Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iltaa :)

Pikkutonttu, voin vain kuvitella kuinka rankkaa se tunteiden vuoristorata on! Itselläkin tunteet ailahtelee jo nyt välillä epätoivoisen puolelle vaikka yritystä on noin vähän aikaa takana ja saati sitten kun mutkia tulisikin matkaan, oli ne sitten suuria tai pieniä. Ja vaikka kuinka päättää olla hötkyilemättä tän asian kanssa niin jotenkin se vaan on koko ajan tuolla takaraivossa se tunne että joko joko joko ??? =/ Ja toisinaan taas on ihan hyvillä mielin ja itsekkin tajuaa sen että aikaa on eikä mikään kiire :)

Omppuf, joo yritetään rentoutua..jospa tässä kuussa osais ton testailun kanssa ottaa varman päälle eikä varaslähtöä :)

Paapu, kuten huomaat niin täällä ollaan aikalailla samanlaisia :) Loppukierrosta kuumeilu vaan yltyy yltymistään :)

Vuononvaltiatar, tsemppiä testailun ootteluun, maltti on valttia, eiks niin ? :) Mulla toi ovuplussat oli viime kierros kp17-18 ja nyt siis mennään kp13..saa nähä tuleeko samanpituinen vai lyhyempi kierto :)

Isabell, niin kaikkea sitä oppii kun kahlaa läpi näitä keskustelupalstoja ja tohtori sivuja..:)

hm86, Voi ollakkin että se ovis sieltä kohta on tuloillaan, tänään illan suussa testiviiva jo tummempi :) Mulla tosin näyttää noi liuskat aina sellasta haaleen haaleta viivaa ja sitten ovisaikaan se tummuu samanvahvuseks kun kontrolli...

Josma, Ihana miekkonen sulla kun jaksaa touhuta, saa itse ottaa hieman rennommin :) tsemppiä testailuun!! Tulehan kertomaan kuinka kävi!!

Victoria, <3<3<3 Mä saatan ottaa sua tässä kierrossa kiinni kun tuntuu vähän et ovis oiskin nyt jo aijemmin, viivatkin tummenee siihen malliin :) Mutta silti saat hieman etumatkaa:) Nyt tosiaan molemmilla saa luvan tärpätä <3...millon sulla ois LA jos olis niin että plussa tulis?

Omaa napaliinia :) kp 13/ 31-32? yk4 , limat vaan lisääntyy, tänään tuli jo sellasta valkosta kananmunavalkuaista muistuttavaa limaa sekä ovistikut näyttää jo tummempaa viiva ku aijemmin.. joten oiskohan tulossa lyhyempi kierto tästä..!!? :) se oiskin ihan kiva niin ei tarttis jännätä niin pitkään..pupuiltu ollaan kp 12,13( ei malttanu jtp:) ja sit huomenna, jos tikut näyttää jo plussaa. Jos ei, niin sit vasta kp15 ois pupuilu nro3 :) Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty :)

Iltaa :)

Ihan ensiksi onnea kaikille plussanneille, teitä näyttää olevan paljon. JemQQ: Meidän hääpäivä tulee olemaan 11.10. joten aika kiva laskettu aika sulla. :)

Mua on hymyilyttänyt koko viikon, eilistä lukuunottamatta koska mä löysin itselleni vihkisormuksen. Aivan ihana valkokultainen sormus yhdellä pienellä timangilla. Tilasin sormuksen Tampereen häämessuilta, nyt joudun odottamaan vielä pari viiikkoa ennen kuin sormus tulee mulle postissaemoticon

Eilen sitten alkoi menkat täysin ajallaan ja saatiin Naistenkilinkalta kirje missä todettiin, että  miehellä merkittävästi normaalia vähemmän siittiöitä. Laadusta ei puhuttu mitään, joten toivotavasti edes laatu on hyvä. Mies pääsee jatkotutkimuksiin jo 14.2. paljon aikaisemmin kun luultiin. Ehkä vihdoinkin päästään eteenpäin :)

Mame: hoitaja ei selvästikään osannut käyttäytyä niinkuin olisi piyänyt. Mun miehelläkin saattaa siittiöiden vähyys johtua jostain lapsuuden ongelmasta,josta en tiennyt aikaisemmin. Olisinpa tiennyt, niin oltais voitu hakeutua hoitoon aikaisemmin... Mutta ei voi mitään, näillä mennään.

