Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mame, pahoittelut negasta :( mutta voi se vielä ihan hyvin muuttua! Eikös menkat ala useimmilla dpo14, joten teet sitten lisää testejä, jos ei niitä sittenkään vielä kuulu.

jessica3, kannattaa tehdä varmistustesti, kun sulla on noin lyhyet menkatkin ollut! Mulle ainakin lääkäri sanoi yksistä omituisesti alkaneista menkoista, että sellaisten jälkeen pitää tehdä varmistustesti jos menkat kestivät vähemmän aikaa kuin yleensä. Joku hormonihäiriökin voinee tuollaista aiheuttaa, mutta raskaus kannattaa sulkea pois ;)

Catriona, harmittelut tiputtelusta :( :( Sulle en ainakaan toivo tätiä kylään!

vanilj, pahoittelut negasta :(

vuononvaltiatar, pahoittelut menkkaolosta :( ja siitä kun ootte jo niin lähellä tuota vuoden rajapyykkiä :( Mä kanssa itkeskelin eilen illalla samaa ongelmaa. Kävin katsomassa hoitojen hintoja ja jotain adoptiosivuja. Hinnat pyyhkii taivaita ja toi adoptiokin on niin älyttömän pitkä prosessi, eikä siitä ees tiedä minkä ikäisen lapsen saa :( Ei kyllä lohduta se vaihtoehto kauheasti. Muuten voisin ihan hyvin kuvitella olevani erivärisenkin lapsen äiti :) Mutta se prosessi vaan on niin älyttömän hankalaa. Mutta nää nyt oli aivan liian pitkälle meneviä ajatuksia. Eiköhän me molemmat vielä saada se plussakin testiin. Paljon voimia sinulle! <3

Täälläkin on ollut tänään entistä vahvempia menkkatuntemuksia mahassa. Ja jotain kipristelyä. Tuntuu niin vahvasti siltä, että sieltä ne menkat taas tulee ylihuomenna :( Kumpa jäis ees se tuhruilu pois. Kuinkahan kauan pitää vielä odottaa, että tulisi raskaaksi... Yhä enemmän alan miettimään itseäni luokassa "lapsettomat". Ei pitäisi vielä. Noh, päivä kerrallaan eteenpäin. Ja ehkä tällä kaikella on joku tarkoitus...

Tsemppiä kaikille! Eteenpäin sanoi mummo lumessa. :)

mamelle toivotaan kunnon plussaa seuraavaan testiin! Jos se sieltä kuitenkin vielä tulisi. :) Itse tajusin tuon esikoisen kohdalla testata vasta sitten, kun oli useana päivänä suunnilleen samoihin aikoihin tullut "pahoinvointikohtaus". Sellaista lievää pahoinvointia vain, en onnekseni oksentanut kertaakaan koko raskausaikana. En itse silloin ollenkaan odottanut, että olisin jo tullut raskaaksi, joten kuukautisten oletettu alkamisaikakin meni ihan ohi. Voi kun osaisi toistakin yrittäessä olla yhtä huolettomasti. Tsemppiä sinne!

Kovasti jännään myös teitä muita, joilla on kaiken maailman jänniä oireita. Toivottavasti tästä lähtee teille kunnon plussa-aalto! :) Mukana siis jännäyksessä, vuononvaltiatar, vanilj, m-kukka ja jessica3!

ON: Täälläkin vielä odotellaan tätiä kylään. Nyt ovat kyllä menkkatuntemukset loppuneet, mutta lienee tuo kierto vielä aika sekaisin. Nyt kp 42. Noh, kai se vuoto joskus alkaa, muutaman päivän tai viikon päästä. :P Ei minulla kyllä aiemmin ole ollut oviksenkaan aikoihin mitään ihmetuntemuksia, mutta eipä ennen esikoista kyllä kuukautisvuotokaan kestänyt seitsemää päivää saati enempää. Kierron normalisoitumista odotellessa. Toivotaan, että se tässä kesän mittaan palautuu ennalleen.

