Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Evo Otan osaa.. :'(
Catriona  On aina ilo ilahduttaa! :)
hehel Ihan samat fiilikset oli itellä sen tuulimunan jälkeen..Ja kun aina vaan alko menkat nii oikeesti aattelin jo, että unohan koko vauvahomman ku ei kerran tärppää. :( Sit ku olin jo luovuttanu (en siis intoillu tai laskeskellu päiviä tms) nii sithän se Tallinnan reissulla tod. näk. tärppäs! :)
Toive3 Onnittelut plussasta! Toivottavasti digillä saat sit lopullisen varmistuksen. :) Tarrasukkia matkaan kovasti! :)

Omaa: Eipä oikeestaan mitään erikoista edelleenkään. Välillä meinaa olla huono olo jos on pitkään ollut syömättä. Finnejä ilmestyy edelleen sinne tänne, ihan ku ois murkkuikänen! :) Mahanpohjassa nipistelyjä varsinkin ponnistaessa tms vatsalihaksia jännittäessä. Huh, ennää viikko sinne ultraan...Ja nyt sit muka pitäs yrittää ottaa rennosti?! Jeah, right!

Sääpäivitys: Kauhee lumimyrsky ulkona ja pitäs rohkeilla posti hakea laatikosta... :)

Suhwi, tsemppiä ultran odotteluun!

Juliah, onnea vielä ja toivottavasti kaikki menee hyvin :)

evo, pahoittelut toisesta keskenmenosta :( :(

Ella84, tervetuloa takaisin :) Samantien sitten ovista hyödyntämään :)

Catriona, miten menee? Plussatuulta ++++++++++++++++++++++

Toive3, paljon onnea! :)

hehel, pahoittelut tuosta keskenmenostasi :( Mutta hyvä merkkihän se on nyt sitten jatkoa varten. Kun noin nopeesti on jo tärpännyt niin varmasti uudestaankin onnistuu!

jessicalle kiitos puhalteluista :)

Pieni toivo kyllä välillä käy mielessä, ei sille voi mitään. Vielä pitäisi odotella viikonloppuun asti, monta päivää :O Tänään dpo10 ja täti tupsahtanee lauantaina. Jos tulee, niin se olisi kyllä sekä helpotus (tulevan matkan kannalta) että pettymys...toisaalta en jaksaisi enää yrittää yhtään kauempaa. Mutta kyllä kai sitten jaksaa jos täytyy.

Hyvää loppuviikkoa kaikille!

Täällä ois toiveina raskaus vuonna 2012. :) Yritystä on pukannu jo 4 kk ja aina tullu menkat ajoissa, paitsi viime menkat olivat viikon myöhässä. Ikinä miulla ei menkat ole olleet myöhässä. 

Nyt odotan innolla taas sitä, kun saa antaa himoille vallan ja touhuilla miehen kans.... ;) Kyllähän sitä varmasti pettyy, jos taas menkat alkavat ajallaan, mutta murehditaan sitten sitä kuhan ne ovat ajankohtaiset. Nyt vaan nautin ja koitan olla stressaamatta, jotta tärppäis. 

No voi perhana, evo! Olen pahoillani. :(

Tervetuloa porukkaan, Anne83! 4 kk ei ole vielä aika eikä mikään, joten ei tosiaan kannata ottaa minkäänlaista stressiä. On ihan tavallista että raskautumiseen menee jopa vuosi, vaikkei pariskunnassa mitään vikaa olisikaan. Toivon kuitenkin että teillä tärppää pian!

Täällä jännitys vaan jatkuu. Tissejä särkee edelleen mutta nyt on vielä sen verran aikaista, etten viitsi testata. Yritän sinnitellä ylihuomiseen, se olisi 12. päivä ovulaation jälkeen ja silloin voisi saada varsin varman tuloksen.

Iltaa leidit!

Hienoa, taas on läjä plussanneita saatu tälle palstalle. Onnea Suhwi, Juliah, toive3 ja jessica3! Ja muutkin jos teitä vielä enemmänkin oli. ;)

elenna: Tsemppiä piinapäiviin ja rutkasti plussatuulia! Oot kyllä luja kun lauantaihin aiot malttaa odottaa. :)

Anne83 ja Eea, tervetuloa mukaan!

