Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa uusille :)
Pahoittelut tädin kohdanneille :(
Onnea ja jarrusikkia matkaan plussaajat :) toivottavasti pienet pysyy kyydissä loppuun asti :)

Omppuf: täällä ollaan jo päästy uuteen clomikiertoon, tänään kp 9 ja söin siis vikat pillerit tänäaamuna :) eli clomeja otin kp 5-9.

ON: tosiaan kp 9 ja clomit otettu, nyt jäädään odottamaan jospa sais oviksen bongattua ja jos sen saan ennen kp 15, niinku todennäiköiostä on et ovis ilmestyy kp 12.. nii aloitan heti terot tuolloin kp 15.. jotta ei tarvii jäädä odottaa tota tätiä nii perkluleen kauaa.. =)

Oon taustalla lueskellu tätä ryhmää koko ajan, mut ite en oo aikoinhin mitää kirjotellu, ku on ollu mieli vähän maassa, kuitenki jo niin pitkää yritetty ja hormonitoiminta on aina vaan ollu sekasin...

Mut nyt, eilen kp 23 sain selkeen viivan herkkään testiin, ja tänään tein clearbluen digitaalisen ja siinä on raskaana 2-3, vähän tässä on ymmällään että mikä tää tilanne oikein on ....  

tosiaan ovistikkuun sain selkeet viivat kp 11, et on täs ovulaatiosta jo 12 päivää mut aikaselta tuntuu silti saada plussa, ja kun toi clearbluekin näyttää tommosia lukemia...

Mut toivotaan että tää kaveri on kiinnittyny oikeeseen paikkaan ja pysyy matkassa <3

Onnea plussasta, MiMMuhi! Muistan sinut kyllä tai ainakin nimimerkkisi, taisit joskus syksyllä kirjoitella tänne :) Mikäli oon ymmärtänyt, niin toi digitestin viikkonäyttöpuoli on hieman vähemmän luotettava... tai ehkä sulla on vaan niin nopeesti noussut tuo hcg-taso. Paljon onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin <3 Kauanko te muuten olitte yrittäneet nyt?

Josma, hyvä, että se pitkä kierto loppui!

m-kukka, tsemppiä sinne! Miten kävi?

pikkutonttu, kiitoksia tsempeistä :) Ihanaa, että oot ollut iloisella mielellä :)

Unelma-Anelma, tuo tapahtumattomuus on kyllä niin masentavaa :( Oon melkein iloinen, kun mulla tuli tuo joku hormonihässäkkä tai kemiallinen raskaus tai jotain, vaikka en sitten raskaana ollutkaan. Olipahan ees jotain tapahtumaa... :O

vuononvaltiatar, kiitos sinullekin tsempeistä :) Oli tosiaan kyllä niin kummallinen olo, mutta tänään tuntuu ihan hyvälle. No, seurailen vielä. Jos nuo hassut mahakivut jatkuisivat vielä, niin sitten pitää asiaa selvittää... Sinulla taitaa olla jo jännät hetket siellä...onko täti pysynyt vielä poissa?

Kimurantti, pahoittelut plussattomuudesta :(

Tatjuska, olet tosiaan sinäkin saanut jo kokea kaikenlaista :O Ei ole helppoa tämä naisen elämä... Itse varmaan valitsisin mieluummin vaikka pidemmän yritysajan, jos sitten saisi säästyä keskenmenoilta... mutta näistähän ei kukaan voi valita, mitä tapahtuu. Kuulostaa raskaalta nuo ongelmat perheen yhteensovittamisessa :( Toivottavasti ne asiat voisivat vaikka jatkossa kirkastua vähän..

Hope<3, ymmärrän kyllä tunteen.. toivottavasti et joutuisi odottamaan kauaa!