Catriona: pahoittelut tiputtelusta :(
jessica: tee ihmeessä testi :) oireet ainakin kuulostais lupaavilta :)
mame: voi eikä :(  höh... mut josko se hcg vielä niin matala ettei näytä sen takia, pari päivää oottelet ja testailet uudestaan :) tsemppiä sinne <3
elenna: höh, pahottelit menkkatuntemuksista, kyllä teille sais jo pikkuinen lähteä matkaan <3 kyllä sitä tulee kans välillä katteltua eri hoitomahdollisuuksia...
Kellitys: toivootavasti siellä nopsasti kierrot tasoittuisi :)

Heippa kaikille!

Ja edelleen haluan uskoa, että mame ja vuonis vielä tähän kiertoon plussaisivat, pitäähän teidän nyt!!

Jessicalla onki outo juttu! Toivottavasti ois positiivinen yllätys, kyllähän noita tapauksia aina kuulee, että menkat tuli vaikka oli tärpänny jo.

Toivottavasti myös vanilj:lla ois tärpänny!

Ihanaa et on kesä! Vaikka jotenki kesät ei tunnu enää nii ihanilta ku sillon pienenä. Menee niin nopeesti ohi. Ehkä sitte pääsee taas kunnolla kesäfiilikseen, kun on sitä jälkikasvua, joiden kanssa voi touhuta ja mennä ja tehdä niitä kesäjuttuja. Miehen kanssa kaksin tulee enemmänki vaan elettyä arkea sitä muutamaa lomaviikkoa lukuunottamatta. 

Täällä mennään kp 21 dpo5 (EEEHKÄ, testailin tikuilla suurinpiirtein ja ku alko tummenee ni en ehtinykää enää testailla. Onneks sentää ollaa pupuilee ehitty ;)) Nyt on aika tarkkaan ollu viime kierrot sen 30 pvä, joten saa nähdä tuleeko juhannukseksi ilouutisia vai "onko pakko" ottaa vähä skumppaa ja mansikoita! No, jälkimmäisiä joka tapauksessa, oli miten oli! 

Ainut kiva kuulla sustakin! joo nyt kun juhannus on tulossa niin itellä ainakin vähän sellanen fifty-fifty tilanne et nyt ei ois ihan paras aika plussalle... ;) hyvä että siellä on pupuilut hoidettu ahkerasti, ei ainakaan siitä jää kii.....plussapuhureita!

Niin ja lisäisin vielä omaan ihmeelliseen olotilaani et pää on hetken aikaa (viikko-kaks viikkoo) ollut sellanen höttö....vähän niinku särkis välillä ja sellanen ihmeellisen tuntunen.....on sellanen hönttö olo siis......aikamoista

ja mä uskon kans mamen ja vuononvaltiattaren plussiin!!!!!

).( Tänään on tullut pikkarisuojaan rusehtavaa vuotoa, ei sentään tuoretta verta... Olo on kyllä sellainen, että ne menkat sieltä tulee kuitenkin... :( Mutta vielä ei ainakaan kp 1 ole...

Kiitos kaikille kannustuksesta! <3

vanilj höh höh negasta :( :( :(

m-kukka jännätään molemmat sitten tilannetta vielä :) Itseni kohdalla jo toivon vähän menetin, mutta kunnes hanat aukeaa, toivoa on :)

Catriona kumpa vaan ei menkat nyt olisi tulossa!! :) :)

jessica3 aina voi varmuudeksi testin tehdä.. jollei muuta niin oman mielen parantamiseksi :)

mame voi meitä epäonnekkaita :( No eipä silti, on tottakai muitakin yli vuoden pitkälti yrittäneitä... kumpa ei paljoa kauempaa enää kestä odottaminen :) Suuret pahoittelut siis negasta!! :( :(

elenna tuntuu vaan niin pahalta välillä, kun ei tiiä, miksei vaan onnista... vitamiinit ja sellaiset jutut ovat kondiksessa... Pientä ylipainoa kyllä on... ainoa, mikä mietityttää olis nuo kilppariarvot... niitä voisin vaikka terkkarin kautta katsella, kun on helppo rinnastaa muihin juttuihin samalla :) Meillä ei ilmeisesti adoptiota ajatella vaihtoehdoksi. Tässä vaiheessa mies on jyrkästi sitä mieltä, ettei halua adoptiota... Mutta mieli tottakai voipi vielä muuttua, mutta kumpa vaan ei kummankaan meistä tarttis sille polulle lähteä <3 Mutta valitettavasti mennään samoilla fiiliksissä :( :(

