Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiina^: Oi että no ihanaa kun sulle tuli plussa kierrottomuudesta huolimatta. :)
Sli: Juu  uskotaan että kevät tois plussia mukanaan :) Mä oon vähän sellanen et jos luen lääkärikirjaakin niin löydän itestäni kaikki maailman oireet ja sairaudet. :D Toivottavasti siellä olisi nyt matkalainen kiinnittynyt. Lupaavalta ainakin kuulostaisi. :) <3 Moneskos yk sulla olikaan jo menossa?
Catriona: Toivotaan nyt kuitenkin ettei se täti tulisikaan. Ja pahoitteluni kovista kivuista. :/

Omaa: Kp 32, dpo 19. Edelleenkään ei mitään muutosta. :/ Sillon ku on menkat tulleet joskus siedettävän ajan sisään niin ne on tulleet n. kp 32-37 joten kaippa taas odottelen tonne kp 38 asti ja sitten teen uuden r-testin ja alotan terot jos ei plussaa tule. Sillon aikana ennen e-pillereitä mulla tuli menkat aina viimestään kp 32.  Ei ainakaan vielä siis vyöhyketerapia tai edelliskierrossa syödyt terolutit normalisoineet kiertoa.

Päivää! :)

Olen minäkin pässi... en huomannut ollenkaan kirjoittaa, että aamuinen tarkastus r-teti oli nega... ei yllättävnyt yhtään... kuitenkin... Ihanaa, tänään on jo perjantai ja iltapäivästä on tuo vyöhyketerapia :) Jänskättää vähän, millaista on :)

Catriona; hienoa, ettet ole sortunut liian aikaisin testaileen :) Vaatii luonteen lujuutta ;-) Harmi, ettei ole raskautunut olo. Mutta vietät sitten kivat bileet jos näin on käynyt! <3 Ajattelinkin juuri sitä, että tekis varmistustestin sitten jos oireet tuntuvat pysyvän vuodon jälkeen :)

mame; Hei, kyllä sää täältä palstalta ennen joulua pääset pois! <3 Pakkohan niin on meidän uskoa kaikkien :) Ompa tylsää, että nyt sinun kierto vaan venyy odotellessa... Tapahtuisi ees jotain.. Sekin odottelua parempaa : /

Tiina^; sinulla kävi kyllä todella hyvä tuuri, että raskauduit ensimmäisellä clomikierrolla :) Tarrasukkia teille!

Iissa; tuo sinun viime tekstisi olikin kompakti! :) Järjettömästi tietoa pienessä tilassa :) :) Siellä on siirrytty loppukierron odotteluihin ja tuntemusten ihmetelemiseen :)

Sli; saapuivatkin menkat kurjasti isnulle! :( Olisi se loma mennyt paremmin ilman niitä :) Toivottavasti viikonvaihde sujuu Kuopiossa kivasti! <3 Jä pääset jännäämään loppukiertoa, kuulostaa lupaavalta! :) :)

Heippa!
Tiina: onnea ja tarrasukkia matkaan! :) mua kiinostas tietää että millä ihmeellä sä sait clomit jo näin aikasessa vaiheessa? tai siis ku jos sun lapses on huhtikuussa syntyny eli on nyt pian vuoden, ja sulla parikertaa on menkat käynistetty ja nyt jo clomit?
itsekin voisin haluta noita clomeja ku on ovuloimattomuutta.. Nyt huomenna syön vikan teropillerin ja jäään odottelee menkkoja, jonka jälkeen pitäs mennä pariin testiin joka toinen oli ainakin kilpirauhas.. onko sulla ollu mitää testejä?

