Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Josma:harmi kun joudut odottelemaan, ja uudestaan soittelemaan, jännä etteivät laittaneet sua verikokeeseen.
victoria: iso kiitos osoitelinkistä. niin lähti tilaukseen läjät ovis- että raskaustestejä :)
PePa: Mä käyn vähän väliä katsomassa tuota sun raskaustestin kuvaa :))

Paljon paljon plussatuulia pian testaaville :) täytyy käydä vähän väliä lueskelemassa joko joku olis testin tehnyt :)

Sain totaalisen itkupuuskan tänään kun piti lähteä piloxing:iin (ajattelin että ihana päästä ajatuksia tuulettamaan sinne) niin kas vain autohan jää komeasti jumiin tienpäähän joten se siitä tuuletuksesta.. ja sitten tuli itku, huh.. mutta nyt paremmilla mielin uuteen nousuun :)

Mitenkäs toi ovulaation testaus kannattaa aloittaa tai mistä kiertopäivästä? mulla kierto kestää sen ~30 päivää.. ja kerran päiväs vai aamuin illoin? :)

Catriona; itse olen kans raskauskeijusta tilannut raskaus testejä sieltä saa yllättävän edullisesti :)
Victoria; Oijoi sulla on siellä jännät paikat, kyllä se vielä vahvaksi plussaksi muuttuu :)

Omaa:
Viikonloppuna jos aikaisintaan pääsis testailemaa, nyt ollu reilun viikon stressaamattakaan oikeen mutta nyt alko kyllä jännittään ko tajus että kohta pitäis testailla :D Aamulla taas oli heikko olo ja huimas.. Tosi väsyny ollu vois nukkua töiden jälkeen vaikka aamuun asti :D

Plussatuulia kaikille kovasti, nyt romautetaan kaikki plussalle !! ++

Onpa täällä moni jännittävässä vaiheessa :) tsemiä kaikille joilla testaus suunnitelmissa. Victoria: paljon tarrasukkia sinne että tulis kunnon plussa. Josma: sielläkin näköjään yhtä urpoja neuvolaihmisiä kun täälläkin. Toivottavasti saisit ensi soitolla asiat rullaan eteenpäin. Omaa: täällä kp 2 menossa ja maailman hirveimmät menkat. Terojen pitäis auttaa kipuihin ja vähentää vuotoa, mutta ei mulla ainakaan. Päinvastoin näin kivuliasta ei oo ollu vielä ikinä. Enää yhdeksän päivää ja sit saa taas alkaa oviksen etsinnän. Mä niin haluaisin saada nyt sen lapsen. Yhtään ei jaksais ootella sitä tärppiä enää.

APUA, täällähän on tapahtunu vaikka ja mitä sen jälkeen kun ite oon kirjotellu/lukenu. Luin kaikki, mut arvatkaa vaa unohinko suurimman osan... ? :D Onnea kuitenki plussanneille! <3

Oma:   Täällä mennään tänään(23.2.) yk5, kp6 ja totesin näitä tekstejä lukemalla, että suurimmalla osalla on nyt jännittävät paikat !! Harmi kun itellä vielä täti osittain kylässä, ( luulin että olisi loppunut eilen, mutta alkoikin vielä tänää uudestaa, hiukan tosin.) niin mulla ei oo mitää kiirettä viel jänskäillä itteni puolest... Ainoa asia mitä oon tehny nyt raskauden eteen on se, että oon miettiny pääni puhki et Tilaisinko vaiko En ovistestei. Ja päätin et yks kierto viel ilman vippaskonstei! Vois kuitenki pistää tavotteen, ja heilutella peittoja tän kierron aikana joka toinen päivä, ens viikost lähtien :)) Pakko teettää jo jotain tulosta :D 

Huomenia :) Eipä näillä näkymi neuvolaa tarvii enää soittaa! Ihmettelin eilen kun kävin vessassa ennen  nukkumaan menoa ja pyyhkäsin, tuli iha ruskeeta limaa sen parin pyyhkäsyn verren.
No aamulla kun menin vessaan niin luulisin ainakin että täti kurvas kylään :D Mulla on  yleensä ihan hirveet kivut, mutta nyt ei ole mitään siks en osannu edes odottaa!! No kattoo iltapäivällä et miltä näyttää onko ne menkat vai ei :) Mutta nyt töihin!

