Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jessica3: Täällä on jo suunniteltu nimet valmiiksi, puolisen vuotta sitten ku yritys alko :D Ei oo sulla pitkä enää reissuun :)
Eiköhän tässä kuussa toivottavasti saada monta plussaa, ja koko ajan valosampaa kohti mennään :)
Virkkuli: oon aina tahtonu koittaa joogaa, vaan täälllä kunnas ei sitä oo järjestetty, tai on mut se on heti semmonen että sun pitää vuodeksi siihen sitoutua... ehkäpä joskus tulevaisuudessa :) Toivotavasti siellä jäis sittenkin täti tulematta, ja plussa ilmestyis <3

on: tänään ovista testasin samaan aikaan kun eilen, mut nyt tuli vain haamun haamun haamu viiva.. onko tuo normaalia? ku aattelin jot se ois eilisestä vaan tummunu, mut ei haalentunu vain... emoticonku eikai mulla ny viä ovis oo voinu olla... täytyy testata tänään illalla ja huomenna aamusta uudestaan.. :)
Tänään saapi toimia ammana ja huomenna saakin jo pakata :) enää 2 päivää niin pääsee tuulettumaan <3

Perhoska: Niin kyllä se itelläkin on se "hetinyt" asenne vähän laantunut, mutta aina sitä silti toivois että tärppi ois käyny..:)
vanilj: No se on aika yksilöllistä kuinka se tummuu..Mulla se tummuu aika tasaseen tahtiin. Yleensä sit ku on puolet haaleempi ku kontrolliviiva niin ovis on odotettavissa parin pvän sisään :) Testasithan molemilla kerroilla samaan klon aikaan? Ja kai se muutenki se pitoisuus voi alussa vähän heitellä...
jessica3: Itellä menee nää vloput melkein aina töissä. :P Eikä nyt vielä raskaaksi 2013 yhteisöö pystyyn laiteta ku vasta sitten jouluna. Ku mä oon ainaki ymmärtäny niin että tässä yhteisössä on tarkoitus raskautua vuonna 2012. Et ei väliä vaikka vauva syntyis vasta 2013 :)
Itellä kans ollu nimet tiedossa jo monta vuotta :D Harmi vaan ku niitä ei oo vielä päässyt käyttämään.
Virkkuli: Toivottavasti oireet johtuis siitä kivemmasta jutusta :)

Omaa: Kp 12 menossa. En tiedä johtuko vyöhyketerapiasta vai onko taas joku hormoonimylläkkä menossa, ku tänään taas testasin ovista niin testiviiva oli melkein jo yhtä tumma ku kontrolliviiva. Eli ovis oliskin nyt sitten joko kp 13 tai kp 14. Tavallisesti ovis ollut siis kp 16. Täytyy tänään sitten illalla pupustella ku töistä pääsen ja huomenna ja ylihuomenna jajaja varoiks varmaan sitten vielä sitäkin seuraavana päivänä..:D

Aurinkoista aamupäivää kaikille!!:)

Omaa: Mensut siis tosiaan alko eilen iltapäivällä, olin ihan maani myynyt hetken..sitten päätin piristyä:) ostin hiusvärin ja aattelin että se piristää, ja niin kävikin..nyt jo innostunut olo uudesta kierrosta :) Painon pudotus kuuri alkaapi tänään, lohisaalaatti menuna :) lenkkeilykin pitäisi saada taas käyntiin..tarkoituksena saada ennen ovista eli kolmen viikon sisään ainakin 3-4kg poijes.. tässä kuussa ajattelin et tikutan kuitenkin oviksen koska muuten vaan hermoilen onko sitä ollu ollenkaan ja on helpompi tietää millon menkkoja oottaa tulevaksi...muuten yritän keskittyä keväästä ja aurinkoisista keleistä nauttimiseen <3 :) 

Iissa, meillä siis kierto taas samoissa, mullakin eilen kp 1 :) <3

Kiiki87, Ensimmäiseksi TERVETULOA! :) ja iso hali sekä pahoittelut km:sta. Toivotaan että aikasi täällä on lyhyt ja saatte pian sen toivotun plussauutisen !

