Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marinamelina: Jospa nuo oireet olisivat ihan vain niitä positiivisia oireita, jos kerran sinun äidilläsikin on niitä ollut! :) hirrrrrrveesti plussatuulia sinne! 

Aivan älyttömästi onnea plussasta Pepa! Ihanaa luettavaa täällä kun niin moni jännäilee ja plussailee!<3 Tarrasukkia hirmusti mukaan, kyllä kaikki hyvin menee! :)

En nyt jaksa (anteeksi) kaikille alkaa vastailemaan, kun itellekkin pukkasi eilen illalla kovan kuumeen ja sitäki isomman flunssan, ja vielä ku tällainen ilma!! :( Mutta ensi tiistaita ootellessa, jospa täälläkin megakierto saatais päätettyä ja uutta yritystä laittaa kehiin. :)

Ihanaa kevätpäivän jatkoa, ja plussatuuulia hirveesti täältä näin puhaltelen! +++

Iissa, voi vitsi, mulla alko 29.1 joten mennään kyllä ihan hilkulla samoilla päivillä :) mulla tulis oviksen mukaan kierto oleen 31-32pv.. oispas hienoa jos molemmilla tärppäis<3 Mutta ei nyt saa joo, intoilla liikaa, ettei sitten turhia pettymyksiä tule..=/ Mulla on kanssa nyt ollu näinä päivinä sellanen hätänen olo, että toivon nyt aivan liikoja ja pakko saada ittensä rauhotettua ja aatella et tää on nyt jotain muuta...hitsi kun meidän naisten tarttee olla tällasia :) oma mies ottaa asian ainakin paaaaljoon rennommin, on sitä mieltä että kyllä se sieltä tulee..musta vaan tuntuu joka kuukaus enemmän siltä että apua, eikö vieläkään? entä jos ei ollenkaan? Ne on inhottavia ajatuksia, ne. 

Tälläistä näytti tänään :)
http://aijaa.com/009269620569

Nyt sain isännänkin uskomaan että plussa se on, kun ei kuulemma uskonut että halpa liuskatesti näyttäisi oikein :D

Jännään täällä mukana ja toivon että muillakin onnistaisi! :)

++++++++tuulia!!!

Paljon onnea Pepa!! tarrasukat matkaan mukaan =)

Täälä ovisvaiheet meneillään. Mutta nyt jo olo, että NYT tärppää :D rauhallinen ja onnellinen olo. Tosin muutkin asiat elämässä loksahtelee paikoilleen, että voi johtu siitäkin :D

vanilj, http://myworld.ebay.co.uk/planningfamily/ :)

pepalle paljon onnea! <3<3

Perhoskalle oikein paljon tsemppi ovikseen.Yleensä silloin kun ei stressaa niin paljon on muutenkin helpompi tulla raskaaksi. ;)

Melinaakin täällä kovin jännään...

(.) Tosiaan, maanantaina kun ajeltiin kaupasta kotia itku silmässä tultiin kun vatsakipu oli niin viiltävää ja kovaa, minä siis vielä ratissa. Silloin oli dpo10. Tänään olisi pitänyt menkat alkaa ja olinkin jo asiasta aivan varma sillä eilen oli koko päivän vieläkin enemmän painetta ja poltetta alavatsalla kuin mitä tässä viimeisen viikon aikana on ollut. Mutta ei kun ei.

One step liuskat ovat näyttäneet nyt kaksi päivää hyvin haaleaa viivaa, eli näkee viivanpaikan. Aikaisemmin on näkynyt pelkkää valkoista enkä millään ole tiiraamalla ja testiä kääntelemällä saanut viivanpaikkaa näkyviin. Joten jotain siellä tapahtuu ja nyt vähän jänskättää...

-Victoria kp28/27 yk3

Victoria, huijjui <3 Voikun se nyt vahvistus siitä plussaksi !!! :) Varmasti vahvistuu!! <3 Voikun itsekin pääsisin hiukan perässä.. Tsemppiä testauksiin!

onpas victorialla jännät paikat! :) eiköhän se siitä vahvistu plussaksi :) <3 

Tänne se täti ilmestyi tänään, ilman minkään asteen oiretta. No ei auta kuin uuteen nousuun.. vaikka näin alkuun vähän tihkaiseekin.. yk 7 kp1/~30. Tänään piloxingiin, ja nyt sit aion tehä vähän elämän tapa remonttia... Jätän herkut kaikki pois, lisää liikuntaa... Foolihapot ja ovistikut tulkoon mukaan tähän kiertoon :)

Hellurei! Soitin tänään sinne neuvolaan, sanoi vaan että testaa nyt vielä kerran ja soita uudelleen jos ei ole positiivinen :( Huoh!

