Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipä hei... täällä aletaan nousta masennuksesta pikkuhiljaa! Useammalla muullakin näytti täällä olleen masennuskausi. Hei kanssasisaret, nyt päät pystyyn, kevät ja kesä tulevat, jihaa...

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! Toivottavasti saatte pian siirtyä odottajien ketjuun!

Pahoittelut negan saaneille :( Itsellänikin siis ne pari negaa testiä DPO 10-12 näyttivät ihan oikein ja täti kurvasi kylään :/ Nyt siis kp3/33.

omppuf: Eikö sinullakin ole ollut pidempiä kiertoja. Itselläni on tuo 33 päivää nyt aika keskiarvo ja ovis on siis 20 pvän tienoilla. Jatkahan tikutusta. Itse aloitan tikuttamisen kerran päivässä n.kp14 tienoilla ja sitten pari kertaa päivässä kp 16-18. Sain oviksen bongattua viime kierrosta kp:lle 20 (testiin tummat viivat kp 19-20) ja sitten DPO14 alkoi vuoto eli luteaalivaihe ihan suht hyvä.

Viipsukka: Onnea! <3

Mulla on se aika 16.4. TK:n gynelle. Mä niin toivoisin, että pääsisin jatkotutkimuksiin! Mitä mä sanon, jos meinaa vaan laittaa vielä kotiin yrittämään?!?

Isabell: Toivottavasti sen oviksen nyt bongaisit vaikka kyllä mä uskon että ilman bongausakin varmaan tulee aika hyvin täällä palstailevilla nuo ovikset hyödynnettyä. :)
vuononvaltiatar: Hmm toisaalta ihan hyväkin ettet juo paljoa, ainakin lastensaannin kannalta. Eikä tartte sitten potea krapulaakaan. :) ooo hyvin tullut noita ovis oireita sulle :)
Virkkuli: No mä yritin tässä kierrossa olla ilman teroja siinä toivossa et tulis luomusti, mut eivätpä oo tulleet.
Hiutale: Pahoittelut negasta ja tädin tulosta :/
Josma: onnea testailuun! :)

Omaa: Mulla on ollut tänään elämäni paskin työpäivä. Oli sitten työmaalla kaikkee sellasta (ei mitään muhun liittyvää kuitenkaan) että loppujen lopuksi lähdin itkien töistä pois ja sana kesäloma saa mulle palan kurkkuun koska sijaisia ei ole ja mahdottomuus saada lomaa sellaiseen ajankohtaan kun haluaisi.

No onneks töitten jälkeen oli sitten vyöhyketerapiaa missä opin taas paaaljon kaikkea uutta. mm sen että jos viisaudenhampaat vaivaa niin ne voi aiheuttaa lapsettomuutta :O onneks ne on leikattu ylhäältä jo ajat sitten ja alas ei oo vielä tullutkaan niitä. Kysyi se terapeutti että oonko tehny testiä ja tänään viimeks testasin uudestaan ja negahan se oli.

Sitten sain tänään postista hakea uuden takin :) Jee. Ja mies lupasi antaa illalla kokovartalohieronnan ja päälle saunomista jotta ei tää koko päivä ihan pilallinen ole ollut.

Kp 39, dpo 26

Iltaa! :)

Hiutale; hyvä, että siellä on mieli kohentunut :) Onnea tuohon gynekäyntiin.. hienoahan olisi jos pääsisi heti eteenpäin :) Jännätään sen puolesta! :)

Josma; onnea testailuun!! ;-)

mame; harmittelut huonosta työpäivästä :( Kuulostaa kurjalta... Nyt heti pisti tuo sinun vyöhyketerapian viisaudenhammasjuttu miettimään :) Itselläni on ainakin alhaalla molemmat tekees tuloaan.. ne aiottiin leikata pois yläasteella, mutta puudutuksen alkukipulääkityksen jälkeen olin edelleen liian ylikierroksilla, eikä niitä poistettu.... voihan nenä! :( Perhanan hampaat! Pahoitelut negasta! :( :(

vuononvaltiatar: Joo kuulemma joka hammas vastaa jotakin osa-aluetta elimistössä ja viisauden hampaat vastaa sitten munasarjoja ym. sillä alueella. Jos ne hampaat on tulehtuneet tai muuta niin sitten ne vaikuttaa tonne alakertaankin. Olin kans ihan äimänä mutta niin se asia kuulemma on. :D

Iltaa!

