Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
vuononvaltiatar: testasinhan minä viime viikolla, ja negaa näytti. Jossei täti kohta tule kylään, niin pitää alkuviikosta testata uudestaan, mutta eipä se positiivista voi näyttää ellei tosiaan mulla ole ollut normaalia pidempi kierto nyt, tärppipäivien mukaan.

Nostan kyllä hattua teille jotka olette jaksaneet yrittää kuukaudesta toiseen. Tuli seurattua vierestä tutun yritystä ja lopulta hoitoja, jotka useamman kerran epäonnistuivat. Ja voi sitä iloa kun vihdoin saivat kauan kaivatun vauvansa. Taitaa raskautumisen ilo olla moninkertainen heille joille se on vaikeampi saavuttaa.

Minä en muuta toivo, kuin että sitten jos/kun tulen taas raskaaksi, raskaus jatkuisi loppuun asti.

vuononvaltiatar kirjoitti:
...Mutta siis, tuosta Pre-Seedistä ei pitäisi olla muuta kuin iloa, jollei muutakin! :)

Mä tilasin just äsken tuota samaa kans, ku suosittelitte! Laitetaanko se tollasella asettimella vai? Koskaan tuollaiseenkaan ennen törmännyt! 

Päivää väelle!

Kyllä tuo liukkari asiansa liukkaasit hoiti Miehellä ei ainakaan valittamista ollut... Asettelu tuotti päänvaivaa hieman, kun oli kaikkeen niin tarkat ohjeet! :)

Josma ei siinä välttist mitää ammattineuvojaa tarvita. Meet seuraavalle www-sivulle ja täyttelet siellä :) http://www.mol.fi/avo

Sazu91 pahoittelut negasta! :( Hienoahan olisi tehdä vauva Kiinassa :D

mame hyvä, ettei miehesi saanut traumoja näytteen viennissä :) :)

Catriona kyllä sitä itsekin tulee kateellinen oltua nopeasti tärpänneille, mutta ei se vaan auta tässä... huoh. Jotenkin tuntuu koko raskautuminen tosi kaukaiselta haaveelta enää verrattuna siihen aikaan, kun yrittämiset aloitettiin... Jaksamisia! Sitä ei melkeimpä pahimmalle vihamiehelekään toivoisi ongelmia lasten saamisessa... Rainbow baby sais mennä nyt teille tilaukseen haikaralta! :)

nobody niin tuosta testailusta on jo sen verran aikaa kulunut... Kannatta lähteä uudelleen testaileen, jollei menkkoja ala näkymään :)

ainut pakkauksen mukana tuli 9kpl kertakäyttöasetteja. Niillä saa sitten pruuttailla liukkaria :) Kerrankin tällainen toimenpide oli miehen mielestä jännää ja halusi välttämättä auttaa :D :D

Heippa!
Mahtuuko mukaan vielä yksi kuumeilija? Olin tuolla helistimen palsoilla ensin mutta se tökkii kokoajan niin ajattelin vaihtaa tänne. Ikää minulla 27v.

Eli kolmas haaveissa. Poika 5v ja tyttö 2,5v. Kolmosen "yritys" aloitettu 12/2010 mutta taukoakin pidetty. Nyt koitetaan puoliksi tosissaan. Asiathan ihan mallillaan, joten katsotaan jospa meille vielä kolmas lapsi suodaan :)

Paljon onnea jo plussaneille!

Kiitos vuononvaltiatar!

Hei, miten te saitte noi lilypie "tarrat" tuonne teidän tekstin loppuun. Mihin ne siis lisätään?

Tänään kp 14/28 eli kaikkien kaavojen mukaan tänään olisi ovispäivä. Tosin, kierto on vaihdellut 27-35 eli tarttee ottaa varman päälle ;)

