Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta väki!

Toivottavasti kaikkien viikonloppu sujui kivasti!

Kp 20 dpo 4 pärähtänyt käyntiin :) Tarttis tosiaan reiluksi viikoksi jättää oireiden miettimiset täysin taka-alalle. Näin joka kierto päätän ja aina enempi tai vähempi toisin käy :) Tällä viikolla voitaisiin kyllä vähän maalailla meidän eteisiä... sillä sais ainakin muuta tekemistä varmasti! :)

mame; onnittelut ovisbongialuista ja ahkerasta pupuilusta <3 Nyt vaan odotellaan :)
vanilj; kannattaa ottaa tosiaan kasa tikkuja mukaan matkaan. Aluksi taitaa sen verran tuossa tikussa vaihdella nuo pitoisuudet. Kyllä se siitä lähtee tummumaan!! <3 Hyvää risteilyä :)

Tuntuu ettei tuosta hermituksesta pääse tällä kertaa ohi ollenkaan, en voi vaan ymmärtää kuinka joku tulee heti raskaaksi! me täällä kaikki niin se vauva haluttais ja oltais ansaittu. Musta taitaa olla tulossa kiukkunen muija :-( eikä tilannetta helpota yhtään, että menin tekemään testin aamusta taas nega ;-( menkkatuntemuksia mahassa... eipä siis tälläkään kierrolla, noh ehkä seuraavassa tai sitten seuraavassa! toivottavasti muilla on hyviä uutisia

Tervehdys!

Sori, kun en ehdi vastailla. Luin kyllä kaikkien kuulumiset. Kohta saadaan selkeästi siis lisää jännäilijöitä:) Täällä jännitys jatkuu. Ei uusia oireita, mutta ei näy kyllä vielä menkkojakaan;) Nyt siis kp27/25-29, mutta testaan vasta loppuviikosta, jos ei menkkoja kuulu. Huomenna se kauan odotettu lääkäriaika, sillä nälkä oire on vain kasvanut...

Tsemppiä kaikille

Päivää! johan taas hienoo keliä pukkaa meijän kaikkien iloks...

Täällä yövuoroista siis selvitty (eilinen päivä meni kyl nukkuessa melkein kokonaan) ja nyt nautitaan vapaista :) tosin kaikkee touhua ja ohjelmaa tälle päivälle ja kohta lähenki toisesta kodista varastosta hakeen reissuun kesäkenkiä ja muutaman lumpun niin sit ois kamat kasassa ja matkalaukku jo tärisee tossa olkkarin lattialla...... :)

Virkkuli: Ihme toi sun nälkä :D onkohan sun verensokerit ihan kunnossa? se tulee kyl ekaks mieleen...

Kiiki87: <3 voi ei.....nyt tuntuu taas pahalta mutta kyllä se helpottaa kun taas hetken kokoo itteensä.....meillä ei oo vaihtoehtoja.... <3
mulla kans painimista tän ärtymyksen kans noihi naapurin tenaviin!! että pistää vihaks ja kateelliseks...

Vuononvaltiatar: Juu nyt et mietikkään koko asiaa ;) hih, niin helppoo.....

Vanilj: Hyvää ja rentouttavaa risteilyä! taidat tosin jo ollakkin siellä..... sekä pupuiluhetkiä... ;) ja hyvä et muutkin suunnittelee valmiiks kaikkee niin ei tunnu ite niin höyrähtäneeltä...ois parasta kun päästäis kohtuuajassa myös jakaan ja kuuleen niitä ihania nimiä... <3

Mame: siellä on nyt tosiaan käytetty ovis esimerkillisesti hyväks! oikein :)

Rousme: mullakin kuun lopussa se reissu mut oon päättäny etten mieti ees sitä ennen mitään vaan nautin siellä ja annan mennä :)

Isabell: jännää jännää.... :)

Perhoska: toivottavasti muutto viä vähän ajatuksia muualle....tsemppiä <3

-Jessica kp 7 yk 5 (pupuilu aloitettu tänään, kumpiki ihan innoissaan ja toivottavasti oiskin hedelmällistä touhua.... :) savutonta elämää 1kk ja reissulomaan 16 päivää....jeejee :) ja en aio miettii mitään ennen lomaa.....syön/juon siellä ja nautin, eiköhän se oo ihan sallittua....vaikka jotain tässä kierrossa tapahtuiskin niin ei se vaikuta viellä mihinkään......ja tavoitepainoki saavutettu aamusen punnituksen iloisella luvulla....