Halit negan saannelle. Tsempit niille jotka aikovat pian testailla, toivotaan plussia!!++

Itse tein tänää niin negan testin ku olla ja voi. :( joten menkkoja odotellessa.....

mä oon käynyt joulukuusta 2009 saakka yksityisellä gynellä joka aikanaan aloitti mulla clomifenit keväällä 2010. oli silloin puhe, että kun raskaus ja synnytys pahensi pcos-tautia että 
jos joskus haluaa toisen vauvan niin otetaan clomit mukaan suht. aikaisin.
yritystä tästä on ollut elokuusta 2010 saakka.

kun on kunnon  gyne yksityisellä joka tietää hoitohistorian, niin mikäs siinä :DD

kilpparitestissä ja prolaktiini (?) testissä oon käynyt ja ne oli kunnossa, sillon jo joulukuussa 2009..

mulla siis takana 2½ v yritys ykkösestä ja pcos on ollut jo nelisen vuotta. kiertoa ei ole minkäänlaista (aikanani oon laskenut, että joskus menkat oli 2 vkon välein, joskus oli yli puoli vuottakin taukoa), ja en siis ovuloi. munasarjoissa on rakkuloita (kivettyneitä munasoluja) n. 25-30/munasarja, ennen raskautta 5-10/munasarja

aaa, okei:) no nyt ymmärrän.
mä oon kans käyny yksityisellä ja sinne oon varmaan pian taas menossa. mulla ku menkat alko syyskuussa ja tullu miten sattuu ja juur terojen aiheuttama saatu vasta alkamaan.. ja syyskuusta asti toista yritetty, haaveiltu ollaan jo pidemmän aikaa mutta sillon vasta alko yrittäminen ku menkat synnytyksen jälkeen alkoivat. mutta kroppa teki kepposen ja menkat tulee vaan terojen "voimalla".. tai ainakin tähä asti tullu  ku teroja nyt syöny 5 kiertoa..

Vuononvaltiatar: pahoittelut negasta :
tiedätkö mikä tota luteaalivaihetta onnistuu pidentämään? :o siis onko mitään poppas konstteja vaikko vain lääkkeitä..? täytyy tästä kierrosta nyt tota ovista taas tikutella että oisko ovis siirtyny vaan stressistä vaikko onko se normaalistikkin noin myöhään..
Catriona: pahoittelut kivuista, toivottavasti se täti ei sittenkään tulis <3
mame: joo tää rantakuntoon projekti saattanee onnistuakkin kun tavoitteena on loppukesästä luokkakokous... :D  
sais sinne se plussa tulla, tai sitten edes ne menkat ettei tarttis ootella enää.. Kyllä sen plussan on sinne löydyttävä ennen joulua, pakkohan sen on <3
Iissa: paljon tsemppiä ootteluun! :)
sli: toivottavasti siellä ois nyt tärpännyt, toivottavasti saat jatkaa pilvilinnoissa oloa <3 :)
j3nni: pahoittelut negasta :(

on.. täti piru se vielä kylässä.. yk 8, eikä just nyt oo yhtää intoa koko kiertoon, koko yrittämiseen. mut oviksen aion testailla tästä kierrosta ja kattoa onko se luteaalivaihe lyhyt tässäkin kierrossa, ja josko sit soittelis johki päin asiasta.. nää pari vipaa päivää on ollu koko ajan itkupotkuraivari ainesta että huh.. nyt oon energiani yrittäny keskittää liikkumiseen..
Jotenki on niin kirves heitetty syvälle kaivoon, mut kai sen sieltä sit taas nostaa jos oviksen bongaa..
Täällä on nukkumatti tehnyt oharit taas...olipas masis viesti...sori.. :)

Heips kaikille!

Täällä ollaan yövuorossa ja on aikaa taas kirjoitella.

Sli: Kuulostaapa sun oireet oikein lupaavilta, mulla oli mun viimeraskaudessa juurikin tuo ryöhyttely oire, voi kun siellä olis tärpännyt. <3

Catriona: Toivotaan, et täti pysyy kuitenkin poissa ja oireet viittais raskauteen! Paljon plussatuulia! +++

Vuononvaltiatar: Miten vyöhyketerapia meni ja saitko uusia vinkkejä raskautumiseen? :) Tai miltä hän ylipäätään vaikutti? Voi kun saisit hyötyä siitä ja nyt raskautuisit. <3

j3nni: Pahoittelut negasta. On kyllä niin kurja vaihe, mutta ei auta kun lähteä taas seuraavaan kiertoon parammalla onnella. <3

Tiinalle isot onnittelut plusasta! Maailman ihanin asia! <3 Tarrasukkia matkaan!

