Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mame: sun tekstisi työmaasta, aivan kuin olis omaa tekstiä lukenut, nyt toki ei tartte kun vasta tammikuussa sinne palata mut jo ajatuskin tuollaisesta menosta puistattaa :S ääh, kun joudut aina vain odottelemaan :(
Josma: pahoittelut negasta :/
vuononvaltiatar: ovis ovis :) toivottavasti tärppäää <3
Sli: voi ei itä särkylääke sulle teki :/ Toivottavasti saatte avun Diacorista
Isabell: mä oon vasta vasta-alkaja tikuttelun kanssa että en kyllä osaa yhtään sanoa..
Virkkuli: toivottavasti se täti ei sinne nyt eksyisi,toivotaan <3
elenna: toivottavasti siellä tärppäis <3 noita siittiöteorioita on itekkin tullu pohdittua useasti..
dumbo: hyvä että kierrot alkaa tasottumaan :) tsemppiä uuteen kiertoon :)
Catriona: varmasti tekee hyvää pieni irtautuminen "projektista" :)
indyko: tervetuloa mukaan kuumeilemaan :) 
marusia21: voi ulkomaan matka kuulostaa ihanalta :)  toittavasti se ovis sinne nyt ilmaantuis sitten :)

on: hoh synttärit piretty, kyllä voi olla poikki passaamisesta :) mut joo omaa napaa
kp 13,eilen ja tänään haalea viiva ovistikkuhun... toivottavasti se nyt pikapuoliin tummenis (toivttava on hyvä elää) mut seuraillaan.
nyt vaan kauhia mures esikoisesta, tänään oli neuvola ja epääli nivustyrää tai vastaava jota nyt sit seuraillaan, toivottavasti pikkuinen säästyis leikkaukselta <3

iki ihana takatalvi saapui..hyrr ku on kylymä tuuliki pihalla...yäk! :D mä olin jo niin pahoon kevät tunnelmissa :D

vuononvaltiatar: Onnea oviksen tunnistamisesta! Itellä se ilman tikkuja on yleensä ollut aika hankalaa :) Toivotaan että nyt olis tärppi käynyt. <3
Dumbo.: Pahoittelut tätskystä. Hienoa että siellä on kierrot tasaantuneet. Täällä ei tasoittumisesta ole tietoakaan.
Catriona: vähän kyllä alkaa epäilyttää onko niitä haikaroita yhtään enää hengissäkään kun ei plussia kuulu! :D
elenna: Onnea oviksen bongailuun! Toivotaan että tärppi kävisi :)
indyko: Tervetuloa joukkoon!
marusia21: Voi kökkö kun sinullekaan ei ole vielä plussaa tullut. Tai mistäs sitä tietää jos nyt olisi tärppi käynyt... :) Toivotaan ainakin sitä. <3
vanilj: Joo nuo työmaa jutut on kyllä niin puosta. En malta oottaa et joskus pääsis äitiyslomalle :D Onnea muuten oviksen bongailuun! :)

Omaa: Mun mekko tuli tänään postissa IHANAA! Ja huomenna sitten kampaajalle. Parit yövuorot olis vielä ja sitten vapaata. Otan siitä kyllä sitten kaiken irti. :) Muuten ei sitten mitään uutta tänne kuulukaan. Hohhoijakkaa.

Kp 42, Dpo 29

Päivää! :)

Tämänpäiväinen vyöhyketerapia teki niin taas kipeetä :( Seuraava kerta kolmen viikon päästä :)

Dumbo.; Meikän pitikin kysyä viime viestissä, että mitä sinulle kuuluilee! :) Hyvä, että ne menkat vihdoin tulivat :) On hienoa, että kierrot tuntuvat tasaantuneen :)

