Moi,
vuononvaltiatar, toivottavasti siellä on huono olo jo helpottanut... kumma kun useemmalla on nyt ollut tuollaista...vaikka tietysti voikin olla eri syyt. Mullakin oli kovin huono olo parina päivänä menkkojen aikaan, mutta sitten se taisi mennä ohi. Toivottavasti sullakin helpottaa!
jessica3, juu, ovistesti on plussa vasta kun viiva on vähintään yhtä paksu kuin se toinen viiva. Tsemppiä!
Chispa, pahoittelut tuosta, ettei teillä ollut samanlaiset ajatukset lapsiluvusta :( Onnea kuitenkin sinun kahden lapsen johdosta :) Hyvää jatkoa teille kaikille!
Kaele, eipä sulla kuuluisikaan vielä olla raskausoireita, joten hyvin menee! :) Silti omatkin uskomukseni on kyllä ihan täysin riippuvaisia noista oireista tai niiden puuttumisesta...toivon, että tällä kierroksella ei tulis oireita niin ei tarvitsisi kuvitellakaan mitään!
mame, sulla on näköjään tulossa lyhyempi kierto nyt...ainakin vähemmän odottelemista :) Kivaa, että oot ollut stressitön :)
m-kukka, lueskelin myös noista kystista ja siellä sanottiin jotain siihen suuntaan, että sellainen voi kehittyä joko oviksen jälkeen tai sitten kuukautisten jälkeen, mutta yleensä ovat haitattomia... mutta vaikea tietää tietenkään, johtuuko tuo siitä... jos se jatkaa häiritsemistään, niin voithan sitten käydä lääkärissä kysymässä.
Catriona, peukut on pystyssä, että lääkelaaki auttaisi! Tsemppiä!
Liza, meille ei vauvakuume oikein tullut ennenkuin sen jälkeen kun aloitettiin yritykset. Sitä ennen melkeinpä vaan rationaalisesti päätettiin, että ei haluta jäädä loppuiäksi ilman lapsia. Ja että ei haluta jättää elämättä sitä osa-aluetta elämästä. Ja kerran näin oli, niin aateltiin, että ei ole enää mitään syytä viivytellä pitempään (ikääkin jo on). Mutta teidän tilanteet tiedätte te itse. Tsemppiä pohdintoihin :)
Tänään tehty tarkistustesti oli nega, ja täti taitaa olla jo ulkona. Tosiaan oli välistä tosi huono olo menkkojen aikaan, mutta tää neljän päivän vapaa pelasti! En ois ikinä jaksanut töissä vielä kahta päivää... Ne alavatsan nipistelytkin tuntuu loppuneen tai ainakin vähentyneen kovasti, ja muutenkin on ihan hyvä olo. Jotenka varmaan mun oireet johtui jostain ohimenevästä asiasta... Nyt on taas ihan positiivinen ja toiveikas olo. Tosin oon huolestunut yhdestä toisesta asiasta, mutta ehkä siitäkin selvitään.
Tsemppiä kaikille! Ei luovuteta :)