Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta!

Tänne ei kummempia vieläkään. En tänään testannut, mielessä kävi, mutta purin hammasta :) Onko kellään muuten kokemusta ihon kutiamisesta kiertoon liittyen? Itsellä on alkanut alavatsa kutiamaan :) Mun mielestä viime kierrossakin taisi loppuvaiheessa olla sellaista. Se on friikkiä! :) Mitään menkkakolotuksia ei ole, mutta ne alkavat itsellä vuodon alkaessa tai juuri sen jälkeen...

Ai niin, päätin kokeilla tuota Nian kokeilua ensi kierrossa, jollei tällä kertaa tärpännyt :) Eli Thin 400 ja Aqua Controlia... Saas nähdä sitten :)

MiMMuhi; terolutit ainakin ovat antaneet apuja vissiin tuohon loppukierron tuhruiluun, jollen nyt ihan väärin muista...

omppuf Pahoittelut tädistä :/ Ja juu meillä on omakotitalo, tai oikeestaan pieni maatila, jota nyt remontoidaan kuntoon. Osa ihmisistä pitää meitä varmaan ihan hulluina, kun myytiin nykyinen siisti ja hyvässä kunnossa oleva omakotitalo hyvältä alueelta kaupungista ja ostettiin tollanen remonttikohde tuolta "ei mistään". Mutta pitäkööt emoticon. Mä ainaki alunperin helsinkiläisenä nautin niin paljon kun saan pian asua oikeesti maalla ja jos haluun ottaa pihaan ponin tai lehmän ni sitä ei estä mikään, vaan otan jos tahdon. :D Toisaalta vähä jännittää just se, kun tehtävää on niin paljon, mutta toisaalta ihanaa ku saa ite päättää asioista alusta pitäen. Tänään just mennään kattoo meidän tulevan keittiön kuvia keittiöliikkeeseen. 

toive3 ja Kaele tervetuloa kuumeilijoihin!

indyko ja vuononvaltiatar Kiva, että on muitakin koiraihmisiä! Mä en koskaan ole näyttelyistä niin innostunu, mutta tokosta ja agilitystä kylläkin sitäkin enemmän! Ja kesä se niidenkin kannalta on loistavaa aikaa! 

josma Loistavaa, että megakierto loppui viimein!!

MiMMuhi Onnea plussauksesta!

Täällä kp22 dpo6 ja kiirettä kiirettä.

Huomenta, arvon naiset, ja onnittelut MiMMuhille plussasta! Paljon tarrasukkia sinne! :)

elenna - täällä on edelleen peukut pystyssä ettei kyse olisi kohdunulkoisesta! Noista tutkimuksista sen verran että julkisella puolella lapsettomuustutkimuksiin ei yleensä pääse jos on alle 35-vuotias ja yritystä on kestänyt alle vuoden. Jos on jotain selkeää kuukautiskiertoon liittyvää ongelmaa, tutkimuksiin kannattanee hakeutua valittamalla niistä ja mainitsemalla lapsettomuuden ikään kuin sivumennen ("kun tässä nyt vauvaakin yritetään niin lienee syytä selvittää miksi kierto on sekaisin" tms).

Hope<3:lle pahoittelut ja Josmalle tavallaan onnittelut tädin visiitistä. Mieluummin olisin onnitellut Josmaa vihdoin plussasta mutta jos kerran ei tärppi ole käynyt niin paree että täti edes tulee. :/

Täällä kp 26, dpo 12-14, raskaustesti negatiivinen ja lievää rusehtavaa tiputtelua. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, täti saapuu huomenna. Joten suuntaan klinikalle - onnistuin saamaan ajan tälle päivälle - ja suunnitellaan hormonihoidot. Tekee mieli sanoa erinäisiä rumia sanoja!

ainut; oma äitini ja sisareni ovat tosi innoissaan kanssa agilitystä :) Itse olen aina ollut enempi näyttely- ja tokoihminen :) Nyt kesällä mennään kokeileen lammaspaimennusta mein haukun kanssa :) Luultavasti siltä menee täysin jauhot suuhun ja haukkuu vaan vimmatusti! :) Tuolla rodulla siis taipumusta lammastoimintaa, joten voisihan sieltä joku valo syttyä päässä ;-)

Catriona; testille ja tuhruttelulle iso höh :( :( Hienoa, että rohkenette tuohon horminihoitoihin seuraavaksi. On se kuitenkin iso askel. Hienoa, että ajankin saitte noin nopeasti. Kumpa teillä olisi nyt vaan tärpännyt :(

moikka!

