Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiina: onnea haamulaisesta, tai minusta se kyllä on ihan selkee sellanen : D teeppähä uusi testi ja tule sitten sanomaan miten kävi : )

Halit negan saanneille, uutta yritystä vain päälle sitten! :)

ON: täällä kans tänäaamuna tehty nega r-testi ja oli vielä herkkätesti joku 10 sitä ihme yksikköä.... ja oon nyt ihan sillä kantilla, että se oli tässä, että tätiä odotellessa.. En tiedä oliko vielä liian aikasta kun dpo on 10-12. En oo ihan varma miten se lasketaan, mutta kun ovisplussan sain viimeviikonloppuna, nii max. siis tuo 12 ja minimi tuo 10 : D KP:sta ei mitää tietoo, mutta jos näin pitää ny jotenki laskee nii se mun 10 päivän tuhruttelu olis si ollu menkat, joten siitä laskettenu mun kp on nyt öö.. KP 27.
Lauantaina vika tero ja niitä menkkoja oottellessa.. plääh, tylsääää :(

PS. tänne ku tulin angstiani purkaan ja menin vessaan niin katoin sitä testiä että mitä ihmettä, siinähän on kaks viivaa, ja tää toinen on siis kans iha värillinen viiva, en tiiä näkyykö miten tässä kuvassa???! ja maanantaina testasin ihan samalla testillä ja se oli tyylipuhdasnega vielä tunninkuluttuakin ja negagsi jäikin.. mitä tästäkin pitäs ajatella....

täytyy varmaa mennä apteekkiin testikaupoille ;)

vuononvaltiatar: kannattaa varmaan testata niin saa mielen rauhan :)
elenna: hyvä että nyt on rokotukset kunnos, ei muuta kun reissua  ootelles :)
j.n: tervetuloa :) sinne puhaltelen plussatuulia :)
Viipsukka: ompas tympeetä kun äitisi on tuota mieltä.. oisko mahollista että aika korjais välejä?
hm86: itellä ei oo kokemusta, mut kannattanee se testi tehä, jos ei plussaa oo niin soitella lääkäriin...?
Catriona: tuo kärsimättömyys on niin mahdotonta loppukierrossa aina :D Teillä on siellä ihania hoidettvia :)
Virkkuli:toivottavasti siellä kuitenkin ois tärpänny <3
mame: pahoittelut negasta :(
Tiina^: tervetuloa :) kyllä tuo testi haalealta plussalta näyttäisi, kannattaa uutta testiä tehä parin päivän sisällä :) raskausmonivitamiinit on ainaskkin hyviä kun niissä on kaikkmtarvittavia riittävästi :)
jessica3: erittäin hyvää loma reissua sinne! :) <3
Rousme: ihanaa, onnea vielä paljon plussata <3
J3nni: kannattaa käydä testi kaupoilla ja testailla uudestaan :)

on: täti saapui...

Heijsan pitkästä aikaa! Oon käyny lueskelemassa teijän kuulumisia, mutta omista en ole jaksanut höpötellä joten nyt on ollut hiljaiseloa ja veikkaan että tästä hetkestä n.4 viikkoa eteenpäin menee myös hiljaisuudessa :D 

ONNEA Rousmelle plussasta! Samoin Tiinalle ja varovaisesti myös j3nnille! Millon j3nni suunnitteli tekevänsä uuden r-testin? :)

Onnea myös oviksen bonganneille ja hirmusesti plussatuulia jännäilijöille! Jaksamisia ja haleja heille, joiden luo täti on tullut <3

Sekä tervetuloa uusille palstalaisille, olkoon vierailunne lyhyt ;) 

ON: Viime yönä täti saapui ajallaan ja odotetusti, joten tänään kp1/28 ja yk4 lähti käyntiin. Jotenkin olen tämän aavistanut koko kierron ajan, kun ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia raskauden suuntaan. Ovis oli myös ajallaan, tavallaan se hyödynnettiin mutta ei niin hyvin kuin viime kierrossa, joten odotukset tällä kierrolla eivät ole olleet korkealla. En tehnyt edes yhtään r-testiä, vaikka mun maha on jotenkin hassusti turvonnutkin kaikesta liikunnasta ja pienistä annoksista huolimatta.. Suurin osa turvotuksesta lähtikin oksennustaudin myötä pois, mutta jotenkin mulle on ilmestynyt pienen pieni kumpu jota ei ihan oikeasti ole mulla ennen ollut. Laitan sen vanhenemisen piikkiin. 

Eteläisemmässä osassa Suomea taitaa olla jo kevät aika pitkällä? :) 

Vanilj en usko. Vanhemmat eros 2009 marraskuussa ja siitä asti se on ollu vähän idiootti. Mä en itse sekottanut lapsia avoeroon, mikä oli 2010 joulukuussa, mutta äiti tekee sitä edelleen ja vetää myös lapsenlapset (varsinkin minun lapset) siihen mukaan. No, jos raskaaksi tulen, niin äiti saa tietää siitä viimeisten joukossa. :D

Saikulla, esikoisella on määrittelemätön älyllinen kehitysvamma ja herra on päättänyt, että 4.20 on sopiva aika herätä. :( Tässä odottelen lastenlääkärin soittoa, että jospa sais tolle melatoniinit käyttöön, että sais nukuttua sen pari tuntia enemmän. Muutenkin itellä on lievää masennusta takana jo kolmisen vuotta ( saattaa olla enemmänkin), niin se uni ois mulle todella tärkeä.
Ja lämpökin on koholla sen puolisen astetta ja vilunväreitä tulee.

