Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heips!

Täällä alkaa osa ollu jo loppukierrossa, tsemppiä ja plussatuulia teille!

Itellä menossa kp3.. kait.. kun viime viikolla alko tulee vähän tuhrua mutta ei ikinä siteeseen asti, silloin tällöin vaan paperiin.. ja maanantaina alko vuotoa vähän enemmän niin kait se oli sitten se kp1? eilen vuoto taas laantu mut tänään tuntuu ja näyttää siltä että vasta menkait alkaiski.. jotenkin vaikeeta laskea edes kierronpäiviä tai ajatella koska vois alkaa tikuttaa ovista kun on tämmöset kierrot eikä selvää menkkojen alkamis päivää ole.. itellä ei sillee oo ees kipuja menkkoihin liittyen, ainut mikä kipeytyy niin ala selkä..

Tuntuu että mielialakin on enemmänki lattea kun ihan näinä päivinä tulee vuosi keskenmenosta.. :(

Täytyy vaan toivoa että se haikara löytää perille, ja meistä jokainen saisi sen pienen nyytin syliinsä. :)

Kävin lueskelemassa vähän teidän taustoja tuli sinne kans jotain kirjoiteltua. :)

Heissan ja keskiviikko aamuja kaikille :)

Halit negan saanneille ja tädin kohdanneille! Ei muutakun uuteen nousuun! :)
Uusia plussia ei tainutkaan olla, voi surku, mutta jospa tässäkuussa sitten plussailtais oikein urakalla! :)

ON: Perjnataina kävin niissä kokeissa, tulokset saan tässä loppuviikosta kirjallisena. Multa otettiin siis Tyroksiini, vapaa - Tyreotropiini - ja prilaktiini kokeet. Mulla ei oo hajuuka mitä noi on, mutta netistä oon kyllä jotain lukenut :)

Ja niin, kp nyt 5 ja vuoto loppu jo eilen illalla, tai ei ainakaa enää illasta tullu, eikä yölläkään eikä vielä aamullakaan. Ja tää vuoto alkoi viikko viimesestä terosta. Nyt mulla loppukin terot ja soittelen varmaanki lekurille perjantaina niistä tuloksista ja kysyn että mitäs nyt tehdään.. Vaikka se ovistikku näyttikin melkovahvaa viivaa, en usko ovulpoineeni, sillä tää vuoto tuli vasta 3viikkoa luulleesta oviksesta, ja eikös se oo yleensä 14-16vrk. Eikä mulla sillo ultrallakaan nähty mitään ovikseen viittaavaa sillo tammiikuussa, joten .. pyydän lekurilta saada jotku paremmat lääkkeet, varmaanki clomit, koska ne edesauttaa ovulointia, jos oikein oon ymmärtänyt :)

Mun kiertoni on ollu kp 61, 43, 56, 46, 21, 38 ja nyt tosiaan alko yk 7 ja kp 5.
Harmittaa niin vietävästi, kun Niklaksesta tärppäs 5kk pillereiden jälkeen yk kolmosella. Ja tätä toista (kolmatta) saadaan odottaa sitten ikuisuus... suodaankohan meille koskaan sitä toista lasta.. saakohan niklas koskaan leikkikaveria?? On se niin väärin, kun ei mikään oo itsestäänselvyys.. :( Kaikki muut kaverini, saa lapsia tosta vaan, ei ees tee vaikeuksia ja me täällä kaikki palstalaiset saadaan odottaa tovi jos toinenkin :(
En tiedä onko muut huommanneet parisuhteen kärsivän tästä "lapsettomuudesta"? meillä ainakin, puran kiukkuni mieheen ja varmaan tästä se johtuu, ku ei oo tärppiä näkyny :( mieskin kysyy entä jos me ei saadakaan enää lapsia? Masentavaa. No, jospa se tästä, tultaisiin edes tänävuonna raskaaksi ja kaikilla meillä olis ensvuonna oma nyytti.. eikös niin??<3

Huomenta! :) :)

Onkin tullut hurjasti tekstiä nyt tänne :) Voi mennä hetki, että töiden lomassa saa kaikki kommentoitua ajatuksella :)Täällä on nyt sitten kp 21 ja tällä kertaa oireita on ollut huomattavasti eri tavalla kuin viime kierrossa... en tiiä, onk sekään mikään hyvä juttu.. Tätä rataa odotukset ja toivot nousee niin korkeelle, ettei laksuvarjo pysty pelastaan! :)

Iissa; Hienoa, että ihan hyvillä mielin oot päässyt käsiksi uuteen kiertoon! :) Toivottavasti kierto ei ihan hulluiksi luomuna heittäydy :P