Catriona; isot pahoittelut.. :( pistää oikein vihaks sun puolesta kun negaa näytti.. tsemppiä! <3

vuononvaltiatar; toivotaan nyt että tuo tietäisi vain hyvää ja kohta se plussa pärähtäis :)

ainut; plussatuulia! siellä saadaan kohta jännäillä :)

Omaa: neiti on ollut nyt kipeenä muutaman päivän.. kurkunpääntulehdus oli. Nyt alkaa jo onneks helpottaa mutta itse heräsin tänään kurkkukipuisena ja kuumettakin on mukavasti.. nyt on ykllä veto pois.. eikä ovistestiinkään vielä plussaa tullu.. taitaa jäädä varmaan tulematta.. positiivisia ajatuksia koitan kovasti kaivaa esille mutta hankalaa on :D ollaan kyllä nyt ahkerasti pupuilta niin tallessa pitäis muutama siimahäntä olla.. nyt vaan oman kuumeen takia odotukset tässä kierrossa tippu.. mutta näillä mennään.. kp 16 meneiillään..

Paljon plussapuhureita kaikille! :)

Onnittelut plussanneille !! <3

Täällä kp 29 eikä mitään muutosta. Edellinen kierto oli 30 päivää, joten huomiseksi odottelen menkkoja :)
Luulen kyllä että alkavat ihan ajallaan ja saadaan pyöreä luku yrityskiertoihin, yk 30:DD
Muutama jo kertynyt kyllä, mutta toistaiseksi positiivisin mielin ilman hoitoja mennään:)

Tsemppiä ja plussatuulia muille loppukiertoon<3!

vuononvaltiatar Hauskaa, meki ollaan nuorimman kanssa menossa paimenleirille kesällä! Siitä piti tulla tuleva maailmanmestari tokokoira (hih), mutta ei tullutkaan, ku on vähä epävarma jos ei saa multa tukea ja vaikeuttaa hirveesti esim. paikallamakuuta, kun pitäs yksin olla ja keskittyä. Toivottavasti siitä tulisi kelpo paimen, meille kun tulee pari kesälammastakin! :)

kukka^^ Toivottavasti siellä lapsi paranee nopeasti. Koiria ja lapsia ei pitäis verrata, mutta meillä kun on yks koira ollu nyt kipeenä muutaman päivän syötyään kanankakkalannotetta, ni tekee tosi pahaa kattoa ku pikkunen sairastaa eikä voi ite oikee mitään tehdä. Voin kuvitella, että lapsen kanssa vielä pahempaa. 

miuku9 Sun positiivinen asenne on parasta! :) 

Mua muuten nipistelee mahasta, mutta aika ylhäältä, melkeen navan kohdalta ja oikealta puolelta, joten tuskimpa on mitään merkityksellistä.

Päivää taasen ja terveisiä klinikalta. Alavatsan nippailuihin löytyi selitys, nimittäin vasemmassa munasarjassa muhoileva kysta. GRRRR!!! Tohtorin mukaan moiset ovat varsin yleisiä, useimmiten harmittomia ja katoavat itsestään. Saattavat kyllä viivästyttää kuukautisia.
Nyt katsotaan milloin vuoto alkaa ja sen mukaan ajoitetaan hormonipistokset ja kontrolliultra. Määrättiin Puregonit (50 IU 6 päivän ajan kp 5-10) follien kypsyttelyyn, Pregnyl munasolun irrottamiseen ja Lugesteron limakalvon ylläpitoon oviksen jälkeen. En käynyt vielä apteekissa joten kerron teille myöhemmin millainen shokkilasku tästä tulee.

vuononvaltiatar: Mäki päätin kokeilla tota Nian kuuria ! sainki jo aamulla tilattua pilsuja B) ensi kiertoon myös (toivottavasti) saa ne clomitkin käyttöön.. hyvillä mielin siis uuteen kiertoon ! :)

kukka^^; onneksi tyttönen on jo parempaan suuntaan :) lapsen sairastaminen on niin kurjaa :( Harmi vaan, jos nyt itse olet sairastumassa! :( Ei kauheesti haluta ehkä ovistella kipeenä :(

miuku9; sinne tsemppiä vielä! Voikai se plussa vielä ilmestyä? :)

ainut; meille paimenleiriläisille! ;-) Noh, onneks on kelpo tottiskoira ilma MM-titteliäkin ;-) Ihania nuo kesälampaat <3