Kp 47

Oijoi kun Victorialla on jännät paikat! Jospa sieltä lähipäivinä tulee oikein kunnon vahva plussa.

Tilasin raskauskeiju.fi:ltä Davidin 10 miu/hCG erittäin herkkiä raskaustestejä kun sieltä sai 10 kpl liuskoja alle kympillä ja yhden kaupan päälle. Yllättävän edullista! Piruuttani tein yhden testin tänään ja se oli selvä nega, jos kohta nyt on vasta 10 dpo enkä vielä varsinaisesti plussaa odottanutkaan. Testailen viikonvaihteessa uudelleen.

Vuononvaltiatar, toivottavasti flunssa ei tosiaan jää teidän talouteen pitkäksi aikaa!

No onpa kyllä ollu josma melko tympiä siellä tuo vastaanotto, ku kumminki oot testejä jo tehny, nii miks ne ei kumminkaa laittanu asiaa eteenpäin, esim veri/pissakokeet jos vaikka rtestissä ei tulos näkyisi? hm, no voithan testata vielä ja soittaa sinne uudelleen! :) 

Hui victoria, plussatuuleilua sinne! jospa viiva vahvistuisi kunnon plussaksi! :) ++++

catriona: Mäki tilailin sieltä testejä, ja nyt oon tilannu sieltä sen ovistikku paketin, olikohan niitä 21, tälle mun megakierrolle tarvii vähän enemmän tikkuja. ;-) Mutta todella edullista siellä kylllä on! Plussatuulia sinnekkin! :)

Joo täällä on nyt tosi monella jänäänt paikat.<3<3 Ja mulla oli edelliset menkat Melinan ja Iisaan välissä 30.1. Sovitaan, et ensin Melina tekee plussa testin, sit mä ja lopuks Iissa. :) Se sopis mulle! :DDTosin, mulla ei ole mitään oireita niin kuin teillä..:( Paitsi mielialan vaihtelut, mut niitä on aina muuten jote ne ei kelpaa.. Tilasin tänään kotitesti.fi herkkiä raskaustestejä hetken mielijohteesta ja yhden clearbuel digitaalinäytön. Nyt jo kaduttaa, et tilasin kun menkat alkaa kumminkin, mut jos olis tulevaa varten..:D Kun ei toivo liikoja niin ei pety..:D

Victorialla on tosi jänäät paikat meneillää, kyllä se plussa sielt vahvistuu. :) Paljon plussatuulia sinne!<3<3

Vanilj: Pahoittelut tädeistä. Onnea uuteen kiertoon! <3

Catriona: koska siellä tätien pitäs alkaa tai siis olla alkamatta?

Melina No joo, meillä kans tuo isäntä tuollane yltiöpositiivinen tän asian kanssa! Välillä oikeen ärsyttää ku se on niin toiveikas! emoticon Mut, yritetään (ja yritykseksi varmaan jää mun osalta ainaki) pitää nyt tallukat maan pinnalla ja odotellaan sitä ens viikkoa! 2.3 tai 3.3 pitäis nyt sit olla päivä kun mensut alkaa! <-- HUOM! KUN! xD Jos.... :D Kävin kirjastosta lainaamassa 3 kirjaa: Haikara lentää ohi, Hedelmällinen rakkaus - toiveena lapsi ja Pitkä odotus - Kokemuksia lapsettomuuden hoidosta! En tiiä oliks kuin järkevää, mut sillee iha jees ainaki tuo Haikara lentää ohi! Tosin siin on tosi radikaaleja lapsettomia! Tullu "tuomio" et ei voi ikinä saada biologista lasta! Röyhkeetä kyllä, mut toisaalta helpottaa kun meillä ei ihan noin ehdoton lapsettomuus kumminkaan ole! :) Toivossa on hyvä elää ja sitä jatketaan!! <3 =)

Heips vielä!

Mun on varmistaa yksi asia, mut en oo aiemmin huomannut. Voisitteko viisammat vähän neuvoa mut kun en osaa noita teen lasku juttujanne. Eli eikö se kp oli aina kuinka mones pvä on edellisista kuukautisista eli esim. kun mulla on ollut menkat 30.1 viimeksi niin mulla on kp 24? ja lasketaanko se dpo sit ovulaatiosta eli jos mulla on ollut ovulaatio 11.12.2 niin onko nyt mulla 9-10 dpo?

Ja kun teillä on käytössä noita liuska ovulaatio testejä niin teetkö ne niitä myös sen jälkeen kun olette bongannut oviksen kun tossa mun clearblue oviskoneessa luki et tehdään vaan siihen asti kun siihen tulee se hymynaama ja sit siitä 24-36 h päästä. Mut viimeks kun bongasin hymynaaman 10.2 niin oletin sen sit olevan 11-12.2, mut ovis oireet huomasin 12-13. 2 päivinä. Eihän sillä mitään väliä sinällään ole kun kaikkinä päivä voi hyödyntää yms. mut mietin, et saisko noilla liuskatesteillä varmemman tuloksen koska se ovis on? Tälläsiä mietitään tänään täällä.