Kellitys kiertojen rauhoittumista toivotetaan täältä sinne! :)

ainut on kyllä kivaa, että kesä on jälleen tullut. Odottaa vaan niin päiviä, kun saisi pikkuisen kanssa ulkona touhuta <3 Mutta sitä odotellessa täytyy tyytyä ottamaan vaikka sitten vitutukseen huurteisen miehen kanssa aina kp 1 johdosta :D Kumpa siellä jäisi skoolaamiset skumpalla väliin jussina <3

mame - pahoittelut negasta :/ mutta älä heitä vielä toivoa hukkaan, vielä se plussa voi testiin pärähtää :)

jessica3 - suosittelen r-testin tekemistä, sen verran nimittäin oireita sulla, kysehän on voinut olla juurikin noista "valemenkoista" :) 

vuononvaltiatar - noista menkkatuntemuksista; mulla kun tuo keskenmennyt raskaus alkoi niin olin aivan satavarma, että menkat alkaa - mahaa nippaili ja poltteli, selkä oli kipeä, tissit kipeät. Nuo "menkkatuntemukset" olivat paljon vahvempia kuin normaalisti ennen menkoja. Elin siis aivan siinä uskossa, että kyllä se täti vierailee kohta. Mieleeni ei silloin edes tullut, että voisin olla raskaana, koska edellisessä kierrossa pupuilimme vain yhden ainoan kerran, ja totesin miehellenikin ettei meille voi niin hyvää tuuria käydä, että ekasta yrittämästä tulisin raskaaksi...no tulin kuitenkin, vaikka ei se onni 12 vkoa pidempään kestänyt... Yritän siis tässä vain sanoa, että nuo menkkatuntemukset voivat tarkoittaa tulevia menkkoja tai ihan oikeasti sitä alkanutta raskautta :) joten toivotaan sulle tuota jälkimmäistä<3

vanilj - tuo nenän tukkoisuus onkin hyvä oire ;)

m-kukka - pahoittelut negasta :/ toivotaan kuitenkin, että se plussaksi muuttuisi :) Toivoa varmasti on vielä jos pidätit vain 2 tuntia ennen testausta ja niinkuin vanilj:kin totesi, niin näin alkuvaiheessa kannattaa odottaa ainakin sen 4 h :)

Catriona - ennemminkin ovisoireiksi tunnistin nuo. En millään voi olla raskaana, joten noiden oireiden on pakkoa liittyä tuohon ovulaatioon. Maaliskuussa tosiaan tapahtui keskenmeno rv 12+2, ja vasta viime kuun lopulla HCG oli tippunut nolliin ja kuukautiset alkoi (<--tämän takia en voi siis olla raskautunut edellisestä kierrosta). Toivotaan kuitenkin, että kun tässä kierrossa tuo ovulaatio oireili niin vahvasti, että pupuilu olisi tuottanut tulosta ja, että plussakin tänne tulisi :)
--------------------------------------------------------
Catriona, Älä suotta vielä huolestu noista tipoista, ei niiden tarvitse merkata menkkoja :>

ainut - toivotaan, että juhannuksena sulta jäisi pois ainakin tuo skumppa ;> eli plussatuulia sinne!!

Kellitys - toivotaan, että sulla tuo kierto palautui normaaliksi :s

Hieman omaa: eilen illalla makoilin sängyllä ja kirjoitin muistiinpanoja palaveriin. Ykskaks alapäähän vihlaisi todella lujasti :/ Näin kävi kolme kertaa noin tunnin sisällä. Mistähän kyse? ...mitään äkkinäisiä liikkeitä en tehnyt, makoilin vain paikoillani. Myöskään tuota läpinäkyvää venyvää limaa ei ole enään tänään tullut. Taitaa ovulaatio olla takanapäin, ainakin toivon niin, koska viime päivinä olemme pupuilleet ahkerasti ;> 

Pahoittelut kaikki tuntuvat nyt menevän negalinjaa ..Yritän itse nyt olla ajattelematta koko asiaa menkat tulee jos tulee jos ei eletään sen mukaan. Joo ja tunnin päästä taas toivon muuta. Mulla on pari kaveria ulkomailta käymässä toinen Meksikosta ja toinen Jenkeistä heidän kauttaan saa kyllä kummasti uutta ajateltavaa.

