Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
).( Täällä ei oo päivässä ollut ihmeempiä... oon vaan ruvennut miettiin, että samanmoisesti viime kierroissa on alkanut näitä alavatsaoireita ilmeentymään tässä viikoa ennen oletettuja menkkoja. Dpo 12 meneillään ja aikaisimmillaan menkat ovat nyt lähiaikoina tainneet alkaa dpo 14 päivänä... Ääh, en tiiä. Tänään ei ole mitään ylimääräistä näkynyt.

Onneks/harmiksi töissä on tää viikko sen verran kiireistä, mielekästä onneksi silti, etten töissä ehdi forumia katseleen :(

vanilj on ollut tuntemuksia viikon verran jo noin... mutta tuntuu siltä, että viime kierrossakin alkoi melko nopeasti tuntumaan jotain... ehkä se vaan kertoo kehon ees toimivan... kumpa siellä ei nyt tultaisi kipeeksi :)

Sazu91 tänään ei ylimääräistä oo näkynyt... kumpa ei tuliskaan. Kuitenkin nuo menkat varmaan tulevat tottuneesti parin päivän kuluttua :(

mame onnea haamulaisesta, kyllä tää nyt on sitä itseensä pakko olla :) :)

Kimurantti hyvä, että siellä rentoutuminen loman puitteissa alkanut :) Ei muuta kuin ovista odottelemaan :)

elenna Saapi nähdä, jatkuuko pisarat niagarana seuraavaksi :O Kumpa ei, mutta minkäs teet pessimistin luoneteelle tässä asiassa... huoh... Toivon, että pysymme ystäväni kanssa samaan malliin yhteydessä, niin tutustun varmaan hein poikaan ihan kivasti :) Ystäväni näki tuossa alkuvuodesta unta, että odotettiin molemmat kesällä vauvaa... Hän on nyt 2. kolmanneksella uudelleen raskaana, kumpa itse tulis vielä kesän aikana raskaaksi :) Kumpa sielläkin tämä kierto olisikin se oikea :)

j3nni harmittelut menkoista! Toivotaan, ettei pupuilu ihan mahdottomaksi kävisi :) Koita saada taustailua aikaan ja pysyttyä poissa... itselle tekee tiukkaa olla päivä poissa :) :)

jessica3 sielläpä jännä aamupala ;-)

MarinaMelina kumpa meitä pitkään yrittäneitä rupeaisi nyt kanssa plussailla :)

mame - Paljon paljon onnea haamusta!!! :) Kyllä se siitä vahvistuu.

Kimurantti - Onnea oviksen bongailuun :)

vanilj - jospas nuo flunssaoireet enteilisi jostain mukavasta asiasta ;)

elenna - pidetään peukut pystyssä, että menkat pysyy poissa!! :)

vuononvaltiatar - hyvä, että et ole enään bongannut rusehtavaa! Toivon todella, että siellä olisi tärpännyt :)

Vähän omaa: Tänään oli pitkä päivä töissä ja koko loppu viikko samanlaista, eli kiirettä pitää. Palkkojen ja lomarahojen laskeskelua koko päivän semmoiset 10 tuntia, joten nyt kyllä väsyttää kun yölläkin tuli nukuttua sen verran huonosti. Tekisi mieli ottaa torkut, mutta en viitsi koska muuten taas valvon pitkälle yöhön ja taas aamulla aikaisin herätys. Huomenna taas sama tahti töissä, tällä kertaa työvuorojen tekoa. Joten ei tuo aivan stressitöntä touhua tuo työntekokaan ole :)

Täällä vähän nippaillut tänään alavatsasta oikealta puolelta (tai sitten vain kuvittelen...) tiedä sitten olisiko ovulaatio käsillä. En siis tässä kierrossa sitä tikuttanut, ajattelin, että se vain lisää stressiä ja stressin kanssa ei mikään onnistu. Tänään tullut tuota läpinäkyvää kirkasta limaa, jossa oli tipan verran verta... Luulenpa, että tosiaan ovulaatioon liittyy, tai ainakin toivon niin.   