Noniin, piti tulla kommentoimaan taas "pikaisesti" tähän töiden väliin... Itselläni on tänään jo parempi olo noin fyysisesti ja tietysti sitten mielikin on parempi ja huolestuttaa vähempi :) Eilenkin illalla oli kyllä vielä sitä kummallista alavatsaan pistämistä jossain munasarjan kohdalla. Toivottavasti se oli jotain ohimenevää tosiaan. Mutta jos jatkuu tuo kipuilu, niin pitänee siitä sitten soittaa ja kysyä. Tällä erää on kuitenkin ihan hyvä olo.

Mietin kanssa, että missä vaiheessa vois kysyä kunnalliselta puolelta tuosta tutkimuksiin pääsystä. Jos soittelen muutenkin tämmöisestä, niin vois siitäkin kysyä. Mut jos noi oireet nyt vaan loppuu, niin sit vois varmaan vielä odotella...ei oo vuosikaan vielä täynnä. Ja mieheltä pitäis kai kysyä vielä lupaa, ennenku alan järjestää meitä tutkimuksiin...

elenna: meillä oli sillon 2010 joulukuussa se keskenmeno, ja sen jälkeen on yritelty palautella hormonitoimintaa uomilleen, ja ilmeisesti se sitten näin kauan oli hakusessa, ku heti ku sain ovikstestiin plussan niin pärähti myös raskaustestiplussa <3

viimeksihän mulla tuli plussa vasta joskus kp 35 tiimoilla ku menkat oli jo viikon myöhässä, toivottavasti tää olis nyt sit vaan hyvä merkki et kaveri pysyy matkassa <3 :)

Ja tosta kunnallisen puolen hoitoonpääsystä oon joskus kuullu et vuosi pitäs eka olla yrittäny. mut saattaapa sinne päästä jo aikasemminkin jos ahkerasti kyselee :)

Tervehdys!

Josma; hyvä että täti nyt suivaitsi sinne tulla, sulla olikin pitkä kierto..

m-kukka; tervetuloa kuumeilemaan! :)

MiMMuhi; Onnea plussasta! :)

Kaele; tervetuloa! :)

Nia; Onnea plussasta! :)

mietintämyssy2011; mulla näky viimeks ovisplussa pari päivää.

Toive3; tervetuloa vaan kuumeilemaan! :)

Unelma-Anelma; toivotaan että kierto siellä alkais tasoittumaan :)

vuononvaltiatar; alan jännittää sun puolesta :) itellä ku viimeks plussasin niin silloin kahvit alko maistuu oudolta ja juominen alko tökkiä, että toivotaan että se ois nyt oire sulla pikkusesta ;) <3

catriona; voi että, nyt kyllä sen haikaran pitää osasta sinne tulla! Paljon plussatuuuulia! :) <3

pikkutonttu; toivotaan että ovis tuottaa tulosta :) itelläkin olis ens kuus olee muutamat juhlat joissa olis kiva muutama juhlajuoma ottaa.. mutta en oo vieläkään ovista bongannu että saas nähä tuleeko ees ovista..

Hope<3; kyllä tuo aina kolahtaa kun kuulee kaveriensa olevan raskaana.. itsekin kuulin yks päivä kaverin olevan raskaana ja esikoinen on jotain 9kk ikäinen.. oon kyllä iloinen heidän puolesta mutta alan vissii tulee jo katkeraks ku meillä ei plussaa näy :D

marusia; harmi kun ovista ei oo näkyny.. toivotaan että siellä alkais ne ovikset vierailee niin saisitte myös plussaa r-testiin :)

ja tädin kohdanneille suuret pahoittelut!

