Huomenta kaikille,
kiva nähdä että täällä on niin monta aktiivista keskustelijaa ! Tukiverkosto siis kasvaa ja plussatuulet kaikille puhaltaa entistä kovimpina ;)
Sli: myös täällä tuntuu edelleen sitä painetta vatsassa. En oikein tiedä mitä siitä pitäisi ajatella....mutta täytyy myöntää että erittäin kummallinen fiilis.Tsemppiä sinulle !
Muru: onnea oviksen löytämiseen ! Minäkin olin syönyt reilut 10 vuotta pillereitä, mitkä jätin huhti - vai toukokuussa pois. Sitten käytettiin muuta ehkäisyä, eli nyt sitten yk 3 meneillään. Yk 1 en tikuttanut ovisplussaa ollenkaan, vaikka vatsassa tosin mylvi oviksen aikoihin. Toisella kerralla tikutin oviksen, mutta vaikka samana päivänä testasin pari muutakin kertaa, niin ovisplussan löysin vain kertaalleen. Taas vatsassa repi ja mylvi oviksen aikaan. Tällä kerralla oli ensimmäistä kertaa niin, kuin luulen että oviksen pitää olla. Eli testasin ovisplussan miltei vuorokauden ajan (4 kertaa testasin muistaakseni) ja sitten seuraavana päivänä repi ja mylvi vatsassa. Luulen siis, että minulla on ollut jotain häiriöitä ensimmäisillä yk kerroilla, koska ainakaan tuo ovistestailu ei mielestäni onnistunut ihan niin kuin luullakseni pitää. Mielenkiintoista tosiaan, että kuinka kauan voi kestää, että hommat palautuu normaaliksi, olenhan ollut ilman pillereitä jo yli puoli vuotta!
Marinamelina: Kiitos sinun erityisen kannustavasta vastauksesta liittyen sitä tuhruvuotoa. Onhan tuo käynyt mielessä, varsinkin kun vatsaa painaa koko aika, mutta toisaalta luulen, että se on joku "häiriö", ja että kohta saan jääkylmää vettä niskaan tädin muodossa. Täytyy nyt rauhassa odotella ensi viikkoa, jolloin tädin pitäisi tulla käymään, tai jättää kokonaan tulematta.....
Olive2011: juu koukussa rupean itsekin olemaan. Mieskin eilen jo ensimmäistä kertaa sanoi, että oletko nyt aivan varma ettet stressaa liikaa.....? Ymmärrän hänen kommentin kyllä tosi hyvin, sillä tämä raskautumisjuttu valtaa useasti mieleni - ja varmasti menen liiallisuuksiin.... minkäs sitä itselleen mahtaa.... täytyy yrittää pitää hermot kurissa! Iloinen asiahan tämä tietysti on, ja pakko sanoa että oma kulta kyllä on yllättävänkin paljon tukenut, ja jaksaa työpäivän jälkeen kysyä vointia jne. Yllätyttää siinä mielessä, että olemme niin pitkään olleet yhdessä, ja kesti vuosia ennen kuin hän lämpesi ajatukseen. :)
Kaikille kovasti plussatuulia !!!
-mietintämyssy2011- yk3 kp 30 / 39