Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Chispa; vauvakuume osaa olla tosi kurja :( Harmi, että miehesi ajattelee teidän lapsiluvun olevan nyt tässä. Toivottavasti hän ymmärtää, että tuo sinun kuumeesi ei häviä niin nopeasti :) Jaksamisia sinulle! Eihän sitä tiedä jos joskus miehesi mieli vielä muuttuu :)

Päivää!

Täällä on niin huono olo ollut koko päivän. Alavatsaan koskee, enempi tuolta vasemmalta puolelta. Fyysisesti oksettava olo, pahentuu istuessa... hohhoijaa...Eilen alkoi tämä huonovointisuus illemmasta... Eilen aloitin sen thin 400 ja aqua controlin, muttei sen pitäisi tällaisia aiheuttaa.... :o

Mä ja mun palstalta poispysyminen :D oikeen naurattaa tää mun touhu....(niinku varmaan arvaattekin oon melki joka päivä käyny lukeen)

MUT APUA! mulla tänään kp 26. Tilasin taas tukkupakkauksen testejä ja otin nyt kokeeks noita ovis-testejäkin. No minähän sitten aikani kuluks päätin äsken vähän testailla niitä...Ei, ei ole siitä kai kyse kun raskaustesti nega mut ovis testi haamuplussa?? mitähän se voi tarkottaa??? vai voiko toi ovis testi näyttää tollain...en oo ikinä ennen niitä käyttänyt mut mitä ihmettä...ei kai mul ny mitään ovista oo tai sinne päinkään :D

Kiva nähdä sua jessica3 taas täällä! Mä oon ymmärtäny, että ovistesteihin voi tulla haamuja ihan siitä syystä millon tahansa, että lh:ta erittyy pieniä määriä koko ajan, sitten ovulaation aikaan tulee vaan se piikki sitten, joka värjää tikun tummemmaksi. Toivottavasti kuitenkin meinaisi sitä, että siellä olisi tärpännyt!

Heippa Ainut pitkästä aikaa sinnekkin!  Ja kaikki muutkin! kauheesti tullu uusia taas ja me vanhat täällä viä kaikki keikutaan.....MUR

Joo sain jo tuolta toisesta palstalta vähän selvitystä että ne ehkä saattaa just näyttää haaleeta (ainakin alkukierrossa ennen ovista) mut ei sielläkään oltu niitä loppukierrosta käytettu. Mä kun luulin et ne toimii sillain ku raskaustestit eli siinä tapauksessa joko lähestyvä ovis (haalee viiva) tai ovis (tumma viiva)  tai ei mitään (ei viivaa ollenkaan).....no nyt oon taas tässäkin  viisaampi :) saa alkaa sit ens kierrosta tikuttaan toivottavasti vahvaa viivaa ja varmistaa omien tuntemusten ovisaika (en oo varma onko mul ees sitä ikinä ollu näitten yrityskiertojen aikana mut tuntemusten perusteella kyllä....)  No ehdin jo hetken jopa ihmetteleen et toi vois ees jotain tarkottaa mut kiva ku tiputatte mut takas maanpinnalle :D ja pelästyin et mun kierto on ihan sekasin......
en tiä enään mikä merkkaa mitäkin kun tässä kierrossa ei oo ollu YHTÄÄN MITÄÄN oireita ja muina kiertoina enemmän kun ehtis luetteleen...

-jessica kp 26/28-29 yk 7- Ei plussaa missään testissä tänään :D

Moi,

vuononvaltiatar, toivottavasti siellä on huono olo jo helpottanut... kumma kun useemmalla on nyt ollut tuollaista...vaikka tietysti voikin olla eri syyt. Mullakin oli kovin huono olo parina päivänä menkkojen aikaan, mutta sitten se taisi mennä ohi. Toivottavasti sullakin helpottaa!

jessica3, juu, ovistesti on plussa vasta kun viiva on vähintään yhtä paksu kuin se toinen viiva. Tsemppiä!

