Huomenta pelastavat enkelit!
Marinamelina: Ihan "hassua" mut mietin melki päivittäin mitä sulle kuuluu, miten sun raskaus etenee yms... :) oon toki käyny tuolla tammikuisissa vähän vaklaamassakin.....Ollaan edetty melko samanlailla näissä hommissa (paitsi sä oot huomattavasti edempänä nyt) ja sun kans aina jänniteltiin ja vertailtii oireita....kiva kun käyt täällä meijän kuulumisia katsomassa ja kerrothan myös omia juttujakin <3 Joo jatkan nyt tota ovistestailua tänäänkin ihan mielenkiinnosta et nouseeko taso tosiaan menkkoja kohti vai mitä ihmettä.....Katson tänäänkin mut en viittiny viä aamupissasta tikuttaa....
Vuononvaltiatar : No huh huh mikä lääkearsenaali :D hui...toivottavasti nyt kaikki vaivat poistuis ja kroppa ois eritoten valmiina vastaanottaan kyytiläistä <3 Niin jännitän noita aqua ja thin juttuja, hitsi jos jollain toimii (muulla kun mahdollisesti Nialla) niin arvatkaa säntääkö tää tyttö ostaan niitä :D Mistä ihmeestä sulle nyt tollainen paise tuli.....ihan niinku tässä raskautumisessa ei ois stressiä ja jännitystä tarpeeks...Mä tikutan nyt ihan muuten vaan joten enköhän jatka ovistakin sitten :D jos sulla tikkuja on niin mikäjottei...
Butterfly 85: Tsemppiä kouluhommiin! tiedän ton tunteen kun vauvahaaveet valtaa mielen...stä ei oikein meinaa poiskaan saada... <3 ja mistään muusta ei meinaa tulla mitään....Mä en oo kuullutkaan tollasista mitään millä miehen simppoja tutkitaan! äkkiä tänne sellanen :D heh....onkohan noi oikeesti mistään kotosin? onko kellään niistä tosiaan kokemuksia?? ollaan yleisesti puhuttu et ens marraskuussa kun tulee vuosi täyteen niin lähetään tutkituttaan tarkemmin....mut oishan tollanen kotitesti ny kätevä ja suuntaa-antava?
Mulla on yks tatuointi tuolla alaselässä ja seuraavan aattelin sit ottaa sellasen johkin missä ois joku pieni kuva/kuvio ja vauvelin nimi/syntymäaika tms. <3
Catriona: Hirmuisesti tsemmpiä noitten lääkkeitten ja hoitojen kans...voi kun ne tehois pian eikä tarvis kauaa niitten kans pelata <3 mulla yks kaveri sun kans samassa tilanteessa ja kertonu aika yksityiskohtaisesti tosta "kuurista" ja on siinä aikamoinen pistäminen ja tikuttaminen ja vaikka mitä....mutta kunhan olis sen arvoista kaikki...
Toive3 Tervetuloa mukaan! jokainen täällä on hetken varmaan aluks seurannu sivusta....ja sit kun kaikista tulee tutumpia on helpompi hypätä juttuihin mukaan...siis jos haluaa....ei täällä oo pakko pölistä jos ei siltä tunnu :) voi vaan lukea ja katsella ja kysellä jos jotain tulee mieleen.....
Muillekin toki plussatuulia! selasin näissä vastauksissa nyt vaan pari sivua taaksepäin :) Mitäs MAME:lle kuuluu???
J3nni: Siellä nyt hermoja raastavat pari viikkoo edessä :) tsemppiä.....Mulla siis noita David.testejä on tuolla :) joo ja sit aattelinkin kun oikea ovis on eessä niin tikuttaa jollain toisellakin et saa varmistuksen...
On: Nyt siis tikutellu huvikseni tässä noilla ovis-testeillä...saa nähä millanen viiva tänään tulee jos tulee ollenkaan :D Kyl ne ois vaan niin paljo yksinkertasempia kun toimis niinku r-testit; joko ei viivaa ollenkaan tai sit viiva....hmph...jatkan jokatapauksessa tutkimusta nyt menkkoihin asti ja sit kierron alusta taas aattelin alottaa joskus kp 9 aikoihin....tai jotenkin.....
Mut tulis jo ne menkat???? ei mitää tuntemuksia kyl menkoista eikä liiemmin raskaudestakaan.....ei oo ees tissit arat vaikka joka ikisessä kierrossa ollut aiemmin....saatika ne kaikki muut miljoonat tuntemukset :D valkovuoto on ainoo mitä kyllä puskee jopa niin et eilen lenkillä luulin satavarmaks et alko menkat kun "hulahti housuun" ja juoksin äkkiä itku silmässä kotiin (masentavaahan se on aina...) ja mies kysy et mitä nyt ja siinä sit tihrustin vähän aikaa ja selitin et nyt ne taas alko ja menin vessaan....no eipä tätiä näkyny.....Kyl täällä taas annetaan odotuttaa :)
-Jessica kp 29/28-29. yk 7........yövuorot alkamassa joten on taas aikaa kommentoida teille kaikille.... :)