Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No voi pälli, vuononvaltiatar, pitikin nyt tommonen aterooma ilmestyä! Itselläni ei onneksi ole noita ollut mutta yhdellä sukulaisella oli äitynyt semmoinen oikein pahaksi. Vaati kaksi antibioottikuuria saada se pois päiväjärjestyksestä. Toivotaan että sulla riittää tuo yksi kuuri.

jessica3:lle plussatuulia! Älköön täti tulko sinne!

Täällä on kp 5 ja piikitin tänään ensimmäisen satsin Puregonia. Tarkoitus olis piikitellä vielä viitenä päivänä. Perjantaina on kontrolliultra ja siinä nähdään miten munasoluja kypsyy. Toivon mukaan sieltä tulee yksi tai kaksi oikein hyvää - mielellään ei tuon useampaa ettei tätä kiertoa tartte jättää välistä monikkoraskauden pelossa.

Jessica <3 : Kannatanee testailla r-testillä jos menkat ei saavu paikalle, mulla ainakin ovistestit tummu melkein samassa tahissa kun r-testit ellei jopa nopeemmin..ensin ei ollu melkein mitään ja kierron loppua kohden vaan viiva hiljalleen tummeni niinkun r-testissä, ja loppujen lopuks oli ehk vahvempikin kun r-testissä samaan aikaan...ja nyt eilen huvikseen testasin, ovistestin viiva oli mustan punanen :) niin siis todella vahva :) Joten kyllä nekin siis oikeesti sen raskaudenkin näyttää !! Toivotaan että vois olla siitä kyse <3<3<3 !! tsemppiä!

Omppuf:  ei mulla ainaka mitää sen ihmeellisimpiä sivuoireita ollu, ehkä poskien kuumotusta mutta ei muuta.

Vuononvaltiatar:  toiovttavasti yks antibioottikuuri riittäs, ja pian olis se aterooma poissa!

ON: kp 15 ja dpo 1, eikä kummosia tuntemuksia.. nyt pientä nipistelyy ja jomotteluu olllu tääpäivä tuolla vasemmalla puolella..

Aurinkoista mieltä kaikille ja plus plus plussia puuhkutan!! :)

Hiukan taustoja laitettu...

Eli toistaiseksi olen vähän hiljaisin äänin täällä mutta hengessä mukana teille kaikille ja toivon ettei teistä monikaan enää täällä vaikuta kun itse "virallisesti" rupeamme yrittämään.

Itse seurannut vierestä tuttavien raskautumista ja tiedän mitä kaikkia tunnetiloja siihen liittyykään ja aina ei vaan voi ymmärtää miksei se kaikille yhtä helposti tulekaan, mutta todellakin toivon että te pidempäät yrittäneet olisitte jo tuolla odottajissa sitten syksymmällä jo isojen pallomahojen kanssa!!!

Helteiden tuomia plussa-aaltoja toivotellen!!

Iltaa! :)

Vielä toistaiseksi lääkkeiden kanssa menee hyvin :)

indykolle paljon tsemppejä ;-) Toivotaan, että oireettomuus tässä kohtaa olisi hyvä juttu :)

Catriona; Mä niin toivon, että tää lähtisi antibiooteilla poies, eikä ainakaan tulehdu montaa kertaa, vaan vaikka kuihtuisi poies :) Muuten se leikataan tuotla poies :O Sinne tsemppejä Puregon-pistosten kanssa ja toivottavasti ultrassa näkyisi mallimunis :)

butterfly85; empä oo koskaan noista testeistä kuullut :) Mielenkiinto kyllä heräsi.. ylipäätään miehen siittioiden tutkittamisesta :) Ehkä sitten tämän ja ensi kierron jälkeen

j3nni; kumpa teillä nyt onnistaisi!! :)

Toive3; tervetuloa mukaamme, vaikka sitten hiljaisin äänin :) Ainakin olet lueskellut ahkerasti ;-) Itsekin aloitin lueskelu/kommentointi kannalla ja pari kuukautta myöhemmin aloitimme yrittämisen :) Välillä vaan toivon, että oltaisiin heti aloitettu vaan yrittämään... mutta näin homma vaan on, että vieläkin täällä ollaan :(

Huomenta!