Positiivisia ajatuksia, testejä ja nautinnollisia hetkiä kaikille! :)

Maanantaita!

J3nni: Mitäs lääkäri tuumaili?
Iissa: Ihanaa että pystyit asennoitumaan uuteen kiertoon noin positiivisesti, toivotaan että tulevassa folliultrassa olis kaikki hyvin mallillaan!
vuononvaltiatar: Pahoittelut päänsärystä!! Niin nyt sitten sielläkin on alkanu kierron toisiksi tylsin vaihe :) Positiivista odottelua sinne ja paljon puhtia remontoinnin parissa ;)
mame: Onnea oviksesta! ja myös samoiten siitä että viiva haalistuikin :) Eli kroppa pelaa "oikein".
kiiki87: Pahoittelut negasta! Meitä on tosiaan varmasti enemmän jotka ei ihan heti raskaudukkaan.. siitä ainakin harvemmin tulee puhuttua livenä kellekkään.
Virkkuli: Kuulostaa jännittävältä! ;) Maltti on valttia
jessica3: Onnittelut onnistuneesta painonpudotuksesta! :) ihanaa että oot onnistunu myös savuttomuudessa, minä kans lopetin kokonaan taas joulukuun 25. eikä enää edes tee mieli. Lämmintä lomailua :P

kp16 (dpo6)

vanilj: Rentouttavaa laivareissua! :) Toivottavasti on onnekas matka <3
vuononvaltiatar: Joo tää oviksen jälkeinen aika on kyllä sellastakin oireiden analysointia. Yritän kans nyt elää niin etten liikaa miettis itteeni :D
kiiki87: Pahoittelut negasta! :/
Virkkuli: Toivotaan että oot tämän kuun eka plussaaja :)
jessica3: Voi että mulla on tänää vasta eka yö valvottavana. phuuh. Nauti nyt vapaista kun on niin hienoja kelejäkin :)
omppuf: Kiitoksia :)) Sielläkin näköjään jo loppukierron puolella ollaan. Toivottavasti tärppi kävi :)

Omaa: Kp 14 meneillään. Tänään on ollut oikee siivous ja leipomispäivä. Kuinkahan sitä jaksaa yön taas valvoa. Ajattelin että tänään vois vielä tässä illansuussa pupustella ihan vaan varmuuden vuoksi. :D Sitten vaan rentoa oloa loppu viikko jospa se auttais tärpin kanssa. :)

omppuf -  Oon samaa mieltä sun kanssa et normaalit menkat, sillä niiltä ne vaikuttiki, siks en ees viime kierrossa nähnyt tarvetta testata. Savuton en vielä ole (kenties olet sekottanu minut toiseen (: ?) , mutta periaatteenani on että plussa kun tulee niin tupakointi on sit siinä. Ite oon sitä mieltä etten haluu käyttää teroja ellei oo oikeesti pakko, ja tähän mennessä elämässäni ei oo ollut semmosta tilannetta. Usko jotenki siihen että kun lapsen annetaan tulla kun se on tullakseen niin siitä tulee terve ja juuri täydellinen "meille".  mut tsemppiä plussailuun ! <3

vuononvaltiatar - Ehkä ehkä, toivotaan niin ! :)) Ja hyödynnetty on, tosin jos vielä tänään kerran varmistaisi ;) Toivotaan et sulla loppuis tuo päänsärky! Päästään sitte vajaan pari viikon päästä yhessä jännäilemään testien kanssa, täällä siis kp17  ja piakoin dpo0 (vau.fi: laskurin mukaan tänään)

mame - Siis juu tottakai aion testata ennen matkaa, viikko ennen matkaa voisi nimittäin näyttää jos plussaa, tai siis silloin voi alkaa testailee, ja menkojen kuulu sillon alkaa. Mutta sulle, Toivotaan että olis tärpänny ! Plus plus ++ <3

vanilj - Tsemppiä oviksen bongailuun ! :)

jessica3 - Sulla senkun elämä loistaa, enää plussa puuttuu ! Ite en oo saanu viel aikaseks pakattua, mut onpa sekin ainaki vielä edessä :D Ja onnea onnistuneesta painon pudotuksesta. Sain kyl sellasta ilosta energiaa tuosta sun tekstistä et voiski lähtee siivoilee ;D 

oma lyhyesti: Oireet mistä kerroin aiemmin on edelleen, osittain lievempinä, osittain vahvempina. ja viime yönä heräsin hirveään kipuun vasemmassa kyljessä/alaselässä ja mahassa :o Kaipa siellä nyt sit jotain tapahtuu. Tosiaan yk 5 kp17 ja ehkä dpo0 :)))

Posiitivista asiaa viel kaikille, minkä itse hoksasin vasta nyt!