Omaa: nyt menossa kp 15 eikä oviksesta tietoakaan.. viime kierrossa näillä main sain oviksen bongattua.. alan vähän pelkäämään että nyt ei ovista näy ja sen takia sitten kierto taas venyy niin pitkälle.. :( mut ehkä nyt on vähän enemmän valkkaria ku viime kierros.. ja ovista oon kerran päiväs testannu, niin ku viime kierros.. ei auta muuta ku odotella, ei tässä muukaan auta. Tosiaan kuulin kaverin odottavan toista lasta.. ja esikoinen heillä on 9kk ikäinen.. ehkä pikkasen taas katkeroiduin lisää.. :( vaikka onkin iloinen heidän puolesta mutta kyllä silti taas jossain kolahti ja mietin milloin on meidän vuoro.. yks hyvä kaverini, joka kanssa yrittää lasta niin aina sanoo että kyllä se teidän vuoro vielä tulee.. mut joo, hän esim. yrittää tässä kuussa olla raskautumatta että ens kuussa kun on juhlia niin voi juoda.. on mullakin ens kuussa juhlia mutta olisin niin onnellinen jos nyt plussaisin tästä kierrosta, ei haittais yhtään vaikka joisin pelkkää vettä! tuli tässä mieleen, että joo, kyllä mä alan katkeroitua jo :D no jospa se tässä joskus positiivisemmaks muuttuis :)

Paljon plussatuulia täällä puhaltelen, että saatais kaikki palstalla olevat plussaamaan! :)

Nyt kaikki naiset positiivisia ajatuksia mieleen! Tiedän ettei se ole helppoa, muistan kun esikoista ns yritettiin, niin monen monta kertaa mäkin mietin, kun kuukautiset alkoi, että paska..mutta sitten kun kaksi viivaa testiin tuli niin se oli lottovoitto :) Ainakin vielä jaksan uskoa, että kaikki me jossain vaiheessa ollaan tuolla raskaana olevien puolella. Anteeksi, jos tämä jotain loukkasi, mutta yritän vaan ajatella positiivisesti

Täällä menossa kp12..kyllä se ovis taitaa olla tuloillaan, eilen jotenkin jomotteli tuolta alhaalta, antaa kattoa nyt miten hommat kehittyy..kovasti pupuillaan ja koitetaan hyödyntää tätä kiertoa :)

MiMMuhi: Onnea! Se clearbluen digitaalinen ei välttämättä osaa niitä viikkoja ihan tarkalleen sanoa, mulla tais viimeks antaa ton suuntaisen tuloksen vaikka olin jo lähestulkoon viidennellä viikolla eli päivät täynnä. Mutta raskaana oot, se on varmaa :) Ei muuta kun liimaa ja tarrasukkia!

Omppuf: Ei ollu mitään muuta oiretta, enkä ees tajunnu tuotakaa heti et vois ehkä siitä johtua!

vuononvaltiatar: Niihä ne alkais! :D Laskurin mukaa 2 päivän päästä! :D

Catriona: No mietin itekki sitä jo sillo et miks yleensä määrättii clomit, kun limis on tuota luokkaa! O.o Mulla on kierto nyt 30 ja näin ollen ovis siinä kp17-18 paikkeilla....tai ainaki pitäis olla! :D Ja se, et miks ei lisä kypsytystä määrätty pistoksin ollenkaa ku nähtii ettei nuo clomit riitä?! Mystistä mystistä! Noh...jos kohta sais lisä tietoa ku pääsee sinne tohtorille! :D
JA TSEMPIT SINNE!!!!!!!!!!!!! <3

Marusia: Juu, ei mitää! :D Ja tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaa! :D Eli Pilonidaalikysta (sinus pilonidalis) on pakaravaon yläosaan, häntäluun kohdalle kehittyvä paise. Sen yleisimmin aiheuttaa istumatyö, karvat/lika/vaatenöyhtä iholla joka pääsee tunkeutumaan ihon alla olevaan onteloon ja näin ollen aiheuttaa tulehduksen, johon alkaa sitten muodostua mätää! Jotain tuollasta se oli! :D Ja on kipiä ku hitto! Mutta, mun tapauksessa noilla clomeilla on mahdollisesti aika iso osa tuon aiheuttajaksi, koska olen ajanut taksia 6 vuotta (työpäivän pituus keskimäärin 11h) ja näin ollen myös PAAAAALJON istumista, ei ole vaivannut ikinä! Ja nyt olin töissä kaupan kassalla, sitäkin ehtinyt puoli vuotta tehdä, eikä siinä kumminkaan kokoaikaa istuta kun on kyse pienemmästä kaupasta! =) Ja nyt sitten vasta tärähti ekaa kertaa tuo kun ekan kuurin clomeja söin. 