Täti tuli kuin tulikin tänään. Turkeleen ämmä! En olisi todellakaan halunnut viettää häiden vuosipäivää tyhjin kohduin!  Oli ihan tarpeeksi epäreilua että menetin vauvan alle kaksi kuukautta ennen häitä!  *itkuparkuraivari*

vanilj, mulla oli nenä taas aamulla ihan normaali, saa nähdä meneekö vielä illemmalla tukkoon! Yritän tässä parhaani mukaan pysyä järkevänä ja hokea "Älä elättele turhia toiveita...", mutta silti päässä pyörii ajatukset siitä, että jospa sittenkin olis onnistanut.

mame, voi harmi! :/ Mutta ei sitä tiedä, ehkä se vielä plussaksi muuttuu, kun ei kerta ole menkkojakaan vielä kuulunut!

jessica3, tee ihmeessä vielä testi! :)

vuononvaltiatar, juu täällä jännäillään! Näin viime yönä jo unta, että menkat alkoi. Mutta eivätpä olleet alkaneet! Toivottavasti sullakin jää tuohon, eikä tuu kp1!

sazu91, hui.. mikähän siellä vihloo? Toivottavasti ei ole mikään huono merkki!

catriona, tosi epäreilua kyllä. :( Pahoittelut ja oikein paljon voimia sinulle!!

Mä tulenkin huomenna sitten raportoimaan, että miten täällä kävi! Nyt aion odottaa ainakin 8 tuntia ja aamupissat ja kaikki, ja herkällä testillä mennään!
Perjantaina on muutto uuteen kämppään miekkosen kanssa, hyvä että on vähän muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin nämä maha-asiat!

Pahoittelut Catriona ;(

sazu91, mitähän tuo voisi olla... :O Jos se olisi alavatsalla, niin voisi vaikka kiinnittymisestäkin johtua jos aika on sopiva... kuka näistä tietää. Toivotaan parasta!

vuononvaltiatar
, kyllä uskon, että te jollain hoidoilla sitten viimeistään onnistutte, jos ei ilman. Mullakin pitäis olla kaikki kunnossa päällisin puolin...sehän tässä mietityttääkin...pahoin pelkään, että vika on siittiöissä. Lähisuvussakin oli lapsettomuutta miehen puolella, mutta en oo uskaltanu kysyä, missä oli vika heillä. Ottaisin paljon mieluummin sellasen tilanteen, että itsessä on vika ja se voitaisiin vaan hoitaa pois jollain lääkkeillä tms... No, eihän tiiä, jos vielä tässä kesällä tärppäis. Pahoittelut vuodosta sinne :( Toivottavasti ei lisäänny, mutta jospa viimestään ensi kierrolla tuliskin yllätys teille, toivon niin.

vanilj, kiitti :) Samoinhan se olisi teilläkin jo aika.

m-kukka, plussatuulta!

Näköjään kirjottelin taas tänne. Tuhrua ei onneks vielä näy, ei tarviskaan kyllä alkaa vielä dpo12. Viimeks tuhruili jo tässä vaiheessa, mutta silloin taiskin olla joku häiriö mulla. Dpo14 eli perjantaina alkaa sitten kunnon vuoto...jos ei ala niin kyllä yllättyisin. Yk11 olisi ollut ihan tarpeeksi iso numero jo. Vaikka onhan monilla isompiakin lukuja ja kuukausimääriä, toivottavasti haikara löytää ainakin teille!

Sazu91 kumpa voisikin olla... minusta on tullut niin epäuskoinen oman raskautumisen suhteen varmaan, etten anna itselleni edes lupaa uskoa raskautuneeni... ... sairasta ehkä... Ehkä pitäisi vaan pitää yritystaukoa ja käyttää vaikka ehkäisyä välillä, vaikka tuleekin sellainen olo, että miksi vaivautua, kun emme näemmä uudelleen ole tulossa raskaaksi ilman ehkäisyäkään... eikä mikä olo taas....

butterfly85 ompa varmasti kansainvälinen tunnelma siellä! :)