Aamupäivää kaikille !:) emoticon

On taas mukamas ollu niin hektisiä päiviä ettei oo kerinny kirjottelemaan :) Täällä ollaan noiden tikkujen kanssa vähän kummissaan, tummimman tosiaan sain sillon kp14 ja nyt sen jälkeen on tullut vaaleempaa viivaa...nyt ollaan jo kp20 :O

Voipi olla että tää kierto onkin yks niitä kiertoja jossa ei ovulaatiota tapahdu tai sitten se tosiaan on myöhässä ja kierto venyy entisestään..höhemoticon mutta yksi tikkunen jäljellä enää joten huomenna vielä testaan, sitten saa tikuttelú jäädä ja katsotaan mikä on tulos...ovislimoja on kaksi päivää jo tullut reippaasti sekä vatsanjomotuksiakin on ollu mutta plussaa testiin ei vaan näy ! Seuraillaan miten käy :)

Nyt oon jaksanu olla ressaamatta ja keskittyny ihan kaikkeen muuhun, ja vaikka ovisplussaakaan ei näy niin en anna senkään kyllä nyt häiritä itseäni.. saampahan tän kierron tosiaan ottaa rauhassa :)

Pikkutonttu : Onnea ovisplussan pongaamisesta!!! :) ja toivotaan että ne simpat siellä säilyy niin että plussa ois mahdollinen tässäkin kuussa <3 ja minusta kuullostaa että hyvin ootte työnne tehnyt ja plussa tosiaankin voi olla mahdollinen..nyt vaan rauhallisin mielin loppukiertoa kohden :)

Iissaemoticon  Ihanaa, ovisplussa sittenkin !!! :) mites siellä dpo päivät on mennyt?? :)

Hiutale: Tsemppiä sinnekkin piinapäiville, ja toivotaan nyt että plussan saat!!! :)

Vuononvaltitar. Tee ihmeessä testi jos tuntemuksiakin on!!

Viipsukka, j.n ja Tiina:Tervetuloa kaikille ja olkoon aikanne täällä lyhyt!!! :) mukavaa saada näin paljon uusia kuumeilijoita mukaan emoticon ja Tiina kyllähän tuo ihan plussa on!! Mutta jos on tullut testiajan ulkopuolella niin kannattaa tosiaan testata vielä uudelleen..mutta siltikin varovaiset onnittelut emoticon

Virkkuli: Toivotaan että ovis olis tapahtunut, ja vielä hiukan jälkeen pupustelun :):) siinä olisi hyvät mahkut sille toivotulle :)

Mame: Isot harmittelut negasta :( Nyt vaan sitten toivotaan että täti löytää tiensä sinne niin pääset uuden kierron kimppuun!!!!!

Jessicalle oikein rentouttavaa ja aurinkoista lomamatkaa!!!!! tule turvallisesti takaisin ja mieluiten siis ilman tätiä :)

J3nni: Kyllä tuo minustakin haamulaiselta näyttää! Nyt siis testikaupoille ja uutta testiä kehiin!! :)

vanilj: Oih, harmittelut siitä hiivatin tädistä!!!!! Nyt taas kunhan vaan jaksaa niin katsoo uutta kiertoa kohden, mutta kyllä se tosiaan on niin hankalaa aina välillä :(

Tiiamaria: tervetuloa takaisin !! :) Ja harmittelut uuteen kiertoon siirtymisestä , mutta uusi kierto..aina uudet mahdollisuudet :)

Heivain evripadi ! 

Rousme: onneaonneaonnea vielä rutkasti, ja tarrasukkia matkaan! :) <3 

Tiina^: Mää kerran tein tuolla apteekin r-testillä testin, joka heti alkuun näytti negaa, mutta sitten myöhemmin näkyi juuri samanlainen "haamuplussa". Seuraavana päivänä tein testin, joka oli tyly nega. Ilm. nuo apteekin testit saattaa näyttää tuommosta haamua. Mutta tokihan tuo voi olla plussaakin, kannattaa testailla vielä myöhemminkin! :) plussatuulosia sinne +++

Jessica3: Kivaa ja sitäkin rentouttavampaa lomareissua sinne! :))

Vanilj: Harmittelut tädin tulosta. :( mutta tsemppiä uuteen kiertoon! 

Ommaa: Ovistikut otettu eilen käyttöön, ja eilen näkyi haalea plussa viiva (mikä näkyy joka kerralla, mutta ei ikinä vahvaa) ja tänään tein jälleen testin, ja toinen viiva oli eilistä haaleampi.. hm. ei minkäänlaisia ovis tuntemuksia, ja uskallanpa vahvasti epäillä ettäkö minulla semmonen edes tapahtuukaan.. Huomenna on sitten gynen puhelinaika ko. asiasta.. siitä tulikin mieleen kyssäri teille; Voiko puhelinajalla gyne määrätä reseptiä? :=)

ps. näin niin ihanaa unta viimeyönä, olin jo viimesillään raskaana ja tunsin niin selvästi ku vauva liikku. huhhei, en ois halunnu herätä siitä unesta! :D alkaa jo mielikin temppuileen..

Plussatuulia kaikille, tsemppiä uuteen kiertoon! :) Otetaan rousmesta mallia ja aletaan plussaileen, eikö! 8) 

Päivää!