Catriona; Kuulostaa kivalta tuo sinun suunnitelmat :) Olisi niin kiva saada sovittua vanhojen hyvien kavereiden kanssa päivä, jolloin tavattaisi ja puhuttais toisemme pyörryksiin :) Ehkä on hyvä pitää vielä sitten luomukierto ja ottaa sitten hormonit käyttöön ;-)

elenna; toivotaan, ettei tosiaan tuo flunssa nyt uskaltanut häiritä kiertoa :) :) Toivottavasti teidän reissusta tulee todella rentouttava ja kiva :)

indyko; tervetuloa mukaan! :) On hieno tunne, kun päättää aloitta yrittämiset ja odottelee sen ekan kierron alkamista :) Onnea yrityksiin teille! :)

marusia21; sovitaan niin, että saataisiin kaikki saada plussa ennen kesää :) :) :) Kuulostaa Kreetan matka ihanalta :)

vanilj; kiva, että bileet sujuivat hyvin :) Väsyttävä päivä oli varmasti! :) Ja hienoa, että oviskin siellä lähestyy :) Toivotaan, ettei teillä napatyrästä kärsittäisi! :)

mame; toivottavasti mekko oli livenäkin yhtä ihana! :) Ja että istui tietty hyvin! :) Pitäisi itsekin raahautua jälleen kampaamolle :)

Iltaa emoticon

Toivonkipinä tämän kierron suhteen nousikin tänään, kun aamulla ovistesti näytti plussaa!! :) Ovis onkin myöhemmin, mitä oon kuvitellut, onneks kävin ostamassa uuden paketin CB n tikkuja vaikka hinta kirpaskin.. nyt sain ainakin mielenrauhan :) Tänään siis kp 20!

On kyllä alavatsassa ollut tänään kunnon menkkatuntemukset, en olis kuitenkaan osannut yhdistää välttämättä ovikseen, jollen olis testannu!

vuononvaltiatar -
Et siis tikuta ollenkaan ovista tässä kierrossa ? :) Kuullostelet vaan omia tuntemuksia ? Kyllä se ovis kuitenkin tulee varmasti hyödynnettyä :) Ja toivottavasti nyt tärppää kans <3

Hiutale - Harmittelut negasta ja tädin saapumisesta :( Toivottavasti aika gynelle tuo mielenrauhan :) Tsemppiä uuteen kiertoon!

Josma - Harmittelut negasta :( tulis sitten edes se täti, niin pääset uuteen kiertoon!

mame - Kuullostaapa inhottavalta tuo sun työpäivä :( höh. Oon kanssa kuullut, et hampaista tulee pitää hyvää huolta raskautta yrittäessä.. onneks multa on kaikki viisurit poistettu, ei tarvii sitä ainakaan miettiä! Kaikillahan ne ei toki vaivaa :) Mulla ne ei mahtunut kasvamaan!
Toivottavasti tilanne siellä selkeytyy pian ja pääset uuteen kiertoon <3 Nyt pääset ainakin hemmottelemaan ja juhlimaan :))

Sli - Harmittelut tädin saapumisesta :( Kuullostaa tutulta tuo vatsakipu, mulla on noita aina joskus, onneks harvoin, mutta joskus yllättää. Todettu toiminnallisiksi vatsavaivoiksi (eli varsinaista syytä ei ole).. voi kuulemma olla närästystäkin vatsakrampit ja polttelu vatsan seudulla. Toivotaan, ettei sulla kuitenkaan tota endoa oo, mutta hyvähän se on selvittää, niin saa mielenrauhaa ja apua tilanteeseen! Tsemppiä!

Virkkuli - Toivottavasti sitä tätiä ei  nyt tule!! Plussatuulia!! ++ :)

elenna - Toivotaan, että ovis kuitenkin tuo toivotun tuloksen :) Mä olen myös ymmärtänyt, että joka päivä ei kannata hommailla, parempi joka toinen päivä..

Dumbo. - Harmittelut tädin saapumisesta :( mutta, hyvä kun kierrot alkaa tasaantua!