Jessica3, täälläkin tosiaan mensut alko eilen, toissapäivänä tuhrutti vain pikkuriikkisen, eilen vähän enemmän ja illan suussa TULVI :) joten täälläkin varmaanlyhyeksi jää, muuten tällä menolla vuodan kuiviin!Itsekkin oon papassa käyny joka vuos vaikka pakko ei oo ollu..ja nyt syksyllä gyne ultras alakautta kaikki, joten siltä osin rauhallinen mieli on :) voikun plussa saataisiin, niin että päästäisiin sinne joulukuisiin, koko konkkaronkka!!:)

Rousme, muuten en osaa auttaa muutakun että itsellä ainakin joka kierrossa on jotain erikoista/omituista jota ei oo aijemmin havainnu...:O ootko testannu varmuudeksi ettei ois ollu valemenkat? :O

Perhoska, tsemppiä testailuun kun sen aika tulee..ja plussia tietenkin!

Vanilj: Jospa kohta ois jo O-hetki lähellä:) tsemppiä sinnekin metästykseen :) <3 mullakin tuli tikuilla aluks tummempaa sit vaaleempaa ja taas tummempaa ennenkö sit selvä plussa, joten kaippa ne hormonitasot heittelee aina ennen plussaa...

Mame, tsemppiä nyt loppukiertoon <3 Nyt sitä plussaa tilaukseen, sormet ja varpaat ristiin et nyt se tärppää!!! <3

Virkkuli: ei plussaa ainakaan tässä kierrossa =/ mutta eteenpäin sano mummo lumessa :) Ja sinne toivon kauheasti nyt sitä plussaa!!!! <3

Melina kp2/31-33 yk5

mame: kuulostaa hyvältä suunnitelmat :)) Kyllä kuulostaa tehokkaalta tuo vyöhyketerapia, täytyypä katsoa josko sitä menis itse kans :)
MarinaMelina: pahoittelut tädistä :/ hyvin oot saanut ittes tsempattua uuteen kiertoon :) Hyvältä kuulostaa suunitelmat. 

Eli taitaa olla ihan normaalia tuo että ei tummukkaan viiva tasasesti. Ihan samaan aikaan testasin, että vika ei siinä pitäisi olla. :) mut ei auta kuin testailla miten se viiva muuttuu :)

Heippa vaan kaikille, pitkästä aikaa viikonloppu vapaa .-) pilkillä käyty jo, olipa vaan kylmä tuuli :-( taas tuli vauva uutisia mur... mikähän siinä on tällä palstalla kun on lukenu vauva uutisia olen aidosti oloinen vauvautuneen puolesta, mutta näin kun joku ystävä kertoo uutiset, ensimmäisenä tulee ison iso kourasu sydämestä, miksi en sitten minä? vaikka tietysti myös olen onnellinen lopulta muiden puolesta ja olen myös edelleen luottavainen että saan oman lapsen vielä. Elohiireni on taas palannu, tässä kierrossa siis oletetun oviksen jälkeen monena päivänä elohiiri vasemmalla puolella Kyljessä! mä ja mun todella oudot vaivat. Uskon vahvasti kuukautisten alkavan huomenna tai maanantaina. 

KAIKILLE PLUSSAA JA PALJON!

Iltapäivää!!
Jestas mikä upee keli tuolla! jos toi ei oo kevään tuloo niin ei sit mikään emoticon  harmi kun oli viä vähän kylmä, ei voinu jäädä kuitenkaan paistatteleen puistonpenkille, voi olla et ois arse jäätyny :D
Mun lenkkeilyhetken pilas ainoostaan se et tajusin et meijän naapurin teinipariskunta on saanu vauvan! Naurettiin viä talvemmalla vitsinä miehen kaa et kai se tyttö on paksuna kun ihan niinku ois paksu talvitakki vähän kiristäny...sitä kun ei kauheen usein nää tossa rapussakaan...mieski sano sillon et ei kai ny voi olla....noh nyt oli ilmestyny vaunut alas ja ihan niinku kuuluis jotain vauvan ääniä....täähän tästä nyt viä puuttukin...en ees tiä minkä ikäsiä on mut naamat kukkii ja ajelee mopoautoilla....tää ny ei oo mun mielestä ihan reilua!