Katsoin sen jonkun mainitseman dokkarin. Se oli aika lähellä meidän totuutta.. varsinkin se Marjaanan tilanne. Pelottavaa, mutta me ollaan varmaan kohta tuossa hermoja raastavassa tilanteessa.

Hyvät viikonloput, tämä lähtee huomenna pulkkamäkeen.

Heip!

Victoria, dodii, mulla ois 6.11, elikkäs n. viikko jälessä tultas :), riippuen nyt millon se ovista pukkaa..  nyt sormet ja varpaat ristiin että tärppää! <3

Tervetuloa jessica3!!!:)

Peikko83, pitäkään hauskaa pulkkamäessä!!:) Nyt onkin hyvä keli pulkkaillessa, kun vähän lauhempaa...

Omaa, kp 14 limaa tulee :) ovis taitaa olla ovella, aamulla menkkamaista jomotusta hetki ja sitten oik. puoleisen munasarjan kohilla sellasta tykyttävää kipua..

Mä olen ihan sekaisin, koska ovisplussasin äsken kolmatta päivää. :D Vatsan paha turvotus on kyllä lähtenyt eli pakko sen munan on olla jo irti. Jostain syystä on LH jäänyt sitten vaan koholle. Oi sanokaa että dp0 oli jo eilen kun plussasin to illalla? Me nimittäin sekstattiin viimeksi to/pe yönä joten sen olis riitettävä, yritettiin äsken ja miehen selkä sanoi vastaan. *huokaa*

Vasta kp15 menossa..
Alavatsa on kyllä temppuillut välillä todella kipeästi, paljon valkovuotoa ollut, rinnat todella hellät, lämmöt kans ollu koholla..
Jotenkin vaan itsellä niin varma olo siitä että olisi raskaana mutta jaas en tiä..
tuntuu vaan jotenkin siltä..

Pelottaa vaan että johtuu pillereiden lopettamisesta yms. kaikesta..

Plussa tuulia kaikille rakkaat ystävät !+++  koitan nyt useammin käydä täällä teitä ilostuttamassa höpinöilläni kun nyt olen yrittänyt hillitä itseäni etten raskautumista miettisi koko aikaa :D

Victoria, kyllä mullakin jää noin LHt koholle, ainakin viime kuussa jäi... plussasin perjataina aamulla ja musta tuntuu et se ovis oli lauantaina ..ja vielä sunnuntainakin näytti plussaa...sit kokeilin joskus pikkusen ennekö menkat loppu niin sillonkin vielä tuli tummempi viiva kun taas sitten pari päivää siitä menkoista eteenpäin..joten kaippa se kestää ennekö se hormoni lähtee kehosta...:O ja jos plussasit torstaina niin eiköhän se eilisen aikana oo jo irronnu :)

oon kanssa täällä vähän ymmälläni, kun eilen kp 13 aamupäivällä tuli haalee viiva, ja sitten ip ihan pikku pikku pisusta joka ei rakossa kerinny olla, tuli tummempi viiva mutta ei niin tumma kun kontrolli..ja nyt tän päivän aikana se viiva on taas ruennu haalistumaan, tei ap ja nyt äsken..ja tänä aamuna oli oik. puoleista tykytystä munasarjoissa ja menkkatuntemuksia pitkin päivää sekä halut olleet aikas voimakkaammmat kun aijemmin ;), voiskohan olla että ovis oli jo sillon aamulla!!!??? sit tulis kyllä yhtä lyhyt kierto kun joskus ihan pillereiden lopettamisen aikaan..joku 27-28 hmmm. :) vai onko se ovis vasta tulossa vai onko sitä ollenkaan?? :O no täytyy katsella eteenpäin mihin noi viivat lähtee muuttumaan...

