Onnea plussasta, MiMMuhi! Muistan sinut kyllä tai ainakin nimimerkkisi, taisit joskus syksyllä kirjoitella tänne :) Mikäli oon ymmärtänyt, niin toi digitestin viikkonäyttöpuoli on hieman vähemmän luotettava... tai ehkä sulla on vaan niin nopeesti noussut tuo hcg-taso. Paljon onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin <3 Kauanko te muuten olitte yrittäneet nyt?
Josma, hyvä, että se pitkä kierto loppui!
m-kukka, tsemppiä sinne! Miten kävi?
pikkutonttu, kiitoksia tsempeistä :) Ihanaa, että oot ollut iloisella mielellä :)
Unelma-Anelma, tuo tapahtumattomuus on kyllä niin masentavaa :( Oon melkein iloinen, kun mulla tuli tuo joku hormonihässäkkä tai kemiallinen raskaus tai jotain, vaikka en sitten raskaana ollutkaan. Olipahan ees jotain tapahtumaa... :O
vuononvaltiatar, kiitos sinullekin tsempeistä :) Oli tosiaan kyllä niin kummallinen olo, mutta tänään tuntuu ihan hyvälle. No, seurailen vielä. Jos nuo hassut mahakivut jatkuisivat vielä, niin sitten pitää asiaa selvittää... Sinulla taitaa olla jo jännät hetket siellä...onko täti pysynyt vielä poissa?
Kimurantti, pahoittelut plussattomuudesta :(
Tatjuska, olet tosiaan sinäkin saanut jo kokea kaikenlaista :O Ei ole helppoa tämä naisen elämä... Itse varmaan valitsisin mieluummin vaikka pidemmän yritysajan, jos sitten saisi säästyä keskenmenoilta... mutta näistähän ei kukaan voi valita, mitä tapahtuu. Kuulostaa raskaalta nuo ongelmat perheen yhteensovittamisessa :( Toivottavasti ne asiat voisivat vaikka jatkossa kirkastua vähän..
Hope<3, ymmärrän kyllä tunteen.. toivottavasti et joutuisi odottamaan kauaa!
Noniin, piti tulla kommentoimaan taas "pikaisesti" tähän töiden väliin... Itselläni on tänään jo parempi olo noin fyysisesti ja tietysti sitten mielikin on parempi ja huolestuttaa vähempi :) Eilenkin illalla oli kyllä vielä sitä kummallista alavatsaan pistämistä jossain munasarjan kohdalla. Toivottavasti se oli jotain ohimenevää tosiaan. Mutta jos jatkuu tuo kipuilu, niin pitänee siitä sitten soittaa ja kysyä. Tällä erää on kuitenkin ihan hyvä olo.
Mietin kanssa, että missä vaiheessa vois kysyä kunnalliselta puolelta tuosta tutkimuksiin pääsystä. Jos soittelen muutenkin tämmöisestä, niin vois siitäkin kysyä. Mut jos noi oireet nyt vaan loppuu, niin sit vois varmaan vielä odotella...ei oo vuosikaan vielä täynnä. Ja mieheltä pitäis kai kysyä vielä lupaa, ennenku alan järjestää meitä tutkimuksiin...