Chispa, pahoittelut tuosta, ettei teillä ollut samanlaiset ajatukset lapsiluvusta :( Onnea kuitenkin sinun kahden lapsen johdosta :) Hyvää jatkoa teille kaikille!

Kaele, eipä sulla kuuluisikaan vielä olla raskausoireita, joten hyvin menee! :) Silti omatkin uskomukseni on kyllä ihan täysin riippuvaisia noista oireista tai niiden puuttumisesta...toivon, että tällä kierroksella ei tulis oireita niin ei tarvitsisi kuvitellakaan mitään!

mame, sulla on näköjään tulossa lyhyempi kierto nyt...ainakin vähemmän odottelemista :) Kivaa, että oot ollut stressitön :)

m-kukka, lueskelin myös noista kystista ja siellä sanottiin jotain siihen suuntaan, että sellainen voi kehittyä joko oviksen jälkeen tai sitten kuukautisten jälkeen, mutta yleensä ovat haitattomia... mutta vaikea tietää tietenkään, johtuuko tuo siitä... jos se jatkaa häiritsemistään, niin voithan sitten käydä lääkärissä kysymässä.

Catriona, peukut on pystyssä, että lääkelaaki auttaisi! Tsemppiä!

Liza, meille ei vauvakuume oikein tullut ennenkuin sen jälkeen kun aloitettiin yritykset. Sitä ennen melkeinpä vaan rationaalisesti päätettiin, että ei haluta jäädä loppuiäksi ilman lapsia. Ja että ei haluta jättää elämättä sitä osa-aluetta elämästä. Ja kerran näin oli, niin aateltiin, että ei ole enää mitään syytä viivytellä pitempään (ikääkin jo on). Mutta teidän tilanteet tiedätte te itse. Tsemppiä pohdintoihin :)

Tänään tehty tarkistustesti oli nega, ja täti taitaa olla jo ulkona. Tosiaan oli välistä tosi huono olo menkkojen aikaan, mutta tää neljän päivän vapaa pelasti! En ois ikinä jaksanut töissä vielä kahta päivää... Ne alavatsan nipistelytkin tuntuu loppuneen tai ainakin vähentyneen kovasti, ja muutenkin on ihan hyvä olo. Jotenka varmaan mun oireet johtui jostain ohimenevästä asiasta... Nyt on taas ihan positiivinen ja toiveikas olo. Tosin oon huolestunut yhdestä toisesta asiasta, mutta ehkä siitäkin selvitään.

Tsemppiä kaikille! Ei luovuteta :)

tsempit negan saanneille tai tädin kohdanneille! On se yhdenviivan tuijjottelu niin tympeää tai tädin virailu.. onnea siis uuteen kiertoon!!

jessica3: joo, mitäs ovistikkuja käytät?? mä oon käyttäny vähä sitä sun tätä ja aina saanut jonkinmoisen viivan testiajan sisällä! Nyt viimekierrossa ja tässäkierrossa oon käyttäny david- ja onni ovistestejä.. David-merkkisellä en oo ikinä saanu testiviivasta tummempaa tai samanvahvusta, mutta silti kaksi kertaa varmistustestillä clearbluen digillä saanu hymynaaman! Joten, yksilöllistä, milloin mikäkin testi oviksen lh-huipun tunnistaa. Noi onnitestis on siittä vähä huonoja ku ovat aika vaaleita.. mutta niiden avulla oon saanu jopa tummemmanviivan tai yhtävahvanviivan ku kontrollikin on ja sen avulla oon digitestillä tehnyt varmistustestin ja hymynaamaa näyttänyt :) joten suosittelen, ensin vaikka parilla muulla testillä testaa ja sitte ku siltä voisi näyttää nii digillä varmistus ni ei mee rahaa nii paljon, noi digitestit kun ovat aika tyyriitä.. :D Mulla on sellasesta paketista vielä jäljellä yks testi, joten mulla riitti paketillinen kolmeenkiertoon :)

ON: Kp 14 menossa.. Ovista ahkerasti tukutellu ja olin jo ihan varma että en sitte ovuloi, ku paripäivää saanu negaa digilläkin, mutta eilen sitten tuli hymynaama digitestiin eli kp 13, joten hyvin mielin eteenpäin, ei oo ainakaan pupuillusta jääny kiinni jossei tärppiä ala näkymään.. Ajattelin kp 17 alottaa terot, jotta varmistutaan siittä, ettei mun tartte jäädä venaa tätipirulaista, (niinku viimekierrossa ja lopulta söin terotkuurin) vaan se tulis ajoissa jos on tullakseen ja tätiä odotan saapuvaksi kp 28!