Catriona suuret pahoittelut menkoista!! :( :( Itsellä oli ehkä hieman taikauskoakin, että tässä kierrossa käyttämäni Thin400 ja Aqua controlit voisivat auttaa.... mutta näyttää pahasti siltä, ettei niistä olisi ollut apua meille... tai sitten tuo pirun hiiva kuitenkin sekoitti mein pupuiluja ja otollinen hetki jäi käyttämättä. Tiedä sitä sitten..... Jaksamisia sinne! :)

m-kukka nyt on jotenkin kipuilu sen verran lisääntynyt iltaa kohti, etten yhtään ihmettelisi, vaikka menkat odottaisivat aamulla sängystä noustessa :( Sinne paljon onnea testaamiseen!

elenna tuntuu jotenkin vaan niin vaikealta jo ajatella terkkariin soittoa ja kertoa yrittämisestä ja kysellä lääkärille pääsystä.... Luultavasti lääkäri sanoo ensin, että laihduttakaa 20kg ja katsotaan sitten asiaa uudelleen... Tai tuntuu jotenkin, että kuntapuolella se on se eka juttu, mihin tartutaan. Kun taas yksityisellä pääsisi ultraan heti kurkattavaksi ja labroihin, mutta se tietty maksaa, emmekä me asu ihan lähellä isoa kaupunkia, joten pitäisi matkata sinne.... ei tää oo helppoa... Toki vasta tammikuusta oomme asuneet yhdessä saman katon alla jälleen muuton jälkeen, joten teknisesti joulun lähestyessä lähestyisi tuo pupuilun ajoittamismielessä vuosi yrittämistä... Ehkä tästä vaan täytyy katsella, mitä tapahtuu... Kumpa siellä tuhruja ei ilmesty! :)

Pikasesti omat kuulumiset. Kontrolliraskaustesti tehty tänään labrassa ja juupajuu, edelleenkin positiivinen.emoticon Mä en jaksa tätä nyt. Uusi pissanäyte pitää viiä joko perjantaina tai maanantaina. Huomenna on lääkäri ihan muusta syystä, niin aattelin kyllä, että laittais mulle labraan lähetteen verikokeen, josta näkis, että onko mulla tulehdus arvot koholla. Tänään nimittäin kävelin töihin puolikumarassa ja kipu oli todella viiltävä.

Että meijän uuden yrityksen alkaminen vaan venyy ja venyy... Noh, onneksi tässä on omien häiden järjesteleminen (tai no mitä siinä edes järjestää, kun on pienet maistraattihäät ja alle 10 vierasta) ja muutto. Ja tuo koulu. Mutta mun sydän itkee vieläkin tuota meijän pientä enkeliä... Miksi......?

Voi viipsukka, koskettava kirjoitus sulla. Itku tuli, kun keskenmeno takana täälläkin. :( Vain luoja yksin tietää, että miksi toisia niin koetellaan? Ja toiset saavat tuosta vaan. Elämä on niin julmaa välillä. Voimia sinne ja nauti suuresta päivästäsi kaikesta huolimatta! <3

Vuononvaltiatar
: Voi pahus jos se täti nyt tulee kylään! Eipä ollut aquasta ja thinkistä nyt apua. :(

Catriona: No helkutti sentään, miksi sen täti nyt sinne löysi. Aikalailla on teitäkin koeteltu, voimia! <3

sazu91: Koska sulla oli ovis? Täällä ihmettelen meinaan vähän samaa, kun vkonloppuna oli ovis ja pari päivää oli rauhallista ei tuntemuksia yms. eilen jumpassa kova vihlaisu munasarjassa ja jomotti vielä illallakin. eihän oviksen jälkeen nyt heti kuuluis tuntemuksia olla? aloin jo miettiä, et jos mulla ei ollutkaan viel olis, mistä näistä tietää!  :)

Voi mame, mitä ihmettä?! Mikä himskatin haamu se oli ja sitten nega, kyllä sua nyt koetellaan ja pidetään jännityksestä. Toivotaan, et tän aamun testi oli susi ja plussa viel tulee! Tsemppiä testailuun, niin toivon! :)

