Päiväää!
Kylläpä tuo työkaverin vauvauutinen sai mielen hetkeksi maahan ja sekaiset fiilikset nousi pintaan.. no, nyt oon kyllä päässy jo pahemman yli ja eilen jutellessa oli se katkeruus onneks kadonnut ja ihan ilonenkin sen puolesta jo olin :)
On se kumma, miten tää kuumeilu saa välillä mielen sekaisin! Eilen ja tänään testasin ovista. negaa näyttää! Tänään siis kp 16, mutta mulla onkin pidempi kierto.. ehkä viikonloppuna sitten ? Toivottavasti nyt ees tulis! Huomenna aamulla taas testailee!
vuononvaltiatar - Rentoutua pitää aina välillä :) .. Erikoista, et sulla tosiaan ensimmäinen papa - koe.. mutta, jos ei pillereitä oo syöny, ni kaikki on mahollista! Mulla on ollu lieviä solumuutoksia pari vuotta sitte ja sen takia joutunu kerran käymää naistentautien polilla kolposkopiassa, onneks ne oli ihan normaaleja ja sitten ne sen käynnin jälkeen onkin kadonneet, eli puhtaat on ollu, huh! Kyllä se koe ja ne tulokset vähän jännittää.. mutta helpottaa sitten, kun kuulee kaiken olevan kunnossa :)
Me mennään samoissa kiertojen kanssa, toivottavasti nyt plussataan kans <3
omppuf - Oho! Mä en oo noiden testien asiantuntija, mutta ton perusteella ei kyllä osaa sanoa yhtään missä mennään! Pitäisköhän sunkin kokeilla noita CB n ovistikkuja ? ni tietää ainakin missä mennä, ku ei tarvii viivoja tulkita :)
mame - Mä kanssa kyllä lähen irrottelee kunnolla, jos ei tärppiä tule! Ja tilaan jonkun ihanan uuden mekon :) Harmittelut negasta :(( Toivottavasti ensi kierrosta sitten <3 saisi noi tilastot lähteä nyt ensi kuussa kunnon nousuun!!
Iissa - Voi harmi!! Tsemppiä! <3
pikkutonttu - Toivottavasti siellä nyt olisi tärpännyt <3 .. Tää aika tuntuu nimenomaan niiin matelevan.. kun ei millään jaksaisi odottaa omaa vuoroaan! Ja kyllä tää kuumeilu on hiton stressaavaa, vaikka kuinka yrittäis ettei stressaa ja elää normaalisti.. jos joku on keksinyt miten se onnistuu niin vinkkejä otetaan vastaan :)
Josma - Teehän jo se testi :) Toi repäisykipu kuullostais kyllä vähän plussaan viittaavalta.. ++ Ja aamupissasta se kannattaa tehä, on varmin ainakin!
Viipsukka - Onnea plussasta <3 ja tarrasukkia matkaan! :)
hm86 - Hyvä, kun asia on nyt hoidossa ja selvitetään mistä tuo maidon tulo johtuu! Saat sitten apua myös :) Ja kyllä se nollaaminen tekee välillä ihan hyvää :) tsemppiä!
vanilj - Hyvä, kun olet saanut muuta ajateltavaa, menee aikakin nopeammin! kohta tosiaan pääset bongailemaan ovista :)