Elenna: Pahoittelut tädin hyökkäyksestä! :/

Tatjuska: Ei täällä lasketa kuinka monta lasta kenelläkin jo on! Kaikki kuumeillaan yhtälailla, oli se sitten esikoinen toiveissa tai vaikka jo kuudes! :) Että ihan sen kuin mun puolesta roikut täällä kuumeilemassa! Samassa jamassa ollaan kaikki kuitenkin! :D

Pikkutonttu: Jätti-isot tsempit teille että nyt tärppää!!! <3 :D

Ai vitsi...oliskohan se kokeiltava ens kierrossa tuota Nian konstia! Näyttää toimivan! :D

elenna: Täällä on tänään kp 1, niinkun eilen illalla vähän epäilinkin. Nyt vaan toivon, että kierto pysyisi jotenkuten inhimillisenä, eikä lähtisi heittelehtimään. Tämä kun oli meille vasta ensimmäinen yritys pillereiden lopettamisen jälkeen, niin en tiedä mitä tuleman pitää. Ennen pillereiden aloittamista mulla saattoi kierto olla jotain 23 ja 40 päivän välillä!

Mutta sainpahan nyt lisäaikaa suunnitella ja selvitellä asioita! Tänään soittelin jo KELA:an ja kyselin, että mikä on lapsi-, opinto- ja muiden tukien laita, kun täällä Saksassa asun!

Onnea MiMMuhille! :)

Oh shit. Oon näköjään kolmessa päivässä ihan tipahtanut keskusteluista :D Siispä kaikille lyhyesti jotakin:

Catriona: Toivottavasti siellä kiinnittyminen onnistui :)
Tatjuska: Tervetuloa takaisin palstoille :)
vuononvaltiatar: Hmm sulla on kyllä ollut lupaavia oireita :)
Liza: Pahoittelut koneen hajoamisesta :/
Viipsukka: Pahoitteluni keskenmenoista ja tuulimunasta. :/
m-kukka: Tervetuloa! :)
jessica3: Sielläkin alkaa näköjään jo noita kiertoja kasaantua. :/ Toivottavasti olet osannut olla nyt ressaamatta. Ite en oikeen koskaan sitä osaa tehdä :P
miuku9: Kuulostaa lupaavalta nuo oireesi! :)
omppuf: Sinne kans näytti täti tulleen ihan todella huonoon aikaan. Typerät tädit!!!!
Nia: Onnea plussasta! Monesko yk oli kun tärppäsi?
indyko: Onnea sinne oviksen hyödyntämiseen :)
Toive3: Tervetuloa mukaan!
Kaele: Tervetuloa myös sinulle! :)
mietintämyssy: Mulla se ovisplussa näkyy joka kierrolla vaihtelevalla menestyksellä. Joskus se näkyy vaan sen hetken ja joskus se näkyy monta päivää. Riippuu kuulemma siitä kuinka lh-poistuu elimistöstä ja joka ihmisellä se poistuu eri nopeudella.
marusia21: Kyllä mä ainakin haluaisin heti kun mahdollista tietää onko tyttö vai poika. Mä en malttais odottaa sinne loppuun saakka sitä tietoa :D Toivottavasti siellä on clomeista nyt ollut apua!
elenna: Pahoitteluni menkoista! :/
Josma: Eikös sulla ollu terolutit kans? Niissä ohjeessa sanotaan et jos ei menkat oo tullu 2 vkoon vikasta tabletista nii sitten yhteys lääkärii. Pahoittelut menkoista :/
Hope<3: ÄÄh sinnekin se täti vaan löysi tiensä. Pahoitteluni!
Unelma-Anelma: Jaksamista sinne odotteluun. Tuo on kyllä kaikista tylsintä. :/
Pikkutonttu: Toivottavasti sinulla on kaikki labrat ihan ok! Ja nyt sinne kovasti plussatuulta että olisi tärpännyt!
j3nni: Toivottavasti siellä olis nyt pillereistä apua! :)
MiMMuhi: Voi varovaiset onnittelut sinulle! Moneskos yk teillä on menossa?
kukka^^: Toivotaan nyt kuitenkin että se ovis olisi ollut kaikesta huolimatta. :) Tsemppiä kovasti sinne!