Josma; Hui, toivottavasti kiertosi paljoa enää pitkity! :) Ja jollet jaksa odottaa viikonloppuun, niin testaile toki aiemmin :)

mame; todella hienoa, että mekko oli yhtä ihana livenäkin :) Ja se on upeaa, kun hiustenleikkuu onnistuu hyvin.. joskus käy niinkin, ettei se lopputulos oikeen miellytäkään :( Mutta hieno juttu! Kyllä se piristää mieltä kivasti! :)

Sli; Hienoa, että saitte vastauksia tuolla lekurilla :) Olisi ollut kurjaa jos olisi löytynyt enempi tuota endoa taikka jos tuo myooma olisi ollut "tiellä"! :) Hyvä, että sait lääkityksen avuksi; josko teille siitä muniksesta vauva kehkeytyisi! ;-)

pikkutonttu; harmittelut menkoista! :( Kyllähän tuo kierto voi jonkun aikaakin heitellä km:n jälkeen.. hermoja raastavaa se todella osaa olla... kun oviskin voi heitellä siinä samassa, niin koita siinä sitten tärppipäiviin osua :) Tietty kannattaa pupuilla parin päivän välein läpi kierron sitten! ;-)

kukka^^; Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :) Huh, mikä kierto sinulla oli! Onneksi pääsit vihdoin uuteen kiertoon! :)

Maike; Tervetuloa sinullekin mukaan kuumeilemaan!! :) :)

j3nni; hyvä, että kokeita otettiin :) Saa sitten tarkat lukemat sitten :) Onhan tuo "tavallista" pidempi ollut tuo sinun luteaalivaiheesi, jos 3 viikkoa oli... 12pv luetaan jossain ihan normaaliksi vielä ja tosiaan sinne 16pv paikkeille se taitaa olla.... Olisiko ne lääkkeet voineet sitten jotankin vaikuttaa siihen vuodon alkamiseen? Oon kyllä niin huono noiden lääkkeiden kohdalla, kun ei mitään kokemusta niistä oo :( Mutta soitat tietty sille lekurille, niin saatte pähkäillä jatkoa! :)

Moikka!

Tervetuloa uusille. Toivottavasti kevät tulisi pian ja toisi oikein plussabuumin:)

Täällä täti tuli kuin tulikin maanantaina:( Onneksi ihan kunnon vuoto tuli kuitenkin. Näyttää nyt siis kierto tasautuneen siihen 28pvä:n. Se on varmaan hyvä, mutta parin kuukauden päästä tulee vuosi täyteen, kun oon jättänyt hormoonit pois ja alan uskoa pikku hiljaa, että varmaan se endo kuitenkin estää raskauden. Ei olla mitenkään super yritetty, kun miehellä on niin paljon työmatkoja ja stressiä on ollut molemmilla. Alkaa olla jo vähän masentunut olo yrittämisen suhteen. Tuntuu tosiaan taas vaihteeksi niin epäreilulta, kun kaikki muut saa vauvoja. Naapurikin tänään selitti kuinka on kivaa, kun talonyhtiössä on 8 mammaa...

J3nni: Harmi, kun on kierrot noin pitkiä. Toivottavasti saat asiaan jotain selvyyttä. Mulla tällä hetkellä samat tuntemukset, että miksi kaikki muut saa koko ajan vauvoja ja meille ei mitään. Tuntuu niin epäreilulta...

Plussatuulia kuitenkin kaikille. Ehkä tästä kohta noustaan taas uuteen kiertoon...

Virkkuli; harmittelut sinne menkoista! :( Hyvä tietty, että kierto tuntuu nyt tasaantuneen :) Jotain ees hyvää :) Kyllähän tuo yk määrä alkaa painamaan mieltä, vaikka tietää, ettei joka kierto voikaan antaa kaikkeaan kirjoittamiesi esteiden vuoksi... Meillähän oli ekst 6 yrityskertaa tuollaisia, kun vietimme vain viikonloput yhdessä kotona... Jälkeenpäin ajateltuna melkoista harha-ammuntaa koko juttu meillä, mutta silloin vahvasti uskoi silläkin tavalla raskautumiseen.... Mutta kuitenkin, tuokoon tämä kierto teille toivottavasti paremman lopputuloksen! ;-)

Heippa!! emoticon

Tänään kp 22 ja ovulaation aikoihin yrittäminen täällä jäi siihen yhteen kertaan! Toivottavasti se nyt riittäis :) Eilen saatiin riita aikaseksi, joten ei kyllä mitään hommailtukkaan, vaikka vielä eilen se varmaan olisi ollut järkevää. Äh, no mutta toivotaan parasta <3 Nyt ainakin tietää, että ollaan oikeeseen aikaan yritetty, kun tosiaan sen oviksen bongas :))) jee!

