Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakosta kirjottelen puhelimella, ku tuo jälkikasvu terrorisoinu tietokonetta. Mm välilyönti-näppäin ei toimi :/ siksipä nyt törkeesti vaan omanapailen. Kävin sitte tänään labrassa ja sain tulokset just. Nega. Hcg oli alle 2. Viikon päästä sit viel seuranta. Niin toivon, että lähtis viel nousuun, mut enpä tiedä.. Et jos kuitenkin kävin liian ajoissa.. Noh, viikko piinaa. Ellei täti sit kurvaa kylään, ei kyl yhtään sellainen olo. Ja maitoa tulee edelleen. Nyt on aika paska fiilis :/

Heips.

hm86: Harmi kun arvo oli noin matala..:/ Toivotaan, et lähtis nousuun. Luulis, ettei ainakaan keskenmenosta olis kyse kun sen jälkeen se arvo ainakin olis viel ollut koholla?! mmmhh. vaikeita juttuja. Voimia sinne! <3

Vuononvaltiatar: Mikä uusi ketju pitäis perustaa? Täällä lyö tyhjää..:) Toivon ettei ole ollut niin kivulias sun vyöhyketerapia kertas nyt. Onnea oviksen bongailuun. Toivon joo, et olis ollut kyse kiinnittymisestä, mut en oo enään yhtään niin varma. Kaikki oireet joita eilen kehkeilin on poissa. :/ Noo, kattellaan. Onhan tässä viel aikaa.

Vanilj: Harmi kun siel vielä mieli maassa..:/ Mut hyvä, et saitte puhuttuu miehesi kanssa. Sen oon itekkin huomannut, et kun saa sen pettymyksen jaettuu ja puituu on paljon hempompi olla ja lähtee uuteen kiertoon ja sit molemmat tietää mis mennään. Meillä ainakin nyt tähän uuteen yritykseen mies lähti ihan täydellä sykkeellä kun ennen keskenmenoamme kun on huomannut kuinka tärkeä ja iso asia tää mulle on. Hän olis varmaan enemmän samalla linjalla kun sun miehes, et tehdään parhaamme ja sit vauva tulee kun tulee. Mä en kans millään välil viittis odottaa.

mame: Ompa tylsä tuo sun vaihees kun ei tunnu ratkeavan ei suunta eikä toiseen. Toivotaan sinne plussaa tai täti tulevaks jos raskaus ei oo alkanut. :)

Josma:
Kiva kuulla susta pitkään aikaan. Harmittelut ettet saanut apua runsaaseen vuotoiluun, olikos sulla sitä haju ongelmaa. Auttoko edes siihen? Toivottavasti työkuvionne järjestyvät ja muitakin mukavia asioita olisi tulossa tähän ihanaan kevääseen.

Omaa: Eilinen oli ja meni. Olin ihan varma eilen et nyt on tärpännyt. Nukuin yön yli ja enpäs tänään ole enään asiasta yhtään niin varma. No positiivista on, et ei oo menkkatuntemustakaan, mut toisaalta en usko niiden vielä alkavankaan kun viime kiertokin venyi ja sit ovis tuli tässä kierrossa myöskin myöhään, et tuskin tästäkään kierrosta 28 päivää tulee. No turha hoppuilla, tulevat kun tulevat ja jos jäävät tulematta niin sehän vaan sopii..:D

Kp 25 dpo 7

vuononvaltiatar - Siivoamassa olen edelleen :) Yllättäen avokki oli saanut aamulla puhelun että tuletko työhaastatteluun(eri työpaikka kui norja homma), mietittiin että mistäköhän se on hänestä kuullu. Kuulema veljensä kaverilta, puskaradio toimii! :P

pikkutonttu - Ei auttanut edes hajuun!

pikkutonttu: ooo kuulostais kyllä vähän kiinnittymisoireilta. Toivotaan parasta :)
Josma: Pahoittelut tulehduksesta. Toivottavasti sinnekin osais se täti tulla ajallaan tällä kertaa jos on tullakseen :) Itellä kierto vähän samassa vaiheessa.
Unelma-Anelma: Toivotaan että pian tosiaan pääsisitte yrittämään oikeesti ja että täti tulisi ajallaan :)
Vanilj: Itelläkin varmaan pian toi yk 8 alkaa. Sovitaan niin että nyt tulee ne plussat sitten meille! :) <3
vuononvaltiatar: Joo mulla kans vesi vaan valu silmistä kun kipupisteitä paineltiin. Etenkin se stressipiste. Auts. Ihanaa mennä taas perjantaina kans vyöhikseen :)
hm86: Pahoitteluni negasta :/