Vanilj: Tiedän niin tuon sinun tunteesi. :´( Joskus on niin vaikea lähteä uuden kierron pariin kun on odotellut niin kovin sitä plussaa. Ja pakkohan sen plussan on tulla ennen joulua. Voi, että toivon niin et näissäkin asioissa olisi joku inhimillisyys ja kohtuus ja ihmisiä ei odoteltaisi turhan panttina. Tsemppiä seuraavaan kiertoon! <3

Iisa: Paljon plussatuulia sinne! +++

Isabell: Mulla on kanssa ollit tuo CB:n "oviskone". Musta se on tosi selkee ja kätevä ja kiva kun siinä saa tehdä aamupissasta. Nytkin kun käytin sitä noiden herkkien ovisliuskojen rinnalla se anto mulle varmuuden kun mietein, et onko ne viivat nyt tasapaksut ja musta kun tein ensin sen CB:n ja sain hymynaaman ja myöhemmin aamupäivästä ovisliuskoilla ja ne oli lähes tasavahvat niin aattelen, et toi CB:n herkempi. En tiedä sitten mut ainakin mä tykkään siitä, ei jää sit analysoitavaa niin paljon. :D Ja alottele just lyhyimmän kierron mukaan miten siinä neuvotaankin, uskon et 5 tikkuu riittää tai mulla ainakin on kestänyt ne 7 tikkuu hyvin 2 kiertoo ja 1 on viel jäljellä. Tsemppiä! :D

Omaa: Täällä ei mitään ihmeellistä! kp 22 Dpo 4 menossa, et ainakin viikko mennään rennolla mielellä. Niin toivon nyt plussaa, mut pessimisti ei pety.

Moi kaikille!

Olen kuukauden lueskellut kirjoituksianne ja uskaltaudun vihdoin liittyä mukaan :) Olen vuoden ajan odottanut mieheltäni vihreää valoa vauvahaaveilleni ja pari kuukautta sitten sain sen! Meillä on siis toinen kuukausi yritystä menossa ja en millään jaksaisi odottaa tärppäämistä! Vuosi oli jo tarpeeksi pitkä aika odottaa lupaa yrittämiselle. 
Alkumme ei kuitenkaan ole alkanut ilman ongelmia, sillä mieheni matkustelee työnsä puolesta usein ja tämänkin kierron parhaimmat kaksi viikkoa hän viettää eri kaupungissa kuin minä. Meille ei siis tämän kuukauden aikana plussaa ole tulossa ja se harmittaa. Olemme 23-vuotiaita ja lapsi olisi meidän ensimmäinen <3

Plussatuulia kaikille!! Ja paljon onnea jo plussanneille! =)

Päivää että pätkähti ja teretulemast joukkoon Hope<3!

Täällä kp 1, yk 14 ja runsaasti painokelvottomia sanoja. Kyllä se nyt on vaan sekä minun että kanssaihmisteni uskottava että mun kroppani kyllä kertoo jos on raskaana. Nytkään ei sellaista kerrottu ja niin vaan se tädinkäppänä ilmestyi tänään paikalle tavanomaista aikataulua noudattaen. Fyysisiä kipuja ei ole - en tiedä mitä se eilinen, lyhyeksi jäänyt kipu oli - mutta henkinen tuska on melkoinen.
Eilen tuli vuosi täyteen siitä plussasta, josta ei kuitenkaan seurannut vauvaa vaan keskenmeno. Eikä vieläkään mitään tietoa uudesta plussasta. Itkettää, suututtaa, turhauttaa ja tekee mieli HUUTAA! Jos joku vielä kerrankin tulee sanomaan että kyllä se siitä ja "ihan varmasti tärppää jos vaan rentoudut ja unohdat koko jutun ja keskityt muihin asioihin", en vastaa seurauksista.