Catriona; Harmittelut kystalöydöksestä :( Olisi se voinut olla olemattakin... höh. Vaikkakin nuo taitavat juuri sanoa, ettei siitä välttämättä mitään haittaakaan ole. Auts, kävin mielenkiinnosta googlettamassa apteekin sivuilta noiden hintoja... Toi Puregon on ainakin melko hintavaa... Kumpa saisitte niistä nopean avun! :)

marusia21; hyvä, sitten meitä on useampia kokeilijoita :) Tietty itseltäni uupuu nuo terot... jos ne on kuitenkin onnistumisen takaava juttu sitten ;-)

MiMMuhi: Voi tuo sinun tilanteesi antaa kyllä toivoa meille muillekin pitempään yrittäneille :) Itellä ei oo terolutit ainakaan vielä auttaneet raskautumisessa. Oon nyt syönyt niitä siis kolmessa kierrossa.
MarinaMelina: No toivotaan nyt että minullakin tässä 10 kk:n kohdalla alkaisi kroppa kans toimimaan normaalisti :)
vuononvaltiatar: Ite oon ajatellu hilluvani täällä tonne 2012 vuoden loppuun ennenku pitkään yrittäneiden puolelle :D Täällä ei ainakaan oo ihonkutiamisesta kokemusta mutta tosiaan aika friikiltä kuulostaa :D
Catriona: Pahoittelut negasta ja kystasta : ( Todetaanko tollaset kystat ultralla vai millä?

Omaa: Kp 5 meneillään ja oon aivan intopinkeenä ku kesälomat varmistu ja mulla on sekä provinssi että juhannus vapaata jeeee!Ja aion niistä kyllä nauttia! Ja sitten varasin elokuulle uuden tatska ajankin. Jos ei näillä raskaudelle haitallisilla toiminnoilla tule raskaaksi niin jo on kumma! :D

mame; hienoa, että siellä on lomat tulleet julki! :) Itsellä on 4vko ekaan kesälomapätkään :) Juurikin juhannuksen tienoilla :) hienoa, että olet ryhtynyt raskaudelle ei-niin-kivojen juttujen pariin! Eikös se jo kerro, että mieli on muualla? Sitten pitäisi plussan ropista heti, kun lopettaa vouhkaamisen? Niin taidetaan kirjoitella ja me jo liikaa odottaneet näytämme henkistä keskisormea!! :)

vuononvaltiatar: Joo kyllä mä ainakin näytän jo niin henkistä keskisormee tälle lapsettomuudelle :D Mieskin totes et se on sitten win-win tilanne tuli raskaaksi tai ei. :) Pakko elää nyt täysillä kerran voi ja on aikaa :) Kyllä se lapsikin sieltä vielä tulee kun se haluaa.

Pahoittelen, oli huono yö, en jaksa kommentoida muiden juttuja, vaikka ne luinkin. Oon ihan itsekeskeinen van ja kerron että menen kp 33, ei oo ollut mitään tuntemuksia yhtään mistään, paitsi että olin aamulla todella turvoksissa. Mulla on lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle aika viikon kuluttua.

mame; parempihan se olisi, kun osaisi elää suht täysillä vielä, nimenomaa kun vielä voi eikä vaan murehtia, koska vauva ilmoittaa tulostaan! :) Saako lisäpisteitä jos tietää tämän olevan parempi ratkaisu, kun tehdä vastakkainen eli keskittyä raskautumiseen ja unohtaa muu elämä? :)

Kimurantti; pahoittelut huonommasta yöstä :( Kyllä se siitä paremmaksi muuttuu :) Voihan tuo oireettomuuskin olla hyvä juttu ;-)