Dumbo, plussaonnea sinne!!!:)

hei kyselisin muuten, miten aikasin kannattaa noita raskaustestejä tehdä että niissä jotain voisi näkyäkkin? :) Valistakaa tietämätöntä :D

Herkällä testillä VOI nähdä dpo7-10. Mutta kyllä mä testaan jatkossa vasta kun menkat on myöhässä ellei nyt ihan kamalia oireita tule... Jos ei mainita herkäksi niin testit on yleendä 20-25 mIU/ml, herkät 10mIU. Tähän alle kopsaan keskimääräisiä hormoonimääriä joista jokainen voi itse päätellä koska kannattaa testailla. :) Vaikka yksilöitä me kaikki ollaan, silti liian aikaisin ei kannata testaiölla ettei vaan pety haamuihin (mahd. kemialliset raskaudet, aikaiset keskenmenot jne.)

Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340

Okei, kiitos paljon neuvoista!
Nyt vähän tietää miten kannattaa testailla, kun turhaa testailla kuitenkin liian aikaisin :)
Itse tahdon muutenkin olla vähän liian hätäinen, niin osaa vähän itseänsä hillitä tarpeeksi pitkälle..

Ihanaa kun täältä voi kysellä epätietoisena kaikkea ja saa asiallisia vastauksia.. ja tietenkin tukea asioissa yms..

Mä aina vannotan etten hätäile näissä asioissa. Yk3 vasta menossa ja olin jo onnellinen, että raskaustestit olivat "kadoksissa". Nyt sitten löysin ne ja en tiiä mihin tunkisin ne piiloon etten testaa ennen 21.2. jolloin menkkojen pitäisi alkaa. :D

Olisin aamulla tullut tänne mutten taaskaan päässyt kirjautumaan :(
Elikkä testasin aamulla, nega oli! Kyllä ihminen menee vainoharhaseks, katoin sitä oikeen tarkkaan kääntelin ja vääntelin ja näin viivan paikan :D

Limaisuus/valkovuoto jatkuu vaan(housut kosteat jatkuvasti :( Yöh!) Pientä menkkamaista kipuilua on, mutta asteikolla kun kuukautiset ovat niin kivut on siinä 9 ja nyt 2 (asteikolla 1-10)

Ja tuon Victorian pistämän taulukon mukaan pitäisi jo näkyä, viime kuukautisista on siis tänään tasan 5 viikkoa.

Iltaa!! :)

Täällä dpo 9 jo loppumassa piakkoin :) Ovulaatiosta lähtien ollut vähintään joka toinen päivä päänsärkyä ja kuumotusta... ei flunssan luulisi tekevän näin kauaa tuloaan : /

Isabell; hienoa, että hcg oli negatiivinen myös :) Ja hyvä, että saitte siunauksen yrityksiin!! :) Jokos menkat ovat ilmestyneet? :)

hm86; hyviä vapaita sinulle!! :) Nauti ja rentoudu!

Josma; ompa miehelläsi kiva vaihde päällä siellä!! :) Muista kehua :) Ne niin saavat miehisen hyvän olon siitä ;-) Ja harmittelut negasta! :( Kahuee fiilis todeta, kuinka keho onnistuu jälleen narraamaan haurasta naista :( :( Tsemppiä!

Victoria; ensinnäkin onnea ovisplussasta!!! :) :) :) Toivottavasti tärppää tällä kertaa! Harmittelut mahdollisesta työpaikan menettämisestä :( Jostain luin, että tuollain plussan tullessa useana päivänä, ekan mukaan mennään :) Tsemppiä!