jessica3 - Tervetuloa lomalta :) Harmi kun se täti sinne reissuun iski! Onnea uuteen kiertoon :)

Sli - Mulla on kanssa aina tollaisen vatsakivun jälkeen vatsa hellänä pari päivää, ihan kun olis tehnyt vatsalihaksia urakalla :D .. No, nyt ainakin selvisi monta asiaa lääkärillä, niin varmasti sait mielenrauhaa! ja toivotaan että teillä pian siellä tärppäis <3

mimmiliina, Maike ja kukka^^ - Tervetuloa!! :) Toivottavasti tärppi käy pian!

vuononvaltiatar - Voi kun siellä olisi nyt tärpännyt <3 ei tarvitse käyttää sitä laskuvarjoakaan :)

MarinaMelina - Jospa se täti jättäis vaikka tulematta :) tätiä kun ei näy, niin toivoa on <3 Jos se täti on kuitenkin sieltä tulossa, niin toivotaan että pian, niin pääsette uuteen kiertoon :)

Iissa - Harmittelut tädin saapumisesta :( Tsemppiä sinne <3

Josma - Tulehan kertomaan, jos ehdit uudelleen testailla! :)

mame - Kuullostaa kyllä ihanalta muutokselta ja mekkokin on varmasti hieno :) Tuollaiset jutut piristää aina kummasti! Ja hävittää sitä stressiä kans! Toivottavsti sinne nyt seuraavsta kierrosta tosiaan se plussa tulisi <3

pikkutonttu - Harmittelut tädin saapumisesta :( se on aina niin perseestä.. varsinkin jos on ehtinyt jo elätellä toiveita. Toivottavsti teidän ei tarvitse kuitenkaan enää kauaa odotella <3 Tulethan silti kertomaan välillä kuulumisia, vaikka jäätkin taka - alalle!? Mua ainakin kiinnostaa kuulla :))

j3nni - Toivotaan, ettei teidänkaan tarvitse enää kauaa odotella! Toivottavasti nuo arvot ovat hyvät ja pääset asiassa eteenpäin kohti plussaa :)

Sli: Ihanaa kun sait noin hyviä uutisia! :) Toivotaan nyt että se kirppu tuosta kierrosta alkunsa saisi <3
pikkutonttu: No eiköhän täällä palstaileville ne nyytit tosiaan ennemmin tai myöhemmin tule. Se on kuitenkin niin pieni määrä ihmisistä jotka jäävät oikeasti täysin lapsettomiksi. Hyvä kun olet ottanut rennomman asenteen. Itelle se on vaan todella vaikeaa ottaa rennosti tosin on siitä vyöhyketerapiasta ollut jonkun verran apua.
Maike: Juu kyllä täälläkin oleville on plussia tullut tosin nyt on ollut aika hiljainen kausi. :/ Tammikuussa tullut 6 plussaa, helmikuussa 7, maaliskuussa 4 ja tässä kuussa ei vielä yhtään.
kukka^^:Voi ku itelläkään ei olis kipuja, mutta mulla on aina niin järkyttävät vatsa ja selkäkivut että töissäkin joutuu aina sillon vaan istuskelemaan kippurassa. Varmaan tohon mun kipuiluunkin on joku syykin, mut eivät ottaneet perhesuunnitteluneuvolassa mitään kantaa siihen. Pitää kuulemma tosiaan olla se yks vuosi yritystä takana ennen tutkimuksia. :/ Toivotaan että sen oviksen nyt bongaisit kuitenkin :)
j3nni: Toivotaan että clomit saisit. Itellä kans heittelee tolleen ihanasti kierrot. Pillereitten lopettamisen jälkeen olleet: 35, 35, 61, 37, 32, 46 (teroluteilla). Musta tuntuu että meillä tää lapsettomuus on vaan lähentänyt miestäni ja minua. Aina vuoronperään toisiamme tuetaan jos on huonompia päiviä :) Ja mä kyllä uskon että te saatte sen toisenkin lapsen. :) Ite vaan toivon että saisin edes elämäni ensimmäisen plussan  joskus testiin...
vuononvaltiatar: Mulla on viimeset 5 vuotta ollu yks vaki kampaaja joka tietää kaiken mun päästä niin siihen voi aina onneksi luottaa. :D Toivottavasti sä nyt plussaisit !! <3<3
Virkkuli: Oivoi teilläkin siis vuoden rajapyykki lähestyy. Ite kans masistelin sitä jo ennakkoon, mutta sitten yks kaveri joka on raskaana sano et mitä se on nyt tutustunut toisten raskaana olevien kanssa niin melkein kaikilla on se vuosi mennyt ennen kun on tärpännyt. Jotenkin lohdullista ettei olla ainoita.
Isabell: Toivotaan että se kerta pupustelu teillä riittäis plussaan :) ite täällä edelleen odottelen tätiä tulevaksi.