Kp 7 on täällä... Kahdessa viime kierrossa dpo 0 ollut kp 15-16 välillä, joten oletettavasti myös tässä kierrossa. Ajattelin tosiaan testata vasta sitten, kun on vahvat tuntemukset :) Perjantaina on tosiaan tuo meikäläisen vyöhyketerapiakäynti.. Varaan ensi viikollekin ajan jos pidän :)

Ihanaa, kevät on tulossa <3 Kesää en odota yhtään, mutta pidän keväästä ja syksystä :)

Tänne onkin nyt tullut päivässä paljon viestejä :) Menee työpäivä hyvin, kun työjuttujen lomassa kommentoi juttujanne <3 Ajatella, kuinka täällä töissä saattaisi välillä olla ilman tätä forumia?!? Kiitos tästä :) Piti tähän vielä kommentoida, että olen aloittanut tämän viestin kirjoittamisen 9 maissa aamulla emoticon  ja nyt vasta sain loppuun! :P

elenna; oon joskus miettinyt ihan samaa.. Että ei olis pahitteeksi testata aina menkkojen jälkeen.. varsinkin jos jotain tuntemuksia jäänyt vuodon jälkeen :) Katsotaan nyt :) Sitä huomaa ajattelevan tulevaakin ihan eri tavalla nyt kuumeillessa... Että jättää jotain asioita tekemättä tai siirtää niitä pidemmälle tulevaan... olen huomannut itsessänikin ehkä tällaisia juttuja joitain... sympatiat kyllä omaltakin puolelta kaikille jo pidempään yrittäneille...

Tiina^; ompa teillä taustalla kurja tarina... Pitkä odotus esikoiselle ja ja tuo pcokin.. Toivottavasti teille tuo pikkukakkonen nopeammin tulisi <3 Harmittelut tulleista negoista. Usein sanotaan, ettei vanhentuneita testejä saa kattella, kun niihin voi ilmestyä toinen viiva.. Mutta ehdottomasti teet uuden testin ja toivotan, tuon olleen kuitenkin plussa :) :)

Viipsukka; kannatti tosiaan kyllä ottaa tuo rokote vesirokkoon, voi olla hengenvaarallinenkin aikuisella jopa... Toki se riippuu monistä tekijöistä kyllä :)
Ikävää kuulla sinun ja äitisi huonoista väleistä ylipäätänsä :( Toki osasta ongelmista ei päästä yli, joten välirikkoja tapahtuu. Toivottavasti olet itse sinut tuon asian kanssa! :) Sen on tärkeintä!

hm86; heippa pitkästä aikaa! :) Onneksi se vuoto ei sen kauempaa häirinnyt :) Itsekin meinaan nyt olla tikuttamalla etsimässä ovista. Testaan ehkä sitten, kun tuntemukset ovat vahvat. Kyllähän se sinulla olisi se kiinnittymisaika jo kohta piakkoin :) Tuo erite kyllä varmasti ihmetytti! Kannattaa tosiaan tarkastuttaa se :)

Catriona; ihana kuulla kissavauvoista :)

j.n; pahoittelut keskenmenoista :( :( Kuulostaisi siltä, että ovis olis siellä juuri ollut :) Toivottavasti olette hyödynnelleet ;-) Monia vippaskonsteja sanotaan oleva raskautumiseen... on nuo erilaiset tabletit; folaattia, raskausvitamiineja yms. Sitten jossain lukee punaviinin, greipin vaikutuksesta kohdun limaklavoon kaiketi. Siinä nyt pari :) Lisäksi vyöhyketerapiasta on ollut joillekin hyötyä :)

Virkkuli; tekee varmasti stressille hyvää ottaa välillä yrittämisessä rennommin.. Niin kauan siinä varmaan onnistuukin, kunnes ovis tulee kuvioihin :) Sen jälkeen varmasti herkästi alkaa kuullosteleen kroppaa :) Tsemppiä!

mame; oikeassa olet. Muutoin mietin jokaista oiretta... pakko varmaan testata niin loppuupahan ajatukset! :) Harmittelut negasta :( :( Olisi kyllä saanut teillä jo onnistaa!

pikkutonttu; Tällä, kenelle menen terapiaan, on melkein 20v kokemus alasta, joten osaa varmaan jo melko hyvin juttunsa :) Kerron, mitä pidin! :) :) Jos te kuitenkin pupuilitte edellisen päivänä ennen miehen lähtöä, voi siellä melkeen vielä uimareita olla elossa :)

jessica3; oikein hyvää lomareissua! <3

Rousme; onnittelut vahvistuneesta plussasta! :) Ollaan kaikki niin onnellisia ja varmasti hieman kateellisiakin sinnulle! Todella paljon onnea! <3 <3

j3nni; harmittelut negasta testistä. Ettei vaan olis roskishaamu? Testaa kuule ihmeessä uudelleen, jospa olikin oikea plussa :) :)

vanilj; pahoittelut tädistä :( Tulikos vähän aikaisin.. noin dpo:hin nähden? Vai taisiko tuo ovis tullakin vähän myöhemmin? :)

tiiamaria; pahoittelut tädistä :( Vaikkakin odotetusti :) Kyllä täällä etelämmässä kovasti lumet ovat alkaneet sulamaan :) Ainakin täällä meidän seudulla :)

MarinaMelina; no höh tuon oviksen kanssa.. Ehkä vaan pupuilette ahkerasti sitten ;-) Pakko se hyvä mieli jostain on saatava :) :)

marusia21; höh, ompa tylsää, että se ovistesti vaan heti haaleni... Luulisi kuitenkin tuntemuksia tulevan oviksen lähestyessä ja sitten irtoamishetkellä... ehkei ainakaan nyt sitten tapahdu... :( Olikos sulla mikä kp meneillään siellä? :) Riippuu varmaan reseptistä tuo kun kysyit gynestä... kysypä vaan häneltä sitten :)