elenna: Muakin jännittää ihan törkeesti. En jaksais millään oottaa huomista aamua ja toisaalta taas pelkään sitä ihan älyttömästi. Toivon kans niin syvästi että teitäkin olisi nyt onnistanut!
vanilj: Niin on kyllä pakko vahvistua. Mä en kestäis kattoo negatiivista tulosta. Toivottavasti sinunkin vaivasi olisi raskaudesta johtuvaa!
j3nni: ÄÄh pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :/
jessica3: Mä niin toivon tosiaan että huominen ei toisi negaa tullessaan. Jospa sielläkin kuitenkin olisi onnistanut. Ei ihan normaalilta tuo hernekeiton syönti kuulosta :D
MarinaMelina: Toivon kans todella että se siitä vahvistuisi!
vuononvaltiatar: No toivotaan nyt että sinne ei ne menkat tulisi. Mä kans niin taas leijun jossain pilvissä että ihan taatusti tuun ryminällä alas.
sazu91: On kyllä niin pakko vahvistua! En kestäis sitä hiton negaa taas. Sulla tosiaan saattanut olla ovulaatio. Tai sitten kiinnittyminen! Kovasti tsemppiä loppukiertoon! :)

Omaa: Oli kyllä niin hailakka haamu se aamuinen et pelottaa jos se olikin vaan tyyliin joku viivanpaikka. Tosin ei siihen edelliseen tullu kyllä mitään sellastakaan. Ostin apteekin oman testin odottaan huomista aamua. Nyt mua sitten pissattaa ihan koko ajan. Kaikki alkoi siis viime yönä kun heräsin klo 5 pissalle ja sitä on sitten jatkunut koko päivän. Maksimi aika minkä olen pystynyt pidättelemään on tänään ollut kaksi tuntia ja sekin pinnistelemällä. Enkä usko että se on mitään vti:stakaan johtuvaa koska se minulla on ollut niin usein että tunnistan kyllä vti:n jos sellainen tulee. Alapäätuntemuksia on myös edelleen ja rinnat kipeät. Voi jännä.

mame, millä testillä testasit tänä aamuna? Oliko erittäin herkkä ja onko sulla niitä lisää...? Mietin vaan, että herkimmät testithän on 10 IU jotain herkkiä, ja apteekin testi oli muistaakseni 25. Eikä se apteekin testi taida luvata plussia ennen kuukautisten alkupäivää... Koita nyt saada nukutuksikin ;) En mä ainakaan ikinä oo nähnyt mitään viivanpaikkoja omissa testeissäni, puhtaan valkoista vaan...

sazu91, jaksamista töihin! Kyllä stressaa mullakin työt...tekemistä on niin paljon enemmän kuin aikaa...

vuononvaltiatar, on kyllä niin tappavan varmasti aina tullu noi menkat tännekin... :/ onpa ihme sitten jos ne joskus jää pois. Varmaan kroppa tosiaan kehittää ne menkat raskaudenkin aikana ihan vanhasta tottumuksesta :O voisin hyvin kuvitella... Mutta kumpa nyt ei niitä tulisikaan sinne eikä tännekään mieluiten!

jessica3:lle iloista lomanodotusta :) toivottavasti saisit loman kunniaksi plussauutisen :)

j3nni, harmittelut edelleenkin tilanteestanne ja pikaista toipumista miehellesi!

Pitäs varmaan pysyä poissa täältä foorumilta, etten vaan alkais taas kohta kuvittelemaan jotain... Perjantaina vasta ne menkat alkaa. Tai jos menee viimeisten kuukausien mukaan, niin huomenna tai ylihuomenna saattaa jo tuhruilla. On kyllä kypsää tuo tuhruilu ja vuotaminen vielä kypsempää!!

Saisittepa te muut ees nyt niitä plussia lisää! :D

elenna: Noi liuskatestit mitkä tein oli pregcheckin, mut ei siinä pakkauksessa muistaakseni ainakaan lukenut sitä herkkyyttä. Enkä kans oo niillä koskaan saanu mitään haamuviivoja, mutta sitten taas kun joskus käytin halpatestistä tilattuja liuskoja niin niillä onnistuin pari kertaa saamaan sellasen aivan olemattoman haamulaisen näkyviin (vielä olemattoman kun tänpäiväsen :D ) ja niissä herkkyys oli 25 mlU/ml. Sama on tossa apteekin omassakin. Mä en vaan yhtään taas tiedä koska ne mun menkat pitäis tulla ku ennen teroluteja mun kierrot on ollut mitä sattuu (32-60 päivää) ja nyt viimesissä 4:ssä kierrossa jossa söin teroluteja niin menkat tuli aina ennen ku kerkisin ottamaan ees viimestä tablettia ja nyt viimesestä tabletista on jo 5 päivää....

Tilastoa: Aikani kuluksi selasin tätä palstaa tuolta alusta alkaen ja täällä palloilleitahan on plussannut enemmänkin mutta eivät ole peijakkaat tulleet meille muille ilouutista jakamaan. Ainakaan niin että minä olisin huomannut. Ilmeisesti toukokuulla on plussannut myös malin ja huli ja nyt kesäkuussa mixuliini. Toukokuu on siis ollut todella plussarikas. Peräti 8 plussaa tullut silloin. :) Ja nyt kesäkuullakin on jo kolme.