Niin ja Josma sanoko ne, et koska sitten saat soittaa uuelleen, eli jos huomenna teet negan niin ottaako ne sua vastaanotolle sitten?

Ja harmittelut kaikille jotka ovat flunssassa sitä on kyllä paljon liikkeellä ja on meinaan sitkee, nyt vasta meinaan sitkee, nyt vasta täällä hieman helpottaa ja yli viikon ollut. Tsemppiä kaikkille taudin nujertamiseen. Ja paljon plussatuulia kaikille..:)

pikkutonttu, lasku aloitetaan silloin kun kierto alkaa. Jos sulla on menkat alkaneet 30.1. se on sun kp1 ja tänään on siis todellakin kp24. :) Ja ovulaatiopäivä on se dpo0.

Ovulaatiotesteistä, periaatteessahan testauksen voisi lopettaa ensimmäiseen plussaan ja olettaa että ovulaatio on siitä seuraavan vuorokauden aikana. Mutta itse ainakin omasta mielenkiinnosta testaan vielä pari päivää kun haluan nähdä miten hormoonitaso muuttuu. :) Ja noi ovulaatiokivut ovat niin yksilölliset, että on huono sanoa oliko sulla vasta myöhemmin. Keltarauhasetkin kun kipuilevat ainakin mulla pitkin kiertoa ja ihan milloin vaan ovulaation jälkeen. :P Liuskat on kyllä olleet todella kivat kun niistä näkee miten se hormoonitaso menee, kaikki tällainen kun itseä kiinnostaa.

Victoria: Kiitos eli suurinpirtein oon kartalla ollut..:) Joo eli dpo11 on sit menossa. Eli kun mun menkkojen pitäs alkaa ens tiistaina niin sillon mulla dpo jo 17. Onko mulla sitten aika pitkä tää kierron loppu osa? Vai kuvittelenko vaan. Kauheeta kun analysoin nyt kauheesti. Eli periaattees voisin testata jo..:) Jos nyt en ole raskaana niin ensi kiertoon tilaan kyllä liuska testejä ja alan tutkailemaan kehoani enemmän..:) Tarvii siis ajatella, et jos nyt en ole raskaana niin otan itseni tutkimisen kannalta..:)

Pikkutonttu: Ai kun ihanaa, kolmaskin ihan samoilla päivillä kuumeilevä, hienoa :) <3 Oireettomuus ei kerro sen enempää kun nää mun oireetkaan, joten yhtä hyvin sinä voit olla se joka plussaa! Mutta nyt sormet ja varpaat ristiin että se plussaamme koko poppoo :)

ja tuosta kierto hommelista..sulla on tosiaan tänään mun laskujen mukaan kp24 ja jos ovisplussan oot saanu 10.2 niin sillon on varmaan ois just se dpo10-11.

Kaikissa ovistesteissä mun käsittääkseni sanotaan että lopettaa testaaminen ekan plussan jälkeen ja ekasta plussasta ovis n. 12-24h sisällä..ja seuraava päivä sit dpo1..!!!?

Itse oon vaan sen takia testaillu oviksen yli kun noita testejä nyt sattu olemaan:) onhan siinä tietty se hyöty että tiesin sit tarkan ovispäivän kun seuraavana päivänä rupes viivat haalenemaan(tosin myös tunsin kun munasolu irtos, sattu niin pirusti)...mutta joillakin jää LH.hormoni oviksen jälkeen koholle jollon ei voi olla varma ihan tarkasti oviksen ajankohdasta vaikka tikuttaskin, ellei tunne sitä itse tapahtumaa:) VAIKEITA JUTTUJA:)

Mutta voithan ostaa muutaman niitä tikkuja niiden digien kanssa, ja sit kun saat digillä plussan niin tikutat niillä halpistikuilla vielä eteenpäin ja katsot millon hormoni lähtee laskuun.. mutta kannattaa muistaa se että kaikilla se ei heti lähe laskemaan vaikka ovis oiskin ollu jo.. Eli kaiken tän monimutkasen plaaplaan tiivisteenä on se että on tosi hankala tietää tarkkaa oviksen ajankohtaa ellei tunne sitä..Mutta kuitenkin mun käsittääkseni (korjatkaa jos oon ihan pihalla) ekasta plussasta lasketaan, eli seuraavana päivänä ovis sit dpo1!!??  Noita tuntemuksia voi tulla usean päivänkin ajan, ennen ja jälkeen oviksen, mikä hankaloittaa enemmän vielä sitä asiaa. KOITTAKAA JOKU JOS OSAATTE MUA PAREMMIN SELITTÄÄ, mä oon ilmiselvästi huono tässä :)