Päivää! :)

Eilen tosiaan aloitettu vyöhyketerapiat ja 3 sessiota mulle on nyt tiiviisti viikon välein sovittu :) N. 2 vuotta sitten kävin lymfahieronnassa ja tää eka käynti tuolla vyöhykkeessä oli melko sama. En muistanut, että se voi noi saamaristi sattua!! :) Tai vaan ne heijastepaikat, mitkä oli jumissa, tietty! :) Huh-huh--- maanantaina olisi heti seuraava kerta, jossa keskitytään noihin ongelmakohtiin.... mulla totesi terapeutti kireyttä molemmissa reisissä, pakaroissa ja lanneselässä. Ei onneksi lantion alueella! Jotain hyvää sentään :) Jaloissa toisen raajan kohdalla selittää varmaan jonkin verran se, että toinen jalka on melkein toista sentin lyhyempi, joten se rasittuu selkeesti kävellessä pidempi matkoja pysähtymättä...

j3nni; harmittelut negasta! :( :( Toivottavasti et joudu tällä kertaa odottaan menkkoja kauaa, odottelu on NIIN syvältä! :)

vanilj; oisko se sitten se keltarauhashormoni, jolla saataisiin sitä luteaalivaihetta pidennettyä? En tiedä, miten siihen hommaan sitten lähdetään.... että mitä kaikkia keinoja siihen mahtaa olla.... Ja jaksamisia sinne pahaan oloon! Kyllä se siitä toivottavasti pian helpottuu <3

pikkutonttu; me loppujen lopuksi puhuttiin melko vähän vyöhyketerapian auttamisesta raskautumiseen.. jäätiin suustamme kiinni puhumalla kaikkea muuta :D :D Mukava täti. Hän tekee kahdella eri paikkakunnalla vissiin noita terapioita... niin ymmärsin. Joustavat työajat hänellä ainakin vaikutti olevan...

Hope<3; Tervetuloa mukaamme!! :) Jääköön vieralusi lyhyeksi! Onneksi vihdoin sait mieheltäsi vihreän valon vauvailuihin! :)

Catriona; olen pahoillani! :( :( :( Sanoja ei varmasti kunnon sanoista edes löydy kuvaamaan sitä, miltä sinusta tuntuu! Voimia sinne! <3 Eikä ole mitään ärsyttävämpää, kuin tuo lausahdus: "Koita vaan rentoutua. Niin moni on heti plussannut"... argh.. ei se oo niin helppoa... ...

Katotaan tuleek tästä puhelimen kans kirjottelusta mitää.. Pahoittelen jos on sekavaa. Vuononvaltiatar: luinkin ensin sun tekstin ja mietin, et oliko se nyt nega vai ei. :) ajatuksissaan ku kirjottelee, ni jää olennaisin pois ;) Mame: tuskinpa ne näpyt sua kauaa vainoo, ottaa varmaa oman aikansa, mut silti. Itellä tosiaan eri ku aina ollu huono iho, paitsi ku odotin esikoista! Oli niin hyvä iho ja hiukset ettei koskaa oo ollu! :) Sli: onpa lupaavia oireita! Pidän sulle peukkuja! J3nni: harmittelut negasta! :/ Vanilj: ite kans tulee heitettyä se kirves pirun syvälle sinne kaivoon, mut jotenki se aina unohtuu! Pikkutonttu: pessimisti ei pety.. Like me :D pidän peukkuja! Kärsivällisyyttä odotteluun :) Hope<3 tervetuloa mukaan! toivotaan, että isännän töistä (tai siitä johtuvasta poissaolosta) huolimatta teillä tärppäsi pian! :) catriona: pahoittelut negasta : sitte on: soitin torstaina sinne terv.keskukseen ja selitin noista rinnoistani. ottivat "vakavasti" asian ja sain heti seuraavalle päivälle ajan. yleensä täällä saa siis odottaa noin viikon ainakin. kävin siellä sitten ja lääkäri tutki rinnat: ei kyhmyjä ym ja maitoa se oli, mitä sieltä tuli. lisäks sitä tuli enemmän ku yhdestä tiehyestä eli sekin oli positiivista. sanoi ettei olis huolissaan asiasta. oli sitä mieltä, että joko oon raskaana tai sitte ne viime menkat oli km. sain nyt kaks lähetettä verikokeesee, et seurataan hcg-arvoja. mut tosiaan vasta alkavalla viikolla sinne labraan, et varmasti antaa oikeen tuloksen. nyt mietin et jaksank odottaa vai meenkö jo huomenna!!? oon sentään onnistunu kiertää apteekit kaukaa, etten oo kotii testiä hakenu :d nyt on kyl sellast alavatsan nippailuu ollu, mitä ei mun mielest yleensä ole.. katsotaan! hm86 kp 34 35-37? yk 3>