Sazu91 toivottavasti kotona ehdit vähän rentoutumaan, kun on useampi tuollainen tappopäivä tällä viikolla :)

mame itseäni pelottaisi ihan törkeesti seuraavan testin tekeminen :D En varmaan pariin päivään voisi tehdä ollenkaan negan pelossa tai yleensä menkkojen alkamisen pelossa... Mutta niin toivotaan, että seuraava tulos olisi selvempi plussa :) Itse oon kyllä saanut kaikenlaisia viivanpaikkoja näkyviin, kun oon tarpeeksi väännellyt ja käännellyt. Tietty en osaa tietenkään sanoa, miten ne näkyisivät noissa sinun tekemissä testeissä :(

elenna mää en henkt.koht. osaa uskoa ollenkaan, että menkat jäisivät poies jossain kohtaa... olin viime kerrallakin niin shokissa vähän aikaa, etten tajunnut yhtään mitään :) Siellä on vielä piinallisimmat päivät eessä, voimia! :)

Onnea mame. :) emoticon  Ihanaa!! Oon niin onnellinen sun puolesta! Ja juuri kuin ennätti tulla vuosi yritystä täyteen! <3 Odotus palkittiin!

Kuka nyt alkaa pitää tilastoa? :)

Mame: Toivottavasti plussa nyt vahvistui tänään aamulla! Tuu jo kertomaan! :)

Omaa:

Vieläkin ovistesti haamuilee, kp 10. En oikein tiedä mitä tunnen. Toisaalta olen ihan täysillä toiveikas vielä ja suunnittelen lastenhuonetta jne, toisaalta kirves on kaivossa.... Onneksi remontti läht eilen ihan mahtavalla vauhdilla käyntiin ja saan siitä  muuta ajateltavaa. Lisäksi suunnittelen lomamatkaa Pietariin ja uutta tatuointia! Mahdollisimman paljon pitää olla muuta mielessä ettei iske ahdistusta vauva-asioista.

Kimurantti siellä ainakin riittää asioita pitämään vauva-asiat kauempana mielessä :) Hyvä vaan :)

).( Dpo 13. Täällä on niin menkkaolo päällä :( :( Ei kai se vieläkään ollut meidän aika saada plussaa... ensi kierron aikana täyttyykin sitten vuosi yritystä... On niin kurja olo nyt... Tietty menkat eivät ole vielä saapuneet, mutta on vaan niin vahvasti sellainen tunne... Jos ei ihmeitä tapahdu, voisin testailla perjantaina.. silloin menkat olisivat nimellisesti jo myöhässä.. Täytyy nyt katsella... Ja nyt kun puran mieltäni täällä, iskee joku ripuli tietty... mitäpä en enää toivoisi tähän tulossa olevaan pitkään päivään...

elenna: joo se ois kiva jos oireet ois merkki odotetusta :)  sitä kans oon miettinyt että jos on raskaana niin voikohan alkutaipaleella tuntua noita menkkatuntemuksia miten.. :) eihän sitä koskaan tiedä vaikka oiskin tärpännyt :)
j3nni. pahoittelut tädin saapumisesta :(
jessica: josko se ovis on tuloillaan :)  ootkos testaillut r-testillä varooksi? :) 
vuononvaltiatar: pahoittelut menkkatuntemuksista :(  kunpa se täti ei tuliskaan..
sazu: Kyllä sulla kiirusta pitää töis. taitaa siellä olla ovis juuri käsillä taikka kiinnittyminen :)
Kimurantti: Siellähän on paljon ohjelmaa tiedossa :) tsemppiä oviksen bongaukseen :)
mame: Voi hitsit sulla on siellä hirmu jännät paikat, kyllä nuo oireet puhuu vahvasti plussasta :)

Tilastohan näyttää jo valoisammalta toukokuunkin osalta :) 

on.. tekis kyllä niin mieli tehdä jo tänään testi. vessassakaan en oo vielä käynyt kun pohdin että tekiskö vai eikö tekis :D on melkein ihme jos saan oltua tekemättä.. :P oireita ei nyt oo tuntunu  olevan ku tuo nenän tukkoisuus... toki nyt on ollut semmonen härdellikin ettei tota omaa napaa oo ehtinyt aatella :)

mame tuliko sieltä uusi plussa? :) Toivottavasti!! Oon täällä jännittänyt sun puolesta!