Hei, Tervetuloa sarggu!! :) Nopeasti omaa: taas kannykällä lueskelen ja koska ei oo niin hyvä muisti et kaikille pystyisin kirjottelee kun noita edellisiä viestejä ei pysty selaamaan niin palailen illalla takas kirjottelee. Tänne ei muutakun, että kp2 meneillään, täti saapui eilen vierailulle ilman mitään varotuksia. Normisti mulla on alaselkä ja -vatsa kipee ekana päivänä, mutta nyt ei mitään. Normaalisti mulla myös tuhruttelee ekana päivänä ja vuoto alkaa seuraavana päivänä, mutta nyt vuoto alkoi heti (tuhruttelua vaan pari tuntia). Oon tosi tyytyväinen että menkat kuitenkin tuli, tietenkin harmittaa ettei tärppiä käynyt. Kuitenkin oli vasta eka kierto maaliskuisen keskenmenon jälkeen niin ei odotukset ollu kauheen korkeella, mutta kyllä se tietty aina harmittaa :/ en voi kyllä sanoo että oltais edes yritetty jos yheh kerran pupuiltiin noin 5 pv ennen ovista. Aikaa ei vaan kertakaikkiaan löytynyt. Tosta liukkarista; voisin itsekin sitä tilata. Jos se vähän edes auttaisi, kun ton keskenmenon jälkeen halut on kadonneet jonnekin. Ennen ei mtn ongelmaa ollut, päinvastoin oikeastaan ;) Tiiän että pelko vie ne halut pois. Huoh, kyllä on vaikeeta olla nainen :'D Toivottavasti joku teistä plussaisi piakkoin!<3>

Ja anteeksi tuollainen yksi pitkä pätkä viestiä... tää kännykkä ei vaan jostain syystä anna laittaa tota tekstiä siististi :p

).(  Täällä ollaan vietetty päivä ajamalla pääkaupunkiseudulle ja takaisin :) Pieni road trippi :P Huomenna ollaan menossa monen vuoden tauon jälkeen särkänniemeen! :)
Tänään iski autossa todella paha olo. Vatsaa aaltomaisesti viilsi, tuskanhiki nousi, oksetti. Vatsakaan ei ollut kovalla, muttei ruilukkaakaan... :O Toisaalta pitäisi olla liian aikaista millenkään ihmeelliselle... (?)

sarggu jos tuolla lilypien puolelle teet tickeriä, loppusivulla näkyy kohta: "Code snippet: HTML, Used for some forums" ja siinä koodirivi. Maalaa ja kopioi se. Vau.fi:n omilla sivuilla valitse omat tiedot. Sieltä klikkaat allekirjoitus ja ticker -välilehden auki. Liitä koodirivi tickertekstin ikkunaan :) Onnea sinne lähestyviin ovistouhuihin! ;-)

Sazu91 harmittelut! :( :( Kyllä tuo menkkojen tulo aina harmittaa tosi paljon ja uskoo jollain tasoa plussan mahdollisuuteen, vaikka pupuilut oisi ajoittunut tosi huonosti :)

Heips, en sitten enään illalla tullut koneelle kun venähti niin myöhäseksi. Pahoittelen taas että tekstit tulee putkeen, mutta kännykkä ei suostu yhteistyöhön! Tilasin eilen sitä teidän suosittelemaa liukkaria, toivottavasti hoitaa hommat hyvin ;) Ovulaation pitäisi osua juuri matkalle. Yritän nyt vain olla ajattelematta koko tulevaa ovista, turhaa stressiä vain, mutta ei se miettimättä oleminen oo niin helppoa! Helpommin sanottu kuin tehty :D viimeksi oli niin ihanaa kun raskaaksi tulin niin en edes osannut odottaa sitä koska oltiin silloin pupuiltu tasan yhden kerran viikko ennen ovista, joten odotin kuukautisia saapuvaksi satavarmasti. Silloin ei ollut mtn stressiä yrittämisessäkään. Keskenmenon jälkeen olen alkanut stressaamaan kaikesta. Ennen km en osannut stressata mistään. Ärsyttää, että jos se pelkkä stressi aiheuttaa sen ettei tärppiä käy... noh, onneksi tämä on vasta 2yk tuon maaliskuisen km jälkeen, joten en valita!! Mutta tietenkin jokaisen tärpittömän kuukauden kokeminen on rankkaa, kuitenkin joulukuussa yritys aloitettu niin vaikka siinä kerran raskautunut niin kyllä se silti mulle ainakin pitkältä ajalta tuntuu, varsinkin kun on tuo keskenmeno takana ja siitä toipuminen fyysisesti kesti kauan. Nostan kyllä hattua kaikille jotka on pidempään yrittäneet<3 onneksi me naiset ollaan vahvoja! :) nyt niitä plussatuulia kaikille!!><3 vuononvaltiatar - ohhoh, mistäs tuollainen huono olo? :o toivottavasti oli kivaa särkänniemessä! miehen kanssa ollaan ajateltu, että viedään 5v kummipoika sinne kuhan vaan loma alkaa :)>

Olen käynyt ahkerasti lukemassa teidän muiden kirjoituksia, mutta ei ole itse jaksanut kirjoittaa. Kiva kuitenkin, että on mukaviakin kuulumisia osalla, esim. mamella, jolla olikin lääkärin kanssa kiva keskustelu. :) Tsemppiä ja intoa kaikille yritykseen tasapuolisesti!