Täällä elämä alkaa taas voittaa... antibiootit ovat heti saaneet patin pienentymään päin :) Jes!´Kauhee pillearsenaali täällä on vaan nyt... antibioottia syödään 3kpl/pv, maitohappobakteereja antibiootin takia 1, raskausvitamiini 1, Thin400 3 ja aqua control 2. Laskinko ihan oikein, että 10 pilleriä... hui! :O

Vielä en varmaksi ole päättänyt, tikutanko ovista vaiko en :)

Mitäs kaikille kuuluu?

vuononvaltiatar 
 On sulla siinä popsimista. Mä täällä kuumeisesti viimeistelen uutta tatuointia ja sivussa teen kouluhommia.  ja niin no lopun te tiedätte sen kun pysähtyy ajatukseen, että menishän se nyyttikin tässä samalla.

butterfly85 oon joskus miettinyt, ottaisko tatuoinnin, mutta vähän sille tielle sen otto on jäänyt Välillä herää hirvee hinku otattaa, muttei sit oikeen tietäis ees, millaisen ottaisi :) Onko sulla useita kappaleita? :)

Huomenta päivää! :)

Täällä mennään kiireen keskellä kierron loppuaikaa eli nyt ois kp28 ja dpo12. Torstaina aikasintaan testataan jos menkkoja ei kuulu. Viime kierto oli 32 päivää, mutta siinä oviskin tuli pari päivää myöhemmin kun nyt. Tuntemuksia on vatsassa vaikka kuinka, mutta pidän niitä siihen asti huuhaana, kunnes testi näyttää plussaa, nimittäin näitä keksittyjä oireita on ilmeisesti ollu lähes kaikilla jossain vaiheessa. Menkkatuntemuksia ei vielä ainakaan ole, toivottavasti ei tuliskaan.

Tänään luin fb:stä, että mun nuoruuden kaveri on raskaana ja jää äippikselle. Tosi outoa, en ois siitä ikinä uskonu, kun on aina ollu sellanen vähä vieteriakka :) Mutta siis en epäile hetkeäkään etteikö ois loistava äiti. Vähä iski kateus, mutta onneksi vaan vähän! :)

Hienoa vuononvaltiatar että alkaa parantumaan tulehdus, hyh mikä juttu!
Mites Jessica3, tuliko siellä tätiä vai pääsettekö juhlistamaan?
Entäs muut? Missä vaiheessa on kierrot?

Huomenta pelastavat enkelit!

Marinamelina: Ihan "hassua" mut mietin melki päivittäin mitä sulle kuuluu, miten sun raskaus etenee yms... :) oon toki käyny tuolla tammikuisissa vähän vaklaamassakin.....Ollaan edetty melko samanlailla näissä hommissa (paitsi sä oot huomattavasti edempänä nyt) ja sun kans aina jänniteltiin ja vertailtii oireita....kiva kun käyt täällä meijän kuulumisia katsomassa ja kerrothan myös omia juttujakin <3 Joo jatkan nyt tota ovistestailua tänäänkin ihan mielenkiinnosta et nouseeko taso tosiaan menkkoja kohti vai mitä ihmettä.....Katson tänäänkin mut en viittiny viä aamupissasta tikuttaa....

Vuononvaltiatar : No huh huh mikä lääkearsenaali :D hui...toivottavasti nyt kaikki vaivat poistuis ja kroppa ois eritoten valmiina vastaanottaan kyytiläistä <3 Niin jännitän noita aqua ja thin juttuja, hitsi jos jollain toimii (muulla kun mahdollisesti Nialla) niin arvatkaa säntääkö tää tyttö ostaan niitä :D  Mistä ihmeestä sulle nyt tollainen paise tuli.....ihan niinku tässä raskautumisessa ei ois stressiä ja jännitystä tarpeeks...Mä tikutan nyt ihan muuten vaan joten enköhän jatka ovistakin sitten :D jos sulla tikkuja on niin mikäjottei...