Ella84: Tervetuloa takaisin, toivottavasti ei tarvi palata kuin pikavisiitille. ;)

evolle ja mamis88:lle pahoittelut. Tosi kurjaa. :(

Catriona: hui, siellähän on jännät paikat! Nyt kaikki maailman plussatuulet puhaltelemaan sinne päin! :)

hehel: Ikävää, jos oli keskenmeno. :( Vaikka toisaaltahan se on hyvä merkki jos noinkin nopeasti raskauduit. :)

Omaa: Täti tuli ja meni, taas. Menossa siis yk4 ja kp6. Tylsää.. Ovikseenkin on vielä varmaan melkein kaks viikkoa.

Mies katsoo futista, joten minäpä pistäydyin tänne. :)

evolle pahoittelut tädistä. :( Harmittaa etenkin kun testit näyttivät plussaa.. Mahtoiko olla kemiallinen vai mikä..? Voi kökkö. emoticon Mä testasin joskun 6kk sitten jollain apteekista ostetulla tuplapakkauksella ja molempiin tuli haamu.. Seuraavana päivänä ostin erimerkkisen ja tuli nega. Munasarjakipuilun takia menin sit päivystykseen ja verikokeesta selvisi, etten tod ollut raskaana. Ultrasivatkin sitten naikkarilla, mutta kaikki näytti hyvältä. En kyl osta niitä yksiä testejä enää koskaan.

elennalla ja catrionalla alkaa olemaan jännät paikat! Peukut pystyyn!! emoticon

Anne83, tervetuloa minunkin puolesta.. :)

Omaa napaa: Täällä pitäis ovuloida jotakuinkin torstaina. En ole jaksanut kaivaa ovulaatiotestejä esille, koitan kai väkisin syöttää itselleni tjot-asennetta.. Joojoo. emoticon Pitäiskin ehkä koittaa, saako tuon miehen katseen pois pallopelistä.. emoticon

Täällä siis virallisesti yk2 ja kp13

pahoittelut evo ja muut vuodosta, toivoin niin että kaikki menisi hyvin. todella kurjaa että noin kävi. 
on: tänää lekuritiimi tekee päätöksen inshallah ja huomenna käydää sairaalas kuulemas mitä tekevät. eli toisenlaiset piinapäivät täälläpäin. 

Voi ihanaa! Täällä on paljon uusia plussanneita! Onnea jessica3, Lumimarja,  Juliah, Toive3! Tarrasukkia matkaan!

Pahoittelut Mamis88! Toivottavasti ette joudu seuraavaa plussaa kauaa odottamaan.. tsemppiä! <3

evo; pahoittelut.. voi harmi kun niin näkyviä viivoja tuli testeihin.. :/ itellä oli yli vuosi sitten samanlainen tilanne.. tuli useampaan testiin kunnon haamulainen mutta sitten viiva vain hälveni.. kaiketi silloin joku yritti ottaa kiinni mutta ei onnistunut.. Tsemppiä sinne!

Gatusa; voi kumpa ne siellä tekis asialle jotain.. voimia!

elenna; jee, siellä onkin piinapäivät ;) toivottavasti sinne nyt plussaa pukkais! <3

Catriona; vihdoin olisi jo teidänkin vuoro plussa saada! Toivottavasti saadaan kohta hyviä uutisia lukea.. tsemppiä! <3

Anne83; tervetuloa kuumeilemaan! :)

Ella84; kivaa että sielläkin päästään jo tositoimiin! ;)

hehel; kyllä niiden menkkojen tulo on aika yhtä raskasta ja masentavaa aikaa.. myös itsellä vaikka luulis että niihin olis jo tottunu näinkin pitkän odottelun jälkeen..

Hurick; siellä ilmeisesti kanssa kohta piinapäivät meneillään?  Plussatuulia!

Eea; tervetuloa!

Omaa; oon lueskellu teidän juttuja päivittäin mutta nyt pääsin vasta vastailemaan.. arki pitää kiireisenä..  kp52.. melko rauhallisena täällä menkkoja odotellaan saapuvaksi.. tylsiä nää pitkät kierrot.. :( pari päivää sitten tuntu siltä että nytkö ne alkaa mutta nekin tuntemukset meni ohi.. alaselkä oli kipee ja alavatsa myös.. ihme kouristelua oli mutta ohi meni.. ois nyt vaan tullu täti niin ois päässy uuteen kiertoon.. en oo tehny uutta r-testiäkään sitten edellisen.. viimeksi siis tein joskus kp30-33. mutta ajattelin että turha tehdäkään koska ei ole mitn siihen viittavaa että vois olla raskaana.. :(  mutta jospa ne menkat sieltä vaikka tulis pian! Ihanaa kun maa on vähän valkeena, piristää pikkasen omaa mieltäkin :)

Paljon plussatuulia kaikille!