Omaa: Ihanaa kun nyt on yövuorot lusittu ja kaks vapapäivää tulossa. :) Perjantaina on sitten taas vyöhyketerapiaa ja ens viikolla aika kampaajalle. :) Itsensä hemmottelua siis urakalla. Tänään tein sitten taas ihan huvikseni ovistestin ja tuli melkein kaks yhtä vahvaa viivaa. Hmmph. Mitähän se nyt meinaa kun ovis oli ihan taatusti sillon kp 13. Ja eikös sen lh pitoisuuden pitäis vaan laskee menkkoja kohti vai onko ihan normaalia että se nousee vähän  just ennen niitä? Aina mulla siis jää oviksen jälkeen se lh vähän koholle, mutta nyt oli selkeesti tummempi kun tavallisesti. Tänään on ollut ehkä lieviä menkkatuntemuksia. Pupusteluakin on jatkettu varoiksi edelleen jtp taktiikalla. Toivottavasti nyt pian tapahtuisi jotakin.

Yk 7,  Kp 35, dpo 22

Huomenta! :) :)

Takana toinen käynti vyöhyketerapiassa! Ei tehnyt niin kipeetä kuin ekalla kerralla.. varmaan johtuu juuri siitä, että joitain ongelmakohtia saatiin joa ekalla kerralla availtua :) Viikon päästä kolmas aika tähän saumaan :)
Vielä ei mitään oviksen tuloon viittaavia tuntemuksia ilmassa. Kp 13 nyt.

hm86; voi ei tuon teidän tietokoneen kohtaloa :( Ei sitä nyt hajoittaa tarttis pienempien :) Harmi, että tuo hcg oli noin pieni... tottakai voi olla johtunut aikaisesta testaamisesta.. ei kai auta muu kuin ootella : / On varmasti huono fiilis! Voimia!

pikkutonttu; näemmä olin sekoillut tuon viime viestini kanssa.. ei ollut tarve perustella mitään uutta keskustelua vielä :) :) :) Naurattaa itseänikin, en tiiä, mitä ajattelin! HAH :D

Josma; hieno homma, että miehellesi soitettiin toisestakin paikasta jo :) puskaradio todella toimii!! :)

mame; toivottavasti siellä on kiva kerta vyöhiksesä perjantaina! :) Jos vaikka saat jotain vinkkejä tilanteeseesi : / Olisiko mahdollista, että tuo voisi olla uusi ovulaatio tulollaan?!? : / Tietty se tarkoittaisi, että keho olisi melko sekaisin, joten ei toivota sitä! :) Hyvä, että olette pupuilleet edelleen joka toinen päivä ;-) Eihän sitä koskaan tiedä!

vuononvaltiatar: Joo jostain kans lueskelin että jos eka ovis menee jotenkin pieleen niin sitten elimistö saattaa yrittää tehdä loppukierrosta uutta ovista. Johtuu vissiin yleensä munasolun irtoamishäiriöstä ja se taas yleensä pcos:ta. Sitten jostain luin kans et se lh-pitoisuus voi nousta juuri ennen menkkojakin, mut tuskin nyt niin paljoo ku mulla tai sitten ovistikku voi myös näyttää raskauden. Nyt on kyllä pupusteluhalukkuus säilynyt loppukierrossakin että se vois tietysti puoltaa tuota uus ovis teoriaa....hmmh, oon aika varma et mulla on pcos. Onneks enää reilu 3kk että pääsee tutkimuksiin.

Omaa: Kp 36 ja dpo 23. Päätin että jos ei nyt perjantaihin mennessä se täti tuu niin sitten otan ja syön taas teroluteja. Menee hermo tähän odotteluun! Tänäänkin on edelleen ollut sellaisia lieviä menkkatuntemuksia alavatsassa ja -selässä, mutta eipä sitten muuta.

mame; ompa kurjaa, että oireesi viittaavat pco syndroomaan :( Tutkimuksiinkin on vielä hieman aikaa. Voihan tuo tosin olla muutakin, kuin tuo pco. Toivotaan ainakin :) Luomusti toivottavasti plussa saadaan teille vielä ennen sitä! <3

vuononvaltiatar: Voi se tietysti muutakin olla, mutta toivottavasti tosiaan ei olis yhtään mitään vaan se luomu plussa saatais. Alkaa vaan tulla jo vähän epätoivonen olo.. :/ Pitkään oli henkisesti aika hyvä vaihe mutta nyt on taas joku masistelukausi aluillaan.