ME kaikki jotka ollaan tässä ryhmässä, niin saadaan ainakin se uudenlainen äitiyspakkaus (jos pakkauksen siis haluaa) ;) 

Kamala sentään ja hyvä vaan, että kaikki kirjottavat niin kamalasti koko ajan :D Pientä ja hidasta päätä ihan pökerryttää!

Rousme Sen pakkausksen ilme ainakin on paljon pirteämpi kuin vanhan. Tosin vanhassa on söpöt hymyösukat :D Tai vanhassa ja vanhassa, siinä mitä jaetaan nyt.

ON: kp 29, mahassa nipistelee ja kärvistelee, vähän menkkamaiset olot. Lisäksi alaselkä jotenkin kauheen väsyny ollu pari päivää. Mietin et oonko ollu liikaa paikallani, mut ei ku liikkunu rauhallisesti aika paljon. Tosin taistelin hautuumaalla hautakiven lumikasan alta esiin ilman lapiota, et kai sekin voi syynä olla :D Pissattaa ihan koko ajan, kunnolla ei pissatulehduksen tyylisesti. Mutta ei sitten kummempaa. Tissit normaalit, ei oksetusta, ei etomista, ei hajujen öklötystä. Erittäin rauhallinen olo, tosin minimaalista itkutusta tai sen tunnetta aika-ajoin. Sellanen onnellinen olo välillä siis ja siihen herkistystä =D

Iltaa kaikille, en ole jaksanut hirveesti kirjotella kun ei ole ollut mitään kerrottavaa :(.
Joten perjantaina meen gynelle(epäilen tulehdusta), valkovuoto jatkuu vaan + haju ongelmat. Suihkusta kun tulen pois niin haisee saman tien, yöks! Muilla ollut samankaltaisia ongelmia?

Kummityttö synty 25.2 <3

Kp 12

Perhoska - Noi sun oireet kuulostaa siltä et olis menkat alkamassa, TAI että plussa ilmestyis ;) eli mun mielestä ihan 50/50 :P Millon ajattelit testailla ? Jännäilen täällä jo sun puolesta :)) Plussatuulia nyt sinne !! +++ <3

No nyt jo mieli taas parempi, aina hetkittäin tollasia yyber vitutuksia :-( toivotaan parasta vaan :-) tätiä ei näy edelleenkään, menkkatuntemuksia kyllä mahassa, taitaa olla taas pidempi kierto tulossa. Harmi kun tää kierto tuntuu olevan niin sekasin nykyään, ei oikee edes tiedä koska testailla yms... ovulaation tikutukseen en ole ainakaan vielä lähteny kun toi peittoheiluu ihan kiitettävästi kotona. Nyt siis vaan odotellaan... Ja se aika on taas niin niin pitkä.
 ROUSME olet ihanan positiivinen :-)

Huomenta kohtalotoverit! <3

Kirjoittelin muutamia kommentteja erinäisissä ketjuissa täällä kirjautuneena sisään ja kaikkiin ilmestyi kirjoittajaksi Vieras ?!? Joten siltä varalta, että sama käy tässä; olen vuononvaltiatar :) :) Kauheeta paranointia :) :)

Kp 21 dpo 5. Jotenkin melko vähäiset odotukset tälle loppukierrolle.. En tiiä, alkaako yrityskerrat ja jatkuvat pettymiset laukaista tän... mutta ainakin tällä hetkellä mieli vähän maassa... Odotetaan vajaa viikko, niin ääni kellossa ihan eri :)