Eilen mun kaveri sai vauvvan.. vois itä fiilistä mikä tuli.. mäkin haluan raskaaksi ja sen vauvvan!
Toisella kaverilla on laskettuaika tiistaina.. sekin saattaa poksahtaa siis hetkenäminähyvänsä... Sitten ettei käy tylsäksi, nii kesäkuussa ja heinäkuussakin on pari laskettua-aikaa ja sitten taas lokakuussa..
No, jospas ennen ku esikoinen täyttää kolme, tulis jo se toinenkin.. :)

PLUSSSIA! JA HYVÄÄ SUNNUNTAITA KAIKILLE :)

Hei pitkästä aikaa! :)
Ensinnä vuononvaltiattarelle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :(
 Ei ole tainnut nyt lähiaikoina plussia tullakkaan kellekkään? Vai muistanko ihan väärin. En tiiä yhtään millon oon viimeks kirjotellu ;D

Oliko täällä kokeilussa jollakin jotain uutta poppaskonstia? :o Tuntuu että tässä muutaman vuoden aikana on tullut kokeiltua ihan kaikki rohtopusseista, päälläseisomiseen. :D Toistaiseksi ilman tulosta siis.. Esikoinen tärppäsi luomukierrosta, ilman mitään lisäjuttuja. Seksiä taidettiin harrastella parin kolmen päivän välein.

J3nnille onnittelut oviksen löytämisestä, jospa ne pillerit nyt toimis isommalla annostuksella. tuoden ihanan lopputuloksen! Tuliko sulle mitn sivuoireita? :o
Iissa: Mikäs tilanne siellä? Yritättekö luomuna vai onko suunnitteilla vaihtaa lääkitystä? :o
kukka: Kävin tuolla edellisellä sivulla kurkkaamassa niin huomasin, että sielläkin löydetty O+. Siispä onnittelut lienevät paikallaan ;)
elenna: Pahoittelut uuden kierroksen alkamisesta! :( Hyvä kuitenkin että selvisit voittajana alkupäivien v*tutuksesta. :)
mame: Näyttäis sulla olevan aikanen ovis tulossa? :o Onko viivat lähteny tummenemaan?
Catriona: Onpas hyvä että viimein saitte asioita eteenpäin, toivotaan että koktaili toimii!!!! 

Oma: Alkukierrosta selvitty, nyt odotellaan ovista (kun vaan tulis). Innostuin tähän kiertoon niistä digitaalisista testeistä.. hirveen kalliitahan nuo on, mut ajattelin sitten testata kun liuska näyttää vahvaa plussaa? Mihin aikaan päivästä testailette? Oon vaihdellu kierroittain vähän sitä aikaa kun mikään ei tunnu toimivan kunnolla. :/ Tosiaan enhän mä oo jokaisesta kierrosta ees ovuloinu..
muok. Niin ja aloitin mittailemaan lämpöjä ja kirjaamaan niitä siihen taulukkojutskaan (kauheesti opettelemista)
kp8/n.30 yk 14