Itsellä vähän ikävä viikko ollut. Yksi ystävä menehtyi viikko sitten ja kovasti se on sitten tietysti nostanut mieleen oman isänkin kuoleman. Isä kuoli n. kuukautta ennen meidän tytön syntymää. Ja nyt sitten yksi appivanhempien kissoista taistelee hengestään, vielä miun suosikki heidän kissoistaan. Ole tässä sitten iloinen siitä, että itsellä menee kuitenkin ihan hyvin ja omat rakkaat perheenjäsenet ovat kaikki kunnossa.

Eiköhän se tästä lähde taas rullaamaan eteenpäin. Toivottavasti muut saavat lisää hyviä enteitä ja vielä parempia plussauutisia. :)

Catriona: Juu toivottavasti jotain selviäis. Ois tosi kurja jos kaikki olis ihan täysin kunnossa ja siltikään ei olla lasta saatu aikaiseksi. :/ Onneks tuo mies pysyy tälläsissä asioissa ihan järjissään kun itellä ei aina pääkoppa tahdo kestää.
vuononvaltiatar: Hienoa että siellä oli liukkarista hyötyä! :) Toivottavasti sulla olis ihan aiheellisia oireita eikä mitään vatsatautia!
Sarggu: Tervetuloa joukkoon!
Sazu91: Pahoittelut menkoista! :/
Kellitys: Pahoittelut ystäväsi menehtymisestä.

Omaa: Kp 12 menossa ja tänään aloitan sitten ovulaation tikuttamisen. Tässä nyt vain odottelen että tulis pissahätä sitä varten. :D Toivottavasti mulla on nyt jotakin alkanut kypsymään tuolla muniksissa kun ei sillon kp 8 ultrassa näkynyt vielä mitään. :/

Heippa ja anteeksi leidit, täältä tulee nyt pikaiseltaan itsekkäistä omanapailua, oon omenapuhelimella liikkeellä, ja tää ei ossaa selata aikaisempia kirjoituksia jotenka pitää lueskella niitä myöhemmin ku pääsen normaalin tietokoneen eteen.. Elikkä täällä mennään kp 22/23-24, ja varmaan viikon verran ollu lämmöt koko ajan koholla, jotain 36,8-9 - ja äsken mitattuna 37.2. Alamasussa ja muutenki mahalla ollu jo viikon ajan lievää menkkajomotusta/ järetöntä ummetusta (!:D) ,ja viimeviikolla oli monta päivää kuuma-kylmä-hiki-kylmä olotila, johon mieskin sano että mummotauti iskeny.. :D sekä silloin samaan aikaan oli flunssainen olo. Pakostakin alkaa toiveet nouseen, koska ikinä aijemmin ei vastaavaa ole ollut. Mutta toki voi olla ihan normiakin :) tämähän sitten tilasi testejä jotka saan huomenna postissa (toivottavasti) niin pääsen testaileen. Pelottaa vaan että jälleen nega tulee ja saa pettyä suuuuresti, koska kumminkaan ei ollut yhtään ovistuntemuksia saatika plussan tynkää o testiin.. :/ Mutta kieltämättä jänskättää! Jotenka huomenissa ilmoittelen mitä testi näyttää, jospa silloin pääsen koneellekkin niin pääsen kunnolla perehtyyn teitin kuulumisiin :) Kp 23/23-24, yk 11

).(  täällä ollaan kotiuduttu Särkkiksen reissusta! :) Hieno keli oli ja aamupäivällä väkeä oli aika kivasti... päivällä sitten porukkaa alkoi olla vähän liikaa jo... Heti ensimmäisen laitteen yhteydessä alkoi huono olo, joka jatkui niin ja näin, kunnes kuvotukselta en voinut enää laitteisiin mennä. Menin kuulemma valkoiseksi kuin lakana... Oksetti ja huimasi vaan niin paljon... Auringonpistosta aattelin ensin, mutta se ei selitä huonoa oloa heti alusta saakka jo... :o Että mää inhoan mun kroppaa, kun hämmentää mua!

