukkarin testaukseen ootte heti päässy ;)
mame: Josko se ovis sinne pian ilmaantuis :) kyllä mä tota miestä on yrittänyt patistella :D oishan se hienoa päästä, mut jotenkin hieman epäilen että onnistuis..vaikka eihän sitä koskaan tiedä..
Catriona: pahoittelut negasta :( saisi sinne niitä oireita jo ilmaantua ja saisitte sen odotetun plussan. 
vuononvaltiatar: hyvää reissua! :)
Josma: pahoittelut negasta :(
marusia: ootko testaillut? 
hehel: toivottavasti ois kivat kesäkelit niin tuo 6 viikkoa menisi nopsasti :)
Tyttih: ihan just näillä näppäimillä pääset testaileen :) onko ollut mimmoinen olo nyt? :)
pikkutonttu: kyllä se kun oksentaa niin alkaa luottaa että pikkuinen on matkassa :)

on... pari ilkeetä vihlasua tuntu mahas parisen päivää sitten.. nyt on jotenki ollu kivan ressitöön kierto, tekemistä piisannu vähän liikaakin.  kp onkin jo 23 :)

Heippa!

Pitkästä aikaa eksyn tännekin taas. Jos siis vielä saa palautua =D

Ei mitään ihmeitä, en ole plussia saanut aikaan, mutta muuten vain täälä käyminen jäänyt ja ollut vähän kuivahkoa tuo yrityskin syystä ja toisesta...mutta katsotaan jos kesä tekisi ihmeitä.

Plussatuulia!!

Iltaa!

Ovislimoista ei voinut olla mun kohdalla kyse koska ovis oli taatusti jo viikko sitten. Jotain muuta omituista se sitten on vaan. Maha on ihan turvonnut ja ilmaa täynnä. Väsyttää, väsyttää ja väsyttää. Johtuu kylläkin varmaan vain tästä ukkosen ilmasta.

J3nni: Tsemppiä oireiluihin. Toivotaan että olisi oikeasta syystä johtuvaa! :)

Pikkutonttu: Heti sitten ultrakuulumisia tänne! Tahdon myötäelää edes jonkun muun raskautta jos en omaani voi :)

Stressitöntä lauantaiyön jakoa kaikille!

Elennalle pahoittelut :( sekä voimia käsitellä menetys. Täällä ei uutta, tädin väistymistä odotellaan. Ihme kierto ollut, ihan järkyttävillä kivuilla alkoi ja normaalia runsaampi vuoto ollut. Mulla siis yleensä on ihan kivuttomat menkat.. Mutta muistan että ennekuin esikoisesta tärppäsi niin edellinen kierto oli ihan samanlainen. Ensin venyi kierto pitkäksi ja sitten uusi alkoi hirveillä kivuilla. Leikittelen ajatuksella että tämä olisi enne ;) Kirjoittelen taas kännykällä joten jää kommentointi vähemmälle, mutta plussatuulia toivottelen kuitenkin. Ja vuononvaltiattarelle hyvää kainuun reissua. Me oltiin siellä juuri kun oli tuo kylmä viikko, toivottavasti teillä on paremmat kelit.

Hei, Tässä kun viidennettä viimeistä viikkoa pillereitä aloittelin, aloin muistelemaan kun viimeksi lopetin pillerit ( halusin olla jonkun aikaa ilman hormooneja) ja sitä miten kierto oli aluksi ihan älyttömän pitkä ( 43, 37,... ja lopulta 24). Ajattelinkin tehdä vähän gallupia, miten nopeasti teillä kierto tasaantui, jos on vielä tasaantunut? Luuletteko, että sillä ajalla mitä hormooneja on syönyt, on vaikutusta siihen miten nopeasti oma luonnollinen kiero palautuu? Itsellä tosiaan takana kaiken kaikkiaan 15 vuotta hormonaalista ehkäisyä. Tätä nykyistä pätkää ( 1,5 vuotta)edelsi noin 1,5 vuotta ilman hormoneja... Paljon plussailuja kaikille!

nobody: voi ei, pahoittelut kivuista.. :/ mut josko se ois ihana enne! :)
sarggu: josko ois sit oire toivotusta :) ainakin noi toiset oireet kuulostaa toosi lupaavalta ;)
Perhoska:  mukava kuulla sinusta :) Sinne tärppi onnea paljon :)
hehel: täällä tasottu heti mut en ehtinyt ku 2 levyä syödä..

on.. alavattan juilimiset jatkunut.. mahtaneeko vain menkkoja teetellä, luulenpa niin.. no viikon päästähän sen näkee sitten :) mut nyt unten maille, ennen ku nukahdan tähän :D

Takaisin