Omaa: Rankka työputki saatu nyt päätökseen ja tänään nautin yhdestä vapaapäivästäni. :) Menkatkin ovat jo lopuillaan ja pupusteluhommat aloitettiin jo eilen ihan vaan varmuuden vuoksi. Jännä nähä millanen nyt tästä kierrosta tulee kun se edellinen kierto oli niin lyhyt. Oli muuten sitten pikkasen kivuliaat nämä menkat! Meinasin jo hakea ihan saikkua sen takia kun alaselkä, -vatsa ja nivuset olivat niin kipeenä etten voinu oikeestaan kun istuskella. Onneks kuitenkaan menkat eivät olleet nyt sellaset niagaranputoukset vaan aika kohtalaisen niukat. Tälle kierrolle tilasin nivaskan ovistestejäkin ettei vaan mee se aika ohi. Muuten aion olla aika rennolla asenteella liikenteessä. Vähän nyt alkanut olla jo sellasta luovuttamisen meininkiä luomusti raskaaksi tulemisen suhteen.

Yk 9, Kp 4

Tilastoa: Plussia tullut tammikuussa 6, helmikuussa 7, maaliskuussa 4, huhtikuussa 3, toukokuussa 5. Plussista 20 on tullut alle puolen vuoden yrittämisen jälkeen ja plussista 5 on tullut yli puolen vuoden yrittämisen jälkeen.

Uusille: Jos ette vielä ole käyneet niin voitte halutessanne käydä kirjoittelemassa vähän taustojanne tuonne Raskaaksi 2012 jäsenien taustat -palstalle,

hyvänen aika ku tänne on tullu mahrottomasti tekstiä! :D

Paljon onnea plussanneille

isot pahoittelut tädin kohdanneille <3

Tää nyt oottelee tätiä kylään.. kp 27 siis menossa, huomenna/ylihuomenna pitäis tädin saapua.. :) sit pääsee viimeinkin yrittämään, toivottavasti nyt alkavassa kierrossa ei sairasteltaisi tai tulisi muita typeriä esteitä yritykseen.
Monta kertaa pitänyt käydä kommentoimas teidän juttuja mut väsy on vieny voiton joka kerta mut taustalla lueskellut kyllä jutut ahkerasti..vielä 4 päivää ois töitä jäljellä.. kyllä tuntuu tuo aika ikuisuudelta. no mut nyt nautin vapaista (ja ihanasta silmätulehduksesta)
Sit alkaiski yk 10 huh.. kylläpäs niitäkin on jo vain kertynyt.. mut no josko tää kierto ois meidän kierto, toivottavasti!

Viipsukka: Pahoittelut! Voimia!

Nialle onnittelut! :)

vuononvaltiatar: On kyllä kiva saada koko talo omaan käyttöön. Kamalastihan täällä on vielä anopin tavaraa, ku on asunut 30-vuotta saman katon alla. No, eiköhän ne lähde pikku hiljaa varastoon joksikin aikaa ja sitten jonnehin kierrätykseen tai roviolle. :D Whirpoolia oon kuullut kehuttavan. Missähän meidän kone muuteen viipyy?!? :( Tulis jo, kun tahon pestä pyykkie.
Tässä tänää selailin nettisivuja ja kai se kytkyllä pitää ostaa tietokone, kun ei sitä muuten ole varaa ostaa ja olis hieman pakollinen.. :( Niin ja noi menkat oli niin tiedossa.. Mutta olikin aivan kamalat vatsakrampit kahtena päivänä! :'( Ihan pitki itkeä ja maata koko päivä.. Onneksi on ohi ja pian uutta matoa koukkuun. ;D

omppuf: Mä en ole ihan sata varma, mutta kai niitä on 200neliötä. En osaa sanoa nyt ihan varmaksi.

