Iltaa
Toivonkipinä tämän kierron suhteen nousikin tänään, kun aamulla ovistesti näytti plussaa!! :) Ovis onkin myöhemmin, mitä oon kuvitellut, onneks kävin ostamassa uuden paketin CB n tikkuja vaikka hinta kirpaskin.. nyt sain ainakin mielenrauhan :) Tänään siis kp 20!
On kyllä alavatsassa ollut tänään kunnon menkkatuntemukset, en olis kuitenkaan osannut yhdistää välttämättä ovikseen, jollen olis testannu!
vuononvaltiatar - Et siis tikuta ollenkaan ovista tässä kierrossa ? :) Kuullostelet vaan omia tuntemuksia ? Kyllä se ovis kuitenkin tulee varmasti hyödynnettyä :) Ja toivottavasti nyt tärppää kans <3
Hiutale - Harmittelut negasta ja tädin saapumisesta :( Toivottavasti aika gynelle tuo mielenrauhan :) Tsemppiä uuteen kiertoon!
Josma - Harmittelut negasta :( tulis sitten edes se täti, niin pääset uuteen kiertoon!
mame - Kuullostaapa inhottavalta tuo sun työpäivä :( höh. Oon kanssa kuullut, et hampaista tulee pitää hyvää huolta raskautta yrittäessä.. onneks multa on kaikki viisurit poistettu, ei tarvii sitä ainakaan miettiä! Kaikillahan ne ei toki vaivaa :) Mulla ne ei mahtunut kasvamaan!
Toivottavasti tilanne siellä selkeytyy pian ja pääset uuteen kiertoon <3 Nyt pääset ainakin hemmottelemaan ja juhlimaan :))
Sli - Harmittelut tädin saapumisesta :( Kuullostaa tutulta tuo vatsakipu, mulla on noita aina joskus, onneks harvoin, mutta joskus yllättää. Todettu toiminnallisiksi vatsavaivoiksi (eli varsinaista syytä ei ole).. voi kuulemma olla närästystäkin vatsakrampit ja polttelu vatsan seudulla. Toivotaan, ettei sulla kuitenkaan tota endoa oo, mutta hyvähän se on selvittää, niin saa mielenrauhaa ja apua tilanteeseen! Tsemppiä!
Virkkuli - Toivottavasti sitä tätiä ei nyt tule!! Plussatuulia!! ++ :)
elenna - Toivotaan, että ovis kuitenkin tuo toivotun tuloksen :) Mä olen myös ymmärtänyt, että joka päivä ei kannata hommailla, parempi joka toinen päivä..
Dumbo. - Harmittelut tädin saapumisesta :( mutta, hyvä kun kierrot alkaa tasaantua!
Catriona - Kyllä tästä vauvakuumeilustakin tarvii välillä ottaa " irtiottoja " :) tekee ihan hyvää!
indyko - Tervetuloa :)
marusia21 - Toivon todella, että sinne tulee pian se plussa!! <3 Tsemppiä!! Ja ihana matka odottaa :)
vanilj - Onnea oviksen bongailuun :) Ja toivotaan, että teidän pikkuinen ainakin leikkaukselta säästyisi!