Iltaa!

Mame: Sulla onkin kovin pitkittynyt kierto, tosi harmillsta ellei sitten vielä käänny plussaks. :)
Ompas kurja kun kummittelee mielessä pco, vaikka ei se sitä tarkota että sulla se olis ja toivotaan ettei oo. Vetää varmaan mielen maahan. :/ Voimia sinne! Toivotaan, et plussa olis lähempänä kuin arvaatkaan. :D

Vuononvaltiatar: Hauska juttu, toivotaan et saat perustaan vaikka tammikuiset ryhmän...:) Onnea oviksen kanssa!

Josma: Harmi kun et saanut apua ja kun ei kuitenkaan tulehdustakaan löydetty. Kurja tilanne.

Omaa: Täällä jotenkin kans mieli vetää maahan. Olin taas hölmö kun innostuin niin sunnuntain oireita ja nyt tuntuu ettei enään mitään olekkaan. Pelkään jo valmiiks tädin tuloo ja negatiivisia tuloksia. Oon päättänyt etten testaa ennen ens viikkoa jos nyt on edes testattavaakaan. En tiedä miten vois lopettaa kuumeilun, heittää tikut nurkkaan ja elää normaalii ja säännöllistä elämää ja tulee kun on tullakseen. Tai kattelis syksyyn asti rauhallisesti ja hakeutus sitten tutkimuksiin ja hoitoihin. En vaan millään enään jaksais tätä jatkuvaa odotteluu ja pettymyksiä..:/ Anteeks masentuneisuus, mut tuntuu vaan tältä..:( Mä niin toivosin, et tälläkin asialla olis onnellinen loppu..

Onnittelut plussan saaneille <3

Mä sain ton toisen lapsen kohdalla raskaustestiin haalean viivan 4.päivää ennen ku menkat olis pitäny alkaa ja osa siihen miks sillon tein testin niin oli se kun mies mulle tokas että sillä on vahva tunne että oon raskaana ja niinhän siinä sitten kävi et olin :D Nyt tää meän vauveliini on kohta jo 5kk, joskus tuntuu että olispa kiva se kolmas muksuliini laittaa alulle mut toisaalta sit tuntuu että en tiiä haluanko vielä kuitenkaan ku Jessicaki on niin pieni vielä.

Esikoinen täyttää torstaina 3v että sillä ja pikkusiskollansa on 2v 8kk ikäeroa ja mun mielestä just sopiva :)

Paljon plussapuhalluksia kaikille teille :)

mame ja pikkutonttu: Vähän samat fiilikset täällä..karsee masennus iski tänä aamuna. Tuntuu ettei taas mikään onnistu..ei niin yhtään mikään..onneksi mieheke on tukevana osapuolena.

Aamulla siis pyyhkästessä tuli vaaleaa verta ja vähän sitä on tullut pitkin päivää muttei kuitenkaan housuihin saakka. Ihmettelen todella suuresti..kp:22 ja nyt jo yrittää alkaa vuotaa. Vatsaa viiltelee välillä ja vatsa tuntuu turvonneelle mutta kipuile ei ja se minulle oleellinen alaselkäkipu puuttuu tyystin. Tosi omituista mutta pahoin pelkään että tästä se sitten taas yltyy.. :(( Olin jo ihan varma tässä kierrossa että nyt onnistui..mutta ei.
 Nyt suoraan sanottuna vi*uttaa nää ihmiset jotka on raskaana eivätkä ole ees halunneet sitä..myös ne jotka kyselee -nooh..miten vauvaprojekti..tekis mieli sanoo et h*ttookse sulle kuuluu. Juoksis ees noi kissat nii sais muuta ajateltavaa kissavauvojen muodossa..mut eipähän nekään tunnu olevan yhteistyöhaluisia siinä suhteessa.

*megamasennus*

Sli: No ompas kurja kun siel alko tiputtaa. P*ska. Samat jutu ärsyttänee täällä, tuntuu et kaikki muut saa paitsi me.  Joo en tiedä mikä mulle nyt ylipäätä tuli kun oon kun maani myynyt. Olin jo väestöliiton sivuilla kattelemassa lapsettomuus tutkimuksien hintoja. Kai tarvii alkaa laittaa sukan varteen.. Toivon, et tällä ketaa ees menkat tulee normisti kun viime kierros ei voinut sitäkään tulla. Mur. Nyt siis kp 26 dpo 8.