omaa:
Vitsit, kun olikin todella kivuliaat menkat. Koskaan ei ole maha ollut noin kipeä. Aina se selkä on tahtonut olla, mutta ei nyt tällä kertaa ollenkaan. Mä kuvittelin kans olevani raskaana, koska oli kaikennäköisiä oireita, mutta ei sitä sitten oltu. No, ei pidä lannistua. Tiedossahan tää on, että on vaikeeta..

pikkutonttu: Testailin tossa eilen vielä kolmannen negan, nyt siis kp 32, eikä minkään näköistä haamua edes.

pikkutonttu; täällä koitetaan olla testaamatta ennen perjantaita :) Jolleivat menkat sitten ala :) onnea oviksen bongaamisesta ja hyödyntelystä ;-)

m-kukka; harmittelut menkoista sinne! :( Ensi kerralla sitten :)

Josma; kerrankin, onnittelut menkoista :) Kiertosi oli megalomaaninen :)

j3nni; hyvä taistelusuunnitelma sinulla ainakin ;-)

MiMMuhi;
  suuret onnittelut plussasta! :) :)

elenna;
täti on vielä pysynyt poissa :) Kai ne huomenna alkaa helvetin kipeinä, kun myöhästyi tämänpäiväisestä rutiinipäivästään :) On niin kauheeta, mekin lähestytään jo vuoden rajapyykkiä :O

kukka^^; olin itse ihan varma, ettei ovista tuu ollenkaan viime kierrossa tai sitten on tosi laimea, kun sitten kolme päivää myöhemmin iski oikein kunnolla :) Joten ehkä sinnekin iskee megaovis :)

indyko; hyvä juttu se vaan on olla positiivinen :) Välillä se vaan unohtuu ;-) Toivottavasti siellä bongataan ovis pian :)

Iissa; no siellähän tosiaan alkaa ovistouhut juurikin pian :) :)

mame; hienoa, että sielä on tallentelut heti aloitettu :) :) Ei pitäisi ohi oviksen livetä sitten, kun vielä tikutteletkin ahkerasti ;-) Ja tilastoissa me puolen vuotta jo yrittäneet ollaan melkoisesti huonossa hapessa jos vaan joka viides on tällainen pidempään odottanut masuasukkia :(

vanilj; kyllä nuo yk:t vilisee silmissä :O Just oli kesä ja itsekin aloitin yritykset.... hui!

Liza; toivottavasti se teidän kone löytää uuteen osoitteeseensa pian :) Parempihan tuo kone on sitten tuolla kytkyllä ottaa, niin ei tartte arpoa mitään :) Harmi, että on takana kivuliaat menkat :( Eivät koskaan ole kivoja!

Kimurantti; pahoittelut negasta jälleen! :( :(

vanilj: Kyllä teillekin nyt sais tosissaan se haikara tulla vierailulle. Toivottavasti se tätikin pian tulisi ellei enää ole mitään plussaamisen mahdollisuutta? :)
Liza: Jaksamista kivuliaiden menkkojen kanssa. Itellä tosiaan oli nyt kans todella kivuliasta tää menkka aika. :/
Kimurantti: Pahoitteluni negasta :(
vuononvaltiatar: Mä kyllä kohta lopetan ton tilastoinnin kokonaan. On se sen verran masentavalta näyttänyt kaiken aikaa. Täytyy nyt vaan elää siiinä toivossa että pian tulee sellanen pitkään yrittäneiden plussasuma! :)

meillä tosiaan yritystä sen keskenmenon jälkeen melkein heti, en oo mitää yrityskertoja laskenu mut kyllä tästä nyt yli vuosi yritystä tulee... että kyllä se sieltä vielä tulee, vaikka aika pitkältä tuntuu.

Kliseiseltä kuulostaa, mutta me muutamaks kuukaudeks lopetettii ns yrittämällä yrittäminen, ja sit ku tikutin muutaman kuukauden päästä niin se oviplussa tuli :)

Hei kaikki rakkaat! <3

Tuli jo ikävä ja tulin kurkkimaan mitä tänne kuuluu!?