Tiina^: Ite oon tehny niin tsiljoona roskishaamutestiä etten enää usko niitten merkitsevän oikeasti plussaa. Toivottavasti teillä kuitenkin kävisi toisin ja tuo oikeasti olisi merkki masuasukista :) <3
jessica3: Toivotaan että vielä sen reissun aikana plussaisit! :)
Rousme: Ei tullu täti ei :/
j.n: Jotakin niksejä tässä: pitäisi syödä isoilla annoksilla ainakin foolihappoa, C vitamiinia, D vitamiinia, maitohappobakteeria, Omega 3:sta, Sinkkiä ja Magnesiumia ja miehen pitäs syödä etenkin sinkkiä ja E vitamiinia. Nuo oli siis vyöhyketerapeuttini suositukset. Ja tietysti vyöhyketerapiasta ja akupunktiosta on joillekin ollut raskautumiseen apua. Sitten kannattaa syödä tai juoda happamia marjoja. Harrastaa liikuntaa säännöllisesti mutta ei liian rasittavaa sellaista. Ei sais ressata. Pupustella pitäis mieluiten joka toinen pvä pitkin kiertoa. Ja painoindeksi pitää olla normaali. Siinäpä ne mitä nyt itellä ainakin äkkiseltään tulee mieleen. :D
j3nni: Toivotaan nyt että tuo plussaksi muuttuisi :)
vanilj: Pahoittelut tätistä :(
tiiamaria: Pahoittelut tädistä sinnekin ja plussatuulta uuteen kiertoon! :)
MarinaMelina: Toivottavasti nyt teillä kuitenkin olisi se tärppi käynyt. :) <3
marusia21: Kyllä jotkut puhelimitsekin reseptin antaa. Ootko varma ettei se ovis sitten mennyt jo aiemmin?
vuononvaltiatar: Ihanan aurinkoisesti kirjoittelit! :) Itellekin keväät on kyllä aina parasta aikaa. Varsinkin jos nyt vielä plussais niin ai että! En valittais enää mistään :D

Omaa: Kp 30, dpo 17 ja yk 7 menossa. Edelleenkään ei siis sitä tätiä näy ei kuulu ja tosiaan toissapäivänä tein sen negatiivisen r-testin. Sillon se vyöhyketerapeutti perjantaina sanoi että menkat pitäis pian tulla, mutta eipä näy! Yhtään ei edes tunnu siltä että ne olis edes aluillaan. Nilkoissa on kyllä edelleen ne munasarjojen pisteet kipeet ja pömpöllään. Rinnat ovat edelleen lievästi turvoksissa ja vähän arat. Kuivaa kautta ei taas vaihteeksi ole ollut ollenkaan. Että näillä mennään.Huoh.

Tiiamaria: pahoittelut tädin saapumisesta :/
Viipsukka: pahoittelut äitisi käyttäytymisestä. Itsellä vanhemmat eros kun olin 7 v, niillä meni 10 vuotta kunnes sai välinsä korjattua niin että nyt voi juhlia suunnitella että molemmat ovat paikalla... Tuo on kyllä väärin ottaa riitaan mukaan lapset ja varsinkin lapsen lapset :(
Toivottavasti saatte melatoniinit käyttöön ja olis apua nukkumiseen, uni on niin tärkeää <3
vuononvaltiatar: oviksen bongasin kp 16 ja menkat alko kp 29.. eli mun käsittääkseni luteaalivaihe oli 11 päivää, niin eikös se oo aika lyhyt? ennemmin en siis ovista oo tikuttelutkaan, jaa oon ollut tunnistavinani sen siin kp 14-15 mut nyt sit tikuilla se ilmaantu kp 16 niin kuin kaikki tuntemuksetkin.. joten saattaa nää hormonit ny stressistä heitellä..
j.n: näköjään sekoitin teidät, korjasin tekstin :)
MarinaMelina: josko se ovis on, muttei vaan testiin sitä viivaa anna, toivottavasti niin ettei nyt megakiertoa tulis :) kiitos kannustuksesta, tädin saapuminen ottaa selkeesti nyt kovemmin ku aiemmin.. mut eiköhän tämä tästä taas...
marusia: voi gyne määrätä reseptiä, riippuu toki aina mistä lääkkeestä on kyse. ihanaa unta oot nähny <3
mame: sais se plussa sinne nyt tulla <3 tsemppiä odottelun kanssa!

yk 8... plaah.. ei nyt yhtään innosta..
mut täytyy jotain keksiä et sais ajatuksia poies päin.. niinpä aloitan "rantakuntoon" 2012 :D katsoo nyt kuinka nopiaa kiinnostus lopahtaa, mut josko tuo painon pudotus auttaas raskautumiseen...

clearbluen digitesti näytti raskaana, 1-2vkoa :)
enpä olis uskonut ekasta clomikierrosta kun kaikki ovulaatiotestit näytti negaa
eikä oireita ollut..

Iltaaa ihanat! emoticon

En oo pariin päivään käynyt täällä kunnolla lukemassakaan, on ollut paljon töitä ja muuta juoksemista :) Kohta se oviskin varmaan tuloaan tekee.. tai no kohta ja kohta .. ens viikko vissiin se hedelmällinen viikko.. mulla olis 5 CB n ovistikkua jäljellä.. mitenköhän mun kannattais alkaa testaa ? Kun tosiaan on vaan ne 5 :) Aamupissasta varmaan kannattaa, ainakin siinä ohjeessa sitä suositeltii.. mut, koska mä oikeen sen tikuttelun aloittaisin.. ? Siinäpä pulma! Hyödynnän ne nyt tähän kiertoon.. jos vaikka sen oviksen bongais, ni ei tarvis sitten pähkäillä oliko vai eikö ollut, ku en oikee luota enää omiin tuntemuksiinkaa.

