Moikka!
Hirmuisesti onnea Heisku!

toivotaan, että kaikki menee hyvin. Minkälaisia oireita sulla on ollut viime päiviä?
Uskoisin, että Jemsqqakin voi jo onnitella. Haamu ja moinen pahoinvointi ei varmaan voi muuta tarkoittaa, kuin plussaa! En nuolaise vielä, mutta odotan innolla miten käy;)
Tervetuloa kaikille uusille! Ja plussatuulia kovasti niille, jotka kohtapuoliin pääsevät testaamaan. Kannattaa kuitenkin malttaa ettei tule niitä kemiallisia haamuja, jotka saavat toiveet turhaan ylös. Toivotaan siis kaikille oikeita plussia ja testiä kehiin, kun on se kierron vika päivä;)
Hiutale: Hyvä, että sulla on jo tiedossa hyvä lääkäri. Toivotaan, että tulisi kuitenkin se raskaus, joka voisi auttaa. Mulla sama toive. Itse en ole tuntenut endoa käsin, eikä lääkäri, mutta se olikin sellaisessa paikassa, että ei olisi voinutkaan. Oletko saanut sellaisia kipulääkkeitä, joilla pärjää kipujen kanssa, mutta ei väikeuta raskautumista? Mulla on ollut joku P:llä alkava ja sitten Panacodia pahimpiin tilanteisiin. Mulla ei kyllä tällä hetkellä muita kipuja, kun noi kiinnikkeet vähän tuikkii, jota siis luulen nyt varmaan välillä raskausoireiksi...
Omaa: En ole testaillut. Oireina on vieläkin se jatkuva nälkä ja rinnat nyt kipeät sivuilta ja verisuonet hieman lisääntyneet nänneissä. Uskon kyllä tällä hetkellä, että nää on nyt vaan näitä mun hormoonioikkuja. Onhan mulla tullut "maitoakin" rinnoista puristaessa jo monta vuotta. (Senkään ei kyllä pitäis olla mahdollista, jos prolaktiiniarvo ei ole kohonnut. Mulla se ei ole kohonnut, mutta "maitoa" silti tulee). Odottelen nyt ensi viikkoon, jolloin menkat pitäisi alkaa ja jos ei ala niin sitten menen varmaan suoraan lääkäriin.
Tsemppiä kaikille!