Vuononvaltiatar: Siellähän on lupaavat ajat! Toivotaan ettei tätiä näy eikä kuulu :)
Itse en olis kyllä malttanut olla testaamatta :D
pikkutonttu: Kiitos! :) Täälläkin olis muutamat juhlat tiedossa, mutta ajattelin kuitenkin juoda vain vettä. Onneksi ei tule muutenkaan juotua kauheasti niin asia ei herätä sukulaisissa minkäänlaisia epäilyksiä :D. Onnea teillekin tähän kiertoon! :)
m-kukka: Olis ihanaa, jos vois välttyä elättelemästä toiveita, mutta jotenkin sitä aina löytää itsensä sieltä. Taitaa kuulua ihmisen tapaan kiusata itseä :) Toivotaan, että pian ne toiveet käy toteen :) Onnea ensimmäiseen yritykseen!
Josma: Hienoa, että pitkä kiertosi päättyi :)
MiMMuhi: Onnea ja paljon tarrasukkia! :)
elenna: Toivottavasti meistä ei kukaan joudu odottamaan enää kauaa :)
kukka^^: Höh! Aina nuo pöpöt yllättää väärinä aikoina. Koitahan parantua!
indyko: Olet aivan oikeassa! Ne kaksi viivaa tuntuu varmasti vielä paremmalta ku joutuu vähän aikaa odotteleen :)
mame: Onnea oviksen bongaamiseen ja hyödyntämiseen! :) Joko muuten tiedät millaisen tatuoinnin laitat?

Chispa; jotenkin tuntuu, että on tää kuumeilu noussi näiden forumeiden takia ihan toisiin sfääreihin ;-) Ilman näitä olisi voinut joku tolkku, ainakin itsellä, säilyä pidempään :) Täällä lähti melko pian homma lapasesta :) Mutta ehdottomasti kannustus on täällä tärkeä voimavara :) Kyllä se vauvakuume on pahempi kuin jotkut taudit ;-) Vaikkakin ihana samalla :)

Hope<3; kyllä täällä vaan jaksetaan odotella :) Huomenna vasta dpo 14 olisikin, joten kuitenkin mun tuurilla testi näyttäisi silti negaa, vaikka raskaana olisinkin... tai sitten sitä ei itse enää ollenkaan usko näkeväni r-testissä plussaa :(

Heippa taas kaikki ihanat naiset :-)
Pitkään aikaan en oo kirjoittanut, lukenut kylläkin palstaa, oon nyt yrittänyt olla ihan rauhassa tän kuumeilun suhteen ja elää ajatuksella tulee jos on tullakseen.
Ihanaa kun täällä plussanneita!!! ONNEA.

Nyt siis käynnistyi jo yk 11 :-( viime kuukautisten aikaan oli ne kunnon kivut joihin alotin e-pillerit silloin vuosia sitten, siis nyt vasta ensimmäistä kertaa pillereiden lopettamisen jälkeen! tuli niin positiivinen fiilis että nyt ei enää ylimääräistä hormoonia mun kehossa!  josko nyt sitten onnistaisi? edelleenkään en ala mihinkään poppaskonsteihin jos ei tule normaalilla menentelmällä niin sitten ei tule ollenkaan, ollaan mieheni kanssa samoilla linjoilla tässä asiassa. Mutta joka siis jaksaa ovulaatiota tikutella ja syödä vitamiineja tms... mun puolesta tehköön niin tietysti. Mun hermot ei vaan kestä sellasta. Varmasti tätä raskautumista hidastaa myös tämä ihana vuorotyö, jos olis kaikki yöt ym kotona ehkä tulisi nopeammin, tiedä sitten tulisiko, täällä muitakin vuorotyötä tekeviä tuntuu olevan?

Oletteko kukaan ja varmasti olettekin miettineet missä vaiheessa toivo raskautumisesta kuihtuu, kuinka pitkään jaksatte toivoa? välillä tuntuu niin vaikealta.

vuononvaltiatar ja marusia: Mä tosiaan meinasin kans kokeilla sitä Nian keinoa ens kierrossa! Mistä ostatte/tilaatte sitä Aquaa ja Thin'iä??? :D Saaks ihan marketista? :D Ja varmaa jostai luontaistuotepuljusta...

Iissa; tilasin hyvinvoinnin tavaratalosta netistä. Tein tilauksen eilen ja se lähti postiinkin kaiketi eilen, joten voinee olla huomenna jo täällä.... Pare ois olla, kun menkatuntemuksia ollut vahvasti koko aamun.... pääsisi sitten napsimaan mahdollisimman pian pilsuja :)

kiiki87: pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(

).( Päätin aamulla, etten tänään vielä testaa.. Vessassa sitten käytyäni kävin takaisin sänkyyn ja miltei heti alkoi alavatsan särky, menkkasärkyä? Saas nyt sitten katsoa, ilmestyykö tänään tätinen pilaamaan jälleen kerran päivän?

Takaisin