Vuononvaltiatar täällä on mulla sormet ja varpaat ristissä että nyt se plussa tulisi !! emoticon Tulisit mun seuraks tonne tammikuisiin <3

Se mun pitikin kertoa et noi Sofi one raskaustestit on muutes sellasia että nyt vasta ruenneet näyttämään tummempaa viivaa, tätä ennen sellasta haamua vaikka nuo esim. Pregchekit näytti jo ajat sitten melki kunnon plussan. Ja sillon ku nuissa Sofissa näky vaan se haaleen haalee niin CB-digi viikkonäyttönen näytti jo sen "raskaana 1-2" vaikka se on 25miU/ml ja sofin pitäs olla 10miU/ml. Joten en itse ainakaan enää aijo niitä käyttää kun tarve tulee, kun kerran haamuttelevat vaan koko ajan! 

Mame: tsemppiä oviksen pongaamiseen <3 Toivotaan et kierto pysyis nyt taas tällä kertaa aisoissa ja saisit sen liian kauan kaivatun plussan! Ja Hei, mulla kuitenkin pillereiden lopettamisesta kesti kaiken kaikkiaan 9kk ennekö raskauduin! Vaikka yrityskiertoja oli vaan se 5 niin vaikka ois koko aika yritetty niin tiiä häntä oisko silti tullu aikasemmin kun tuntu että kroppa vasta nyt alko kunnolla toimimaan!

MiMMuhi: Onneksi olkoon plussasta! ja tervetuloa tonne tammikuisiin <3

Mulla tämä plussa kierto oli erilainen muihin monellakin tapaa:

- En tupakoinut
- Olin luovuttanut ja niin vittuuntunut suoraan sanottuna että en jaksanu enää ressata
- En käyttäny migreenilääkettäni ollenkaan (Miranax), joka siis saattaa vaikuttaa raskaaksi tuloa. Samoin kai muutkin tulehduskipu lääkkeet, oviksen aikaan kärsin migreenin enkä ottanu lääkettä.
- Urheilin joka päivä ja en kyllä kauheammin laihtunut (-4kg) mutta kiinteydyin kyllä :)
- Harrastettiin seksi harvemmin kun aijemmin :O

Mutta kaikilla tää niin hemmetin yksilöllinen asia että oikeastaan ei voi tietää mikä pätee keneenkin. Ja voihan olla että ykskään noista ei oo lopulliseen tuloksee vaikuttanu vaan kaikki on muuten natsannu tässä kierrossa :)

Plussatuulia rakkaat siskot!! ++++++++

Iltaa! :)

mame; pakko on kyllä saada tilastoa kääntymään ympärilleen :) Tai sitten täytyy mein pidempään yrittäneiden siirtyä tuonne, noh, pidempään yrittäneiden puolelle :(

MiMMuhi; monihan tuon toteaa, että kun lopettaa yrittämisen, niin tärppää :) Mitäs sitten, kun on luovuttanut jo ylimääräisen vouhotuksen muutama kierto sitten, pupuillut tasaisesti läpi kierron eikä silti tärppää? :O

MarinaMelina; kiitos kannustuksesta! :) Antaisin aika paljon jos pääsisin tammimammaksi odottaan :)

vuononvaltiatar:  itse kullakin varmasti on ajoittain niita aikoija kun masentaa koko yrittäminen, mut sit jossain vaiheessa tulee taas positiivinen olo asian suhteen :) mä kävin välillä gynellä, eipä sieltä mitään muuta erikoista saanu ku teroluteja, mut sai purkaa syödäntään siellä ammatti-ihmiselle. Tosin, tuskin siitä sydämmen purkamisesta mitään apua tähän raskautumiseen on ollut...

Muuten, tää kierto mistä tää raskautuminen nyt tuli, niin oon syöny teroja. Onko kellää mitää kokemusta että on raskautunu terolut-kierrolla?

Takaisin