Iltaa kaikille taas pitkästä aikaa :) emoticon

Onnittelut vielä kerran plussan saaneille! Ja tsempit sekä plussapuhurit niille jotka vielä jännittää <3 Eikös Mame toi ovistikku tosiaan voi näyttää raskaudenkin? ootko millon testaillu r-testillä? Pikkutontulle voimia sinne ootteluun, josko se kuitenkin se plussa nyt tulisi, toivotaan! Ainakin tuo pieni vuoto puhuisi plussan puolesta :) varsinkin jossa sulla ei oo aijemmin sellasia ollu!! Vuononvaltiattarelle tsemppejä ovishetkeen <3Hm86, toivotaan että hcg arvo olisi seuraavan kerran noussut!! <3 Ompas ressaavia juttuja nuo! Vanilj: Varmaan toi luteaalivaiheen pituus voi vaihella kierroittain, mulla ainakin on vaihellu! Mutta jos se useasti on alle sen 11päivää niin sitten kai siihen saa apua!! Mulla pisin luteaalivaihe oli sillon kun sen aikana join aina punkkua 1dl per ilta...sen on sanottu parantavan kohdun verenkiertoa..mut tiiä sit!

Täällä tämä kierto menny ihan lepposissa ja rauhaisissa merkeissä! En saanut kunnon plussaviivaa O-tikkuihin, ja aattelin et josko tää sit on se ovuloimaton kuukaus emoticon Ollaan kuitenkin pupustelua jatkettu tasasesti 2-3päivän välein...puuttuvan tikku plussan takia ollaan onneksi tässä kuussa oltu ressailematta ja tauko ressiin onkin tullut tarpeeseen :) Ovulaatio limat alkoi sillon kp 18 paikkeilla ja jatkuu edelleen emoticon ?? Vieläkin siis tulee kirkasta venyvää limaa ... josko tää kroppa nyt tosiaan on jotenkin sekaisin.. vatsavaivojakin olen nyt jo viikon potenu, ummetusta ja turpoilua sekä närätystä ja röyhtäilyä.. on kyllä tietenkin ollu jokin sortin alavatsa tuntemuksiakin mutta ei ollenkaan siinä määrin kun muissa kierroissa, sekin puhuu ovuloimattomuuden puolesta.. No ensi kierrossa sitten taas pääsee jännämään !! Toivotaan vaan ettei tämä kierto nyt sit veny aivan mahottoman pitkäks ...

kp26/30-33 yk5

pikkutonttu ja Sli: Voisin kompata teitä kumpaakin! Jotenkin on niin tympääntyny tähän seisahtuneeseen tilanteeseen. Ei jaksais odotella enää yhtään pidempään! Tosi vaikeeta itelle enää toivoa sitä onnellista loppuakaan kun on näinkin pitkään jo tän yrittämisen kanssa mennyt. Ja vi***taa vaan kun "ihan kaikki muut on raskaana paitsi minä". Plääh.
MarinaMelina: Tein r-testin viimeks kp 28, dpo 15, ja siihen ei tullu mitään esihaamuakaan. :( Eiköhän se plussa jo siihen olis tullut jos olis ollut tullakseen. Onneks sinulla on nuon positiivinen asenne kun me muut täällä vaan masistellaan! :) <3

Omaa: Koska en kerran ole raskaana ja tuskin pitkään aikaan tulen olemaankaan niin tilasin itelleni sitten ihan järkyttävän piukan ja lyhyen mustan pitsimekon missä tuun näyttämään ihan järkyttävän hyvältä sitten kun pääsiäinen koittaa ja otan vähän sidukkaa ihan vaan sen takia ku voin!!! :DDD

Heissan!! emoticon

Täällä podetaan ihan hirveetä väsymystä.. ja vaihtelevaa masista ja vitutusta.. no, löytyyhän noita hyviäkin päiviä sitten :) Nyt viikonloppuna sain " itkupotkuraivarit " kun työkaveri esitteli NP ultra kuvia töissä maha pullollaan. Sain kyllä taas kivikasvona esitettyä parhaimmat onnittelut ja esittäväni onnellista toisen puolesta.. vaikka sisällä kiehu ja tuli suru.. kun mietin sitä omaa kokemusta samasta hetkestä.. huoh. emoticon kyllä se katkeruus näköjään alkaa väkisin päälle puskemaan, vaikka tavallaan onkin ihan iloinen toisen puolesta. No, täällä ovishetket toivottavasti lähellä.. huomenna kokeilen tikuttaa ekaa kertaa.. huomenna siis kp 14!