Kaele: Plussatuulta +++ jos nippailut oliskin jotain muuta kun menkkoja :)
vuononvaltiatar: Jospa nyt teillä olisi tärpännyt! Huiiii.
jessica3: Mulla ei varmaan ollenkaan poistu se lh elimistöstä kun mulla tulee aina kierron vaiheesta riippumatta jonkinlainen haamu ovistestiin. Mut siis ihan normaalia se on :)
elenna: Pahoittelut negasta, mutta hyvä kun olosi on muuttunut positiivisemmaksi :) Ite oon kans ihan tyytyväinen tähän lyhentyneeseen kiertoon.
j3nni: Hyvä kun sait oviksen bongattua ! :) Ja kyllä teillekin ihan varmasti se vauva pian tulee.
omppuf: tsemppiä oviksen metsästykseen! Täällä kans varmaan kohta ovulaatio. Samalla kp:llä ollaan muuten liikenteessä :)

Omaa: Kp 8 meneillään ja ovulaatio on varmaan ihan kohta tikutuksen perusteella. Muuten ei oikeastaan ole oloissa mitään ihmeellistä.

Olen tässä miettinyt noita aqua control ja thin 400 tuotteita. Jossain vaiheessa ajattelin kans, että niitä voisi kokeilla, mutta sitten tulin toisiin aatoksiin kun aloin miettimään, että mulla varmaan tulis niistä ihan älyttömän huono olo kun oon jo valmiiks kuiva tyyppi ja pitäis muutenki juoda enemmän. Ja yleensä tollaset nesteenpoistajat/laihdutustuotteet vie elimistöstä muitakin tärkeitä ravintoaineita mennessään...Vähän luulen että noista on hyötyä vain siinä tapauksessa jos oikeasti on sitä ylipainoa minkä vähentäminen helpottaa raskautumista...Mutta jos joku täällä olevista  nyt noiden avulla ihan oikeasti tulee raskaaksi niin kai se on sitten itsekin niitä sorruttava kokeilemaan.

Iltaa!

Törkeesti nopeesti vaan omaa napaa... täällää onneksi huono olo eilisestä helpannut... useamman tunnin ajan sitä kesti :o Onneksi nyt jo parempi.... menkkoja ei oo tänään enää näkynyt, joten melkoisen niukaksi vuoto nyt jäi...

jessica3; meinasin tuota samaa kirjoitella... että tuo lh voi kohoilla kierron aikana... olisi helpompaa kun se olis koholla vain oviksen aikaan :)

elenna; harmittelut negasta :( Hienoa, että siellä odotetaan innokkaasti uutta yrityskautta ;-)

j3nni; onnea sinne ovisplussasta! :) Ja tiettu hyödyntelystä! :)

omppuf; nythän puhutaan hieman tuosta Nian kokeilemasta Thin400 ja Aqua Control -kuurista :) Voithan sitä kokeilla ;-) Meikä testailee ovista aamupäivällä 10.00-10.30 välillä :)

mame; kylläpä siellä tosiaan olisi tuo ovis tulossa aikaisin tässä kierrossa... meinaisiko sitten kierrot ylipäätään lyhentyä sulla, kun viime kierto oli tosi lyhyt? :O

Moi,

vuononvaltiatar, ohoh, sun pitää nyt sitten tehä se tarkistustesti kans :) Itse olin kyllä ihan tyytyväinen, että se oli nega, kun oli kumminkin sen verran vuolaat menkat. Vieläkin kyllä ihmettelen jokaista mahan nippausta, mutta mutta, ei kai tässä mitään...katsellaan eteenpäin...

mame, mäkin luulen että noi nesteenpoisto- ja laihisvalmisteet voi auttaa vaan siinä tapauksessa, jos nimenomaan ylipaino on se hidastava tekijä raskautumiselle. Kun oon normaalipainon rajoissa, niin en ala sähläämään niillä mitään... muutenki on pari kertaa tullut mietittyä, että onkohan mun parissa kierrossa kokeilemista vippaskonsteista (greippimehu, punaviini) ollut enemmän haittaa vai hyötyä... Greippimehu-kierto oli epätavallisen pitkä, ja nyt sitten viimeks ku naukkasin punaviiniä kiinnittymis-aikoihin, niin heti tuli toi sotku tohon loppukiertoon. Tai no ehkä se auttokin mut ei tarpeeks :D Nyt aattelin enivei olla ihan normaalisti.