vuononvaltiatar, mulla on vähän samoja tuntemuksia kun sulla. Välillä tuntuu siltä, että menkat alkais, sitten on taas ihan normaali olo. Oon ollu tosi väsyny viime aikoina, eilen nukahdin sohvalle puoli kymmeneltä... Toivottavasti sulla menkat pysyy poissa ja pääset perjantaina testaamaan! :)

vanilj, mullakin on parina iltana ollu nenä niin tukossa, että varmaan oon tulossa kipeeksi. Toivottavasti sulla se on merkki jostain paremmasta! :)

Täällä on menossa kp 30/ ?? (viime kierrossa 27). Menkoista ei tietoakaan. Eilen illalla sain herkällä testillä negan, kun miekkonen tuli kotiin testin kanssa ja sanoi, että nyt katsotaan onko onnistanut. Aika hämmentynyt olo on. Olin satavarma, että tunsin oviksen 28.5. tienoilla. Nyt mietin koko ajan, että voiko olla, että testissä ei vielä näy mitään, kun testasin illalla ja olin koko päivän juonut vettä ja kaksi tuntia ennen testausta olin käynyt vessassa. Voiskohan vielä tulla silti plussa?!

pitää joka välissä käydä kattomassa onko mame ehtinyt kirjoitteleen :)
m-kukka: voihan se plussa tulla, eikös se oo joku 4 tuntia suositus minimi mikä pitäis pidätelle ennen testausta.. joten uus testi varmaan kannattaa tehdä, jos ei jo tänään niin heti huomenna aamulla :)

tää päätti testata ja negahan sieltä tuli.

vanilj, onko sulla mikä kp menossa? Ehkä se sieltä vielä näinä päivinä plussaksi muuttuu! Mun pitääkin tänään käydä ostamassa testi, niin vois huomenna aamulla kokeilla uudestaan... :) Kunpa en vaan oikeesti olis tulossa kipeeksi, ollaan tässä just muuttoakin tekemässä.

m-kukka: onhan siinä aina mahollisuus että vielä plussaksi muuttuis. kp 28, huomenna aamusta pitäis tädin kurvata paikalle.
Mut josko toi nenän tukkoisuus on oire tulevasta plussasta? :) Sinne hyvät muuttotouhut :)

Päivää, leidit! En ole muutamaan aikaan ehtinyt käymään täällä ja olen vissiin vähän pudonnut kärryiltä sen suhteen mitä porukalle kuuluu.

Sazu91:sellä ainakin on jänniä oireita - oliskohan kuitenkin plussa tulollaan..?

Vuononvaltiattaren
vuoto kuulostaa epäilyttävästi kiinnittymisvuodolta kun kerran menkkojen ei pitäisi vielä olla alkamassa. Peukkuja sinne!

j3nnillä on vähintäänkin raivostuttava tilanne siellä. Toivottavasti miehen leikkaus sujuu ongelmitta ja toipuminen on nopeaa!

Ja mamen haamulainen sai mut hihkumaan innosta! Kunpa sieltä nyt tulisi päivän, parin sisällä oikein kunnon vahva plussa! Nuo Pregcheckin testit ovat samaa 25 miun vahvuutta kuin apteekin testitkin eli ei ihme jos ei vielä kovin vahvaa viivaa näy.  

Täällä on menossa kp 28 ja 14-15 dpo. Olin ajatellut eilen aamulla testata mutta päätinkin sitten jänistää ja siirtää testausta ihan siksi ettei mahdollisesta negasta harmistuneena olisi tarvinnut tapella kyyneliä vastaan työkeikalla. No, kroppahan keksi siinä työillan ratoksi että tipautellaanpas vähän rusehtavia tippoja Cat-tädin kiusaksi jotta sillä olisi pasmat oikein sekaisin. Mahtavaa, suurenmoista! Ohjeiden mukaisesti jatkoin kumminkin Lugesteronien käyttöä ja nyt kyttäilen alkaako vuotoa tulla enemmänkin vaiko eikö.  Yleensä pieni tiputtelu tarkoittaa sitä että täti on ovella ja seuraavana päivänä se akka istuu jo olohuoneen parhaassa tuolissa.

Voi mame, säntäsin suoraan sängystä koneelle katsoakseni mitä sinne kuuluu <3 *sormet ja varpaat ristissä...*

Catriona et ois paljo osuvammin voinu sanoo :D nimenomaan istuu parhaalle paikalle ja tiputtaa muut viä vierestään lattialle kunnon tönäsyllä.....i can feel juu! tänne ryysäs ittensä kans tossa taannoin yhtä röyhkeesti.....