Ehkä Kp 1 :D

Josma - Hienoa ! Eli toivotaan että se olisi täti ja ettei niille tylyille neuvola-Tädeille tarvi nyt tuon takia soitella :)

Josma: tosi hienoa, jos täti nyt vihdoin olisi tullut kylään! Kerrankin toivotaan sitä! :)

Mä kans mietin noita, et miten lasketaan dpo:t, mut tuliphan selvyys siihenkin :)

Ja valtavasti plussatuulia teille kaikille, joilla jännät paikat!! Toivottavasti teillä parempi onni kuin mulla....

...koska tää menee aina oudommaks. Viimeks kirjottelin siitä tuhruttelusta, et ko ei oo normaalia. Noh, nyt sain sitte sitä vuotoa oikeen KUNNOLLA. Tiistai-iltana tosiaa tuli sellasta tuhrua, ja myöhään illlalla/yöllä sellasta minkä sit vois juur laskea kuukautisvuodoks. Noh, eilen sitte aamulla laitin tamponin ja kuinka ollakaan 4h jälkeen aattelin et vaihdan (normaalisti voin parina ekana pvänä, vaikka siis runsaammin vuotoa, antaa olla sen 5-6h), onneks! Olis meinaa juur tullu läpi. Sit sama, 4h ja vaihdoin. Sitte tästä 2h ja tunsin ku tuli läpi. Olin vähän ihmeissäni (ja onnessani siitä et huomasin laittaa pikkuhousunsuojan). Noh, tästä 1h ja tuli läpi tampoonista sekä pikkuhousunsuojasta! Sit tuli kaupanpäällisenä jo verihyytymiä, eikä mitään pieniä sormeenpäänkokosia (mitä siis mulla ainakin ns. normaalivuodossa on). Onneks mulla oli sitte tallessa jotai noita superhypermammajättileijasiivekkeellisiä terv.siteitä. Oli sitte pakko koittaa viel ennen unil menoa tamponia, tuli veri läpi 30minuutissa..... Sitte tuli mieleen se mun aiempi km, et samalla tavalla tuli verta. Mut oisko mahdollista? Tai siis tulisko tota verta noin paljon, jos olis vasta ihan alussa? Vai täytyyk mun nyt alkaa huolestuu? Nyt onneks vähä rauhottunu toi vuotaminen, mut on edelleen erilaista ku normaali kuukautisvuoto...Huoh. Toisaalta eiks km jälkeen tulis helpommin raskaaks? Jos tää nyt olis se mun kierto? Mahakin ollu eri tavalla kipee, ku normaalisti ku täti tulee. Vallan kummallista.

Ilmeisesti nyt sitte kp 3/~30 yk 3

*muoks

hm86 - Kuulostaa kyl oudolta ! Tosin itsellä on kokemusta yhdestä abortista, ja silloin oli vajaa 8 vko ja verta tuli aivan älyttömästi, yösiteet täynnä ½h välein, tai kun nousin seisomaan hetken istuttua. ja jos siellä kerta on "klönttei" jotka on normaalia suurempia, epäilen vahvast km.. :( Ja mun mielestä kannattaa käydä lääkärissä, sillä kaverillani oli keskeytynyt keskenmeno, jonka takia jouduttii kaapimaan, eikä vauvaa saanut yrittää seuraavaan 4kk. Mut toivon ettei sulle ole käyny niin kuin kaverilleni.