Omaa: Kp 44, dpo 31 menossa. Missä tätiliini on? Tässä joku 10 pvää sitten oli jo jotakin pieniä menkkatuntemuksia mutta ne katos kokonaan eikä niitä sittemmin ole kuulunut. Kp 37, dpo 24 tein viimesen r-testin ja se oli sillon puhdas nega. Mietin jotta jos se ovis onkin sittenkin ollut myöhemmin vaikka kp 13 plussaa näytti...Pitäisköhän vielä tehä r-testi?

mame - Ainakin varmuuden saat, jos teet vielä raskaustestin :) voi kun tuliski plussa! <3
Toisaalta pupustelua suositellaanki vissiin jtp, niin kai me ollaan ihan oikein toimittu ;) nyt ei auta ku odotella..

Isabell; Hienoa, että yritystä kuitenkin osunut oikeaan kohtaan riidasta huolimatta! :) :) Ette sitten saaneet sovintopupuilua aikaiseksi? ;-) Mutta, hyvinhän riittää jtp pupuilla :) Tsemppiä!

mame; on kyllä ihan totta, että jos pitkään käynyt samalla kampaajalla niin uskaltaa paremmin tehdä kaikkea kivaa :) Kun jos on vaikka vahvoja pyörylöitä päässä ja vieras kampaaja, niin voi mennä jonkun verrankin pieleen koko homma :( Mutta siis hyvä juttu! Itsekin käyn aina samassa paikassa kampaajalla asuinpaikan mukaan... Useita vuosia aina sitten samassa paikassa... paitsi kampaaja voikin sittenvaihdella, mutta sama paikka kuitenkin :-) Mihin se pirun täti on jäänyt kahvittelemaan, kun noin kauan kuppaa jossain??? :( Ei tuo odottelu ole kivaa! Mutta hei, kyllä r-testin ihan hyvin voisi tehdä :)

vuononvaltiatar: joo tuo kierto oli kyl niin huippu.. ennen esikoista mulla oli sillon pitkiä kertoja, epäsäännöllisen säännölliset, kp 60.. ja neitiäkin yritettiin silloin se vuos.. nyt kyllä tuntuu että nää menkatki on niin niukat tai sit ne ei oo ees alkanutkaan.. en tiiä..

mame: joo niinhän se on että se vuos pitäis olla yritystä takana että pääsee tutkimuksiin.. alkaa vaan hirvittää se lääkäri, joka on parin viikon päästä että mitä se sanoo.. ite olin aikoinani työharjoittelus naistenklinikal ja pääsin tutustuu myös lapsettoomuus puolelle.. siellä näki vähän miten se homma sit menis jos tutkimuksiin joutuis..

Harmittelut tädin kohdanneille ja tsemppiä jännäilijöille. Toivottavasti kevät olis plussarikasta aikaa meille kaikille

mame: varmaan mukava vaihtaa hiustyyliä :) vielä kun itekki usklatis jotain radikaalia tehä tälle tukalle, mut ei aina samalla kaavalla sen leikkautan, väri vaan vaihtelen. kannattanee tehdä testi, sais se plussa sinne kyllä ilmaantu <3
Isabell: mahtaa että siellä löytyi o+, toivottavasti olis nyt sit tärpänny <3
vuononvaltiatar: miten toi vyöhyketerapia.. onkoo sen jälkeen jotenki levänny olo tai vastaava, vähä niinku hierojalla ois käynyt..? toivottavasti siellä ois nyt tärpännyt kun on ollut stressittömämpi kierto <3
Jessica3: pahoittelut tädistä. Mukavaa että oli vallan onnistunut reissu muuten :)
Sli: hienoa että sais lääkäristä apuja ja tietoa että miten tästä eteen päin etenette. endometrioosista ja myoomasta, pahoittelut... onneksi on vähäiset/ pienet ettei tarvitsi huolestua.
mimmiliina: Tervetuloa mukaan, toivottavasti siellä tärppäis nopsasti. :)
Maike ja kukka^^: tervetuloa myös sekaan :) toivottavasti teillä onnistais ja  pian jo tärppäis <3
MarinaMelina: toivottavasti ois tärpännyt, mut jos on selkeet tunteet tädin saapumisesta, niin toivottavasti saapuis ajoissa eikä venyttäis kiertoa... 
pikkutonttu: pahoittelut täti pirulaisesta :( voimia sinne <3 se on välillä ihan hyvä yrittää laskea hieman kuumetta.. mut tuuhan kertoileen kuulumisia välillä...
j3nni: toivottavasti lääkäristä saa jotain uusia apuja. iso hali <3 tuo tunne tännekkin rantautuu usein, ei oo helppoa kun muut raskautuu noin vain... :( tsemppiä! ensvuonna on kyllä pakko olla meillä kaikill se oma pieni nyytti!
Virkkuli: pahoittelut tädistä :( voimia uuteen kiertoon <3

