Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MarinaMelina, tota just mietin että uskovatko että tiedän sen olleen myöhemmin. Voin mä kyllä heille viedä mun käyrän katsottavaksi. :D Heti tiskiin todisteet!

Kiitosta jälleen kaikille tsempityksistä! =)

Victorialle onnea plussasta!!! :)

Miten tää voikaan olla näin tylsää! No, jos se tää aika nyt menis taas vähä nopeemmi, kun mennään mun vanhemmille viikonlopuks! :)

Iissa oon miettiny ihan samaa että miten aika voi kulua näin hitaasti.. Itsellä vasta  kp7 eikä jaksa millään odottaa ........ :(( Kai se on vaan pakko alkaa sietää odottamista! :D

Victoria, annat niin uskottavan kertomuksen, todistusaineistot päivineen niin niiden on pakko uskoa :) aijon aikanaan tehdä samoin, vaikkakin musta tuntuu et täällä nuo neuvolan tätit ei oo sitä sorttia et uskois meitä  maallikoita =/ murr.

Iissa, oonkin kaipaillut että missä kohtalotoveri menee :) Mites siellä oireilun laita? aika tosiaan tuntuu menevän aivan liian hitaasti...mulla täällä mennään ton fiiliksen kanssa ylös/alas/ylös/alas..on kokoajan sellanen juupas~eipäs leikki takaraivossa..turhauttavaa! Tein äsken kaksi pellillistä pitsaa, nami. Saa miekkosen herättää päikkäreiltä uunituoreella pitsalla :)

Rousme, toi on just se pahin aika kun ei voi etes heilua niiden ovistikkujen kanssa vielä..tuntuu että aika matelee, kuitenkin lohdutuksena että se kulkee eteenpäin ja taaksepäin katsottuna kierrot menee aina aika nopeaan :)

Eipä oo mitään järin mainittavaa! Taas särkeny päätä koko päivän...tai ei särkeny mut jomottanu sillai tyhmästi! Kun, heräsin (12h yöunilta emoticon ) olo oli ku krapulassa! :D Nännit on tosin edelleen arat, vähänki ku osuu johonki...iha ku törmäilisin pitki seiniä täällä xD...eli lähinnä käsi jos hipaseekin ni au, mut lienee normaalia sekin! Ja todellakin, samaa juupaseipäsehkäentiiätodellakineivarmanaoo ajatus pötköä mennään täälläkin! :D Oi, pitsaa...sitäkään tullu syötyy ties millon viimeeks! :P Mut, eihän täs nyt oo ku joko dpo 7 tai 8 vasta menossa. Eikä sitä välttämättä edes tule mitään oireita! Kaveri kun alotti odottaan ensimmäistään, ainoat oireet oli menkat alkaa just -olo ja se et niitä ei sit tullu! Ja nyt oottaa toistaan (lapsille tulee tasan 1 v ikäeroa) niin ei yhtään mitään oireita (paitsi tietty menkattomuus) ja rv12...tai 11+jotain...kuiteski! Et sinällään en edes välttämättä odota mitään oireita! Ens viikollahan sen sitte näkee! Kädet ja jalat on kyl ollu jäässä vaik olis muute iha lämmin olo, mut lienee ääreisverenkierto tekee temppusa! :D Olipas taas selkee selostus...ihan yhtä selkee ku viime öinen uni, muistan et näin jotain unta ja siin ei just ollu järjenhiventäkää, mut en tarkalleen muista mitä siin tapahtu! :D Eli olevinaan oireita on, mut niillekki löytyy järkevä selitys! :D Tää naisen kroppa on kyl niin epäreilu yksilö ettei tosikaan! Kun esim. PMS- ja raskausoireet on samoja! Tosi kiva juttu! Miks ei vaan vois olla jotain erilaista! Vatsan vihlomiset oviksen jälkeen ->keltarauhanen! Mitä vielä... Kropan luojalla on ollu ilmeisen hauskaa mein kustannuksella! :D