Omaa: Itseä vähän ihmetyttää kun mulla tuli ovis plussa la aamuna ja edellis yönä oli jo tuntemuksia ovulaatiosta jotka kesti su aamuun ja sit sunnuntai iltana oikeestaan kaikki oli ohi. Tämän jälkeen ollut rauhallista ei vuotoa, ei tuntemuksia. Eilen illalla jumpassa vihlaisi vas.puolelta(ovis tuntemukset myös siellä vkonloppuna). Tämän jälkeen illallakin vielä pientä tuntemusta ja jomotusta ja ehkä vähän töissäkin tänään ja eilen alkoi jo valtovuotokin. Yleensä tälläistä mulla ei ole ollut, mietin et voiko olla et ovis ei olekkaan tapahtunut vkonloppuna? Tikkuja mulla ei oo, et voisin tarkistaa. Voiko se kestää useamman päivän siitä ovisplussasta vai voiko olla jotain endometrioosiin liittyvää? Siis ei mulla koskaan todettu ole, mut kaikkea sitä sit miettii, koska mihinkään kiinnittymiseen nämä ei nyt sovi koska on liian vähän päiviä. Alkoi vaan ihmetyttämään. Miks naisen kohassa tapahtuu kaikkea niin kovin, olis paljon helpompi olla ajattelematta raskaaksi tulemista jos ei olis mitään tuntemuksia. No näillä mennään! Nautitaan tytöt kesäsäästä kun on niin mukavaa ilmaa ollut! :)

Paljon plussatuulta jännittäjille! ++++

mame; Pahoittelut negasta :/ Mutta toivotaan että se vielä plussaksi muuttuu tsemppiä ja plussa tuulia!

Moikka kaikille!

Uusia tullu mukaan.. Tervetuloa! :)

mame; voi ei.. ehdin jo niin innostua että teille olisi se plussa tullu.. toivotaan nyt että plussa testiin tulis vaikka parin päivän päästä! <3

catriona; eikä! :( olisin halunnu että teille olisi plussa tullu.. voimia! <3

vuononvaltiatar; siellä elellään jänniä aikoja! ;)

jessica3; plussatuulia sinne! :)

Viipsukka; teille paljon voimia! <3

elenna; sielläkin jännät ajat! Tsemppiä! :)

vanilj; pahoittelut negasta :(

Omaa; testiä tehty muutamaan otteeseen ja negaa näyttää.. ei ollu meidän aika vieläkään saada pientä.. enkä usko että tulis myöhästä plussaa :( oon ollut taas murheen murtama, ja tietenkin menkat antaa taas itseään odottaa.. :( kp 44 menossa.. oon aika varma että menkat alkaa olee sitä yhtä normikiertoo lukuun ottamatta väliä 60-80.. :( pahasti ainakin näyttää siltä.. eikä niitä pieniäkään menkkatuntemuksia ole.. alkaa tuo yrittämisen kahden vuoden rajapylkki tulla pian vastaan.. ehkä pikkasen ahdistaa.. :D mä en voi käsittää kun toisilla onnistuu hyvinkin pian tulla raskaaks ja sit muilla voi kestää vuosia.. vähän oon miettiny jos pitäis "kesälomaa" yrittämisestä.. ei seurais kiertoakaan niin tarkkaan.. ja odottais sitä että pääsis tutkimuksiin joskus.. lähetteestä kulunu kohta 2kk.. kaverilla oli la muutama päivä sitten, ja kohta varmaan kuulee kun on saannu pienen nyytin.. siin vaihees varmaan taas omaa sydäntä riipasee.. kesän aikana muutama muukin kaveri saa vaavin... missä meidän vaavi on???

kaikille paljon plussatuulia.. toivottavasti jo pidenpäänkiin yrittäneet pian plussais! <3

Huomenta...

Kyllä päivitin tänne nyt kp 1... epäilyttävää vuotoa vielä, eikä niagarat tänä aamunakaan vielä auenneet, mutta jos päivän mittaan vahvistuu, vaihdan tickerinkin ja luovutan täysin...

Viipsukka voi ei, pahoittelut!

pikkutonttu erikoiselta kuulostaa... kumpa tilanne selkiäisi :)

kukka^^ harmittelut sinne negasta! :(

Haamuperkele on edelleenkin vain haamu, voisko hei edes ovistestit plussata ihan kunnolla, että edes jotain olis??? Mieli tekis mennä nyt jo uudestaan lääkärille ja pyytää ne clomit!