Ja joo, noissa CB n ovistesteissä lukee et voi tikuttaa aamupissasta ja mulle kyllä helpotus :) Ainiii.. tein muuten tyhmänä yhen r-testin tossa yks päivä, ku oli kaikkia mahanippailuja ym. vaikka tiesinhän mä et nega se on.. mut en saanu mielenrauhaa ennenku selvä yksi viiva ilmestyi testiin.
Työt vie kaiken energian ja nyt tuntuu ettei riitä energia edes tohon yrittämiseen.. no toivottavasti saisi jotain aikaseksi.. tietty toivottua tulosta toivoen <3

Hm86 - Pahoittelut negasta :(( .. voi kun se nyt voisi vielä plussaksi muuttua!! Inhottava vaiva ainakin tuo maidon tulo.. toivottavasti syy selviää pian, ettei tarvitse sitä sitten stressata. Tsemppiä <3 !!

vuononvaltiatar - Harmittelut negasta :( Toivotaan sinne nyt sitä tärppiä!! <3 kuullostaa tuo vyöhyketerapia ainakin tehokkaalta :)

mame - Täällä kanssa yksi luulotautinen! Munkaan ei tarvi ku lääkärikirjaa lukea, ni jo on kaikki oireet ja sairaudet. Oon kieltänytkin itseltäni kokonaan oireiden googlettamisen, tuun muuten kyllä hulluksi! .. Toivottavasti tuo sun tilanne selviää nyt johonkin suuntaan <3 jos ei raskautta, niin ainakin ne menkat, ni pääset uuteen kiertoon. Mutta laitetaan vielä se raskaus sinne toivelistalle ykköseks! Olispa siitä vyöhyketerapiasta nyt se hyöty et raskaudut pian <3 Ja shoppailu aina piristää.. itekkin tilipäivää odotellessa ;)

Tiina ^ - Onnea vielä!! <3

Iissa - Harmi juttu, kun se pilonidaalikystan kohta on alkanut taas oireilla :( Toivottavasti ei nyt uusisi kuitenkaan! Plussatuulia <3

Sli - Harmi juttu, kun alkanut vuotelemaan :( Jospa se ei kuitenkaan normaalivuodoksi yltyisikään, jos ei särkyjäkään ole.. voi, kun kyseessä olisikin vaan valemenkat!

j3nni - Harmittelut negasta :(

vanilj - Harmittelut tädin saapumisesta :( .. Toivotaan onnea seuraavaan kiertoon <3

pikkutonttu - Olispa tuo ollut nyt sitä kuuluisaa kiinnitymiskipua ja vuotoa :) ++ Toivon oikein kovasti sinne nyt niitä plussatuulia! <3

Hope<3 - Tervetuloa mukaan! :)

Catriona - Harmittelut tädin saapumisesta :( toivotaan onnea seuraavaan kiertoon <3

Hiutale - Harmittelut negasta :( olispa ollut vain liian aikaista testaukselle, toivotaan vielä plussaa! ++

Josma - Oletko testannut ?? :)

MarinaMelina - Toivotaan, että se ovulaatio olisi kuitenkin tapahtunut :) Ihana, kun sulla on niin positiivinen mieli <3

Huomenta!

Kp 14 eikä vielä ovistuntemuksia ilmassa ollut. Tänään tiedossa jälleen piitkä päivä töissä, jaksaa jaksaa :) Eilen onnistuin niinkin hyvin rentoutumaan, että otin yhden siiderin :) :)

pikkutonttu; joku ajatuskatkos tosiaan iski itselleni :) Joskus saatan alkaa miettiin ihan vääriä asioita... Tähän asti on tarkastusluku pelastanut tuollaisilta lapsuksilta :P Pahoittelut huonosta mielestäsi! :( Tuntuu varmasti pahalta aivan kaikki!

mame; pahoittelut sinnekin huonosta mielestä! :( Kyllä se epätoivo kaikille meille välillä iskee, mutta samalla tavalla sieltä pääsee myös poies joskus :) :) Ei muuta kuin irrotteleen! ;-)