No nyt menee kummalliseks!
Monta päivää ollu alamaha ihan turvoksissa...sellanen ilmapallo, mitään ilmavaivoja tms ei oo.
Eilen illalla alko ja tänään ollu ihan hirvee juiliminen mahassa, välillä vasemmalla ja välillä oikeella ja millon missäkin, sellasta viiltelyä ja kramppaamista....ja tuntuu et jotkut munasarjat ja kohtu repee kohta. alavatsasta nivusiin asti tuntuu....todella omituista, ei oo ikinä ollu tällästä (vaikka olen kärsinyt kivuliaista menkoista aina, nyt ihan erilaista). Töissäkin olin välillä ihan tuskissani...
Menkkoja ei kuulu eikä näy.....valkovuotoo kyllä on.
Pelästyin jo tosi paljon ja aattelin jo kaikki maholliset kasvaimet yms (tietenki) ja kurvasin sit apteekin  kautta kotiin raskauden "poissulkemiseks" ---> negatiivinen testi.
En nyt oikein tiä mitä pitäis ajatella....menee varmaa koko vkonloppu ihmetellessä et mitä tää tällänen nyt sit tällä kertaa on. Tai sit mulla on joku vatsahaava tästä raskautumis-stressistä...heh...
Odotan nyt vkonlopun ja painelen maanantaina lääkäriin jos tää jatkuu ja menkkoja ei kuulu....huh huh....onpa ny kivaa viettää vapaita.....
et sellasta....sithän tässä on myös sellanen takaraivossa että niinku tua aikasemmin oon maininnu niin kerran raskaana ollessani nuo testit eivät ole positiivista näyttäny vaikka viikkoja ollu jo 5...
Auttakaa tuun hulluks :D
Jessica kp 30/28-30 yk 5. Tupakoimatta 18päivää :)

Jessica3: Kuullostaa hyvin samanlaiselta ku mulla nuo sun kivut...ja se kyllä säikäyttää, mullakin on käynyt mielessä vaikka mitkä kamaluudet =/ Onko se kipu sulla kokoajan vai vaan aina välillä tulee? Nää kivut ois paljon helpompi käsitellä kun tietäs mistä ne johtuu..Mitään tulehdusta se ei mulla ainakaan voi olla kun lämpökin on suht normi..luulis et jos tulehdusta ois niin nostas kuumeen. Mäkin päätin et jos ei plussaa ens viikon aikana kuulu tai kivut vaan pahenee ni laukkaan kyllä lekurin vastaanotolle :( Mullakin on valkovuotoa jonkunverran, sellanen "valuva tunne" on tullu tänään monta kertaa...

Omaa; Alavatsan viiltely ja jomotus sen kun jatkuu, tosin ei niin kipeänä kun se hetkellinen kohtaus päivällä. Seuraksi tuli etova ja kuumeinen olo, palelee niin vietävästi vaikka sisällä mittari näyttää 25. Lämmöt ei kuitenkaan ole mitenkään koholla, ainakaan paljon.. Väsyttää jo niin vietävästi vaikka just jokunen tunti sitten heräsin..Ei hemmetti, ja vielä yövuoro eessä =/ Jos näistä kierroista on tällasia kehkeytymässä niin oon ihan kuitti aina loppukierrosta .

Melina dpo8 kp27/31-32

jessica, kannattaa odottaa ennen lääkäriin menoa että ovulaatiosta on kulunut tarpeeksi aikaa. Sanoisin että kolme viikkoa kun ovulaatiosta on kulunut eikä näy testeissä niin sitten voi alkaa ihmetellä.

Noin muuten noi alavatsatunteet ja nivuskivut on hyvin tuttuja allekirjoittaneelle. :))) Tsemppiä molemmille! <3<3

Victoria: Nii samat!
Juu ton todella kivuliaan juilimisen lisäks kans sellanen ihme olo mahassa ja koko ajan tuntuu et jotain valuis vaikka ei sieltä nyt mitään kyl tuu...tiedostan niinku koko ajan vasemmalla tai oikeella puolella olevan jonkun (munasarjat?) ja painontunne mahassa a sit muutaman minuutin välein tulee sellasia kivuliaampia tuntemuksia
Ja kylmänväreitä menee lämpimälläkin....lämpö normaali.....eli ei oo oikein sellanen flunssan tulo olokaan....
Nännit arahkot, muuten ei muualla kropassa mitään....paitsi sellasta päänsärkyä lievempää jomotusta aavistuksen....