Catriona - Kyllä tästä vauvakuumeilustakin tarvii välillä ottaa " irtiottoja " :) tekee ihan hyvää!

indyko - Tervetuloa :)

marusia21 - Toivon todella, että sinne tulee pian se plussa!! <3 Tsemppiä!! Ja ihana matka odottaa :)

vanilj - Onnea oviksen bongailuun :) Ja toivotaan, että teidän pikkuinen ainakin leikkaukselta säästyisi!

Isabell; ompa hienoa, että sinne viimein ovis saapui <3 Nyt vaan hyödynteleen ;-) Hih :) :) Ja täällä ei tosiaan tällä kertaa tikuteltu ovista... kolmatta päivää nyt tuntemuksia, eilen vahvimmat... kahden viikon siällä tiedetään, johtiko tämäkään mihinkään :)

Huomenta kaikille!!!
HIRRRMUISESTI tullut mun loman aikana tekstiä....yritin lukee kaikkia mut loppujen lopuks en tiä yhtään missä mennään :D eiköhän tässä taas nopeestí pääse jutun juoneen kiinni...

Missäs ne meijän plussat on :( muutama uusi jäsen plussannu, onnea niistä! mutta haikara hukannu meijät kauemmin palstailleet/yrittäneet.....typerää sanon mä!

Lomat on lusittu ja kyllähän se täti sitten iski sinne reissuunkin....muuten oli mahtava ja ihana loma ja laatuaikaa murun kanssa <3 tulipa siellä kyllä juhlittuakin oikein urakalla joten vähän jo pelkäsinkin että mitä jos.... :D
Nyt paluu arkeen ja työmaalle......
Jessica kp 9 yk 6.

Jessica3 - Toivottavasti oli ihana loma. Missäs te olittekaan? Itse varasin eilen illalla liput Nizzaan..oi että mä odotan sitä lomaa. Enää kuukausi odotettavaa. :) Harmi että tuo täti jaksaa tunkee aina lomareissuillekin mukaan. ÄRF!

Vuonovaltiatar - Välillä on ihan hyvä jättää tikutterlut pois ja koittaa sitä kautta..meillä ei ihan toiminut mutta kannatan sitäkin tapaa sillointällöin. Nyt kovasti plussatuulia!!

Isabell - Onneksi testasit! Toivottavasti tuosta tärppäsi nyt!! :) Pitäs itsekkin ostaa toi CB:n ovistesti vaikka se maksaakin..ei tarviis arvuutella noita tikkujen vahvuuksia.

mame: Kylläpä sun kierto nyt tuntuu kestävän..voi mätä sentään. Onneksi tulee pääsiäisvapaat..voi ottaa vaan rennosti ja olla vaan. :)

Omaa: Outoa mutta mullon vatsa edelleen hieman hellänä siitä vatsaepisodista pe-la yönä. Noh,kaipa se tästä. Tänään klo:11.00 naistentautien lääkärille Mehiläiseen (eihän tuolla Diacorissa oo ikinä aikoja) jossa oonki käynyt kerran pari vuotta taaksepäin ultrassa. Katsellaan mitäs nyt keksittäis..kokeilin sillon Terolutteja tasoittamaan kiertoja mutta eipä auttanut.Oiskohan Lugesterolin vuoro? Oon aika varma että keltarauhashormonin puute se on joka vaivaa..se selittäis sekä nuo tuhruilut ennen menkkoja että sekavat kierrot. Onneksi multa ovikset löytyy..vaan mitäpä se auttaa jos menkat tulee ennenku mikään ehtii tarrata kiinni.
Plääh..ilmottelen sit illalla missä mennään. :)

Heippa kaikille, ajattelin minäkin tänne itseni liittää, että saan jakaa asioita teidän kanssa.

Meillä (molemmat 32) ennestään kolme lasta, naimisiin "ehdittiin" menemään viime kesänä ja kotona myös kasa karvakuonoja (eli kolme koiraa, 2 kissaa ja 2 kania).  