Menkatki oli oudot.. TOSI runsaat mutta ihmeen kivuttomat! Sen sijaan mahasta nippaillu ja turvottanu nyt menkkojen jälkeen..... tänään siis kp 8.

Rousme - Onnea vielä ja paljon tarrasukkia matkaan <3

jessica3 - Ihanaa lomaa!! Ja paljon plussatuulia matkaan mukaan! :) ++

mame - Harmittelut negasta :( voi kun plussaa voisi vielä toivoa <3 no jos ei tästä kierrosta, niin seuraavasta sitten! .. iho-ongelmista, täällä raskauden hormooniryöppy jätti jälkensä, eikä vieläkään oo iho palutunut normaaliksi :( pillerit siihen auttais, mutta kun ei ehkäisyä kaivattais! vaan uutta raskautta! kai tää on vaan kestettävä ja tiiän et luultavasti sama ryöppy edessä uuden raskauden alkaessa, mut ihan sama.. kun vaan saisi sen oman nyytin <3

elenna - harmittelut tädin saapumisen johdosta :( Jos reissu tuo plussan tullessaan <3

vuononvaltiatar - Ajattelitko vielä testata ? Jos ei nyt, niin ensi kierrosta sitten plussaa <3 tule kertomaan sitten vyöhyketerapiakokemuksia!! :)

MarinaMelina - Hyvä, kun olet päässyt stressistä eroon :) ! Jospa se plussa sieltä tästä kierrosta tuleekin sitten <3 +++

Iissa - Toivottavasti nyt saat kunnon apua asiantuntijalta! :) Ja plussatuulia kovasti! <3

vanilj - :( harmittelut tädin saapumisesta! Toivottavasti jäisi nyt viimeiseksi pitkään aikaan!

Hiutale - Onnea oviksen bongaamisesta ja toivotaan tärppiä :)

Viipsukka - Tervetuloa! :) toivotaan sinne nyt plussaa! Ja toivottavasti ei vesirokko yllätä, mä sairastin sen vasta toissatalvena, mutta ei onneks ollut niiin paha, naiset selviää kuulemma yleensä vähemmällä. Piti hakee se rokote, kun tiesin etten oo sitä sairastanu, mut empä ehtiny.. ku yllätti! verikokeella voi selvittää, onko sen sairastanut :)

Tiina^ - Tervetuloa mukaan palstailemaan :) Toivottavasti pikkukakkonen ilmottelee tulostaan pian! ++ OHO, ja ilmoittikin!! Onnea kovasti ja tarrasukkia matkaan <33

hm86 - Outoja oireita kyllä.. johtuispa siitä mukavasta asiasta <3 toivottavasti saat pian selvyyttä asiaan! Tsemppiä!

Catriona - Oi, ihania kissavauvoja siellä :)

j.n - Tervetuloa tännekkin <3 ja toivotaan sitä pikaista raskautumista!! +++ Onneksi sulla on siellä kaksi pikkuista tyttöä päiviä piristämässä :)

Virkkuli - Toivottavasti siellä olis tärppi nyt käynyt! :) kun noin selvät ovisoireetkin oli!

pikkutonttu - Toivottavasti loppukierto tuo toivottuja uutisia <3 Plussatuulia oikein paljon! Jännäillään :)

j3nni - Toivotaan sinne kans kunnon plussatuulet ja seuraavaan testiin selkee plussa! :) ++

tiiamaria - Harmittelut tädin saapumisesta :( ja onnea uuteen kiertoon!

marusia21 - Varmaan riippuu paljolti gynestä, jos on tuttu niin ehkä voi puhelinreseptin soittaa apteekkiin :) ? Toivottavasti tuo sinun ihana uni toteutuu pian :) ++

Tää palstailu on NIIN just tätä :D Nyt alan jo miettii, et pistäiskö tehä testi jo vkl ja olenkohan mä raskaana... Heh, ei vaan pysty olee rauhassa miettimättä asioita :)