MAME: apua kuin hölmö oon emoticon millähän logiikalla mä tota laskin....siis ihanaa et pysytään täällä ja korkeintaan siirrytään sit tammi -2013 vauvoihin jne.......ja sehän olisi vain suotavaa...kai tää kuumeilu tekee jo ihan höperöks :)

MELINA: Iso hali <3 nyt vaan nää mega oudot kierrot ei ollut sitä varten....jospa tää oli sellanen harjotuskierros missä kroppa haki vaan niitä oireita :) ja hieno homma toi painonpudotus, nyt myös mahtavat ulkoilukelit et oikein innostaa liikkumaan...toivottavasti sullakin jää lyhyeks tätin vierailu ja ennenku huomaatkaan niin uusi aika koittaa.....mullakin jo kp 5 ihan huomaamatta...Kiva et uudesta tukasta tuli hieno! sellanen kyl piristää aina! mä meen muuttumileikkiin sit reissun jälkeen kun aurinko haalistaa ensin loputkin, luxusta :)

Kaikille muille jännittäjille paljon tsemppiä! Nyt täytyy mennä peseen unihiekat pois naamasta ja kehittää jotain ruokaa kun murunen tulee töistä :) kunnon kotivaimoilua siis.....

Hyvää lauantaita leidit! :)

Kp 18 menossa ja dpo 2. Tänään en ole enää testannut liuskoilla... eikai se kakkosviiva voi tummeta, vaaleta ja sitten taas tummetakaan? Eikös se voi pysyä tummana, muttei sitten muuta? :) Sitten ostin taas hetken tauon jälkeen karpalomehua, nam. Mulla menee aina nää vähän sykleissä, mitä mehuja ostelen :)

mame; Hyvä tietää, että terapiaa voi tehdä missä kohtaa vaan :) Ehkä tosiaan mahdollisessa ensi kierrossa kokeilisin :) Ei sitä koskaan tiiä. Toivottavasti tuo terapia auttaa sinun lantion alueen kireyttä :) :) Sielläpä on ovis tulossa nyt tässä kierrossa aiemmin! :) :)
Perhoska; toivottavasti menkat pysyisivät kuitenkin poissa! :)
vanilj; hmph... kylläpä ovis ollut aikasin jos siitä johtui.. voihan toki olla, että oli vaan pissa vähemmän konsentroitunutta eli haaleempaa.... tai jotain :) Jatka toki vielä tikuttelua :)
jessica3; kaikki porukat vaan tuonne marraskuisiin tai joulukuisiin <3 kannatetaan :) :) Ootko hommannut aamukamman matkaa odottaessa? :)
Virkkuli; toivottavasti menkat eivät alkaisi ja säryt ja kivut johtuisi jostain ihanasta <3
MarinaMelina; harmittelut menkoista! mutta hyvä, että sait mielen nopeasti piristymään! Ja muista, että jossei oireet häviä vuodon loputtua, aina voi testailla vielä <3 Jaksamisia!
kiiki87; tsemppiä vielä ihan loppukiertoon! Ei ne menkat välttist sieltä tule <3

Vuononvaltitar: Jos oot kunnon plussan siihen O - tikkuun saanu niin kyllä se sitten plussa on :) <3 Mulla ainakin ensin oli haalee viiva, sitten hieman tummempi, sitten taas hieman vaaleempi ja sitä rataa ...ennenkö sit oikeeta plussaa ennen rupes tummumaan ja sit tulikin kauheen kirkuvan punaset viivat..:) Mutta tota heittelyä ei ees huomaa olevan jos rupee tikuttaa just oviksen alla, mä tikutin reilun viikon ennen ovista ja mulla se heitteli tollai ennekö sit oikeeseen aikaan rupes kunnolla tummumaan...