No mut eikai tässä auta kun ootella ja ihmetellä...Kohta mies tulee kotiin, ihanaa raskaan viikon jälkeen vapaata ja saa vaan olla ja nukkua...:)
Nyt saunaan ja pitkästä aikaa saunasiideri mukaan....nam :P
Ihanaa viikonloppua kaikille! kyl mä täällä käyn kuiteski vaklaan viä tänäänki joten kaikki lohduttavat vastaukset tervetulleita! (lukekaa myös aiempi tekstini...)

eikun siis Marinamelinalle oli toi eka kommentti :D
nyt vasta huomasin Victoria ton sun viestin.....joo emmä kai vielä maanantaina mut jos nää kivut yltyy niin sit alan oleen kyllä huolissani....

Victoria, toi onkin hyvä systeemi tuo kortti... mullakin lämpö on noin 0.3-0.4 koholla kun yleensä, tosin en kuitenkaan joka päivä mittaile ainakaan samaan aikaan niin en tarkalleen tiiä....Seuraan nyt sinne alkuviikkoon ja toimin sitten.. :)

Jessica3, ihan samalta kyllä kuullostaa ku mulla. Mullakin menee kylmiä väreitä ilman järkevää syytä ja silti tuntuu että hikoilen :O posket helottaa punasena:) Kyllä on kroppa monimutkanen juttu kun tällasia oireita lykkää..mullakin sellanen aaltoileva pään jomotus tuntunu koko päivän, mutta se varmaankin voi olla ihan vaan seurausta yövuoroista..niinkun vois kyllä olla tuo palelukin kun on niin väsy.. Kaikkeen siis voi löytyä ihan luonnollinen selitys..:) paitsi noille kivuille...toivottavasti ei ole kuitenkaan mitään virtsarakon tulehdusta tms...=/

Testailin aamulla ja negaa näytti, heti kun töihin päähin niin menkatkin alkoi..
Oli sitten kp27, ajattelin että kun vasta pilleritkin lopetan niin menkkoja saa odotella kauemminkin :D eli nyt kp1

Pakko tulla vierailemaan tännekin palstalle; Victoria tuhannesti onnea plussasta! :) Onnea matkaan ja toivottavasti täältä tullaan perässä.

MarinaMelina: No niin kyllä se pikkunen tulee teille ja meille ihan varmasti joskus <3 Pahoittelut muuten ilmavaivoista... Itellä noi terolutit sai kunnon kaasut aikaseks :D
jessica3: Pahoittelut olleesta tulehduksesta. Toivottavasti kuitenkin teillekin se pieni pian tulee :) Hmm saattaahan olla että se plussa tulis taas joskus myöhemmin tässä kierrossa...
josma: Voi, että...pahoittlut kovista menkoista. Tiedän tunteen :/
Isabell: onnea oviksen bongaamisesta. :) Oon nyt vähän kartottanu paikkakuntani kaikki oikeesti koulutetut vyöhyketerapeutit ja vertaillu niiden hintoja. Täytyy sitten ens viikolla koittaa soittaa aikaa.
vanilj, vuononvaltiatar ja tiiamaria: Toi meidän poitsu on sekarotuinen. Siinä on puolet suomenajokoiraa ja puolet kultaistanoutajaa, mutta eläinlääkärikin luuli että on labradorinnoutaja ku on kokonaan musta, rinnassa vähän valkosta. :D Minkä rotuisia teillä on? Tuun sit heti kertoon ku käyn siel vyöhyketerapiassa et millasta oli. Ens viikolla koitan aikaa varailla :)
hm86: Kiitos paranemistoivotuksista. Vielä ei ainakaan näy valoa tunnelin päässä, mutta ehkä tämä tästä kun lepäilee vaan. :)
Iissa: Ite kans yritän kyllä tässä kierrossa olla analysoimatta noita oireita ku niitä on aina vaikka kuinka paljon, mutta koskaan ne ei oo ollu raskausoireita. Möh. :/
Dumbo: Plääh. Pahoittelut tätskystä! :/