Kp 17 ja tänään ollut melkoisen paljon alavatsalla epämukavuutta... tänäänkään en testaillut, jotenka en tiiä, missä mennään kierron kanssa :)

mame; no onneksi mulla ei oo vielä mitään ongelmaa ollut noiden viisureisen kanssa. Täytyy heti vaan sitten kerätä voimia niiden poistoon jos siltä näyttää ;-)

Josma; pahoittelut negasta! :(

Josma: Pahoittelut negasta! Toivottavasti se täti edes tulisi sitten pian.
Vuononvaltiatar: Oliskohan ovistuntemuksia? Tai sit jos ovis on ollut aikasin niin kiinnittymistä. Hope so :)

Omaa
: Tänään oli henkisesti vähän parempi päivä. :D Tosin täti ei ole vieläkän tullut. :/ Njääh. Tulis nyt jo pian!

Yk 7, Kp 40, Dpo 27

Kiitoksia kaikille tsempityksistä. Ikävä kyllä menkat alkoi Keskiviikkona. Liian aikaseen kyllä tuli nyt kp:23 :((

Lisäksi sain jonkun ihme myrkytyksen särkylääkkeistä..tai en ole varma mikä lie mutta eilen illalla otin särkylääkkeen ennen nukkumaan menoa -Napromex 250- ja yöllä herään ihan tajuttomaan vatsakipuun..ei voi liikkua kun vatsaan koskee jos liikun yhtään..hengittäminenkin sattuu ja huono olo.
Pääsin laahautumaan vessaan jotenkin ja takas sänkyyn ja kipu ei hellitä yhtään. Koko yön nukuin paikallani selälleen maaten.Aamulla ja koko päivän vatsa tuntui hellälle..otin aamulla ihan buranan ja ei mitään negatiivisia vaikutuksia.

Oli se mikä oli niin toivottavasti ei koskaan enää tuollaista..on nimittäin pelottavaa kun tuntuu että vatsaalvo liehuu tulessa ja se kipu on ihan kamalaa jos liikut mihinkään suuntaan. :(

Päätettiin miehekkeen kanssa että menen Diacoriin heti kun saan ajan..olen käynyt näiden epäsäännöllisten menkkojeni vuoksi siellä jo aikaisemminkin mutta sillon emme yrittäneet lasta..katsotaan oisko niillä mitään apua näihin mega-lyhkäsiin kiertoihin. Ultrata saisi ainakin -tahdon saada varmuuden ettei tää ole vaan endoa ..nää maanisen kivuliaat ja todella runsaat menkat ei  oikein anna hyvää kuvaa. Eikai se raskaus voi olla mahdollistakaan tällä menolla.
 :((

Anteeksi oma napailu..laittelen huomenna enempi muillekin tekstiä.

Huomenta! Täällä valmistaudutaan iltavuoroon ja pikakirjoitus ennen sitä :)
Onkohan ovulaatio tehnyt mulle oharit?!! Ei näy eikä kuulu ja tänään kp 19!! Oon tikuttanu nyt 5 päivää aamupissasta ja negaa näyttää.. Tuntemuksia oli kyllä tossa pari päivää sit, mut testi näytti negaa ja tänäänkin alavatsaa vähän juilinu.

Kierrot mulla ei oo ollut koskaan kovinkaan säännölliset enkä oo hirveesti edes ennen niitä seuraillut.. tiedä sitten, jos on ollu tosi aikasin tai sit vasta tulossa ?
Oon jo melkein menettäny toivon tän kierron suhteen! Jos saisi vaan bongattuu sen oviksen..