Täällä on nyt peukut pystyssä ja kädet kyynärpäitä myöten ristissä että Gatusa saisi kunnon hoitoa! Jo on kumma jos ei niitä myoomia saada sieltä huitsin kuuseen!

Ella84 - teretulemast takaisin kuumeilemaan! Joko sä nyt saat syödä kunnon ruokaa vai vieläkö pitää latkia soseita?

kukka^^, onpas mukavaa kuulla sinustakin! Vähemmän mukavaa on tietysti se että nuo järjettömän pitkät kierrot vaivaavat edelleen.

Melkein kaivoin Clearbluen esiin tänä aamuna mutta sain kuin sainkin hillittyä itteni. Huomenna ajattelin testata.

kiitos catrionna sitä täällä todellakin toivotaan jo :) kärsivällisyys on hyve eikös se sanonta niin mene... hyvä että pystyit hillittee ittes, inshallah huomenna näyttää raskaana ja viikot päälle :) mulla arvaus että kierto on lyhyempi kuin ennen ehkä peräti sen n.28pvä ku ennen oli 35-37pvä muistaakseni. tosin menkkojen alkua ja loppua on vaikea havaita ku vuodot kestää aina sen mitä kestää, loppuu oviksen ajaks ja alkaa taas on/off vuotona kunnes yltyy kunnolliseks. no josko huomenna sais vihdoin sen odotetun tiedon millo niist myoomist pääsee eroon. on se ihana todeta tuo ovis ku ei voi mitää tehä koska jos tärppäis tulis uus km joka tapauksessa viimeistää vk 10 todennäkösest ja jos tärppäis ni ei lääkärit tekis mitää myoomille, että osaa olla ärsyttävä tilanne.

Jälleen huutelen viereisiin pöytiin täällä :) Mutta Catrionalle ja elennalle hurjat tsempit! Kuulostaa lupaavalta! <3 Olisi jo teidän vuoro plussailla pysyvästi!

Kaikille muille plussanneille onnittelut ja vastoinkäymisiä kohdanneille kaikki maailman sympatiat ja tsempit! <3

Kiitos vuononvaltiatar :) Kyllähän me kovasti jo mielittäis sinne teidän pöytään. Huomenissa jännitetään kovasti, että mitä Catriona tänne kirjottaa! Olkoon ne plussauutiset.

Mulla ei oo mitään syytä testailla vielä, että odottelen vaan... tänään jo dpo11 että kyllähän se aika tästä kuluu :)
Ei mitään erikoisempia oireitakaan oo, ainakaan sellasia mistä vois mitään päätellä. Kun mulla on ollut kaikki maailman oireet jo niin monta kertaa.

Gatusalle tsemppiä edelleenkin!

kukka, onpas siellä tylsän pitkä kierto taas meneillään :/

Ella84, tsemppiä ovispäiville!

Jippiina, tsemppiä tälle kierrolle ja odottelupäiviin. Ei mua juuri huvita testailla etuajassa.... mieluummin testailematta uudelle kierrolle, jos ei mitään erikoisempaa oo. Tai sitten tätipäivän aamuna saatan testata. Viimeks ainakin tuli jo 2 päivää aikaisemmin tuhrua, että ei tarvinut jännittää. Mutta katsotaan...

Anne83, tervetuloa! :)

butterfly85: kannattaa odottaa sinne menkkojen alkuun tai ainaki se 10pvä viel. odottavan aika on pitkä... mutta toivottavasti kärsivällisyys palkitaan. :)

Tänään alkoi virallisesti yritys. Joten olen nyt sataprosenttisesti messissä tässä raskaaksi 2012 projektissa. :) Eiköhän kaikki vielä ennen uutta vuotta jätetä tämä keskustelu ja tehdään muille kuumeilioille tilaa? ;)

Kerkesinkin jo aiemmin kertomaan, että jätetään ehkäsy pois tän kuun lopussa, mutta enköhän mennyt siirtämään ajan tälle viikolle (miten niin malttamaton?), joten nyt ei ole enää ehkäsyä käytössä. Henkisesti ollu paljon rauhallisempi olo, kun tietää että nyt tää homma ei oo enää omissa käsissä. Eli suoraan sanottuna, nyt jotakin voi jopa tapahtua! ;)

Huono puoli on tällä hetkellä se, ettei mulla oo mitään hajua mun kierrosta! Mutta pitää vaan heilutella peittoja sen verran tiheään, että aina olisi munasolua vastassa innokkaita uimareita. :) Koitan pitää itteni koossa etten joka päivä testaile ovistikuilla ja kohta sitten raskaustesteillä.. Parasta olisi nyt vaan suunnata ajatukset muualle, viihtyä tiheään makkarissa ja koittaa vaan ottaa rennosti ja tikutella raskautta vaikka loppukuusta ekan kerran, jos menkkoja ei sitä ennen näy. Olisinki näin upean rauhallinen ja fiksu.