Blääh, sori ON vaan: Täällä tehty eilen ja tänään negatiiviset r-testit. Tänään DPO 11 kp32/33-35
Mikäli täti ei kurvaa kylään, testaan huomenna vielä ja sitten pidän taukoa testaamisesta pari päivää.

Huomenia! :)

Tänään aloittaisin normaalisti ovistikuttelut, mutta ajattelin tosiaan tikuttaa vasta sitten, kun tuntemuksia tulee, joten luultavati kp 14-16 välillä :) Kp 11 tänään :) Täällä on pilvinen sää ja tuulee, toivottavasti muualla olisi aurinkoisempi päivä! :)

hm86; tuo on varmaan konstikasta tuo puhelimella täällä kirjoittelu :) Itse en ole koskaan netissä puhelimella ollut enkä menekään. Koneella vaan niin paljon helpompaa :) Tsemppiä sinne jännäilyyn!!! <3

Hiutale; pahoittelut negasta! Toivottavasti menkat eivät kuitenkaan ala! :)

Mitäs muille? :)

vuononvaltiatar: Pahoitteluni negsta. :/ Mä tässä edelleen odottelen jotakin tapahtuvaksi. Olis kiva kun tulis ensi kierrosta raskaaksi niin saatais tammivauva :))) Mitäs neuvoja sait vyöhyketerapeutilta? Ja eiks ollutkin aika ihanaa? :)
j3nni: Pahoitteluni negasta :/
Tiina^: Tuo sinun tarinasi on antaa ihanasti toivoa. :) Tulee ihan sellanen olo et ehkä me muutkin vielä joskus se plussa täällä saadaan.
vanilj: Toivottavasti tuo yk 8 olis teidän numero :) Paljon plussatuulta sinne! Ja mun mielestä just jollain keltarauhashormonilla sitä luteaalivaihetta saa pidennettyä. Voi ku pystyis tehä jotkut hormooni vaihtikset ku itellä taas tuo luteaalivaihe on aina pitkittynyt :D
pikkutonttu: Plussatuulta sinnekin oikein paljon! :)
Hope<3: Tervetuloa palstailemaan! :)
Catriona: Pahoittelut tädistä! :/ Niin se tahtoo aina olla että ne jotka tosissaan lasta haluavat eivät sitä niin helposti saa. Huoh.
hm86: Oi oot saanut kyllä tosi hyvä palvelua! :) Hyvä ettei ainakaan mistään vakavemmasta asiasta johdu tuo maidon tuleminen.
Hiutale: Pahoittelut negoista testeistä :/

Omaa:
Ei sitten niin yhtään mitään uutta. Ei mitään oireita jotka kertois tulevista menkoista tai raskaudesta. Huoh.

Yk 7, Kp 34, Dpo 21

Aurinkoista alkuiltaa kaikille! emoticon

Catriona: Pahoittelut tädistä. On kyllä oikeus ja kohtuus unohtunut siitä, et ootte joutunut jo noin pitkään odottamaan keskenmenon jälkeen uutta raskautta! Olen useasti samaa miettinyt, että miten juuri kaikenmaailman narkkari äidit ja alkoholistit sikiää ja miettii, et ite esim. syödään vitamiineja, tikutetaan ovista ja eletään kaikinpuolin oikeenoppista elämää ja me ei saada lasta. Sanon vaan, et mun makuun asiat ei tästää! Perseestä! Pitäskö vaihtaa linjaa ja alkaa dokaa jos tulis paksuks?! Ironista!