En ehdi nyt vastailla erikseen kaikille, mut palailen viimeistään huomenna vastailemaan!! :)

Mut ihanaa sunnuntai päivää ja paljon plussatuulia kaikille!! emoticon

Morjensta!

Täällä ollaan kohta lähdössä koirakouluun. Onneksi on hyvä ilma:)

Mame: Harmi, kun töissä oli ikäviä uutisia. Ja pahoittelut venyneestä kierrosta. Onneksi miehesi vaikuttaa kuitenkin todella huolehtivaiselta. Meiltä ei kokovartalo hierontaa kyllä kovin hevillä saa...

Josma: Pahoittelut negasta, onko ollut mitään menkkatuntemuksia tms.?

Isabell: Jospa se ovis oli kuitenkin silloin, kun sulla oli niitä tuntemuksia, mutta oli niin nopea, ettei testi näyttänyt.

Sli: Nuo kovat menkkakivut on tosi kamalia ja valitettavasti usein viittaa just endoon, mutta kannattaa tosiaan selvittää mistä on kyse. Tuleeko sulla kivut usein just menkkojen aikaan? Mulla on endo ja kipuja tosiaan aiempina vuosina ollut tosi paljon, mutta leikkaukset on auttaneet. Aika useilla naisilla on endo ja läheskään kaikilla se ei aiheuta lapsettomuutta. Mullakin on musasarjat yms. kaikki ihan puhtaat ollu aina, mutta endoa kasvaa muualla. Kipu on kyllä niin inhottavaa. Mulla panacod on usein auttanut. Toivottavasti voit jo paremmin ja saat selvyyden kivun aiheuttajaan ja lyhyeen kiertoon. Miten kauan olitkaan ollut ilman hormooneja? Mulla oli nimittäin pillereiden lopettamisen jälkeen ensin tosi lyhyt kierto, mutta nyt on normalisoitunut.

Vuononvaltiatar: Jos viisauden hampaat vaivaa niin kannattaa musta poistattaa, mulla on kaikki poistettu ja silloin kun ne alkoi tulehtua niin ne meni välillä paremmaksi, mutta palasi aina kummittelemaan...

Omaa: Täällä n. kp27 menossa ja ei mitään menkkatuntemuksia. Tissit ei eilen kutisseet, mutta tänään taas jonkin verran. Eilen oli ihan krapulainen olo, vaikka join vain yhden siiderin pe illalla. Etoi ja piti juoda vettä koko ajan. Myös vähän paleli. Eli oireiden ja olotilan kyttäily is back. Voihan ryökäle... No yritys jäi viime oviksessa siihen yhteen kertaan, joten varmaan täti tässä parin päivän kuluessa pilaa päivän, mutta toivossa on hyvä elää...

Aurinkoista sunnuntai päivää kaikille!

Moi,

Virkkuli, toivottavasti ois sulla nyt oikeita eikä kuviteltuja oireita. Kyllähän se yksikin kerta riittää, jos osuu sopivaan aikaan :)

Isabell, toivottavasti saat oviksen bongattua! Voihan olla, että se on vasta tulossa, kun sulla on noita tuntemuksiakin ollu.

Sli, kuulosti tosiaan pelottavalta nuo sun mahakivut :O Oliko siinä lääkkeen ohjeissa mitään mainintaa moisista haittavaikutuksista? Voihan tuollaisesta mennä lääkäriltäkin kysymään! Toivottavasti saat pian ajan myös sinne Diacorille!

mame, koita jaksaa siellä tätiä odotellessa :/

vuononvaltiatar, toivottavasti sulle tuli nyt tästä stressittömämpi kierto ja se tuottais tulosta :)

Josma, pahoittelut negasta :(

Minulla taitaa olla tänään ovispäivä. Ainakin aamulla tehdystä testistä tuli tummahko viiva. Jos menee niinkuin parissa viime kierrossa, niin illalla on tiedossa mahan nipistelyjä. Mutta tänään ei pupuilla, oon tässä aika kipeänä :/ Onneksi eilen tuli sitäkin harrastettua, niin on edes pieni toivonkipinä tässäkin kierrossa. Vaikka ehkäpä se eilinen oli liian aikaisin...