ja kiitos tsempistä :) enpä usko et uudelleen testaamiseen aihetta on kun vuodan kohta kuiviin :) eipä ne sillon mitkään "valemenkat" varmaan ole =/ mutta uutta matoa koukkuun   tsemppiä sinne nyt loppukiertoon <3

Aurinkoista päivää kaikille!! emoticon

Pariin päivään en oo ehtinyt kirjotella, lukemassa olen kyllä käynyt :) Tänää koirien kanssa aamulenkillä tuli ihana tunne siitä, että kevät on lähellä! Ja plussia sitä mukaa sais alkaa tulemaa kaikille täällä palstaileville! :)
Mulla siis nyt kp 23 ja jotain pientä alavatsakipua on ollut, eilen nukkumaan käydessä en voinut käydä kyljelleni kun tuntu niin ikävältä alavatsassa. En tiedä, ihan ku olis koko aika jotain menkkaoireita.. jotain muutakin pientä on ollut.. mut en nyt uskolla niitä oireiks vielä luokitella.. tälläset kai voi kuulua ihan normaaliinkin kiertoon ? No senhän näkee sitte.. toivon tietenki et jotain tapahtuis.. <3

Lille - Harmittelut tädin vierailusta :( Toivotaan että uusi kierto tuo plussan tullessaan!! :)

vuononvaltiatar - Onnea oviksen bongaamisesta! :) Ja nyt ootte ainakin saanut sen hyödynnettyä.. toivottavasti olis nyt tärpännyt ja saisitte sen plussan!! <3

Cartiona - Ehkä se tärppi käykin helpommin, kun ei stressaile liikaa! :) Ehkä jo tästä kierrosta ?

Nia - Suuret pahoittelut :( Tsemppiä ja toivottavasti saatte pian uuden plussan <3

Rousme - Toivottavsti tärppää!! :) ++

MarinaMelina - Harmittelut saapuneen tädin johdosta :(( Ja tsemppiä uuteen kiertoon! <3 Tästä kierrosta saa se plussa luvan tulla!!

Dumbo. - Joko oot tehnyt testin ? :)

mame - Kiva lukee noita tilastoja :)) ja kuullosti kyllä ihanalta toi vyöhyketerapia! Ja mielenkiintoista uutta tietoa, kiitos siitä! Toivottavasti nyt se tärppi kävisi <3 !!!

Miinuska89 - Oon kanssa jostain lukenut, että painonpudotus auttaa raskautumaan :)

Iissa - Koitahan parannella siellä <3 ja toivottavasti tärppi käy seuraavasta kierrosta sitten!

Virkkuli - Toivottavasti se täti pysyy pois!!! :) Ja tärppi olisi käynyt!! ++

j3nni - Loma teki varmasti hyvää :) Aika erikoista tuo tuhruttelu.. niin.. mitähän se sitten olisi voinut olla ? Harmittelut negasta :( Ja tosiaan naisen kroppa on sitten kummallinen :D

jessica3 - Harmittelut tädin saapumisesta :( Ja onnea nyt uuteen kiertoon!! <3 Jospa uusi kierto on juuri SE kierto!! Ja eipä tosiaan kauaa enää lomareissuunkaan :)

marusia21 - Vyöhyketerapia kuullostaa kyllä niin tehokkaalta, että miksipä sitä ei kokeilisi! :)

omppuf - Toivottavasti olis nyt tärppi käynyt! :)

vanilj - Onnea hääpäivän johdosta! :) Ja toivottavasti se plussa sieltä pian tulee <3

pikkutonttu - Ompas sulla kierto siellä pitkittynyt :/ Teitkö jo uutta testiä ?

Perhoska - Toivottavasti siellä olisi nyt tärppi käynyt <3

kiiki87 - Tervetuloa!! :) Pahoittelut keskenmenosta ja toivottavasti tärppi käy pian!