Catriona: No ehkä se plussa vielä joskus meillekin suodaan vaikkei nyt oiskaan onnistanu :/ Pahoitteluni tädin saapumisesta. :/
jessica3: Ajattelin että vielä huomenna testaan, mutta sitten saa luvan olla.
elenna: Ite oon jo kans jonkin aikaa pitänyt itseäni lapsettomana. Toivottavasti kuitenkin pääsis siitä luokasta joskus poiskin. Huomenna tosiaan vielä koitan testata uudestaan.
Kellitys: Toivottavasti ei kovin paljon tuo kiertosi veny... Ite ajattelin tosiaan vielä huomenna koittaa testata.
vanilj: Kiitos tsempeistä :)
ainut: Tsemppiä sinulle loppukiertoon. Toivottavasti siellä onnistaisi kun täällä ei nyt sitten onnistanutkaan :/
vuononvaltiatar: Me ollaan kyllä epäonnekkaita. :( Pahoitteluni sinne alkavista menkoista. Ite toivoilen että alkais ne edes ajallaan kerran ei sitä plussaakaan ainakaan vielä tullut.
Sazu91: Mulla on yleensä tuollaisia alapäävihlaisuja yleensä menkkojen aikaan mutta voihan se ovulaatioonkin kai liittyä.
butterfly85: Hyvä että siellä on muutakin ajateltavaa kuin tämä vauvaprojekti :)
Viipsukka: Pahoitteluni yrityksen alkamisen viivästymisestä :(
pikkutonttu: Paha kyllä sanoo mistä oireilusi johtuvat. Hmmh...Olisko se ovis sittenkin ollut vasta myöhemmin. Mua kans ottaa tollaset hiton haamut liikaa päähän. Huomenna viel viimenen testaus.
Dumbo:Kiitos tsempeistä! :)
kukka^^: Voi pälli kun sinnekin nega tuli. Kyllä taas on haikarat hoitaneet surkeesti hommansa.
Kimurantti: Haamut on kyllä suoraan sieltä ja syvältä! Tosi nihkeesti tänne palstalle nyt tullut minkäänlaisia plussia.
m-kukka: Mitä testi näytti? :)

Omaa: Kp 34, Dpo 14. Lievähköä huonovointisuutta ollut mutta todennäköisesti liiasta auringonotosta johtuen. Huomenna siis teen vielä yhden r-testin ja sitten lopetan tässä kierrossa testailun. Menkat sais sitten kohta alkaa tulla ku kuitenkin vikasta terolutistakin on jo viikko.

ainut: voi kumpa sinnekkin sais ilouutisia ja saisi Jussia juhlistaa erittäin iloisissa merkeissä :)
jessica: meinaatko testailla? :)
vuononvaltiatar: voi ei, isot pahoittelut! :(
sazu: mahtaisko kiinnittyminen olla kyseessä kun noin vihloo.. :o
butterfly: joo tuo on hyvä ajattelu tapa tulee kun on tullakseen, itekkin pyrin siihen, mutta... :D
Catriona: voi ei, isot pahoittelut sinne :( voimia!
m-kukka: sitä yrittää itellensä aina vakuutella että "nyt et sitten toivo liikoja" mut kas vain sitä huomaa kuinka alkaa etsiskelemään oireeta ja toiveet jo kohoaa pilviin :) miten kävi? :) 
elenna: voi kun se haikara löytäis teille! :)
Viipsukka: Voimia sinne paljon <3
pikkutonttu: onpas mennyt oudosti. mut jostain joskus oon lukenut että se o+ testit voi näyttää useamman päivän ja se ois sit se viimeinen o+testi  millä arvioidaan ovishetki.. (mä oon niin huono selittämää :D)
kukka^^: pahoittelut negoista :(  sais se täti tulla jos meinaa, eikä antaa odotuttaa, tai sitten ei tulis ollenkaan..  Kyllä teille sais jo se pikkuinen lähteä matkaan <3 voimia!
Kimurantti: kyllä osaa olla ärsyttävää kun ei edes ovistesti voi näyttää selkiää plussaa.. 
mame: sais se plussa kyllä sinne tulla nyt.. tympeetä kun antaa haamulaisen ja sitten ei mitään... huomiseen testaukseen tsemppiä :)

on.. kp29... dpo14.. menkkojen ois pitänyt tänään alkaa, muttei niistä merkkiäkään... huomennahan niiden on pakko jo alkaa... Aamusta tein r-testin ja negahan se oli..Tulis nyt sit vaan se täti niin pääsis uuteen kiertoon mahdollisimman nopeesti :)

Takaisin