Siittiöteoriaa:
Jos miehellä on/olisi ongelmia siittiötuotannossa, niin pupuillahan ei pitäisi joka päivä. Oon tähän asti ajatellut, että ovispäivänä kannattaa kuitenkin pupuilla, vaikka olisikin takana pupuilukerta juuri edellisenä päivänä. Ajatuksena, että mitä enemmän sinne menee, sitä parempi. Mutta tänään tulin ajatelleeksi, ettei se lisäkerta välttämättä olekaan hyvä. Jos jälkimmäisen kerran siemennesteessä olisi liian vähän siittiöitä, niin eikös se silloin laimenna sitä koko siemennesteen määrää. Toisaalta, jos ongelma olisi siittiöiden eliniässä, niin silloin kannattaisi ottaa uusi kerta.
Kerroinpahan teillekin :D Tällaisiahan on aivan turha miettiä, kun ei tiedä, missä on ongelma vai onko missään.

Sli: Ääh pahoittelut tädistä ja lyhyestä kierrosta. Kannattaa tosiaan lähteä hyvissä ajoin tutkimuksiin. On nuo sinun kiertosi sen verran lyhkäsiä. :/
Isabell: Se ovis tosiaan on sinulla ihan hyvin voinut olla aikaisemminkin. Toivottavasti ootte kuitenkin pupustelleet paljon niin kyllä se tärppi voi tulla vaikka ei ovista tikulla bongaisikaan :)
Virkkuli: Toivottavasti nyt olis ihan oikeita raskausoireita sinulla. :) Minulla tosiaan mies aikoo hieroja-yrittäjäksi jossain vaiheessa niin sillä se noita hierontoja nyt mulle antaa kun harjottelee eri tekniikoita ym. Mutta on se kyllä huolehtivainenkin. Oon ihan varma et siitä tulis sellanen oikein huolehtiva isäkin sitten joskus. :)
elenna: Mä oon kans joskus käynyt itsekseni ton siittiökeskustelun pääni sisällä :D Mutta tosiaan ei oikein voi asiaan vaikuttaa ennen ku on jotaki tutkimuksia tehty.

Omaa: Ei edelleenkään mitään uutta suuntaan tai toiseen. Menkkoja odotellessa....

Kp 41, dpo 28

Iltaa! :)

Kp 18 täällä ja tänään jälleen voimakkaampia tuntemuksia alavatsalla jo useampia tunteja... :P Ehkäpä irtoaminen voisi olla tänään tapahtunut :) Ollaan myös saatu aikaiseksi maalattua mein toista eteistä :) Vasta monta viikkoa odottanut seinät maalaamista... : /

mame; harmi, että sinä vielä vaan joudut odottelemaan :(

Sli; pahoittelut menkoista! :( Kuulostaa kauhealta tuo sinun kipukohtauksesi! Toivottavasti sinun ei tarvi sitä kokea enää uudelleen! :)

Isabell; ompa kurjaa, ettei se ovis nyt sitten halunnut vielä ainakaan näyttäytyä :( Jos sitten tapahtui silloin kuin tuntemuksia oli... kai olette muistaneet parin päivän välein muistaneet/ehtineet pupuilla? ;-) Silloin ei sinällään ole mitään väliä, milloin ovis tapahtunee :) :)