Hope: Tervetuloa mukaan, toivotaan et sun vierailu jää lyhyeen, etkä joudu täällä kärvisteleen ikuisuuksia! :)

Vuononvaltiatar: Mukava, että pidit vyöhyketerapiassa. Toivottavasti siitä on hyötyä sulle. Täytyy mitää mielessä nyt kun tiedän, et niitä diplomi vyöhyketerapeutteja on täälläkin suunnalla!

hm86: Hyvä, et pääsit lekurille ja sut otettiin vakavasti. Nyt vaan jäädään toivomaan, et hcg olis nousussa ja kyse olis toivotusta eikä mistään ikävästä keskenmenosta, hus pois sellaiset ajatukset. :)

Omaa: Vaikka niin olen päättänyt, et en seuraa oireita mistään ja menen loppu kierron kevyin mielin ajatukset pois raskaudesta - voin kertoa en onnistunut. Tänään mentiin mökillä käymään ja mökkitiellä vihlaisi mahaani möykyssä pahemman kerra, enkä siitä vielä hätkähtänyt, mutta kotona myöhemmin kun kävin vessassa tuli pyyhkiessa hieman veren sekaista limaa!!? Mutta loppu sitten siihen.  Maha ollut menkkamaisen outo vihlontaa ja nipistelyä. Ei kuitenkaan samalla tavalla kuin yleensä. Tiedän, et hyvin voi olla mekkoja oireilevaankin, mut raskaus vaan nyt pyörii päässä. Ajatus tuli heti jos olis kiinnittymiseen liittyvää!? Voi kun se kerrankin olis niin, mut täytyy nyt vaan oottaa rauhallisesti, muuten tulee suru puseroon kun ei plussaa tulekkaan. Voihan siis olla, et menkat tulossa ja turhaan innostun äh, ei kun jäitä hattuun!

kp 24 dpo 6

Heippa pitkästä aikaa! Paaaaaljon onnea plussanneille :) <3

Mulla menossa neljäs päivä Arcoxia 90mg kuuri, jännetupin tulehdukseen. Flagylit eivät mielestäni auttaneet mitään, toisaalta äitini sanoi että silläkin oli nuorena yhessä vaiheessa paljon valkovuotoa!

Työsoppari loppuu viimene tätä kuuta, mutta voi  olla että saan jatkaa touko- ja kesäkuun.
Mies saa todennäkösesti tietää ens viikolla että pääseekö norjaa töihin(viikko siellä, viikko kotona) 

Kp 32 (jos täti tulee niin toivottavasti ei mene niin pitkään kuin viime kerralla[kp 47?] )

Todella myöhäistä iltaa kaikille!

Oi vitsit, nythän ne plussat lähti tarttumaan, puhalletaan ne vielä liitelemään muidenkin testeihin ;) Hirmu paljon onnea Rousmelle ja Tiina^lle! Pahoittelut j3nnille että jäi haamuksi tämänkertainen.

Ite jään sitä tätiä oottelemaan vähän taka-alalle kun enhän mä millään pysy teidän mukana täällä keskusteluissa emoticon  Jospa ei tartteis kovin kauaa odotella että päästäs mekin oikeesti jo yrittämään.