omppuf, tsemppiä tälle kierrolle! Kerrohan sitten tuliko sinusta lämpömittailujen ystävä... ite en oo vielä siihen ruvennut.

j3enni, onnea oviksesta :)

Jeps, täti on poissa ja tää kierron eka viikko meni kyllä nopeesti. Teki niin hyvää nää vapaapäivät, vähän hirvittää se, että kesälomaan on vielä aikaa. Mutta jospa se tästä. Eilen näin yhden vauvan kaupungilla. Se alkoi siinä itkemään väkijoukossa, mutta ei kovinkaan kovaa. Jaksaisin hyvin kuunnella vastaavaa.. Vauvan näkemisestä tuli muutenkin ihan hyvä mieli. Onneks ei *vielä* satu aina kun näkee vauvan. On hassua haluta niin paljon tulla raskaaksi, vaikka ei tiedä vauvoista mitään :) Siitä huolimatta haluan, haluan. Feisbuukkikin on tulvillaan tuttujen ja puolituttujen saamien vauvojen kuvia.

Kyllä ne plussat kuulkaas meillekin kaikille vielä pärähtää.

vuononvaltiatar: Vissiin nyt sitten kierrot tosiaan alkaneet lyhentyä. Veikkaan että ovis on huomenna tai viimestään keskiviikkona... Hyvä kun sulla olot helpotti :)
elenna: Sama täällä, en ala sählään noitten kaa ku kuitenkin oon aina ollu ihan normaalipainonen. :) Mulla kans muuten greippimehu pitkitti kiertoo ja se ei vissiin oo munuaisellekaan hyväks. Nyt vaan syön noita perus vitamiineja ja koitan olla rennosti. Ei varmaan oikeen muut poppakonstit oikeesti auta mitään.

Huomenia!

omppuf; joo tuli ovis bongattua tässäkin kierrossa, onneks. Olin jo jossain vaiheessa heittämässä kirveen kaivoon.. mä testailen ovista siin klo 10 aikoihin.. mut sit jos en pysty töiden takia aamupäiväst testailee niin sit heti iltapäiväl testaan.

Chispa; vauvakuume ei kyllä ihan helpolla laannu.. mutta kaikkea hyvää teille jatkossa! :)

vuononvaltiatar; aika jännä vuoto sulla ollu.. voisko olla kuitenkin että olisit pieniin päin? ;)

elenna; toi facebookki on kyl semmonen paikka että siellä tulee niitä vauva-uutisia nähtyä..

mame; onnea oviksen bongaamiseen :)

Catriona; Toivottavasti tuolla satsilla se pieni nyytti teille saataisiin <3 Paljon tsemppiä! :)

Kaele; Sulla taitaa piinapäivät olla pian käsillä :) Toivottavasti sinne tulis plussa! :)

Omaa; kp21 ja dpo3. Vähän kyllä tuntuu siltä että ei tästäkään kierrost tärpänny ku meni petipuuhat vähän puihin.. :( yllätys, että silloin juuri täytyi olla pientä kinaa.. ärsyttää.. mutta saas nyt nähdä kuin täs käy, ei auta ku ootella. :) Tosin, ihan kiva että odotettavissa olis normikierto, ei ainakaan pitäis kovin pitkälle kierto venyä.. tai mistäs sen tietää. :D

Aurinkoista päivän jatkoa! Ja paljon plussatuulia!

Onpas täällä sattunut ja tapahtunut kovasti..oltiin tuttujen luona kyläilemässä tämä viikonloppu, niin ei yhtään kerennyt tänne seurailemaan. Kovasti onnea ovisplussalaisille ja pahoittelut niille, joilla menkat ovat alkaneet, uutta nousua vaan!