Virkkuli; oliko kiva koirakoulu? :) Tällä kertaa nuo sinun oireesi saisivat olla oikeita! :) Toivotaan vielä parasta! :)

elenna; siinä mielessä on ainakin ollut rauhallisempi kierto, etten ole lainkaan huomannut olevani vielä näin pitkällä kiertoa :) :) En tiedä, johtuuko siitä, etten ole tikuttanut ovista vai mistä... olkoon mikä on, toivottavasti auttaa... nyt vaan tuntuu tästä kierrosta tulevan ainakin tuo 30pv, kun tuntuisi tänään olevan irroittelupäivä muniksella... eipä mitään, katsellaan :) Onnea sinnekin oviksesta!! :) :) Ja jatkatte sitten pupuilua huomenna jos siltä paremmin tuntuu :) Kyllä ne pikkukaverit siellä yhden päivän jaksaa pitää linnaketta yllä ;-) Noinhan tuo siittiöjuttu tosiaan menee, että jos laadussa jotain vikaa, ei kannata joka päivä pupuilla. Paitsi jos kyseessä juuri tuo, ettei siimarit elä tarpeeksi kauan :) Niin olen kuitenkin ymmärtänyt, ettei suosoteltaisi joka päivä pupuilemaan..... mutta näitä teorioita on varmaan yhtä monia kuin noiden tutkijoitakin :)

Huomenia! :)

Tänään olisi kolmas vyöhyketerapia itsellä ja sitten siitä vähän taukoa :) Eilen oli nyt tosiaan niin monen tunnin ajan ovistuntemuksia, että ehkäpä eilen olisi ollut sitten tuo muniksen irtoaminen (?)... tänään inha tuntemus jatkunut lievempänä... viime kierrossa oli samalla tavalla erittäin voimakkaat ovistuntemukset, mutta mitään oireita parin päivän jälkeen ei sitten enää ollutkaan.. toivottavasti nyt ei kävisi samoin :)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! <3

Päivää!

Minä tulin pitkästä aikaa täällä pyörähtämään täällä, olen yrittänyt olla ajattelematta koko vauvan hankkimis asiaa ja ollut täältäkin pois etten stressaa itseäni.
No menkat tuli silti viimeviikolla :D Ettei yhtään täällä olla edistytty mutta kierrot alkaa jo vaikuttaa todella tasaisilta pillereiden lopettamisen jälkeen..

Pahoittelut kaikille negailleille ja paljon plussa tuulia kaikille !!!++

Koitan taas alkaa täällä seurailla ja kirjoitella enemmän :)

Päivää taas, leidit! Ikävän hiljaiselta vaikuttaa edelleen plussarintamalla. Liekö takatalvi säikyttänyt haikarat takaisin eteläisemmille maille? Mutta pääsenpä sentään Viipsukkaa onnittelemaan plussasta. Paljon tarrasukkia sinne! Kaikille negat saaneille ja tädin kohdanneille virtuaalista teetä, sympatiaa ja voimahaleja.

Täällä on nyt kp 10 meneillään ja tämä on vielä luomukierto - ei hotsittanut lähteä vielä hormonipiikkirumbaan. Meidän hyvät ystävät tulivat viikoksi Suomeen lomailemaan ja oli kaikenlaista kivaa ohjelmaa, muun muassa ne aiemmin mainitsemani bileet joissa toteutin lupaukseni kunnon kännien kiskaisemisesta. Ei suoraan sanoen kiinnostanut pähkäillä vauvajuttuja ollenkaan. Teki kuulkaa hyvää kun oli niin paljon kaikenlaista muuta meneillään etten ehtinyt ajatella Projekti Pikkupupua!

En myöskään välttämättä kaipaa jouluvauvaa ihan niin kipeästi että olisin halunnut maksimoida mahdollisuuksia hormoneilla. Nimittäin jos meillä nyt näinä päivinä tärppäisi, laskettu aika olisi joulupäivänä ja tenava tuskin arvostaisi joulun ja synttäreiden päällekkäisyyttä... Ei niin että valittaisin jos saisin joululahjaksi vauvan - syntyköön kaikin mokomin jouluna jos on syntyäkseen! - mutta monellakin tapaa olisi kätevämpää jos Pikkupupu syntyisi vasta tammikuun puolella kun nyt kerran on näin pitkään viivytellyt sikiämistään. Ei me pidättäydytä pupuilusta mutta ei oteta mitään paineitakaan ajoitusten suhteen.