kiiki87; pahoittelut negasta! On raskasta aikaa, kun tuntuu vaan siltä, että pää repee, kun ei vaan raskaudu :(
Virkkuli; harmittelut, että nälkä ei ole vieläkään helpottanut oireena : / Mutta hyvä, että lekuriaika on tänään, tsemppiä siihen! Ja tsemppiä myös testailuun! :)
jessica3; hienoa, että yöt ovat takana :) Pääsee nauttiin vaihteeksi vapaista :) Hienoa, että teillä on motivaatio pupuiluun ja muutenkin arkeen kohdillaan <3<3
omppuf; joo, tylsä vaihe tää ihan oviksen jälkeinen aika.. ei edes vielä feikkioireita :) :) Onneksi iltaa kohden päänsärky hellitti! Hienosti sinäkin olet savuttomana pysynyt; peukku siitä!
mame; nam nam; mitäs leivoit eilen? :) Toivottavasti jotain hyvää sinulle ja miehellesi :)
Rousme; kohta sinäkin pääset jännäileen loppukiertoa oikeen kunnolla! :) :) Ja oot aivan oikeessa, uusi pakkaus pitäis meidän saada! :) Odotan sitä innolla :)
Perhoska; Ihana tuo sinun ihana olo <3 Kumpa kertoisi pienestä asukista :)
Josma; Itsellä ei ole ollut vastaavaa.. toivottavasti gyne osaa auttaa! :)  Ikäväähän tuollainen on! Sinunkin kiertosi on jo ovishetkillä kaiketi? :) Ajattelitko tikutella vai mennä tunteen mukaan? :) Onnea kummitytön syntymisestä!
pikkutonttu; harmittelut kuitenkin tädin tulemisesta! :( Mutta nyt käytte uuden kierron kimppuun kaikin keinoin <3 Hyvä siitä tulee! :)

Tulin pikaisesti kommentoimaan. Mulla alkoi eilen menkat ihan itsestään. Kierto oli huimat 40 päivää. En ehtinyt edes niitä teroja hakea. Eli nyt innokkaasti uuteen kiertoon. Masentelut on masenneltu ja nyt tämmöinen kehon puhdistautuminen päälle. Tämä kierto on itsensä huolehtimiselle, urheilulle, hyvin syömiselle ja reippailulle. Aloitin eilen työt uudessa työpaikassa, eli varmaan tässä on muutakin mielessä kuin pelkkä yritys. Eli nyt mennään kp 2/30-40.

Onko Dark muuten jo raskaana, kun ei näy? :)

Rousme mun testit on vielä postin hoivissa, joten vähän aikaa joutuu vielä jännäämään. Tai on mulla toi digitesti tuola kaapissa, mut sillä testaan sitten varmistuksen varmistuksen varmistuksen :D

Huomenta kaikille!
Joo täällä on nyt tällänen positiivisuus puuska päällä yleensäkin kaikkeen elämään, nyt tullut paljon hyviä juttuja ja uutisia tässä muutaman päivän sisällä....ja tulipa taas kesäks suunniteltua yks ihana matkakin eilen johon lähtee ystäviä mukaan nimittäin mulla pärähtää sillon 30v täyteen.... :) täytyy yrittää olla mahollisimman positiivinen ettei kovin paha ikäkriisi iskis :D ja lisäks tajusin et oon ihan vanhimpien joukossa täällä palstalla, jaiks! onneks mieleltäni nuorempi ja oon päättäny et tuo seuraava ikäkausi ei tunnu missän! ja kroppaki nyt kuosissa, ainoo syy painon nousulle saa siis olla mahan kasvaminen...
Katotaan vaan loppukierrosta kun se masennusvaihe taas iskee....mut toistaseks elämä hymyilee ;) ainoo asia siis niinkuin joku sanokin on se plussan puuttuminen ja se tulkoot ennen kesäkuuta, olen enemmän kuin valmis ja mielelläni vietän juhlani pieni ihme matkassa <3

Tsemppiä kaikille hirmusesti <3 jänniä aikoja taas moni elää, toivotaan plussatuulia oikein urakalla....
tuolla etusivulla oli tuo juttu tuosta valoistasta ajasta ja keväästä/kesästä että vaikuttaako hedelmällisyyteen, mä oon ihan varma että vaikuttaa vaikka tieteellistä tulosta ei kauheesti ookkaan....onhan ihmiset virkempiä ja jaksaa touhuilla ja varmaan stressikin hellittää monella niin tottakai sen on vaikutettava...jaksetaan ainakin uskoo siihen :)

Ei hätiä mitiä, jessica3, 30 vee ei ole tähän maailman aikaan vielä ikä eikä mikään. Mun suvussa naiset on ryhtyneet kautta linjan lapsentekoon kolkytjarisat-iässä ja hyvin ovat tenavia saaneet. Pikkuserkkukin pyöräytti kuopuksensa 46 vuoden iässä. Itse ilmeisesti olen joku tilastollinen poikkeus tässä porukassa mutta nyt on kyllä semmoinen fiilis ettei tätä tilastopoikkeamaa jatku enää kauaa vaan kohta saadaan Pikkupupu. Täytän kohta 35 ja lapsettomuusklinikan lääkäri sanoi että on vielä oikein hyvin aikaa saada perillisiä perheeseen.