Eli vahvoja plussatuulia kaikille, pitäkää lakeistanne kiinni! emoticon

Hope<3: tervetuloa kuumeilemaan, toivottavasti tärpääisi pian :)
Catriona: pahoittelut tädistä :( voimia <3 Tuo iltasanomien uutinen on järkyttävä! kyllä tuli itku ku luki miten kukaan voi tehä tommosta :(
Vuononvaltiatar: kyllä nyt lkaa itteäki jo houkuttaa tuo vyöhyketerapia :) Lueskelin tosta luteaalivaiheen pidentämistä ja joo se on keltarauhashormoni mikä siihen sit auttaas, mut tän kierron vielä oviksen katon missä vaihees tulee ja sit soittelen kyllä johki suuntaan asiasta.
hm89: tsemppiä odotteluun. Hyvä että otti asian vakavasti ja nyt selvittävät asiaa :)
mame: joo toivottavasti se 8 olis ny se oikea onnennumero, enää ei vaan jaksaisi isompia numeroita :) se oliski ku onnistuus hormoonien vaihto päikseen :) Toivottavasti siellä ois ny onnannu, ja tulis se plussa nyt heti pian <3
pikkutonttu: toivottavasti siellä ois nyt tärpännyt ja oireet ois pikkuisen tarrautumisesta kyse <3
Josma: pikaista paranemista jännetupen kans, ei kiva :/ toivottavasti siellä ois tärpänny, eikä täti tulis ollenkaan, mut jos se pirulainen tulee niin tulispa sit edes ajoissa :)

on: täti läks. mieli silti vielä maas.. mut saatiin miehen kans juteltu, ja mies vaan totes että oon vaan turhan hätäänen, että kyllä se toinen tulee kun tahtoo ja me tehdään asian eteen parhaamme  :) joten mieli himpun verran parempi, nyt vaan sit selvittämään tuota luteaalivaiheen pituutta ja sit jos se on tässäkin kierrossa nuin lyhyt niin soittelen neuvolahan päin että mitäs sit... :)
tässä kierrossa mukana: raskausmonivita tabletit ja omega3(kohan se oli) ja sit pupuilu jtp ja sit se oviksen bongailu. ja ajatusten siirto mukavasti tuohon rantakuntoon projektiin :)
ja taas se nukkumatti on hukkapiilossa.. että mikäs ihme mua risoo ku ei uni tuu...

Huomenta! :)

Täällä ovishetket pikku hiljaa lähestymässä :) Tänään on toinen sessio vyöhyketerapiaa! :) Kumpa ei vaan sattuisi niin pirusti tällä kertaa nuo muutamat kohdat :) Muutoin oli rentouttavaa, muuta nuo kipupisteet saivat kyyneleet silmiin...

Catriona; kauhea tuo uutinen :( On todella väärin...

mame; oikeestaan kauheasti ei raskautumisjutuista ehditty puhumaan.. puhuttiin niin paljon kaikkee muuta :D Ehkä tänään sitten enemmän... varmaan häneltä aika samaa tietoa saa, kuin sinäkin sait :) Muuten se terapia oli rentouttavaa, mutta ne kipukohdat --- ei helvetti! Sattui niin pirusti :) Oon niin pahoillani tuosta sinun tilanteestasi! Tapahtuisi ees jotian...

pikkutonttu; toivotaan, että tuo olisi ollut kiinnittymisvuotoa :) :) :) Se olisi hienoa! Jännäillään vielä :)

Josma; Toivottavasti työsopimuksesi jatkuu tuolla :) Vaikkei se varmasti lempipuuhaa välttämättä ole, mutta kunnon työtä kuitenkin sanan jokaisessa merkityksessä! Etkös vielä ollut siivoomassa? Vai oonko ihan pudonnut kärryltä? :P Hieno mahdollisuushan tuo olisi miehellesi päästä ulkomaille töihin! On kuitenkin viikko ja viikko :) Ja toivotaan plussaa tia sitten vähintään nopeasti tulevaa tätiä <3

Unelma-Anelma; Onnea sinne menkkojen odotteluun. Toivottavasti ei kuppaa kauaan myöhästellen :) Aina pääsette lähemmäs yrittämistä <3

vanilj; aika hienosti miehesi sinulle sanoi :) Noinhan se juuri on; parhaamme tehdään ja lapsi tulee, kun on tullakseen :) Niin se vaan menee... Toivottavasti sait hyvin nukuttua alun vaikeuksien jälkeen :)

Takaisin