Pojat on jo 10, 8 ja 5- vuotiaat ja vielä 3- vuotta sitten yritin puhua miestä ympäri, että laitettaisiin letkut solmuun, mutta eipä suostunut (kerrankin ennakkoluuloisuudesta oli jotain hyötyä) :D
Ja niinhän siinä kävi että minä kuumeilen taas! Vuoden verran puhunut miestä ympäri ja JIHAAA eilen tuli myöntävä päätös! <3

Ja ei sillä ettenkö toivoisi tyttöä tuon äijätiimin jatkeeksi, mutta pessimismi alkaa näköjään iän myötä laimenemaan ja realistina pojalle on jo nimi valmiina! Heh, no sehän ehtii muuttua vielä monta kertaa matkan aikana ja nyt vaan innolla yrittämään! 

Plussatuulia kaikille emoticon  Tää äippä on ihan täpinöissään!!!  

Huomenta! :)

Täällä kp 20 ja ovistuntemukset rauhoittuneet. Nyt sitten vaan jatketaan ihmettelyä vajaa kaksi viikkoa :) Ihmeen vähän olen nyt ainakin miettinyt pupuiluja tai muutenkaan vauva-asioita :) Hyvä, että meillä on tuo maalaamisurakka nyt menossa :) Toki täällä forumilla käyn muutamia kertoja joka päivä lueskelemassa ja kommentoimassa... Se on niin osa rutiinia, ettei sen pitäisi mitään aiheuttaa :)

jessica3; hienoa, että oli mahtava rentouttava loma teillä! <3 Täällä on plussat kyllä nyt karanneet... useimmat ovat juuri nuita vasta-alkaneet täällä kuumeilijat :) Me kauemmin täällä olleet jatketaan vaan kierrosta toiseen... on niin masentavaa jotenkin...

Sli; niin ajattelin, että kokeillaan yksi rauhallisempi kierto väliin... Tuleepahan ainakin enempi pupuiltua fiiliksen mukaan, kun ei tiedä, mitä tikku näytti aamupäivällä ;-) Viikon verran olemme nyt jtp pupuilleet ja pari kertaa vielä urheasti jatketaan; ihan vaikka höynäyttääkseni miestäni :D :D Toivottavasti tuo lääkärikäyntisi on hyödyllinen ja saisitte asiaa selviteltyä! :)

Mimmiliina; tervetuloa mukaan! Onnea yrityksen aloittamisesta :)

On minunkin liityttävä tänne kuumeilijoiden joukkoon. Voi purkaa itseään tänne ja siten säästää miestä edes vähän.

Meillä on juuri alkanut yk. 9. Ovista tikuttelin kahtena viime kiertona, enkä ajatellut tikutella enää. Ovis näyttää testin perusteella tapahtuvan silloin kuin pitäisikin. On alkanut turhauttamaan, koska ei tärppää. Näennäisestihän kaikki näyttäisi olevan kunnossa. On hetkiä, jolloin pitää tosiaan yrittää olla vaipumatta epätoivoon ja olla miettimättä kaikkia mahdollisia piilovikoja, mitä meissä voisi olla. Onneksi mies on järkähtämätön tuki. Hän uskoo vakaasti, että jonain päivänä me saamme lapsemme.

Toivottavasti alkava valoisan aikaa lisää plussia! emoticon  (ot. onpa täällä melkoinen hymiövalikoima...)

Hyvää tiistai päivää ihanaiset <3

Kaikille uusille tulijoille oikein paljon tervetuloa!!! ja jessicalle tervetuloa takaisin arkielämään :) <3

Harmittelut Josma negasta..:( millon meinasit uudelleen testata? Mamella tädin tulo kestävän, täällä voipi olla eessä sama juttu jos ovulaatiota ei ole tapahtunut :( isabell ja vuononvaltitar elää sitä ihanaa h-hetki aikaa, onnittelut neideille oviksesta emoticon  vanilj siullakin kohta siellä ovisaika, toivotaan että reilu plussa tärähtää O-tikkuun, ja toki myös siihen toivotumpaakin !!

