jessica3: Täällä on jo suunniteltu nimet valmiiksi, puolisen vuotta sitten ku yritys alko :D Ei oo sulla pitkä enää reissuun :)
Eiköhän tässä kuussa toivottavasti saada monta plussaa, ja koko ajan valosampaa kohti mennään :)
Virkkuli: oon aina tahtonu koittaa joogaa, vaan täälllä kunnas ei sitä oo järjestetty, tai on mut se on heti semmonen että sun pitää vuodeksi siihen sitoutua... ehkäpä joskus tulevaisuudessa :) Toivotavasti siellä jäis sittenkin täti tulematta, ja plussa ilmestyis <3
on: tänään ovista testasin samaan aikaan kun eilen, mut nyt tuli vain haamun haamun haamu viiva.. onko tuo normaalia? ku aattelin jot se ois eilisestä vaan tummunu, mut ei haalentunu vain...
ku eikai mulla ny viä ovis oo voinu olla... täytyy testata tänään illalla ja huomenna aamusta uudestaan.. :)
Tänään saapi toimia ammana ja huomenna saakin jo pakata :) enää 2 päivää niin pääsee tuulettumaan <3
Eiköhän tässä kuussa toivottavasti saada monta plussaa, ja koko ajan valosampaa kohti mennään :)
Virkkuli: oon aina tahtonu koittaa joogaa, vaan täälllä kunnas ei sitä oo järjestetty, tai on mut se on heti semmonen että sun pitää vuodeksi siihen sitoutua... ehkäpä joskus tulevaisuudessa :) Toivotavasti siellä jäis sittenkin täti tulematta, ja plussa ilmestyis <3
on: tänään ovista testasin samaan aikaan kun eilen, mut nyt tuli vain haamun haamun haamu viiva.. onko tuo normaalia? ku aattelin jot se ois eilisestä vaan tummunu, mut ei haalentunu vain...
ku eikai mulla ny viä ovis oo voinu olla... täytyy testata tänään illalla ja huomenna aamusta uudestaan.. :)Tänään saapi toimia ammana ja huomenna saakin jo pakata :) enää 2 päivää niin pääsee tuulettumaan <3
harmi kun oli viä vähän kylmä, ei voinu jäädä kuitenkaan paistatteleen puistonpenkille, voi olla et ois arse jäätyny :D
millähän logiikalla mä tota laskin....siis ihanaa et pysytään täällä ja korkeintaan siirrytään sit tammi -2013 vauvoihin jne.......ja sehän olisi vain suotavaa...kai tää kuumeilu tekee jo ihan höperöks :)