mame: harmittelut negasta :/ ja kurjaa että se tätikin antaa odottaa itseään.. Toivotaan nyt vilä kuitenkin että muuttuis plussaks! Vielä ei voi sanoo mitää, ku tätiä ei näy! :) Sinä onnekas, ku oot saanu ilman näppyjä elellä ja olla! Teininä naama oli ku mikä! Ja vieläki menkkojen aikaan, tai jos joskus menee nukkuu meikit naamalla, ni kyllä huomaa! Mä oon tällanen ikuinen mukula... :D
jessica3: joo, oon huomannu taas "sekoavani" vaikka vaan muutaman päivän ahkerammin lueskellu näitä juttuja :D Hyvää lomaa ja toivotaan ettei täti löydä sua maailman ääristä! :)
Rousme: kolmas testi toden sanoo ;) Onnea ja tarrasukkia!
j3nni: kyllä tuo haamulta näyttää! Kannattaa nyt silti tehdä uus testi, koska noitahan ei sais 5min jälkeen enää käydä kurkkimassa (itse teen kyllä samaa :D )
vanilj: joo, tässä just mietin et mitenköhän helpolla tk:ssa pääsee veritestiin, ku pissasta tuskin näyttäis vielä positiivista... Ovistestiin sain plussan 10pv sitten...Eikä ollu mitään ovistuntemuksia eli en tarkkaa ajankohtaa tiedä... Mut jos negaa näyttäää/kun menkat alkaa, ni lääkäriin! Ja sinne pahoittelut tädistä! :/
tiiamaria: pahoittelut tädistä, toivottavasti tämä on SE kierto! Ja kevät täällä (maanantaista lumisadetta lukuunottamatta) tekee kovasti tuloaan, eilen oli jo 7 astetta ja aurinko paistoi täysillä. Ihanaa, kun nuo lumet sulaa!
MarinaMelina: kuten jo joskus kerroin, ni mulla ainakin on käynyt niin, että tikuttelin tummasta vaaleaan ja sitte yht äkkiä pärähtinkin tummista tummin. Joka tapauksessa toivotaan että olis tärpännyt/tärppää! :)
marusia21: en yhtään tiedä mahtaako puhelimitse saada reseptiä, riippuu varmaan lääkkeestäkin. Ja toivotaan, että se ovisplussa sieltä vielä tulee! :)
vuononvaltiatar: mä olen samanlainen, kirjotan tekstiä aina vähän kerralla ja sitte taas töitä :D itellä loppu tikut nyt, et taidan ens kierron mennä ilman (jos tai kun en oo raskaana). Ja ite aion kyllä selvitellä että mikä mua vaivaa... Malttia sinne oviksen testaamisen alottamiseen! ;)
Tiina^: Hirmusesti onnea ja tarrasukkia!! :)
Isabell: kiitos tsempeistä! Toivotaan tosiaan, että johtuis siitä ihanasta asiasta! Nyt on muuten paljon ollu noita runsaita menkkoja. Miten säännöllinen kierto sulla olikaan? Jos o-testejä vaan 5, ni mä jättäisin niitä niin "myöhäks" ku mahdollista. Ettei tuu ainakaan liian aikasin testattua... Mutta jos kauheen epäsäännöllinen kierto, ni enpä tiiä... Ehkä joku muu on viisaampi noitten kanssa.. Onnea kuitenkin oviksen bomgailuun! :)

ON: vielä en oo soitellu mihinkään, mut eilenkin oli pakko puristella tissejä ja edelleen vasemmasta tulee jotain(?). Ja tiedän ettei sais puristella, että sit sitä vasta tuleekin...mut minkäs sitä itelleen voi... Mietin et jos tänään nyt kuitenki sitte soittelis, että ku menkkojen pitäis alkaa ens viikolla, mut silti. Ja et jos vaikka sais lähetteen verikokeeseen, ku eiks se oo tarkempi, ku testataan raskautta? Mut en sit tiä miten helpolla pääsee niihin veritesteihin, ku yleensähän ne ottaa sen virtsasta... Plaah. Ja nyt ku on taas enempi lueskellu teidän juttuja, ni alkaa kuume nousee! :D Tähän asti oli sillai "puoliteholla" kuumeileva :) Noh, jospa nyt jatkaa töitä..

Paljon onnea Tiina^

Isabell: vaikea sanoa koska kannattaa alottaa tikuttelu.. mihin aikoihin sulla yleensä ovis oireet ilmaantuu? :)

hm86: kannaattaa soitella tk:seen ja pyytää verikoetta, uskoisin että onnistuisi.

Huomenta väki! :)

Kp 8. Ihanaa, että huomenna alkaa viikonloppu. Pääsee toivottavasti rentoutumaan oikeen olan takaa ;-) Päätin kuitenkin testata vielä r-testillä... että saan poissuljettua mielestä pienimmätkään ajatukset. Ei ehkä olisi hullua joka vuodon jälkeen rutiinisti tehdä tarkastustesti... Moni kuitenkin kirjoittaa menkkojen voivan tulla normaalistikin ja silti voi olla raskaana. Eräs puolituttuni oli kolmannella kuulla raskaana, kun hänelle asia valkeni.. Kaikki oli normisti hänellä, menkat tulleet normaalisti. Ei ollut huomannut mitään.... Ehkä sen takia ajattelen itsekin jotain niin absurdia, että mitä jos kuitenkin? Onhan semmoinen varmasti kuitenkin harvinaista.... noh kuitenkin :)

mame; Kyllä tuo kevät aina tuo iloa arkeen jotenkin eniten :) Joko tilanteessasi on tapahtunut jotain suuntaan tai toiseen? :)

vanilj; onhan tuo luteaalivaihe sitten lyhyt. Toki plussia voi tulla, mutta jossain kirjoitettiin, ettei muniksen kiinnittyminen ehdi välttämättä tapahtua jos tuo "normaaliksi" ajateltua 14pv lyhyempi... Ja onhan tuo ovulaatio ennen irtoamistaan jo oireileva useilla. Voihan tuo jälkimmäisempi plussa voinut olla merkki muniksen irtoamisesta (?) :) Onnea sinne painonpudotukseen :)

Tiina^; onnea todella paljon sinne!!! :) :)

Isabell; suositteleeko CB:n ovistikut tikuttaan aamupissasta? Usein vasta seuraavasta kannattaisi tikutella... Toki itselläni ei ole kokemusta noista CB:n tikuista, joten en tiiä :) On aina helppo päteä, ennen kuin varsinaisesti tietää! : D Eikös sun tuo kiertopituus oo ollut jotain 30 luokkaa? Olitko tikutellut aiemmin, millä kp-välillä? Kannattaa painottaa tikutus viimeksi oviksen antaneiden päivien tienoille.. Olipa vaikeasti kirjoitettu :) Ja tietty voi koittaa tikuttaa tuntemusten mukaan :)Sulla vaikuttaa nuo menkat olleet nyt ihan samanlaiset kuin mullakin...