Omaa: Kp 4 menossa ja menkat jatkuu edelleen hyvin runsaina. Ilmaakin on hyvästi mahassa. Niin ja flunssa vaivaa edelleen. Jos huomenna vielä kuumetta niin sit lääkäriin. Onneks mies jaksa passata ku ite ei jaksa tehdä mitään. :)

mame: täältä löytyy 3 koiraa, 2 saksanpaimenkoiraa ja yks sekarotuinen mittelspitz :)
Jessica3: Nostan hattua sun tupakoimattomuudelle :)
Dumbo.: pahoitelut negasta että tädistä, mut toisaalta hyvä kun ei oo mikään mahottoman pitkä kierto :)

täällä oottelen postista ovistikkuja niin pääsee sit niihin tutustumaan, josko aika menis vähä nopeempaa :) En tiä mut kaks viime yötä on tullu valvottua, siis ei vaan uni tuu.. ja aamulla herään ihan liian aikaisin... ja kun mitään ei viitti alkaa yöllä tekemään ettei muut täs huushollis herää :) Nyt on silmät aivan ristissä että täytyy tulla ajatuksella lukemaan nää tekstit :)

Iltaa kaikille!

Kävin vaan nopeesti lukemassa teidän kuulumiset kun mulla on nyt kova työputki. Olin tänään pitkän päivän ja huomenna aamu. Sit heti kotiin päästyä oli tarkistettava mitä teille kuuluu.

Jessica3: Ompa todella omituisia nuo sinun oireet ja plussaa ei näy..:/ Mut toisaalta menkat ei ole alkaneet ja jos ennenkin raskaus ei ole näkynyt.. mmmh..tässä on hyvät mahdollisuutdet plussaan..:DD Voisko raskaushormoni nousta toisilla hitaammin?

Dumbolle pahoittelut negasta! :( Uuuden kierron kimppuun, älä lannistu :) <3

Melina ja Iisaa jatkavat jännittelyä..:) Ihanaa, heti sitten päivittelemään jos ja kun plussa ilmestyy..:) <3<3

Mame: Ihana mies sulla! <3 Paranemia sinne! :)

Täällä ei mitään uutta. Menkkoja ei odotella alkaviksi, mutta luultavasti alkavat kumminkin Ihan sellaiset oireet on tänään olleet..;/ Tosin taitaa jäädä kierto tavallista lyhemmäksi kun lähes aina on ollut 28-29 ja kun tänään on tosin kp 24 johtuen sit siitä aikasesta ovuloinnista. No voihan olla, et ilmottavat vaan tulostaan aiemmin. Oli miten oli mukavaa vkonloppua ja tulen paremmalla ajalla kommentoimaan ja kertomaan toivottavasti en täti uutisia..:D Hyvää yötä!

Heippa taas! emoticon

Täällä toista yötä valvotaan, onneks nyt vaan nämä kaksi :) Mites muuten näin yleisesti teillä muilla ton ovulaation kanssa ?? Huomaatteko/ tunnetteko sen miten, kestääkö oireet kauan ? Vai onko ihan oireeton, et vaan tikuttelulla selviää ??