on: täällä taas takkuan ton oviksen kans.. en ymmärrä taas yhtää... kp 12 haalea viivaa näyttää ja sit kp 13 ja 14 kontrolli viivaa jonkin verran haaleampi ja nyt kp 15 niin tulee enään haalean haalean haamulainen.. ärgh.. menikö ohi vai tulooko se tässäki kierros yhtäkkiä.. viimeksi plussan sain kp 16 se tuli yhtäkkiä ja  yhtä nopiaa se sit haaleniki...   mahaa juilinu ny muutaman päivän, mut en tiedä sit tekeekö mielikuvitus vain tepposet.. no ei auta ku jatkaa viä tikuttelua...
eniten ärsytää tää epätietoisuus ja se että enää ei jaksaisi yhtäkään uutta kiertoa... plaah...

((esikoisen kans käytiin yksityisellä niin lääkäri aivan naureskeli koko nivustyrä jutulle, normaalia vauvanpyöreyttä vain(lääkäri puhui vähän huonosti suomea niin totesi vain että poikahan on lihava :D). näin jälkeenpäin kyllä naurattaa aikalailla :D))

Kp 22 meneillään ja ehkä mähdollisesti dpo 4 meneillään... tai en mä tiiä, kun nuo ovistuntemukset alkoivat kp 16 ja jatkoivat vahvasti kp 19 asti... Tuntemukset ovat siitä lähinnä lieventyneet, mutteivat täysin kadonneet... plääh, mä luovutan ton dpo:n kanssa nyt :) Ihanaa, että on pidempi vapaa :) Mites aiotte vietellä pääsiäistä? <3

kukka^^; ompa kurjaa jos on taustalla aiemminkin ollut noita pitkiä kiertoja :( Kestää niin kauan aina yksi kierto... paljon odottelu : /

vanilj; Voihan tuo ovis olla vielä tulossakin. Joillain tulee noita haaleita ennen varsinaista plussaa... voi myöskin olla, että nyt tässä kierrossa ei tuo munis pääse irtoamaan... kun on niitäkin kiertoja naisilla, joissa ei ovulaatiota tapahdu.....hmph. Ihan hyvint voit vielä tikutella jos vaan siltä tuntuu ja oireet pysyvät! :) Kannattaahan se. Olipa töykeän kuuloinen lääkäri teillä yksityisellä puolella! :( Ei saisi tuollai käyttäytyä. Nimenomaa siellä puolella itsemaksavaa asiakasta useimmiten kohdellaan paremmin.... om kurja juttu :(

Minä en ole täällä ollut aikoihin... pahoittelut! En oikeastaan osaa sanoa yhtä ainokaista syytä poissaololleni...
Elämässäni on tapahtunut paljon asioita, joku saattaa muistaa tammikuisen kihlautumisen ja se onkin tuonut iloisia asioita elämään. Häitä suunnitellaan vuoden päähän elokuulle ja vielä kokeillaan, josko meille suotaisiin vauva (= LA) ensi vuoden alku puolelle. Sen jälkeen laitamme yrityksen tauolle ja jatkamme taas häiden jälkeen.

Sen lisäksi ettei meillä ole pupuilut tuottaneet tulosta, olen myös sairastellut, valitettavasti vakavasti. Elämä on niin jännä asia... yhtä aikaa voi olla hyviä ja huonoja asioita! Meillä on mieheni kanssa onneksi kantava rakkaus ja sitkeät sydämet. Periksi emme anna vaikka itkua onkin ollut paljon viime aikoina!

Täytyypä sanoa etten edes tiedä kuinka mones kierto ja niin ollen YK alkaa tänään... Eilen siis täti poistui ja nyt aletaan odottelemaan ovulaatiota (KP 1/26). En tiedä aionko testailla ovista, koska pyrin mahdollisimman stressittömään eloon. :)

Tulipas pitkä viesti... hups! Se ehkä korvaa hieman poissaoloani ja kertoi kuulumisiani :)
Hihhih! Nyt saan varmaankin kaikille toivottaa munarikasta pääsiäistä ja paljon plussatuulia! :-D

-Muru-; ompa kiva kuulla sinusta pitkään aikaan :) Harmi, ettei siellä ole vielä tärpännyt :( Hienoa, että häiden suunnittelu alkaa siellä kohta oikeinkin vilkkaasti ;-) Kyllä ne vaan valmisteluja ja miettimistä tarvitsee :) Harmi kuulla, että olet sairastellut paljon :( Toivottavasti nyt on jo parempi!! <3

Huomenta jälleen kaikille! Tervetuloa joukkoon Mimmiliini, Maike ja kukka^^! Toivottavasti ette joudu roikkumaan täällä yhtä pitkään kuin minä...