hm86: Kuulostaa ikävän tutulta. Mä olin tulossa hulluks kuukautisten kanssa jotka tuli km :n jälkeen. Mulla oli kans todella runsaat ja ikävän kivuliaat ja kesti hieman tavallista kauemmin. Tsemppiä sinne! Ja niinhän ne sanoo, et km paikat olis valmiina raskaudelle, et tärppi kävis nopeempaa. Täällä nyt menossa se eka kierto kun lupa tulla raskaaksi. :) Ja siis kävin myös varuiks yksityisellä tuon ikävän vuodon jälkeen kun olin huolissaan ja siellä oli kaikki hyvin ja raskaus saa tulla! Et ei se vuoto välttämättä merkki mistään pahasta ole! ai on menneestä kurjuudesta! Tulta päin! :) Tulipa sekava teksti! :)

Niin, eihän tää mahdolline (?) raskaus olis pitkällä ehtiny olla.... Kait sitä vois jonneki varmuudeks soitella. Ja sit mulle tuli mieleen se, että ku oon rh-, ja viime km jälkeen sain sen piikin, et miten varhaisissa ne mahtaa sen antaa? Noh, jospa tästä tilanne täällä työmaalla rauhottuis, ni voisin soitella ja selvitellä asiaa.... Alkaa vaan pelotta, jos kauheesti noita km alkaa tulee :/

mene hm86 ihmeessä tarkistuttamaan lääkärillä, toi kuulostaa oudolta. :o

(.) En voinut olla testaamatta ja oli se vahvistunut..................

Victoria: Paljon onnea!! Ihanaa!

hm86: Käsitin aamulla hieman väärin luulin, et sulla on vähän aikaa sitten ollut km. Totta kai menet varmistamaan asian kun ei tuo nyt normaalilta kuulosta. :/ Voi ei, kurjaa!

Victoria: paljon paljon onnea! :)

Mulla on nyt kp 30/30 että tänään vois näyttää plussaa.. en kylläkään usko kun ei oo yhtään mitään raskausoireita. Mitä nyt kauhea nälkä ja himo raejuustoon :3

Aamupäivää väelle!

Ompas nyt tullut vuorokauden aikana paljon viestejä!

Täällä kp 9/30 ja tänään tais olla jo jotain oviksen valmistautumisen meininkejä. Vihloi toisen muniksen seudulta. Täytynee varmuudeksi tikuttaa huomenna jo ;-) Flunssa edennyt päivässä siihen tilaan, että on koko ajan palan tunne kurkussa ja jonkin verran yskittää... huoh... oon vasta oirehtinut pari päivää ja oon ihan kypsä jo tähän :)

jessica3; Onnee sinne jänniin päiviin!! :)
Iissa; Ei voi muuta sanoa kuin toivoa noiden tuntemuksien johtavan plussaamiseen!! <3 Ja hyviä lukuhetkiä :)
omppuf; hienoa, että ainakin tapiseeraaminen onnistui :) On hyvä päästä välillä hieman pakoon ajatuksista, on se sitten mitä tahansa :)
Catriona; hienoa, että testit saapuivat :) Itselläni on samoja testejä :) Harmittelut aikaisesta negasta :( Parin päivän päästä sitteen plussaamaan, eikö ;-)
MarinaMelina; toivotaan, että olisi "periytynyt" äidiltä tyttärelle oireet ;-) Nyt vaan jännäillään päivä pari enää <3 Tsemppiä!
marusia21; Koitapa siellä parantua pian! <3
PePa; tuosta digitestistä ei tosiaan enää jää miehellekään mitään epäilyn varaan!! :) Vielä onnea!
Perhoska; Onnea ovistouhuihin! ;-) Hyvä, että spirittikin kohdallaan! :)
Victoria; Aivan mahtavaa! Onnea vahvistuneesta plussasta! <3 <3 Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka :)
vanilj; Harmittelut tädistä! :( Ja nyt sitten foolit ja tikut käyttöön! Kyllä sinulle plussa varmasti saadaan! :) :) Elikkä ovistestien mukana usein tulee sellainen kiertopäivätaulukko, josta näkee suositukset tikuttelun aloittamiseen. Itsellä kierrot olivat väliä 28-33, jolloinka aloitin varmuudeksi jo kp 11 tikuttaan. Kp 15-16 testausten välissä käytiin LH-huipulla :) Testailla voi kahdestikin päivässä, kun se huippu voi kuulemma mennä ohi, vaikka kahdestikin päivässä testailisi. Ja siis pelkästään se huippuhetki; kyllä varmasti kahta viivaa silti näkymään saa :) Testausväliksi suositeltu klo 10-20. Ei päivän ensivirtsasta. Lisäksi ennen testausta on hyvä yrittää välttää veden juomista n. 2h ajan. Jotain muutakin siinä oli, mutten muista :) :) Tsemppiä!
Josma; hienoa, että sait vihdoin neuvolasta ihmisen kiinni! Harmi vaan, ettei vastaus ollut mitä parhain :( Hienoa jos sieltä ne menkat olisi nyt alkaneet, kun testitkin koko ajan olleet negaa! Eipä tartte ihmetellä :)
pikkutonttu; on niitä plussia tullut ilman erityisiä oireitakin ;-) Ja saitkin jo kasan vastauksia noihin kysymyksiisi :) En sitten rupea kirjoitteleen samoja juttuja :) Tsemppiä!
Sli; ehkä tää voisi hyvinkin se SE kerta, kun tärppäsi. Jos mielikin oli muualla kipeenä olemisen johdosta ja kaikkee?? ;-) Tsemppiä!
Dumbo.; Onnea lähestyvään testailuun!! :) :)
mame; Suuret harmittelut kivuliaista menkoista!! :( :(
Rousme; voihan noita ovistestejä kokeilla yhen kierron ja katsoa, mitä niistä sitten tykkää :)
hm86; voisi kuulostaa keskenmenoltakin kyllä, mutta myös ehkä tulehduksesta. Hyvä ehdottomasti tilanne tarkastuttaa! Tosi paljon kyllä vuotaa! : /
Muruli; Huomenna vaan testaileen!! :) :)