Mulla ne oireet tosiaan kestää vaan sen pari tuntia, limat tulee ja halut nousee. Sitä ennen kyl tosin jo pari päivää vähän menkkajomottelua ja vatsan nipistelyä. Luin kyllä et riippuu naisesta, jollain tosiaan oireet kestää sen pari tuntia, kuin joillain taas pari päivää.

vanilj - Ihana tosiaan tuo sun kalenteri :) .. Toivottavasti nyt sitten ens kierrosta tärppää <3 ja ovistikuista olis apua kans!

hm86 - Eikös sitä raskaushormonia pitäisi alkaa kehittymään, kun alkio on kiinnittynyt kohdun seinämään ? Tollaset runsaat vuodot kyllä varmaan saa aikaan ikäviä muistoja ja pelkoa keskenmenosta. Toivottavasti se vuoto oli kuitenkin normaalia :)

MarinaMelina - Harmittelut negasta :(( Ehkä se ei vaan vielä näy ?? Toivotaan parasta, että se plussa sieltä vielä tulisi <3

tiiamaria - Toivottavasti taktiikka osottautuu hyväksi ja saatte kanssa sen plussan! <3 Pikaista paranemista :))

vuononvaltiatar - Onnea oviksen bongailuun :) !! Toivottavasti tärppää <3

Iissa ja Rousme - Ilman tätä palstaa aika menisi vielä hitaammin :) .. Toivotaan, että hyvää kannattaa odottaa.. <3  Mä kyllä kanssa yritän kehitellä kaikennäköstä puuhaa, et aika menis nopeemmin.. onneks työt pitää kiireisenä, ilman et tarvii ite mitään suunnitellakaan :D

Jessica3 ja MarinaMelina -
Noista kivuista.. kuullostaa kyllä inhottavilta :( Mullahan noita samantapasia oli silloin n. viikko ennen viime menkkoja. En tiedä mistä johtu, mut hirveetä repimistä ja juilimista alavatsassa ja paheni vaan liikkuessa. Mä pelkäsin silloin kohtutulehdusta tai vastaavaa. Mut siitä parin päivän päästä mulla oli jälkitarkastus ( kivut oli kyllä helpottanu ), missä tehtii siis perus gynetutkimus ja ultrattiin kohtu ja kaikki oli hyvin :) Sanoin niistä kivuista lääkärillekkin, mut ei se oikeen mitään niihin osanut sanoa, kai ne kuuluu mulla vaan normikiertoon. Toivottavasti teilläkin ohimeneviä TAI mukavaan asiaan viittaavia <33 voihan sitä aina lääkärillä käydä, jos huolestuttaa..

Dumbo. - Höh, harmittelut negasta ja tädin saapumisesta :((

mame - Koitahan nyt parannella siellä :) Ja kiitos muuten tilastoinnista <3 kiva aina seurata monesko plussa sieltä nyt paukahtikaan!

pikkutonttu - Toivotaan että se täti nyt pysyisi pois!! <3

Aamupäivää! :)

Omaa napailua: Sorruin ja testasin taas tänään, negenega ja vielä kerran nega..nyt siis dpo9. Jotenkin on itsellä sellanen aavistus että jos ois tärpänny niin näkys jo ees haamujen haamua..jos siis kiinnittyminen ois tapahtunu jo sillon dpo5 aikoihin... Varma en tietenkään voi olla mutta näin ainakin nyt ajattelen :(

Alavatsaa edelleen satunnaisesti vihloo aika reippaastikin ja hentoja menkkatuntemuksiakin on.. nännit ei ole enää kipeät mutta rintoja aamulla vihloi ikävästi. Vatsa on kovalla ja ilmavaivoja edelleen. siinä se tais olla. Kylläpä luulen että tósiaan on taas jaksettava repiä itsensä uuteen kiertoon :( Vaikka just nyt tuntuu siltä etten jaksa enää, ja varmaan niin parempikin niin ei oo liika kuumeilu päällä kokoajan...

Jessica3, kuis siellä sujuu? mites pikkutonttu ja Iissa??? <3

Kyllä tää naisen keho on epäreilu otus, tässähän menee luotto omiin vaistoihinsa :) Jos nyt ei plussaa tuu ni se on todistetusti mulla ainakin niin ettei mitkään oireet enteile raskautta, jospa se on sit niin että kun mitään oireita ei ole niin sitten se oiskin plussa :)

Melina kp28/31-32 yk4 dpo9

Takaisin