Isabell - pidetään peukkuja että tuo sun myöhäiseksi venähtänyt ovis olisi semmoinen parempi myöhään kuin ei milloinkaan -juttu. Jospa siitä vihdoin tärppäisi!

jessica3 - mulla on sellainen epäilys että haikarat on olleet porukalla hiihtolomalla jossain Kanarialla, lorvineet biitsillä ja bilettäneet yömyöhään vedellen päät täyteen sangriaa. Nyt niillä on sen sortin kankkunen etteivät osaa lentää kotikonnuille vaan sompailevat sisäiset kompassit sekaisin jossain tuolla eteläisen Euroopan hollilla. Nyt on kyllä hiihtolomakaudesta jo sen verran aikaa että luulisi noiden kohta osaavan kotiinkin...

Sli - kelju juttu tuo endo mutta onneksi siihen on nykyään lääkitys. Hienoa ettei se myooma ole iso eikä pahassa paikassa! Pidän peukkuja että se ultrassa havaittu munasolu olisi teidän esikoisen alku! Oliko teillä lekurin kanssa mitään juttua keltarauhashormoniverikokeista? Ne otetaan yleensä noin 7 päivää ovulaation jälkeen ja niistä selviää onko vajaatoimintaa. Jos on, lugesteroni auttaa. Miulta otettiin tuokin koe Felicitaksella.

j3nni - hienoa että pääsit vihdoin noihin hormoniverikokeisiin, toivottavasti sieltä alkaa selvitä noiden piiiiiitkien kiertojen syy! En kyllä yhtään ihmettele jos alkaa olla parisuhde koetuksella; ennemminkin ihmettelen sitä ettei minä ja siippa olla (ainakaan toistaiseksi) räjähdelty toistemme silmille. Mulla on ollut välillä melkoisia vaikeuksia olla purkamatta turhautumista miesparkaan. Onneksi on nuo liikuntaharrastukset, ne auttaa. Kuntonyrkkeily on aika kätevä tapa purkaa aggressioita. Saa lyödä kunnolla mutta keneenkään ei satu.

-Muru-  - long time no see ja olin jo ajatellut että teillä on varmaan pikkuihminen tulollaan. Toivotaan hartaasti että ehditte saada esikoisen sopivasti ennen häitä! Meillähän kävi niin että tuli keskenmeno alle 2 kk ennen hääpäivää ja vihkimispäivän aamuna kurvasi täti kylään, eli mahdollisimman täydellinen ajoitus... Onneksi on sairaanhoitaja perhepiirissä niin järjestyi sikseen tehokkaat lääkkeet ettei tädin visiitti pilannut juhlatunnelmia!

Täällä menossa kp 13 ja ovulaatio on saattanut olla tuossa yöllä. Eilen oli nimittäin sitä tuttua kipuilua ja kunnon EWCM-limasatsi (Egg White Cervical Mucus). Testeistä en saanut plussaa, koska kohdalle osui viallinen erä puikkoja (eivät siis olleet noita normaalisti käyttämiäni ja hyviksi havaitsemiani Pregcheck-liuskoja). Yhteenkään puikkoon ei tullut edes kunnon kontrolliviivaa... Mutta siitä viis; me ollaan pupuiltu joka tapauksessa ja pidetty hauskaa!

Catriona;  piti kommentoida sen verran heti, että minullekin osui hääpäivälle täti paikalle aamulla. voi vitsit sitä ilon määrää siitä johtuen.... mur :) :)

PÄÄSIÄISTÄ KAIKKI ARVON LEIDIT! emoticon
 (toi hymiö ei ees liity pääsiäiseen mut oli pakko laittaa koska ollaan me vaan aika timanttisia ja rautasia naisia kun jaksetaan kuukaudesta toiseen kannustaa ja tsempata  toisiamme ja itsejämme, päästä yli pettymyksen hetkistä ja raivata yhdessä ja yksin tietä kohti yhteistä unelmaa...ja mä tiän että meistä kaikista tulee maailman parhaita äitejä ja osataan niiiiiin paljon arvostaa niitä vauvelejamme....ja yhtälailla isukit, niitä unohtamatta) <3 ihan herkistyin.....