Täällä on kp 9 menossa ja tärppipäivät lähestyy. Koska ruokavalion syynäämisellä ja täydellä absolutismilla ei ole tähänkään asti ollut niin mitään vaikutusta yhtään mihinkään, päätin etten tässä kierrossa mieti ollenkaan noita asioita vaan syön mitä vaan haluan ja otan lasin punkkua tai peräti viskipaukun jos siltä tuntuu. Mulla on lääkärinkin mielestä sen verran perusterveelliset ruokailutottumukset ja pienimuotoiset alkoholinkäyttötavat (luokkaa annos per viikko) ettei ole syytä stressata niistä. Pikkupupu tulkoon tai olkoon tulematta mutta tämä tyttö nauttii nyt keväästä!
Rentoja tunnelmia ja kevätplussia kaikille! + + + + + +

Heippa kaikki!

Täällä on menossa tylsä vaihe eli oviksen bongaus. Nyt on menossa kp7 ja haaleaa viivaa näyttelee. Voi kun se vahvistuis pian :)

vuononvaltiatar: sieltä ne dpot vaan kasvaa :) toivotaan, että tärppi kävisi tällä kertaa <3

Kiiki87: pahoittelut! Voimia uuteen kiertoon ja yritykseen :)

Virkkuli: täällä on sormet ja varpaat pystyssä, jotta plussaa tulisi :)

jessica3: meillä onkin noi kiertopäivät lähekkäin.. toivotaan molemmille pelkkää plussaa :)

Rousme: Jospa siellä olisi tapahtunut jotain ja pääset kohta vastaanottamaan plussan testiin!!

Ja kaikille muillekin sitä plussaa nyt tulemaan!!

Täällä ei tätiä kuulu, menkkatuntemuksetkin vähäiset. Voi kyllä johtua tästä järjettömästä unen puutteesta, yövuoron jälkeen päivä koulutusta ja meinaan vielä iltaan asti kituuttaa hereillä. Täytyy testailla ehkä huomen uudestaan jos ei vuoto ala, toivottavasti ei ala! No onneksi kevättä rinnassa eikä oikeestaan edes harmita... turha ressata yhtään.

Jessica3: Olipas ihana sun viestis. Se huoku niin herkkää kauneutta! Ihanaa kun olet noin levollisin mielen raskautumisen suhteen! Itselläni voisi olla tyyneydestäsi jotain opittavaa. :)

Catriona: Juu se on totta ettei totaali kieltäytyminen ole mistään kotoisin ja on hyvä, että nauttii elämästä. Itsellä vain ei ole alkoholi enään maistunut. Voi tietysti olla, että kun nuo terassit tuolta aukeavat voi mieli muuttua ja sen suon itselleni jos niin on. :) Paitsi tietysti jos pikkuinen ilmottaisi tulostaan, mutta niitä pitää mietiä sitten!

Lille:
Onnea ovisken bongailuun, kyllä se sielttä vahvistuu! :)

Kiiki87: Onnea tastailuun ja plussatuulia sinne paljon!!+++

Nia: Pitkä kierto sielläkin. Onneksi silti alkoivat, että pääsette uuden kierron pariin! :) Itselläkin kierto venyi poikkeuksellesi kp 33, vaikka ei se loppujen lopuksi montaa päivää heittänyt vaikka ehdein jo hermostua. :) (liekö siinä syy) Normaalisti kierto ollut lähes aina 28  vain pari kertaa 29 päivää. Mut nyt poikkeuksellisesti näin.

Vuononvaltiatar: Onpas omituinen sattuma, että samalla nimimerkillä. :) Kiitos kannustuksesta, juu toivotaan että tulee toivottu tulos tai sitten ei tulava nuppu synny tämän vuoden puolella, mutta hyvä vuosi on 2013 kin. :) Toivotaan sinnekkin oikein paljon plussaa!! +++

Ihana ilma ulkona. Täällä vapaapäivä ja viimeisiin tentteihin lukua.. Hieman jännitystä sen puolessa ilmassa, mutta muuten oikein ihana olo. Kyllä aurinko on vaan ihana! Tulisi jo kesä. :D

kp 5

Takaisin