Iissa
, Kirjoista varmaan on lohtua mutta voi olla (ainakin itsellä voisi) että tulee sitten liikaa samaistuttua ja rupeaa pelkäämään vielä enemmän kuinka käy..pitää muistaa että kuitenkin me kaikki olemme yksilöitä ja nuo asiat on aina yksilöllisiä <3 Teillä kuitenkin kaikki mahdollisuudet saada lapsi.. muistathan sen <3 :) Nyt isot halit ja tsempit että tämä on se kierto!!! +++

Omaa, edelleen ajoittain vihlooja kourii alavattaa ja nännit on kipeät..pahimmat repäsyt on jääny taa, tilalle kauhea närästys, ilmavaivatja palelu..Hohhoijaa..oon alkanu aattelee et jos ne kivut on ollu vaan ilmavaivoja..toivottavasti ei kuitenkaan <3 Toivossa on hyvä elää kunnes sieltä sitten rysähdetään!!

Melina kp25/31-32 yk4 dpo6

Heipsan vaan kaikille!Täällä pitkästä aikaa kirjoittelen..olen ollut kipeenä niin ei oo paljonn jaksanut kirjoitella eikä lueskellakkaan. Pitää tässä lueskella enempikin vikian viikon tapahtumia..sen huomasin että plussia on tänne saatu muutama. Myöhästyneet onnittelut plussanneille!!

Me oltiin oviksen aikaan molemmat vähän kipeitä elöi veikkaan että tää kierto meni ohi..tai sit ei. Hyödynsimme oviksen jokatapauksessa useampaan kertaan mutta vähän eri tahtiin kun aikasemmin. Kaikkee pitää kokeilla ;)

Kummallisen iloinen olo ollut ton lenssun jälkeen..hymy naamalla kokoajan.. :D  Tänään päätin että ostan niitä raskasutestejä..aikasemmin en juurikaan ole 'uskaltanut' ostaa..joo- mä oon hieman taikauskoinen enkä siksi oo uskaltanut ostaa niitä ku niin et oon käyttänyt ne samantein. Mut nyt on tulossa CB:n digitestejä ja Raskauskeijun muutama muukin testi +foolihappoa. ;)
Tänää on taas vihlaillut tota alavatsaa ihan urakalla..noo viel ei mitään sen ihmeempää voi olla ku dpo 5. Ainii..ja voi juma mullon ilmavaivoja..ne ei oo kauheen kivoja tälleen as.palvelu ammatissa..emoticon Voi ku tännekki saatais viimein se plussa..*huokaus*

dpo 5
kp:17/26-29

Niin ja pikkutontulle vielä...jos sulla nyt dpo 10-11 niin vois aatella et sulla ois tälläkertaa lyhyempi kierto..kun yleensä tuo aika oviksesta arvioituihin menkkoihin on 12-14pv, mutta voi kai olla enemmänkin..voisit tosiaan jo testailla, mäkin ajoin testata dpo 10 eli sunnuntaina.. :)

Kiitos Victoria et havannollistit ovis asian paljon tiivistetymmin ja järkevämmin kun minä

Kiitos Melina kun jaksoit kertoa tälle amatöörille lisä faktaa. Onneksi siinä mielssä on hyvä fiilis, et ovulaatio joka tapauksessa hyödynnetty. Eli vielä en tilaa lisää ovistestejä, mut voisin juu tilata ensi kiertoon niitä liuskoja kun ovat halvempiankin ja vaikka sitten CB varmistaa sitten tulosta..:) Paljon halvempiankin ovat. :) Olin vaan niin epävarma niiden käytöstä, mutta nyt tuntuvat selvemmiltä. Joo ihan jännäillä yhdessä miten meidän käy. <3 Olisi ihana siirtyä yhdessä sitten marraskuisiin. <3<3 Vaikka mun mies on niin pönttö et sen mielest lapsen pitäis syntyä alkuvuodesta, mulle sopis marraskuu ihan vallan mainiosti! Taas innostun liikaa! Sovitaan, et voi syntyä koska häntä itteä hyvittää kunhan vaan pian ilmottaisi tulostaan!

Yritän jaksaa sinne tiistaille etten testaa ennen kun ei oireitakaan ole, mutta saas nähdä kun testit tulevat laatikkoon kuinka kauan maltan huijata itseäni.

Sli: lle rutkasti plussa plussa tuulia!! +++ Kiva, että olet tervehtynyt! :)

Takaisin