Tiina: onnea haamulaisesta, tai minusta se kyllä on ihan selkee sellanen : D teeppähä uusi testi ja tule sitten sanomaan miten kävi : )
Halit negan saanneille, uutta yritystä vain päälle sitten! :)
ON: täällä kans tänäaamuna tehty nega r-testi ja oli vielä herkkätesti joku 10 sitä ihme yksikköä.... ja oon nyt ihan sillä kantilla, että se oli tässä, että tätiä odotellessa.. En tiedä oliko vielä liian aikasta kun dpo on 10-12. En oo ihan varma miten se lasketaan, mutta kun ovisplussan sain viimeviikonloppuna, nii max. siis tuo 12 ja minimi tuo 10 : D KP:sta ei mitää tietoo, mutta jos näin pitää ny jotenki laskee nii se mun 10 päivän tuhruttelu olis si ollu menkat, joten siitä laskettenu mun kp on nyt öö.. KP 27.
Lauantaina vika tero ja niitä menkkoja oottellessa.. plääh, tylsääää :(
PS. tänne ku tulin angstiani purkaan ja menin vessaan niin katoin sitä testiä että mitä ihmettä, siinähän on kaks viivaa, ja tää toinen on siis kans iha värillinen viiva, en tiiä näkyykö miten tässä kuvassa???! ja maanantaina testasin ihan samalla testillä ja se oli tyylipuhdasnega vielä tunninkuluttuakin ja negagsi jäikin.. mitä tästäkin pitäs ajatella....

täytyy varmaa mennä apteekkiin testikaupoille ;)
Halit negan saanneille, uutta yritystä vain päälle sitten! :)
ON: täällä kans tänäaamuna tehty nega r-testi ja oli vielä herkkätesti joku 10 sitä ihme yksikköä.... ja oon nyt ihan sillä kantilla, että se oli tässä, että tätiä odotellessa.. En tiedä oliko vielä liian aikasta kun dpo on 10-12. En oo ihan varma miten se lasketaan, mutta kun ovisplussan sain viimeviikonloppuna, nii max. siis tuo 12 ja minimi tuo 10 : D KP:sta ei mitää tietoo, mutta jos näin pitää ny jotenki laskee nii se mun 10 päivän tuhruttelu olis si ollu menkat, joten siitä laskettenu mun kp on nyt öö.. KP 27.
Lauantaina vika tero ja niitä menkkoja oottellessa.. plääh, tylsääää :(
PS. tänne ku tulin angstiani purkaan ja menin vessaan niin katoin sitä testiä että mitä ihmettä, siinähän on kaks viivaa, ja tää toinen on siis kans iha värillinen viiva, en tiiä näkyykö miten tässä kuvassa???! ja maanantaina testasin ihan samalla testillä ja se oli tyylipuhdasnega vielä tunninkuluttuakin ja negagsi jäikin.. mitä tästäkin pitäs ajatella....
täytyy varmaa mennä apteekkiin testikaupoille ;)
mutta yksi tikkunen jäljellä enää joten huomenna vielä testaan, sitten saa tikuttelú jäädä ja katsotaan mikä on tulos...ovislimoja on kaksi päivää jo tullut reippaasti sekä vatsanjomotuksiakin on ollu mutta plussaa testiin ei vaan näy ! Seuraillaan miten käy :)
Ihanaa, ovisplussa sittenkin !!! :) mites siellä dpo päivät on mennyt?? :)
ja Tiina kyllähän tuo ihan plussa on!! Mutta jos on tullut testiajan ulkopuolella niin kannattaa tosiaan testata vielä uudelleen..mutta siltikin varovaiset onnittelut