Sazu91 kumpa sinne liukkari pian saapuisi niin pääsette sitä testailemaan! :) Kumpa vaan tietäisikin, mistä tuo huono olo meinasi ...

Kellitys kumpa seuraavasta viikosta tulee vähän positiivisempi! <3 Ja jaksamisia surun keskellä :)

mame no juu, vatsatautia en toivo ollenkaan! :( Tosin, sitten voisi olla saikulla ja aloitella siten loman vol. 2 aiemmin jo :) Onnea sinne tikutteluihin ja kumpa sieltä munis olisi kypsynyt :)

marusia21 jännää jännää! Kumpa sinne plussa tulisi :)

Heipähei vaan!
Täällä oviksen hyödynnettiin tehokkaasti, toivottavasti tuottaisi tuloksiakin :)

Kellitys: Pahoittelut raskaista menetyksistä.

Marisua: Uiui, kuulostaa lupaavalta. Se kahden viikon vartoominen oviksen jälkeen on kyllä veemäinen...

Vuononvaltiatar: Mitäs pidit särkkiksen angry birds-landista? Ollaan heinäkuussa menossa ja olen kuullut hyviä ja huonoja mielipiteitä paikasta.

Mulla loppuu kesäloma keskiviikkona ja vasta nyt lämpenee. Noh, on mulla vielä onneksi viikko jemmassa heinäkuussa :)

Iloista maanantaita ja plussatuulia kaikille!

Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa väelle! <3

Olo parani eilen myöhemmin illalla. En ymmärrä, mikä meikää vaivaa. On mitä on. Aamuväsymykseni on jälleen palannut... Täytyy varmaan varmuudeksi yrittää nukkua vielä enemmän... jos vaikka pysyisi väsymys kurissa...

sarggu oviksen hyödyntelyille emoticon Käväistiin kyllä angry birds maan puolella ja ihan ok:lta näytti paikka :)

Kännykällä pikaisesti päivitän: kp 36 ja. aamupissasta nega. Ei tullut yllätyksenä. Marusialla on jännät päivät käsillä, toivottavasti se plussa sieltä tulee. Vuononvaltiatar: olispa sulla ollut aamupahoinvointia eikä vatsatautia..

Tervehdys kaikille pitkästä, pitkästä aikaan!

Olen ottanut etäisyyttä palstaan ja mulla se on rentouttanut ja tuonut kaivattua etäisyyttä liiallisiin vauva haaveisiin. Olen kuitenkin lueskellut teidän kuulumisia ja toivonut kovasti plussia kaikille meille;) Meillä miehen kanssa "rentoa" yritystä nyt vähän päälle vuosi takana. Onnea kaikille plussan saaneille, nyt taisi olla aika monta:) Iso hali kaikille plussaa odottaville. Se on kyllä tosiaan aika piinaavaa, varsinkin, kun kaikki ystävät ovat koko ajan vuoron perään raskaana.

Nyt meillä menossa uusi outo ja jännä tilanne. Mulla oli puolitoista viikkoa sitten menkat. Niukat tosin, mutta niin mulla on lähes aina. Juhannuksena menkkojen loputtua mua alkoi huimata ja ensin ajattelin sen olevan krapulaa, mutta se on nyt jatkunut yli viikon.Huimaus on välillä jopa hieman pelottavaa ja sipsien ja suolaisen syöminen helpottaa sitä vähäsen. Parina päivänä myös rinnat ovat olleet oudosti kipeät ihan sivuilta (tuntuu ihan rintalihaskivulta, vaikka en ole tehnyt lihaksia). Myös rintojen alle pistää välillä. Tänään mahaan ja emättimeen tuli myös aika kovia pistelyitä. Nyt pitäisi olla siis kp 13. Eilen ja tänään testasin ovulaatio testillä ja molempina päivinä tuli tosi voimakkaat viivat. Huomenna aamulla ajattelin testata raskaustestillä, sillä viikonloppuna meillä on kaveribileetkin tulossa.

Takaisin