hm86; tää kirjoitustapa on osoittautunut minulle hyväksi. Saa helposti jatkettua hetken päästä :) Verikoe antaa sen hcg-arvon. Onhan sitten noita taulukoita, millaisia ne arvot voivat olla milläkin raskausviikolla.. mutta niissähän voi olla hirveesti vaihtelua eri ihmisillä ja eri raskauksissa... Kannattaa silti mennä verikokeille jos pääsee. Ja sen lisäksi tehdä sitten r-testi siihen kaveriksi. Ja tietty kysäistä sen jälkeen viimeistään sitten noista rintojen tilasta :)

Päiviä, leidit! Onnittelut Tiina^lle plussasta; sehän kävi äkkiä! Voi kun pian päästäis onnittelemaan j3nniäkin kunnon plussasta.

Täällä meneillään 13 DPO ja olen suurta luonteenlujuutta osoittaen pitänyt näppini erossa testipakkauksista. Mitään oireita ei ole ollut ja koska edellisen raskauden oireet olivat alusta alkaen selvät ja oireettomuus on tähän saakka tarkoittanut sitä etten ole raskaana, oletan nytkin etten ole ja sillä siisti. Maailmankaikkeus saa kyllä kernaasti todistaa mulle että olen väärässä mutta en pidätä hengitystäni. Testaan sitten jos täti ei vastoin kaikkia odotuksia ilmestykään maisemiin lauantain aikana. Ja jos se ämmä taas kehtaa näyttää ruman naamansa täällä, vedän seuraavana viikonloppuna tennarit tukevasti olalle kaverin bileissä.

Rousme, en ole viitsinyt mittailla lämpöjä. Jotenkin tuntuu siltä että se vaan lisäisi stressiä. Joko mie onnittelin sinua plussasta? Muisti pätkii tässä kissanpenturumbassa... :D

Isabell, mä olen kokeillut useita ovistestejä joissa kaikissa sanottiin että nimenomaan aamupissasta ei kannattais testata vaan mieluummin klo 12-20 välillä. LH:n pitoisuus ilmeisesti ei ole aamulla korkeimmillaan.

Vuononvaltiatar, mulla oli myös jonkin aikaa keskenmenon jälkeen tapana testata vähän menkkojen jälkeen, koska siskollani oli yhdet valemenkat ihan raskauden alussa ja kun mulla lyheni km:n jälkeen vuodon kesto vain 2 päivään, epäilin ensin valemenkkoja. Kun kuitenkin kävi ilmi että menkat olivat joka kerta ihan aidot, lakkasin tekemästä noita varmistustestauksia.

Äh. Ulkona on koleaa ja harmaata, mua väsyttää ja ne alkukierron kevätfiilikset on tipotiessään. Ketutuksen maksimoimiseksi taidan siivota kämpän. Sitten voisin lähteä uimahallille polskuttelemaan ja saunomaan. Se yleensä parantaa mielialaa.

vanilj: Itekin oon yrittäny keksiä kaikki uusia "projekteja" et sais ajatuksia muualle, mut eipä oo toistaseks vielä löytyny mitään niin ylivoimasen hyvää hommaa. :D
Tiina^: Onnittelut plussasta!!! :) Monennestako yrityskierrosta raskauduit?
Isabell: Pieni toivonkipinä mulla vielä sen plussan suhteen on, mutta eiköhän se oo vähän turhaa toiveilua taas. :/ Toivottavasti sulle nyt tulis tästä kierrosta se plussa! <3
hm86: Toivottavasti tää finneily ei nyt vaan jäis ikuiseksi vaivaksi :P Täällä kyllä saa aina testailuintoa itelleen jonsei muuta :D Ja eiköhän sen lähetteen verikokeisiinkin saa :)
vuononvaltiatar: Ei oo minun tilanteeni taas mennyt mihinkään suuntaan. :/ Mitä se sun r-testi näytti? :)
Catriona: Sulla on kyllä todellakin luja luonne kun nuon kauan oot malttanut olla testaamatta. :) Hyvä vaan. Mistähän sitä lujuutta sais itelleen tuleviin kiertoihin...

Omaa: Kp 31 ja dpo 18 menossa. Tänne ei mitään uutta. Täti ei ole tullut, mutta ei ole kyllä mitenkään raskaana oleva olokaan. Eilen kehitin itelleni kauheen pelkotilan pcos:kin kohtaan ku aikani luin sen oireita yms. Tulin siihen lopputulokseen että mulla varmaan vois olla se kun kierrot on epäsäännölliset, menkat runsaat ja kivuliaat ja finnejäkin on, niin ja se kans viittais pcos:n kun mulla jää aina oviksenki jälkeen ne lh pitoisuudet koholle. Oon ihan varmaan tällä palstalla vielä ens joulunakin :/

kiitos onnitteluista! yrityskiertoa en tiedä, kun mulla ei oo synnytyksen jälkeen ollut oikein minkäänlaista kiertoa. eikä oo kiertoa senkään takia kun mulla on se pcos.
poika syntyi 16.4.2011 ja sen jälkeen on ollut 2 kertaa menkat primolutilla.. ja tää oli siis eka kierto clomifenilla ja tärppäs :)

poika tärppäs viimeksi varmaankin viidennestä clomifenkierrosta.