Minnuska89; olen jotenkin itsekin kallistunut sille kantille, etten kauheen pienellä ikäerolla haluisi sisaruksia.. jo oman jaksamisen kannalta... kehokin saisi sitten rauhassa palautua.. jos tässä koskaan enää tullaan raskaaksi uudelleen :( Ei kai, toivoa täytyy olla. Muuten ei tuu mistään mitään :) Ehkä mekin miehen kanssa mietittäisiin tarkkaan kipuraja, jota ennen emme aloittaisi pikkukakkosen "yrittämistä"...:)

Sli; mutta jos nyt meneillään kp 23, voisihan olla kyseessä kiinnittyminenkin ;-) Oliko sinulla ovis milloin? :) Toki tosi kurjaa jos nyt alkanut tiputella enemmänkin.. kyllä siinä toiveet laskee vähemmästäkin! :( Jaksamisia sinulle! <3

MarinaMelina; harmi, ettei ovisplussaa ole saatu kiinni :( Ja ompa erikoista, että noita limojakin keho pukkaa vieläkin... ehkä se tukisi sitä, ettei ehkä ovista ole vielä tapahtunut ollenkaan... että jos keho vieläkin on valmis muniksen vastaanottamaan... Ompa kurja juttu! Tai eihän sitä koskaan tiedä tietty ;-)

Isabell; Täällä tuntuu nyt olevan tuota masista liikkeellä aivan liikaa :( :( Jaksamisia! <3 Ei mutta, kuin kohta ovista tikutteleen; toivottavasti mieli siitä ilostuu, kun saa ovisplussan <3

Heipsistä tällekkin puolelle :)

Eipä oo tullut pitkään aikaan kirjoteltua. Täällä on edelleen niin huimaava tahti jutuissa! Jännäilen silti teidän kaikkien puolesta ja taustalta lueskelen useestikkin. Tässä kuussa ei vaan näytä olevan vielä kovin montaa plussannutta jos yhtään :/. Harmi kun viime kuussa oli kuitenkin niin monta..

Omaa tilannetta: Oon ihan turhautunu kaikkeen tähän hommaan tällä hetkellä.. Mä yritän linkittää tähän alle o-testirivin tältä kierrolta jos onnistuu. Ymmärrätte varmaan miks en tämän jälkeen enää tikuta. (ja kyllä testit on jo kuivuneita mutta näyttivät samalla tavalla "tuoreenakin")

http://aijaa.com/006259878961

Nyt kp 16

Isabell: Onnea oviksen bongailuun! :) Harmi kun r-testi oli negatiivinen. :/ Voi ku mäkin osaisin olla niin etten googlettas oireita, mutku en pysty. :D Shoppailu on kyllä parasta terapiaa kaiken maailman ketutuksiin ja masiksiin :))
vuononvaltiatar: Enäää vajaa pari viikkoa niin sit pääsee irrottelemaan kunnolla kun on oikeen vapaa viikonloppu. :) ihanaa. millään vaan jaksais oottaa sinne asti.
omppuf: On kyllä mielenkiintosen näkönen testirivi. Toivotaan että tärppi olisi silti käynyt. <3

Omaa: Viime yö tuli jotenkin tooosi huonosti nukuttua ja nyt on sitten sen takia huono olo. :/ Mut jospa se tästä kun lähtee lenkille... Tätiä ei edelleenkään ole tullut visiitille.

Kp 37, dpo 24

Heipsan vaan pitkästä aikaa taas! =)

Isabell Se nyt otti ja uusi sen...eilen kävin lääkärissä ja se taas tyhjennettiin ja sain lähetteen leikkaukseen....sitä odotellessa! emoticon  Mut jospa se sit sen avulla loppuis ja paranis kunnolla! Ja taas 2vko saikkuu! Jänskättää vaan kumpi ehtii ens, vielä kolmas tulehdus vai leikkaus! -.-

Päätin tuossa et pidän clomeista ja kaikista muustakin tauon niin kauan et tuo takapuoli saadaan kuntoon! Ens maanantaina pitäis sit tätsyn taas kurvailla paikalle...tai niillä paikkeilla ainakin! Erittäin oireeton olo! Mitä nyt tissit on ruvennu kipeytyy vasta pari päivää sitte, eikä kuten normaalisti jo päivä pari ennen ovista! Mut siinähän ne sit onkii! :D Jos maanantaina ei näy merkkiäkään tätilöisestä ni kai se on sit testailtava! :D