Butterfly 85:  Tsemppiä kouluhommiin! tiedän ton tunteen kun vauvahaaveet valtaa mielen...stä ei oikein meinaa poiskaan saada... <3 ja mistään muusta ei meinaa tulla mitään....Mä en oo kuullutkaan tollasista mitään millä miehen simppoja tutkitaan! äkkiä tänne sellanen :D heh....onkohan noi oikeesti mistään kotosin? onko kellään niistä tosiaan kokemuksia?? ollaan yleisesti puhuttu et ens marraskuussa kun tulee vuosi täyteen niin lähetään tutkituttaan tarkemmin....mut oishan tollanen kotitesti ny kätevä ja suuntaa-antava?

Mulla on yks tatuointi tuolla alaselässä ja seuraavan aattelin sit ottaa sellasen johkin missä ois joku pieni kuva/kuvio ja vauvelin nimi/syntymäaika tms. <3

Catriona:  Hirmuisesti tsemmpiä noitten lääkkeitten ja hoitojen kans...voi kun ne tehois pian eikä tarvis kauaa niitten  kans pelata <3 mulla yks kaveri sun kans samassa tilanteessa ja kertonu aika yksityiskohtaisesti tosta "kuurista" ja on siinä aikamoinen pistäminen ja tikuttaminen ja vaikka mitä....mutta kunhan olis sen arvoista kaikki...

Toive3 Tervetuloa mukaan! jokainen täällä on hetken varmaan aluks seurannu sivusta....ja sit kun kaikista tulee tutumpia on helpompi hypätä juttuihin mukaan...siis jos haluaa....ei täällä oo pakko pölistä jos ei siltä tunnu :) voi vaan lukea ja katsella ja kysellä jos jotain tulee mieleen.....

Muillekin  toki plussatuulia! selasin näissä vastauksissa nyt vaan pari sivua taaksepäin :) Mitäs MAME:lle kuuluu???

J3nni:  Siellä nyt hermoja raastavat pari viikkoo edessä :) tsemppiä.....Mulla siis noita David.testejä on tuolla :) joo ja sit aattelinkin kun oikea ovis on eessä niin tikuttaa jollain toisellakin et saa varmistuksen...

On: Nyt siis tikutellu huvikseni tässä noilla ovis-testeillä...saa nähä millanen viiva tänään tulee jos tulee ollenkaan :D Kyl ne ois vaan niin paljo yksinkertasempia kun toimis niinku r-testit; joko ei viivaa ollenkaan tai sit viiva....hmph...jatkan jokatapauksessa tutkimusta nyt menkkoihin asti ja sit kierron alusta taas aattelin alottaa joskus kp 9 aikoihin....tai jotenkin.....
Mut tulis jo ne menkat???? ei mitää tuntemuksia kyl menkoista eikä liiemmin raskaudestakaan.....ei oo ees tissit arat vaikka joka ikisessä kierrossa ollut aiemmin....saatika ne kaikki muut miljoonat tuntemukset :D valkovuoto on ainoo mitä kyllä puskee jopa niin et eilen lenkillä luulin satavarmaks et alko menkat kun "hulahti housuun" ja juoksin äkkiä itku silmässä kotiin (masentavaahan se on aina...) ja mies kysy et mitä nyt ja siinä sit tihrustin vähän aikaa ja selitin et nyt ne taas alko ja menin vessaan....no eipä tätiä näkyny.....Kyl täällä taas annetaan odotuttaa :)

-Jessica kp 29/28-29. yk 7........yövuorot alkamassa joten on taas aikaa kommentoida teille kaikille.... :)

Ja AINUT: olit kirjottanu samaan aikaan kun mä kun nyt vasta näin sun tekstin :D ei oo näkyny tätiä (laitoinki tohon mun juttuun ku eilen olin varma et tuli mut ei....)  Joo mulla on ainaki ollu kaikki maholliset "oireet" näitten kiertojen aikana et mikään ei oo varmaa ennenku on varmaa :) Mut tässä kierrossa ei mitään oireita...et mistä näistä tietää.....sielläkin jännät ajat....voi kun mentäiskin yhessä tammikuisiin <3 tai helmikuisetkin kävis ;) Ite oon päättäny et en testaa ennenku oikeesti kp menee yli 30 koska oon aina muuten hätähousu...tosin ovis-testi tutkimus jatkuu tänäänkin :)