Ja tosiaan meillä kaikilla saisi alkaa ne plussat tuulemaan, tämä kuukausi ollut ihmeen hiljainen sillä rintamalla! :(

Miehen kanssa eilen mietittiin tätä vauva asiaa ja kun musta tuntuu että tässä kestää aivan tuhottoman kauan. Alkaa paniikki hiipiä takaraivoon että jos plussaa ei tulekkaan koskaan:( tai siinä kestää aivan liian kauan... mutta onneksi huomasin siinä samalla että olempa laskenut yrityskierrotkin väärin, nimittäin meillä on vasta yk4 menossa ..kuukausissa on kerinnyt kertyä 5 kk siitä kun aloitettiin, mutta yrityskertoja vasta neljäs menossa, tuo tieto hieman helpotti mieltä :)

Täällä kp 33/30-33 menossa ja dpo päivistä ei tosiaan tietoakaan, tämä päivä muissa kierroissa ollut se kun viimeistään alkaa tiputtelemaan. Itseasiassa vasta toinen kerta kun näin pitkä kierto tullu.. saa nyt nähä kuinka tässä käy, toivon vaan ettei mitään hullua megakiertoa ole tulossa!! Lämmöt on edelleen koholla reippaasti joten siinä suhteessa menkat ei aivan vielä ois alkamassa, mutta alaselkää jomottaa varsin menkkamaisesti!! Jos menkat meinaa alkaa niin sitten saisivat alkaa näinä päivinä..! En ole testaamistakaan vielä viittinyt aloittaa kun aika varmasti tää on siinä mielessä ollut hukka kierto, jos tätiä ei näy niin josko sit viikon loppupuolella kastais varmuudeksi tikun!

Iissa, mites siellä!!!! <3

Melina kp 33/30-33 yk4

MarinaMelina; itse huomasin ajattelevani ihan ok:sti tuohon yk 8 asti... 7 on aina ollut meikäläisen onnen numero, joten toivoin siltä paljon, mutta ei :( Ei nytkään ollenkaan mikään paniikki vielä oo, kun tosiaan vasta kolmas kierto meneillään, että asutaan viikotkin jälleen yhdessä, joten jouluna alan ihmetteleen, jollei mitään ennen sitä ala tapahtumaan :) Huom, tämä on nyt tämän päivän tunnetila; huomenna tai kuukauden päästä miete voipi olla ihan eri!! :) :) Tsemppiä nyt tuohon loppukiertoon! Jos ovis ollut kateissa, saapuisi edes sitten tuo täti paikalle... mutta ei muuta kuin testailet, jollei ala näkymään! :)

Maike; Tervetuloa vaan joukkoon! :) Toivottavasti teidän ei enää kauaa tartte yrittää pientä :)

Heippa taasen! =)

Viipsukalle paaaaljon onnea plussasta!

Nega ja täti pahoittelut kaikille sitä tarvitseville!! <3

Ja uusille tervetuloa!! :)

Melina +muut myös: :D
Täällä on menossa kp3, täti kurvaili paikalle just sunnuntain vaihduttua ja aamulla herätessä olikin sitten jo ihan reilu täti!
Kierto oli päivää lyhkäsempi ku edelliset 2! Mut, hyvillä mielin silti! Nyt pidän tauon clomeista + muista mömmöistä niin kauan ennenku saan tuon takaliston kuntoon! :) Nyt on taas sellane fiilis, et mihis sitä tässä kiire, valmiissa maailmassa! Katotaan miten käy tän kierron kanssa ilman lääkeapuja! =) 

JättiISOT tsempit nyt kaikille!!! <3

Heippa!