Itsellä ei ole ollut mitään muita tuntemuksia oviksen suhteen, kuin viime viikolla yhtenä päivänä jomotteli alavatsaa, tiedä sitten mitä se oli..tuskin ovulaatio eli tässä kierrossa mennään loppuun asti ja odotellaan menkkoja, näin uskon. Mutta ei se mitään, ollaan puhuttu, että ennen elokuuta, jos tulisi raskaaksi, ei tarttisi ihan kesäkuumilla ensi vuonna olla viimesillään. Toisaalta pääasia on, että tulisi nyt edes joskus raskaaksi, tätä hommaa, kun ei ihan voi loppujen lopuksi itse määrätä :) Menossa siis kp18

elenna; vauvakuume on kyllä jännä... itsellä tulee välillä sellainen olo, että pärjättäisiinkö vauvan kanssa edes kotona? :) Kummallakaan meistä ei ole kokemusta pienten vauvojen hoidosta tai muutenkaan.... tuo kuume vaan laittaa pään sekaisin!! :)

mame; mutta pakko mennä kehon mukaan vaan, että antoisia tulevia ovishetkiä sinne! ;-)

kukka^^; se on jännä, miten tuo riitelykin onnistuu aina väärään aikaan osumaan :O

indyko; voihan tuo ovis ollut oireettomampi tässä kierrossa kanssa... kai ootte pupuilleet ahkerasti kuitenkin? ;-)

Tänne ei kummempaa. Päätä särkee hieman ja on kuumottava olo. Ompa kivaa jos tulis vaihteeksi taas kipeeksi... NOT! Ai niin ja tein eilen aamupäivästä r-testin vielä varmistustestin ja negaa näytti. Taisi tuo keho ottaa pulttia tuon nesteenpoistokuurin aloituksesta. En tainnut sen jälkeen mitnekään runsaasti juoda, joten se selittänee oireeni.

heipparallaa kaikille! 

vuononvaltiatar: Mää jo täällä jännäilin että josko sulla ois sitteki tärpänny, mutta harmi ku ei! :( Jospa nyt tässä kierrossa! ;) jännä kyllä tuo sun pahoinvointi juttu.. Tuossa luin mamen kommentteja, ja noista nesteenpoisto tabuista ja aloin miettiin että kannattaakohan niitä sittenkään aloittaa, koska tosiaankin oon aika hoikka.. himpura ku äsken hain tabut postilaatikosta!! :D

indyko: Toivottavasti siellä olisi silti ovis käynyt kylässä! :)

kukka^^: kylläpä kina osasi taas ajan valita! No jospa silti olis tärppi käyny. ;) jännäillään!

Plussatuulia evripadi !

Täällä kp3 menossa, ja yk mitähän tuo olis, 10 vai onko jo 11? ei vaan pysy perässä enää, enkä välttämättä haluakkaan pysyä..:) Ensi ke olisi sinne naisten polille aika, josko sittenn saisi ne clomitclomit, ovis ois jo seuraaviin kiertoihin oikein tervetullut! menis aika pikkusen nopiampaa. :D täällä ei siis mitään kummempia.. :) 

Moikka,

mäkin nyt sit menin ja aloitin ton Thin400. Enkä kyllä mitenkään sen takia, että raskautuis nopeammin vaan siks että oon oikeesti tosi ylipainoinen ja haluaisin pian ennen raskautta jo muutamia kiloja ainakin pois. Viime raskauden aikana painoa tuli vain 1,5kg ja pari kuukautta synnytyksen jälkeen olin 15kg hoikempi. Nyt oon sen 10kg hoikempi kuin ennen raskautta eli oon onnistunu taas jo keräämään muutaman lisäkilon. Höh. 

Alkaa vähän täälläkin jännittään tää yk1... kun mulla on noi menkkojen alkupäivät ollu vähän sekavia että voi tulla vaan viiru yhtenä päivänä ja sit mennä kuitenkin pari päivää kunnon vuotoon niin mulla vaihtelee toi kierto vähän sillee 25 ja 28 pv välillä eli aika loppukiertoa mennään jo kun yleensä ne jää alle ton 28.