Tervetuloa uusille:) ja pahoittelut tädin kohdanneille<3

Täällä on kierto kellon tarkka :) Nyt siis kp 5 ja yk 30:D
Alkaa vuoto pikkuhiljaa hiipumaan eli siis uutta yritystä aloittelemaan;)
Jospa pyöreä luku olisi meidän kierto:D

Joo välillä on outoja tunteita ja tuntemuksia omassa kehossa ja mielessä. Tässä ollaan kuitenkin ihan sillä linjalla, että yksi lapsi on ainakin tervetullut. Jos Luoja meille sen suo. :) Välillä vaan meinaa ajatukset laukata aivan liikaakin jossain ihan jossain.. Tosin onhan se hyvä, että miettii ja ajattelee asioita.

Olen nähnyt kavereiden vauvamasuja ja haluan itselleni sellaisen! <3 x) Tosin masua on muutenkin jo, mutta... Niin ja viime yönä näin unta, jossa onnittelin erästä kaveria masuasukista ja hän sanoi mulle, "etkös sinäkin odota?" Menin siinä paniikkiin ja sanoin etten tietääkseni. Kommentoi sitten, että kyllä se siltä näyttää. :D Noh.. Ei sitä kai vielä..

Mistä te muuten ostatte noita raskaustestejä?

Niin ja asia joka ei liity raskautumiseen: NYT meillä on myös uusi tietokone! :) Ja olen rakastunut. :) Pyykkikonekin on joka päivä laulanut omia säveliään monta tuntie. Ihanata!

Kaikille plussatuulia! :) Ja aurinkoa elämään!

kukka^^: Plääh se on aina kyllä masentavaa kun kierto menee ns. hukkaan. Mutta no jotain positiivista tietysti sekin kun menkat on odotettavissa ajallaan . :)
indyko: Jospa se vatsan jomottelu oli ovulaatio...Ja toivon kans todella että tässä pian kaikki täältä raskauduttaisiin.
vuononvaltiatar: Hmm. Varmaan nesteenpoisto tabut kuivatti niin siksi oireilit. Harmi kun r testi oli nega. Toivotaan et ens kerralla kun sen teet niin olis plussa :)) Pahoitteluni muuten siitä ateroomasta. Ite kärvistelen vaan näitten normi finnejen kans ja niissäkin on kyllä kestämistä. :/ Täällä kans tällähetkellä aamupala koostuu 11:sta tabletista. Erinäisiä vitamiineja ja homeopaattisia allergialääkkeitä. :D Huoh.
marusia21: Toivottavasti  siellä olis clomeista iso apu :)
Tatjuska: Jospa siellä olisi apu raskautumiseen sitten juurikin noista nesteenpoistajista. :) Hope so.
jessica3: Joo ovistestit näyttää ennen menkkojakin vissiin tummempaa viivaa. Tai näin olen ainakin jostain lukenut :)
Catriona: Tsemppiä piikittelyihin. Jospa niistä nyt olisi apua raskautumiseesi! :)
j3nni: Toivotaan nyt että siellä tärppi olisi käynyt :)
toive3: Tervetuloa joukkoon! :)
ainut: Joo noita on kans lähipiirissä paljon joiden ei olisi uskonut olevan raskaana. Valitettavan paljon tutuissa on sellaisiakin jotka ryyppää ja polttaa raskaudesta huolimatta. :/
miuku9: Voivoi kun teilläkin noita kiertoja on kertynyt. :/ Toivon sinne pikaista plussaa! :)
Liza: Ite ostan ainakin kaikki testit tolta halpatesti.comista. Hauskoja tuollaiset unet :D

Omaa: Huomenna pääsen näkemään sen mun uuden tatskan hahmotelman. Hiii ihanata. En millään jaksais oottaa. :) Mieskin sitten varasi itelleen aikaa samaan puljuun. Kesälomakin ens kuun alkupuolella alkaa ja sitä onkin sitten ihanaiset 22 päivää vaikka piti olla vaan 14 päivää. Jaiks!