Isabell Kiitoksia paljon! :)

Tiina^ Paljon onnea plussasta!!!! =)

Melina Hitaasti nää taas menee! Dpo 3 vasta...huoh! No, äkkiä se on taas kuun loppu tällä työtahdilla! Su ja ma ois vapaat, mut nekin menee isännän synttäreitä juhliessa tai ainakin toinen noista ja sitte onkin 7 päivän putki! On tää aika hurja rysäys 3 viikon "loman" jälkee! :D Alkaa pieni pelko olee persiissä...kirjaimellisesti! Mullahan oli sillon viime kuun lopussa se pilonidaalikysta...noh, että oli mahtavaa huomata tänään töissä: SIIHENHÄN KOSKEE TAAS!!! Eikä se nyt illalla oo paranemaan päin ainakaan ollu! Mä en vaan niin taho sitä uudestaan, sit mennään ihan kunnolla puukon alle jos se uusii se nyt! Ja yritykseen tuleeki sit pieni tauko! Noh, toisaalta mielummin nyt se kuntoon kun se et se uusii sen raskaana ollessa! Sainpas mahtumaa monta se -sanaa yhteen lauseeseen! xD Mut, näillä mennään ja ei auta ku oottaa! Tsemppiiii sinnekkiiii!!!! <3 =)

Olipas tänne tullut paljon taas kirjoitusta..noh,eipä ihme..oon viimeksi kirjoitellut tänne ööh..oliko 28.2 :D

PAAALLJOOONN ONNEA kaikille plussanneille..voi jeee- antaa uskoa siihen että kyllä me muutkin täällä vielä onnistutaan..ennemmin tai myöhemmin. emoticon
Tuolla joku jutteli että menkkojenkin jälkeen voi plussata -miehekkeen systerille oli käyyt juurikin näin--sillä oli ollut normaalit menkat mut oli ihmetellut menkkojen jälkeen kun oli tullut vähän huono olo ja tehnyt 'varmuuden vuoksi' raskaustestin joka oli selkee plussa. Lokakuun vika päivä syntyi heidän esikoisensa. Että näin..

Nyt tuntuu kyllä olevan kovin paljon tutuille tulossa vauvoja..kahdelle kaverille jotka ei ees toivoneet vauvaa..ja nyt yhdelle ystäväpariskunnalle joilta kans ollaan jo pidempään ooteltu vauvauutisia. Täytyy sanoo etten enää tiiä miten suhtautua..iloinen-tavallaan..kateellinen KYLLÄ! Noh..jospa tää kevät tuo muutoksen asiaan..Näin uskotaan kaikki -vai mitä? emoticon

Mame: Älä ny kehittele mitään päässäsi.. pakkohan tässä on jossain vaiheessa se plussa tulla! :))
Catriona: Teillekkö syntyi kissavaaveja? Ihanaa..meillä ootellaan kiimaa neitosille nii pääsevät miehelään..mä kasvatan Norjalaisia metsäkissoja -oon täs 10 pentuetta kasvattanut ja nyt ois tulossa 3vk:n päästä näyttelyt..sit joutas vaik molemmat neidot mammalomille.
 Rousme: Megapaljon onnea plussasta..mitäs oireita sulla olikaan ennen plussaa??
Tiina^: Onneksi olkoon plussasta..<3
J3nni: Toivottavasti tuosta muuntuu vielä plussa..uskon niin!!
vuonovaltiatar: Joko sä teit sen testin? Tsemppiä..kuten laittelinkin tohon nii avomiehen systeri on tästä elävä esimerkki. ;)

Omaa:
Oltiin tossa Lapissa Hiihtolomalla viikko 10 ja menkat alkoi sopivasti juurikin sillon sunnuntaina ku oltiin päästy perille..mikäs sen mukavampaa. ;D Sen jälkeen en oo vaan jaksanut käydä..aattelin että nyt en ota stressiä koko asiadsta..se tulee sittenkun on tullakseen ja jätin nyt ovis testitkin tekemättä fiilis pohjalta heiluteltiin peittoja ahkerasti . :)

Oletetusta oviksesta alkaen on vatsaa nippaillut ihan urakalla..ja tällä viikolla nokka on ollut ihan tokodda ja röyhtäyttää jatkuvaan. Lisäksi Keskiviikkona vessassa huomasin pikkareissa punertavaa vuotoa..sitä tuli myös pyyhittäesä jonkunverran mutta sen jälkeen ei ole tullut. Hmmm..emoticon Tuon 'välivuodon' jälkeen ollut kyllä sellanen olo että tää saattas ollakkin juuri se kierto...tollasia välivuotoja mulla ei koskaan ole ollut..ne on ajoittunut juuri ennen menkkoja alkaneisiin tuhruiluihin.
Noh,viikon päästä joko riemuitaan tai tullaan rymällä alas pilvilinnoista.

Nyt töihin ja viikonlopuksi viettämään äiti-tytär viikonloppua Kuopioon äitykän luokse. <3

Sli, meillä on siperiankissavaaveja. Viides kasvattamani pentue - tai oikeastaan kuudes jos yksi toisen kasvattajan nimiin tullut sijoituspentue lasketaan. Tässä tulee oikein pentusuma kun kaksi nuorempaakin naarasta olis tarkoitus viedä miehelään kevään aikana. Ei tämän ihan näin pitänyt mennä mutta kissat tunnetusti viis veisaavat ihmisväen suunnittelemista aikatauluista...

Täällä 14 DPO ja aikamoiset alavatsakivut. Taitaa se tädinpirulainen olla tulossa. Ei vaan tarvitsisi ihan näin kivuliaasti lyödä vyön alle - ja mä kun luulin että kivut olivat jo taakse jäänyttä elämää...

Takaisin