Onnea Victoria!emoticon

Muruli:
Hienosti maltat mieles. Äkkiä testaamaan.. emoticon (mä täällä jännään sun puolesta)

hm86: Kannattaa ainakin soittaa, niin sitten tietää miten toimia.
Vuononvaltiatar: kiitos ohjeistuksesta, eiköhän noilla ohjeilla alkuun ainakin pääse :) Pikaista paranemista sulle! :)

pikkutonttu, täti saapunee maanantaina. Mulla oli ovis kp 12 ja luteaalivaihe on yleensä tuo klassinen 14 vrk, joten odotan tällä kertaa 26 vrk:n kiertoa. Mitään raskauteen viittaavia oireita ei ole ollut, joten en odota suuria lauantain testistä.

Huh, jännittää niin että tärisen. Koita tässä tehdä töitä. :D Pistin miehelle viestiä että viikonloppuna haetaan digitaalinen testi ja sitten voidaan pitää "varmana". Ihan ku toi raskaushormooni mun pissassa ei riittäis todisteeksi...mutta kun... :P Olisi kiva saada tumma viiva/"olet raskaana" teksti, vasta sitten voin hengähtää.

Onneaonneaonnea victoria !! <3

Josma: Kiva että täti kurvasi sinnekkin! Jospa tässä kierrossa sitten kävisi sullakin tärppi. :) 

Rousme: Jospa sun ei tarviskaan tilata ollenkaan niitä ovistikkuja. ;) Täällä on samoten jänskäilemättömät ajat meneillään.. Mutta tärppionnea ja plussatuulia sinne tulevalle kierrolle ! :)

Vuononvaltiatar: Kuulostaapa tuo sun pala kurkussa oire tutulta! Mulla on just samallai, et ois joku pala tuolla kurkussa, yskittää, mutta kuivaa sellaista. Todellakin täällä ollaan kans ihan kypsiä flunssaisuuteen. :) Nonii, jospa se tärppi sieltä tulis sinnekkin tässä kierrossa. ;) plussatuulia +++

Toiset laskee kiertopäiviä, minä oon ja laiskistunu niitä laskemaan, joten lasken täällä nyt päiviä tiistaihin (joita on paljon vähemmän mitä kiertopäiviä) :D onpahan jotakin odotettavaa! :)

Takaisin