Tänään on menossa yk 9 ja kp 11. Ovista olen tikuttanut joka päivä ja joka päivä se on näyttänyt samaa eli melkein plussaa mutta ei aivan. En sitten tiedä mitä se meinaa mutta jatkampa tikutusta vaikka sitten sinne asti että täti taas porhaltaa paikalle.

Tilastoa: Plussanneita tammikuussa 6, helmikuussa 7, maaliskuussa 4, huhtikuussa 3, toukokuussa 5. Eli keskimäärin joka kuukausi tulee viisi plussaa. Plussista 20 on tullut alle puolen vuoden yrittämisellä ja vain 5 on tullut yli puolen vuoden yrittämisellä.

Tänään tosiaan ovis viiva taas tummempi ja täysin selkee (ei ihan yhtä tumma kuitenkaa ku kontrolliviiva mut ei paljo vajaakaan...) eli ilmeisesti näin loppukierrosta sitä hormonia on jotenkin enemmän :) enpä oo tollastakaan tiennyt. on tää naisen kroppa monimutkanen kapistus :)

Iltapäivää, arvon daamit!

Voi jeebus mikä lääkecocktail vuononvaltiattarella on! Mutta pääasia että toimii.

jessica3 - näin kahden päivän piikityskokemuksella tää ei tunnu vielä hommalta eikä miltään. Voin kuitenkin kuvitella että alkaisi ottaa kupoliin jos tätä joutuisi tekemään kuukausitolkulla. Laskeskelin tässä että ajoitukset ei oikein suosi meitä tän kesän osalta koska jos nyt tästä kierrosta ei tärppää, seuraava tärppiajankohta on juhannuksena ja sitä seuraava ajoittuu meidän ulkomaanmatkaan. Inssiä ei siis voi ajatellakaan tässä kesän aikana ja tuon Pregnylin kuljettaminen ruiskuineen ja neuloineen ulkomaille lentokoneessa ei taida millään lailla onnistua eli siinä kierrossa on sitten pakko pitää taukoa haluttiin tai ei. Prkl tän kierron kanssa! En ole juurikaan hinkunut ajassa taaksepäin muuttamaan menneitä mutta nyt toivon etten olisi syönyt pillereitä silloin keväällä ja kesällä 2010.

miuku9 - teilläkin on jo odotuksen odotusta kestänyt ihan kohtuuttoman kauan. Nyt yksi haikara siihen suuntaan ja sassiin!

Olisipa Lizan uni enneuni!

mame: Kiitos vinkistä! Pitää käydä katsomassa paikka. Välillä nää unet on aika hassuja. ;D

Catriona: Niin  olisi ihan kiva enneuni kyllä. :) oon vaan joskus aiemminkin sellaista nähnyt ja ei toteutunut. :( Mutta hyvä se on elätellä toivoa.

Oma juttu: Tänään on kierron 11 päivä ja tässä pitäis ruveta miehen kanssa hassuttelemaan kunnolla. Mutta kun se on aina taas niin väsynyt. :( Aloitti meinaa työt parin viikon tauon jälkeen. Höh! Olis nyt voinut hieman olla pidempään kotona. ;) No, ei se mitään. Hyvä, että on töitä. Tarttee käskeä miestä hassuttelemaan.. ;)

Iltaa! :)

ainut; kumpa siellä ei menkat alkaisi ollenkaan ;-)

jessica3; nyt on tosiaan vähän enempi lääkkeitä, mutta onneksi helppaa antibiootin loppuessa ;-) Sitten alkaakin ovisajat lähestyyn kivasti pikkuhiljaa :) onnea sinne yövuoroiluun! :)

miuku; kumpa tää olis se teidän kierto nyt!! :) :)

Liza; ihana uni sinulla ;-) Itse oon ostanut r-testejä raskauskeijusta ja sitten huuto.netistä. Onnea myös uudesta tietokoneesta :)

mame; finnit saavat kyllä ärsytystä ilmaan :( On kyllä hyvä idea testailla ovista... ei siitä mitään haittaakaan ole :) Ehtisiköhän vielä muutama plussaus tähän kuuhun ;-)

Catriona; toivottavasti näistä lääkkeistä hyötyä olisi! Ainakin antibiootti ja maitohappobakteerit tekevät tehtävänsä :)

Takaisin