Ajattelin että on minunki aikani tänne liittyä.. alkaa pää olla niin täynnä ajatuksia että täytyy jonnekin purkaa.. ollaan jo kuumeiltu toisesta lapsesta yli vuosi.. taustaa sen verran että mä ja mies ollaan molemmat 25 ja meillä 2010 syntynyt tyttö, täytti juuri 2 vuotta.. Toinen lapsi siis ollut haaveena jo kauan, ollaan oltu tytön syntymän jälkeen niin että toinen saa tulla mutta vielä ei ole näkyny.. yli vuosi sitten (tammikuussa 2011) tuli käytyä lääkärissä kun oli kulunut jo aikaa tytön syntymästä eikä vieläkään ollut toisesta tietoa.. no lääkäri silloin pitkiin kiertoihin määräsi e-pillereitä ja niitä olisi pitänyt vähintään 3kk syödä.. mutta niitä pillereitä en koskaa aloittanut koska tarkoituksena ei ollut ehkäisy.. mutta silloin maaliskuussa 2011 huomasin olevani raskaana.. sitä iloa ei kauan kestänyt kun 4/2011 raskaus meni kesken viikolal 8+0.. nyt siitä km:stä alkaa olee se vuosi.. tässä kuussa olisi lääkärille aika varattu, kunnalliselle.. nytkin oli taas megapitkä kierto, 81.. nyt sentään kp2 menossa, olin niin onnellinen ku menkat alko Tässä kierrossa ajattelin yrittää ovista bongata jos se auttaisi vähän.. en tiedä.. tosiaan on ollut niin pitkiä kiertoja, 38-81, yleensä tasoittunut kp:t siihen 50 tietämille.. no mutta tässä yritän tutustua teihin ja lueskella keskusteluja.. neiti nukkuu päikkäreitä vielä niin vois siivoilla rauhassa. Palaillaan!

Hyvin lumista ja aurinkoista päivää :)
Tervetuloa kaikille uusille, teitä onkin tullut muutamia! :) Toivottavasti teidän ei tarvitse täälä kauan notkua :)

MarinaMelina - Tossa lauantaina ajattelin testaa uudestaa sillon olis kp 45 :S

vuononvaltiatar: Oli ihan täydellinen mekko ja nyt hiuksetkin on sitten sellaset ettei oo ikinä näin hienot vielä tainnu ollakaan. Vaikuttaa kyllä tosi paljon mielialaan tälläset naistenjutut :)))
Isabell: Multa on kans kaks viisuria poistettu ja molemmat tulehtu niin pahasti et siks piti poistaa. Nyt oottelen sitten vielä et kaks alhaalla olevaa nousis pintaan. Onnea muuten oviksesta! Hyvä kun tuli vaikka aikalailla sitä saikin odotella. :)
jessica3: Ääh pahoittelut tädistä! :/
Sli: Tsemppiä tutkmuksiin. Todennäköisesti tosiaan on sitä keltarauhashormonin puutetta.
Mimmiliina ja Maike ja kukka^^: tervetuloa joukkoon! Jos haluatte lueskella meidän kauemmin täällä olleiden taustoja käykää Raskaaksi 2012 jäsenien taustat  -palsta lukemassa. Voitte halutessanne jättää sinne omat taustatkin jos ette siellä ole vielä käyneet.
MarinaMelina: Toivottavasti ei sulle tuu megakiertoa. Täällä sellanen vaan jatkuu ja jatkuu.
Iissa: Pahoittelut tätskystä :/
Josma: pahoittelut pitkästä kierrosta :/

Omaa: Tänään siis kävin kampaajalla ja vedin sitten puolipitkät hiukseni ihan lyhyeksi ja platinablondiksi. Ihanan virkistävää vaihtelua. :) Jos nyt unohtais näillä uudistuksilla työstressin ja vauvanpuuhailu stressin ja sitä kautta tulis se plussa....

Kp 42, dpo 30

Heissan Ladys!