Oon täällä istunut koneella selaillen nimivaihtoehtoja.. Tälle haaveilulle ei ole rajaa. Teki niin mieli paljastaa tänään veljelle puhelimessa mun kuumeesta, kun se kyseli meidän kuulumisia ja tulevaisuuden suunnitelmia. Piti vaan hillitä ittensä. Haluan pitää tän mun ja miehen välisenä asiana, mutta välillä tuntuu että tekisi mieli kertoa ihan kaikille, että me halutaan vauva!

Pahottelut kaikille joille menkat on tullut ja varsinkin teille, joiden pikkunen ei pysynyt mukana. :(

Tsemppiä jokaiselle..!

Hetken hiljaiselon jälkeen ihana päästä taas seuraamaan palstaa :)
Onnea onnea plussanneille!!

Omaa napaa..
Täällä mentiin siinä toivossa että kk olis normaalisoitunut tuohon entiseen 27-29, viimekierto mentiin sillä 37...ja nyt on kp 39. Viikko sitten testailin selkeää negaa, tuolloin oli jonkin verran menkka kipuja painetta yms. Tänään aamulla haamu plussa, epäilen suuresti oikeellisuutta joten tänään apteekkiin ja huomenna sekä ylihuomenna testaillaan uusiksi. Pikku toivonkipinä silti...oisko onnistanut sillä "tyylillä" että, toivoin niin kovin niitä menkkoja normeiksi ja siis unohdin keskittyä raskautumiseen ;)

Plussatuulia ilmaan kaikille!

Terve, Korppi, mukavaa kuulla sinustakin! Nyt onkin sitten jännät paikat siellä ja toivotaan, että haamulaisesta sukeutuu kunnon selkeä plussa! *peukutipeukuti*

Minähän en sitten tänä aamuna joutanut testiä tekemään kun erinäiset aikataulut menivät uusiksi ja tuli lähtö liikenteeseen sen verran aikaisin. Periaatteessahan ton superherkän testin voisi tehdä muulloinkin kuin aamulla mutta jätän kyllä suosiolla huomiseen. (Myönnetään, olen höhlä jänishousu ja pelkään negan näkemistä...)

Catriona, tsemppiä huomiseen! Mulla tökkii negan näkemisen lisäksi se, kun yleensä aamulla herään tosi aikaisin ekan kerran, käyn vessassa (nopeesti) ja jatkan unia. Enää ei kovin montaa kertaa tekis mieli pilata aamu-unia, ainakaan sen negan takia...

Korppi, onnea haamusta! Saa siinä jo vähän isompikin toivonliekki palaa :) Eiköhän se siitä vahvistu lisätestailuilla.

Eea, onnea yritykseen :) Kyllä varmaan meistä muutamat tai toivottavasti aika monet vielä kerkiävät plussaamaan tämän vuoden puolella, nimim. tilastotäti.

Kp28/29 ja dpo12. Hieman jo jännittää... viime kierroksella tuli ekat tuhrut dpo12 iltana, mutta aika usein niitä ei tuu ollenkaan. Toivottavasti ei nytkään.

Iltaa taasen kaikille tasapuolisesti! Täällä menossa kp 8, eikä mitään uutta auringon alla.

elenna
: Juu, kyllä se negan näkeminen on tosiaan aina yhtä hanurista. Muusta ei sitten kokemusta olekaan..  Mutta jospa sä nyt saisit sen plussan siihen tikkuun!

Voi Catriona, mä ihan jännässä täällä tulin lukemaan kuinka sun on käynyt. Täytyy sitten jännittää huomenna uudestaan. :D

Korppi: Onnittelut haamulaisesta! :)

Eea: Hieno juttu! Ei muuta kuin ahkerasti peittoja heilutteleen. ;)

Gatusa: Tosi kurja tuo sun tilanne. Jaksamisia sinne!

Takaisin