Jännäilen täällä kaikkien muidenkin puolesta....oireita on ilmassa jos jonkinmoisia :)

Olin viime kierrossa NIIIN varma raskaudesta ettei mitään järkee....tulihan se akka sieltä sit sillon kp 33 jälkeen....kaheks päiväks.....hassua tässä on vaan se et viimeset pari viikkoo ollu tosi heikottava olo, nälkä tulee sekunnissa ja jos ei heti saa ruokaa niin tulee tosi huono olo, jotkut ruoat öklöttää ja ihmeellisiä mielitekoja.....mistä lie oon tälläsen taas päähäni kehittäny.....mut nyt siis laskurin mukaan ois menossa kp 18 dpo 2....en kyl tiä yhtään missä mennään...pitäisköhän tehä varmistustesti ennen reissua?

vuononvaltiatar: Nyt en tee kyllä testiä ennen ku on joko jäätävät pahoinvoinnit tai maha kasvanu tai jotaki muuta konkreettista. Yhdessä pääsemme siis jatkamaan tätä yrittämistä tuon vuoden rajapyykinkin ohi :/
pikkutonttu: Nyt tuli onnittelut kyllä vähän liian aikasin. :/ Nega tuli tänä aamuna. Ja sit jos tänä vuonna sellanen onni käy et raskaudun niin luovutan mun hienot tilastot jollekin halukkaalle :D
Kimurantti: Mä oon melkein kateellinen että oot pystynyt oleen noin tyynenä. Ite aina joskus pääsen innostumaan tällee vähän liikaa ja sitten tulee paha mieli.
vanilj: Voi surkeus tätä mun testaamista. Nega tuli. Toivon mukaan sulla menis testailut sitten paremmin :)
m-kukka: Voihan se plussakin sulle vielä tulla. Mulle ei tullut. Niin ja tosiaan ite en ainakaan koskaan oviksesta vois laskee koska menkat alkaa kun mulla ainakin se luteaalivaihekin on välillä ollut 40 päivääkin :D
Catriona: Joo ei tänään taas näkynyt mitään viivaa. :( Ois nyt pysynyt teiltä se täti poissa :/
jessica3: Tee ihmees varmistustesti. Täällä taas testailut päätty huonosti. :/

Omaa: Voi pälli! Kp 33, Dpo 13 menossa ja uusi testitulos: NEGATIIVINEN. Voi että! Tosin koska olen tällänen yltiöpositiivinen hölmö niin voihan se plussa tulla vieläkin :D Se eilinen haamu oli niin pieni että ihan hyvin tänäänkin tuli tuo nega siitä huolimatta että vaikka viikon päästä tulis sit kunnon plussa. Ku ne pitoisuudet aluks on kuitenkin niin olemattomia. Niin ja ovulaatiostakinhan on vasta tuo 13 päivää. Eli menkkoja odotellessa. :D Ja jos ne ei nyt viikon sisään tuu niin sit voikin jo soitella lääkärille.

Kuule Jessica, teeppä varmuuden vuoksi testi. Siskolikalla nimittäin kävi aikanaan niin että tuli valemenkat mutta oli kaikenlaisia oireita ja siellä oli sitten esikoinen kasvamassa.

Voi ei!!! Mame haluisin niin paljon nyt et se tän päivänen oli vaan hämy ja siellä ne pitoisuudet tosiaan on vielä niin vähäisiä että vielä siitä plussaks muuttuu <3   kun mä en oo ainakaa ikinä saanu minkäännäköstä viivanpaikkaakaan haamusta puhumattakaan joten mistä ihmeestä sellainen haamulainen sitten olisi tullut...helppo sanoa mutta odota muutama päivä ja testaa uudelleen....etkä oo mikään hölmö, tottakai se antaa uskoa raskautumisesta!

Joo catriona se mun viime kierto oli täynnä "oireita" ja nyt vasta ihme oloja ollutkin...taidan huomenna polkasta kauppaan ja ihan varmuuden vuoks tehä testin.....kai mä oon jonku valeraskauden kehittäny itelleni mut ei mulla kyllä ikinä oo minkään ruoan suhteen ollu mitään ongelmaa/mielitekoja tai öklötyksiä ja pystyn oleen pitkiä aikoja kyl syömättäki ilman pahoja oloja....Hmph...en tiä taas mitä mun kropassa tapahtuu :D

Vuononvaltiatar ja vanilj ja m-kukka sielläkin jännät paikat......<3

Takaisin