Joopa..tänään lekuria takana ja löytyihän sieltä jtn vastauksia.
Ensinnä löytyi tänä jo vähän aamulla aristanut kohta, ja oikein tyypillisestä paikasta kohdun 'takaa'. Endometrioosia lekuri epäili mutta löydökset on ainakin tässä vaiheessa hyvin vähäiset eli ei tarvii huolestua pahemmin. Lisäksi kohdusta löytyi hyvin hyvin pieni myooma mutta sellaisesta kohti / ja niin pieni ettei siitä tarvitse huolestua.

Syksyllä  ultraan ja tarvittaessa tähystykseen jos ei Primolut ala toimia ja en tule raskaaksi.

Primolut kuuri käyttöön heti ja lisäksi seurataan ovulaatioita että ne tulee ja pitää hyödyntään kuulema joka päivä, myös ennen ja jälkeen. ;) Ja tulihan sieltä hyviäkin uutisia: Ultrassa näkyi yksi oikein hyvän kokoinen munasolu joka oli turvallisesti oikeella puolella (muistaakseni) kypsymässä. Voi kun siitä saataisi meille se pikku kirppu kasvamaan <3

Täytyy sanooi että helpotti kovin tietää mitä siellä oikein tapahtuu..vuotohäiriöt on yleisiä kuulema ja on tosi yleistä myös tämä keltarauhasen 'vajaatoiminta'. Hyvä puoli sikäli että tää Primolut hoitaa tuon endon veke. :)

Iltaa!

Täällä nyt vain omaa napaa tällä kertaa. täällä kävi juuri niin kuin viime viikolla pelkäsin. Tänä aamuna täti kurvasi kovalla voimalla kylään. Kiertoni ovat nyt olleet km:n jälkeen 30- 34- 32.
Ennen keskemenoa kierto oli tasanen 28 päivää. No eihän tuo nyt montaa päivää heitä, mut ihmetyttää silti. Jääkö kiero nyt pysyvästi pidemmäksi vai onko tänä nyt vaan keskenmenon jälkeistä elämään. Meillä oltiin hieman pettyneitä kun täti tuli ja mieskin sanoi, että ehti jo toivoa.
Ollaan nyt ajateltu mennä hieman kevyemmin kuumeilun suhteen ja olen myös ajatellut karsia täällä käymistä kun menee niin villiksi mun jutut välillä. Tässä kierrossa tosin oli joku hetkellinen välivuotokin jonka selitys jäi arvailuksi. Varasin ajan vyöhyketerapiaan ja sain ensi viikoksi kaksi aikaa. Ajattelin jos saisin apua sieltä tressin poistoon ja jos samalla kiertokin palautuisi. Syksyyn asti mennään ilman isompaa vouhotusta ja ajttelin lopettaa tikuttelunkin kun tunnistan niin selväsi oviksen niin mitä turhaan. Tulihan aiemminkin raskaaksi ilman mitään isompia vouhotuksia. Syksyllä jos haikara ei mielle löydä mennäänn tutkimuksiin ja sitten mietitään hoitoja. Sen näkee sitten. Aika varma silti olen, että keinolla tai toisella aiemmin tai myöhemmin meidän perheeseen tulee vauva. Mulla on vaan sellainen tunne. Nyt nautin elämästä näin. Jos jään murehtimaan lapsettomuutta niin ei se auta. Tsemppiä teille kaikille myös ja paljon plussatuulta. Kyllä me ne nyytit saadaan. Luen varmasti teidän tekstejänne ja kommentoinkin välillä, mutta nyt menen taka-alalle!

Kevään jatkoja toivotellen: pikkutonttu <3
kp 1
yk 3 (km jälkeen)

Kiitos tervetulotoivotuksista!

Toivottavasti kukaan meistä ei kovin pitään ole notkumassa täällä. Luulisi haikaran löytävän helposti perille, kun näin monet on kokoontuneet samaan paikkaan... Onhan tässäkin ketjussa useampikin plussaus tapahtunut.

En nyt osaa jokaiselle erikseen vastata mitään. Kunhan pääsee kunnolla ketjuun mukaan. Mutta plussatuulia toivon kaikille!

Takaisin