Huoh. Nyt kun sitte olin ihan varma, että täti tulee, kun se hätäpäissäni kp 30/31 tekemäni testi oli nega, niin eipä tätiä kuulu. Tai siis niin. Ajeltiin tossa jälkikasvun kanssa kotia kohti aamupäivällä ja alku mahaa sattuu silleen, ku normaalistiki ku menkat alkaa (paitsi etten odottanu ennen iltaa tätä tapahtuvan) ja heti ku pääsin kotiin, niin vessaan. Pieni tuhru ruskeeta vuoto ja that's it. Koko päivän olen odotellu että hanat aukeis, mutta ei. Noh, katotaan kui käy. Tekis niin mieli tehä toinen testi huomenna aamulla (siis jos muutosta ei kuulu) mut taidan oottaa viel ylihuomiseen. Mä jo ehdin googlettaa kaikki mahdolliset kohdunulkopuoliset raskaudet ym... Ku sitä edellistä raskautta, joka meni kesken, oon miettiny, että ku tein CB:n digitestin ja se näytti sillon joskus raskaana 1-2viikkoa, vaikka olis oviksen mukaan pitäny näyttää 2-3 viikkoa, että josko se olis ollu kohdun ulkopuolinen... Ku sit kävin gynellä ultrattavana ja sanoivat et kohtu puhdas, ettei mitään enää missää (ei tarvinnu siis onneks kaapia) mut kai ne sen olis sit nähny ja sanonu jos olis ollu jotai...vai? Jotenkaan en ees kunnolla muista kaikkee mitä siellä sillon sanottu, olin niin paskana. Kai sinne vois viel soitella, onhan ne jossai koneella kaikki tallessa.... Ku siis eiks sitä hcg:tä kehity pal vähemmän, jos olis kohdun ulkopuolinen raskaus? Tietty sekin on kait ihan normaalia, että vaikka olis ihan normaalisti raskaana, niin voi tulla niukat kuukautiset...tai joillekin vissii tulee koko raskauden ajan.. Tää on niin tätä, ko miettii päänsä puhki.. Tai sit vaan stressaan ja ajattelen asioita niin paljon, et kiertoki menee sekasin... huoh...
Nyt täytyy kyl hävitä, anteeks etten ehdi kaikille kommentoimaan...Luin kyl kaikki. Ja niinku joku sanoikin, et meitä on niin valtvasti! Kyl joku sais jo alkaa plussailee! ;)