Iski hirrrveeee väsymys ulkoilun jälkeen, pakko oli kuitenki tänne tulla kirjottelee ja lukee teidän kuulumiset <3 .. jospa nyt pikku päikkärit :)

MarinaMelina Pahoittelut mensuista =( Hiuksien tuunaus piristää kummasti, huomasin sen itsekin eilen kampaajalla käynnin jälkeen.

kiiki87 Täälä kanssa kourasun kera saanut kaksi vauvauutista tällä viikolla. Toiselle toka lapsi tulossa ja toiselle jo viides. Jälkimmäiselle en enää jaksanut olla iloinen, otti vaan päähän niin kamalasti. Kirjoittelen myös toisella palstalla ja sielä kanssa monta plussaa tullut muutamassa päivässä. Ensin jaksoi iloita, mutta nyt live-uutisten jälkeen joutuu pidättelemään itkua jokaisesta plussauutisesta lukiessa. Päätin juuri, että onnittelen vasta kun oikeasti se onnen tunne toisen puolesta tulee taas. Omaa aikaa nyt hetki märehtiessä.

ON. PÄivä mennyt vieraillessa äidillä ja siskolla. Hain myös muuttolaatikoita autokuormallisen,jotta pääsee kunnolla pakkaushommiin. Ilmasta en kauheasti kerennyt nauttia, mutta tuulikin kyllä sen verran kamalasti, etten ulkona olisi kauaa viihtynytkään. Vauvauutisia tulvii ovista ja ikkunoista ja naulaan ne kohta kiinni kun ei kestä enää pieni sydän tätä. Mahassa nippailee vähän väliä, erityisesti kantaessa jotain. Lisäksi meinasin purskahtaa itkuun kun kuuntelin radiota jossa joku puhui onnen hetkestään, ihan vain pienimuotoisesta ja minä ihan että voi kun ihanaa niisk xD ihan sekasin on hormoonit syystä tai toisesta :D

MarinaMelina - Miten valemenkkojen testaus siis tapahtuu ? Vaikka sulla nyt nuo menkat alkoi, niin hyvä että osaat olla positiivinen, ja jotenki tuli tuttu tunne ku luin että sait intoilu fiiliksen urheilla ja tehdä kaikkea mukavaa :) itselle käy näin myös! Plussatuulia nyt sinne jos vaikka tällä kierrolla sit tärppäisi. ;) <3

OMAA: Outoa outoa. Oon nyt juonu tässä kierrossa ensimmäistä kertaa elämässäni greippimehua ja ovulaation pitäis Vau-tilaston laskurin mukaan olla kahen päivän päästä. Oon juonu myös karpalo mehua :) Nyt kuitenki tänää on vihlonu ja pistelly masua aivan oudosti. Oonki sit miettiny et jos nää onkin oviskipuja, mitä en oo koskaan ennen tajunnu. Ja pupuiltu ollaan viimeksi toissa yönä joten mietin et jos se ovis nyt tänään on niin "kerkeekö" tänään vielä pupuilla, ts. olisko siitä hyötyä.. ? Sitä paits, maistan välillä metallista makua :o

MarinaMelina: Pahoittelut tätskystä. Ite ajattelen muuten samalla tavalla oviksen tikuttelusta.. :)
Niin ja kiitos tsempeistä <3
vanilj: Joo kannattaa sitä vyöhyketerapiaa ainakin kokeilla. :)
kiiki87: Mä niin tiedän ton lievän katkeruuden tunteen. Samaa olen itekin tuntenu ku kaverit saa vauvoja. :/
jessica3: EI oo reilua! pistää ketuttaan tollaset. Ja ei se sun höperöintis haittaa :D
vuononvaltiatar: karpalomehu on kyllä munkin herkkua. :) Ei tuu hiivaa tai pissatulehduksiakaan ku sitä juo.
Isabell: Voi ku nuo olis raskausoireita! :) <3
Perhoska: Toivotaan että hormoonit olis sekaisin sulla siitä hyvästä syystä :)))
Rousme: Metallinmaku suussa on raskausoire! Entä jos ootkin jo raskaana edelliskierron jäljiltä? :) hiii jännittävää...