Heips kaikille! emoticon

Vastasin jo kertaalleen kaikille ja juuri kun kirjoitin omaa osiotani niin kone päätti käynnistää itsensä uudelleen. MUR! :/ Joten nyt sitten uudet vastaukset. :)

Melina: Mukava kun oot löytänyt tuollainen tasapainon ja olet rauhallisin mielin. :) Oon kade. Toivon kyllä, et verestävävuoto olis ollut kiinnittymiseen liittyvää, mut kun yhtään miitään muita oireita ei oo niin oon menettänyt uskoni. :( Eikä kyl mul oo koskaan ennen ollut mitään vastaavaa, ei siis edes viime raskaudessani. No pitänee odotella. Toivotaan, et sienne täti tulee ajallaan tai jättää kokonaan tulematta. :) Toivotaan tietysti, et plussa tulis vaikka ovista et varmaks bongannutkaan!

Mame: Hienoa, et oot tilannut mekon ja viet sitä ulos. Mukavaa iltaa sinne kun sitten pääsette! Mutta sun pitää varmaan pian testata uudelleen kun tätiä ei kuulu? :)

Isabell:
Mukava kuulla, et sulla on kuitenkin niitä hyviä päivä näiden pettymyksien seassa. :) Sua kyllä nyt koetellaan, ei ole varmasti helppo katsella vierestä kun työkaveri esittelee ultra kuvaa ja hehkuu raskautta. Kyllä teillekkin niin kuulus sen plussan jo tulla. Harmi kun mahanippailut ei ollut merkki toivotusta! Onnea oviksen kanssa ja toivotaan, et tämä vihdoin olis se kierto!! :)

Vuononvaltiatar: Tsemppiä pitkään työpäivään sekä tietysty myös oviksen oireiden bongailuun. :)

Omppuf: Ohhoh, en oo mikään asian tuntia ovistestien kanssa, mut eks tos oo aika tasan viivat heti alkuun sit haalenee ja sit lopuks taas tummuu?!? Olisko kuitenkin ovis vasta kp 14? Tuleeko sulla oireita oviksesta? Menisin ehkä niiden pohjalta ja pupuilisin ahkerasti. :)

Iissa: Eikä, voi harmi kun on uusiutunut. Kuinka pian leikkaukseen pitäis päästä? Mitäs sitten jos nyt olisitkin raskaana voitaisiinko operi silti tehdä? Voimia sinne!

Omaa: Käyn taas jossain tunne mylläkässä. Oon alkanut miettimään mitä vikaa mussa tai miehessä voisi olla. Sitten mietin, et toisaalta oon ollut jo raskaana et se on ainakin hyvä asia, mut miks se meni kesken ja millon pitää lähteä tutkimuksiin jos en tule uudelleen raskaaksi. Pitääkö yrittää mennä julkisen puolen kautta vai suoraan esim. väestöliittoon. En jotenkaan uskalla sanoa edes ääneen et ajattelen näin. Miten me ei ansaita lasta ja maailmassa sellasetkin saa lapsia jotka ei niistä huolehdi. Sit mietin, et jos sillä on joku tarkotus ettei vauvaa kuulu tulla vielä meille. Koitan rauhotella välillä itteeni et onhan tässä aikaa, ehdin vielä.. ei vaan oikeen mieli kohene. En tiedä mihin suuntaisin ajatukset et piristyisin - kai pitää alkaa taas urheilemaan enemmän. Oon niin turhautunut kun oon suunnannut tähän niin paljon energiaa ja tulosta ei tuu, mut toisaalta mietin et 8 kuukautta meni, et tuli raskaaks ilman sen suurempaa yrittämistä et jos nyt ei enään yritettäs tulisko se sitten niin kuitenkin. No parempi silti et murehdin tän nyt valmiiks jos ja kun täti tulee niin ei oo sit pettymys. Ja toisaalta on mulla silti ollut nyt mun elämäni rankimmista vuosistakin kaikin puolin, et tressiä on ollut. Toisaalta vosi aatella, et ihme se olis jos tässä tilassa raskautus. :) Kiitos ja anteeks tää vuodatus. Kai se vaan niin on, et nyt tää vaatii lujuutta, menen läpi vaikka harmaan kiven!

kp 27 dpo 9

Takaisin