Harmi vuonnonvaltiatar ettei tullu plussaa mut yleensä jos vuoto suht normisti alkaa niin olishan se ikävää jos olis raskaana ja vuotais, sillon varmaan olis joku pielessä. Vaikka kyllä mulla tais pari kertaa viime raskaudessa joku viiru tulla mut epäilin että johtui omega 3, kun mulla ne vähän aiheuttaa sellasta tiputusta helposti kun on liian alhaiset trombosyytit. 

On täällä kyllä aika monta sellasta jolla on ihan kohtuuttomasti noita yrityskiertoja takana. Juuri teille/heille toivoisin pikaista plussausta koko sydämestäni <3

Heippa kaikki!
 IHANAA AURINKO PAISTAA JA VAPAAPÄIVÄ JA GRILLAILUA JA TSILLAILUA MURUN KANSSA Nyt meni hetkeks pilveen niin pysty tuleen koneelle poikkeen.....toivottavasti muillakin on mukava päivä...!
Mä aloin nyt ton eilisen sähläämisen jälkeen tekeen tieteellistä tutkimusta :) kun noita ovulaatiotestejä tossa siis on tukkupakkaus niin aattelin ihan piruuttani seurata miten ne mulla käyttäytyy....ihan uusi tuttavuus siis kun ovat koko puikot....Tänään sain eilistä huomattavasti vahvemman viivan, ei kuitenkaan ihan yhtä vahva kun kontrolliviiva. Voikohan siis menkkoja kohti toi taso jotenkin nousta? tuskin lähenevästä ovulaatiostakaan kuitekaan on kyse :) David-merkkisiä siis ovat noi mun liuskat....
No seuraavasta kierrosta sitten ainakin mukava nähä miten toivottavasti tikku tummenee ovulaation lähestyessä.....

Plussapuhureita kaikille!

Jessica kp 28/28-29 yk 7          (nyt on menkkaolo jotenkin.....mitään tuntemuksia rinnoissa tai muualla ei tosin oo....lähinnä sellanen painontunne alavatsalla...ja runsaasti valkkaria...)

marusia21; kyllähän voit noita lääkkeitä nyt kokeilla, kun ne on kotiin jo tullut hommattua :) Pidät vaan huolen, että juot varmasti riittävästi ;-) Tai sitten vaan myyt eteenpäin :)

Tatjuska; kyllä nyt itseäkin niin harmittaa... olisi saanut jo tärpätä... mut jos ei niin ei... Jännäillään me nyt yhdessä noiden thin400 ja aqua juttujen kanssa :)

tsemppejä jessicalle!

).( Täällä taisi löytyä toinen syy mun huonoon oloon... En tainnut aiemmin kirjoitellakaan viikonloppuna tästä, mutta multa löytyi perjantai-illalla aristava patti. Otin ihan rennosti, kun ajattelin sen ekaks olevan joku megafinni, muttei siinä mitään päätä ollut ja kuumotti ja tuntui inhottavalta... Tulin siihen päätökseen, että se on joko paise taikka tulehtunut aterooma eli turvonnut, ärtynyt talirauhanen. Erittikin pirulainen ja kipee oli vielä eilen. Tänään näytin sitä työterveyslääkärille ja pienen kuumeen siivittämänä sain diagnoosin tulehtuneesta ateroomasta... huoh. Eli tervetuloa viikon laajakirjoinen antibioottihoito... Että näin. Ällöä!

vuononvaltiatar: Toivottavasti ovis olisi ollut oireettomampi ja pikkuinen olisi matkassa, mutta jotenkin en vaan siihen usko..valitettavasti. Mutta eteenpäin vaan, tosin tämä odottaminen, että seuraavat menkat alkaisivat tuntuu vaan niin pitkältä..menkkojan alusta puoleen väliin menee hujauksessa, mutta tämä loppu sitten :/ Siltikin vaikka mitään tuntemuksia ei jomottelun lisäksi ilmestynyt, niin silti harrastettiin aktiivisesti pupuilia, että ei voi ainakaan sen pikkiin laittaa ;)

Kovasti peukkua kaikille! Eiköhän kohta puoleen olisi taas plussan paikka :)

Takaisin