Huomenta ja huh heijjaa! Onpa tullu tekstiä PALJON :D nopsaan kahlasin läpi kaikki.. Sen siitä sit saa, ko on monta päivää pois ;)
Uusille tervetuloa! Toivottavasti teidän vierailu jää lyhyeksi :)
Victoria: sullakin sit jännät päivät edessä! Plussatuulia valtavasti!! LA olis sitte sama ku mulla jos, tai siis KUN plussataan ;)
Peikko83: Toivotaan että isännän siimahännät olis sitten tosi htvälaatusia! Ja onnea sormuksen löytämisestä! :) Musta tuntuu, et jos ikinä tulis tilanne, et pitäis löytää sopiva, niin ois aika mahdotonta! :/ en mä mitenkään vaativa ole, mutta... :D
MarinaMelina: mullaki sillon tuli ovistikuista ensi haaleeta, sit tummempaa, sit taas haaleeta ja sit plussa. Plussan jälkeen alko kyl haleenee saman tien (eli siis seuraavana päivänä oli jo tosi hailakka). Et en sit tiedä noista. Kai ne hormooniarvot voi jotenkin heitellä?
Dumbo.: ite olen kans aina hätänen noitten testailujen kanssa, ei millään malttais odottaa! Nyt kyllä päätin, et testaan sit mahdollisesti vasta seuraavana päivänä, ku menkkojen pitäny alkaa.. Katotaan kui käy :D
Josma: pahoittelut negasta :/ toivottavasti täti siis tulisi kylään, että alkais uus kierto!
Perhoska: hienoa että megakierto loppui vihdoin! Nyt sitten ovista odottelemaan, tärppionnea!
PePa: toivotaan, että olis tärpänny, plussatuulia! +++
pikkutonttu: onnea oviksen bongaamisesta! Ja toivotaan että olis tärpänny! :)
isa--: ONNEA VALTAVASTI PLUSSASTA! :)
mame: hyvä että vihdoion sait palvelua, vaikka siihen vaadittiiknki enemmän kuin pelkkä puhelinsoitto! :D
virkkuli: tuo on ihan totta, terve lapsi ei ole itsestäänselvyys! Eikä lapsia tehdä, niitä saadaan... Toivottavasti ystäväsi lapsella olisi kuitenkin kaikki hyvin ja hän olisi terve syntyessään! :)
Isabell: ovat varmaan hirmu käteviä, ne CB:n ovistestit, ite kans mitin, et jollei tulis noin selkeetä plussaa noista "tavallisista", ni ne ottaisin ehdottomasti käyttöön!
Paapu: sullakin näköjään jännät päivät edessä! Toivotaan että täti ei tule kylään ja että r-testi näyttäis positiivista! Plussatuulia valtavasti! +++
vuononvaltiatar: toivotaan että olis jotain alkuraskauden vuotoa! Ja jos sitä kuitenkin tulee vähemmän kuin kuukautisvuotoa?
Iissa: onnitelut oviksen bongaamisesta!
Omaa: menossa kp 27/31, hetken kun malttaa vielä. Kaikenlaisia tuntemuksia on mukamas, mut niitä nyt on muutenkin loppukierrosta. Rinnat (lue rukkaset) mulla on aina oviksesta mennkoihin kipeet ja turvoksissa. Nenäkin olis tukossa ja omituisen kuiva kuitenkin samalla? Taitaa johtua tosta pakkasesta ja ainaisesta lakanoitten pöllyttämisestä. Kuivaa kautta täälläkään ei oo, tehny mielikin enemmän ku normisti ja tota samaa valkovuotoa, ku muutamalla muullakin, löytyy myös täältä suunnalta. Sormet ja varpaat ristiin, et olis tärpänny. Sen oon päättäny, et aikasintaan ens ke testaan (VARMAAN!! tiedän itekin, etten jaksa sinne asti oottaa :DD ) No, mut jos nyt töitä tekemään, jos vaik unohtuis vauvahaave ees hetkeks..