Moi,

mulla taitaakin olla ovispäivä vasta tänään, ainakin testiviiva oli ehkä eilistäkin vahvempi, ja pikkuisen nippailee oikealla puolella. Tosin ei niin kovasti, kuin parissa viime kuussa. Ja sitäkin ihmettelen, että miten nipistykset ovat samalla puolella kuin viime kuussa. Puolenhan pitäisi vaihdella... mutta mistäpä näistä tietää. Aamulla tuli pupuiltuakin :) joten toivoa on. Toivottavasti tää flunssa tai eilen napattu parasetamol eivät mitenkään häirinneet ovista.

Catriona, ihan totta, että toi joulu ei välttämättä oo mikään maailman paras aika vauvan tulolle. Mullakin olis LA tällä kierrolla joskus 22.-24.12. Mutta eikös ensiodottajilla usein veny odotus pari viikkoa yliajalle, joten ihan hyvin saattaisi mennä tammikuun alkupäiviinkin pienen syntymäpäivä.

Dumbo, pahoittelut menkoista :/ Mutta onnittelut tasaisista kierroista! Se on hyvä juttu.

vuononvaltiatar, tsemppiä loppukierrolle! Mennään taas melko samaan tahtiin :) En tosin pääse tänne jännäilemään ensi viikolla, kun toivottavasti olen onnellisesti reissussa. Sieltä palattua olisi kiva lukea hyviä uutisia täältä ja jos mahdollista, myöskin itse raportoida  niitä tänne :)

Huhtikuisia plussatuulia kaikille :)

Olen jonkun aikaa lueskellut teidän keskusteluita ja ajattelin itsekkin liittyä seuraan, kun vauvalle annettiin lupa tulla viime kuussa, kun jätettiin kesken kierron pillerit pois. Katsotaan kauanko menee ennen kuin menkat ilmestyvät ja yritys saa todenteolla alkaa..vaikka tosiaan mennään ajatuksella tulee kun on tullakseen

Hei kaikille! 

Mulla on jääny taas kirjotteleminen, koska oon antanu vähä ajan vaan kulua, enkä oo jaksanu stressata vauva- asiasta ollenkaan! Toki oon välillä käyny lukemassa kuulumisianne, ja tosiaan ihmettelen että missä kaikki haikarat oikeasti on?! -.-'' Hirveesti oon saanu kuulla uutisia, että tosi moni entinen luokkakaveri oottaa vauvaa, ja hyvän ystävän pikkusiskoki on raskaana -vahingossa tapahtunut raskaus.. 

Mutta ois kyllä huippua, jos alettais plussailemaan, ennen kesää jookosta? 8) 

Tosiaan, mulla tulis ihan älyttömästi tekstiä tänne, jos alkaisin erikseen vastaileen teille, mutta kumminkin, oon lukenu teijän kirjotukset! Harmittelut niille, joilla pitkä kierto/tai lyhyt sellainen vaivaa, hurrjasti plussatuulia jännäilijöille, ja tsemiä oviksen bongailuun ;) ...ja muistakaa heilutella peittoja ! :D

Omaa napailua nakkailen; Tosiaan, sain ne proverat käyttöön, ja nyt syön toista kiertoa niitä, vielä olisi pari päivää niitä otettavana, ja eilen alko inhottava tiputtelu vuoto, alavatsaa juiliii justii sillei menkkamaisesti ja vähä tulee rusehtavaa vuotoa. hohhoi! Ensi kuussa luultavammin saan clomit käyttöön, jos ei ovista tule tapahtumaan, mitä ei ole ollut piiitkiin aikoihin. :/ No, mutta jospa tännekkin joskus edes plussa pärähtäisi, vaikka ajatuksesta on jo alettu luopumaan. Onpahan tutuille tulossa pikkusia, saapahan niitä mennä kovasti hoitamaan! =D
Niin ja peeäs; Tuli kaverin kanssa varattua elokuulle matka kreetalle, hurrja miten ootankaan elokuuta!! :D

Ihana ilma tuolla, pakko melkeen sivuta siivoominen, ja lähtä karkuun tuonne auringon paisteeseen. ;-)

Takaisin