KUKKA JA MAIKE: Tervetuloa joukkoon kirjavaan! :)

J3NNI: Mites ne kilppari tulokset? tottakai te saatte oman nyytin vielä....voi noita miesparkoja, täälläkin välillä saa mun tunteenpurkauksia ja turhautumisia kuunnella mut aina jaksaa tsempata ja uskoo <3 sulla noi kierrot heitelly melkoisesti mutta toivottavasti nyt parin viimesen perusteella ois vähän asettunu aloilleen....

VIRKKULI: Tsemppiä sinne ja älä nyt vaivu epätoivoon <3 kyllä se sieltä vielä osuu..

ISABELL: Kyllä se sit tärppää jos niin on tarkoitettu vaikka sillä yhdelläkin kerralla :) mutta tottakai harmittaa jos "ei tee kaikkeensa".....

MAME: Sulla on nyt joku megakierto?! hui.....tee nyt vielä se testi!
ihanaa et oot saanu uusista hiuksista ja vaatteista piristystä, se on aina niin ihanaa :) itekkin pitäis taas pikkuhiljaa luottokampaajalle lampsia kun tää lomatukka alkaa jo näyttään siltä ettei ois väriä ikinä nähnykkään :D mulla kans uusia kevätvaatteita kokeilussa, tulee niin freesi olo ja kesäkin tuntuu olevan jo lähempänä....

VANILJ: hitsi kun kuulostaa hankalalta....mä en osaa yhtään auttaa noitten tikkujen kans kun ei oo ikinä tullu käytettyä...toivottavasti se ovis siellä jossain valissä ois kuitenkin ollut :)

VUONONVALTIATAR: Ihania ja rentouttavia vapaita! täällä menee osa päivistä töissä mutta vähän vapaatakin onneks on niin kerkiää pääsiäspäivälliselle yms :) kohta siellä jännäillään taas.....toivottavasti ois paras tulos <3

MURU: Harmittelut sairastumisesta, toivottavasti on parempaan päin <3 ja ihanaa että olet pyrkinyt olemaan stressaamatta, sehän se parasta onkin...ja mukavaa häiden suunnittelua!

MARINAMELINA: Mitäs sinne kuuluu? <3

CATRIONA: Siinä on varmasti käynyt juurikin niin!!! haikarat hoi, teitä tarvitaan jo täällä kun mekin ollaan palattu arkeen :D :D oli kyllä sen verran vauhdikas ja biletysrikas meijänkin loma että haikarakin luulis olevan pelästyny ja suuntaavan kiireen vilkkaa nokka kohti kotisuomee :D Siellä on oikea asenne, hauskaa pitäen ja rennolla meiningillä <3

Apua kuin juuri hääpäivän aamuna se täti on kurvannu useemmallakin paikalle??!!! se paskiainen ei kans yhtään katto aikaa eikä paikkaa ja aina saapuu väärään aikaan....mutkin löysi Thaimaasta juuri kun aateltiin murun kans käpertyä pariks päiväks bungalowiin nauttiin toisistamme.....yritäppä siinä nyt sit jotain nii......ärsyttävä akka tuo täti sanon mä!!!! :)

Omaa: täällä nyt siis palattu arkeen ja aika rennon letkeellä meiningillä aateltiin nyt mennä....miehen kanssa reissussa puhuttiin paljon vauvoista ja nyt musta tuntuu et sekin ekan kerran haluu sitä jopa ehkä enemmän kun mä jos vaan mahdollista <3 koko ajan ollu tietenkin asiassa mukana mutta mä se pahin vouhottaja oon luonnollisesti ollut :D
lähetettiin sellanen toivomuslyhty rannalta ilmaan niin se sano kuiskas heti ekana mitä toivotaan....ja sit siihen piti kirjottaa se toive......oli niiiiiin ihana ja romanttinen hetki ja sitten katteltiin yhdessä kuinka se lähti yötaivaalle leijumaan....meidän toive :) sen lisäks oltais haluttu adopoida kaikki koiranpennut ja suloiset paikalliset vauvelit ja lapset sieltä :D

Jessica kp 11, yk 6 (ovis-tikuttelua en nyt tässäkään kierrossa aatellu ottaa kuvioon...kai...pääsiäinen menee siis ahkerasti pupuillessa....:)

Iltoja arvon leidit!:)

HYVÄÄ PÄÄSIÄSITÄ JA ERITYISESTI MUNARIKASTA SELLAISTA.. toivotaan että nää pääsiäismunat tuottaisivat tulosta sitten... ja kuoriutuisivat vuodenvaihteessa.. !!!!!!