Omaa: Oottelen tässä miestä kotiin että päästään humppaamaan :D Tulis jo että pääsen nukkumaan. Huomenna ku pitää taas herätä aamuvuoroon. :/ Nyt en halua jättää mitään sattuman varaan.... :D

Iltaa vaan!
niin nää yövuorotkin on menny nopeeta, viimestä viedään :) justhan mä vasta alotin.....

Rousme: kuulostaa kyllä mielenkiintoselta toi sun tilanne...sulla siis oli menkat tässä normaalisti? en nyt tarkkaan muista mitä aiemmin kirjotit....sehän oiskin mahtavaa jos ois jo viimekierrosta käyny tärppi...

Mame: Hih, antoisaa ehtoota sinne sit vaan ;) juu ja ei kun se on toimittava sillon kun hetki on :) ja jaksamista huomiseen herätykseen! se on aina sunnuntai aamuvuorot nii masentavia kun koko muu maailma tuntuu nukkuvan ja ite vaan täytyy lähtee töihi....mietin sua sit lämmöllä kun ajelen kotiin nukkuunemoticon

Perhoska: siellä nyt hormoonit hyrrää oikein urakalla...hmm..voi kun johtuisi syystä <3

Vuononvaltiatar: kyllä täällä kovasti jo lasketaan päiviä ;)

Ja muille tietenkin kans mukavaa viikonloppua ja plussa-aaltoja! Kommentoin taas paremmin kun päivittelette :)

Jessica kp 5 yk 5.  (kierron pituus nyt ihan ? koska heitelly niin paljo mutta välillä 28-33 :)

Siis joo eli oli menkat ja alkoki ihan oikeena päivänä ja kesti yhteensä kp6 saakka. Apua en kyl mitenkää usko että olisi tärpänny viimekierrosta :o tosin viime kierron aikana/sen jälkeen en oo testaillu kertaakaa. Ehkä täytyypi nyt ootella tää pari viikkoo ja sit testata. Oon viel lähössä kuun lopussa etelään ni olis siellä kiva tietää että onko vauva tulossa vai ei :) eli tietäis et voiko ottaa yhtään vai eip.. :P

Kiitos kaikille tsempeistä! :)<3

Vuononvaltiatar: Onnittelut oviksesta ;)! Älähän enää testaile, menee vaan pää sekasin jos viiva näyttää yhtään tummemmalta kun edellisenä päivänä! :o Nyt vaan jännäilemään ja hirmuisesti plussatuulia sinne +++

Rousme: Kuulostaa mun mielestä ihan normaalilta menkoilta.. toki tapauksiakin on (harvassa) joissa onkin ollut raskaana vaikka menkat on tullu, useimmissa vaan vuoto on ollu erilaista kun normimenkoissa. :) Hirveästi onnitteluja savuttomasta elämästä :)

jessica3: Nyt kun kierron ensimmäisistä päivistä selvitty niin voi hyvillä mielin ootella ovista ;) Paljon myönteisiä pupuilutuulia sinne! Tiedän miten inhottavia nuo teiniäidit raskaana jutut on kun omia toiveita on jo tarpeeksi takana :) 

mame: Hirveesti hyvää tuuria matkaan pikkusotilaille :) Toivotaan että tärppää/kiinnittyy ja plussa tulee :)

Perhoska: Paljon kestämistä muuton keskelle ja toki myös niihin vauvauutisiin! Sillon kun oikeen rupeaa korpeamaan niin kannattaa vaan ottaa vähän etäisyyttä ja sulatella muutama päivä itsekseen uutisia. :/ Jospa haikara tästä kierrosta sinnekkin toisi toivotun paketin <3

Isabell: Plussatuulia jännäilyihin ;) Kaikki tuntemukset lasketaan!