MarinaMelina; kiitos kannustuksesta!! :) On kyllä jännä, miten toi kierto niin pal vaihtelee :) Tai miten normaalia se on :) Ei kiva raskautta toivoessa, mutta muuten :) Voisipa tää kierto hyvinkin olla lyhkäisempi :) :)

jessica3; tervetuloa mukaan!! :) :) Onnea yrityksiin!

Peikko83; onnea hääsormuksen löytämisestä!! :) :) :) Hienoa, että miehesi pääsee noin nopeesti jo jatkotutkimuksiin! :) Toivottavasti pulkkamäessä oli kivaa! :)

Dumbo.; joo tosiaan, joillain voi testi näyttää plussaa jopa 5 päivää enne menkkojen alkamista :) Joillain taas saadaan vahva viiva joskus viikolla 7!! Hirvee hajonta noissa! :) Mutta pääsääntöisesti ei kannata testailla ennen kuin menkat pitäisi alkaa :) Säästyy varmimmin isoimmilta pettymyksiltä :) :)

Inhottavaa kun lopetin pillerit vasta niin ei oikein tiedä edes koska menkkojen olisi tarkoitus tulla mutta pitää varmaan kahtua suunnilleen normikiertojen mukaan..

Sitten kun ei tiedä että mitkä oireista on vaan siitä ko lopetti pillereiden syönnin ja mikä jostain muusta :/

Dumbo, sen verran osaan nyt kolmen kierron kokemuksella sanoa, että ainakin itsellä ovulaatio-oireet olivat paljon pahemmat heti pillereiden jälkeen ja kestivät kauemmin. Nyt alkavat olla maltillisemmat ja pahimmat turvotukset kestävät vain muutaman päivän. Eli tuon luonnollisen kierron käynnistyminen tuottaa kyllä varmasti kaikenlaista oiretta jota ei vähän ajan päästä enää ole. :)

(.) dpo1 ja tissit kipeät :( Hitto sentään, toivottavasti ei jatku menkkoihin asti...

Heippa kaikki!

Tunkeutuisin mieluusti ihanan aktiiviselta näyttävään joukkoonne! Kävinkin jo tuonne taustoihin raapustamassa aimo läjän tekstiä! :) Täytyy tutustua tuossa lähipäivinä paremmin tähän ketjuun, melkeen 900 viestiä ei ihan hujauksessa lue kuitenkaan! emoticon

Ja tosiaan, isot onnittelut jo plussanneille! Sekä tsempitykset muille!! emoticon

huomenta!

Kp 26/32 dpo 10 :) Voi kumpa tää olisikin jo se kierto!!! Hajoan kyllä niin paljon jollei ole :) :( Numero 7 on aina ollut mun onnennumero ja kaikkee :)

Dumbo.; pillereiden lopettamisen jälkeen monella on ollut kurjaa pidemmänkin aikaa, kun kierto heittelee.. tosin kaikilla ei näin käy. Ehkä sinulla kävisi niin hyvä tuuri, ettei keho ihan hulluksi rupea :)
Tsemppiä!

Victoria; Tsemppiä kipeiden tisujen kanssa :) Toivottavasti eivät oireile montaa päivää! :)

Iissa; Tervetuloa mukaan! Täytyykin käydä lukemassa jossain kohtaa sinun tarinasi :) :) Onnea yrityksiin!

Dumbo.  - Itse lopetin pillerit 2.1-12, elikkä laatta loppui silloin. Menkoista ei ole tietoakaan ja nyt on päivä päälle 5 viikkoa viime menkoista(testi näyttää negaa)!
Ihan kiva että on joku muukin samassa tilanteessa, vaikka inhottava tilanne onkin!

Milloin lopetit pillerit?

Tervetuloa iissa! Valitettavasti täällä vähän sama, pillerit lopetin 1//2008 ja sen jälkeen ei oo muuta voinu kun haaveilla säännöllisestä kierrosta :/.. toivottavasti saatte lääketieteestä avun tilanteeseen!:)

Takaisin