ON:

Tulokset tuli, mussa ei oo vikaa, paitsi se ETTEN OVULOI ! Tänää kävin lekurissa, ja maksoin 100e käynnistä, lääkäri oli sama missä oon ennneki käynyt ja juuri se joka määräs mulle terot. Nyt todettii ettei teroista ollu mulle mitää hyötyö, kun ruvettiin laskemaan kiertojen pituutta, jotka on tosiaa heittäny häränpyllyä. Tänään sain siis clomit käyttöön!! MAKSAA MUUTEN AIVAN JÄRKYTTÄVÄSTI.. )mutta jos näistä on apua mulle ja MEILLE KAIKILLE, niin maksan kyllä mielelläni..) syön 1tabl. kierron 5-9 päivänä, ja kp 10 alan testaa ovista.. ja jossei kahteen kuukauteen tuu siitähuolimatta ovista, niin siirryn clomeissa 2tabl. kierron 5-9 päivänä.. eli jossei kesäkuuhun mennessä oo ovistestiin tullu plussaa enkä ovuloinu tai raskaana nii uudestaan lekurille ja mietitää uudestaan, että mitä nyt on tehtävissä. Oli kyllä vähän ihmeissään, ettei olla saatu mun kroppaani käyntiin, ku kuulemman se menee niinpäin että ykköstä tehdään jopa vuosia ja toinen tulee helpolla, mulla se nyt näyttää menevän juuri toisinpäin..:(

mutta ei mitää.. toivon että nyt alkais jotain tapahtua ku sain clomit..:)

- Jenni ja kp 6, + eka clomikierto

Heipsan kaikille! Tervetuloa taas uudet kanssasisaret ja harmittelut negoista/tädeistä! Miksei ne vaan ymmärrä jo jättää meitä rauhaan! Kahlasin kyllä kaiken läpi, mutten nyt millään jaksa kommentoida kaikille. Kiitos kaikille tsempeistä, sitä tarvitaan.. asia siis edelleen auki :/ Kävin toisen kerran labrassa r-testissä (vaikka ne menkat siis alkoivat ja ehtivät jopa loppuakin ennen) --> nega, tulos sama alle 2 (hcg). Sitte seuraavana päivänä kävin vähän "luovuttaa" lisää verta, kilpirauhanen & prolaktiini. Tänään sain sit viimest tulokset, kilppari 1,6 (joka kuulemma ihan normaali) ja prolaktiini 162 (täällä 620 on vissiin raja). Eli kaikki niinku pitääkin ja maitoa tulee edelleen... Huoh. Nyt saan sitte lähetteen naistentautien polille, saas kattoa millaset jonot sinne sitte on...

mamelle pakko kommentoida, et kävin sitte ostaas lohdutushameen ja pari toppia ;) hetkellisesti auttaa oloon, mut... Noh, kaipa tää tästä.
Ja Virkkuli miten paljon sulta sitä maitoa tulee ja ootko jo saanu sen erikoislääkärin lausunnon?

Kai mä koitan mennä nukkuu, tuntuu vaan ettei siitäkään tuu mitää :/

hm86 yk 4 kiertopäivistä ei mitään hajua, ja tuskin alan ees laskee niitä...

vuononvaltiatar: tuo lääkäri oli kyllä mukava, ei vain osannu oikein noita suomen sanoja...että ei sillai huonoa makua jäänyt vaikkakin poikaa sanoi lihavaksi. lähinnä vain akoi ärsyttäämn tk:n meininki kun siellä tuollaisia huoleenaiheita annetaan... :) ja joo mä olin taas liian hätänen tulihan se o+ tänään...
-Muru-: harmi kun oot joutunut paljon sairastelemaan :/ eipä sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan, tsemppiä. :) ja tsemppiä uuteen kiertoon, toivottavasti siellä pian tärppäis  :)
Catriona: toivottavasti siellä ois nyt tärpänny <3 :) 
jessica3: ihanan positiivinen oot, kyllä alako hymyilyttää ku sun tekstiäs luki :)
j3nni: toivottavasti se ovis nyt sit pikapuoliin sinne löytäis. täällä menee samoin päin kun siellä että ei tuo toinen taho tulla millään... mut josko se nyt ilmaantuis kun avun sait :)
hm86: toivottavasti saat nopeesti ajan ettei tarttis enempää ootella.. tsemppejä sinne <3

ja joo mä olin TAAS liian hätänen tänään se o+ pärähti, kp 16 aika jämptiltä vaikuttaa nyt kierto ja ovis.. joo eli näin pääsiäisen kunniaksi pupuilua :D niin ku sitä ny ei jo muutenki jtp oo :D

Munarikasta pääsiäista arvon naiset! emoticon

Takaisin