MarinaMelina: Kuulostaa ihan semmosille menkoille, jotka tulee kierrossa jossa ovis on tapahtunut :) Kuitenkin paljon pahoittelua että jouduit uuteen kiertoon :(

kiiki87: Pahoittelut teidän menetyksestä! :/ Plussatuulia näihin kierron viimeisiin päiviin ++
vanilj: Onnea oviksesta! Kommentoinkin muuten tuolla toisella "puolella" :D

Virkkuli: Kuinka kävi? Testasitko vai alkoiko hilloilu? :o:o :)

j3nni: Täysin samaa mieltä! Kropat osaa olla joskus melkoisen haanuurista :o Toivotaan että teillä tasaantuis jo nyt heti..

Omailu: Arvon täällä aloittasko terot vai ei.. taidan olla enemmän ein kannalla. Vaikka kierto sitten ehkä venyykin jos nyt ei tärppää ja miksipäs tärppäis kun ei tässä aiemminkaan.. :D

kp15/23-36 dpo5

Sunnuntai-aamuja. : )
Halit negan saanneille, aletaahan saada niitä plussia nii on paljon virkeempi olo kohti kevättä : ) eli plus plus plus puuhkin sinne päin jokaiselle!! : )

Täällä loppu se tuhruvuoto nyt perjantaina eli kp 29. Nyt siis kp 31, ja en oikein tiedä.. onko mulla siis jo uusi kierto alkanut jo tuolloin kp 20 ku alko tuo tuhruttelu, vai odotanko nyt kunnon menkkojen saapuvaksi?! Viikko sitten otin vikan teron, joten luulis sitten sen kunnon vuodon alkavan, aika piankin jos on alkaakseen.. eikö? Vai oliko tuo tuhruttelu sitte jo menkkavuoto? ken tietää. Mutta kun se ei ollu yhtään menkkavuodon olosta!! Oli tosi limasta ja vaaleanrusehtavanpunasta, välillä oli kyllä ihan vertakin mutta enimmäkseen venyvää sellasta "värillistä" joustavaa-limaa.. Ja kaikki tää mitä tuli ton 9 PÄIVÄÄN AIKANA, olis mahtunu varmasti kolmelle-neljälle pikkuhousunsuojalle. Ja välillä vuotoa ei tullut ollenkaan, välillä tuli pöksyihin-asti mutta enimmäkseen pyyhkiessä jäi paperiin.. että ota ja tiedä.
Taidan huomenna soitella sille mun lekurille joka noita teroja määräsi, ja kyselen vähän, että mitä on mieltä, missä mennään. Jotta osaisin alottaa tän vika teroannoksen edes suht sinnepäin kun pitäski.. : D

Aurinkoista sunnuntaita ja mukavaa alkavaa viikkoa :)

vuononvaltiatar Juu, kyllä sitä tässä aikain saatossa on oppinut ponnistamaan uuteen kiertoon iloisin mielin! =) Nyt kun sen ihan varmuudella jotenkin tiesi että se uusi kierto tulee, niin osas varautuakki siihen jo! :) Ja varsinkin vielä nyt kun kroppa toimii ihan itse! :D Ei tarttenu ruveta teroilla leikkimään! :D

Melina Ihan huippua! Päässään taas piinaileen yhessä! :D <3

Ja kiitos kaikki taas! Ja ihan hirveen paljon tsemppiä kaikille! Aivan ihana päivä, aurinko paistaa ja ja ja kaikkee! Kevät tulee sittenkin! <3 :D

Hyvää sunnuntaita väelle! :)

Ystävämme päänsärky ja kuumotus ovat palanneet meikän arkeen... Ilmeisesti ovat tuon oviksen tekosia.. niin kuin viime kierrossakin. Tosin viime kierrossa nää fiilikset seurasi kierron loppuun saakka : / Toivottavasti ei tällä kertaa... ei hirveesti viitteis Panadolia napsia... varsinkin kun yks 500mg ei tee mulle yhtään mitään.. Oon aina syönyt Buranaa, mutta oon tän reilun vuoden aikana koittanut totuttaa itteni Panadoliin :) :)
Kp 19 siis meneillään ja kaiketi dpo 3. Nyt vaan sitten odotellaan. Nice...

MarinaMelina; kunnon plussaa en saanut. Melko vahva kakkosviiva tuli kp 16 aamupäivällä ja 8h kuluttua testauksesta kakkosviiva oli melkeen hävinnyt.... : / Siinä välissä huipussa kaiketi sitten ollaan käyty :) Ammupäivällä joka päivä melkeen ton viikon ajan tikutin, viivat nätisti vahvistuneet, ei onneksi hyppineet :)
Isabell; voi että, olisi niin hienoa jos teillä heti tärppäisi!! :) :)
Perhoska; pahoittelut pahasta mielestäsi! <3 Eipä niille tunteille tosiaan mitään mahda... Niin kamalalta kuin se välillä saattaa tuntuakin. Ei voi muuta kuin toivoa oman vuoron pian tulevan :)
Rousme; ehkä nuo olivat nuo tuntemukset ovista edeltäviä tuntemuksia :) :) Tsemppiä hyödyntämiseen! :9
mame; toivottavasti vti:t pysyisi poissa... muistan, että mulla oli joskus tarhassa kerran vti, eikä ollut yhtään kivaa :( :( Toivottavasti saitte miehen kanssa pidettyä hauskaa ;-)
jessica3; toivottavasti ovis antaa sitten viitettä kierron pituudesta ;-)
omppuf; kiitos kannustuksesta! :) Sinne tsemppiä nyt odotteluun. Toivottavasti et noita teroja tarvitsisi :)
j3nni; kuulostaapa tuo sinun tilanteesi tosi harmittavalta :( Oletko ajatellut pirauttaa sinne lääkärille ja tiedustella, mistä voinee johtua nuo oireet? Saisi ehkä jotain apuja... Tsemppiä! :)
Iissa; on kyllä hienoa, että keho osasi itse ne menkat sieltä tuoda ilman, että tartti turvautua teroihin :) Peukku siitä! Kunhan ensi kierto menisi paremmin <3 <3

jessica3: Kiitos lämpimistä ajatuksista! :D <3
Rousme: No eihän se mitään haittaa vaikka varoiksi testaisit ennen matkaa... :)
omppuf: Kiitos tsemppauksesta :) Ite kans ajattelin nyt kokeilla ilman teroluteja olla taas tämän kierron. Saa nähä kuinka käy.
j3nni: Itellä ainakin tuli kesken terokuurin menkat niin että räjähti. Kummallinen tilanne sinulla kyllä :/
vuononvaltiatar: Toivotaan nyt että siellä ja täällä olisi tärppi käynyt! :) <3<3

Omaa: Kp 13 menossa. Aamulla tikutin todella tumman viivan ovistikkuun ja tuntemuksista päätellen oli sitten päivällä ovulaatio. Aivan niinku menkat olis ollu aluillaan niin samanlaista tuntua. Koskaan aikasemmin en oo noin hyvin sitä tuntenu. Testasin sitten varoiksi tässä päivällä uudestaan niin oli jo viiva sitten haalistunut. Että äkkiä se hetki menee ohi. Noh joka tapauksessa nyt on sitten humpattu ahkerasti eilen illalla ja tänään päivällä. Ei oo kyllä yhtään sellanen tunne että olis tärpänny. Mut no yritän pysyä positiivisena ja eipähän ota päähän niin paljon loppu kierrosta kun ei intoile liikaa. :) Huomisesta alkaen on sitten taas parit yövuorot tiedossa, että on aikaa taas kuulostella itteensä :DDD

j3nni: Kannattaa joo soitella lääkärille niin osaa sit neuvoa :)
Rousme: varmaan ihan hyvä testata ennen reissua
vuononvaltiatar: toivottavasti siellä menis ohi päänsärky eikä vaivaisi loppu kiertoa.. :)
mame: hyvin oot oviksen saanu sit bongattua :) toivottavasti siellä ois tärpänny <3

sori nyt jääpi monella vastaamatta, mut oon jotenki vaan niin väsähtänyt..
kp 12/30.. ovistestiin haamun haamu viiva eilen ja tänään ei mitään.. :o täytyy ottaa laivalle joukkoon ovis tikut :D  Ihanaa huomenna laivalle <3

Takaisin